Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagkoordinator


Har du lyst til både at koordinere den faglige indsats for udsatteområdets bostøtte og samtidigt  selv deltage i indsatsen som aktiv bostøttemedarbejder, så har vi måske jobbet til dig.
 
 
Forsorgscenter Viborg søger velkvalificeret social/pædagogisk fagkoordinator til bostøtten i forhold til udsatte borgere. (SEL. §85 m.m.)
Det er en nykonstrueret stilling på 37 timer ugentligt. Du vil fortrinsvis skulle arbejde i dagtimerne på hverdage.
 
Forsorgscentrets opgaver:
Forsorgscenter Viborg drives af Viborg Kommune som en del af Socialområdet.
Metodisk planlægger vi indsatsen ud fra principperne i ”Housing First” og tilbyder udsatte borgere bostøtte med henblik på at udvikle stabilitet i eget hjem.

Stillingsindhold:
I tæt samarbejde med lederen af Forsorgscentret indgår du som fagkoordinator i udsatte-områdets bostøtteteam.
Du vil som en del af et tværfagligt team være beskæftiget med både koordinations-arbejde og selv deltage i teamets motivationsarbejde, rådgivning, vejledning og praktisk hjælp sammen med den enkelte borger.
 
 Vi forventer at du:
 

  • har en mellemlang videregående grunduddannelse* gerne med og erfaring og relevant kompetencegivende tillægsuddannelse inden for det socialfaglige felt.
  • har lyst til, og erfaring med – at koordinere den sociale indsats i et team, herunder arbejde med tjenestetilrettelæggelse og arbejdsfordeling mellem individuelle kontaktpersoner  i en teambaseret organisation.
  • har erfaring med og bred indsigt i social indsats i forhold til udsatte borgere, hvis liv i høj grad er præget af rusmidler.
  • har lyst til at arbejde indenfor et område, hvor der til stadighed opstår nye behov som følge af udviklingen i samfundet og tilbuddene i de offentlige hjælpesystemer
  • har lyst til at videreudvikle og implementere den metodiske tilgang ”Housing First”* ud fra Viborg Kommunes vedtagne socialpolitik
  • kan formulere dig skriftligt og har erfaring med systematisk samarbejde om udredning og formulering af handleplaner – f.eks. ud fra Voksenudredningsmodellen
  • har lyst og evne til tydelig kommunikation i en teamorganiseret tværfaglig organisation, der rummer stor selvstændighed for den enkelte medarbejder i opgaveløsningen
  • har kørekort til personbil.
  
*Ansøgere med mellemlang videregående uddannelse og erfaring inden for det sociale, pædagogiske eller sundhedsfaglige felt kan komme i betragtning.
Relevant videreuddannelse og dokumenteret erfaring med koordinations- og udredningsarbejde vil blive betragtet som en fordel.


*https://socialstyrelsen.dk/projekter-og-initiativer/voksne/udbredelse-af-housing-first
 
Forsorgscentret kan tilbyde arbejdsforhold, der understøtter ovenstående forventninger.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Jørgen Kratmann på telefon 87 87 75 00.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en straffeattest.
Udvælgelsessamtaler forventes afviklet uge 4 i 2020
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330148966Phoenix-8aca0fc612020-01-07T00:00:00Fagkoordinator
Har du lyst til både at koordinere den faglige indsats for udsatteområdets bostøtte og samtidigt  selv deltage i indsatsen som aktiv bostøttemedarbejder, så har vi måske jobbet til dig.
 
 
Forsorgscenter Viborg søger velkvalificeret social/pædagogisk fagkoordinator til bostøtten i forhold til udsatte borgere. (SEL. §85 m.m.)
Det er en nykonstrueret stilling på 37 timer ugentligt. Du vil fortrinsvis skulle arbejde i dagtimerne på hverdage.
 
Forsorgscentrets opgaver:
Forsorgscenter Viborg drives af Viborg Kommune som en del af Socialområdet.
Metodisk planlægger vi indsatsen ud fra principperne i ”Housing First” og tilbyder udsatte borgere bostøtte med henblik på at udvikle stabilitet i eget hjem.

