Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Få en overordnet rolle som serviceleder og hold samtidig fast i din faglighed inden for ventilation

I din nye rolle som Serviceleder hos Pro Ventilation får du ansvaret for en bred pallette af opgaver, hvoraf dit fornemmeste ansvar er at sikre, at du og dit team kommer godt i mål med jeres serviceopgaver. Du får det overordnede ansvar for ressourceplanlægning, herunder bemanding og økonomi på dine sager, tilbudsgivning og dialogen ud til kunderne. Din stærke faglighed inden for ventilation gør, at du hjælper teamet af serviceteknikere og andre serviceledere med at finde de absolut bedste løsninger.

Alt afhængig af din erfaring og de resultater du har med dig, kan din udvikling se ud på to måder: Hvis du ikke tidligere har haft ansvar for at lede andre, begynder du en udvikling ind i en servicelederrolle, hvor du også lærer, hvordan man håndterer tilbudsgivning. Måske sidder du allerede i en rolle som serviceleder? I så fald træder du ind i en mellemlederrolle fra start, hvor du er med til at udvikle de andre serviceledere og forretningen, eksempelvis i form af at få flere faste serviceaftaler i hus. Fælles for begge udgangspunkter er, at du er en succes, når du inden for de første 6-12 måneder:

  • Kort tid efter opstart får driftsansvaret for flere ventilationsopgaver og derforuden har flere serviceaftaler og tilbudsopgaver ved siden af. Du sikrer, at de forløber, som de skal, og at I holder jer inden for den aftalte tid, kvalitet og økonomi, hvilket kræver en god forventningsafstemning med kunden og dit team.
  • Planlægger ventilationsopgaverne, sikrer den rette bemanding og har en løbende dialog med både teamet af serviceteknikere og kunderne.
  • Tager imod henvendelser fra kunder, holder møder og rådgiver dem hen imod den bedst mulige løsning. Du sætter dig ind i, hvad de faktisk har brug for og giver tilbud på det.
  • Lykkes med at få opgaver i hus - måske fra nye kunder som du allerede har i netværket eller har skabt kontakt til.
  • Uddelegerer opgaver, så de lander der, hvor det giver bedst mening. Du ser mulighederne i at udvikle dit team og tildele dem et større ansvar og/eller flere eller andre typer af opgaver, hvis de har lysten til det. Du går foran og viser vejen.

Hvad tror vi, at dit spejlbillede viser?

Vi er ikke helt klar over, om du er ingeniør, maskinmester, VVS-tekniker eller noget helt tredje. Men vi ved med sikkerhed, at du kommer med en solid erfaring og viden fra ventilationsbranchen, og at du er i stand til at rådgive andre om de bedst mulige løsninger.

Som person får du god energi af at have en hverdag, hvor du er i dialog med mange forskellige mennesker, både kunder, kolleger og samarbejdspartnere. Du er glad for forskelligartede opgaver og generelt at være i et arbejdsmiljø med et højt tempo og korte beslutningsveje.

Din nye arbejdsplads

PRO Ventilation er en del af PRO Gruppen, som er et ingeniør- og entreprenørhus, der blev grundlagt i 1995. De har omkring 90 medarbejdere fordelt på tre kompetenceområder og tre selskaber: ventilation, køleteknik og bygningsautomatik. Selvom de er tre selskaber, hører de alle til under samme tag.

Karakteristisk for PRO Ventilation er, at de er en flad organisation med hurtige beslutningsveje og en åben og ærlig dialog mellem alle medarbejdere. Hver fredag eftermiddag samles de til en sodavand eller en øl, snakker både fagligt og privat og ønsker hinanden en god weekend.

Er det lige præcis dig, PRO Ventilation leder efter?

Så tøv ikke med at sende dit CV og din motiverede ansøgning allerede i dag. Hvis du har spørgsmål til rollen, er du meget velkomment il at ringe til os:


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932832Phoenix-657da66412018-12-21T00:00:00Få en overordnet rolle som serviceleder og hold samtidig fast i din faglighed inden for ventilation

I din nye rolle som Serviceleder hos Pro Ventilation får du ansvaret for en bred pallette af opgaver, hvoraf dit fornemmeste ansvar er at sikre, at du og dit team kommer godt i mål med jeres serviceopgaver. Du får det overordnede ansvar for ressourceplanlægning, herunder bemanding og økonomi på dine sager, tilbudsgivning og dialogen ud til kunderne. Din stærke faglighed inden for ventilation gør, at du hjælper teamet af serviceteknikere og andre serviceledere med at finde de absolut bedste løsninger.

Alt afhængig af din erfaring og de resultater du har med dig, kan din udvikling se ud på to måder: Hvis du ikke tidligere har haft ansvar for at lede andre, begynder du en udvikling ind i en servicelederrolle, hvor du også lærer, hvordan man håndterer tilbudsgivning. Måske sidder du allerede i en rolle som serviceleder? I så fald træder du ind i en mellemlederrolle fra start, hvor du er med til at udvikle de andre serviceledere og forretningen, eksempelvis i form af at få flere faste serviceaftaler i hus. Fælles for begge udgangspunkter er, at du er en succes, når du inden for de første 6-12 måneder:

  • Kort tid efter opstart får driftsansvaret for flere ventilationsopgaver og derforuden har flere serviceaftaler og tilbudsopgaver ved siden af. Du sikrer, at de forløber, som de skal, og at I holder jer inden for den aftalte tid, kvalitet og økonomi, hvilket kræver en god forventningsafstemning med kunden og dit team.
  • Planlægger ventilationsopgaverne, sikrer den rette bemanding og har en løbende dialog med både teamet af serviceteknikere og kunderne.
  • Tager imod henvendelser fra kunder, holder møder og rådgiver dem hen imod den bedst mulige løsning. Du sætter dig ind i, hvad de faktisk har brug for og giver tilbud på det.
  • Lykkes med at få opgaver i hus - måske fra nye kunder som du allerede har i netværket eller har skabt kontakt til.
  • Uddelegerer opgaver, så de lander der, hvor det giver bedst mening. Du ser mulighederne i at udvikle dit team og tildele dem et større ansvar og/eller flere eller andre typer af opgaver, hvis de har lysten til det. Du går foran og viser vejen.

Hvad tror vi, at dit spejlbillede viser?

Vi er ikke helt klar over, om du er ingeniør, maskinmester, VVS-tekniker eller noget helt tredje. Men vi ved med sikkerhed, at du kommer med en solid erfaring og viden fra ventilationsbranchen, og at du er i stand til at rådgive andre om de bedst mulige løsninger.

Som person får du god energi af at have en hverdag, hvor du er i dialog med mange forskellige mennesker, både kunder, kolleger og samarbejdspartnere. Du er glad for forskelligartede opgaver og generelt at være i et arbejdsmiljø med et højt tempo og korte beslutningsveje.

Din nye arbejdsplads

PRO Ventilation er en del af PRO Gruppen, som er et ingeniør- og entreprenørhus, der blev grundlagt i 1995. De har omkring 90 medarbejdere fordelt på tre kompetenceområder og tre selskaber: ventilation, køleteknik og bygningsautomatik. Selvom de er tre selskaber, hører de alle til under samme tag.

Karakteristisk for PRO Ventilation er, at de er en flad organisation med hurtige beslutningsveje og en åben og ærlig dialog mellem alle medarbejdere. Hver fredag eftermiddag samles de til en sodavand eller en øl, snakker både fagligt og privat og ønsker hinanden en god weekend.

Er det lige præcis dig, PRO Ventilation leder efter?

Så tøv ikke med at sende dit CV og din motiverede ansøgning allerede i dag. Hvis du har spørgsmål til rollen, er du meget velkomment il at ringe til os:

