Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i Esbjerg

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling.

Arbejdsopgaver:

Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som:

  • Kommunikation og korrespondance
  • Sagsbehandling og administration
  • Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer
  • Indberetninger til ministeriet mm.
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk
  • Er samarbejdsorienteret
  • Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen (én af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund).
  • Har gode IT-kundskaber

Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem.

I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve.

Tiltrædelse:

12. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt.

Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk.

Lokation:

Esbjerg

Ansøgning:

Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket "kontorelev". Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes.

Ansøgningsfrist: 18. marts 2019

Vi kigger løbende på ansøgningerne.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946171Phoenix-3943a93e12019-01-21T00:00:00Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i Esbjerg

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling.

Arbejdsopgaver:

Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som:

  • Kommunikation og korrespondance
  • Sagsbehandling og administration
  • Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer
  • Indberetninger til ministeriet mm.
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk
  • Er samarbejdsorienteret
  • Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen (én af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund).
  • Har gode IT-kundskaber

Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem.

I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve.

Tiltrædelse:

12. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt.

Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk.

Lokation:

Esbjerg

Ansøgning:

Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket "kontorelev". Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes.

Ansøgningsfrist: 18. marts 2019

Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling. Arbejdsopgaver: Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som: Kommunikation og korrespondance Sagsbehandling og administration Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer Indberetninger til ministeriet mm. Ad-hoc opgaver Vi forventer, at du: Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk Er samarbejdsorienteret Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen ( n af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund). Har gode IT-kundskaber Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem. I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve. Tiltrædelse: 12. august 2019. Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt. Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk. Lokation: Esbjerg Ansøgning: Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket kontorelev . Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes. Ansøgningsfrist: 18. marts 2019 Vi kigger løbende på ansøgningerne.11Jobnet3943a93e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3440472Erhvervsakademi SydVest11Spangsbjerg Kirkevej 1036700EsbjergDKDanmark0
job-adm@easv.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset697313JobNet493357649335761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3943a93ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3943a93ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3943a93e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3943a93e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/2.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorelev lige noget for dig.12007891Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360260081Lisbeth Ljungstrømjob-adm@easv.dkDKDanmarkDKDanmark329950967Kontorelev til MedlemsadministrationenRobot Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Jobbet som kontorelev Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder. I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det. Din uddannelse Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet. Dine egenskaber og erfaring Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Dig som person Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt. 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1. september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13. Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Gør karriere i Det Faglige Hus

Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job.

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

Jobbet som kontorelev
Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder.

I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det.

  1. Din uddannelse
    Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet.
  2. Dine egenskaber og erfaring
    Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret.
  3. Dig som person
    Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus

  • Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt.
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 % efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser

Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus
Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1.  september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13.

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Det Faglige HusEsbjerg Ø2019-01-30T00:00:002019-03-10T00:00:00
329954726Elev - handelsassistent salgRobot Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis: Ordrebehandling og fakturering Kundeservice og -pleje Kørselsplanlægning og dialog med lager Telefon- og mailbetjening Opdatering af hjemmeside Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver Selvstændig og god til at samarbejde Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først. Krav til uddannelse Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel. Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel. Kontakt Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk. Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet. Schela Plast Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk- tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag.

Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet.

Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis:

  • Ordrebehandling og fakturering
  • Kundeservice og -pleje
  • Kørselsplanlægning og dialog med lager
  • Telefon- og mailbetjening
  • Opdatering af hjemmeside
  • Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver

Selvstændig og god til at samarbejde

Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først.

Krav til uddannelse

Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel.
Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel.

Kontakt

Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk.

Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet.

Schela Plast

Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk-/tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

