Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Event- og marketingkoordinator (AC-TAP) søges til Medicinsk Museion, Institut for Folkesundhedsvidenskab

Har du lyst til at være del af et universitetsmuseum, der i disse år udvider sine aktiviteter med hastig fart? Kan du forestille dig at arbejde i et spændende krydsfelt mellem sundhedsvidenskabelig forskning, museumsformidling og publikumshåndtering? Vil du være med til at skabe events for både specialiserede professionelle og den brede offentlighed? Og kan du hjælpe med at sprede budskabet om Medicinsk Museion gennem PR og markedsføring?

Medicinsk Museion har en bred målgruppe: i princippet er vi for alle over 16 år med interesse og nysgerrighed for emner om sundhed, medicin og kultur. En stor del af vores publikum har en professionel interesse i sygdom og sundhed, men vi laver også aktiviteter for familiepublikummet, og børn er meget velkomne. I det hele taget sætter vi en ære i bevæge os på tværs af fagligheder, discipliner og livsverdner.

Arbejdsopgaver

  • Koordinere afviklingen af events – både eksternt og internt arrangeret.

  • Faglig udvikling og planlægning af events, fx Aftenkonsultationer, i samarbejde med museets øvrige medarbejdere.

  • Bistå ved afvikling af events (aften- og weekendarbejde kan forekomme).

  • Koordinere museets øvrige publikumsaktiviteter i samarbejde med publikumskoordinatoren.

  • Koordinere markedsføring i trykte, digitale og sociale medier.

  • Producere presse- og markedsføringsmateriale i samarbejde med udstillingslederen og ofte også Det Sundhedsvidenskabelige Fakultets kommunikationsafdeling.

  • Føre museets besøgsstatistik.

  • Opdatere hjemmeside.

  • Bistå med drift af museets publikumsvirksomhed.



Vi søger en medarbejder som:

  • Har en relevant videregående uddannelse – det kunne være kommunikation, markedsføring eller journalistisk – gerne i kombination med et museumsrelevant fag.

  • Har dokumenteret erfaring med eventplanlægning og/eller markedsføring og kommunikation.

  • Kommunikerer klart og præcist på skrift og har visuel sans.

  • Har erfaring med WordPress.

  • Besidder gode sprogkundskaber – både dansk og engelsk.

  • Har praktisk sans, gåpåmod og en vis stædighed, der sikrer høj kvalitet i opgaveudførslen.

  • Kan arbejde selvstændigt og trives i et tværfagligt miljø.

Vi tilbyder til gengæld et afvekslende job på en kreativ og dynamisk arbejdsplads, hvor tiden aldrig står stille. Du får kolleger i alderen 20 til 81 år, som du skal indgå i forskellige samarbejder med.

For yderligere spørgsmål, kontakt udstillingsleder Bente Vinge Pedersen, Medicinsk Museion, bvpn@sund.ku.dk. / 35323821.

Ansættelsesforhold


Ansættelse som AC-medarbejder i henhold til overenskomsten for Akademikere i staten. Aflønningen er anciennitetsbestemt med mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer.

Stillingen er til besættelse 15. juni 2018 eller hurtigst muligt herefter.

Ansøgninger skal være modtaget senest d. 29. april 2018.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle interesserede i at søge stillingen.

Send ansøgning, CV, referencer og eksamensbevis via linket nedenfor senest 29. april 2018. Materiale modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive taget i betragtning.

Medicinsk Museion er en enhed under Institut for Folkesundhedsvidenskab, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vi forsker i forskningskommunikation i en museal ramme og formidler viden om sundhed og sygdom, særligt i et kulturelt og historisk perspektiv.

Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet har ca. 7500 studerende, ca. 1500 ph.d.-studerende og beskæftiger ca. 3200 medarbejdere. Fakultetet skaber ny viden og formidling gennem sine kerneaktiviteter: forskning, undervisning, videndeling og kommunikation. Med grundforskningsområder lige fra molekylære studier til samfundsstudier bidrager fakultetet til en sund fremtid gennem sine kandidater, forskningsresultater og opfindelser til gavn for patienterne og samfundet.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793353Phoenix-cb2290ca12018-04-13T16:00:45.523Event- og marketingkoordinator (AC-TAP) søges til Medicinsk Museion, Institut for FolkesundhedsvidenskabHar du lyst til at være del af et universitetsmuseum, der i disse år udvider sine aktiviteter med hastig fart? Kan du forestille dig at arbejde i et spændende krydsfelt mellem sundhedsvidenskabelig forskning, museumsformidling og publikumshåndtering? Vil du være med til at skabe events for både specialiserede professionelle og den brede offentlighed? Og kan du hjælpe med at sprede budskabet om Medicinsk Museion gennem PR og markedsføring?

Medicinsk Museion har en bred målgruppe: i princippet er vi for alle over 16 år med interesse og nysgerrighed for emner om sundhed, medicin og kultur. En stor del af vores publikum har en professionel interesse i sygdom og sundhed, men vi laver også aktiviteter for familiepublikummet, og børn er meget velkomne. I det hele taget sætter vi en ære i bevæge os på tværs af fagligheder, discipliner og livsverdner.

Arbejdsopgaver

  • Koordinere afviklingen af events – både eksternt og internt arrangeret.

  • Faglig udvikling og planlægning af events, fx Aftenkonsultationer, i samarbejde med museets øvrige medarbejdere.

  • Bistå ved afvikling af events (aften- og weekendarbejde kan forekomme).

  • Koordinere museets øvrige publikumsaktiviteter i samarbejde med publikumskoordinatoren.

  • Koordinere markedsføring i trykte, digitale og sociale medier.

  • Producere presse- og markedsføringsmateriale i samarbejde med udstillingslederen og ofte også Det Sundhedsvidenskabelige Fakultets kommunikationsafdeling.

  • Føre museets besøgsstatistik.

  • Opdatere hjemmeside.

  • Bistå med drift af museets publikumsvirksomhed.



Vi søger en medarbejder som:

  • Har en relevant videregående uddannelse – det kunne være kommunikation, markedsføring eller journalistisk – gerne i kombination med et museumsrelevant fag.

  • Har dokumenteret erfaring med eventplanlægning og/eller markedsføring og kommunikation.

  • Kommunikerer klart og præcist på skrift og har visuel sans.

  • Har erfaring med WordPress.

  • Besidder gode sprogkundskaber – både dansk og engelsk.

  • Har praktisk sans, gåpåmod og en vis stædighed, der sikrer høj kvalitet i opgaveudførslen.

  • Kan arbejde selvstændigt og trives i et tværfagligt miljø.

Vi tilbyder til gengæld et afvekslende job på en kreativ og dynamisk arbejdsplads, hvor tiden aldrig står stille. Du får kolleger i alderen 20 til 81 år, som du skal indgå i forskellige samarbejder med.

For yderligere spørgsmål, kontakt udstillingsleder Bente Vinge Pedersen, Medicinsk Museion, bvpn@sund.ku.dk. / 35323821.

Ansættelsesforhold


Ansættelse som AC-medarbejder i henhold til overenskomsten for Akademikere i staten. Aflønningen er anciennitetsbestemt med mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer.

Stillingen er til besættelse 15. juni 2018 eller hurtigst muligt herefter.

Ansøgninger skal være modtaget senest d. 29. april 2018.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle interesserede i at søge stillingen.

Send ansøgning, CV, referencer og eksamensbevis via linket nedenfor senest 29. april 2018. Materiale modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive taget i betragtning.

Medicinsk Museion er en enhed under Institut for Folkesundhedsvidenskab, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vi forsker i forskningskommunikation i en museal ramme og formidler viden om sundhed og sygdom, særligt i et kulturelt og historisk perspektiv.

Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet har ca. 7500 studerende, ca. 1500 ph.d.-studerende og beskæftiger ca. 3200 medarbejdere. Fakultetet skaber ny viden og formidling gennem sine kerneaktiviteter: forskning, undervisning, videndeling og kommunikation. Med grundforskningsområder lige fra molekylære studier til samfundsstudier bidrager fakultetet til en sund fremtid gennem sine kandidater, forskningsresultater og opfindelser til gavn for patienterne og samfundet.



2018-04-30T00:50:40.667 Har du lyst til at være del af et universitetsmuseum, der i disse år udvider sine aktiviteter med hastig fart? Kan du forestille dig at arbejde i et spændende krydsfelt mellem sundhedsvidenskabelig forskning, museumsformidling og publikumshåndtering? Vil du være med til at skabe events for både specialiserede professionelle og den brede offentlighed? Og kan du hjælpe med at sprede budskabet om Medicinsk Museion gennem PR og markedsføring? Medicinsk Museion har en bred målgruppe: i princippet er vi for alle over 16 år med interesse og nysgerrighed for emner om sundhed, medicin og kultur. En stor del af vores publikum har en professionel interesse i sygdom og sundhed, men vi laver også aktiviteter for familiepublikummet, og børn er meget velkomne. I det hele taget sætter vi en ære i bevæge os på tværs af fagligheder, discipliner og livsverdner. Arbejdsopgaver Koordinere afviklingen af events både eksternt og internt arrangeret. Faglig udvikling og planlægning af events, fx Aftenkonsultationer, i samarbejde med museets øvrige medarbejdere. Bistå ved afvikling af events (aften- og weekendarbejde kan forekomme). Koordinere museets øvrige publikumsaktiviteter i samarbejde med publikumskoordinatoren. Koordinere markedsføring i trykte, digitale og sociale medier. Producere presse- og markedsføringsmateriale i samarbejde med udstillingslederen og ofte også Det Sundhedsvidenskabelige Fakultets kommunikationsafdeling. Føre museets besøgsstatistik. Opdatere hjemmeside. Bistå med drift af museets publikumsvirksomhed. Vi søger en medarbejder som: Har en relevant videregående uddannelse det kunne være kommunikation, markedsføring eller journalistisk gerne i kombination med et museumsrelevant fag. Har dokumenteret erfaring med eventplanlægning og eller markedsføring og kommunikation. Kommunikerer klart og præcist på skrift og har visuel sans. Har erfaring med WordPress. Besidder gode sprogkundskaber både dansk og engelsk. Har praktisk sans, gåpåmod og en vis stædighed, der sikrer høj kvalitet i opgaveudførslen. Kan arbejde selvstændigt og trives i et tværfagligt miljø. Vi tilbyder til gengæld et afvekslende job på en kreativ og dynamisk arbejdsplads, hvor tiden aldrig står stille. Du får kolleger i alderen 20 til 81 år, som du skal indgå i forskellige samarbejder med. For yderligere spørgsmål, kontakt udstillingsleder Bente Vinge Pedersen, Medicinsk Museion, bvpn@sund.ku.dk. 35323821. Ansættelsesforhold Ansættelse som AC-medarbejder i henhold til overenskomsten for Akademikere i staten. Aflønningen er anciennitetsbestemt med mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Stillingen er til besættelse 15. juni 2018 eller hurtigst muligt herefter. Ansøgninger skal være modtaget senest d. 29. april 2018. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle interesserede i at søge stillingen. Send ansøgning, CV, referencer og eksamensbevis via linket nedenfor senest 29. april 2018. Materiale modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive taget i betragtning. Medicinsk Museion er en enhed under Institut for Folkesundhedsvidenskab, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vi forsker i forskningskommunikation i en museal ramme og formidler viden om sundhed og sygdom, særligt i et kulturelt og historisk perspektiv. Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet har ca. 7500 studerende, ca. 1500 ph.d.-studerende og beskæftiger ca. 3200 medarbejdere. Fakultetet skaber ny viden og formidling gennem sine kerneaktiviteter: forskning, undervisning, videndeling og kommunikation. Med grundforskningsområder lige fra molekylære studier til samfundsstudier bidrager fakultetet til en sund fremtid gennem sine kandidater, forskningsresultater og opfindelser til gavn for patienterne og samfundet.11Jobnetcb2290ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=147101&DepartmentId=18957&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3215267Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet11Bredgade 621260København KDKDanmark0
bvpn@sund.ku.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554752JobNet48087691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb2290cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb2290cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb2290ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb2290ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgEr du en fagligt stærk Akademisk medarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354346381Carinabvpn@sund.ku.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK