Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Event- & kommunikationsmedarbejder til Albertslund Idrætsanlæg

Vi søger en medarbejder pr. 1. maj 2018, gerne før, 37 timer ugentligt til en spændende stilling, som du selv har mulighed for at udvikle og forme. Stillingen tænkes i første omgang at være for en 2-årig periode. Så må vi se, hvor det bærer hen.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Ansvarlig for afvikling af alle større arrangementer i Albertslund Idrætsanlæg
  • Design og udvikling af nye idéer og koncepter til events
  • Idésælge til interessenter og skabe partnerskaber og netværk
  • Kommunikere internt og eksternt omkring aktiviteter og arrangementer
  • Projekt- og økonomistyring
  • Gerne have kendskab til fundraising
  • Deltage i dagens øvrige arbejdsopgaver, da vi ingen faggrænser har hos os
Vi forventer, at du:
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt, er problemløsende og ansvarsfuld
  • er idérig, kreativ, imødekommende og kommunikerende
  • har sans for detaljen uden at miste det overordnede overblik
  • har erfaring med PR/pressearbejde
  • er meget udadvendt og serviceminded
  • har gode skriftlige og mundtlige evner
  • har godt humør
Albertslund Idrætsanlæg
er en del af Albertslund Kommunes KULTUR & FRITID og består af 2 svømmehaller, 1 friluftsbad (Badesøen), 1 fitnesscenter, 1 badmintonhal samt et stadion bestående af 2 haller, en stadioncafé, 22 hektar baner fordelt på 22 fodboldbaner, 2 kunstgræsbaner, 1 cricketbane og 7 tennisbaner.

Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som er kreativ, dynamisk og som følger med tiden
  • en arbejdsplads, hvor medarbejderne er med i udviklingen
  • en arbejdsplads med ordnede forhold og gode kolleger
  • en arbejdsplads, der er miljø-, arbejdsmiljø- og sundhedscertificeret
Løn og arbejdsgoder:
  • Løn og pension efter relevant overenskomst og erfaring
  • Træningsmuligheder i både svømmehal og fitnesscenter
Læs mere om Albertslund Idrætsanlæg på vores hjemmesider svømogfitness.albertslund.dk, badesøen.albertslund.dk og stadion.albertslund.dk.

Du refererer til idrætsdirektøren, men vil også komme til at arbejde tæt sammen med resten af idrætsanlæggenes personale. Det er derfor vigtigt, at du kan arbejde på tværs af faggrupper og har en forståelse for og lyst til at indgå i fleksible og kreative arbejdsprocesser. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med events, men intet krav.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte idrætsdirektør Ole Lindholdt på telefon 43 68 72 80.

Ansøgningsfrist:
Din ansøgning, vedlagt relevante bilag, skal registreres, så vi har den senest onsdag d. 14. marts 2018. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 12.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759682Phoenix-53030b4e12018-02-12T13:06:48.160Event- & kommunikationsmedarbejder til Albertslund IdrætsanlægVi søger en medarbejder pr. 1. maj 2018, gerne før, 37 timer ugentligt til en spændende stilling, som du selv har mulighed for at udvikle og forme. Stillingen tænkes i første omgang at være for en 2-årig periode. Så må vi se, hvor det bærer hen.

Dine arbejdsopgaver vil være:
  • Ansvarlig for afvikling af alle større arrangementer i Albertslund Idrætsanlæg
  • Design og udvikling af nye idéer og koncepter til events
  • Idésælge til interessenter og skabe partnerskaber og netværk
  • Kommunikere internt og eksternt omkring aktiviteter og arrangementer
  • Projekt- og økonomistyring
  • Gerne have kendskab til fundraising
  • Deltage i dagens øvrige arbejdsopgaver, da vi ingen faggrænser har hos os
Vi forventer, at du:
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt, er problemløsende og ansvarsfuld
  • er idérig, kreativ, imødekommende og kommunikerende
  • har sans for detaljen uden at miste det overordnede overblik
  • har erfaring med PR/pressearbejde
  • er meget udadvendt og serviceminded
  • har gode skriftlige og mundtlige evner
  • har godt humør
Albertslund Idrætsanlæg
er en del af Albertslund Kommunes KULTUR & FRITID og består af 2 svømmehaller, 1 friluftsbad (Badesøen), 1 fitnesscenter, 1 badmintonhal samt et stadion bestående af 2 haller, en stadioncafé, 22 hektar baner fordelt på 22 fodboldbaner, 2 kunstgræsbaner, 1 cricketbane og 7 tennisbaner.

Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som er kreativ, dynamisk og som følger med tiden
  • en arbejdsplads, hvor medarbejderne er med i udviklingen
  • en arbejdsplads med ordnede forhold og gode kolleger
  • en arbejdsplads, der er miljø-, arbejdsmiljø- og sundhedscertificeret
Løn og arbejdsgoder:
  • Løn og pension efter relevant overenskomst og erfaring
  • Træningsmuligheder i både svømmehal og fitnesscenter
Læs mere om Albertslund Idrætsanlæg på vores hjemmesider svømogfitness.albertslund.dk, badesøen.albertslund.dk og stadion.albertslund.dk.

Du refererer til idrætsdirektøren, men vil også komme til at arbejde tæt sammen med resten af idrætsanlæggenes personale. Det er derfor vigtigt, at du kan arbejde på tværs af faggrupper og har en forståelse for og lyst til at indgå i fleksible og kreative arbejdsprocesser. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med events, men intet krav.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte idrætsdirektør Ole Lindholdt på telefon 43 68 72 80.

Ansøgningsfrist:
Din ansøgning, vedlagt relevante bilag, skal registreres, så vi har den senest onsdag d. 14. marts 2018. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 12.
2018-03-14T12:50:10.417 Vi søger en medarbejder pr. 1. maj 2018, gerne før, 37 timer ugentligt til en spændende stilling, som du selv har mulighed for at udvikle og forme. Stillingen tænkes i første omgang at være for en 2-årig periode. Så må vi se, hvor det bærer hen.Dine arbejdsopgaver vil være: Ansvarlig for afvikling af alle større arrangementer i Albertslund Idrætsanlæg Design og udvikling af nye id er og koncepter til events Id sælge til interessenter og skabe partnerskaber og netværk Kommunikere internt og eksternt omkring aktiviteter og arrangementer Projekt- og økonomistyring Gerne have kendskab til fundraising Deltage i dagens øvrige arbejdsopgaver, da vi ingen faggrænser har hos os Vi forventer, at du: kan arbejde selvstændigt og proaktivt, er problemløsende og ansvarsfuld er id rig, kreativ, imødekommende og kommunikerende har sans for detaljen uden at miste det overordnede overblik har erfaring med PR pressearbejde er meget udadvendt og serviceminded har gode skriftlige og mundtlige evner har godt humør Albertslund Idrætsanlæger en del af Albertslund Kommunes KULTUR FRITID og består af 2 svømmehaller, 1 friluftsbad (Badesøen), 1 fitnesscenter, 1 badmintonhal samt et stadion bestående af 2 haller, en stadioncaf , 22 hektar baner fordelt på 22 fodboldbaner, 2 kunstgræsbaner, 1 cricketbane og 7 tennisbaner.Vi tilbyder: en arbejdsplads, som er kreativ, dynamisk og som følger med tiden en arbejdsplads, hvor medarbejderne er med i udviklingen en arbejdsplads med ordnede forhold og gode kolleger en arbejdsplads, der er miljø-, arbejdsmiljø- og sundhedscertificeret Løn og arbejdsgoder: Løn og pension efter relevant overenskomst og erfaring Træningsmuligheder i både svømmehal og fitnesscenter Læs mere om Albertslund Idrætsanlæg på vores hjemmesider svømogfitness.albertslund.dk, badesøen.albertslund.dk og stadion.albertslund.dk.Du refererer til idrætsdirektøren, men vil også komme til at arbejde tæt sammen med resten af idrætsanlæggenes personale. Det er derfor vigtigt, at du kan arbejde på tværs af faggrupper og har en forståelse for og lyst til at indgå i fleksible og kreative arbejdsprocesser. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med events, men intet krav.Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte idrætsdirektør Ole Lindholdt på telefon 43 68 72 80. Ansøgningsfrist:Din ansøgning, vedlagt relevante bilag, skal registreres, så vi har den senest onsdag d. 14. marts 2018. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 12.38030Phoenix53030b4e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-14T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=40a02da1-3f9a-4f4b-8d43-89d4ec081dae0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3109960Albertslund Idrætsanlæg11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/53030b4e_logo.gifORS/Small/53030b4e_logo.gif0
ole.lindholdt@albertslund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset524847EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53030b4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53030b4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53030b4e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53030b4e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Kommunikationsmedarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg5Kontor og administration14Media17Kunst, kultur og sport25Offentlig administration353002104Ole Lindholdtole.lindholdt@albertslund.dkDKDanmarkDKDanmark329923313(Stud.) Tekst, kommunikation, PR og journalistik, Storkøbenhavn, Mindre opgave fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6092 Are you passionate about learning? Do you want to help revolutionize how we learn online? Do you want to part of a high-paced, creative and successful start-up? Then you are just the person we re looking for to fill our freelance position as writer and content designer for online courses. Your job will be to: -Design and build courses on issues of human rights and sustainable development (author texts, find relevant reading materials etc.) -Book speakers for videos on the topics -Design learning engagement activities that the students can take in a course Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6092

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6092

 

Are you passionate about learning? Do you want to help revolutionize how we learn online? Do you want to part of a high-paced, creative and successful start-up? Then you are just the person we’re looking for to fill our freelance position as writer and content designer for online courses.

Your job will be to:
-Design and build courses on issues of human rights and sustainable development (author texts, find relevant reading materials etc.)
-Book speakers for videos on the topics
-Design learning/engagement activities that the students can take in a course

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6092

Worksome ApSBrøndby2018-12-05T00:00:002019-01-29T00:00:00
329927472Skarp kommunikationsmedarbejder med stærke formidlingskompetencer på trykte og digitale platformeRobot Vil du være med til at præge den politiske dagsorden i en politisk profileret kommune? understøtte en ambitiøs organisation, som skal blive bedre til at kommunikere både internt og eksternt? arbejde på tværs af hele organisationen i et tæt samarbejde med den øverste ledelse og borgmesteren? Herlev Kommune søger en proaktiv kommunikationsmedarbejder, der kan sikre overblikket i vores meget forskelligartede kommunikation og give den strategisk retning og gennemslagskraft. Du er en positiv medspiller, der trives med at gribe bolde, tackle mange deadlines i højt tempo og komme godt i mål. Vi søger dig, som: Navigerer ubesværet i en politisk ledet organisation Har knivskarpe kompetencer på skrift og er i stand til at formidle fagsprog til forskellige målgrupper Er en kompetent rådgiver, der har let ved at samarbejde, indgå i relationer samt at eksekvere på egen hånd Har solid erfaring med at bruge kommunikationsplanlægning i det daglige arbejde og stærk i at bruge digitale kanaler ind i kommunikationen Er struktureret, arbejdsom, ansvarsfuld og fokuseret, selv når presset stiger, og nye opgaver kommer flyvende ind fra siden Tænker i nye baner i kommunikationen til borgere, virksomheder og mange andre målgrupper Vi forventer, at du: Har en akademisk baggrund inden for kommunikation, journalistik eller lign. kombineret med en bred erfaring inden for området Har erfaring med at rådgive om kommunikation på leder- og medarbejderniveau Kan gribe og være tovholder på forskellige kommunikationsprojekter Er fleksibel og agil og holder af at blive fagligt udfordret Har flair for at layoute Du kan forvente: En afvekslende arbejdsdag, hvor redskaberne i din faglige værktøjskasse næppe når at blive sløve En alsidig stilling i et effektivt og dynamisk duo-team, der bidrager til at indfri de politiske mål og visioner Et job, hvor du indgår i mange forskellige typer af samarbejder og relationer både internt og eksternt God teamspirit, hvor vi bruger hinanden som sparringspartnere for at løfte de mange spændende opgaver, der hænger sammen med de politiske mål og visioner Dine opgaver: Rådgivning af og sparring - Målgrupperne er mange - på tværs og på langs - og du hjælper afsenderen med at kommunikere i et klart, relevant og enkelt sprog. Pressekontakt og -omtale Du kommer til at fungere som brobygger mellem pressen og organisationen både når pressen henvender sig til os, og når vi gerne vil ud med en god historie Forfatte tekster og formidle nyheder Som en del af den strategiske og sammenhængende kommunikation indsamler, bearbejder og koordinerer du stof til nyheder på både hjemmesiden, i nyhedsbreve, i den ugentlige infoannonce i lokalavisen og som Facebook-opslag. Dine skriftlige kundskaber taler for sig selv Hjemmeside Du bliver primær ansvarlig for vores nye Drupal-hjemmeside med opgaver, der spænder lige fra videreudvikling, kvalitetssikring og indholdsproduktion til support for de lokale webredaktører. Om teamet og staben Team Kommunikation består af to personer, som servicerer borgmester, direktion og resten af organisationen i forhold til kommunikationssparring, drift og udvikling inden for en bred opgavevifte. Teamet hører under Direktionssekretariatet, der er en stabsfunktion under kommunaldirektøren. Direktionssekretariatet består af et administrativt og juridisk team i alt 14 medarbejdere. Om Herlev Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der fortsat er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke vedbliver med at bidrager til at løfte de svage, og hvor progression for borgerne er fundamentet i vores tiltag og ydelser. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i. Vi tilbyder En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter reglerne om Ny løn. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 4. januar 2019, kl. 12.00. Vi afholder første samtalerunde den 10. januar 2019 og anden samtalerunde den 14. januar 2019. Stillingen ønskes besat snarest herefter og senest den 1. marts 2019. Nærmere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef for Direktionssekretariatet Ulla Filtenborg på tlf. 44 52 70 04 eller faglig koordinator i Team Kommunikation Mette Østerdal på tlf. 44 52 70 12.Vil du være med til at

   • præge den politiske dagsorden i en politisk profileret kommune?
   • understøtte en ambitiøs organisation, som skal blive bedre til at kommunikere både internt og eksternt?
   • arbejde på tværs af hele organisationen i et tæt samarbejde med den øverste ledelse og borgmesteren?


Herlev Kommune søger en proaktiv kommunikationsmedarbejder, der kan sikre overblikket i vores meget forskelligartede kommunikation og give den strategisk retning og gennemslagskraft.  Du er en positiv medspiller, der trives med at gribe bolde, tackle mange deadlines i højt tempo og komme godt i mål.

Vi søger dig, som:
 

   • Navigerer ubesværet i en politisk ledet organisation
   • Har knivskarpe kompetencer på skrift og er i stand til at formidle fagsprog til forskellige målgrupper
   • Er en kompetent rådgiver, der har let ved at samarbejde, indgå i relationer samt at eksekvere på egen hånd
   • Har solid erfaring med at bruge kommunikationsplanlægning i det daglige arbejde og stærk i at bruge digitale kanaler ind i kommunikationen
   • Er struktureret, arbejdsom, ansvarsfuld og fokuseret, selv når presset stiger, og nye opgaver kommer flyvende ind fra siden
   • Tænker i nye baner i kommunikationen til borgere, virksomheder og mange andre målgrupper


Vi forventer, at du:
 

   • Har en akademisk baggrund inden for kommunikation, journalistik eller lign. kombineret med en bred erfaring inden for området
   • Har erfaring med at rådgive om kommunikation på leder- og medarbejderniveau
   • Kan gribe og være tovholder på forskellige kommunikationsprojekter
   • Er fleksibel og agil og holder af at blive fagligt udfordret
   • Har flair for at layoute


Du kan forvente:
 

   • En afvekslende arbejdsdag, hvor redskaberne i din faglige værktøjskasse næppe når at blive sløve
   • En alsidig stilling i et effektivt og dynamisk duo-team, der bidrager til at indfri de politiske mål og visioner
   • Et job, hvor du indgår i mange forskellige typer af samarbejder og relationer både internt og eksternt
   • God teamspirit, hvor vi bruger hinanden som sparringspartnere for at løfte de mange spændende opgaver, der hænger sammen med de politiske mål og visioner


Dine opgaver:

   • Rådgivning af og sparring - Målgrupperne er mange - på tværs og på langs - og du hjælper afsenderen med at kommunikere i et klart, relevant og enkelt sprog.
   • Pressekontakt og -omtale – Du kommer til at fungere som brobygger mellem pressen og organisationen – både når pressen henvender sig til os, og når vi gerne vil ud med en god historie
   • Forfatte tekster og formidle nyheder – Som en del af den strategiske og sammenhængende kommunikation indsamler, bearbejder og koordinerer du stof til nyheder på både hjemmesiden, i nyhedsbreve, i den ugentlige infoannonce i lokalavisen og som Facebook-opslag. Dine skriftlige kundskaber taler for sig selv
   • Hjemmeside – Du bliver primær ansvarlig for vores nye Drupal-hjemmeside med opgaver, der spænder lige fra videreudvikling, kvalitetssikring og indholdsproduktion til support for de lokale webredaktører.


Om teamet og staben
Team Kommunikation består af to personer, som servicerer borgmester, direktion og resten af organisationen i forhold til kommunikationssparring, drift og udvikling inden for en bred opgavevifte.

Teamet hører under Direktionssekretariatet, der er en stabsfunktion under kommunaldirektøren. Direktionssekretariatet består af et administrativt og juridisk team –
i alt 14 medarbejdere.

Om Herlev
Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der fortsat er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke vedbliver med at bidrager til at løfte de svage, og hvor progression for borgerne er fundamentet i vores tiltag og ydelser. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere – blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

Vi tilbyder
En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter reglerne om Ny løn.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 4. januar 2019, kl. 12.00. Vi afholder første samtalerunde
den 10. januar 2019 og anden samtalerunde den 14. januar 2019. Stillingen ønskes besat snarest herefter og senest den 1. marts 2019.

Nærmere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef for Direktionssekretariatet Ulla Filtenborg på tlf. 44 52 70 04 eller faglig koordinator i Team Kommunikation Mette Østerdal på tlf. 44 52 70 12.

DirektionssekretariatetHerlev2018-12-13T00:00:002019-01-04T00:00:00
329920765Dygtig kommunikationsmedarbejder i et barselsvikariat til Sankt Annæ GymnasiumBasic Har du en flydende pen og sans for detaljen? Kan du både skrive, lave brochurer og tage billeder? Så er du måske Sankt Annæ Gymnasiums nye kommunikationsmedarbejder som skal vikariere for vores dygtige kommunikationsmedarbejder mens hun er på barsel, og som kan og vil fortælle alle de gode historier om vores skole. Vi søger en alsidig kommunikationsmedarbejder, som kan løse et bredt spektrum af kommunikationsopgaver. Du skal kunne samarbejde med både lærere og elever om at fortælle vores historier. Du skal kunne opdatere vores hjemmeside, arbejde på sociale medier, producere brochuremateriale, tage billeder og video, arbejde på en række forskellige platforme og kunne være projektleder for en række kommunikationsopgaver. Sankt Annæ Gymnasium er Københavns Kommunes sangskole og rummer elever fra 3. klasse til 3.g og 150 engagerede og dygtige medarbejdere. Vi er tre skoler i én: folkeskole, gymnasium og sangskole. Vores kommunikationsmedarbejder skal derfor arbejde på tværs af de tre skoler. I øjeblikket er vi i gang med en større helhedsrenovering af skolen, hvilket betyder, at folkeskoleafdelingen er lokaliseret på en anden adresse. Vigtige arbejdsopgaver Nyhedsproduktion til hjemmeside Vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside Produktion af nyhedsbreve Produktion af brochuremateriale Nyheder til sociale medier (primært Facebook) Produktion af pressemeddelelser og artikler Kontakt til elevgruppe, som producerer indhold til Facebook, Instagram, YouTube mv. Du har enten journalistisk eller akademisk baggrund eller en solid erfaring med lignende opgaver skriver vedkommende, præcist og engagerende kan tænke i både billeder, tekst og video og kan producere alle dele selv kan lave lay-out og grafik på brochure-materiale. har gode samarbejdsevner og evner samtidig at arbejde selvstændigt kan arbejde systematisk og struktureret har erfaring med og kan arbejde i CMS (gerne Wordpress), Mailchimp, Adobe Indesign. Ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat den 1. februar 2019 og er på 50 af fuld tid. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen kan du henvende dig til vicerektor Martin Kristiansen på 2395 4045. Du kan læse mere om Sankt Annæ Gymnasium på www.sag.dk Send din ansøgning vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018. Samtalerne forventes afholdt snarest derefter.
Har du en flydende pen og sans for detaljen? Kan du både skrive, lave brochurer og tage billeder? Så er du måske Sankt Annæ Gymnasiums nye kommunikationsmedarbejder som skal vikariere for vores dygtige kommunikationsmedarbejder mens hun er på barsel, og som kan og vil fortælle alle de gode historier om vores skole.  
 
Vi søger en alsidig kommunikationsmedarbejder, som kan løse et bredt spektrum af kommunikationsopgaver. Du skal kunne samarbejde med både lærere og elever om at fortælle vores historier. Du skal kunne opdatere vores hjemmeside, arbejde på sociale medier, producere brochuremateriale, tage billeder og video, arbejde på en række forskellige platforme og kunne være projektleder for en række kommunikationsopgaver.  
 
Sankt Annæ Gymnasium er Københavns Kommunes sangskole og rummer elever fra 3. klasse til 3.g og 150 engagerede og dygtige medarbejdere. Vi er tre skoler i én: folkeskole, gymnasium og sangskole. Vores kommunikationsmedarbejder skal derfor arbejde på tværs af de tre skoler. I øjeblikket er vi i gang med en større helhedsrenovering af skolen, hvilket betyder, at folkeskoleafdelingen er lokaliseret på en anden adresse.  
 
Vigtige arbejdsopgaver
  • Nyhedsproduktion til hjemmeside 
  • Vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside
  • Produktion af nyhedsbreve
  • Produktion af brochuremateriale
  • Nyheder til sociale medier (primært Facebook)
  • Produktion af pressemeddelelser og artikler
  • Kontakt til elevgruppe, som producerer indhold til Facebook, Instagram, YouTube mv.  
Du  
  • har enten journalistisk eller akademisk baggrund – eller en solid erfaring med lignende opgaver
  • skriver vedkommende, præcist og engagerende 
  • kan tænke i både billeder, tekst og video – og kan producere alle dele selv  
  • kan lave lay-out og grafik på brochure-materiale.  
  • har gode samarbejdsevner og evner samtidig at arbejde selvstændigt 
  • kan arbejde systematisk og struktureret
  • har erfaring med og kan arbejde i CMS (gerne Wordpress), Mailchimp, Adobe Indesign.
Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat den 1. februar 2019 og er på 50% af fuld tid.   
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.    
 
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen kan du henvende dig til vicerektor Martin Kristiansen på 2395 4045.
Du kan læse mere om Sankt Annæ Gymnasium på www.sag.dk
Send din ansøgning vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018.
Samtalerne forventes afholdt snarest derefter.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSankt Annæ Gymnasium - AdministrationFrederiksberg2018-11-30T15:01:49.8832018-12-17T00:00:00
329927220Dygtig kommunikationskonsulent til Albertslund KommuneBasic Er du vores nye dygtige kommunikationskonsulent?Kære nye kommunikationskonsulent i Albertslund KommuneVi ved af gode grunde endnu ikke, hvem du er. Men vi glæder os til at byde dig velkommen i en grøn kommune med noget på hjerte, store ambitioner og mod på at gå nye veje. En kommune med mange kvaliteter og endnu større potentiale, som vi arbejder på at udnytte.DigI vores øjne er en velfungerende kommune også en velkommunikerende kommune. Det skal du bidrage til, at Albertslund Kommune lykkes med at være. Du kan være nyuddannet, ha fem års relevant erfaring eller mere. Det vigtigste er, at du er dygtig indenfor kommunikation og har et godt drive. Du kan vinkle et budskab skarpt og sætte retningen for vores kommunikation med borgere, virksomheder, samarbejdspartnere, medarbejdere og politikere. Du er i stand til at handle på en strategi, prioritere indsatsen i det daglige arbejde og implementere og skabe ejerskab i hele organisationen. Du kan holde fast og vil være med til at skabe sammenhængende, målrettet og effektiv kommunikation på vores mange platforme. Du tøver ikke med at tage ud i organisationen eller byen og få en god historie med hjem til en video eller artikel. Du skal være med til at sætte retning men også trives med dagligdagens drift. Du er en holdspiller, men kan også drive bolden fremad banen alene.OsVi er en lille kommunikationsenhed med en chefkonsulent, en konsulent (dig) og en kompetent studentermedhjælper, der arbejder med kommunikation i det store og i det små. Vi arbejder med intern og ekstern kommunikation. Med digital kommunikation og rådgivning. Med politisk kommunikation og kompetenceudvikling. Med dit og dat indenfor kommunikation. Alt sammen til fordel for Albertslund Kommune. Vi vil gerne være modige og moderne, skabe stolthed og lykkes med at få vores målgrupper til at forstå Albertslund Kommune i hverdagen og kunne se perspektiverne for fremtiden.Vi arbejder efter de fire fokusområder i vores kommunikationskompas: 1. Intern kommunikation, 2. Branding, 3. Sociale medier og 4. Kommunikation om Kommunalbestyrelsens beslutninger. Du får særligt en vigtig rolle i forhold til Intern Kommunikation og Sociale medier.Yderligere om digDu har: En relevant uddannelse indenfor kommunikation Flair for strategisk kommunikation Forstand på intern kommunikation Øje for hvad der virker indenfor SoMe og digital kommunikation Gode erfaringer med projektledelse Let ved at skrive klart, originalt og hurtigt Lyst til en hverdag, hvor drift prioriteres Forståelse for visuel kommunikation (og gerne erfaring med Adobe-pakken) Løn- og ansættelsesvilkårDu bliver en del af kommunikationsteamet i Sekretariat for Politik og Ledelse. Du vil få din daglige gang på rådhuset, der er centralt beliggende i hjertet af Albertslund tre minutters gang fra S-stationen.Lønindplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.Ansøgningsfrist er den 13. januar 2019. Forventet tiltrædelse 1. marts 2019 eller hurtigst muligt. Send ansøgning med motivation, CV og gerne eksempler på dit arbejde, f.eks. indhold til sociale medier.SpørgsmålHar du spørgsmål er du velkommen til at tage kontakt til chefkonsulent Janus Nissen på mobil: 22537220. Eller leder af Sekretariat for Politik og Personale, Ren Birkemark Olesen, på mobil: 24437354.I Albertslund Kommune er der højt til loftet og gode udviklingsmuligheder - vi glæder os til at høre fra dig.Er du vores nye dygtige kommunikationskonsulent?

