Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfarne projektledere og proceskonsulenter til udvikling af debitorområdet i Københavns Kommune

Motiveres du af at være i en kultur, der er båret af faglighed, ansvarlighed og et stærkt kollegialt sammenhold? Og vil du i samarbejde med gode kollegaer drive spændende projekter rettet imod debitorområdet på Danmarks største arbejdsplads? Så har vi måske stillingen til dig.

Om jobbet
Debitorområdet i Københavns Kommune er i rivende udvikling, og vi søger derfor projektledere og proceskonsulenter, som ønsker at være med til at optimere, udvikle og hjælpe os med at etablere de gode løsninger til gavn for Københavns Kommune og vores borgere. Du vil blive ansat i Udvikling og Tværgående Debitor i Koncernservice under Økonomiforvaltningen. Vi er med, lige fra ideerne fødes, til løsningerne er færdigimplementerede og taget succesfuldt i brug.

Vi lægger derfor stor vægt på at have robuste kompetencer inden for projektledelse, procesoptimering, facilitering og implementering, ligesom vi har behov for kollegaer, der forstår arbejdsprocesserne i debitordriften og kan indgå i den faglige dialog med f.eks. revisionen, når der skal udarbejdes retningslinjer på debitorområdet. Du vil i høj grad kunne præge de løsninger, vi vælger, og du vil få en varieret hverdag med gode kollegaer og brede kontaktflader til både andre enheder i Koncernservice, kommunens syv forvaltninger og det øverste ledelsesniveau.

Udvikling og Tværgående Debitor
Team Udvikling og Tværgående Debitor består af ni kollegaer og opgavepaletten i teamet er alsidig og spændende, hvor vi arbejder projektorienteret med flere fagligheder herunder projektledelse, design og optimering af processer. Derudover har vi ansvaret for kommunens debitorsystem og skal sikre de gode løsninger for dataflow og systemintegrationer til kommunens økonomisystem og øvrige systemer.

Team Udvikling og Tværgående Debitor er ét ud af fire teams i Debitorkontoret, der består af ca. 55 kollegaer, fire teamledere og en kontorchef. Tonen er uformel og hverdagen kan til tider være hektisk, hvor opgaverne er mange og spændende. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil, godt humør og hjælp til og fra en kollega.

Vi har en række større og mindre projekter på programmet og i pipeline, blandt andet:

  • Onboarding til Gældsstyrelsen nye inddrivelsessystem ”PSRM”, herunder afdækning og klargøring af kommunens krav ift. datakvalitet
  • Kortlægning og dokumentation af hele debitorområdet
  • Udvikling af systemer og systemintegrationer
  • Etablering af governance omkring autorisationer i debitorsystemet
  • Design og systemtilpasning af kommunens processer på biblioteks- og parkeringsområdet

Vores forventninger til dig:
Vi har brug for en erfaren kollega med værktøjskassen i orden. Vi forestiller os derfor, at du har flere års erfaring som enten projektleder eller proceskonsulent og gerne fra en politisk styret organisation.

Du evner hurtigt at grave dig ned i nye områder, og det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med politisk betjening og det at arbejde mellem forretningsmæssige behov og digital udvikling. 

Vi søger flere kollegaer, så det er ikke sikkert, at du opfylder alle krav. Men vi lægger vægt på, hvis du kan sige ja til flere af disse kvaliteter:

  • Har erfaring med at arbejde med økonomiprocesser og gerne har en relevant økonomifaglig baggrund (f.eks. cand.merc.aud., cand.polit., HD i regnskab eller lignende)
  • Har erfaring med SAP-baserede ERP-systemer
  • Har god systemforståelse, forstår sammenhænge mellem systemer og ved præcis, hvad der skal til for at sikre gode løsninger og kvalitet ved opdatering af systemer og implementering af nye systemintegrationer
  • Ved hvordan større offentlige organisationer fungerer og kan betjene styregrupper, politikere mv.
  • Er god til at lytte og kommunikere og kan hurtigt omsætte det modtagne til robuste og praktiske løsninger, der virker
  • Har gennemslagskraft, har gode samarbejdsevner og et højt engagement
  • Arbejder struktureret og er en god planlægger
  • Trives både i at sikre de daglige leverancer, men har også blik for fremtiden og lyst til at udvikle processer
  • Er en erfaren facilitator og kan få skabt god dynamik i et rum

