Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ergoterapeut

Aktivitet & Udvikling søger ergoterapeut til Brobyggerne
 
Pr. 1.august 2019 søger vi en ny kollega, 33 timer om ugen, til vores Brobyggerteam, der arbejder med ensomhedsforebyggelse hos borgere, der modtager hjemmehjælp.

Efter henvisning fra vores samarbejdspartnere, tager Brobyggerne kontakt til borgeren og i tæt samarbejde med borgeren tilrettelægges den efterfølgende handling.

Vi arbejder ud fra KRAP som metode og vores menneskesyn tager udgangspunkt i, at mennesker gør det bedste de kan i en given situation. Vi fokuserer på ressourcerne og tager ansvaret for at skabe den gode relation.

Brobyggerne er en del af aktivitet og udvikling, som er en spændende arbejdsplads med dynamiske, humørfyldte, engagerede, positive og fagligt kvalificerede kolleger.
En arbejdsplads, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag, og hvor to dage ikke er ens. En arbejdsplads hvor det gode arbejdsmiljø, fagligheden og de gode ideer er i konstant udvikling.

Brobyggerne er et lille team med vokseværk, og vi ønsker at tilføje endnu en faglighed til vores pædagogiske palet. Derfor søger vi en ergoterapeut, der kan se sig selv i følgende profil:
 

  • er imødekommende, tillidsvækkende og god til at skabe en udviklingsorienteret relation - samt at slippe den igen.
  • elsker at samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper og at have mange forskellige arbejdsopgaver.
  • arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst og formår både at arbejde alene og at være del af et velfungerende team.
  • er udviklingsorienteret, engageret, dynamisk, evner forandringer og er fleksibel i tanker og handlinger.
  • har en anerkendende tilgang i kommunikationen og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
  • har fokus på udvikling af faglige kompetencer og er refleksiv over egen praksis.
  • har kendskab til KRAP og kan anvende det i praksis.
  • kan synliggøre den ergoterapeutiske faglighed i sit arbejde.
  • bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø, der er præget af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet, samarbejdsvilje, positivitet og respekt for hinanden.
 
Løn i henhold til gældende overenskomst.

For yderligere oplysninger kontakt leder for Aktivitet & Udvikling Jette Hingebjerg på telefon 23 64 62 95 eller på mail jhi@viborg.dk

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. og 14. juni 2019.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015468Phoenix-52ffd4db12019-06-04T00:00:00ErgoterapeutAktivitet & Udvikling søger ergoterapeut til Brobyggerne
 
Pr. 1.august 2019 søger vi en ny kollega, 33 timer om ugen, til vores Brobyggerteam, der arbejder med ensomhedsforebyggelse hos borgere, der modtager hjemmehjælp.

Efter henvisning fra vores samarbejdspartnere, tager Brobyggerne kontakt til borgeren og i tæt samarbejde med borgeren tilrettelægges den efterfølgende handling.

Vi arbejder ud fra KRAP som metode og vores menneskesyn tager udgangspunkt i, at mennesker gør det bedste de kan i en given situation. Vi fokuserer på ressourcerne og tager ansvaret for at skabe den gode relation.

Brobyggerne er en del af aktivitet og udvikling, som er en spændende arbejdsplads med dynamiske, humørfyldte, engagerede, positive og fagligt kvalificerede kolleger.
En arbejdsplads, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag, og hvor to dage ikke er ens. En arbejdsplads hvor det gode arbejdsmiljø, fagligheden og de gode ideer er i konstant udvikling.

Brobyggerne er et lille team med vokseværk, og vi ønsker at tilføje endnu en faglighed til vores pædagogiske palet. Derfor søger vi en ergoterapeut, der kan se sig selv i følgende profil:
 
  • er imødekommende, tillidsvækkende og god til at skabe en udviklingsorienteret relation - samt at slippe den igen.
  • elsker at samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper og at have mange forskellige arbejdsopgaver.
  • arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst og formår både at arbejde alene og at være del af et velfungerende team.
  • er udviklingsorienteret, engageret, dynamisk, evner forandringer og er fleksibel i tanker og handlinger.
  • har en anerkendende tilgang i kommunikationen og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
  • har fokus på udvikling af faglige kompetencer og er refleksiv over egen praksis.
  • har kendskab til KRAP og kan anvende det i praksis.
  • kan synliggøre den ergoterapeutiske faglighed i sit arbejde.
  • bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø, der er præget af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet, samarbejdsvilje, positivitet og respekt for hinanden.
 
Løn i henhold til gældende overenskomst.

For yderligere oplysninger kontakt leder for Aktivitet & Udvikling Jette Hingebjerg på telefon 23 64 62 95 eller på mail jhi@viborg.dk

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. og 14. juni 2019.
 

2019-06-07T00:51:31.307 Aktivitet Udvikling søger ergoterapeut til Brobyggerne Pr. 1.august 2019 søger vi en ny kollega, 33 timer om ugen, til vores Brobyggerteam, der arbejder med ensomhedsforebyggelse hos borgere, der modtager hjemmehjælp. Efter henvisning fra vores samarbejdspartnere, tager Brobyggerne kontakt til borgeren og i tæt samarbejde med borgeren tilrettelægges den efterfølgende handling. Vi arbejder ud fra KRAP som metode og vores menneskesyn tager udgangspunkt i, at mennesker gør det bedste de kan i en given situation. Vi fokuserer på ressourcerne og tager ansvaret for at skabe den gode relation. Brobyggerne er en del af aktivitet og udvikling, som er en spændende arbejdsplads med dynamiske, humørfyldte, engagerede, positive og fagligt kvalificerede kolleger. En arbejdsplads, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag, og hvor to dage ikke er ens. En arbejdsplads hvor det gode arbejdsmiljø, fagligheden og de gode ideer er i konstant udvikling. Brobyggerne er et lille team med vokseværk, og vi ønsker at tilføje endnu en faglighed til vores pædagogiske palet. Derfor søger vi en ergoterapeut, der kan se sig selv i følgende profil: er imødekommende, tillidsvækkende og god til at skabe en udviklingsorienteret relation - samt at slippe den igen.elsker at samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper og at have mange forskellige arbejdsopgaver.arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst og formår både at arbejde alene og at være del af et velfungerende team.er udviklingsorienteret, engageret, dynamisk, evner forandringer og er fleksibel i tanker og handlinger.har en anerkendende tilgang i kommunikationen og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.har fokus på udvikling af faglige kompetencer og er refleksiv over egen praksis.har kendskab til KRAP og kan anvende det i praksis.kan synliggøre den ergoterapeutiske faglighed i sit arbejde.bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø, der er præget af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet, samarbejdsvilje, positivitet og respekt for hinanden. Løn i henhold til gældende overenskomst. For yderligere oplysninger kontakt leder for Aktivitet Udvikling Jette Hingebjerg på telefon 23 64 62 95 eller på mail jhi@viborg.dk Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 12. og 14. juni 2019.11jobnet52ffd4db100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=19e33336-f12c-46c1-ac11-9719cb43d5ae0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3518459Aktivitet og Udvikling - Team Hærvejen11Marsk Stigs Vej 4, ST8800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent752820JobNet4982103498210310002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52ffd4dbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=52ffd4dbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52ffd4db&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52ffd4db&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Ergoterapeut hos Aktivitet og Udvikling - Team Hærvejen.12007991Dansk3Læse/ tale322905Ergoterapeut10Sundhed361658939noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330040359Faglig koordinator til Botilbuddet ArendalsvejRobot Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb. Stillingen er på 37 timer. Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver. Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen. Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagsliv Kan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5. Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning. Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser. Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted. Om Jobbet: Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere. Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet. Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet.Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren.Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder.Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter.Vi lægger vægt på at du: har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området.har erfaring med udviklings og forandringsprocesser. er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. har flair for IT og velfærdsteknologi.kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. Vi tilbyder: en spændende og udfordrende hverdag. et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform. tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam. medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau. Tiltrædelse pr. 1. august 2019 eller snarest herefter. Link til specialiseringsstrategi: https: silkeborgkommune.dk Kommunen Politikker-planer-og-strategier Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35. Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.
Stillingen er på 37 timer.
 
Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og / eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.
Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.
Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagsliv
Kan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret
 
Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.
Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning.  
Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.
Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted.
 
Om Jobbet: 
Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere.
 
Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet.
 
Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
  • Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet.
  • Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren.
  • Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder.
  • Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter.
Vi lægger vægt på at du:  
  • har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
  • har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området.
  • har erfaring med udviklings – og forandringsprocesser. 
  • er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. 
  • har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. 
  • har flair for IT og velfærdsteknologi.
  • kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. 
Vi tilbyder:  
  • en spændende og udfordrende hverdag.  
  • et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform.  
  • tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam.  
  • medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau.  
Tiltrædelse pr. 1. august 2019 – eller snarest herefter.
 
Link til specialiseringsstrategi:
https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35.  
 
Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-06-12T00:00:002019-06-21T00:00:00
330039442Sagsbehandlende ergoterapeut til Handicap- og Æ;ldrerådgivningenBasic Vi søger en ny kollega med kendskab til sagsbehandling i en fast stilling ca. 32 timer uge. Stillingen skal besættes i vores ergoterapeut-team, som består af 8 terapeuter. Har du lyst til sammen med borgerne at finde de bedst egnede løsninger, har overblik og gerne vil være med til at udvikle vores team. Så er stillingen måske noget for dig. Stillingen er organisatorisk placeret i Handicap- og ldrerådgivningen og fysisk placeret på Rådhuset. En stilling, hvor samarbejdet med borgere og samarbejdspartnere foregår skriftligt, telefonisk og via borgerbesøg. Stillingen er et mix af hjemmebesøg og administrativt arbejde. Derfor er det en forudsætning, at du kan tage ansvar for kommunikationen i mødet med borgerne, og at du har lyst til at arbejde administrativt og har gode IT evner. Du skal sammen med et velfungerende terapeut-team varetage ansøgninger om primært hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning efter servicelovens 112, 113, 116 og 117. Terapeut-teamet afprøver nye metoder og nye arbejdsgange og bevæger sig hen mod en mere koordinerende rolle i forhold til øvrige samarbejdspartnere til bedste for borgerne. Stillingen Handicap- og ldrerådgivningen søger en ergoterapeut med relevant erfaring. Tiltrædelse den 1. september 2019. Vi ønsker, at du har en terapeutfaglig uddannelse og erfaring med og lyst til sagsbehandlingsarbejde har gode IT - kundskaber og kendskab til sædvanlige IT systemer og omsorgssystemer - evt. CSC omsorgssystem er i stand til eller har lyst til at finde løsninger og træffe selvstændige afgørelser på lovmedholdeligt grundlag er imødekommende og serviceminded overfor borgere og samarbejdspartnere kan møde borgerne, hvor de er, og sammen finde de bedst egnede løsninger har gode kommunikative evner og kan arbejde i teams er ansvarsfuld, selvtilrettelæggende og kan strukturere og prioritere opgaverne er nysgerrig og åben for forandringer er relationsbygger, der kan lide at udforske nye veje sammen med os andre, og som får energi af at lykkes sammen er parat til at indgå i nye opgaver i samarbejde med ergoterapeutteamet og har interesse i at samarbejde med hele afdelingen Vi kan tilbyde en afdeling i udvikling et spændende og selvstændigt job i en afdeling med fokus på kvalitet, mestring og løsninger et selvstændigt arbejde under høj grad af ansvar dygtige kollegaer og et dynamisk team et tæt fagligt og kollegialt fællesskab målrettet introduktion og oplæring Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at henvende dig til sektionsleder Birgitte Møller Laursen, tlf.: 76 29 36 90 eller mail: bml@horsens.dk Løn og ansættelsesforhold:I henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Onsdag den 26. juni 2019 Samtaler: Mandag d. 1. juli 2019Vi søger en ny kollega med kendskab til sagsbehandling i en fast stilling ca. 32 timer/uge. Stillingen skal besættes i vores ergoterapeut-team, som består af 8 terapeuter.
 
Har du lyst til sammen med borgerne at finde de bedst egnede løsninger, har overblik og gerne vil være med til at udvikle vores team. 
 
Så er stillingen måske noget for dig.
 
Stillingen er organisatorisk placeret i Handicap- og Ældrerådgivningen og fysisk placeret på Rådhuset. En stilling, hvor samarbejdet med borgere og samarbejdspartnere foregår skriftligt, telefonisk og via borgerbesøg. Stillingen er et mix af hjemmebesøg og administrativt arbejde. Derfor er det en forudsætning, at du kan tage ansvar for kommunikationen i mødet med borgerne, og at du har lyst til at arbejde administrativt og har gode IT evner.
 
Du skal sammen med et velfungerende terapeut-team varetage ansøgninger om primært hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning efter servicelovens §§112, 113, 116 og 117. 
 
Terapeut-teamet afprøver nye metoder og nye arbejdsgange og bevæger sig hen mod en mere koordinerende rolle i forhold til øvrige samarbejdspartnere til bedste for borgerne.
 
Stillingen
Handicap- og Ældrerådgivningen søger en ergoterapeut med relevant erfaring. Tiltrædelse den 1. september 2019.
 
Vi ønsker, at du
  • har en terapeutfaglig uddannelse og erfaring med og lyst til sagsbehandlingsarbejde
  • har gode IT - kundskaber og kendskab til sædvanlige IT systemer og omsorgssystemer - evt. CSC omsorgssystem
  • er i stand til eller har lyst til at finde løsninger og træffe selvstændige afgørelser på lovmedholdeligt grundlag
  • er imødekommende og serviceminded overfor borgere og samarbejdspartnere
  • kan møde borgerne, hvor de er, og sammen finde de bedst egnede løsninger 
  • har gode kommunikative evner og kan arbejde i teams
  • er ansvarsfuld, selvtilrettelæggende og kan strukturere og prioritere opgaverne
  • er nysgerrig og åben for forandringer
  • er relationsbygger, der kan lide at udforske nye veje sammen med os andre, og som får energi af at lykkes sammen 
  • er parat til at indgå i nye opgaver i samarbejde med ergoterapeutteamet og har interesse i at samarbejde med hele afdelingen
Vi kan tilbyde 
  • en afdeling i udvikling
  • et spændende og selvstændigt job i en afdeling med fokus på kvalitet, mestring og løsninger
  • et selvstændigt arbejde under høj grad af ansvar 
  • dygtige kollegaer og et dynamisk team
  • et tæt fagligt og kollegialt fællesskab 
  • målrettet introduktion og oplæring
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at henvende dig til sektionsleder Birgitte Møller Laursen, tlf.: 76 29 36 90 eller mail: bml@horsens.dk
 
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfrist: Onsdag den 26. juni 2019 
 
Samtaler: Mandag d. 1. juli 2019  

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegHandicap og Ældre Rådgivning og VisitationHorsens2019-06-07T13:01:30.2602019-06-26T00:00:00
330043648Vikar for ergoterapeut søges til afsnit 1, Fysio- og Ergoterapiafdelingen, Aarhus UniversitetshospitalBasic Med tiltrædelse den 12. august 2019 søger vi i afsnit 1 en ergoterapeut til et vikariat på 30 timer pr uge. Hvis der kommer ledige timer i ergoterapeutgruppen vil det være muligt at få flere timer i den periode. Vikariatet er frem til den 6. september 2021. Dine arbejdsopgaver vil være patientarbejde på de afdelinger afsnit 1 dækker med særlig tilknytning til intensiv, hjerte thorax og infektionsmedicin. Der ud over dækning på de øvrige afdelinger, som afsnit 1 dækker. Afdelingsarbejdet indbefatter bl.a. dysfagivurderinger, ADL vurdering, kognitive vurderinger vejledning instruktion, dokumentation i EPJ. Arbejdstiden er ml. kl. 8.00-16.00. Endvidere kan der være arbejdsopgaver i forbindelse med ambulante patienter. Der er vagtarbejde i forbindelse med jul og påske. Vi tilbyder et job i en dynamisk afdeling, hvor der løbende er fokus på fagets udvikling, kvalitetssikring og forskning en arbejdsplads, hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling ansættelse i en seriøst arbejdende gruppe med godt humør højt fagligt niveau Vi forventer at du har erfaring med akut syge patienter og kronisk syge patienter i hospitalsregi at du har erfaring med dysfagi, og vi ser gerne, at du har et relevant kursus ift. dette at du har erfaring med kognitive tests at du gerne har erfaring inden for intensivområdet, inkl. kendskab til tuber at du gerne har erfaring med undersøgelse og behandling af patienter med neurologiske problemstillinger at du har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med fysioterapeuter, pleje- og lægegruppen på de kliniske afsnit at du har gode kompetencer mht. fleksibilitet og evne til at bevare overblikket i en travl hverdag, som ofte er uforudsigelig, og hvor lagte planer ofte må revideres at du kan trives på en arbejdsplads, der er i konstant forandring, og at du ser muligheder frem for begrænsninger Vi er t af de 5 afsnit som Fysio- og Ergoterapiafdelingen består af. Afsnit 1 er en tværfaglig gruppe bestående af både ergoterapeuter, fysioterapeuter, SOSA og en funktionsleder. Gruppen er blandet både alders- og erfaringsmæssigt. Visionen for Aarhus Universitetshospital er Den største viden den bedste behandling . I Fysio- og Ergoterapiafdelingen understøtter vi bl.a. denne vision med vores Forsknings- og udviklingsstrategi. Vi har i afdelingen en forsknings- og udviklingsenhed og udviklingsterapeuter. Ligeledes understøtter vi visionen med afholdelse af årlige MUS samtaler med udarbejdelse af individuelle handleplaner, ligesom der udarbejdes årlige kompetenceudviklingsplaner i de respektive afsnit. Aarhus Universitetshospital er uddannelsessted for såvel ergoterapeut- som fysioterapeutstuderende. Det er derfor en naturlig del af vores hverdag at vejlede studerende og inddrage dem i arbejdet. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. Der må påregnes prøvetid i de første 3 måneder af ansættelsen. Nærmere oplysninger fås ved ledende terapeut Marie Janichen på 7845 6740. Ansøgningsfrist torsdag den 27. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 3. juli 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Med tiltrædelse den 12. august 2019 søger vi i afsnit 1 en ergoterapeut til et vikariat på 30 timer pr uge. Hvis der kommer ledige timer i ergoterapeutgruppen vil det være muligt at få flere timer i den periode. Vikariatet er frem til den 6. september 2021. 
 
Dine arbejdsopgaver vil være patientarbejde på de afdelinger afsnit 1 dækker med særlig tilknytning til intensiv, hjerte/thorax og infektionsmedicin. Der ud over dækning på de øvrige afdelinger, som afsnit 1 dækker. Afdelingsarbejdet indbefatter bl.a. dysfagivurderinger, ADL vurdering, kognitive vurderinger vejledning/instruktion, dokumentation i EPJ. Arbejdstiden er ml. kl. 8.00-16.00. Endvidere kan der være arbejdsopgaver i forbindelse med ambulante patienter. Der er vagtarbejde i forbindelse med jul og påske.
  
Vi tilbyder
  • et job i en dynamisk afdeling, hvor der løbende er fokus på fagets udvikling, kvalitetssikring og forskning
  • en arbejdsplads, hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling
  • ansættelse i en seriøst arbejdende gruppe med godt humør
  • højt fagligt niveau
 Vi forventer
  • at du har erfaring med akut syge patienter og kronisk syge patienter i hospitalsregi
  • at du har erfaring med dysfagi, og vi ser gerne, at du har et relevant kursus ift. dette
  • at du har erfaring med kognitive tests
  • at du gerne har erfaring inden for intensivområdet, inkl. kendskab til tuber
  • at du gerne har erfaring med undersøgelse og behandling af patienter med neurologiske problemstillinger
  • at du har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med fysioterapeuter, pleje- og lægegruppen på de kliniske afsnit
  • at du har gode kompetencer mht. fleksibilitet og evne til at bevare overblikket i en travl hverdag, som ofte er uforudsigelig, og hvor lagte planer ofte må revideres
  • at du kan trives på en arbejdsplads, der er i konstant forandring, og at du ser muligheder frem for begrænsninger
Vi er
Ét af de 5 afsnit som Fysio- og Ergoterapiafdelingen består af. Afsnit 1 er en tværfaglig gruppe bestående af både ergoterapeuter, fysioterapeuter, SOSA og en funktionsleder. Gruppen er blandet både alders- og erfaringsmæssigt.
 
Visionen for Aarhus Universitetshospital er ”Den største viden – den bedste behandling”. I Fysio- og Ergoterapiafdelingen understøtter vi bl.a. denne vision med vores Forsknings- og udviklingsstrategi. Vi har i afdelingen en forsknings- og udviklingsenhed og udviklingsterapeuter. Ligeledes understøtter vi visionen med afholdelse af årlige MUS samtaler med udarbejdelse af individuelle handleplaner, ligesom der udarbejdes årlige kompetenceudviklingsplaner i de respektive afsnit.
 
Aarhus Universitetshospital er uddannelsessted for såvel ergoterapeut- som fysioterapeutstuderende. Det er derfor en naturlig del af vores hverdag at vejlede studerende og inddrage dem i arbejdet.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. Der må påregnes prøvetid i de første 3 måneder af ansættelsen.
 
Nærmere oplysninger fås ved ledende terapeut Marie Janichen  på 7845 6740.
 
Ansøgningsfrist torsdag den 27. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 3. juli 2019.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/4f62d2ec_logo.gifFysio- og ErgoterapiAarhus N2019-06-14T15:01:04.4732019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig koordinator til Botilbuddet Arendalsvej

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb. Stillingen er på 37 timer. Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udvikli...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Sagsbehandlende ergoterapeut til Handicap- og Æ;ldrerådgivningen

Handicap og Ældre Rådgivning og Visitation

Horsens
Vi søger en ny kollega med kendskab til sagsbehandling i en fast stilling ca. 32 timer uge. Stillingen skal besættes i vores ergoterapeut-team, som består af 8 terapeuter. Har du lyst til sammen med borgerne at finde de bedst egnede løsninger, har o...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Vikar for ergoterapeut søges til afsnit 1, Fysio- og Ergoterapiafdelingen, Aarhus Universitetshospital

Fysio- og Ergoterapi

Aarhus N
Med tiltrædelse den 12. august 2019 søger vi i afsnit 1 en ergoterapeut til et vikariat på 30 timer pr uge. Hvis der kommer ledige timer i ergoterapeutgruppen vil det være muligt at få flere timer i den periode. Vikariatet er frem til den 6. septemb...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019