Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erhvervskonsulent til Svane Køkkenet Aars

Svane Køkkenet i Aars søger erhvervskonsulent med brancheerfaring

Svane Køkkenet Aars er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent, som skal hjælpe os med at sikre, at vores erhvervskunder fortsat vil nyde godt af branches bedste service og mest unikke køkkenløsninger.

Hos Svane Køkkenet Aars bliver du en vigtig brik i et team hvor vi alle er 100% dedikeret og hver dag yder vores bedste for at sikre vores kunder den bedste service og rådgivning. Hos os vil du opleve et stærkt fællesskab, hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme samt en fri og humoristisk omgangstone. Vi er overbevist om, at personlig trivsel og intern sparring er med til at sikre vores kunder en unik oplevelse af høj faglighed og kreative løsninger.

En varieret hverdag

De opgaver du kommer til at løse, favner bredt og vil være med til at sikre dig en både varierende og spændende arbejdsdag. Opgaverne strækker sig fra tilbudsgivning og tegning af skræddersyede køkkener til opfølgning på salg samt opmåling. Med andre ord; få dage kommer til at ligne hinanden.

Central placering

En stor del af dine opgaver kommer du til at løse i tæt samarbejde med en af medejerne, som i dag står for hele erhvervs porteføljen – og her er nok at se til. Planen er, at du skal overtage en del af disse opgaver og gøre dem til dine. Samtidig vil du på sigt få muligheden for at sætte dit individuelle præg på din hverdag og karriere med netop det du brænder for indenfor køkkenløsninger.

Udover erhvervssalg sælger vi selvfølgelig også køkkenløsninger til private, hvilket et team på 3 tager sig af. Her vil der forekomme enkelte butiksvagter for at sikre, du bevarer følingen med både kunder 'fra gaden' og butikken.

Dine primære opgaver:

  • Salg og opfølgning til eksisterende kunder
  • Design og tegning af køkkenløsninger via vores tegneprogram, Winner.
  • Medvirkende til projektsalg, herunder kundemøder og tilbud
  • Opfølgning på diverse tilbud
  • Tilvalgs-salg, når et projektsalg er afsluttet, kommer du til at give den enkelte kunde en individuel kundebetjening så netop deres køkken opfylder deres behov og ønsker
  • Adhoc opgaver
  • Oprettelse og opfølgning på serviceopgaver/reklamationer
  • Opmålinger/tjekmåling af køkkener
  • Deltagelse ved byggemøder
  • Kundemøder både lokalt og hos kunden

Om dig:

  • Du har lysten til at indgå i et team, hvor alle hjælper hinanden og hvor titler ikke er det afgørende
  • Du har en arbejdsform hvor du har et overblik og en struktur så opgaverne bliver løst som lovet
  • Du har evnen og modet til at udfordre kunderne på en måde så deres behov bliver opfyldt
  • Du er kreativ og er ikke en ’sådan plejer vi’ type – du formår at overraske kunderne positivt
  • Du er i stand til selv at tage initiativ og ikke mindst tage ansvar
  • Du har minimum et par års erfaring fra branchen
  • Du er villig til altid at gå den ”ekstra mil” for kunden

Du kommer måske fra salg af køkkernløsninger til private og ønsker nu muligheden for at prøve kræfter med salg til erhverv

Svane Køkkenet i Aars tilbyder

  • Stabile arbejdstider
  • Sundhedsordning
  • Pensionsordning
  • Fast løn

Som led i, at få dig klædt ordentligt på, kommer du selvfølgelig på Svane intro kursus, hvor vi sikrer os, at du får den rette ”Svane DNA” og bliver fortrolig med det at sælge Svane Køkkener.

Om Svane Køkkenet Aars

Vi er lokale og det nyder vi godt af – men vores netværk er stort, og vi leverer køkkener til både private og projekter i hele landet.

Svane Køkkenet Aars byder dig indenfor til inspiration til alle boligens rum.

Hos os finder du kun 100% dansk design – vi har indrettet butikken med lys, luft og funktionel enkelthed som er tilsvarende den moderne bolig. Inspirationen bag de enkelte udstillinger er mangfoldige og afspejler individualitet, overskud og kreativitet – præcis som det gør sig gældende i vores brede kundekreds.

