Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ergoterapeut til rehabilitering i Kærdalen

Vil du være med til at udvikle vores rehabiliteringsafdeling, vores tværfaglige indsats og er du super stærk i den ergoterapeutiske faglighed? -  så læs endeligt videre. 
Vi søger pr. 1. april 2018 en ergoterapeut 30 timer ugentligt med fremmøde primært i dagtimer. Der kan i mindre omfang forventes arbejde i aftentimerne. 
 
Vi er relativt nye som rehabiliteringsafdeling på Kærdalen. Afdelingen består af 11 midlertidige boliger målrettet rehabilitering af ældre borgere. I perioder med stort pres på midlertidige boliger modtager vi også terminale borgere m.fl. 
Vi søger en ergoterapeut, der har lyst til at være med til at præge, forme og udvikle det tværfaglige samarbejde med fokus på at skabe gode borgerforløb på et højt fagligt niveau. 
Vi er i en udviklingsproces og arbejder målrettet på at hjælpe de ældre, der har oplevet en funktionsnedsættelse til igen at blive mest muligt selvhjulpne og mestre eget liv. Er dette ikke muligt, arbejder vi sammen om at skabe rammerne for det bedst mulige liv. Det betyder, at vi arbejder helhedsorienteret og tværfagligt inden for den brede almene rehabilitering og at SSA, sygeplejersker, trænende ergo- og fysioterapeuter vil blive dine nære kollegaer og sparringspartnere. 
  
Som ergoterapeut skal du 
  • have et solidt fagligt ståsted som ergoterapeut 
  • have viden og erfaring indenfor det geriatriske område samt interesse i arbejdet med ældre og rehabilitering 
  • have interesse for og gerne erfaring med senhjerneskade og/eller dysfagi 
  • være tovholder på borgerens rehabiliteringsplan, være igangsætter og koordinere indsatser omkring borgeren på afdelingen og med samarbejdspartnere 
  • løse komplekse opgaver i samarbejde med det tværfaglige team 
  • udrede borgers funktionsniveau (ADL), varetage målsamtale samt sikre kontinuerlig opfølgning  
  • vurdere, afprøve og dokumentere ergoterapeutiske tiltag 
  • varetage træning samt sikre sammenhæng til de trænende terapeuters indsatser (GOP) 
  • varetage undervisning og vidensdeling samt sidemandsoplære kollegaer 
  
Som vores kommende kollega forventer vi at du 
  • er proaktiv og er med til at gå forrest i en problemløsende og tværfaglig tilgang 
  • kan være vedholdende og tålmodig i den rehabiliterende indsats samt få øje på selv små fremskridt 
  • har en helhedsorienteret og målrettet tilgang til opgaverne og lyst til at bruge dit fag i forskelligartede opgaver 
  • vil indgå og være en del af afdelingen, også i pleje- og praktiske opgaver, da det hos os er en selvfølge at vi er fælles om alle opgaver 
  • har fokus på kerneopgaven og er professionel 
  • er fleksibel og kan håndtere mange bolde i luften 
  • er imødekommende, har et godt humør og bidrager til en konstruktiv dialog 
  • prioriterer at arbejde for Vejen Kommunes værdier i en enhver sammenhæng 
 
Vi kan tilbyde et job 
  • hvor du som ergoterapeut vil få en vigtig både praktisk og koordinerende rolle 
  • i en afdeling i konstant udvikling 
  • med stor grad af medindflydelse og hvor du selv er med til at præge dine arbejdsopgaver 
  • hvor du bliver ansat som selvtilrettelæggende 
  • hvor de faglige udfordringer er mange og medvirker til kontinuerlig faglig udvikling 
  • med løbende undervisning indenfor relevante fagområder 
  • hvor der er fokus på at skabe sammenhæng for borgeren, med stort engagement på tværs af kommunen og sektorer og altid i samspil med de vigtigste fælles medspillere 
  • hvor der er højt til loftet og arbejdsmiljøet vægtes 
 
Du kan læse mere om Vejen Kommune på vores hjemmeside. 
I din ansøgning bedes du opgive 2 referencer. 
 
Frist for ansøgning er d. 21. februar 2018 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 26. februar 2018. 
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside.
 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Såfremt du ikke er ansat i Vejen Kommune, vil der være en prøvetid på 3 måneder. 
 
For yderligere information kan du kontakte gruppeleder Anne Janken på 79 96 58 00 eller AKJA@vejen.dk 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her