Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330097638Phoenix-129e08bb12019-09-30T15:00:47.357Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
2019-11-06T11:51:42.233 Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her10Phoenix129e08bb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1436&ProjectId=143680&DepartmentId=19967&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3621525Matchwork11Gladsaxe Møllevej 282860SøborgDKDanmarkORS/129e08bb_logo.pngORS/Small/129e08bb_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent830773NorthMediaPremium14368001130-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=129e08bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=129e08bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=129e08bb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=129e08bb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEt studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige15Elev & trainee362923513psi@ofirjob.dkDanmarkDanmark330124518Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du:Kan formidle budskaber så kunderne forstår demEr frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialogEr resultatorienteretLader dig ikke slå ud af et nejKan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriereVi tilbyder:En Great Place To Work-certificeret arbejdspladsFantastiske og engagerede kollegaerSpændende salgsopgaverHyggelige og uformelle kontoromgivelserEn klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaverMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureEn lækker kantineordning fra MeyersVi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.
Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:
  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere
Vi tilbyder:
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers
Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. 


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her




Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/b07f26a1_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-14T11:01:06.1402019-12-28T00:00:00
330112900Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til emu redaktionen i Kontor for Analyse og KommunikationRobot Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen. Om Kontor for Analyse og Kommunikation Kontoret har ansvaret for centrale opgaver i ministeriets arbejde med viden, forskning og data samt selve formidling og kommunikationen heraf på emu.dk. Kontoret består af ca. 32 medarbejdere fordelt på to team, henholdsvis emu-teamet og vidensteamet. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du blive tilknyttet emu redaktionen. Studentermedhjælper i emu redaktionen Emu redaktionen fungerer som redaktion for hjemmesiden emu.dk, som er målrettet lærere, ledere, og pædagogisk personale på dagtilbud, grundskole, ungdoms- og voksenuddannelser, hvor der formidles materialer, der understøtter det daglige arbejde på skolerne. På emu.dk formidler vi vidensbaserede og praksisrettede materialer med udgangspunkt i dialog med brugere, interessenter og vidensmiljøer. Som studentermedhjælper i emu-teamet skal du bidrage til følgende opgaver: formidle materialer på de forskellige uddannelsesområder bearbejde tekster målrettet lærere og ledelser strukturere og opbygge materialesamlinger i redaktørværktøj på emu.dk deltage på konferencer ved at repræsentere emu på stande f.eks Danmarks Læringsfestival og Skolemessen mv. Vi forestiller os, at du studerer kommunikation eller lignende. Vi lægger vægt på, at du: har erfaring med webformidling og cms systemer har flair for projektstyring og erfaring med at skrive artikler og forskellige tekster mv. har erfaring med at arbejde systematisk med at strukturere materiale indhold i systemer, så det er konsistent på tværs af uddannelsesområder, med blik for detaljen og eller formår at se sammenhænge i materialer indhold og udstillingen af disse. Løn- og ansættelsesvilkår Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper. Du bliver automatisk tilmeldt ministeriets praktikant- og studenternetværk, der løbende afholder faglige og sociale arrangementer for alle medarbejdere under studie i ministeriets departement og to styrelser. Vil du vide mere? For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til teamleder for emu-teamet Malene Pio på telefon 4160 3640 eller redaktør Stefan Emkjær på telefon 2014 8099 For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til Allan Warrer i Direktionssekretariatet på telefon 33 92 52 75. Sådan søger du Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på www.uvm.dk job senest mandag den 18. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og eventuelt i starten af uge 49. Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Børne- og Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen.



Om Kontor for Analyse og Kommunikation

Kontoret har ansvaret for centrale opgaver i ministeriets arbejde med viden, forskning og data samt selve formidling og kommunikationen heraf på emu.dk. Kontoret består af ca. 32 medarbejdere fordelt på to team, henholdsvis emu-teamet og vidensteamet.



Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du blive tilknyttet emu redaktionen.

Studentermedhjælper i emu redaktionen

Emu redaktionen fungerer som redaktion for hjemmesiden emu.dk, som er målrettet lærere, ledere, og pædagogisk personale på dagtilbud, grundskole, ungdoms- og voksenuddannelser, hvor der formidles materialer, der understøtter det daglige arbejde på skolerne.

På emu.dk formidler vi vidensbaserede og praksisrettede materialer med udgangspunkt i dialog med brugere, interessenter og vidensmiljøer. Som studentermedhjælper i emu-teamet skal du bidrage til følgende opgaver:

  • formidle materialer på de forskellige uddannelsesområder
  • bearbejde tekster målrettet lærere og ledelser
  • strukturere og opbygge materialesamlinger i redaktørværktøj på emu.dk
  • deltage på konferencer ved at repræsentere emu på stande f.eks Danmarks Læringsfestival og Skolemessen mv.
Vi forestiller os, at du studerer kommunikation eller lignende. Vi lægger vægt på, at du:

  • har erfaring med webformidling og cms systemer
  • har flair for projektstyring og erfaring med at skrive artikler og forskellige tekster mv.
  • har erfaring med at arbejde systematisk med at strukturere materiale/indhold i systemer, så det er konsistent på tværs af uddannelsesområder, med blik for detaljen
  • og/eller formår at se sammenhænge i materialer/indhold og udstillingen af disse.
Løn- og ansættelsesvilkår

Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.

Du bliver automatisk tilmeldt ministeriets praktikant- og studenternetværk, der løbende afholder faglige og sociale arrangementer for alle medarbejdere under studie i ministeriets departement og to styrelser.



Vil du vide mere?

For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til teamleder for emu-teamet Malene Pio på telefon 4160 3640 eller redaktør Stefan Emkjær på telefon 2014 8099

For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til Allan Warrer i Direktionssekretariatet på telefon 33 92 52 75.



Sådan søger du

Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på www.uvm.dk/job senest mandag den 18. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og eventuelt i starten af uge 49.



Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Børne- og Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-10-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330113690Studentermedhjælpere til Center for GeoGenetikRobot Globe Institute, center for GeoGenetics søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter. GeoGenetics huser ca. 100 forskere, teknikere og studerende. Vi arbejder med undersøgelser af DNA for at belyse en række forskellige problemstillinger inden for områderne menneskets udviklingshistorie, megafaunaens uddøen og moderne sygdomsrelaterede projekter. Som studentermedhjælper vil du referere til Sektionschefen. Vores arbejdssprog er primært engelsk og vores miljø meget internationalt. Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte: Servicering af centerets medarbejdere hente forplejning Arkivering Praktiske opgaver på centret (herunder oprydning) Rens af kaffemaskine, og tømning af opvaskemaskine Kvalifikationer: En vis erfaring med administrative opgaver og servicering af medarbejdere. Vi søger en fleksibel studentermedhjælper der kan trives i en til tider travl hverdag, hvor ikke to dage er ens, kan håndtere pludselig opståede opgaver. Derudover er det vigtigt at være både hjælpsom og imødekommende i kommunikationen med andre, da størstedelen af opgaverne vil være at servicere centrets medarbejdere. Vi er en international arbejdsplads med mange engelsktalende ansatte og gæster. Du skal derfor være god til engelsk. Løn og ansættelsesvilkår: Arbejdstiden er gennemsnitlig på 10 timer ugentligt, men kan variere. Der tages naturligvis hensyn til opgaveskrivning og eksaminer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftalen for HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 116,95. En forudsætning for ansættelsen er, at du er indskrevet ved en videregående uddannelsesinstitution. Du kan max. være ansat som studentermedhjælp i 6 år. For yderligere information: Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionschef Kurt Kjær på mail: kurtk@bio.ku.dk eller tlf: 35322374. Stillingen søges online via hjemmesiden https: jobportal.ku.dk administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger studenterjobs (tryk på linket nederst i opslaget). Ansøgningsfrist: 15. november 2019 Vi ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Københavns Universitet præger aktivt sin samtid gennem fremragende forskning, uddannelse og samarbejde. KU hører til de højest rangerende universiteter i Europa og er Danmarks ældste universitet, grundlagt 1479. I dag omfatter KU 37.000 studerende og 9.000 ansatte tilknyttet seks fakulteter: humaniora, jura, natur- og biovidenskab, samfundsvidenskab, sundhedsvidenskab og teologi. www.ku.dkGlobe Institute, center for GeoGenetics søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.

GeoGenetics huser ca. 100 forskere, teknikere og studerende. Vi arbejder med undersøgelser af DNA for at belyse en række forskellige problemstillinger inden for områderne menneskets udviklingshistorie, megafaunaens uddøen og moderne sygdomsrelaterede projekter. Som studentermedhjælper vil du referere til Sektionschefen. Vores arbejdssprog er primært engelsk og vores miljø meget internationalt.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Servicering af centerets medarbejdere; hente forplejning
  • Arkivering
  • Praktiske opgaver på centret (herunder oprydning)
  • Rens af kaffemaskine, og tømning af opvaskemaskine
Kvalifikationer:

En vis erfaring med administrative opgaver og servicering af medarbejdere.

Vi søger en fleksibel studentermedhjælper der kan trives i en til tider travl hverdag, hvor ikke to dage er ens, kan håndtere pludselig opståede opgaver. Derudover er det vigtigt at være både hjælpsom og imødekommende i kommunikationen med andre, da størstedelen af opgaverne vil være at servicere centrets medarbejdere.

Vi er en international arbejdsplads med mange engelsktalende ansatte og gæster. Du skal derfor være god til engelsk.

Løn og ansættelsesvilkår:
Arbejdstiden er gennemsnitlig på 10 timer ugentligt, men kan variere. Der tages naturligvis hensyn til opgaveskrivning og eksaminer.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftalen for HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 116,95.

En forudsætning for ansættelsen er, at du er indskrevet ved en videregående uddannelsesinstitution. Du kan max. være ansat som studentermedhjælp i 6 år.

For yderligere information:
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionschef Kurt Kjær på mail: kurtk@bio.ku.dk eller tlf: 35322374.

Stillingen søges online via hjemmesiden https://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/studenterjobs/ (tryk på linket nederst i opslaget).

Ansøgningsfrist: 15. november 2019

Vi ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Københavns Universitet præger aktivt sin samtid gennem fremragende forskning, uddannelse og samarbejde. KU hører til de højest rangerende universiteter i Europa og er Danmarks ældste universitet, grundlagt 1479. I dag omfatter KU 37.000 studerende og 9.000 ansatte tilknyttet seks fakulteter: humaniora, jura, natur- og biovidenskab, samfundsvidenskab, sundhedsvidenskab og teologi. www.ku.dk


KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-10-28T00:00:002019-11-15T00:00:00
330113662Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?Robot Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet. Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen. Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret. Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform. Om dig Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv. Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: • er selvstændig, stabil og ansvarsfuld • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden • er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid Din nye hverdag I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen. Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet? Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud.

Om stillingen

Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet.

Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen.

Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret.

Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform.

Om dig

Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv.

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:

• er selvstændig, stabil og ansvarsfuld

• udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden

• er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid

Din nye hverdag

I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen.

Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf

Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet – og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet?

Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.



Udlændinge- og IntegrationsministerietKøbenhavn K2019-10-28T00:00:002019-11-17T00:00:00
330113790Studentermedhjælper til HRRobot Er du vores nye studentermedhjælp til digitalisering af løn- og personalesager? Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1.000 års dokumentation om samfundet både i digital og analog form. Vi har store ambitioner og vores nye strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder. Vi søger snarest muligt en studentermedhjælp til en midlertidig stilling, som er placeret i området for HR og Jura under Administration og Økonomi i Rigsarkivet. Om jobbet Din hovedopgave vil være at gennemgå, scanne og journalisere vores fysiske løn- og personalesager. Det kræver en forståelse af personalejuridiske og personaleadministrative spørgsmål, og her vil du naturligvis blive oplært af nøglemedarbejdere i HR og Jura. Endvidere bliver du en del af HR og Jura og får dermed mulighed for at få et godt indblik i HR s mange opgaver. Om dig Du er stabil, fleksibel og ansvarsbevidst Du har et godt overblik, arbejder struktureret og har sans for detaljen Du trives i et travlt miljø, hvor selvstændig varetagelse af opgaverne bliver vægtet højt Du er i gang med en længerevarende uddannelse indenfor jura, HR eller lign. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er tidsbegrænset til medio 2020. Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn). Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 timer om ugen, som kan tilrettelægges fleksibelt, så arbejds-, privat- og studielivet hænger sammen. Dit arbejdssted er Rigsarkivet København. Vi indhenter straffeattest. Ansøgning Du kan søge stillingen via Rigsarkivets rekrutteringssystem på www.sa.dk under OM OS og derefter Job hos Rigsarkivet . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Vi skal have din ansøgning senest den 15. november 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 47 48. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Lene S. Beier på tlf.nr. 41 71 73 13, lsb@sa.dk eller Anja Nygaard Nowak på tlf. 41 71 73 78, anp@sa.dk. Du kan også læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Er du vores nye studentermedhjælp til digitalisering af løn- og personalesager? Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1.000 års dokumentation om samfundet både i digital og analog form. Vi har store ambitioner og vores nye strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

Vi søger snarest muligt en studentermedhjælp til en midlertidig stilling, som er placeret i området for HR og Jura under Administration og Økonomi i Rigsarkivet.

Om jobbet Din hovedopgave vil være at gennemgå, scanne og journalisere vores fysiske løn- og personalesager. Det kræver en forståelse af personalejuridiske og personaleadministrative spørgsmål, og her vil du naturligvis blive oplært af nøglemedarbejdere i HR og Jura. Endvidere bliver du en del af HR og Jura og får dermed mulighed for at få et godt indblik i HR’s mange opgaver.

Om dig
  • Du er stabil, fleksibel og ansvarsbevidst
  • Du har et godt overblik, arbejder struktureret og har sans for detaljen
  • Du trives i et travlt miljø, hvor selvstændig varetagelse af opgaverne bliver vægtet højt
  • Du er i gang med en længerevarende uddannelse indenfor jura, HR eller lign.

Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er tidsbegrænset til medio 2020.

Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 timer om ugen, som kan tilrettelægges fleksibelt, så arbejds-, privat- og studielivet hænger sammen.

Dit arbejdssted er Rigsarkivet København.

Vi indhenter straffeattest.


Ansøgning Du kan søge stillingen via Rigsarkivets rekrutteringssystem på www.sa.dk under OM OS og derefter ’Job hos Rigsarkivet’. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på siden.

Vi skal have din ansøgning senest den 15. november 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 47/48.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Lene S. Beier på tlf.nr. 41 71 73 13, lsb@sa.dk eller Anja Nygaard Nowak på tlf. 41 71 73 78, anp@sa.dk.

Du kan også læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk

Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Rigsarkivet, København (Slotsholmen)København K2019-10-29T00:00:002019-11-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Ofir A/S

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til emu redaktionen i Kontor for Analyse og Kommunikation

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen. Om Kontor...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Studentermedhjælpere til Center for GeoGenetik

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Globe Institute, center for GeoGenetics søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter. GeoGenetics huser ca. 100 forskere, teknikere og studerende. Vi arbejder med undersøgelser af DNA for at belyse en række for...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?

Udlændinge- og Integrationsministeriet

København K
Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vor...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Studentermedhjælper til HR

Rigsarkivet, København (Slotsholmen)

København K
Er du vores nye studentermedhjælp til digitalisering af løn- og personalesager? Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1.000 års dokumentation om samfundet både i digital og analog form. Vi har store amb...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019