Rekrutteringsprocessen varetages af Asgaard Recruitment. Samtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330078243Phoenix-e07f103212019-08-26T00:00:00Erhvervskonsulent til Svane Køkkenet Aars

Svane Køkkenet i Aars søger erhvervskonsulent med brancheerfaring

Svane Køkkenet Aars er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent, som skal hjælpe os med at sikre, at vores erhvervskunder fortsat vil nyde godt af branches bedste service og mest unikke køkkenløsninger.

Hos Svane Køkkenet Aars bliver du en vigtig brik i et team hvor vi alle er 100% dedikeret og hver dag yder vores bedste for at sikre vores kunder den bedste service og rådgivning. Hos os vil du opleve et stærkt fællesskab, hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme samt en fri og humoristisk omgangstone. Vi er overbevist om, at personlig trivsel og intern sparring er med til at sikre vores kunder en unik oplevelse af høj faglighed og kreative løsninger.

En varieret hverdag

De opgaver du kommer til at løse, favner bredt og vil være med til at sikre dig en både varierende og spændende arbejdsdag. Opgaverne strækker sig fra tilbudsgivning og tegning af skræddersyede køkkener til opfølgning på salg samt opmåling. Med andre ord; få dage kommer til at ligne hinanden.

Central placering

En stor del af dine opgaver kommer du til at løse i tæt samarbejde med en af medejerne, som i dag står for hele erhvervs porteføljen – og her er nok at se til. Planen er, at du skal overtage en del af disse opgaver og gøre dem til dine. Samtidig vil du på sigt få muligheden for at sætte dit individuelle præg på din hverdag og karriere med netop det du brænder for indenfor køkkenløsninger.

Udover erhvervssalg sælger vi selvfølgelig også køkkenløsninger til private, hvilket et team på 3 tager sig af. Her vil der forekomme enkelte butiksvagter for at sikre, du bevarer følingen med både kunder 'fra gaden' og butikken.

Dine primære opgaver:

  • Salg og opfølgning til eksisterende kunder
  • Design og tegning af køkkenløsninger via vores tegneprogram, Winner.
  • Medvirkende til projektsalg, herunder kundemøder og tilbud
  • Opfølgning på diverse tilbud
  • Tilvalgs-salg, når et projektsalg er afsluttet, kommer du til at give den enkelte kunde en individuel kundebetjening så netop deres køkken opfylder deres behov og ønsker
  • Adhoc opgaver
  • Oprettelse og opfølgning på serviceopgaver/reklamationer
  • Opmålinger/tjekmåling af køkkener
  • Deltagelse ved byggemøder
  • Kundemøder både lokalt og hos kunden

Om dig:

  • Du har lysten til at indgå i et team, hvor alle hjælper hinanden og hvor titler ikke er det afgørende
  • Du har en arbejdsform hvor du har et overblik og en struktur så opgaverne bliver løst som lovet
  • Du har evnen og modet til at udfordre kunderne på en måde så deres behov bliver opfyldt
  • Du er kreativ og er ikke en ’sådan plejer vi’ type – du formår at overraske kunderne positivt
  • Du er i stand til selv at tage initiativ og ikke mindst tage ansvar
  • Du har minimum et par års erfaring fra branchen
  • Du er villig til altid at gå den ”ekstra mil” for kunden

Du kommer måske fra salg af køkkernløsninger til private og ønsker nu muligheden for at prøve kræfter med salg til erhverv

Svane Køkkenet i Aars tilbyder

  • Stabile arbejdstider
  • Sundhedsordning
  • Pensionsordning
  • Fast løn

Som led i, at få dig klædt ordentligt på, kommer du selvfølgelig på Svane intro kursus, hvor vi sikrer os, at du får den rette ”Svane DNA” og bliver fortrolig med det at sælge Svane Køkkener.

Om Svane Køkkenet Aars

Vi er lokale og det nyder vi godt af – men vores netværk er stort, og vi leverer køkkener til både private og projekter i hele landet.

Svane Køkkenet Aars byder dig indenfor til inspiration til alle boligens rum.

Hos os finder du kun 100% dansk design – vi har indrettet butikken med lys, luft og funktionel enkelthed som er tilsvarende den moderne bolig. Inspirationen bag de enkelte udstillinger er mangfoldige og afspejler individualitet, overskud og kreativitet – præcis som det gør sig gældende i vores brede kundekreds.

Rekrutteringsprocessen varetages af Asgaard Recruitment. Samtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet.

2019-10-18T00:51:21.047 Svane Køkkenet i Aars søger erhvervskonsulent med brancheerfaring Svane Køkkenet Aars er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent, som skal hjælpe os med at sikre, at vores erhvervskunder fortsat vil nyde godt af branches bedste service og mest unikke køkkenløsninger. Hos Svane Køkkenet Aars bliver du en vigtig brik i et team hvor vi alle er 100 dedikeret og hver dag yder vores bedste for at sikre vores kunder den bedste service og rådgivning. Hos os vil du opleve et stærkt fællesskab, hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme samt en fri og humoristisk omgangstone. Vi er overbevist om, at personlig trivsel og intern sparring er med til at sikre vores kunder en unik oplevelse af høj faglighed og kreative løsninger. En varieret hverdag De opgaver du kommer til at løse, favner bredt og vil være med til at sikre dig en både varierende og spændende arbejdsdag. Opgaverne strækker sig fra tilbudsgivning og tegning af skræddersyede køkkener til opfølgning på salg samt opmåling. Med andre ord få dage kommer til at ligne hinanden. Central placering En stor del af dine opgaver kommer du til at løse i tæt samarbejde med en af medejerne, som i dag står for hele erhvervs porteføljen og her er nok at se til. Planen er, at du skal overtage en del af disse opgaver og gøre dem til dine. Samtidig vil du på sigt få muligheden for at sætte dit individuelle præg på din hverdag og karriere med netop det du brænder for indenfor køkkenløsninger. Udover erhvervssalg sælger vi selvfølgelig også køkkenløsninger til private, hvilket et team på 3 tager sig af. Her vil der forekomme enkelte butiksvagter for at sikre, du bevarer følingen med både kunder & 39 fra gaden& 39 og butikken. Dine primære opgaver: Salg og opfølgning til eksisterende kunder Design og tegning af køkkenløsninger via vores tegneprogram, Winner. Medvirkende til projektsalg, herunder kundemøder og tilbud Opfølgning på diverse tilbud Tilvalgs-salg, når et projektsalg er afsluttet, kommer du til at give den enkelte kunde en individuel kundebetjening så netop deres køkken opfylder deres behov og ønsker Adhoc opgaver Oprettelse og opfølgning på serviceopgaver reklamationer Opmålinger tjekmåling af køkkener Deltagelse ved byggemøder Kundemøder både lokalt og hos kunden Om dig: Du har lysten til at indgå i et team, hvor alle hjælper hinanden og hvor titler ikke er det afgørende Du har en arbejdsform hvor du har et overblik og en struktur så opgaverne bliver løst som lovet Du har evnen og modet til at udfordre kunderne på en måde så deres behov bliver opfyldt Du er kreativ og er ikke en sådan plejer vi type du formår at overraske kunderne positivt Du er i stand til selv at tage initiativ og ikke mindst tage ansvar Du har minimum et par års erfaring fra branchen Du er villig til altid at gå den ekstra mil for kunden Du kommer måske fra salg af køkkernløsninger til private og ønsker nu muligheden for at prøve kræfter med salg til erhverv Svane Køkkenet i Aars tilbyder Stabile arbejdstider Sundhedsordning Pensionsordning Fast løn Som led i, at få dig klædt ordentligt på, kommer du selvfølgelig på Svane intro kursus, hvor vi sikrer os, at du får den rette Svane DNA og bliver fortrolig med det at sælge Svane Køkkener. Om Svane Køkkenet Aars Vi er lokale og det nyder vi godt af men vores netværk er stort, og vi leverer køkkener til både private og projekter i hele landet. Svane Køkkenet Aars byder dig indenfor til inspiration til alle boligens rum. Hos os finder du kun 100 dansk design vi har indrettet butikken med lys, luft og funktionel enkelthed som er tilsvarende den moderne bolig. Inspirationen bag de enkelte udstillinger er mangfoldige og afspejler individualitet, overskud og kreativitet præcis som det gør sig gældende i vores brede kundekreds. Rekrutteringsprocessen varetages af Asgaard Recruitment. Samtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet.11jobnete07f1032100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/458940EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3583981Asgaard Recruitment11Løgstørvej 209600AarsDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent811606JobNet5033636503363610022-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e07f1032https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e07f1032https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e07f1032&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e07f1032&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgErhvervskonsulent til Svane Køkkenet Aars12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362437761noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330093641Førstemand til salg af campingvogneRobot Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega! Kort om virksomheden:Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere. Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte. Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder. Om jobbet som førstemand i salgsafdelingen:Som førstemand hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig. Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer. Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed. Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os. Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer åbent hus m.m. Vi forventer at du har: -En baggrund inden for salg eller indkøb -Kendskab til campingvogne og eller bilbranchen. -Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. -Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. -Godt købmandsskab og er velformuleret Vi tilbyder: -Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef -Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted -En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar -At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. -Lønpakke mv. efter kvalifikationer Ansøgningsfrist er snarest muligt og senest d. 31. oktober 2019 til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020.

Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega!

Kort om virksomheden:
Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere.

Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte.

Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder.

Om jobbet som førstemand i salgsafdelingen:
Som førstemand hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig.

Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer.

Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed.

Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os.

Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer åbent hus m.m.

Vi forventer at du har: 
-En baggrund inden for salg eller indkøb 
-Kendskab til campingvogne og/eller bilbranchen.
-Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. 
-Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. 
-Godt købmandsskab og er velformuleret

Vi tilbyder: 
-Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling
-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef
-Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted 
-En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar   
-At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. 
-Lønpakke mv. efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist er snarest muligt og senest d. 31. oktober 2019 til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

JCC 2011 ApSStøvring2019-09-21T00:00:002019-10-31T00:00:00
330096382Nu har du muligheden for at komme til at sælge for et af Danmarks mest konkurrencedygtige mobilselskaber!Robot Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic i samarbejde med vores klient Fullrate nye sælgere! Der er pladser åbne i Aalborg og Aarhus til denne spændende opgave! Om Nordic Sales Group NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med speciale indenfor Field Marketing. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ejerskab på vores medarbejdere ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver stillinger det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob! Salgsprojektet Som sælger på dette projekt har du mobil bredbåndsløsninger med ud, som man kan snakke med ALLE kunder om. Det gør, at du altid har et produkt i lommen, som du kan tilpasse til den enkelte og samtidige sælge et eller flere produkter til langt størstedelen af de kunder du er i dialog med. Vi søger 3 nye medarbejdere til denne opgave. I og med at vi uddanner, udvikler og forfremmer fra egne rækker, vil vi ikke lægge skjul på, at dem der hopper med på projektet nu vil med sikkerhed stå med gode muligheder for en hurtig forfremmelse til teamleder trainee på projektet. Hos os handler det om tage arbejdshandskerne på og vise sig igennem resultater. Dem der gør det, har vi ALTID et næste skridt til. Hvad er visionen for NORDIC? Vi er alle teamplayere. Vi skal altid være klar til at yde lidt ekstra, for at give kollegaen en hånd til at komme videre og få salget igennem. Vi er loyale. Vores kollegaer kan altid stole på, at vi møder op og bakker op om teamet. Vi er indbegrebet af JA-hatten. For energi og teamspirit er vigtigt for at kunne være Danmarks mest eftertragtede salgspartner. Vi er sociale sammen. Teams og kontorer mødes ofte til arrangementer, tur i byen eller andre former for social komsammen. Vi vil være Danmarks bedste eksterne salgspartner! Det vil vi IKKE måle på, hvor mange medarbejdere der er i virksomheden, men udelukkende måle det på de resultater vi skaber. Dette være sige både samlet for virksomheden men også de enkelte sælgere En sælger i NORDIC skal have et højere salgssnit end vores konkurrenter! Det skal selvfølgelig ske med den bedste kvalitet i branchen! Hvad kommer ens arbejde til at bestå af? Vi er et Field Marketing selskab. Det betyder at vi arbejder udelukkende med opsøgende salg face2face. Det vil sige, at virksomheder henvender sig til os med ønsker om kundetilvækst. Vores sælgere arbejder så på en booket lokation, som kunne være dagligvarebutikker, havecentre, torvepladser eller større varehuse alt efter klientellet til de respektive projekter. Det betyder også, at man som sælger hos os, står for HELE salget egenhændig. Det starter ved at skabe kontakten, præsentere produktet, skabe en god kundeoplevelse og ikke mindst sørge for at kunden forlader samtalen med et produkt i hånden, samt en god oplevelse :) Det gør også at man som sælger hos NORDIC konstant er i kundekontakt, konstant i spotlight og altid har noget for hænderne! Det er også det der gør, at vi har en forandringsfuld og ekstrem livlig samt sjov arbejdsdag hver dag :) Hvad får du ud af en ansættelse hos NORDIC? Du vil få salgsredskaber med fra os, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier. Du vil lære dybdegående teknikker i at skabe hurtige og effektive relationer. Du vil lære at præsentere et produkt på en troværdig og tillidsfuld måde, med salg for øje. Du vil lære hvordan man lukker et salg på rekordtid og med kvalitet. Du vil få reelle karrieremuligheder, fordi vi skal bruge 20 nye ledere indenfor de næste 12 måneder. I og med vi uddanner, udvikler og forfremmer udelukkende fra egne rækker, så er det altså også en mulighed for dig! Blive en del af et team, hvor det sociale fylder meget månedlige arrangementer. Du vil komme til at se hvor energisk og fedt, det er at være i resultatorienteret virksomhed. Du vil være omgivet af personer i din hverdag, som værdsætter din tilstedeværelse. En arbejdsplads, hvor medarbejderen er hovedfokus i de daglige beslutninger. Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan. GARANTILØN på 15.000 kr. Ønsker du en præsentation af hvad der skal til for at komme med på vores rejse, så send os en mail på Job@nordicsalesgroup.dk

 

Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic i samarbejde med vores klient Fullrate nye sælgere! Der er pladser åbne i Aalborg og Aarhus til denne spændende opgave!

Om Nordic Sales Group

NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med speciale indenfor Field Marketing. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ”ejerskab” på vores medarbejdere – ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver/stillinger – det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob!

Salgsprojektet

Som sælger på dette projekt har du mobil & bredbåndsløsninger med ud, som man kan snakke med ALLE kunder om. Det gør, at du altid har et produkt i lommen, som du kan tilpasse til den enkelte og samtidige sælge et eller flere produkter til langt størstedelen af de kunder du er i dialog med.

Vi søger 3 nye medarbejdere til denne opgave. I og med at vi uddanner, udvikler og forfremmer fra egne rækker, vil vi ikke lægge skjul på, at dem der hopper med på projektet nu – vil med sikkerhed stå med gode muligheder for en hurtig forfremmelse til teamleder trainee på projektet. Hos os handler det om tage arbejdshandskerne på og vise sig igennem resultater. Dem der gør det, har vi ALTID et næste skridt til.

Hvad er visionen for NORDIC?

Vi er alle teamplayere. Vi skal altid være klar til at yde lidt ekstra, for at give kollegaen en hånd til at komme videre og få salget igennem.

Vi er loyale. Vores kollegaer kan altid stole på, at vi møder op og bakker op om teamet.

Vi er indbegrebet af JA-hatten. For energi og teamspirit er vigtigt for at kunne være Danmarks mest eftertragtede salgspartner.

Vi er sociale sammen. Teams og kontorer mødes ofte til arrangementer, tur i byen eller andre former for social komsammen.

Vi vil være Danmarks bedste eksterne salgspartner! Det vil vi IKKE måle på, hvor mange medarbejdere der er i virksomheden, men udelukkende måle det på de resultater vi skaber. Dette være sige både samlet for virksomheden men også de enkelte sælgere – En sælger i NORDIC skal have et højere salgssnit end vores konkurrenter! Det skal selvfølgelig ske med den bedste kvalitet i branchen!

Hvad kommer ens arbejde til at bestå af?

Vi er et Field Marketing selskab. Det betyder at vi arbejder udelukkende med opsøgende salg face2face. Det vil sige, at virksomheder henvender sig til os med ønsker om kundetilvækst.

Vores sælgere arbejder så på en booket lokation, som kunne være dagligvarebutikker, havecentre, torvepladser eller større varehuse alt efter klientellet til de respektive projekter. Det betyder også, at man som sælger hos os, står for HELE salget egenhændig. Det starter ved at skabe kontakten, præsentere produktet, skabe en god kundeoplevelse og ikke mindst sørge for at kunden forlader samtalen med et produkt i hånden, samt en god oplevelse :)

Det gør også at man som sælger hos NORDIC konstant er i kundekontakt, konstant i spotlight og altid har noget for hænderne! Det er også det der gør, at vi har en forandringsfuld og ekstrem livlig samt sjov arbejdsdag hver dag :)

Hvad får du ud af en ansættelse hos NORDIC? 