SCHELA PLAST A/SBrørup2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329955970Kickstart karrieren - bliv kontorelev hos Herning KommuneRobot Kontorelev med speciale i offentlig administration . Lyder det en smule tungt?Det kan du glemme alt om.Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.Vi vil gerne give dig så bred og god en uddannelse som muligt, så derfor skal du i løbet af dine to år som elev prøve kræfter med to afdelinger, så du kan spore dig ind på, om du er mest til kultur, borgerservice eller beskæftigelse.Hvordan er det at være elev ved kommunen?Det er både udfordrende, spændende og sjovt at være elev hos Herning Kommune, men det kan vi selvfølgelig sagtens skrive...Du er måske mere interesseret i, hvad vores nuværende elever siger om stedet og uddannelsen.Derfor har vi bedt dem om at lave en Top 5 over, hvad det bedste er ved at være kontorelev ved Herning Kommune:Elevernes Top 5Vi elever har et super godt sammenhold, som gør det sjovt at komme på arbejdeVi bliver set på som kollegaer og ikke elever. Vi får masser af ansvarVi får en studietur til Bruxelles. Det er ret fedt.Vi prøver at arbejde i forskellige afdelinger under vores elevtidVi udvikler os fagligt og personligtDet leder vi efterVi leder efter elever, som har lyst til at lære nyt. Du skal være opsøgende, ansvarsbevidst og servicemindet.Du vil få nogle rutineopgaver, men vi forventer også, at du er klar til at omstille dig hurtigt, hvis en ny opgave lander på dit bord.Ja, du læste rigtigt. Du får dit eget bord!Krav til vores nye eleverDer er også nogle helt formelle krav, du skal opfylde. Du kan søge ind som kontorelev, hvis du kan sige ja til ét af disse punkter.Gennemført EUXGennemført HHX STX HTX HF med EUSGennemført HGV, HG2 eller HGSHvis du er fyldt 25 år og ikke har nogle af ovenstående forløb, skal du inden en evt. samtale selv tage initiativ til at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV)Se nærmere omkring adgangskrav på Uddannelsesnævnets hjemmeside (http: www.uddannelsesnaevnet.dk).Kort om uddannelsenUddannelsen varer 2 år, og det meste af tiden er du hos os, men du vil også have skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro. Under skoleforløbet får du mulighed for at komme på studietur til Bruxelles.Under hele forløbet sørger vi for, at du bliver sat grundigt ind i opgaverne, du har din egen uddannelsesansvarlige kollega, og du vil tit mødes med de andre elever. Desuden har vi ret gode løn- og ansættelsesvilkår.Er du blevet nysgerrig?Kontakt Mette Nielsen, som er 2. års kontorelev, på tlf. 96 28 40 23. Hun ved en masse om, hvordan det er at være elev ved Herning Kommune.Har du andre spørgsmål kan du kontakte Kimie Thaagaard, som er den uddannelsesansvarlige ved Herning Kommune, på tlf. 96 28 25 44.Se filmen om at være kontorelev i Herning Kommunehttps: www.youtube.com watch?v 1W8sxzE7zrsNår du søger stillingen, skal du også sende en kopi af dit uddannelsesbevis eller terminskarakterer, udtalelser og lignende.Vi er spændte på at se din ansøgning!Ansøgningsfrist28. februar 2019 kl. 12.00.Der afholdes samtaler den 12-13. marts 2019. De nye elever ved Herning Kommune starter den 15. august 2019.Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen som kontorelev ved Herning Kommune.’Kontorelev med speciale i offentlig administration’. Lyder det en smule tungt?
Det kan du glemme alt om.

Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.

Vi vil gerne give dig så bred og god en uddannelse som muligt, så derfor skal du i løbet af dine to år som elev prøve kræfter med to afdelinger, så du kan spore dig ind på, om du er mest til kultur, borgerservice eller beskæftigelse.

Hvordan er det at være elev ved kommunen?
Det er både udfordrende, spændende og sjovt at være elev hos Herning Kommune, men det kan vi selvfølgelig sagtens skrive...

Du er måske mere interesseret i, hvad vores nuværende elever siger om stedet og uddannelsen.

Derfor har vi bedt dem om at lave en Top 5 over, hvad det bedste er ved at være kontorelev ved Herning Kommune:

Elevernes Top 5
  • Vi elever har et super godt sammenhold, som gør det sjovt at komme på arbejde
  • Vi bliver set på som kollegaer og ikke elever. Vi får masser af ansvar
  • Vi får en studietur til Bruxelles. Det er ret fedt.
  • Vi prøver at arbejde i forskellige afdelinger under vores elevtid
  • Vi udvikler os fagligt og personligt

Det leder vi efter
Vi leder efter elever, som har lyst til at lære nyt. Du skal være opsøgende, ansvarsbevidst og servicemindet.

Du vil få nogle rutineopgaver, men vi forventer også, at du er klar til at omstille dig hurtigt, hvis en ny opgave lander på dit bord.

Ja, du læste rigtigt. Du får dit eget bord!

Krav til vores nye elever
  • Der er også nogle helt formelle krav, du skal opfylde. Du kan søge ind som kontorelev, hvis du kan sige ja til ét af disse punkter.
  • Gennemført EUX
  • Gennemført HHX/STX/HTX/HF med EUS
  • Gennemført HGV, HG2 eller HGS

Hvis du er fyldt 25 år og ikke har nogle af ovenstående forløb, skal du inden en evt. samtale selv tage initiativ til at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV)

Se nærmere omkring adgangskrav på Uddannelsesnævnets hjemmeside (http://www.uddannelsesnaevnet.dk).

Kort om uddannelsen
Uddannelsen varer 2 år, og det meste af tiden er du hos os, men du vil også have skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro. Under skoleforløbet får du mulighed for at komme på studietur til Bruxelles.

Under hele forløbet sørger vi for, at du bliver sat grundigt ind i opgaverne, du har din egen uddannelsesansvarlige kollega, og du vil tit mødes med de andre elever. Desuden har vi ret gode løn- og ansættelsesvilkår.