Kære nye kommunikationskonsulent i Albertslund Kommune

Vi ved af gode grunde endnu ikke, hvem du er. Men vi glæder os til at byde dig velkommen i en grøn kommune med noget på hjerte, store ambitioner og mod på at gå nye veje. En kommune med mange kvaliteter og endnu større potentiale, som vi arbejder på at udnytte.

Dig
I vores øjne er en velfungerende kommune også en velkommunikerende kommune. Det skal du bidrage til, at Albertslund Kommune lykkes med at være. Du kan være nyuddannet, ha’ fem års relevant erfaring eller mere. Det vigtigste er, at du er dygtig indenfor kommunikation og har et godt drive. Du kan vinkle et budskab skarpt og sætte retningen for vores kommunikation med borgere, virksomheder, samarbejdspartnere, medarbejdere og politikere. Du er i stand til at handle på en strategi, prioritere indsatsen i det daglige arbejde og implementere og skabe ejerskab i hele organisationen. Du kan holde fast og vil være med til at skabe sammenhængende, målrettet og effektiv kommunikation på vores mange platforme. Du tøver ikke med at tage ud i organisationen eller byen og få en god historie med hjem til en video eller artikel. Du skal være med til at sætte retning men også trives med dagligdagens drift. Du er en holdspiller, men kan også drive bolden fremad banen alene.

Os
Vi er en lille kommunikationsenhed med en chefkonsulent, en konsulent (dig) og en kompetent studentermedhjælper, der arbejder med kommunikation i det store og i det små. Vi arbejder med intern og ekstern kommunikation. Med digital kommunikation og rådgivning. Med politisk kommunikation og kompetenceudvikling. Med dit og dat indenfor kommunikation. Alt sammen til fordel for Albertslund Kommune. Vi vil gerne være modige og moderne, skabe stolthed og lykkes med at få vores målgrupper til at forstå Albertslund Kommune i hverdagen og kunne se perspektiverne for fremtiden.
Vi arbejder efter de fire fokusområder i vores kommunikationskompas: 1. Intern kommunikation, 2. Branding, 3. Sociale medier og 4. Kommunikation om Kommunalbestyrelsens beslutninger. Du får særligt en vigtig rolle i forhold til Intern Kommunikation og Sociale medier.

Yderligere om dig
Du har:
  • En relevant uddannelse indenfor kommunikation
  • Flair for strategisk kommunikation
  • Forstand på intern kommunikation
  • Øje for hvad der virker indenfor SoMe og digital kommunikation
  • Gode erfaringer med projektledelse
  • Let ved at skrive klart, originalt og hurtigt
  • Lyst til en hverdag, hvor drift prioriteres
  • Forståelse for visuel kommunikation (og gerne erfaring med Adobe-pakken)
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver en del af kommunikationsteamet i Sekretariat for Politik og Ledelse. Du vil få din daglige gang på rådhuset, der er centralt beliggende i hjertet af Albertslund – tre minutters gang fra S-stationen.

Lønindplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist er den 13. januar 2019. Forventet tiltrædelse 1. marts 2019 eller hurtigst muligt. Send ansøgning med motivation, CV – og gerne eksempler på dit arbejde, f.eks. indhold til sociale medier.

Spørgsmål
Har du spørgsmål er du velkommen til at tage kontakt til chefkonsulent Janus Nissen på mobil: 22537220. Eller leder af Sekretariat for Politik og Personale, René Birkemark Olesen, på mobil: 24437354.

I Albertslund Kommune er der højt til loftet og gode udviklingsmuligheder - vi glæder os til at høre fra dig.
 

ORS/Small/3680af39_logo.gifSekretariat for Politik og LedelseAlbertslund2018-12-13T14:02:55.1532019-01-13T00:00:00
329924953KOMMUNIKATIONSRÅDGIVER TIL DANSK INSTITUT FOR PARTIER OG DEMOKRATI (DIPD)Robot DIPD søger en kommunikationsrådgiver (deltid) til at styre implementeringen af instituttets nye kommunikationsstrategi i tæt samarbejde med de danske politiske partier. Stillingen er nyopslået. Er du en skarp kommunikator med stor indsigt i professionel politisk kommunikation? Og brænder du for demokratiudvikling og udviklingspolitik? DIPD søger en kreativ og systematisk kommunikationsrådgiver, der vil være en bærende kraft i implementeringen af instituttets nye kommunikationsstrategi, og som sammen med de danske politiske partier vil være med til at udvikle kommunikationen om DIPD s internationale demokratiarbejde. arbejdsopgaver Kommunikationsrådgiverens opgaver tager udgangspunkt i kommunikationsstrategien og vil indeholde: Udvikling og profilering af DIPD s eksisterende kommunikationsplatforme. Tilrettelæggelse og gennemførelse af målrettede dialog- og rådgivningsforløb omkring kommunikationsplanlægning og indsatser med centrale medarbejdere i de danske politiske partier. Udvikling og koordinering af ny international scene på Folkemødet på Bornholm, sammen med medarbejdere på DIPD s sekretariat og i de politiske partier. Tilrettelæggelse- og gennemførelse af målrettede presseindsatser ifm. politiske udvekslingsrejser og andre projektaktiviteter i Danmark og i udviklingslande. din profil Drevet af din professionelle erfaring kan du udvikle og drive kommunikationsindsatser med øje for DIPD s særlige rolle og de centrale aktørers interesser. Du har en skarp pen, både når det gælder kommunikation i pressen, på web og gennem sociale medier, og du formår at se nye kommunikationsmuligheder i en travl hverdag. Dokumenteret erfaring med politisk kommunikation eller kommunikation om udviklingsarbejde, gerne fra en politisk drevet organisation, er en forudsætning. Derudover er viden om og erfaring fra Folkemødet på Bornholm en fordel. Om ansættelsesforholdet Du vil blive del af et lille, dedikeret sekretariat med ca. 10 medarbejdere med kontor i København, men med en stor og alsidig arbejdsflade, der primært omfatter folkevalgte, ansatte og frivillige i de danske politiske partier. Til dagligt vil du især samarbejde tæt med DIPD s sekretariatschef og projektrådgivere, samt koordinatorer og kommunikationsansvarlige i de danske politiske partier. Stillingen har betegnelsen Kommunikationsrådgiver med reference til DIPD s sekretariatschef. Medarbejderen ansættes som fuldmægtig i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Stillingen er en deltidsstilling med en forventet gennemsnitlig arbejdstid på ca. 20 timer ugentligt. Arbejdstid kan løbende tilrettelægges efter større planlagte opgaver og kandidatens ønsker. Om ansøgning til stillingen Ansøgningsfristen er den 21. december 2018 med samtaler i første halvdel af januar. Forventet tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Ansøgning med CV mærket Kommunikationsrådgiver sendes på mail til job@dipd.dk. Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås hos Sekretariatschef Mathias Parsbæk Skibdal (maps@dipd.dk direkte 38 40 28 01). om dipd Dansk Institut for Partier og Demokrati (DIPD i daglig tale) er etableret ved lov i maj 2010 som en selvejende institution under Udenrigsministeriet. Instituttets formål er at styrke den danske demokratibistand ved at yde såkaldt parti-til-partistøtte og støtte til flerpartisystemer i udvalgte udviklingslande. Instituttet er placeret centralt i København, i starten af Amager, på adressen Jemtelandsgade 1, 2300 København S. Læs mere om instituttet og dets aktiviteter på http: www.dipd.dk.

DIPD søger en kommunikationsrådgiver (deltid) til at styre implementeringen af instituttets nye kommunikationsstrategi i tæt samarbejde med de danske politiske partier. Stillingen er nyopslået.

Er du en skarp kommunikator med stor indsigt i professionel politisk kommunikation? Og brænder du for demokratiudvikling og udviklingspolitik?

DIPD søger en kreativ og systematisk kommunikationsrådgiver, der vil være en bærende kraft i implementeringen af instituttets nye kommunikationsstrategi, og som sammen med de danske politiske partier vil være med til at udvikle kommunikationen om DIPD’s internationale demokratiarbejde.

arbejdsopgaver

Kommunikationsrådgiverens opgaver tager udgangspunkt i kommunikationsstrategien og vil indeholde:

  • Udvikling og profilering af DIPD’s eksisterende kommunikationsplatforme.
  • Tilrettelæggelse og gennemførelse af målrettede dialog- og rådgivningsforløb omkring kommunikationsplanlægning og indsatser med centrale medarbejdere i de danske politiske partier.
  • Udvikling og koordinering af ny international scene på Folkemødet på Bornholm, sammen med medarbejdere på DIPD’s sekretariat og i de politiske partier.
  • Tilrettelæggelse- og gennemførelse af målrettede presseindsatser ifm. politiske udvekslingsrejser og andre projektaktiviteter i Danmark og i udviklingslande.

din profil

Drevet af din professionelle erfaring kan du udvikle og drive kommunikationsindsatser med øje for DIPD’s særlige rolle og de centrale aktørers interesser. Du har en skarp pen, både når det gælder kommunikation i pressen, på web og gennem sociale medier, og du formår at se nye kommunikationsmuligheder i en travl hverdag.

Dokumenteret erfaring med politisk kommunikation eller kommunikation om udviklingsarbejde, gerne fra en politisk drevet organisation, er en forudsætning. Derudover er viden om og erfaring fra Folkemødet på Bornholm en fordel.

Om ansættelsesforholdet

Du vil blive del af et lille, dedikeret sekretariat med ca. 10 medarbejdere med kontor i København, men med en stor og alsidig arbejdsflade, der primært omfatter folkevalgte, ansatte og frivillige i de danske politiske partier. Til dagligt vil du især samarbejde tæt med DIPD’s sekretariatschef og projektrådgivere, samt koordinatorer og kommunikationsansvarlige i de danske politiske partier.

Stillingen har betegnelsen ”Kommunikationsrådgiver” med reference til DIPD’s sekretariatschef. Medarbejderen ansættes som fuldmægtig i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Stillingen er en deltidsstilling med en forventet gennemsnitlig arbejdstid på ca. 20 timer ugentligt. Arbejdstid kan løbende tilrettelægges efter større planlagte opgaver og kandidatens ønsker.

Om ansøgning til stillingen

Ansøgningsfristen er den 21. december 2018 med samtaler i første halvdel af januar. Forventet tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter.

Ansøgning med CV mærket ”Kommunikationsrådgiver” sendes på mail til job@dipd.dk.

Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås hos Sekretariatschef Mathias Parsbæk Skibdal (maps@dipd.dk / direkte 38 40 28 01).

om dipd

Dansk Institut for Partier og Demokrati (DIPD i daglig tale) er etableret ved lov i maj 2010 som en selvejende institution under Udenrigsministeriet. Instituttets formål er at styrke den danske demokratibistand ved at yde såkaldt parti-til-partistøtte og støtte til flerpartisystemer i udvalgte udviklingslande.

Instituttet er placeret centralt i København, i starten af Amager, på adressen Jemtelandsgade 1, 2300 København S.

Læs mere om instituttet og dets aktiviteter på http://www.dipd.dk.

Institut for FlerpartisamarbejdeKøbenhavn2018-12-08T00:00:002018-12-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

(Stud.) Tekst, kommunikation, PR og journalistik, Storkøbenhavn, Mindre opgave fra snarest muligt

Worksome ApS

Brøndby
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6092 Are you passionate about learning?...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:29. januar 2019

Skarp kommunikationsmedarbejder med stærke formidlingskompetencer på trykte og digitale platforme

Direktionssekretariatet

Herlev
Vil du være med til at præge den politiske dagsorden i en politisk profileret kommune? understøtte en ambitiøs organisation, som skal blive bedre til at kommunikere både internt og eksternt? arbejde på tværs af hele organisationen i et tæt samarbejd...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:4. januar 2019

Dygtig kommunikationsmedarbejder i et barselsvikariat til Sankt Annæ Gymnasium

Sankt Annæ Gymnasium - Administration

Frederiksberg
Har du en flydende pen og sans for detaljen? Kan du både skrive, lave brochurer og tage billeder? Så er du måske Sankt Annæ Gymnasiums nye kommunikationsmedarbejder som skal vikariere for vores dygtige kommunikationsmedarbejder mens hun er på barsel...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Dygtig kommunikationskonsulent til Albertslund Kommune

Sekretariat for Politik og Ledelse

Albertslund
Er du vores nye dygtige kommunikationskonsulent?Kære nye kommunikationskonsulent i Albertslund KommuneVi ved af gode grunde endnu ikke, hvem du er. Men vi glæder os til at byde dig velkommen i en grøn kommune med noget på hjerte, store ambitioner og...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

KOMMUNIKATIONSRÅDGIVER TIL DANSK INSTITUT FOR PARTIER OG DEMOKRATI (DIPD)

Institut for Flerpartisamarbejde

København
DIPD søger en kommunikationsrådgiver (deltid) til at styre implementeringen af instituttets nye kommunikationsstrategi i tæt samarbejde med de danske politiske partier. Stillingen er nyopslået. Er du en skarp kommunikator med stor indsigt i professi...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:21. december 2018