2019-02-16T00:50:43.753 I din nye rolle som Serviceleder hos Pro Ventilation får du ansvaret for en bred pallette af opgaver, hvoraf dit fornemmeste ansvar er at sikre, at du og dit team kommer godt i mål med jeres serviceopgaver. Du får det overordnede ansvar for ressourceplanlægning, herunder bemanding og økonomi på dine sager, tilbudsgivning og dialogen ud til kunderne. Din stærke faglighed inden for ventilation gør, at du hjælper teamet af serviceteknikere og andre serviceledere med at finde de absolut bedste løsninger. Alt afhængig af din erfaring og de resultater du har med dig, kan din udvikling se ud på to måder: Hvis du ikke tidligere har haft ansvar for at lede andre, begynder du en udvikling ind i en servicelederrolle, hvor du også lærer, hvordan man håndterer tilbudsgivning. Måske sidder du allerede i en rolle som serviceleder? I så fald træder du ind i en mellemlederrolle fra start, hvor du er med til at udvikle de andre serviceledere og forretningen, eksempelvis i form af at få flere faste serviceaftaler i hus. Fælles for begge udgangspunkter er, at du er en succes, når du inden for de første 6-12 måneder: Kort tid efter opstart får driftsansvaret for flere ventilationsopgaver og derforuden har flere serviceaftaler og tilbudsopgaver ved siden af. Du sikrer, at de forløber, som de skal, og at I holder jer inden for den aftalte tid, kvalitet og økonomi, hvilket kræver en god forventningsafstemning med kunden og dit team. Planlægger ventilationsopgaverne, sikrer den rette bemanding og har en løbende dialog med både teamet af serviceteknikere og kunderne. Tager imod henvendelser fra kunder, holder møder og rådgiver dem hen imod den bedst mulige løsning. Du sætter dig ind i, hvad de faktisk har brug for og giver tilbud på det. Lykkes med at få opgaver i hus - måske fra nye kunder som du allerede har i netværket eller har skabt kontakt til. Uddelegerer opgaver, så de lander der, hvor det giver bedst mening. Du ser mulighederne i at udvikle dit team og tildele dem et større ansvar og eller flere eller andre typer af opgaver, hvis de har lysten til det. Du går foran og viser vejen. Hvad tror vi, at dit spejlbillede viser? Vi er ikke helt klar over, om du er ingeniør, maskinmester, VVS-tekniker eller noget helt tredje. Men vi ved med sikkerhed, at du kommer med en solid erfaring og viden fra ventilationsbranchen, og at du er i stand til at rådgive andre om de bedst mulige løsninger. Som person får du god energi af at have en hverdag, hvor du er i dialog med mange forskellige mennesker, både kunder, kolleger og samarbejdspartnere. Du er glad for forskelligartede opgaver og generelt at være i et arbejdsmiljø med et højt tempo og korte beslutningsveje. Din nye arbejdsplads PRO Ventilation er en del af PRO Gruppen, som er et ingeniør- og entreprenørhus, der blev grundlagt i 1995. De har omkring 90 medarbejdere fordelt på tre kompetenceområder og tre selskaber: ventilation, køleteknik og bygningsautomatik. Selvom de er tre selskaber, hører de alle til under samme tag. Karakteristisk for PRO Ventilation er, at de er en flad organisation med hurtige beslutningsveje og en åben og ærlig dialog mellem alle medarbejdere. Hver fredag eftermiddag samles de til en sodavand eller en øl, snakker både fagligt og privat og ønsker hinanden en god weekend. Er det lige præcis dig, PRO Ventilation leder efter? Så tøv ikke med at sende dit CV og din motiverede ansøgning allerede i dag. Hvis du har spørgsmål til rollen, er du meget velkomment il at ringe til os:11Jobnet657da664100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://www.mind.as/ledige-stillinger/ledige-stillinger/stillingsopslag?hr=show-job/382280EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3422401mind11H.J. Holst Vej 202610RødovreDKDanmark0
sby@mindgroup.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684757JobNet492231949223191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=657da664https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=657da664https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=657da664&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=657da664&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale343925Serviceleder6Ledelse359805609Sarahsby@mindgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330005215Serviceleder til natarbejde på SjællandRobot Ansvar for egne områder - natarbejde - Sjælland Toma Facility A S søger en Serviceleder til kunder medarbejdere på Sjælland. Som Serviceleder har du ansvar for forskellige kunder og medarbejdere. Du får ansvar for oplæring af medarbejdere og kvalitet hos kunderne, samt afløsning, og skal være fleksibel og hjælpe teamet under sygdom og ferie. Du samarbejder godt med dine kolleger og kan kommunikere med alle typer af kunder og medarbejdere. Toma er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesker. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV til Kathe.lykke@toma-as.dk inden d. 26 April Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Afdelingschef Kathe lykke, tlf. nr. 24627170 mellem kl. 09 - 14.00 Krav Solid erfaring fra rengøringsbranchen Kørekort Gerne ledelseserfaring Tale og skrive Dansk, og gerne Engelsk

Ansvar for egne områder - natarbejde - Sjælland 

Toma Facility A/S søger en Serviceleder til kunder/medarbejdere på Sjælland. Som Serviceleder har du ansvar for forskellige kunder og medarbejdere. Du får ansvar for oplæring af medarbejdere og kvalitet hos kunderne, samt afløsning, og skal være fleksibel og hjælpe teamet under sygdom og ferie. Du samarbejder godt med dine kolleger og kan kommunikere med alle typer af kunder og medarbejdere. 

Toma er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.  

Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesker.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV til Kathe.lykke@toma-as.dk inden d. 26 April

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Afdelingschef Kathe lykke, tlf. nr. 24627170 mellem kl. 09 - 14.00

Krav

Solid erfaring fra rengøringsbranchen

Kørekort

Gerne ledelseserfaring

Tale og skrive Dansk, og gerne Engelsk

TOMA FACILITY A/SVallensbæk2019-04-10T00:00:002019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceleder til natarbejde på Sjælland

TOMA FACILITY A/S

Vallensbæk
Ansvar for egne områder - natarbejde - Sjælland Toma Facility A S søger en Serviceleder til kunder medarbejdere på Sjælland. Som Serviceleder har du ansvar for forskellige kunder og medarbejdere. Du får ansvar for oplæring af medarbejdere og kvalite...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019