Er du blevet nysgerrig?
Kontakt Mette Nielsen, som er 2. års kontorelev, på tlf. 96 28 40 23. Hun ved en masse om, hvordan det er at være elev ved Herning Kommune.

Har du andre spørgsmål kan du kontakte Kimie Thaagaard, som er den uddannelsesansvarlige ved Herning Kommune, på tlf. 96 28 25 44.

Se filmen om at være kontorelev i Herning Kommune

https://www.youtube.com/watch?v=1W8sxzE7zrs

Når du søger stillingen, skal du også sende en kopi af dit uddannelsesbevis eller terminskarakterer, udtalelser og lignende.

Vi er spændte på at se din ansøgning!

Ansøgningsfrist
28. februar 2019 kl. 12.00.

Der afholdes samtaler den 12-13. marts 2019. De nye elever ved Herning Kommune starter den 15. august 2019.

Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen som kontorelev ved Herning Kommune.

 

Herning KommuneHerning2019-02-18T00:00:002019-03-03T00:00:00
329959010KICKSTART KARRIERENRobot BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum. Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan. Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for: • Salg nationalt og internationalt • Indkøb • Økonomi Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice. Vi tilbyder dig: • en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden • et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig • kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder Vi forventer, at du: • er engageret og ansvarsbevidst • er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde • er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt • har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10. Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019. Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser. Læs mere på http: www.lindab.dkBLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER
 
Lindab A/S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum.
 
Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan.
 
Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for:
• Salg – nationalt og internationalt
• Indkøb
• Økonomi
 
Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice.
 
Vi tilbyder dig:
• en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden
• et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig
• kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder
 
Vi forventer, at du:
• er engageret og ansvarsbevidst
• er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde
• er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt
• har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk
 
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10.
 
Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019.
 
 
Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads – ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser.
Læs mere på http://www.lindab.dk
 

LINDAB A/SHaderslev2019-02-11T00:00:002019-03-31T00:00:00
329954662Beton-nørdRobot Jobbeskrivelse: For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Påfyldning af beton i forme Slibe og pudse færdigstøbte elementer Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Har hænderne skruet godt på Er grundig og kvalitetsbevidst Har ordenssans og kan bevare overblikket i en travl hverdag Har erfaring med lignende opgaver eller er villig til at lære det. Personlige kvalifikationer: Vi ser desuden gerne at du: Har en god fysik. Er omstillingsparat. Er robust og mødestabil Er fleksibel og ansvarsbevidst Skal kunne arbejde selvstændigt Kan og vil kommunikere på dansk. Vi tilbyder: T H-forløb med henblik på fastansættelse. Opstart snarest muligt - men vi venter på den rette ! God fast løn, i h.t. overenskomst div. tillæg Løn på 170 Kr time Arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet - kl. 7:00-15:00. Ansøgning: Er jobbet noget for dig, så send din ansøgning, vedhæftet CV, til: Jeppe Snitgaard på mail: jes@jobteam.dk

Jobbeskrivelse:

For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton.

Primære arbejdsopgaver:

De primære opgaver består i:

  • Påfyldning af beton i forme
  • Slibe og pudse færdigstøbte elementer

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer at du:

  • Har hænderne skruet godt på
  • Er grundig og kvalitetsbevidst
  • Har ordenssans og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har erfaring med lignende opgaver eller er villig til at lære det.

Personlige kvalifikationer:

Vi ser desuden gerne at du:

  • Har en god fysik.
  • Er omstillingsparat.
  • Er robust og mødestabil
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Skal kunne arbejde selvstændigt
  • Kan og vil kommunikere på dansk.

Vi tilbyder:

T&H-forløb med henblik på fastansættelse.

Opstart snarest muligt - men vi venter på den rette !

God fast løn, i h.t. overenskomst + div. tillæg 

Løn på 170 Kr/time

Arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet - kl. 7:00-15:00.

Ansøgning:

Er jobbet noget for dig, så send din ansøgning, vedhæftet CV, til:

Jeppe Snitgaard på mail: jes@jobteam.dk

JobTeam Esbjerg A/SEsbjerg2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til Medlemsadministrationen

Det Faglige Hus

Esbjerg Ø
Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed fo...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Elev - handelsassistent salg

SCHELA PLAST A/S

Brørup
Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempel...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Kickstart karrieren - bliv kontorelev hos Herning Kommune

Herning Kommune

Herning
Kontorelev med speciale i offentlig administration . Lyder det en smule tungt?Det kan du glemme alt om.Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.Vi vil gerne give dig så bred og god en uddan...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

KICKSTART KARRIEREN

LINDAB A/S

Haderslev
BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere me...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Beton-nørd

JobTeam Esbjerg A/S

Esbjerg
Jobbeskrivelse: For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Påfyldning af beton i forme Slibe og pudse færdigstøbte elementer Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Ha...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019