Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagansvarlig til vores driftsteam på vejområdet

Hillerød Kommune søger en bestiller som fagansvarlig for en række opgaver på vejområdet. Vor nye bestillers ansvarsområde vil primært omfatte renholdelse, ukrudtsbekæmpelse, vintertjeneste, udskiftning og indkøb af vej- og byudstyr. Endvidere andre vejvedligeholdelsesopgaver i samarbejde med kolleger.

Hillerød Kommune har indgået en flerårig aftale med en ekstern entreprenør, og vi har behov for en ny medarbejder og kollega, som har lyst til og erfaring indenfor at drive Hillerød Kommunes veje, cykelstier, fortove pladser og andre vejarealer.

Du vil, som én af tre fagansvarlige i vort driftsteam, varetage bestillerrolle i forbindelse med entreprisestyring og tilsynsfunktioner inden for de nævnte områder.

Hillerød er en dynamisk kommune, der er i konstant udvikling og forandring, hvor blandt andet vores driftsudbud, der trådte i kraft i efteråret 2015, er et stort projekt, som er med til at udvikle vores dagligdag.

Driftsteamet forvalter vores ca. 400 km veje, ca. 170 km fortove, ca. 110 km cykelstier, 400 busstoppesteder, 77 broer og bygværker samt ca. 5.000 vejskilte på offentlige vejarealer.

Du vil være kommunens fagansvarlig for vigtige områder af vejdriften, som omfatter

  • Opgavebestillinger inden for renholdelse på veje, cykelstier, fortove og andre vejarealer
  • Udskiftning og indkøb af vej- og byudstyr
  • Tilsyn med entreprenører og de udførte opgaver
  • Borgerhenvendelser
  • Planlægningen af vintertjenesten
  • Kontraktstyring og styring af økonomien
  • Udvikling og optimering af driften på vores vejarealer
  • Udarbejde dagsordener til politiske udvalg

Vi kan tilbyde et job med mange udfordringer i en kommune i udvikling med mange spændende og faglige opgaver indenfor vej- og trafikområdet, hvor ikke 2 dage er ens. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig opgaveløsning og har fokus på videndeling og kompetenceudvikling. Vores kultur er præget af åbenhed og dialog samt stor indflydelse på eget arbejde.

Vi søger
En engageret og selvstændig kollega der gennem samarbejde er med til at skabe resultater. Vi lægger vægt på, at du ud over faglig kvalifikation og erfaring, også er nysgerrighed og har flair for at arbejde inden for driftsområdet. Gerne med erfaring fra en kommune eller driftsvirksomhed.
  • Du er vejingeniør, vejtekniker eller har stor erfaring inden for fagområdet
  • Er god til entreprisestyring, du er løsnings- og handleorienteret
  • Har overblik til at registrere, prioritere og planlægge bestillingsopgaver
  • Er helhedstænkende, ansvarsbevidst for arealernes drift og kvalitetsmæssig tilstand som helhed
  • Har en stærk faglig viden om vejteknik
  • Har kendskab til vejlovgivningen
  • Kan sætte dig i borgerens sted, og er god til at inddrage borgere og andre interessenter
  • Kan du arbejde på tværs og involvere fagpersoner fra relevante områder både internt og eksternt
  • Kan håndtere at have mange bolde i luften og klare pressede situationer
Vi tilbyder
Du vil blive ansat i Sektionen Trafik, Vej og Park med snart 20 kolleger, som varetager drifts-, anlægs- og myndighedsopgaver indenfor trafik, vej og park-området samt geodata. Sektionen har et tæt samarbejde med de øvrige sektioner i afdelingen By og Miljø. Arbejdsformen bygger på uddelegering af kompetence og ansvar til den enkelte projektleder og medarbejder.

Løn- og ansættelsesvilkår
i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.

Yderligere oplysninger
Sektionen Trafik, Vej og Park er en del af afdelingen By og Miljø på Rådhuset, Trollesmindeallé 27, 3400 Hillerød. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Ivan Christensen på telefon 72 32 222 0 eller fagansvarlig Thomas Gerhard på 72 32 223 5.

På kommunens hjemmeside http://www.hillerod.dk kan du finde mere information om kommunen, og her kan du også se visionen og fortællingen om Hillerøds byudvikling.

Vi forventer, at du som vores nye kollega kan begynde den 1. april..

Ansøgning
Ansøgningsfristen er onsdag den 22. februar kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil foregå fredag 23. februar.

