Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ergoterapeut med kompetencer indenfor neurologi søges til barselsvikariat i Vital Horsens, afdeling Langmarksvej

Barselsvikariatet er på 36 timer ugentligt og du skal starte den 1/4-2019.
 
Vi har fokus på at skabe rammer, der understøtter den enkelte borgers udvikling og vi sætter fagligheden højt.
 
I afdeling Langmarksvej er der ansat 16 fysioterapeuter, 6 ergoterapeuter, 1 social- og sundhedsassistent samt 1 teknisk servicemedarbejder.
Vi varetager den ambulante træning efter Sundhedsloven og Dagrehabilitering efter Serviceloven.
 
Vi løfter 2000 genoptræningsplaner om året og det har givet mulighed for at vi specialiserer os. Du skal hovedsagelig varetage de ergoterapeutiske opgaver ift. borgere der henvises med en genoptræningsplan med neurologiske problemstillinger på basal og avanceret niveau.
 
Vi forventer, at du:

  • møder borgeren på en positiv og imødekommende måde
  • arbejder ud fra en sundhedsfremmende og anerkendende tilgang
  • har kompetencer og erfaring indenfor det neurologiske speciale
  • har kompetencer og erfaringer indenfor behandling af dysfagi  
  • kan strukturere den ergoterapeutiske intervention
  • arbejder selvstændigt og prioriterer opgaver
  • trives i en travl og spændende hverdag
  • samarbejder med klinisk underviser
 
Vi tilbyder:
  • et selvstændigt job med spændende faglige udfordringer
  • glade, dygtige og engagerede kolleger
  • tæt tværfagligt samarbejde med hjerneskadekoordinator, jobcenter, ASV, fysioterapeut samt talepædagog ved behov
  • introduktion til arbejdsopgaverne
  • gode træningsfaciliteter
  • en åben ledelsesstil, hvor dine synspunkter tæller
 
Ansøgningsfrist:Tirsdag, den 19/2-2019
Der afholdes samtaler den 25/2-2019
 
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Løn og ansættelses vilkår er efter gældende overenskomst. Arbejdstiden planlægges med udgangspunkt i de arbejdsopgaver, du er ansat til at varetage. Du er selvtilrettelæggende.
 
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Daglig leder Anette Spence på ssasp@horsens.dk eller på tlf.nr. 20470459
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943420Phoenix-6aaca52812019-01-16T12:00:34.030Ergoterapeut med kompetencer indenfor neurologi søges til barselsvikariat i Vital Horsens, afdeling LangmarksvejBarselsvikariatet er på 36 timer ugentligt og du skal starte den 1/4-2019.
 
Vi har fokus på at skabe rammer, der understøtter den enkelte borgers udvikling og vi sætter fagligheden højt.
 
I afdeling Langmarksvej er der ansat 16 fysioterapeuter, 6 ergoterapeuter, 1 social- og sundhedsassistent samt 1 teknisk servicemedarbejder.
Vi varetager den ambulante træning efter Sundhedsloven og Dagrehabilitering efter Serviceloven.
 
Vi løfter 2000 genoptræningsplaner om året og det har givet mulighed for at vi specialiserer os. Du skal hovedsagelig varetage de ergoterapeutiske opgaver ift. borgere der henvises med en genoptræningsplan med neurologiske problemstillinger på basal og avanceret niveau.
 
Vi forventer, at du:
  • møder borgeren på en positiv og imødekommende måde
  • arbejder ud fra en sundhedsfremmende og anerkendende tilgang
  • har kompetencer og erfaring indenfor det neurologiske speciale
  • har kompetencer og erfaringer indenfor behandling af dysfagi  
  • kan strukturere den ergoterapeutiske intervention
  • arbejder selvstændigt og prioriterer opgaver
  • trives i en travl og spændende hverdag
  • samarbejder med klinisk underviser
 
Vi tilbyder:
  • et selvstændigt job med spændende faglige udfordringer
  • glade, dygtige og engagerede kolleger
  • tæt tværfagligt samarbejde med hjerneskadekoordinator, jobcenter, ASV, fysioterapeut samt talepædagog ved behov
  • introduktion til arbejdsopgaverne
  • gode træningsfaciliteter
  • en åben ledelsesstil, hvor dine synspunkter tæller
 
Ansøgningsfrist:Tirsdag, den 19/2-2019
Der afholdes samtaler den 25/2-2019
 
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Løn og ansættelses vilkår er efter gældende overenskomst. Arbejdstiden planlægges med udgangspunkt i de arbejdsopgaver, du er ansat til at varetage. Du er selvtilrettelæggende.
 
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Daglig leder Anette Spence på ssasp@horsens.dk eller på tlf.nr. 20470459
 

2019-02-20T00:50:48.210 Barselsvikariatet er på 36 timer ugentligt og du skal starte den 1 4-2019. Vi har fokus på at skabe rammer, der understøtter den enkelte borgers udvikling og vi sætter fagligheden højt. I afdeling Langmarksvej er der ansat 16 fysioterapeuter, 6 ergoterapeuter, 1 social- og sundhedsassistent samt 1 teknisk servicemedarbejder.Vi varetager den ambulante træning efter Sundhedsloven og Dagrehabilitering efter Serviceloven. Vi løfter 2000 genoptræningsplaner om året og det har givet mulighed for at vi specialiserer os. Du skal hovedsagelig varetage de ergoterapeutiske opgaver ift. borgere der henvises med en genoptræningsplan med neurologiske problemstillinger på basal og avanceret niveau. Vi forventer, at du: møder borgeren på en positiv og imødekommende måde arbejder ud fra en sundhedsfremmende og anerkendende tilgang har kompetencer og erfaring indenfor det neurologiske speciale har kompetencer og erfaringer indenfor behandling af dysfagi kan strukturere den ergoterapeutiske intervention arbejder selvstændigt og prioriterer opgaver trives i en travl og spændende hverdag samarbejder med klinisk underviser Vi tilbyder: et selvstændigt job med spændende faglige udfordringer glade, dygtige og engagerede kolleger tæt tværfagligt samarbejde med hjerneskadekoordinator, jobcenter, ASV, fysioterapeut samt talepædagog ved behov introduktion til arbejdsopgaverne gode træningsfaciliteter en åben ledelsesstil, hvor dine synspunkter tæller Ansøgningsfrist:Tirsdag, den 19 2-2019Der afholdes samtaler den 25 2-2019 Vi glæder os til at høre fra dig. Løn og ansættelses vilkår er efter gældende overenskomst. Arbejdstiden planlægges med udgangspunkt i de arbejdsopgaver, du er ansat til at varetage. Du er selvtilrettelæggende. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Daglig leder Anette Spence på ssasp@horsens.dk eller på tlf.nr. 2047045910Phoenix6aaca528101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000010https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9ec653e3-b87d-4a1c-9809-1bb2522fa1a80EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3436725Vital Horsens – Centrum for Sundhed og Træning11Langmarksvej 85G8700HorsensDKDanmarkORS/6aaca528_logo.jpegORS/Small/6aaca528_logo.jpeg0ssasp@horsens.dkDKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset694946EmplyMinimum pakken - 35 dage1b011d2e-c911-404d-9b25-c5cafb187408_97010001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aaca528https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aaca528https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aaca528&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aaca528&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr du den nye Ergoterapeut i Vital Horsens – Centrum for Sundhed og Træning?12007991Dansk3Læse/ tale322905Ergoterapeut0Øvrige10Sundhed360147798Daglig leder Anette Spencessasp@horsens.dkDKDanmarkDKDanmark330009922Ergoterapeut eller pædagog søges til afdeling Kildegade i HorsensBasic Er du uddannet ergoterapeut eller pædagog og kan du se dig selv samarbejde med voksne med autisme? Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling?Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega i et barselsvikariat pr. 1. juli 2019 eller gerne før.Kildegade er en del af Specialområde Autisme, som er Region Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne mennesker med autisme. Vores kerneopgave er, at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.Kildegade er opbygget som Fasemodel i en partnerskabsaftale med Horsens kommune og er et midlertidig 107 botilbud. Fasemodellen består af 4 faser og 3 overgange og formålet er, at den unge bliver i stand til at leve et meningsfuldt og selvstændigt voksenliv i egen bolig. Vi har i Fasemodellen tre særlige indsatsområder: Selvforståelse, medborgerskab og robusthed. Du kan læse mere om os her www.sau.rm.dkVi søger dig, der brænder for dit fag, har ambitioner og faglig stolthedSom person er du først og fremmest professionel med et ønske om at arbejde med og holde dig orienteret på et område, der er i konstant udvikling. Du har ambitioner både fagligt og personligt. Samtidig har du fokus på det vigtige samarbejde med borgere, og at der skabes en god kultur og et solidt psykisk arbejdsmiljø.Det pædagogiske arbejde med autisme på Kildegade er struktureret og bygger på bl.a. en struktureret, visualiseret og kognitiv tilgang, hvor vi anvender robusthedsprincipper og mestringsstrategier. Derudover er det et krav, at du har erfaring i arbejdet med voksne mennesker indenfor psykiatri social området.Lidt om stillingenDu er holdspiller og har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor teamsamarbejdet omkring den enkelte borger spiller en stor rolle. Du har lyst til at blive en del af et team, og en afdeling, hvor rammen for opgaven er tydelig men hvor vi er nysgerrige på hvorfor vi gør som vi gør. Virker det vi gør, eller skal vi tænke anderledes samtidig skal du trives i et felt, hvor bittesmå skridt i den rigtige retning er store sejre. Du kommer til at: arbejde med personlig udvikling hos borgerne og med borgerens selvforståelse, robusthed og medborgerskab arbejde med socialfærdighedstræning med borgerne samarbejde tværfagligt med fx psykiatrien, kommunen, forældre og lignende udarbejde individuelle indsatser, herunder diverse støttesystemer udføre skriftlig dokumentation udføre og understøtte ADL opgaver ledsage borgere i forbindelse med lægebesøg, diverse møder arrangere forskellige aktiviteter sammen med borgerne og teams Det er væsentligt at du: opfatter feedback og sparring som en nødvendighed og vil indgå i en medarbejdergruppe hvor supervision er et udviklingsværktøj som person er åben, tydelig og kender din egne grænser - tør at tage ansvar og forholde dig refleksiv bidrager til et godt arbejdsmiljø i en velfungerende medarbejdergruppe kan arbejde professionelt med dokumentation samt struktureret og udviklende med individuelle planer eller indsatser motiveres af det komplekse og formår at være nysgerrig og lyttende på en anerkendende vis har specialpædagogisk erfaring med autisme Vi tilbyder: undervisning, vejledning, sparring og supervision som prioriteres højt og foregår løbende et spændende job med masser af udviklingsmuligheder en dynamisk organisation med høj faglighed en arbejdsplads hvor det psykiske arbejdsmiljø vægtes højt teamsamarbejde fra specialiseret og engagerede kolleger ArbejdstidStillingen er på 37 timer. Der er skiftende arbejdstider som døgn-, dag-, aften- og weekendarbejde.Få mere at videEr du blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Maria Petersen på tlf. 24 90 89 47 Løn og ansættelsesforhold:Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny lønAnsættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Specialområde Autisme.Ansøgningsfrist den 14. maj og samtaler forventes afholdt den 21. maj.Er du uddannet ergoterapeut eller pædagog og kan du se dig selv samarbejde med voksne med autisme? Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling?
Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega i et barselsvikariat pr. 1. juli 2019 eller gerne før.

Kildegade er en del af Specialområde Autisme, som er Region Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne mennesker med autisme. Vores kerneopgave er, at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.
Kildegade er opbygget som Fasemodel i en partnerskabsaftale med Horsens kommune og er et midlertidig § 107 botilbud. Fasemodellen består af 4 faser og 3 overgange og formålet er, at den unge bliver i stand til at leve et meningsfuldt og selvstændigt voksenliv i egen bolig.  Vi har i Fasemodellen tre særlige indsatsområder: Selvforståelse, medborgerskab og robusthed. Du kan læse mere om os her www.sau.rm.dk

Vi søger dig, der brænder for dit fag, har ambitioner og faglig stolthed
Som person er du først og fremmest professionel med et ønske om at arbejde med og holde dig orienteret på et område, der er i konstant udvikling. Du har ambitioner både fagligt og personligt. Samtidig har du fokus på det vigtige samarbejde med borgere, og at der skabes en god kultur og et solidt psykisk arbejdsmiljø.
Det pædagogiske arbejde med autisme på Kildegade er struktureret og bygger på bl.a. en struktureret, visualiseret og kognitiv tilgang, hvor vi anvender robusthedsprincipper og mestringsstrategier. Derudover er det et krav, at du har erfaring i arbejdet med voksne mennesker indenfor psykiatri/social området.

Lidt om stillingen
Du er holdspiller og har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor teamsamarbejdet omkring den enkelte borger spiller en stor rolle. Du har lyst til at blive en del af et team, og en afdeling, hvor rammen for opgaven er tydelig – men hvor vi er nysgerrige på hvorfor vi gør som vi gør. Virker det vi gør, eller skal vi tænke anderledes –  samtidig skal du trives i et felt, hvor bittesmå skridt i den rigtige retning er store sejre.
 
Du kommer til at:
  • arbejde med personlig udvikling hos borgerne og med borgerens selvforståelse, robusthed og medborgerskab
  • arbejde med socialfærdighedstræning med borgerne
  • samarbejde tværfagligt med fx psykiatrien, kommunen, forældre og lignende
  • udarbejde individuelle indsatser, herunder diverse støttesystemer
  • udføre skriftlig dokumentation
  • udføre og understøtte ADL opgaver
  • ledsage borgere i forbindelse med lægebesøg, diverse møder
  • arrangere forskellige aktiviteter sammen med borgerne og teams
Det er væsentligt at du:
  • opfatter feedback og sparring som en nødvendighed og vil indgå i en medarbejdergruppe hvor supervision er et udviklingsværktøj
  • som person er åben, tydelig og kender din egne grænser - tør at tage ansvar og forholde dig refleksiv
  • bidrager til et godt arbejdsmiljø i en velfungerende medarbejdergruppe
  • kan arbejde professionelt med dokumentation samt struktureret og udviklende med individuelle planer eller indsatser
  • motiveres af det komplekse og formår at være nysgerrig og lyttende på en anerkendende vis
  • har specialpædagogisk erfaring med autisme
 Vi tilbyder:
  • undervisning, vejledning, sparring og supervision som prioriteres højt og foregår løbende
  • et spændende job med masser af udviklingsmuligheder
  • en dynamisk organisation med høj faglighed
  • en arbejdsplads hvor det psykiske arbejdsmiljø vægtes højt
  • teamsamarbejde fra specialiseret og engagerede kolleger

Arbejdstid
Stillingen er på 37 timer. Der er skiftende arbejdstider som døgn-, dag-, aften- og weekendarbejde.

Få mere at vide
Er du blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Maria Petersen på tlf. 24 90 89 47
 
Løn og ansættelsesforhold:
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny løn
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Specialområde Autisme.

Ansøgningsfrist den 14. maj og samtaler forventes afholdt den 21. maj.

ORS/Small/07b41d52_logo.gifSAU KildegadeHorsens2019-04-23T15:02:38.9002019-05-14T00:00:00
330010665Ergoterapeut til Udviklingscentret SkansebakkenBasic Vi vil godt ansætte flere Ergoterapeuter, så har du lyst til at indgå i vores organisation, som en vigtig medspiller i vores mission om at være blandt de bedste på området? Vi søger 1 ergoterapeut 32 timer pr. uge fra 1.7.2019. Om jobbet Kerneopgaven på Skansebakken er, at hjælpe til et selvstændigt og aktivt liv i meningsfuldt samvær med andre. Som ergoterapeut bidrager du med dette ved at: Yde ergoterapeutisk støtte til borgeren med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, handleplan og indsatser. Bidrage i det tværfaglige samarbejde omkring borgeren. Samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Undersøgelser og analyser af borgerens funktionsniveau i forhold til ADL, dysfagi, kommunikation og velfærdsteknologi. Vurdere behov for hjælpemidler, ansøge om disse, afprøve, tilpasse og implementere disse i hverdagen samt rådgive og undervise kollegaer i brugen af disse. Samarbejde med Skansebakkens fysioterapeuter og øvrige ergoterapeuter. Være sparringspartner i udarbejdelsen af forflytningsbeskrivelser. Deltage ved diverse undersøgelser på sygehuse sammen med borgeren. Det er en fordel at du kan køre Skansebakkens busser, som kræver B-kørekort. Du vil indgå i arbejdet med borgerne på samme vilkår som dine øvrige kollegaer. Arbejdet er tilrettelagt med dag aftenarbejde, arbejde hver anden weekend samt på helligdage. I løbet af en uge har du tid til ergoterapeutisk arbejde, som forventes brugt til bl.a. ansøgninger vedr. hjælpemidler, opsøgende arbejde vedr. hjælpemidler samt at arbejde med konkrete tiltag og udviklingsforløb sammen med borgeren. Tiltrædelse 01.07.2019 - gerne før hvis det er muligt. Vi forventer af dig At du er faglig funderet At du har mod og kan tage ansvar i dit arbejde At du kan arbejde tværfagligt At du har kendskab til IT og er stærk i din skriftlige dokumentation At du er nærværende og omsorgsfuld i din tilgang med borgerne Vi tilbyder dig Faglig udfordring og udvikling En arbejdsplads med høj faglighed Tværfagligt samarbejde Fantastiske kollegaer Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Om os Skansebakken tilbyder længerevarende boophold til 46 voksne med mutiple handicaps. Borgerne har brug for massiv fysisk pleje og har behov for omfattende specialpædagogisk bistand. Vi vægter neuropædagogik, sansemotorik og udeliv højt. Vi anvender KRAP, og har en ressourcefokuseret tilgang i arbejdet med borgeren. Vi arbejder for, at borgerne får skabt og eller styrket gensidige og bæredygtige relationer til familie, venner, bekendte og i civilsamfundet. Medarbejdergruppen på Skansebakken er sammensat med en hovedvægt af pædagoger og herudover omsorgsmedhjælpere og SSA. Flere oplysninger Hvis du ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Krista Jensen på 30 30 24 85. Du kan læse mere om os på www.skansebakken.vejle.dk eller du kan se en film om Skansebakken Ansøgningsfrist 07.05.2019 Der holdes ansættelsessamtaler den 22.5.2019. Straffeattest Vi indhenter straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.
Vi vil godt ansætte flere Ergoterapeuter, så har du lyst til at indgå i vores organisation, som en vigtig medspiller i vores mission om at være blandt de bedste på området?   
 
Vi søger 1 ergoterapeut 32 timer pr. uge fra 1.7.2019. 
 
Om jobbet 
Kerneopgaven på Skansebakken er, at hjælpe til et selvstændigt og aktivt liv i meningsfuldt samvær med andre.  
 
Som ergoterapeut bidrager du med dette ved at:  
  • Yde ergoterapeutisk støtte til borgeren med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, handleplan og indsatser.  
  • Bidrage i det tværfaglige samarbejde omkring borgeren.  
  • Samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere. 
  • Undersøgelser og analyser af borgerens funktionsniveau i forhold til ADL, dysfagi, kommunikation og velfærdsteknologi.  
  • Vurdere behov for hjælpemidler, ansøge om disse, afprøve, tilpasse og implementere disse i hverdagen samt rådgive og undervise kollegaer i brugen af disse.  
  • Samarbejde med Skansebakkens fysioterapeuter og øvrige ergoterapeuter.  
  • Være sparringspartner i udarbejdelsen af forflytningsbeskrivelser.  
  • Deltage ved diverse undersøgelser på sygehuse sammen med borgeren. Det er en fordel at du kan køre Skansebakkens busser, som kræver B-kørekort.  
Du vil indgå i arbejdet med borgerne på samme vilkår som dine øvrige kollegaer. 
Arbejdet er tilrettelagt med dag/aftenarbejde, arbejde hver anden weekend samt på helligdage.  
I løbet af en uge har du tid til ergoterapeutisk arbejde, som forventes brugt til bl.a. ansøgninger vedr. hjælpemidler, opsøgende arbejde vedr. hjælpemidler samt at arbejde med konkrete tiltag og udviklingsforløb sammen med borgeren.  
 
 
Tiltrædelse 01.07.2019 - gerne før hvis det er muligt. 
 
 
Vi forventer af dig 
  • At du er faglig funderet
  • At du har mod og kan tage ansvar i dit arbejde 
  • At du kan arbejde tværfagligt
  • At du har kendskab til IT og er stærk i din skriftlige dokumentation
  • At du er nærværende og omsorgsfuld i din tilgang med borgerne 
 
Vi tilbyder dig 
  • Faglig udfordring og udvikling
  • En arbejdsplads med høj faglighed
  • Tværfagligt samarbejde
  • Fantastiske kollegaer
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.  
 
 
Om os 
Skansebakken tilbyder længerevarende boophold til 46 voksne med mutiple handicaps. Borgerne har brug for massiv fysisk pleje og har behov for omfattende specialpædagogisk bistand. Vi vægter neuropædagogik, sansemotorik og udeliv højt. Vi anvender KRAP, og har en ressourcefokuseret tilgang i arbejdet med borgeren. Vi arbejder for, at borgerne får skabt og/eller styrket gensidige og bæredygtige relationer til familie, venner, bekendte og i civilsamfundet.  
Medarbejdergruppen på Skansebakken er sammensat med en hovedvægt af pædagoger og herudover omsorgsmedhjælpere og SSA.  
 
 
Flere oplysninger 
Hvis du ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Krista Jensen på 30 30 24 85.
 
Du kan læse mere om os på www.skansebakken.vejle.dk  eller du kan se en film om Skansebakken
 
 
Ansøgningsfrist 
07.05.2019 
Der holdes ansættelsessamtaler den 22.5.2019. 
 
 
Straffeattest
Vi indhenter straffeattest.   
 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
ORS/Small/d77ac87a_logo.pngSkansebakkenBørkop2019-04-24T15:15:34.6902019-05-07T00:00:00
330011412Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners VejRobot Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 og 32 timer pr. uge. Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder 37 timer pr. uge i et vikariat frem til 31. december 2019. Stillingerne er til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. juli 2019. Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens §§ 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen. Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet. Vi vil arbejde ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet i gennemsnit 2-3 år. Der skal være fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA (øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil. Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen. For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend. Vi søger medarbejdere, der:har erfaring fra socialpsykiatri og eller behandlingspsykiatrihar erfaring med at arbejde med:spiseforstyrrelseangstlidelseropmærksomhedsforstyrrelserpsykotiske lidelserpersonlighedsforstyrrelse gerne erfaring med DATdobbeltdiagnoser har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistenthar gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorerser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere skoler, nærmiljø, mv.ser muligheder og ressourcer frem for begrænsningerkan løse opgaver smidigt og fleksibeltkan arbejde selvstændigt og i teamshar lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners VejVi tilbyder:mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhedengagerede medarbejdere på tværs af sektoreret dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgeretværfagligt samarbejdeløbende kompetenceudviklingLæs mere om os på hjemmesiden: https: hcbrannersvej.silkeborgkommune.dk Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbene, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88. Ansøgningsfrist torsdag 9. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 21. maj. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus?
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 og 32 timer pr. uge.
Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder 37 timer pr. uge i et vikariat frem til 31. december 2019.
Stillingerne er til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. juli 2019.
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens §§ 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen.
 
Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og/eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet.
 
Vi vil arbejde ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet – i gennemsnit 2-3 år.
 
Der skal være fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA (øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
 
Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen.
 
For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat.
Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend.
 
Vi søger medarbejdere, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri og/eller behandlingspsykiatri
  • har erfaring med at arbejde med:
  • spiseforstyrrelse
  • angstlidelser
  • opmærksomhedsforstyrrelser
  • psykotiske lidelser
  • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med DAT
  • dobbeltdiagnoser  
  • har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere – skoler, nærmiljø, mv.
  • ser muligheder og ressourcer frem for begrænsninger
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan arbejde selvstændigt og i teams
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners Vej
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhed
  • engagerede medarbejdere på tværs af sektorer
  • et dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere
  • tværfagligt samarbejde
  • løbende kompetenceudvikling
Læs mere om os på hjemmesiden: https://hcbrannersvej.silkeborgkommune.dk/
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbene, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88.
 
Ansøgningsfrist torsdag 9. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 21. maj.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-04-25T00:00:002019-05-09T00:00:00
330009841To stærkt fagligt funderede ergoterapeuter til Team 3 og Team 6 Specialområde Hjerneskade, Svalevej i AssentoftBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det rehabiliterende og sundhedsfremmende område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser, m.m. Der er en ledig stilling i Team 3 og en ledig stilling i Team 6, hvor der bor 6 borgere i hver afdeling. Der ydes bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Dine arbejdsopgaver vil være Tage del i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte samt integreret samværs- og aktivitetstilbud Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den rehabiliterende og sundhedsfremmende indsat Udarbejde revidere forflytnings- og ergonomivejledninger samt sikre tilpassede personlige hjælpemidler til de enkelte borgere Forflytningsvejledning videndeling og sidemandsoplæring Afdække behov, definere og beskrive indsats samt formidle og videndele det faglige perspektiv. Vi forventer: Du har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt Du har stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde It kompetencer Du er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen Etisk ansvarlighed Du kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området Intern Fagpilot uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau) Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 3. weekend. 30-34 timer pr. uge efter aftale. Årets ferie og helligdage er rammesat således at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul Ansøgningsfrist: onsdag den 15. maj 2019.Samtaler forventes afholdt mandag den 20. maj 2019Ansættelse: 1. juli 2019 Vedlæg venligst relevant dokumentation. Svalevej er en del af Specialområde Hjerneskade under Psykiatri og Social i Region Midtjylland. Specialområde Hjerneskade består af fem døgntilbud, et rehabiliteringstilbud og tre dagtilbud i Østjylland. Målgruppen er personer over 18 år med erhvervet hjerneskade og eller en varig fysisk funktionsnedsættelse. Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 hverdage mellem kl. 8 og 15. Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det rehabiliterende og sundhedsfremmende område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser, m.m.
 
Der er en ledig stilling i Team 3 og en ledig stilling i Team 6, hvor der bor 6 borgere i hver afdeling. Der ydes bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104.
 
Dine arbejdsopgaver vil være
  • Tage del i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte samt integreret samværs- og aktivitetstilbud
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den rehabiliterende og sundhedsfremmende indsat
  • Udarbejde/revidere forflytnings- og ergonomivejledninger samt sikre tilpassede personlige hjælpemidler til de enkelte borgere
  • Forflytningsvejledning videndeling og sidemandsoplæring
  • Afdække behov, definere og beskrive indsats samt formidle og videndele det faglige perspektiv.
Vi forventer:
  • Du har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt
  • Du har stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde
  • It kompetencer
  • Du er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen
  • Etisk ansvarlighed
  • Du kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området
  • Intern Fagpilot uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau)
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 3. weekend. 30-34 timer pr. uge efter aftale. Årets ferie og helligdage er rammesat således at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul
Ansøgningsfrist: onsdag den 15. maj 2019.
Samtaler forventes afholdt mandag den 20. maj 2019
Ansættelse: 1. juli 2019
 
Vedlæg venligst relevant dokumentation.
 
Svalevej er en del af Specialområde Hjerneskade under Psykiatri og Social i Region Midtjylland. Specialområde Hjerneskade består af fem døgntilbud, et rehabiliteringstilbud og tre dagtilbud i Østjylland. Målgruppen er personer over 18 år med erhvervet hjerneskade og/eller en varig fysisk funktionsnedsættelse. Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk
 
Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 hverdage mellem kl. 8 og 15.
 
Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/3f0b3eac_logo.gifSvalevej Team 3Randers SØ2019-04-23T14:00:23.2302019-05-15T00:00:00
330009699Specialområde Autisme søger pædagog eller ergoterapeut til barselvikariat på Hinnerup KollegietBasic Er du uddannet pædagog eller ergoterapeut og kan du se dig selv samarbejde om og med voksne med autisme?Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega. Lidt om stillingenDu er holdspiller og har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor teamsamarbejdet omkring den enkelte borger spiller en stor rolle. Du har lyst til at blive en del af et team, og en afdeling, hvor rammen for opgaven er tydelig men hvor vi er nysgerrige på hvorfor vi gør som vi gør. Virker det vi gør, eller skal vi tænke anderledes? og så skal du trives i et felt, hvor bittesmå skridt i den rigtige retning er store sejre.Helt konkret kommer du til at støtte borgerne i forbindelse med madlavning, rengøring mm.Du udarbejder støttesystemer og vejledninger, ligesom du tilrettelæger og udfører samtaler med henblik på udvikling og trivsel.Du ser vigtigheden af detaljen og er en dygtig kommunikator - også i den skriftlige dokumentation, som skal give værdi for teamet omkring den enkelte borger.Vi hører meget gerne fra dig der arbejder engageret og med gejst så det mærkes af både borgere og kollegaer er god til at skabe overblik og kan træffe beslutninger også i pressede situationer har praktisk erfaring fra arbejdet med voksne mennesker med autisme bidrager til et godt arbejdsmiljø i en velfungerende homogen medarbejder gruppe Derudover er det et krav, at du har erfaring fra arbejdet med voksne mennesker indenfor psykiatri social området.Vi tilbyder at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har fokus på faglig udvikling en arbejdsplads, som er en del af en organisation med højt til loftet, hvor kulturen er båret af nysgerrighed, viden, lyst og vilje Mulighed for autismefaglig uddannelse og kurser - som fx SICON, Aarhus konferencen og Skive konferencen Vejledning, sparring og supervision hos vores interne VISO leverandør Autismefokus Om Kollegiet i HinnerupKollegiet er en del af Specialområde Autisme, som er Region Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne mennesker med autisme. Vores kerneopgave er, at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme. På Kollegiet samarbejder vi med 18 borgere i alderen 18 40 år.Vores opgave er at skabe varierende støttetilbud med individuelle udviklingsmuligheder og grundlag for et trygt og meningsfuldt voksenliv.Kendetegnende for målgruppen er et stort behov for struktur, forudsigelighed og tydelighed, samt støtte til hverdagen og livet generelt. Vi samarbejder med borgerne om at udvikle og vedligeholde færdigheder, samt skabe hensigtsmæssige struktur, strategier og adfærd,Du kan læse mere om os her www.sau.rm.dk Få mere at videEr du blevet nysgerrig på hvem vi er og, hvordan vi arbejder er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Sørensen på tlf. 23 84 71 87.Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny Løn.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Specialområde Autisme.Det er et krav at du har kørekort, da vi ofte ledsager vores borgere også ude af huset Ansøgningsfrist er den 5. maj 2019 (midnat) og samtaler afholdes torsdag den 9. maj 2019.Tiltrædelse er hurtigst muligt og senest 1. juli 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleEr du uddannet pædagog eller ergoterapeut og kan du se dig selv samarbejde om og med voksne med autisme?
Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.
 
Lidt om stillingen
Du er holdspiller og har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor teamsamarbejdet omkring den enkelte borger spiller en stor rolle. Du har lyst til at blive en del af et team, og en afdeling, hvor rammen for opgaven er tydelig – men hvor vi er nysgerrige på hvorfor vi gør som vi gør. Virker det vi gør, eller skal vi tænke anderledes? – og så skal du trives i et felt, hvor bittesmå skridt i den rigtige retning er store sejre.
Helt konkret kommer du til at støtte borgerne i forbindelse med madlavning, rengøring mm.
Du udarbejder støttesystemer og vejledninger, ligesom du tilrettelæger og udfører samtaler med henblik på udvikling og trivsel.
Du ser vigtigheden af detaljen og er en dygtig kommunikator - også i den skriftlige dokumentation, som skal give værdi for teamet omkring den enkelte borger.

Vi hører meget gerne fra dig der
  • arbejder engageret og med gejst – så det mærkes af både borgere og kollegaer
  • er god til at skabe overblik og kan træffe beslutninger – også i pressede situationer
  • har praktisk erfaring fra arbejdet med voksne mennesker med autisme
  • bidrager til et godt arbejdsmiljø i en velfungerende homogen medarbejder gruppe
Derudover er det et krav, at du har erfaring fra arbejdet med voksne mennesker indenfor psykiatri/social området.

Vi tilbyder 
  • at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har fokus på faglig udvikling
  • en arbejdsplads, som er en del af en organisation med højt til loftet, hvor kulturen er båret af nysgerrighed, viden, lyst og vilje
  • Mulighed for autismefaglig uddannelse og kurser - som fx SICON, Aarhus konferencen og Skive konferencen
  • Vejledning, sparring og supervision hos vores interne VISO leverandør “Autismefokus”
Om Kollegiet i Hinnerup
Kollegiet er en del af Specialområde Autisme, som er Region Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne mennesker med autisme. Vores kerneopgave er, at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme. På Kollegiet samarbejder vi med 18 borgere i alderen 18 – 40 år.
Vores opgave er at skabe varierende støttetilbud med individuelle udviklingsmuligheder og grundlag for et trygt og meningsfuldt voksenliv.
Kendetegnende for målgruppen er et stort behov for struktur, forudsigelighed og tydelighed, samt støtte til hverdagen og livet generelt. Vi samarbejder med borgerne om at udvikle og vedligeholde færdigheder, samt skabe hensigtsmæssige struktur, strategier og adfærd,
Du kan læse mere om os her www.sau.rm.dk
 
Få mere at vide
Er du blevet nysgerrig på hvem vi er og, hvordan vi arbejder er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Sørensen på tlf. 23 84 71 87.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny Løn.
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Specialområde Autisme.
Det er et krav at du har kørekort, da vi ofte ledsager vores borgere – også ude af huset
 
Ansøgningsfrist er den 5. maj 2019 (midnat) og samtaler afholdes torsdag den 9. maj 2019.
Tiltrædelse er hurtigst muligt og senest 1. juli 2019.



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/5d001783_logo.gifSAU Kollegiet HinnerupHinnerup2019-04-22T01:00:58.4602019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ergoterapeut eller pædagog søges til afdeling Kildegade i Horsens

SAU Kildegade

Horsens
Er du uddannet ergoterapeut eller pædagog og kan du se dig selv samarbejde med voksne med autisme? Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling?Så er det måske dig, der skal være vores nye k...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Ergoterapeut til Udviklingscentret Skansebakken

Skansebakken

Børkop
Vi vil godt ansætte flere Ergoterapeuter, så har du lyst til at indgå i vores organisation, som en vigtig medspiller i vores mission om at være blandt de bedste på området? Vi søger 1 ergoterapeut 32 timer pr. uge fra 1.7.2019. Om jobbet Kerneopgave...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering ...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

To stærkt fagligt funderede ergoterapeuter til Team 3 og Team 6 Specialområde Hjerneskade, Svalevej i Assentoft

Svalevej Team 3

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det rehabiliterende og sundhedsfremmende område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores ...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Specialområde Autisme søger pædagog eller ergoterapeut til barselvikariat på Hinnerup Kollegiet

SAU Kollegiet Hinnerup

Hinnerup
Er du uddannet pædagog eller ergoterapeut og kan du se dig selv samarbejde om og med voksne med autisme?Har du lyst til at blive en del af en organisation hvor vi vægter fagligheden og har fokus på udvikling? Så er det måske dig, der skal være vores...
Indrykket:22. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019