Stillingsindhold:
I tæt samarbejde med lederen af Forsorgscentret indgår du som fagkoordinator i udsatte-områdets bostøtteteam.
Du vil som en del af et tværfagligt team være beskæftiget med både koordinations-arbejde og selv deltage i teamets motivationsarbejde, rådgivning, vejledning og praktisk hjælp sammen med den enkelte borger.
 
 Vi forventer at du:
 
  • har en mellemlang videregående grunduddannelse* gerne med og erfaring og relevant kompetencegivende tillægsuddannelse inden for det socialfaglige felt.
  • har lyst til, og erfaring med – at koordinere den sociale indsats i et team, herunder arbejde med tjenestetilrettelæggelse og arbejdsfordeling mellem individuelle kontaktpersoner  i en teambaseret organisation.
  • har erfaring med og bred indsigt i social indsats i forhold til udsatte borgere, hvis liv i høj grad er præget af rusmidler.
  • har lyst til at arbejde indenfor et område, hvor der til stadighed opstår nye behov som følge af udviklingen i samfundet og tilbuddene i de offentlige hjælpesystemer
  • har lyst til at videreudvikle og implementere den metodiske tilgang ”Housing First”* ud fra Viborg Kommunes vedtagne socialpolitik
  • kan formulere dig skriftligt og har erfaring med systematisk samarbejde om udredning og formulering af handleplaner – f.eks. ud fra Voksenudredningsmodellen
  • har lyst og evne til tydelig kommunikation i en teamorganiseret tværfaglig organisation, der rummer stor selvstændighed for den enkelte medarbejder i opgaveløsningen
  • har kørekort til personbil.
  
*Ansøgere med mellemlang videregående uddannelse og erfaring inden for det sociale, pædagogiske eller sundhedsfaglige felt kan komme i betragtning.
Relevant videreuddannelse og dokumenteret erfaring med koordinations- og udredningsarbejde vil blive betragtet som en fordel.


*https://socialstyrelsen.dk/projekter-og-initiativer/voksne/udbredelse-af-housing-first
 
Forsorgscentret kan tilbyde arbejdsforhold, der understøtter ovenstående forventninger.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Jørgen Kratmann på telefon 87 87 75 00.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en straffeattest.
Udvælgelsessamtaler forventes afviklet uge 4 i 2020
 

2020-01-20T00:53:17.797 Har du lyst til både at koordinere den faglige indsats for udsatteområdets bostøtte og samtidigt selv deltage i indsatsen som aktiv bostøttemedarbejder, så har vi måske jobbet til dig. Forsorgscenter Viborg søger velkvalificeret social pædagogisk fagkoordinator til bostøtten i forhold til udsatte borgere. (SEL. 85 m.m.) Det er en nykonstrueret stilling på 37 timer ugentligt. Du vil fortrinsvis skulle arbejde i dagtimerne på hverdage. Forsorgscentrets opgaver: Forsorgscenter Viborg drives af Viborg Kommune som en del af Socialområdet. Metodisk planlægger vi indsatsen ud fra principperne i Housing First og tilbyder udsatte borgere bostøtte med henblik på at udvikle stabilitet i eget hjem. Stillingsindhold: I tæt samarbejde med lederen af Forsorgscentret indgår du som fagkoordinator i udsatte-områdets bostøtteteam. Du vil som en del af et tværfagligt team være beskæftiget med både koordinations-arbejde og selv deltage i teamets motivationsarbejde, rådgivning, vejledning og praktisk hjælp sammen med den enkelte borger. Vi forventer at du: har en mellemlang videregående grunduddannelse* gerne med og erfaring og relevant kompetencegivende tillægsuddannelse inden for det socialfaglige felt.har lyst til, og erfaring med at koordinere den sociale indsats i et team, herunder arbejde med tjenestetilrettelæggelse og arbejdsfordeling mellem individuelle kontaktpersoner i en teambaseret organisation.har erfaring med og bred indsigt i social indsats i forhold til udsatte borgere, hvis liv i høj grad er præget af rusmidler.har lyst til at arbejde indenfor et område, hvor der til stadighed opstår nye behov som følge af udviklingen i samfundet og tilbuddene i de offentlige hjælpesystemerhar lyst til at videreudvikle og implementere den metodiske tilgang Housing First * ud fra Viborg Kommunes vedtagne socialpolitikkan formulere dig skriftligt og har erfaring med systematisk samarbejde om udredning og formulering af handleplaner f.eks. ud fra Voksenudredningsmodellenhar lyst og evne til tydelig kommunikation i en teamorganiseret tværfaglig organisation, der rummer stor selvstændighed for den enkelte medarbejder i opgaveløsningenhar kørekort til personbil. *Ansøgere med mellemlang videregående uddannelse og erfaring inden for det sociale, pædagogiske eller sundhedsfaglige felt kan komme i betragtning. Relevant videreuddannelse og dokumenteret erfaring med koordinations- og udredningsarbejde vil blive betragtet som en fordel. *https: socialstyrelsen.dk projekter-og-initiativer voksne udbredelse-af-housing-first Forsorgscentret kan tilbyde arbejdsforhold, der understøtter ovenstående forventninger. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jørgen Kratmann på telefon 87 87 75 00. Løn og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst. Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en straffeattest. Udvælgelsessamtaler forventes afviklet uge 4 i 202011Jobnet8aca0fc6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-19T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=cbfe791b-cf18-4641-82bb-0eaf24f5eaea0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3684779Udsatteområdet11Rørsangervej 58800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000877931JobNet5093585509358510002-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aca0fc6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aca0fc6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aca0fc6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aca0fc6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgFagkoordinator12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363851162Jørgennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330194573Opholdsstedet Spangen søger en pædagogRobot Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde. Din profil: -Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har gode skriftlige kompetancer. - at du kan bevare overblikket og roen i enhver situation, være handlekraftig, loyal, fleksibel, samt brænder for et job som netop dette. Om Spangen: Vi er et velrenommeret opholdssted, med virke siden 2006. Vi er godkendt til 7 pladser og til at modtage børn og unge fra 5 år. Derudover tilbyder vi efterværn. To af pladserne er fleksible 107 pladser. Vi har fokus på menneskers ressourser,- og samtidigt en erkendelse af, at der kan være tale om forskellige udfordringer og behov i de menneskelige grundvilkår. Vi ser på mennesker som absolut unikke og individuelle personer. Vi er nærværende og værdsætter et trygt og omsorgsgivende miljø, der indbyder til dialog. Høj faglighed, ansvarlighed og ejerskab kendetegner stedet. Link: spangen-info.dk Ansøgningsfrist 9. marts 2020 Forventede jobsamtaler i uge 11. Alene de, som bliver indkaldt til samtale, får svar. Ansøgningen sendes til leder Sara Zøllner på mail mail@spangen-info.dk

Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde.

 Din profil:

-Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har gode skriftlige kompetancer.

- at du kan bevare overblikket og roen i enhver situation, være handlekraftig, loyal, fleksibel, samt brænder for et job som netop dette.

Om Spangen:

Vi er et velrenommeret opholdssted, med virke siden 2006.

Vi er godkendt til 7 pladser og til at modtage børn og unge fra 5 år. Derudover tilbyder vi efterværn. To af pladserne er fleksible § 107 pladser.

Vi har fokus på menneskers ressourser,- og samtidigt en erkendelse af, at der kan være tale om forskellige udfordringer og behov i de menneskelige grundvilkår. Vi ser på mennesker som absolut unikke og individuelle personer.

Vi er nærværende og værdsætter et trygt og omsorgsgivende miljø, der indbyder til dialog.

Høj faglighed, ansvarlighed og ejerskab kendetegner stedet.

Link: spangen-info.dk

Ansøgningsfrist 9. marts 2020 Forventede jobsamtaler i uge 11. Alene de, som bliver indkaldt til samtale, får svar.

Ansøgningen sendes til leder Sara Zøllner på mail mail@spangen-info.dk

 

 

 

Fonden SPANGENSilkeborg2020-02-26T00:00:002020-03-09T00:00:00
330194986Vågen Nattevagt til Børne og Unge Center Vejle Fjords døgnafdeling StjernenBasic Vi søger en 25 timers vågen nattevagt med start hurtigst muligt. Om os Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende socialpædagogisk specialinstitution med intern skole for børn og unge i alderen 4 23 år med socio-emotionelle vanskeligheder og eller hjerneorganiske dysfunktioner. Der er driftsoverenskomst med Vejle Kommune. Børne og Unge Center Vejle Fjord består aktuelt af 7 døgnafdelinger med plads til 42 børn mellem 4 og 18 år, en intern skole Solvejskolen med også eksterne elever og Samværshuset, som løser opgaver med støttet eller overvåget samvær. Herudover løses ambulante opgaver i familier og støtte-, udslusnings- og efterværnsopgaver, samt konsulentfunktioner i familier. Pædagogisk tilgang og metode I alle opgaver arbejdes ud fra et fælles fagligt fundament, bestående af formulerede menneskesyn, værdisæt og teoretiske referencerammer. Det betyder konkret at miljø og kultur i organisationen er anerkendende, inddragende og ressourcefokuseret. Samt at udviklingsarbejdet tager afsæt i relevant viden og evidensbaserede metoder bl.a. systemteoretiske, narrative, kognitive og mentaliserende referencerammer. Forældre inddrages så meget som muligt i barnets hverdag. Afd. Stjernen er en døgnafdeling med plads til 9 børn, hvor der er vågen nattevagt. Afdelingen er fysisk forbundet med en mindre døgnafdeling Satellitten, hvor der er plads til 5 børn og hvor der er en sovende medarbejder om natten. Stjernen har et særligt fokus på inddragelse af naturen i udviklingsarbejdet med børnene. Begge afdelingerne er til børn, der har brug for længerevarende socialpædagogisk indsats. Børnene går enten i almen skole eller intern specialskole. Der er fokus på et så hjemligt miljø som muligt og samtidig en tydelig struktureret hverdag fuld af gode aktiviteter. Om jobbet Du møder ind, når børnene er puttede og du skal drage omsorg for de børn, der måtte vågne i løbet af natten og sikre at de ikke holde hinanden vågne, men kommer til at sove igen. Du skal varetage forskellige praktiske opgaver på afdelingen, som at gøre rent, vaske tøj samt dække bord til morgenmaden og gerne med frisk bagte boller og smoothies. Du er sammen med en af dagpædagogerne med til at vække børnene, spise morgenmad med dem og sende dem afsted i skolen. Du har et væsentligt ansvar i at afdelingen fremstår hyggelig, opryddet og hjemlig. Du vil indgå i en personalegruppe af fagligt dygtige kolleger, med et bredt spænd af kompetencer og hvor de forskellige arbejdsfunktioner bliver værdsat som en væsentlig del af det at kunne løse kerneopgaven med børn og familier. Din arbejdstid er kl. 22.45 kl. 08.45 og bliver fordelt over 3 uger med hhv. 2x2 hverdage og 3 dage i weekenden. Vi forventer at du • hviler i dig selv • er vant til at arbejde om natten • kan rumme børn med udfordrende adfærd • kan holde sig vågen om natten • arbejder effektivt, målrettet og struktureret • kan arbejde empatisk, struktureret og anerkendende • har humor og let til smil • er en god og loyal teamplayer • er fleksibel og omstillingsparat Vi tilbyder • En velfungerende og engageret organisation i stor udvikling • En organisation der har fokus på høj faglighed og udvikling heraf • En organisation der i alle opgaver arbejder ud fra et fælles fagligt fundament bestående af formulerede menneskesyn, værdisæt og teoretiske referencerammer. • Et værdisæt der bl.a. er baseret på en anerkendende tilgang, såvel i opgave, som ift. børn, unge, forældre og kollegaer • Høj grad af uddelegering Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst med SL. Flere oplysninger Har du enkelte spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afd. leder på Stjernen og Satelitten Frederik Sjøgren på tlf.: 21 78 64 97 den 28. februar 2020 og den 4. marts 2020 i tidsrummet kl. 9.00 til 10.00, samt den 13. marts 2020 kl. 10.00 til 11.00. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bucvf.dk Ansøgningsfrist Den 22. marts 2020. Der vil løbende blive afholdt samtaler. Såfremt du ikke har hørt noget inden den 1. april 2020, vil stillingen være besat til anden side. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en 25 timers vågen nattevagt med start hurtigst muligt.