Som kollega er du loyal og hjælpsom, kan inspirere og møder op med godt humør. Du synes desuden, at det er sjovt at være en del af et travlt og foranderligt miljø med mange forskellige typer kollegaer og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder dig
Du kan se frem til et spændende job på landets største arbejdsplads i en stor organisation med gode udviklingsmuligheder, indflydelse på arbejdsområdet og dygtige kollegaer. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement. Opgaverne er omskiftelige med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.

Koncernservice ligger sammen med Koncern IT og Københavns Ejendomme og Indkøb i et stort og dynamisk hus ved Fuglebakken Station. Vi tilbyder flere forskellige medarbejdergoder såsom flekstid, mulighed for hjemmearbejde, kantine- og frugtordning, massageordning og træningsfaciliteter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuld tid. Aflønning sker efter gældende overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

  • teamleder i Team Udvikling og Tværgående Debitor Lena Gjørup Jacobsen på 2336 9069

Vedlæg ansøgning og CV, når du søger via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 8 og uge 9.

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på:https://koncernservice.kk.dk/.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167412Phoenix-0f8ae72412020-01-29T17:13:03.490Erfarne projektledere og proceskonsulenter til udvikling af debitorområdet i Københavns Kommune

Motiveres du af at være i en kultur, der er båret af faglighed, ansvarlighed og et stærkt kollegialt sammenhold? Og vil du i samarbejde med gode kollegaer drive spændende projekter rettet imod debitorområdet på Danmarks største arbejdsplads? Så har vi måske stillingen til dig.

Om jobbet
Debitorområdet i Københavns Kommune er i rivende udvikling, og vi søger derfor projektledere og proceskonsulenter, som ønsker at være med til at optimere, udvikle og hjælpe os med at etablere de gode løsninger til gavn for Københavns Kommune og vores borgere. Du vil blive ansat i Udvikling og Tværgående Debitor i Koncernservice under Økonomiforvaltningen. Vi er med, lige fra ideerne fødes, til løsningerne er færdigimplementerede og taget succesfuldt i brug.

Vi lægger derfor stor vægt på at have robuste kompetencer inden for projektledelse, procesoptimering, facilitering og implementering, ligesom vi har behov for kollegaer, der forstår arbejdsprocesserne i debitordriften og kan indgå i den faglige dialog med f.eks. revisionen, når der skal udarbejdes retningslinjer på debitorområdet. Du vil i høj grad kunne præge de løsninger, vi vælger, og du vil få en varieret hverdag med gode kollegaer og brede kontaktflader til både andre enheder i Koncernservice, kommunens syv forvaltninger og det øverste ledelsesniveau.

Udvikling og Tværgående Debitor
Team Udvikling og Tværgående Debitor består af ni kollegaer og opgavepaletten i teamet er alsidig og spændende, hvor vi arbejder projektorienteret med flere fagligheder herunder projektledelse, design og optimering af processer. Derudover har vi ansvaret for kommunens debitorsystem og skal sikre de gode løsninger for dataflow og systemintegrationer til kommunens økonomisystem og øvrige systemer.

Team Udvikling og Tværgående Debitor er ét ud af fire teams i Debitorkontoret, der består af ca. 55 kollegaer, fire teamledere og en kontorchef. Tonen er uformel og hverdagen kan til tider være hektisk, hvor opgaverne er mange og spændende. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil, godt humør og hjælp til og fra en kollega.

Vi har en række større og mindre projekter på programmet og i pipeline, blandt andet:

  • Onboarding til Gældsstyrelsen nye inddrivelsessystem ”PSRM”, herunder afdækning og klargøring af kommunens krav ift. datakvalitet
  • Kortlægning og dokumentation af hele debitorområdet
  • Udvikling af systemer og systemintegrationer
  • Etablering af governance omkring autorisationer i debitorsystemet
  • Design og systemtilpasning af kommunens processer på biblioteks- og parkeringsområdet

Vores forventninger til dig:
Vi har brug for en erfaren kollega med værktøjskassen i orden. Vi forestiller os derfor, at du har flere års erfaring som enten projektleder eller proceskonsulent og gerne fra en politisk styret organisation.

Du evner hurtigt at grave dig ned i nye områder, og det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med politisk betjening og det at arbejde mellem forretningsmæssige behov og digital udvikling. 

Vi søger flere kollegaer, så det er ikke sikkert, at du opfylder alle krav. Men vi lægger vægt på, hvis du kan sige ja til flere af disse kvaliteter:

  • Har erfaring med at arbejde med økonomiprocesser og gerne har en relevant økonomifaglig baggrund (f.eks. cand.merc.aud., cand.polit., HD i regnskab eller lignende)
  • Har erfaring med SAP-baserede ERP-systemer
  • Har god systemforståelse, forstår sammenhænge mellem systemer og ved præcis, hvad der skal til for at sikre gode løsninger og kvalitet ved opdatering af systemer og implementering af nye systemintegrationer
  • Ved hvordan større offentlige organisationer fungerer og kan betjene styregrupper, politikere mv.
  • Er god til at lytte og kommunikere og kan hurtigt omsætte det modtagne til robuste og praktiske løsninger, der virker
  • Har gennemslagskraft, har gode samarbejdsevner og et højt engagement
  • Arbejder struktureret og er en god planlægger
  • Trives både i at sikre de daglige leverancer, men har også blik for fremtiden og lyst til at udvikle processer
  • Er en erfaren facilitator og kan få skabt god dynamik i et rum

Som kollega er du loyal og hjælpsom, kan inspirere og møder op med godt humør. Du synes desuden, at det er sjovt at være en del af et travlt og foranderligt miljø med mange forskellige typer kollegaer og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder dig
Du kan se frem til et spændende job på landets største arbejdsplads i en stor organisation med gode udviklingsmuligheder, indflydelse på arbejdsområdet og dygtige kollegaer. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement. Opgaverne er omskiftelige med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.

Koncernservice ligger sammen med Koncern IT og Københavns Ejendomme og Indkøb i et stort og dynamisk hus ved Fuglebakken Station. Vi tilbyder flere forskellige medarbejdergoder såsom flekstid, mulighed for hjemmearbejde, kantine- og frugtordning, massageordning og træningsfaciliteter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuld tid. Aflønning sker efter gældende overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

  • teamleder i Team Udvikling og Tværgående Debitor Lena Gjørup Jacobsen på 2336 9069

Vedlæg ansøgning og CV, når du søger via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 8 og uge 9.

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på:https://koncernservice.kk.dk/.

2020-02-17T00:59:34.093 Motiveres du af at være i en kultur, der er båret af faglighed, ansvarlighed og et stærkt kollegialt sammenhold? Og vil du i samarbejde med gode kollegaer drive spændende projekter rettet imod debitorområdet på Danmarks største arbejdsplads? Så har vi måske stillingen til dig. Om jobbet Debitorområdet i Københavns Kommune er i rivende udvikling, og vi søger derfor projektledere og proceskonsulenter, som ønsker at være med til at optimere, udvikle og hjælpe os med at etablere de gode løsninger til gavn for Københavns Kommune og vores borgere. Du vil blive ansat i Udvikling og Tværgående Debitor i Koncernservice under Økonomiforvaltningen. Vi er med, lige fra ideerne fødes, til løsningerne er færdigimplementerede og taget succesfuldt i brug. Vi lægger derfor stor vægt på at have robuste kompetencer inden for projektledelse, procesoptimering, facilitering og implementering, ligesom vi har behov for kollegaer, der forstår arbejdsprocesserne i debitordriften og kan indgå i den faglige dialog med f.eks. revisionen, når der skal udarbejdes retningslinjer på debitorområdet. Du vil i høj grad kunne præge de løsninger, vi vælger, og du vil få en varieret hverdag med gode kollegaer og brede kontaktflader til både andre enheder i Koncernservice, kommunens syv forvaltninger og det øverste ledelsesniveau. Udvikling og Tværgående Debitor Team Udvikling og Tværgående Debitor består af ni kollegaer og opgavepaletten i teamet er alsidig og spændende, hvor vi arbejder projektorienteret med flere fagligheder herunder projektledelse, design og optimering af processer. Derudover har vi ansvaret for kommunens debitorsystem og skal sikre de gode løsninger for dataflow og systemintegrationer til kommunens økonomisystem og øvrige systemer. Team Udvikling og Tværgående Debitor er ét ud af fire teams i Debitorkontoret, der består af ca. 55 kollegaer, fire teamledere og en kontorchef. Tonen er uformel og hverdagen kan til tider være hektisk, hvor opgaverne er mange og spændende. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil, godt humør og hjælp til og fra en kollega. Vi har en række større og mindre projekter på programmet og i pipeline, blandt andet: Onboarding til Gældsstyrelsen nye inddrivelsessystem PSRM , herunder afdækning og klargøring af kommunens krav ift. datakvalitet Kortlægning og dokumentation af hele debitorområdet Udvikling af systemer og systemintegrationer Etablering af governance omkring autorisationer i debitorsystemet Design og systemtilpasning af kommunens processer på biblioteks- og parkeringsområdet Vores forventninger til dig: Vi har brug for en erfaren kollega med værktøjskassen i orden. Vi forestiller os derfor, at du har flere års erfaring som enten projektleder eller proceskonsulent og gerne fra en politisk styret organisation. Du evner hurtigt at grave dig ned i nye områder, og det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med politisk betjening og det at arbejde mellem forretningsmæssige behov og digital udvikling. Vi søger flere kollegaer, så det er ikke sikkert, at du opfylder alle krav. Men vi lægger vægt på, hvis du kan sige ja til flere af disse kvaliteter: Har erfaring med at arbejde med økonomiprocesser og gerne har en relevant økonomifaglig baggrund (f.eks. cand.merc.aud., cand.polit., HD i regnskab eller lignende) Har erfaring med SAP-baserede ERP-systemer Har god systemforståelse, forstår sammenhænge mellem systemer og ved præcis, hvad der skal til for at sikre gode løsninger og kvalitet ved opdatering af systemer og implementering af nye systemintegrationer Ved hvordan større offentlige organisationer fungerer og kan betjene styregrupper, politikere mv. Er god til at lytte og kommunikere og kan hurtigt omsætte det modtagne til robuste og praktiske løsninger, der virker Har gennemslagskraft, har gode samarbejdsevner og et højt engagement Arbejder struktureret og er en god planlægger Trives både i at sikre de daglige leverancer, men har også blik for fremtiden og lyst til at udvikle processer Er en erfaren facilitator og kan få skabt god dynamik i et rum Som kollega er du loyal og hjælpsom, kan inspirere og møder op med godt humør. Du synes desuden, at det er sjovt at være en del af et travlt og foranderligt miljø med mange forskellige typer kollegaer og samarbejdspartnere. Vi tilbyder dig Du kan se frem til et spændende job på landets største arbejdsplads i en stor organisation med gode udviklingsmuligheder, indflydelse på arbejdsområdet og dygtige kollegaer. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement. Opgaverne er omskiftelige med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Koncernservice ligger sammen med Koncern IT og Københavns Ejendomme og Indkøb i et stort og dynamisk hus ved Fuglebakken Station. Vi tilbyder flere forskellige medarbejdergoder såsom flekstid, mulighed for hjemmearbejde, kantine- og frugtordning, massageordning og træningsfaciliteter. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne er på fuld tid. Aflønning sker efter gældende overenskomstvilkår og kvalifikationer. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: teamleder i Team Udvikling og Tværgående Debitor Lena Gjørup Jacobsen på 2336 9069 Vedlæg ansøgning og CV, når du søger via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 8 og uge 9. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på:https: koncernservice.kk.dk .10Phoenix0f8ae724100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163639&DepartmentId=22604&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3701141Udvikling og Tværgående Debitor11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001894309KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16363900029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f8ae724https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f8ae724https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f8ae724&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f8ae724&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgErfarne projektledere og proceskonsulenter til udvikling af debitorområdet i Københavns Kommune12008001Dansk3Læse/ tale6Ledelse364049578mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK