Eventvirksomhed søger Booking- og Receptions Ansvarlig

Siden 2009 har vi organiseret og afviklet oktoberfester i hele Europa. Vi har 2 ture i alt – 1 Bierfesttour samt 1 Oktoberfesttour. Disse tours har mere end 20 forskellige festivaler med op til 250.000 forventede gæster.  

Fra begyndelsen af april 2018 vil vi derfor have behov for en ny Booking Ansvarlig. Den første måned (april) samt igen i juli vil arbejdet foregå på vores hovedkontor som er beliggende i Überlingen, Sydtyskland. Derfor skal du være indstillet på at flytte til Sydtyskland i disse to perioder.
Fra slutningen af april til midt juni, samt begyndelsen af august til slutningen af oktoberfest vil arbejdet foregå på et mobilt kontor, idet vi rejser rundt på de 2 tours.  Booking- og Receptions Ansvarlig er en ansvarsfuld stilling som er medvirkende til succes for de kombinerede 2018 Bier- og Oktoberfester. Du bliver en del af vores internationale team. I disse 7 måneder, hvor turene er igang, vil dette ikke være som et 8-16 job, men mere som en livsstil.  

Nedenfor kan du se turenes tidsinterval:  

German Village og Bierfest Tour Forventet start: 27.04.2018
Forventet afslutning: 10.06.2018.

Oktoberfest Tour Forventet start: 27.07.2018
Forventet afslutning: 04.11.2018. 

Ansættelsesperioden vil være fra d. 9/4 - 04/11 2018. 

 

Ansvarsområder:  

Kundeservice via telefon, mail og face2face, tilrettelæggelse og administration af events igennem brug af vores billet system med ansvaret for arrangementernes seating plans, uddelegering af billetter samt rapportering som omfatter:

  • Statistisk analyse af salgstal        
  • Billet overview         
  • Customer Relationship Management        
  • Strategisk og operational logistisk arbejde, herunder opsætning og nedtagning.

Andre områder vil være håndtering af billet/scanner apps, kø håndtering, firma tilbud (Fakturaer og bekræftelser) og meget mere.    

 

Hvad kan du forvente:

  • Et internationalt og motiveret hold af kollegaer, med ca. 30 stærke tour medlemmer.       
  • Vi tager os af alle rejseudgifter til og fra destinationerne på de 2 turer. (bus, tog, fly)
  • Vi sørger for hotel hele turen igennem -         
  • 7 måneder med en masse sjov, hvor du vil have et tæt samarbejde med dine kollegaer fra flere forskellige nationaliteter
  • Morgenmad er inkluderet alle dage på turene -         
  • Frokost og aftensmad er inkluderet på eventdagene
  • Arbejdstelefon og computer
  • Varierende arbejdsdage, hvor 2 dage ikke er ens.   

Hvad vi forventer:

  • Du skal min. være fyldt 18 år
  • Have erfaring indenfor kunde og/eller serviceområdet som f.eks. Hotel, reception, salg eller lign. 
  • En stærk mentalitet og fyldt med gå på mod!
  • Selvstændig
  • Kollegial adfærd, en kæmpe teamplayer, der tænker og tager ansvar
  • Have en næsten ubegrænset villighed til at rejse rundt.      
  • Have et fremragende kendskab til engelsk og dansk, vil være et plus med svensk og/eller tysk         
  • Have gode kommunikationsevner og stor tålmodighed         
  • Velholdt udseende og personlig hygiejne, da du også er ansigtet udadtil          
  • Have stort overblik og være mere organiseret end de fleste
  • Bevare roen i stressede situationer       
  • Udadvendt og kundesøgende – „der findes dumme spørgsmål“ mentalitet overfor kunderne.

    Hvis dette har vækket din interesse, så tøv ikke med at henvende dig!

 

Ansøgning, CV og billede sendes til Eventmanager@oktoberfestdk.dk – Husk at skriv ”Ansøgning som Booking Ansvarlig” i emnefeltet.   

Med Venlig Hilsen,

 

Kathrine Fløe

 

Event Manager


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her