Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagkoordinator

Visitationen – Sundhed og Pleje, Greve Kommune har en ledig stilling som fagkoordinator i opslag. Stillingen er på 37 t. ugentligt og ønskes besat snarest muligt.  
 
Som fagkoordinator bliver du en del af en engageret gruppe af visitatorer i Myndighedsteamet – Sundhed og Pleje. Her kommer du til at foretage koordinering og sparring til visitationsarbejde primært indenfor ældre- og plejeområde med udgangspunkt i Lov om Social Service.  
 
Opgaveløsning vil særligt være på følgende områder:
 
Rehabiliteringsforløb 

  • Hjemmepleje 
  • Træning  
  • Plejebolig  
  • Pasningsorlov 
  • Daghjem  
  • Hjælperordninger og specialsager (fx BPA-ordninger, Eget valg af hjælper, Ledsagerordninger) 
  
I jobbet vil du eksempelvis indgå i at tilrettelægge, koordinere og udvikle den daglige drift, medarbejdernes kompetencer samt kvalitetsudvikle indenfor de forskellige fagområder. I samarbejde med myndighedschef og fagkoordinatorkollega fra Hjælpemiddelafsnittet medvirker fagkoordinator til at skabe rammerne for opgavernes løsning. Fagkoordinator er ansvarlig for, at prioritere mellem daglige arbejdsopgaver med blik for tilstedeværende ressourcer og kompetencer.  
 
Fagkoordinator giver faglig sparring til medarbejdere i Visitationen, indgår i særlige sagsforløb samt arbejder med optimering, udvikling og ændring af arbejdsgange.  
Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser.  
 
Dertil medvirker du som fagkoordinatoren til at skabe et godt tværfagligt samarbejde i og udenfor visitationen, samt at bringe faglige specialisters viden i spil, så den enkelte medarbejders kompetencer bruges, der hvor de er bedst.  
 
Du kan se en nærmere funktionsbeskrivelse via dette link:  
 
Vi er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor vi arbejder med helhedsvisitation på udvalgte områder. Afhængig af behov og ud fra medarbejdernes kompetencer og erfaringsgrundlag tilrettelægger vi sammen og løbende myndighedsopgaverne i teams. Dertil vil dine opgaver i det kommende år i større og mindre omfang også være præget af kommunens aktuelle implementering af Fælles Sprog III og overgang til nyt fagsystem. Har du arbejdet med lignende, er det kun en fordel.  
 
Rent praktisk kommer du til at dele kontor med din koordinatorkollega fra hjælpemiddelområdet og du vil samarbejde med de kolleger – primært sygeplejersker og terapeuter - der som visitatorer til dagligt varetager myndighedsopgaverne.  
 
Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på:  
 
  • Relevant mellemlang videregående sundhedsuddannelse - sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut - suppleret med visitatoruddannelse. 
  • Solid praktisk erfaring som visitator og indenfor social- og / eller sundhedsområdet.   
  • Gerne kendskab til og / eller erfaring med LEAN. 
  • Evne til og gerne erfaring med visitation som tager udgangspunkt i borgernes rehabiliteringspotentiale. 
  • Erfaring med at sætte mål for tildelte ydelser i samarbejde med borgerne.  
  • Erfaring med sagsbehandling herunder klagesagsbehandling samt dokumentation og udviklingsopgaver. 
  • Stor selvstændighed i opgaveløsningerne med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder, velbeskrevne arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer. 
  • Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling. 
  • Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet.  
  • Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver.  
  • Gode kommunikative evner, både i tale og skrift.  
  • Kørekort til bil. 

 
Vi tilbyder:  
 
  • 1 stilling på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. 
  • Dygtige og engagerede kollegaer. 
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt. 
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold – fx via tæt samarbejde med fagkoordinator for hjælpemiddelafsnittet. 
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør vægtes højt. 
  • Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning. 
  • God kantineordning og motionstilbud. 

 
Løn og ansættelsesforhold:  
 
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.  
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
 
Samtaler forventes afholdt: Fredag den 26. januar 2018.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329727448Phoenix-9a36126512017-12-15T11:00:36.080FagkoordinatorVisitationen – Sundhed og Pleje, Greve Kommune har en ledig stilling som fagkoordinator i opslag. Stillingen er på 37 t. ugentligt og ønskes besat snarest muligt.  
 
Som fagkoordinator bliver du en del af en engageret gruppe af visitatorer i Myndighedsteamet – Sundhed og Pleje. Her kommer du til at foretage koordinering og sparring til visitationsarbejde primært indenfor ældre- og plejeområde med udgangspunkt i Lov om Social Service.  
 
Opgaveløsning vil særligt være på følgende områder:
 
Rehabiliteringsforløb 
  • Hjemmepleje 
  • Træning  
  • Plejebolig  
  • Pasningsorlov 
  • Daghjem  
  • Hjælperordninger og specialsager (fx BPA-ordninger, Eget valg af hjælper, Ledsagerordninger) 
  
I jobbet vil du eksempelvis indgå i at tilrettelægge, koordinere og udvikle den daglige drift, medarbejdernes kompetencer samt kvalitetsudvikle indenfor de forskellige fagområder. I samarbejde med myndighedschef og fagkoordinatorkollega fra Hjælpemiddelafsnittet medvirker fagkoordinator til at skabe rammerne for opgavernes løsning. Fagkoordinator er ansvarlig for, at prioritere mellem daglige arbejdsopgaver med blik for tilstedeværende ressourcer og kompetencer.  
 
Fagkoordinator giver faglig sparring til medarbejdere i Visitationen, indgår i særlige sagsforløb samt arbejder med optimering, udvikling og ændring af arbejdsgange.  
Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser.  
 
Dertil medvirker du som fagkoordinatoren til at skabe et godt tværfagligt samarbejde i og udenfor visitationen, samt at bringe faglige specialisters viden i spil, så den enkelte medarbejders kompetencer bruges, der hvor de er bedst.  
 
Du kan se en nærmere funktionsbeskrivelse via dette link:  
 
Vi er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor vi arbejder med helhedsvisitation på udvalgte områder. Afhængig af behov og ud fra medarbejdernes kompetencer og erfaringsgrundlag tilrettelægger vi sammen og løbende myndighedsopgaverne i teams. Dertil vil dine opgaver i det kommende år i større og mindre omfang også være præget af kommunens aktuelle implementering af Fælles Sprog III og overgang til nyt fagsystem. Har du arbejdet med lignende, er det kun en fordel.  
 
Rent praktisk kommer du til at dele kontor med din koordinatorkollega fra hjælpemiddelområdet og du vil samarbejde med de kolleger – primært sygeplejersker og terapeuter - der som visitatorer til dagligt varetager myndighedsopgaverne.  
 
Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på:  
 
  • Relevant mellemlang videregående sundhedsuddannelse - sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut - suppleret med visitatoruddannelse. 
  • Solid praktisk erfaring som visitator og indenfor social- og / eller sundhedsområdet.   
  • Gerne kendskab til og / eller erfaring med LEAN. 
  • Evne til og gerne erfaring med visitation som tager udgangspunkt i borgernes rehabiliteringspotentiale. 
  • Erfaring med at sætte mål for tildelte ydelser i samarbejde med borgerne.  
  • Erfaring med sagsbehandling herunder klagesagsbehandling samt dokumentation og udviklingsopgaver. 
  • Stor selvstændighed i opgaveløsningerne med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder, velbeskrevne arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer. 
  • Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling. 
  • Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet.  
  • Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver.  
  • Gode kommunikative evner, både i tale og skrift.  
  • Kørekort til bil. 

 
Vi tilbyder:  
 
  • 1 stilling på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. 
  • Dygtige og engagerede kollegaer. 
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt. 
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold – fx via tæt samarbejde med fagkoordinator for hjælpemiddelafsnittet. 
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør vægtes højt. 
  • Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning. 
  • God kantineordning og motionstilbud. 

 
Løn og ansættelsesforhold:  
 
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.  
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
 
Samtaler forventes afholdt: Fredag den 26. januar 2018.  
 
2018-01-23T02:00:40.160 Visitationen Sundhed og Pleje, Greve Kommune har en ledig stilling som fagkoordinator i opslag. Stillingen er på 37 t. ugentligt og ønskes besat snarest muligt. Som fagkoordinator bliver du en del af en engageret gruppe af visitatorer i Myndighedsteamet Sundhed og Pleje. Her kommer du til at foretage koordinering og sparring til visitationsarbejde primært indenfor ældre- og plejeområde med udgangspunkt i Lov om Social Service. Opgaveløsning vil særligt være på følgende områder: Rehabiliteringsforløb Hjemmepleje Træning Plejebolig Pasningsorlov Daghjem Hjælperordninger og specialsager (fx BPA-ordninger, Eget valg af hjælper, Ledsagerordninger) I jobbet vil du eksempelvis indgå i at tilrettelægge, koordinere og udvikle den daglige drift, medarbejdernes kompetencer samt kvalitetsudvikle indenfor de forskellige fagområder. I samarbejde med myndighedschef og fagkoordinatorkollega fra Hjælpemiddelafsnittet medvirker fagkoordinator til at skabe rammerne for opgavernes løsning. Fagkoordinator er ansvarlig for, at prioritere mellem daglige arbejdsopgaver med blik for tilstedeværende ressourcer og kompetencer. Fagkoordinator giver faglig sparring til medarbejdere i Visitationen, indgår i særlige sagsforløb samt arbejder med optimering, udvikling og ændring af arbejdsgange. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser. Dertil medvirker du som fagkoordinatoren til at skabe et godt tværfagligt samarbejde i og udenfor visitationen, samt at bringe faglige specialisters viden i spil, så den enkelte medarbejders kompetencer bruges, der hvor de er bedst. Du kan se en nærmere funktionsbeskrivelse via dette link: Vi er aktuelt i gang med en forandringsproces, hvor vi arbejder med helhedsvisitation på udvalgte områder. Afhængig af behov og ud fra medarbejdernes kompetencer og erfaringsgrundlag tilrettelægger vi sammen og løbende myndighedsopgaverne i teams. Dertil vil dine opgaver i det kommende år i større og mindre omfang også være præget af kommunens aktuelle implementering af Fælles Sprog III og overgang til nyt fagsystem. Har du arbejdet med lignende, er det kun en fordel. Rent praktisk kommer du til at dele kontor med din koordinatorkollega fra hjælpemiddelområdet og du vil samarbejde med de kolleger primært sygeplejersker og terapeuter - der som visitatorer til dagligt varetager myndighedsopgaverne. Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på: Relevant mellemlang videregående sundhedsuddannelse - sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut - suppleret med visitatoruddannelse. Solid praktisk erfaring som visitator og indenfor social- og eller sundhedsområdet. Gerne kendskab til og eller erfaring med LEAN. Evne til og gerne erfaring med visitation som tager udgangspunkt i borgernes rehabiliteringspotentiale. Erfaring med at sætte mål for tildelte ydelser i samarbejde med borgerne. Erfaring med sagsbehandling herunder klagesagsbehandling samt dokumentation og udviklingsopgaver. Stor selvstændighed i opgaveløsningerne med udgangspunkt i det fastlagte niveau og med fodfæste i kvalitetsstandarder, velbeskrevne arbejdsgangsbeskrivelser, der understøtter vores daglige arbejde og procedurer. Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både i forhold til at give og tage imod faglig udvikling. Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet. Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver. Gode kommunikative evner, både i tale og skrift. Kørekort til bil. Vi tilbyder: 1 stilling på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. Dygtige og engagerede kollegaer. Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt. Faglig sparring og kollegialt sammenhold fx via tæt samarbejde med fagkoordinator for hjælpemiddelafsnittet. En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør vægtes højt. Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning. God kantineordning og motionstilbud. Løn og ansættelsesforhold: Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler forventes afholdt: Fredag den 26. januar 2018.11Jobnet9a361265100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-22T00:00:0000100EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3050293Greve Kommune11Rådhusholmen 10, 3 tv2670GreveDKDanmarkORS/blank.png155.5835310012.29134600
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent501082JobNet47147871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a361265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a361265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a361265&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a361265&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgEr du god til at arbejde med mennesker, og ønsker du at gøre en forskel? Hos Greve Kommune er du måske netop den, vi mangler. 12008011Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg351735054importimport_9a361265DKDanmarkDKDanmarkda-DK