Gem job

Executive Assistant

Motiveres du af at være helt tæt på beslutningerne? Er du eminent til at gribe bolde, koordinere og eksekvere? Og kan du holde styr på tal, møder og mennesker - med et smil på læben? Så er du måske vores nye Executive Assistant.

 

Vi er en koncern i rivende vækst. Vores styrker og fokus er at udvikle nye / nyere selskaber. Vi arbejder bredt, men primært indenfor finans, forsikring, tele- og energiprodukter til både private og mindre virksomheder.

 

Vores styrke er klart på salg, service og administration samt at forstå, hvad det kræver at udvikle en virksomhed.

 

Som vores nye Executive Assistant vil et af dine ansvarsområder være at samle brikkerne, så vi fremstår endnu mere professionelle udadtil.

 

Dine opgaverne vil være forskelligartede, men vil bl.a. indeholde:

  • Opgave- og projektstyring, dvs. tovholder/koordinere på større opgaver, sikre overblik til direktionen, hjælpe med fordeling ml. ansatte i team etc.
  • Sikre kommunikation på tværs af afdelinger i virksomheden
  • Understøtte tiltag ift. brug af digitale værktøjer, plan for nye opgaver etc.
  • Være ’go-to person’ for småt som stort
  • PA-rolle for den administrerende direktør
  • Bistå med udarbejdelse af referater, analyser og præsentationer til bl.a. bestyrelsesmøder
  • Udarbejdelse af præsentationer og gennemgang af regnskaber

 

For at få succes i din nye stilling, forventer vi, at:

  • Du har et kommercielt mindset ift. behovsafdækning og relationsskabelse, og kan arbejde med flere selskaber under samme koncern
  • Du er en god formidler på skift og i tale
  • Du har en god forståelse for jura, da vi kommunikerer med mange forskellige aktører, bl.a. Forsyningstilsynet, Datatilsynet, Forbrugerombudsmanden, Skat m.fl.Digitalt mindset
  • Du er stærk til relationer
  • Du er struktureret
  • Du er god til Excel, og har erfaring med økonomi og regnskab
  • Du kan begå dig i et ungt og kreativt miljø med en åben og imødekommende attitude

 

Ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil blive ansat i vores Holdingselskab, men vil arbejde med alle selskaber, hvor koncernen har interesser.

 

Din arbejdsplads vil blive på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har frokostordning, en uformel omgangstone, og du vil få en masse søde kollegaer, som hjælper til, at vi sammen når vores mål.

 

Er du nysgerrig på at høre mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Martin Serholt på e-mail mbs@salescorp.dk, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" nedenfor og fortæl os, hvorfor du er den rette person til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

FOA Overenskomst søger en sekretær til Arbejdsskadeområdet - er det dig?

FOA Forbund

København V
Vi har for travlt, og derfor søger FOA en sekretær til Arbejdsskadeteamet i FOA s Overenskomstafdeling.Hvis du er kontoruddannet, kan lide at have flere bolde i luften samtidigt, og sætter en ære i at sikre, at de falder ned det rigtige sted og samt...
Indrykket:19. oktober 2021

Sekretær (barselsvikariat) på 37 timer søges til reception hos Afdeling for Hormon- og Stofskiftesygdomme, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Har du lyst til at være en del af vores sekretærteam? Vi søger en lægesekretær, sundhedsservicesekretær eller lignende til vores reception, som er glad for patientkontakt, telefonpasning og receptionsarbejde. Vi er i alt 8 sekretærer i klinikken. Vi...
Indrykket:20. oktober 2021

Kontorfunktionær til Københavns Kommunes Folkeregister

Københavns Folkeregister

København V
Københavns Kommunes Folkeregister søger en kontorfunktionær, som brænder for sagsbehandling og god service over for borgerne samt vil være med til at drive Folkeregisteret på en positiv, udviklende og effektiv måde. Om os Københavns Folkeregister be...
Indrykket:19. oktober 2021

Kommunikativ og teknisk stærk BI-konsulent til Koncernservice

Forretnings- og Masterdata

København NV
Er du stærk til at afdække forretningsmæssige udfordringer og styringsbehov og til at skabe konkrete dataløsninger, som imødekommer dem? Har du kompetencerne til at skabe handlingsorienterede og forretningsunderstøttende BI-løsninger? Og kan du se d...
Indrykket:19. oktober 2021

Indkøbschef til Danmarks største socialforvaltning

Regnskab og Kontrakt

København V
Ung enhed i hjertet af Danmarks største socialforvaltning søger leder Kan du lede og videreudvikle en indkøbsenhed i en af landets største forvaltninger? Evner du at skabe trivsel og en inddragende kultur? Kan du omsætte medarbejdernes arbejdsglæde ...
Indrykket:20. oktober 2021

Executive Assistant

Motiveres du af at være helt tæt på beslutningerne? Er du eminent til at gribe bolde, koordinere og eksekvere? Og kan du holde styr på tal, møder og mennesker - med et smil på læben? Så er du måske vores nye Executive Assistant.

 

Vi er en koncern i rivende vækst. Vores styrker og fokus er at udvikle nye / nyere selskaber. Vi arbejder bredt, men primært indenfor finans, forsikring, tele- og energiprodukter til både private og mindre virksomheder.

 

Vores styrke er klart på salg, service og administration samt at forstå, hvad det kræver at udvikle en virksomhed.

 

Som vores nye Executive Assistant vil et af dine ansvarsområder være at samle brikkerne, så vi fremstår endnu mere professionelle udadtil.

 

Dine opgaverne vil være forskelligartede, men vil bl.a. indeholde:

  • Opgave- og projektstyring, dvs. tovholder/koordinere på større opgaver, sikre overblik til direktionen, hjælpe med fordeling ml. ansatte i team etc.
  • Sikre kommunikation på tværs af afdelinger i virksomheden
  • Understøtte tiltag ift. brug af digitale værktøjer, plan for nye opgaver etc.
  • Være ’go-to person’ for småt som stort
  • PA-rolle for den administrerende direktør
  • Bistå med udarbejdelse af referater, analyser og præsentationer til bl.a. bestyrelsesmøder
  • Udarbejdelse af præsentationer og gennemgang af regnskaber

 

For at få succes i din nye stilling, forventer vi, at:

  • Du har et kommercielt mindset ift. behovsafdækning og relationsskabelse, og kan arbejde med flere selskaber under samme koncern
  • Du er en god formidler på skift og i tale
  • Du har en god forståelse for jura, da vi kommunikerer med mange forskellige aktører, bl.a. Forsyningstilsynet, Datatilsynet, Forbrugerombudsmanden, Skat m.fl.Digitalt mindset
  • Du er stærk til relationer
  • Du er struktureret
  • Du er god til Excel, og har erfaring med økonomi og regnskab
  • Du kan begå dig i et ungt og kreativt miljø med en åben og imødekommende attitude

 

Ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil blive ansat i vores Holdingselskab, men vil arbejde med alle selskaber, hvor koncernen har interesser.

 

Din arbejdsplads vil blive på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har frokostordning, en uformel omgangstone, og du vil få en masse søde kollegaer, som hjælper til, at vi sammen når vores mål.

 

Er du nysgerrig på at høre mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Martin Serholt på e-mail mbs@salescorp.dk, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" nedenfor og fortæl os, hvorfor du er den rette person til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

FOA Overenskomst søger en sekretær til Arbejdsskadeområdet - er det dig?

FOA Forbund

København V
Vi har for travlt, og derfor søger FOA en sekretær til Arbejdsskadeteamet i FOA s Overenskomstafdeling.Hvis du er kontoruddannet, kan lide at have flere bolde i luften samtidigt, og sætter en ære i at sikre, at de falder ned det rigtige sted og samt...
Indrykket:19. oktober 2021

Sekretær (barselsvikariat) på 37 timer søges til reception hos Afdeling for Hormon- og Stofskiftesygdomme, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Har du lyst til at være en del af vores sekretærteam? Vi søger en lægesekretær, sundhedsservicesekretær eller lignende til vores reception, som er glad for patientkontakt, telefonpasning og receptionsarbejde. Vi er i alt 8 sekretærer i klinikken. Vi...
Indrykket:20. oktober 2021

Kontorfunktionær til Københavns Kommunes Folkeregister

Københavns Folkeregister

København V
Københavns Kommunes Folkeregister søger en kontorfunktionær, som brænder for sagsbehandling og god service over for borgerne samt vil være med til at drive Folkeregisteret på en positiv, udviklende og effektiv måde. Om os Københavns Folkeregister be...
Indrykket:19. oktober 2021

Kommunikativ og teknisk stærk BI-konsulent til Koncernservice

Forretnings- og Masterdata

København NV
Er du stærk til at afdække forretningsmæssige udfordringer og styringsbehov og til at skabe konkrete dataløsninger, som imødekommer dem? Har du kompetencerne til at skabe handlingsorienterede og forretningsunderstøttende BI-løsninger? Og kan du se d...
Indrykket:19. oktober 2021

Indkøbschef til Danmarks største socialforvaltning

Regnskab og Kontrakt

København V
Ung enhed i hjertet af Danmarks største socialforvaltning søger leder Kan du lede og videreudvikle en indkøbsenhed i en af landets største forvaltninger? Evner du at skabe trivsel og en inddragende kultur? Kan du omsætte medarbejdernes arbejdsglæde ...
Indrykket:20. oktober 2021