Executive Assistant

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Motiveres du af at være helt tæt på beslutningerne? Er du eminent til at gribe bolde, koordinere og eksekvere? Og kan du holde styr på tal, møder og mennesker - med et smil på læben? Så er du måske vores nye Executive Assistant.

 

Vi er en koncern i rivende vækst. Vores styrker og fokus er at udvikle nye / nyere selskaber. Vi arbejder bredt, men primært indenfor finans, forsikring, tele- og energiprodukter til både private og mindre virksomheder.

 

Vores styrke er klart på salg, service og administration samt at forstå, hvad det kræver at udvikle en virksomhed.

 

Som vores nye Executive Assistant vil et af dine ansvarsområder være at samle brikkerne, så vi fremstår endnu mere professionelle udadtil.

 

Dine opgaverne vil være forskelligartede, men vil bl.a. indeholde:

  • Opgave- og projektstyring, dvs. tovholder/koordinere på større opgaver, sikre overblik til direktionen, hjælpe med fordeling ml. ansatte i team etc.
  • Sikre kommunikation på tværs af afdelinger i virksomheden
  • Understøtte tiltag ift. brug af digitale værktøjer, plan for nye opgaver etc.
  • Være ’go-to person’ for småt som stort
  • PA-rolle for den administrerende direktør
  • Bistå med udarbejdelse af referater, analyser og præsentationer til bl.a. bestyrelsesmøder
  • Udarbejdelse af præsentationer og gennemgang af regnskaber

 

For at få succes i din nye stilling, forventer vi, at:

  • Du har et kommercielt mindset ift. behovsafdækning og relationsskabelse, og kan arbejde med flere selskaber under samme koncern
  • Du er en god formidler på skift og i tale
  • Du har en god forståelse for jura, da vi kommunikerer med mange forskellige aktører, bl.a. Forsyningstilsynet, Datatilsynet, Forbrugerombudsmanden, Skat m.fl.Digitalt mindset
  • Du er stærk til relationer
  • Du er struktureret
  • Du er god til Excel, og har erfaring med økonomi og regnskab
  • Du kan begå dig i et ungt og kreativt miljø med en åben og imødekommende attitude

 

Ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil blive ansat i vores Holdingselskab, men vil arbejde med alle selskaber, hvor koncernen har interesser.

 

Din arbejdsplads vil blive på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har frokostordning, en uformel omgangstone, og du vil få en masse søde kollegaer, som hjælper til, at vi sammen når vores mål.

 

Er du nysgerrig på at høre mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Martin Serholt på e-mail mbs@salescorp.dk, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" nedenfor og fortæl os, hvorfor du er den rette person til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Sekretær til barselsvikariat i Center for Mental Sundhed - Kbh

Center for Mental Sundhed - Kbh

København N
Center for Mental Sundhed Kbh søger en sekretær til et barselsvikariat til vores administration, hvor vi i øjeblikket har fire sekretærer. Center for Mental Sundhed Kbh blev etableret den 1. januar 2020. Vi varetager forebyggende indsatser i forhold...
Indrykket:15. november 2021

Sekretær/bobehandler

Poul Schmith/Kammeradvokaten I/S

København V
Har du erfaring med bobehandling, eller kunne du tænke dig at blive lært op i området? Har du lyst til at være en del af et velfungerende bobehandlerteam på et stort advokatkontor centralt i København, hvor værdier som ordentlighed og selvstændighed...
Indrykket:9. november 2021

Udadvendte rådgivere med evnen til at lytte og præsentere løsninger via telefon

DinFamilieJurist

København SV
Vil du med på en rejse, hvor du bliver klædt på til at rådgive omkring familie arveret, og dermed hjælpe til at gøre det uklare klart, og hjælpe mennesker til at sikre familien, undgå familie stridigheder, samt sikre at arv og effekter, havner det r...
Indrykket:11. november 2021

Regnskabsmedarbejder

Soundboks ApS

København N
SOUNDBOKS er en ung dansk tech virksomhed med høje ambitioner og hurtig vækst. En idé født af tre unge gutter på Roskilde Festival har sidenhen udviklet sig til et hold på 100 super ambitiøse individer med en vid udstrækning af professionelle- og ku...
Indrykket:17. november 2021

FOAs A-kasse - hovedkontoret - søger fuldmægtig - Geografisk enhed Øst

FOA A-kasse

København V
FOAs A-kasse ligger i toppen blandt Danmarks bedste a-kasser.Det er vi stolte af, og der vil vi gerne blive ved med at ligge.Har du har lyst til at være med på holdet, og ønsker du samtidig nye og spændende udfordringer, så læs endelig videre.Hos os...
Indrykket:17. november 2021

Executive Assistant

Motiveres du af at være helt tæt på beslutningerne? Er du eminent til at gribe bolde, koordinere og eksekvere? Og kan du holde styr på tal, møder og mennesker - med et smil på læben? Så er du måske vores nye Executive Assistant.

 

Vi er en koncern i rivende vækst. Vores styrker og fokus er at udvikle nye / nyere selskaber. Vi arbejder bredt, men primært indenfor finans, forsikring, tele- og energiprodukter til både private og mindre virksomheder.

 

Vores styrke er klart på salg, service og administration samt at forstå, hvad det kræver at udvikle en virksomhed.

 

Som vores nye Executive Assistant vil et af dine ansvarsområder være at samle brikkerne, så vi fremstår endnu mere professionelle udadtil.

 

Dine opgaverne vil være forskelligartede, men vil bl.a. indeholde:

  • Opgave- og projektstyring, dvs. tovholder/koordinere på større opgaver, sikre overblik til direktionen, hjælpe med fordeling ml. ansatte i team etc.
  • Sikre kommunikation på tværs af afdelinger i virksomheden
  • Understøtte tiltag ift. brug af digitale værktøjer, plan for nye opgaver etc.
  • Være ’go-to person’ for småt som stort
  • PA-rolle for den administrerende direktør
  • Bistå med udarbejdelse af referater, analyser og præsentationer til bl.a. bestyrelsesmøder
  • Udarbejdelse af præsentationer og gennemgang af regnskaber

 

For at få succes i din nye stilling, forventer vi, at:

  • Du har et kommercielt mindset ift. behovsafdækning og relationsskabelse, og kan arbejde med flere selskaber under samme koncern
  • Du er en god formidler på skift og i tale
  • Du har en god forståelse for jura, da vi kommunikerer med mange forskellige aktører, bl.a. Forsyningstilsynet, Datatilsynet, Forbrugerombudsmanden, Skat m.fl.Digitalt mindset
  • Du er stærk til relationer
  • Du er struktureret
  • Du er god til Excel, og har erfaring med økonomi og regnskab
  • Du kan begå dig i et ungt og kreativt miljø med en åben og imødekommende attitude

 

Ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil blive ansat i vores Holdingselskab, men vil arbejde med alle selskaber, hvor koncernen har interesser.

 

Din arbejdsplads vil blive på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har frokostordning, en uformel omgangstone, og du vil få en masse søde kollegaer, som hjælper til, at vi sammen når vores mål.

 

Er du nysgerrig på at høre mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Martin Serholt på e-mail mbs@salescorp.dk, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" nedenfor og fortæl os, hvorfor du er den rette person til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Sekretær til barselsvikariat i Center for Mental Sundhed - Kbh

Center for Mental Sundhed - Kbh

København N
Center for Mental Sundhed Kbh søger en sekretær til et barselsvikariat til vores administration, hvor vi i øjeblikket har fire sekretærer. Center for Mental Sundhed Kbh blev etableret den 1. januar 2020. Vi varetager forebyggende indsatser i forhold...
Indrykket:15. november 2021

Sekretær/bobehandler

Poul Schmith/Kammeradvokaten I/S

København V
Har du erfaring med bobehandling, eller kunne du tænke dig at blive lært op i området? Har du lyst til at være en del af et velfungerende bobehandlerteam på et stort advokatkontor centralt i København, hvor værdier som ordentlighed og selvstændighed...
Indrykket:9. november 2021

Udadvendte rådgivere med evnen til at lytte og præsentere løsninger via telefon

DinFamilieJurist

København SV
Vil du med på en rejse, hvor du bliver klædt på til at rådgive omkring familie arveret, og dermed hjælpe til at gøre det uklare klart, og hjælpe mennesker til at sikre familien, undgå familie stridigheder, samt sikre at arv og effekter, havner det r...
Indrykket:11. november 2021

Regnskabsmedarbejder

Soundboks ApS

København N
SOUNDBOKS er en ung dansk tech virksomhed med høje ambitioner og hurtig vækst. En idé født af tre unge gutter på Roskilde Festival har sidenhen udviklet sig til et hold på 100 super ambitiøse individer med en vid udstrækning af professionelle- og ku...
Indrykket:17. november 2021

FOAs A-kasse - hovedkontoret - søger fuldmægtig - Geografisk enhed Øst

FOA A-kasse

København V
FOAs A-kasse ligger i toppen blandt Danmarks bedste a-kasser.Det er vi stolte af, og der vil vi gerne blive ved med at ligge.Har du har lyst til at være med på holdet, og ønsker du samtidig nye og spændende udfordringer, så læs endelig videre.Hos os...
Indrykket:17. november 2021