Om os
Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende socialpædagogisk specialinstitution med intern skole for børn og unge i alderen 4 – 23 år med socio-emotionelle vanskeligheder og/eller hjerneorganiske dysfunktioner. Der er driftsoverenskomst med Vejle Kommune.
Børne og Unge Center Vejle Fjord består aktuelt af 7 døgnafdelinger med plads til 42 børn mellem 4 og 18 år, en intern skole – Solvejskolen – med også eksterne elever og Samværshuset, som løser opgaver med støttet eller overvåget samvær. Herudover løses ambulante opgaver i familier og støtte-, udslusnings- og efterværnsopgaver, samt konsulentfunktioner i familier.
Pædagogisk tilgang og metode
I alle opgaver arbejdes ud fra et fælles fagligt fundament, bestående af formulerede menneskesyn, værdisæt og teoretiske referencerammer. Det betyder konkret at miljø og kultur i organisationen er anerkendende, inddragende og ressourcefokuseret. Samt at udviklingsarbejdet tager afsæt i relevant viden og evidensbaserede metoder bl.a. systemteoretiske, narrative, kognitive og mentaliserende referencerammer. Forældre inddrages så meget som muligt i barnets hverdag.

Afd. Stjernen er en døgnafdeling med plads til 9 børn, hvor der er vågen nattevagt. Afdelingen er fysisk forbundet med en mindre døgnafdeling Satellitten, hvor der er plads til 5 børn og hvor der er en sovende medarbejder om natten. Stjernen har et særligt fokus på inddragelse af naturen i udviklingsarbejdet med børnene.
Begge afdelingerne er til børn, der har brug for længerevarende socialpædagogisk indsats. Børnene går enten i almen skole eller intern specialskole. Der er fokus på et så hjemligt miljø som muligt og samtidig en tydelig struktureret hverdag fuld af gode aktiviteter.

Om jobbet
Du møder ind, når børnene er puttede og du skal drage omsorg for de børn, der måtte vågne i løbet af natten og sikre at de ikke holde hinanden vågne, men kommer til at sove igen.
Du skal varetage forskellige praktiske opgaver på afdelingen, som at gøre rent, vaske tøj samt dække bord til morgenmaden og gerne med frisk bagte boller og smoothies. Du er sammen med en af dagpædagogerne med til at vække børnene, spise morgenmad med dem og sende dem afsted i skolen.
Du har et væsentligt ansvar i at afdelingen fremstår hyggelig, opryddet og hjemlig.

Du vil indgå i en personalegruppe af fagligt dygtige kolleger, med et bredt spænd af kompetencer og hvor de forskellige arbejdsfunktioner bliver værdsat som en væsentlig del af det at kunne løse kerneopgaven med børn og familier.
Din arbejdstid er kl. 22.45 – kl. 08.45 og bliver fordelt over 3 uger med hhv. 2x2 hverdage og 3 dage i weekenden.

Vi forventer at du
• hviler i dig selv
• er vant til at arbejde om natten
• kan rumme børn med udfordrende adfærd
• kan holde sig vågen om natten
• arbejder effektivt, målrettet og struktureret
• kan arbejde empatisk, struktureret og anerkendende
• har humor og let til smil
• er en god og loyal teamplayer
• er fleksibel og omstillingsparat

Vi tilbyder
• En velfungerende og engageret organisation i stor udvikling
• En organisation der har fokus på høj faglighed og udvikling heraf
• En organisation der i alle opgaver arbejder ud fra et fælles fagligt fundament bestående af formulerede menneskesyn, værdisæt og teoretiske referencerammer.
• Et værdisæt der bl.a. er baseret på en anerkendende tilgang, såvel i opgave, som ift. børn, unge, forældre og kollegaer
• Høj grad af uddelegering

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst med SL.

Flere oplysninger
Har du enkelte spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afd. leder på Stjernen og Satelitten Frederik Sjøgren på tlf.: 21 78 64 97 den 28. februar 2020 og den 4. marts 2020 i tidsrummet kl. 9.00 til 10.00, samt den 13. marts 2020 kl. 10.00 til 11.00.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bucvf.dk

Ansøgningsfrist
Den 22. marts 2020. Der vil løbende blive afholdt samtaler.
Såfremt du ikke har hørt noget inden den 1. april 2020, vil stillingen være besat til anden side.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/82689171_logo.pngBørne og Unge Center Vejle FjordVejle Øst2020-02-26T15:07:17.1802020-03-22T00:00:00
330173154Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1661898d_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2020-02-06T17:37:56.4132020-03-01T00:00:00
330195613SocialpædagogRobot Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdetHar du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da vi har fået en opnormering i forbindelse med nogle nye spændende Stillingen er på 32-35 timer uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.Vi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Der ud over har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.Den ledige stilling er i boligerne. Der vil således forekomme dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend. Beboerne er præget af funktionsnedsættelser og derved have behov for hjælp og omsorg i forbindelse med praktiske gøremål i hverdagen.Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude. Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer. Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske områdeGerne relevant erfaring med og efter- videreuddannelse ift. senhjerneskadeområdetHar gode samarbejdsevner og kan spille ind med sin faglighed i det tværfaglige samarbejdeEr stærk i koblingen omsætningen imellem teori og praksisKan reflektere over praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitioner.Vi ønsker følgende kvaliteterPersonligt engagement En inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.Flair for relations arbejde og tværfaglighed.Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet omstillingsevne.Er i stand til at håndtere og bevare roen overblikket når der er travlt og ved konflikter.Du skal være indstillet påVaretagelse af basale plejeopgaverStor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores husDeltagelse i ferieture.Vi tilbyderEfteruddannelse i neuropædagogikBeboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.Et livfuldt hus med mange aktiviteter.En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.Faglige og engagerede kollegaer.Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis.Gode kolleger.Kørekort en fordel.AnsættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerHenvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.Ansøgningsfrist den 19. marts 2020Udvælgelse til samtale vil ske 19. marts 2020Samtaler forventes at finde sted 23. marts 2020Ansættelsesforhold32-35 timer ugeTiltrædelse01-04-2020Ansøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerBoligerne Lene BredahlsgadeKontaktpersonHenvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdet

Har du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?

Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da vi har fået en opnormering i forbindelse med nogle nye spændende Stillingen er på 32-35 timer/uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.

Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Der ud over har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.
Den ledige stilling er i boligerne. Der vil således forekomme dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend. Beboerne er præget af funktionsnedsættelser og derved have behov for hjælp og omsorg i forbindelse med praktiske gøremål i hverdagen.

Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude. Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer.
  • Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske område
  • Gerne relevant erfaring med og efter-/videreuddannelse ift. senhjerneskadeområdet
  • Har gode samarbejdsevner og kan spille ind med sin faglighed i det tværfaglige samarbejde
  • Er stærk i koblingen/omsætningen imellem teori og praksis
  • Kan reflektere over praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.
  • Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitioner.

Vi ønsker følgende kvaliteter
  • Personligt engagement
  • En inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.
  • Flair for relations arbejde og tværfaglighed.
  • Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet/omstillingsevne.
  • Er i stand til at håndtere og bevare roen / overblikket når der er travlt og ved konflikter.

Du skal være indstillet på
  • Varetagelse af basale plejeopgaver
  • Stor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores hus
  • Deltagelse i ferieture.

Vi tilbyder
  • Efteruddannelse i neuropædagogik
  • Beboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.
  • Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.
  • Et livfuldt hus med mange aktiviteter.
  • En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.
  • Faglige og engagerede kollegaer.
  • Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.
  • Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis.
  • Gode kolleger.

Kørekort en fordel.

Ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Henvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.

Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.

Ansøgningsfrist den 19. marts 2020
Udvælgelse til samtale vil ske 19. marts 2020
Samtaler forventes at finde sted 23. marts 2020

Ansættelsesforhold
32-35 timer/uge

Tiltrædelse
01-04-2020

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Boligerne Lene Bredahlsgade

Kontaktperson
Henvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.

 

Randers KommuneRanders C2020-02-27T00:00:002020-03-19T00:00:00
330191944UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.Robot Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende konsulterende gadeplansmedarbejdere.UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. erdiagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHDer udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærder kriminelle kriminalitetstruedeer forbrugende misbrugende af alkohol og el. euforiserende stoffer har samspilsproblemer i forhold til forældreer marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.Der søges medarbejdere somer socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuseredeer i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over dennekan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge familienformår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilganghar et udstrakt kendskab til målgruppenhar erfaring i arbejdet med grupperformår at være fleksibel og er omstillingsparatkan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår strukturformår at arbejde tværfagligter indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejdeformår skriftligheder indforstået med at effektmåle.Ansøgningsfristtorsdag den 19. marts.Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.Løn- og ansættelsesvilkårI henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.Yderligere informationKan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.AnsættelsesforholdFastansættelse - fuld tid.Tiltrædelse1. marts eller snarest derefterAnsøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerUngebasenKontaktpersonBirgitte Lundø FischerPr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.

UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende/konsulterende gadeplansmedarbejdere.

UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.

Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. er
  • diagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHD
  • er udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærd
  • er kriminelle/kriminalitetstruede
  • er forbrugende/misbrugende af alkohol og/el. euforiserende stoffer
  • har samspilsproblemer i forhold til forældre
  • er marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.

Der søges medarbejdere som
  • er socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.
  • har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuserede
  • er i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over denne
  • kan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge/familien
  • formår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilgang
  • har et udstrakt kendskab til målgruppen
  • har erfaring i arbejdet med grupper
  • formår at være fleksibel og er omstillingsparat
  • kan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår struktur
  • formår at arbejde tværfagligt
  • er indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejde
  • formår skriftlighed
  • er indforstået med at effektmåle.

Ansøgningsfrist
torsdag den 19. marts.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.

Yderligere information
Kan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse - fuld tid.

Tiltrædelse
1. marts eller snarest derefter

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Ungebasen

Kontaktperson
Birgitte Lundø Fischer

 

Randers KommuneRanders NØ2020-02-21T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Opholdsstedet Spangen søger en pædagog

Fonden SPANGEN

Silkeborg
Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde. Din profil: -Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har g...
Indrykket:26. februar 2020

Vågen Nattevagt til Børne og Unge Center Vejle Fjords døgnafdeling Stjernen

Børne og Unge Center Vejle Fjord

Vejle Øst
Vi søger en 25 timers vågen nattevagt med start hurtigst muligt. Om os Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende socialpædagogisk specialinstitution med intern skole for børn og unge i alderen 4 23 år med socio-emotionelle vanskeligheder og ...
Indrykket:26. februar 2020

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:6. februar 2020

Socialpædagog

Randers Kommune

Randers C
Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdetHar du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da v...
Indrykket:27. februar 2020

UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.

Randers Kommune

Randers NØ
Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og ha...
Indrykket:21. februar 2020