Ansøgning sendes digitalt gennem Hillerød Kommunes hjemmeside.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757862Phoenix-2547655b12018-02-08T20:00:21.417Fagansvarlig til vores driftsteam på vejområdetHillerød Kommune søger en bestiller som fagansvarlig for en række opgaver på vejområdet. Vor nye bestillers ansvarsområde vil primært omfatte renholdelse, ukrudtsbekæmpelse, vintertjeneste, udskiftning og indkøb af vej- og byudstyr. Endvidere andre vejvedligeholdelsesopgaver i samarbejde med kolleger.

Hillerød Kommune har indgået en flerårig aftale med en ekstern entreprenør, og vi har behov for en ny medarbejder og kollega, som har lyst til og erfaring indenfor at drive Hillerød Kommunes veje, cykelstier, fortove pladser og andre vejarealer.

Du vil, som én af tre fagansvarlige i vort driftsteam, varetage bestillerrolle i forbindelse med entreprisestyring og tilsynsfunktioner inden for de nævnte områder.

Hillerød er en dynamisk kommune, der er i konstant udvikling og forandring, hvor blandt andet vores driftsudbud, der trådte i kraft i efteråret 2015, er et stort projekt, som er med til at udvikle vores dagligdag.

Driftsteamet forvalter vores ca. 400 km veje, ca. 170 km fortove, ca. 110 km cykelstier, 400 busstoppesteder, 77 broer og bygværker samt ca. 5.000 vejskilte på offentlige vejarealer.

Du vil være kommunens fagansvarlig for vigtige områder af vejdriften, som omfatter
  • Opgavebestillinger inden for renholdelse på veje, cykelstier, fortove og andre vejarealer
  • Udskiftning og indkøb af vej- og byudstyr
  • Tilsyn med entreprenører og de udførte opgaver
  • Borgerhenvendelser
  • Planlægningen af vintertjenesten
  • Kontraktstyring og styring af økonomien
  • Udvikling og optimering af driften på vores vejarealer
  • Udarbejde dagsordener til politiske udvalg

Vi kan tilbyde et job med mange udfordringer i en kommune i udvikling med mange spændende og faglige opgaver indenfor vej- og trafikområdet, hvor ikke 2 dage er ens. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig opgaveløsning og har fokus på videndeling og kompetenceudvikling. Vores kultur er præget af åbenhed og dialog samt stor indflydelse på eget arbejde.

Vi søger
En engageret og selvstændig kollega der gennem samarbejde er med til at skabe resultater. Vi lægger vægt på, at du ud over faglig kvalifikation og erfaring, også er nysgerrighed og har flair for at arbejde inden for driftsområdet. Gerne med erfaring fra en kommune eller driftsvirksomhed.
  • Du er vejingeniør, vejtekniker eller har stor erfaring inden for fagområdet
  • Er god til entreprisestyring, du er løsnings- og handleorienteret
  • Har overblik til at registrere, prioritere og planlægge bestillingsopgaver
  • Er helhedstænkende, ansvarsbevidst for arealernes drift og kvalitetsmæssig tilstand som helhed
  • Har en stærk faglig viden om vejteknik
  • Har kendskab til vejlovgivningen
  • Kan sætte dig i borgerens sted, og er god til at inddrage borgere og andre interessenter
  • Kan du arbejde på tværs og involvere fagpersoner fra relevante områder både internt og eksternt
  • Kan håndtere at have mange bolde i luften og klare pressede situationer
Vi tilbyder
Du vil blive ansat i Sektionen Trafik, Vej og Park med snart 20 kolleger, som varetager drifts-, anlægs- og myndighedsopgaver indenfor trafik, vej og park-området samt geodata. Sektionen har et tæt samarbejde med de øvrige sektioner i afdelingen By og Miljø. Arbejdsformen bygger på uddelegering af kompetence og ansvar til den enkelte projektleder og medarbejder.

Løn- og ansættelsesvilkår
i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.

Yderligere oplysninger
Sektionen Trafik, Vej og Park er en del af afdelingen By og Miljø på Rådhuset, Trollesmindeallé 27, 3400 Hillerød. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Ivan Christensen på telefon 72 32 222 0 eller fagansvarlig Thomas Gerhard på 72 32 223 5.

På kommunens hjemmeside http://www.hillerod.dk kan du finde mere information om kommunen, og her kan du også se visionen og fortællingen om Hillerøds byudvikling.

Vi forventer, at du som vores nye kollega kan begynde den 1. april..

Ansøgning
Ansøgningsfristen er onsdag den 22. februar kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil foregå fredag 23. februar.

Ansøgning sendes digitalt gennem Hillerød Kommunes hjemmeside.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-02-23T02:00:36.827 Hillerød Kommune søger en bestiller som fagansvarlig for en række opgaver på vejområdet. Vor nye bestillers ansvarsområde vil primært omfatte renholdelse, ukrudtsbekæmpelse, vintertjeneste, udskiftning og indkøb af vej- og byudstyr. Endvidere andre vejvedligeholdelsesopgaver i samarbejde med kolleger.Hillerød Kommune har indgået en flerårig aftale med en ekstern entreprenør, og vi har behov for en ny medarbejder og kollega, som har lyst til og erfaring indenfor at drive Hillerød Kommunes veje, cykelstier, fortove pladser og andre vejarealer.Du vil, som én af tre fagansvarlige i vort driftsteam, varetage bestillerrolle i forbindelse med entreprisestyring og tilsynsfunktioner inden for de nævnte områder.Hillerød er en dynamisk kommune, der er i konstant udvikling og forandring, hvor blandt andet vores driftsudbud, der trådte i kraft i efteråret 2015, er et stort projekt, som er med til at udvikle vores dagligdag.Driftsteamet forvalter vores ca. 400 km veje, ca. 170 km fortove, ca. 110 km cykelstier, 400 busstoppesteder, 77 broer og bygværker samt ca. 5.000 vejskilte på offentlige vejarealer.Du vil være kommunens fagansvarlig for vigtige områder af vejdriften, som omfatterOpgavebestillinger inden for renholdelse på veje, cykelstier, fortove og andre vejarealerUdskiftning og indkøb af vej- og byudstyrTilsyn med entreprenører og de udførte opgaverBorgerhenvendelserPlanlægningen af vintertjenestenKontraktstyring og styring af økonomienUdvikling og optimering af driften på vores vejarealerUdarbejde dagsordener til politiske udvalgVi kan tilbyde et job med mange udfordringer i en kommune i udvikling med mange spændende og faglige opgaver indenfor vej- og trafikområdet, hvor ikke 2 dage er ens. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig opgaveløsning og har fokus på videndeling og kompetenceudvikling. Vores kultur er præget af åbenhed og dialog samt stor indflydelse på eget arbejde.Vi søgerEn engageret og selvstændig kollega der gennem samarbejde er med til at skabe resultater. Vi lægger vægt på, at du ud over faglig kvalifikation og erfaring, også er nysgerrighed og har flair for at arbejde inden for driftsområdet. Gerne med erfaring fra en kommune eller driftsvirksomhed. Du er vejingeniør, vejtekniker eller har stor erfaring inden for fagområdetEr god til entreprisestyring, du er løsnings- og handleorienteretHar overblik til at registrere, prioritere og planlægge bestillingsopgaverEr helhedstænkende, ansvarsbevidst for arealernes drift og kvalitetsmæssig tilstand som helhedHar en stærk faglig viden om vejteknikHar kendskab til vejlovgivningenKan sætte dig i borgerens sted, og er god til at inddrage borgere og andre interessenterKan du arbejde på tværs og involvere fagpersoner fra relevante områder både internt og eksterntKan håndtere at have mange bolde i luften og klare pressede situationer Vi tilbyderDu vil blive ansat i Sektionen Trafik, Vej og Park med snart 20 kolleger, som varetager drifts-, anlægs- og myndighedsopgaver indenfor trafik, vej og park-området samt geodata. Sektionen har et tæt samarbejde med de øvrige sektioner i afdelingen By og Miljø. Arbejdsformen bygger på uddelegering af kompetence og ansvar til den enkelte projektleder og medarbejder.Løn- og ansættelsesvilkåri henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.Yderligere oplysningerSektionen Trafik, Vej og Park er en del af afdelingen By og Miljø på Rådhuset, Trollesmindeallé 27, 3400 Hillerød. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Ivan Christensen på telefon 72 32 222 0 eller fagansvarlig Thomas Gerhard på 72 32 223 5.På kommunens hjemmeside http: www.hillerod.dk kan du finde mere information om kommunen, og her kan du også se visionen og fortællingen om Hillerøds byudvikling.Vi forventer, at du som vores nye kollega kan begynde den 1. april..AnsøgningAnsøgningsfristen er onsdag den 22. februar kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil foregå fredag 23. februar.Ansøgning sendes digitalt gennem Hillerød Kommunes hjemmeside.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet2547655b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:000010https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=257400EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3105566Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400Hillerød72320000DKDanmark155.9212089012.28417580
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523402JobNet47678151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2547655bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2547655bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2547655b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2547655b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/3.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ingeniør og naturvidenskab?12008001Dansk3Læse/ tale933064Energiingeniør20Ingeniør og naturvidenskab352893392importimport_2547655bDKDanmarkDKDanmarkda-DK