Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Excel-specialist med økonomisk faglighed og lyst til datacontrolling i Vejplan, Byens Fysik

Vi har en ledig projektansættelse i Vejplan i Byens Fysik, Center for Vejvedligehold og KMC, Teknik- og Miljøforvaltningen.
 
Om jobbet  
Københavns Kommune har fået nyt ERP-system og har brug for indgående opfølgning på projekt-/aktivitetsregistreringer og økonomien i disse. Der er tale om nye processer som skal følges til dørs og controlles i samarbejde med opgavekoordinatorerne.  
 
Vores ERP-system er en SAP-platform hvorfra de enkelte projekter/opgaver styres i en nøje beskrevet proces. Du skal være med til at sikre at data er korrekte og der sker en dag til dag opfølgning i forhold til den økonomi der bliver registreret.  
 
Om dig  
Som en del af vores enhed forventer vi, at du har erfaring fra en kommunal økonomi- eller administrationsafdeling. Derudover har du lyst til at påtage dig ansvaret for den daglige controlling i samarbejde med opgavekoordinatorerne og efterfølgende koordinere eventuelle ændringer i de aftalte processer. Det kræver struktur og evnen til at sikre, at opgaverne kommer i mål.
 
Desuden har du 
  • stor erfaring med udgiftsopfølgninger og Excel  
  • evner til at kommunikere den økonomifaglige viden til samarbejdspartnere og kolleger på en letforståelig måde  
  • et godt overblik, er bevidst om værdien af kvalitet og god til at tænke strategisk  
  • evt. projekterfaring   
Som person er du inddragende og forstår at udnytte forskelligheder, så de bliver til en styrke.  
 
Administrationsteamet er hjertet i driftsorganisationen, og har dermed kontakt til alle faggrupper. Det er derfor vigtigt, at du har et udtalt servicegen, og bidrager til at hjælpe hele vejen rundt, så arbejdet ude i marken forløber bedst muligt.  
 
Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima  
Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med fokus på læring og kompetenceudvikling, samt samarbejde med gode kolleger. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt. Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inklusive frokost. Vi har flekstidsordning og prioriterer et afbalanceret forhold mellem arbejds-, familie- og fritidsliv.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med din forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er en projektansættelse frem til og med februar 2019.
 
Er du blevet nysgerrig?  
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamkoordinator Mette Christensen eller enhedschef Thomas Klint Martinsen på 2117 7027.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018.
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832633Phoenix-dcf5d5a112018-06-15T12:00:40.297Excel-specialist med økonomisk faglighed og lyst til datacontrolling i Vejplan, Byens Fysik
Vi har en ledig projektansættelse i Vejplan i Byens Fysik, Center for Vejvedligehold og KMC, Teknik- og Miljøforvaltningen.
 
Om jobbet  
Københavns Kommune har fået nyt ERP-system og har brug for indgående opfølgning på projekt-/aktivitetsregistreringer og økonomien i disse. Der er tale om nye processer som skal følges til dørs og controlles i samarbejde med opgavekoordinatorerne.  
 
Vores ERP-system er en SAP-platform hvorfra de enkelte projekter/opgaver styres i en nøje beskrevet proces. Du skal være med til at sikre at data er korrekte og der sker en dag til dag opfølgning i forhold til den økonomi der bliver registreret.  
 
Om dig  
Som en del af vores enhed forventer vi, at du har erfaring fra en kommunal økonomi- eller administrationsafdeling. Derudover har du lyst til at påtage dig ansvaret for den daglige controlling i samarbejde med opgavekoordinatorerne og efterfølgende koordinere eventuelle ændringer i de aftalte processer. Det kræver struktur og evnen til at sikre, at opgaverne kommer i mål.
 
Desuden har du 
  • stor erfaring med udgiftsopfølgninger og Excel  
  • evner til at kommunikere den økonomifaglige viden til samarbejdspartnere og kolleger på en letforståelig måde  
  • et godt overblik, er bevidst om værdien af kvalitet og god til at tænke strategisk  
  • evt. projekterfaring   
Som person er du inddragende og forstår at udnytte forskelligheder, så de bliver til en styrke.  
 
Administrationsteamet er hjertet i driftsorganisationen, og har dermed kontakt til alle faggrupper. Det er derfor vigtigt, at du har et udtalt servicegen, og bidrager til at hjælpe hele vejen rundt, så arbejdet ude i marken forløber bedst muligt.  
 
Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima  
Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med fokus på læring og kompetenceudvikling, samt samarbejde med gode kolleger. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt. Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inklusive frokost. Vi har flekstidsordning og prioriterer et afbalanceret forhold mellem arbejds-, familie- og fritidsliv.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med din forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er en projektansættelse frem til og med februar 2019.
 
Er du blevet nysgerrig?  
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamkoordinator Mette Christensen eller enhedschef Thomas Klint Martinsen på 2117 7027.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018.
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
2018-06-30T00:51:02.147 Vi har en ledig projektansættelse i Vejplan i Byens Fysik, Center for Vejvedligehold og KMC, Teknik- og Miljøforvaltningen. Om jobbet Københavns Kommune har fået nyt ERP-system og har brug for indgående opfølgning på projekt- aktivitetsregistreringer og økonomien i disse. Der er tale om nye processer som skal følges til dørs og controlles i samarbejde med opgavekoordinatorerne. Vores ERP-system er en SAP-platform hvorfra de enkelte projekter opgaver styres i en nøje beskrevet proces. Du skal være med til at sikre at data er korrekte og der sker en dag til dag opfølgning i forhold til den økonomi der bliver registreret. Om dig Som en del af vores enhed forventer vi, at du har erfaring fra en kommunal økonomi- eller administrationsafdeling. Derudover har du lyst til at påtage dig ansvaret for den daglige controlling i samarbejde med opgavekoordinatorerne og efterfølgende koordinere eventuelle ændringer i de aftalte processer. Det kræver struktur og evnen til at sikre, at opgaverne kommer i mål. Desuden har du stor erfaring med udgiftsopfølgninger og Excel evner til at kommunikere den økonomifaglige viden til samarbejdspartnere og kolleger på en letforståelig måde et godt overblik, er bevidst om værdien af kvalitet og god til at tænke strategisk evt. projekterfaring Som person er du inddragende og forstår at udnytte forskelligheder, så de bliver til en styrke. Administrationsteamet er hjertet i driftsorganisationen, og har dermed kontakt til alle faggrupper. Det er derfor vigtigt, at du har et udtalt servicegen, og bidrager til at hjælpe hele vejen rundt, så arbejdet ude i marken forløber bedst muligt. Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med fokus på læring og kompetenceudvikling, samt samarbejde med gode kolleger. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt. Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inklusive frokost. Vi har flekstidsordning og prioriterer et afbalanceret forhold mellem arbejds-, familie- og fritidsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med din forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er en projektansættelse frem til og med februar 2019. Er du blevet nysgerrig? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamkoordinator Mette Christensen eller enhedschef Thomas Klint Martinsen på 2117 7027. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.10Phoenixdcf5d5a1101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=151753&DepartmentId=19624&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3287084Vejplan11Kraftværksvej 272300København SDKDanmarkORS/dcf5d5a1_logo.pngORS/Small/dcf5d5a1_logo.png155.6822580012.62067800DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset590806KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dcf5d5a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dcf5d5a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dcf5d5a1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dcf5d5a1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale244103Økonom3Økonomi355656801mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK