Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagkoordinator til budget- og regnskabsteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Har du lyst til at drive den faglige udvikling af vores controllerteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen?
Bliv en del af en forvaltning med høj politisk bevågenhed. Her er du med til at sætte dit præg på, hvordan vi arbejder med økonomistyring og -opfølgning, nu og i fremtiden. 

Indgå i et centralt økonomikontor
Du bliver en del af Centralforvaltningens økonomikontor for Budget, Regnskab og Ejendomme, hvor du bliver fagkoordinator for budget- og regnskabsteamet med seks dygtige økonomikonsulenter. Med et årligt driftsbudget på ca. 1½ mia. kr. har vi ansvar for at rådgive og understøtte vores decentrale enheder, som tæller Jobcenter København, Københavns Erhvervshus og Ydelsesservice.

Vi har for nylig implementeret nyt økonomisystem, og vi skal i den kommende tid arbejde videre med at lære at bruge det bedst muligt. Du vil få en central rolle i denne proces, samtidig med at du udvikler teamet og sparrer med dem på det faglige område.

Få ansvar for kvalitet og faglig udvikling
Som fagkoordinator refererer du til kontorchef Niklas Brøndum, som du vil få et tæt samarbejde med og fungere som højre hånd for. Det betyder, at du:

  • varetager tværgående faglige problemstillinger mht. økonomistyring, afregninger, budgettering m.m., hvor du sparrer tæt med teamet
  • igangsætter udvikling af vores fælles redskaber, herunder Excel-værktøjer og rapporter i vores økonomisystem (SAP)
  • samarbejder tæt med kontorchefer og andre fagkoordinatorer i kontoret
  • indsamler viden om god økonomistyring i andre organisationer, herunder i de andre forvaltninger mhp. ideer til forbedringstiltag
  • driver de faglige udviklingsopgaver og koordination i teamet

Et godt arbejdsmiljø med høj faglighed
Du bliver en del af et team af akademikere med et højt fagligt niveau. Vi har en høj grad af selvstændighed i vores opgaver, og vi sparrer med hinanden på tværs af økonomikontores fagligheder, hvor vi i alt er 35 kolleger.

Vi har et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden i mål med opgaverne. Derudover har vi en god balance mellem arbejds- og privatliv, en god mentorordning for nyansatte, og vi tilbyder en god sundhedspakke, fleksordning og meget mere. Læs mere her.

Erfaren økonomiprofil med gode koordineringsevner
Med dit gode overblik finder du det let at indtage en koordinerende og understøttende rolle, hvor du er med til at løfte teamet fagligt. Samtidig har du en stærk økonomifaglighed, der gør dig i stand til at kigge på detaljer og sparre tæt med dit team. 

 Derudover har du:

  • flere års erfaring fra en stilling, der har givet dig grundig indsigt i regnskaber og budgetter – måske fra en stilling som controller eller lignende
  • stærke kompetencer til Excel, og solid erfaring i arbejdet med økonomisystemer (gerne SAP)
  • har en relevant økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. marts 2020.

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Niklas Brøndum på 2133 9346.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151961Phoenix-4316d0d512020-01-08T15:03:14.073Fagkoordinator til budget- og regnskabsteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Har du lyst til at drive den faglige udvikling af vores controllerteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen?
Bliv en del af en forvaltning med høj politisk bevågenhed. Her er du med til at sætte dit præg på, hvordan vi arbejder med økonomistyring og -opfølgning, nu og i fremtiden. 

Indgå i et centralt økonomikontor
Du bliver en del af Centralforvaltningens økonomikontor for Budget, Regnskab og Ejendomme, hvor du bliver fagkoordinator for budget- og regnskabsteamet med seks dygtige økonomikonsulenter. Med et årligt driftsbudget på ca. 1½ mia. kr. har vi ansvar for at rådgive og understøtte vores decentrale enheder, som tæller Jobcenter København, Københavns Erhvervshus og Ydelsesservice.

Vi har for nylig implementeret nyt økonomisystem, og vi skal i den kommende tid arbejde videre med at lære at bruge det bedst muligt. Du vil få en central rolle i denne proces, samtidig med at du udvikler teamet og sparrer med dem på det faglige område.

Få ansvar for kvalitet og faglig udvikling
Som fagkoordinator refererer du til kontorchef Niklas Brøndum, som du vil få et tæt samarbejde med og fungere som højre hånd for. Det betyder, at du:

  • varetager tværgående faglige problemstillinger mht. økonomistyring, afregninger, budgettering m.m., hvor du sparrer tæt med teamet
  • igangsætter udvikling af vores fælles redskaber, herunder Excel-værktøjer og rapporter i vores økonomisystem (SAP)
  • samarbejder tæt med kontorchefer og andre fagkoordinatorer i kontoret
  • indsamler viden om god økonomistyring i andre organisationer, herunder i de andre forvaltninger mhp. ideer til forbedringstiltag
  • driver de faglige udviklingsopgaver og koordination i teamet

Et godt arbejdsmiljø med høj faglighed
Du bliver en del af et team af akademikere med et højt fagligt niveau. Vi har en høj grad af selvstændighed i vores opgaver, og vi sparrer med hinanden på tværs af økonomikontores fagligheder, hvor vi i alt er 35 kolleger.

Vi har et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden i mål med opgaverne. Derudover har vi en god balance mellem arbejds- og privatliv, en god mentorordning for nyansatte, og vi tilbyder en god sundhedspakke, fleksordning og meget mere. Læs mere her.

Erfaren økonomiprofil med gode koordineringsevner
Med dit gode overblik finder du det let at indtage en koordinerende og understøttende rolle, hvor du er med til at løfte teamet fagligt. Samtidig har du en stærk økonomifaglighed, der gør dig i stand til at kigge på detaljer og sparre tæt med dit team. 

 Derudover har du:

  • flere års erfaring fra en stilling, der har givet dig grundig indsigt i regnskaber og budgetter – måske fra en stilling som controller eller lignende
  • stærke kompetencer til Excel, og solid erfaring i arbejdet med økonomisystemer (gerne SAP)
  • har en relevant økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. marts 2020.

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Niklas Brøndum på 2133 9346.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

2020-01-23T00:52:25.030 Har du lyst til at drive den faglige udvikling af vores controllerteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen? Bliv en del af en forvaltning med høj politisk bevågenhed. Her er du med til at sætte dit præg på, hvordan vi arbejder med økonomistyring og -opfølgning, nu og i fremtiden. Indgå i et centralt økonomikontor Du bliver en del af Centralforvaltningens økonomikontor for Budget, Regnskab og Ejendomme, hvor du bliver fagkoordinator for budget- og regnskabsteamet med seks dygtige økonomikonsulenter. Med et årligt driftsbudget på ca. 1½ mia. kr. har vi ansvar for at rådgive og understøtte vores decentrale enheder, som tæller Jobcenter København, Københavns Erhvervshus og Ydelsesservice. Vi har for nylig implementeret nyt økonomisystem, og vi skal i den kommende tid arbejde videre med at lære at bruge det bedst muligt. Du vil få en central rolle i denne proces, samtidig med at du udvikler teamet og sparrer med dem på det faglige område. Få ansvar for kvalitet og faglig udvikling Som fagkoordinator refererer du til kontorchef Niklas Brøndum, som du vil få et tæt samarbejde med og fungere som højre hånd for. Det betyder, at du: varetager tværgående faglige problemstillinger mht. økonomistyring, afregninger, budgettering m.m., hvor du sparrer tæt med teamet igangsætter udvikling af vores fælles redskaber, herunder Excel-værktøjer og rapporter i vores økonomisystem (SAP) samarbejder tæt med kontorchefer og andre fagkoordinatorer i kontoret indsamler viden om god økonomistyring i andre organisationer, herunder i de andre forvaltninger mhp. ideer til forbedringstiltag driver de faglige udviklingsopgaver og koordination i teamet Et godt arbejdsmiljø med høj faglighed Du bliver en del af et team af akademikere med et højt fagligt niveau. Vi har en høj grad af selvstændighed i vores opgaver, og vi sparrer med hinanden på tværs af økonomikontores fagligheder, hvor vi i alt er 35 kolleger. Vi har et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden i mål med opgaverne. Derudover har vi en god balance mellem arbejds- og privatliv, en god mentorordning for nyansatte, og vi tilbyder en god sundhedspakke, fleksordning og meget mere. Læs mere her. Erfaren økonomiprofil med gode koordineringsevner Med dit gode overblik finder du det let at indtage en koordinerende og understøttende rolle, hvor du er med til at løfte teamet fagligt. Samtidig har du en stærk økonomifaglighed, der gør dig i stand til at kigge på detaljer og sparre tæt med dit team. Derudover har du: flere års erfaring fra en stilling, der har givet dig grundig indsigt i regnskaber og budgetter måske fra en stilling som controller eller lignende stærke kompetencer til Excel, og solid erfaring i arbejdet med økonomisystemer (gerne SAP) har en relevant økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. marts 2020. Interesseret? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Niklas Brøndum på 2133 9346. Vi glæder os til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020. Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.10Phoenix4316d0d5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163198&DepartmentId=19692&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3687902CF 6. kontor - Budget, Regnskab og Ejendomme11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001881049KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16319800008-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4316d0d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4316d0d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4316d0d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4316d0d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFagkoordinator til budget- og regnskabsteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration363884741mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK