Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Eventkonsulent med digitalt mindset

Eventkonsulent med digitalt mindset

Om jobbet
I et tæt samarbejde med vores Event Manager skal du stå for at planlægge og afvikle vores mange events i Kromann Reumert – både de virtuelle og fysiske, eksterne som interne. Du vil især skulle have fokus på at drive og styrke vores virtuelle events.

Når du bliver vores nye kollega, vil vi glæde os til at se, hvordan du med sikker hånd kan:

  • konceptudvikle formater til events – virtuelle som fysiske
  • koordinere og afvikle events
  • styre markedsføringsopgaven før, under og efter events – eksempelvis gennem Microsoft Dynamics og ClickDimensions
  • producere videoer og klippe indhold sammen fra virtuelle events
  • evaluere events for at forbedre og udvikle formatet til næste gang
  • følge op på de leads, vi genererer gennem målrettede events.
  • Du bliver en del af Kromann Reumerts eventfunktion i afdelingen Kommunikation & Viden, der på nuværende tidspunkt er 21 medarbejdere. Her vil du primært samarbejde med vores Event Manager, Micha, men du vil naturligvis også opleve et godt og bredt samarbejde med resten af huset i forbindelse med planlægning, eksekvering og evaluering af events.

    I kommunikationsteamet samarbejder vi meget på tværs. Derfor vil du også komme til at give en hjælpende hånd med øvrige marketing- og kommunikationsopgaver, når der er behov for det.

    Om dig
    Du har måske en baggrund som PBA, BA eller KA, eventuelt inden for eventadministration, business administration, medieplanlægning eller noget helt fjerde. Din uddannelse er ikke afgørende – det er din erfaring.

    Du har arbejdet både strategisk og praktisk med events; både fysiske og digitale, herunder webinarer, onlinekurser, e-learning og konferencer. Du er stærk på det digitale område, og du synes, det er spændende.

    Dine samarbejdsevner er gode, og du formår at arbejde på tværs af fagligheder. Dit mindset er positivt, og du er parat til at sadle om, hvis tingene ændrer sig undervejs.

    At være en del af holdet
    I Kommunikation & Viden arbejder vi med alle områder inden for markedsføring, kommunikation, strategi, salg, kunderelationer, trykkeri og CSR. Derudover står vi bag Kromann Reumerts mange forskellige events.

    Vi arbejder tæt sammen med forretningen og går op i at levere høj kvalitet, samtidig med at vi har det sjovt sammen. Vores teams består af mange forskellige og spændende profiler, der på hver deres måde bidrager til, at vi kan leve op til vores egne – og vores klienters – forventninger. Fælles er, at vi alle stræber efter at sætte standarden. Sammen.

    Vi har høje forventninger til dig, ligesom du kan have høje forventninger til os. Derfor prioriterer vi din udvikling, blandt andet gennem vores medarbejderudviklingsprogram, EXPECT.

    En forudsætning for at arbejde hos Kromann Reumert er, at du kan fremvise en ren straffeattest inden opstart.

    Ansøgning og kontakt

    Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Head of Communications & Knowledge René Jakobsen på 24 86 00 57 eller Event Manager Micha Boldsen på 20 19 74 60.

    Ansøgningsfristen er den 28. februar 2021. Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning, dit CV og karakterudskrift.

    Ansøgningsfrist: 28. februar 2021


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.