  • Du vil få salgsredskaber med fra os, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier.
  • Du vil lære dybdegående teknikker i at skabe hurtige og effektive relationer.
  • Du vil lære at præsentere et produkt på en troværdig og tillidsfuld måde, med salg for øje.
  • Du vil lære hvordan man lukker et salg på rekordtid og med kvalitet.
  • Du vil få reelle karrieremuligheder, fordi vi skal bruge 20 nye ledere indenfor de næste 12 måneder. I og med vi uddanner, udvikler og forfremmer udelukkende fra egne rækker, så er det altså også en mulighed for dig!
  • Blive en del af et team, hvor det sociale fylder meget – månedlige arrangementer.
  • Du vil komme til at se hvor energisk og fedt, det er at være i resultatorienteret virksomhed.
  • Du vil være omgivet af personer i din hverdag, som værdsætter din tilstedeværelse.
  • En arbejdsplads, hvor medarbejderen er hovedfokus i de daglige beslutninger.
  • Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan. GARANTILØN på 15.000 kr.

Ønsker du en præsentation af hvad der skal til for at komme med på vores rejse, så send os en mail på ”Job@nordicsalesgroup.dk”

Nordic Sales GroupAalborg2019-09-26T00:00:002019-10-20T00:00:00
330091008Troværdig salgskonsulent med interesse for rekrutteringRobot Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal sige det på godt nordjysk nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger. Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere. Hvordan ser din arbejdsdag ud? Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker. Hvem er dine kollegaer? Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement? Hvem er du? Du har, under din uddannelse og eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen. Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang. Hvad tilbyder vi? I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk. Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger!

Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er – hvis vi skal sige det på godt nordjysk – nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger.

Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker.

Hvem er dine kollegaer?

Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen – hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning – måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement?

Hvem er du?

Du har, under din uddannelse og/eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og/eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen.

Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang.

Hvad tilbyder vi?

I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Asgaard RecruitmentAalborg SV2019-09-17T00:00:002019-11-08T00:00:00
330089677Var det noget med et arbejde på Danmarks fedeste arbejdsplads ?Robot Kørende salgskonsulent i Nordjylland. Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer. Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Aalborg afdeling. Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder. Om at arbejde i Web-Koncept Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet i Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang. Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste. Hvad søger vi? Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking, men ikke et krav. Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst. Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen. Du skal have kørekort og bil. Vi betaler kilometerpenge efter statens takster. Hvad kan du forvente hos os? Vi kan tilbyde dig: Frihed under ansvar. Et spændende og udfordrende job. Masser af muligheder for personlig udvikling. En god grundløn samt provision uden loft. Danmarks bedste kollegaer. Hvad siger vores medarbejdere? Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender. Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen. Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ? Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.

Kørende salgskonsulent i Nordjylland.

Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer.

 

Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Aalborg afdeling.

 

Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

 

Om at arbejde i Web-Koncept

 

Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet i Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang.

 

Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste.

 

Hvad søger vi?

 

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking, men ikke et krav.
  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.
  • Du skal have kørekort og bil.
  • Vi betaler kilometerpenge efter statens takster.

 

Hvad kan du forvente hos os?

 

Vi kan tilbyde dig:

 

  • Frihed under ansvar.
  • Et spændende og udfordrende job.
  • Masser af muligheder for personlig udvikling.
  • En god grundløn samt provision uden loft.
  • Danmarks bedste kollegaer.

Hvad siger vores medarbejdere?

 

Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender.

 

Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen.

 

Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ?

Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.

WEB-KONCEPT A/SNørresundby2019-09-13T00:00:002019-10-21T00:00:00
330102742Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - AalborgRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-10-08T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Førstemand til salg af campingvogne

JCC 2011 ApS

Støvring
Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og...
Indrykket:21. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Nu har du muligheden for at komme til at sælge for et af Danmarks mest konkurrencedygtige mobilselskaber!

Nordic Sales Group

Aalborg
Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic i samarbejde med vores klient Fullrate nye sælgere! Der er pladser åbne i Aalborg og Aarhus til denne spændende opgave! Om Nordic Sales Group NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer vir...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Troværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering

Asgaard Recruitment

Aalborg SV
Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Var det noget med et arbejde på Danmarks fedeste arbejdsplads ?

WEB-KONCEPT A/S

Nørresundby
Kørende salgskonsulent i Nordjylland. Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer. Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores ...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019