Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Københavns Borgerservice

Har du stor faglig indsigt i kørekort- og pasområdet? Har du erfaring som fagkoordinator eller lyst og evner til at træde ind i rollen? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, der arbejder målrettet for at udvikle og forbedre servicen til borgerne?

Københavns Borgerservice betjener årligt 1,2 mio. borgere. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner og give overblik og svar.

Vi søger en fagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Borgerservice Front. Borgerservice Front består af syv fysiske borgerserviceindgange og kommunens telefoniske hovednummer. Vi betjener borgerne ved personligt fremmøde, telefonisk og via digital selv- og medbetjening. På pas- og kørekortområdet har vi årligt 165.000 henvendelser.

Dine opgaver
Sammen med dine kollegaer yder du målrettet og professionel service til borgerne, og du er med til at indfri vores mål om høj borgertilfredshed og god trivsel.

Som fagkoordinator har du overblik, helhedssyn og er vores faglige fyrtårn på kørekort- og pasområdet. Du skaber processer, der bringer kollegaernes viden og erfaring i spil, for på den måde at skabe resultater i form af produktive og innovative tiltag. Med andre ord får du en central rolle i forhold til at sikre et højt fagligt niveau på kørekort- og pasområdet. Det indebærer, at du:

  • følger den faglige udvikling på kørekort- og pasområdet, afklarer tvivlsspørgsmål og sikrer, at vi altid er opdateret i forhold til gældende lovgivning
  • omsætter ny viden og ændringer til praksis og formidler til kolleger på teammøder eller ved kompetenceudviklingsforløb 
  • vedligeholder arbejdsgangsbeskrivelser til understøttelse af organisatoriske og driftsmæssige procedurer og processer
  • tænker på tværs af kanaler, både i sparring med kolleger og i dialog med samarbejdspartnere, så der er en effektiv sammenhæng mellem digital selvbetjening, web, telefoni og det fysiske borgermøde
  • er tovholder på udviklings- og implementeringsopgaver på områderne
  • går foran i serviceformidlerrollen og værtsrollen og fremmer det gode samarbejde på tværs i Borgerservice Front.

Som fagkoordinator får du en bred berøringsflade til alle kolleger i Borgerservice Front, og du får et tæt samarbejde med øvrige fagkoordinatorer, ledergruppen og eksterne samarbejdspartnere. Du indgår i driften 5-10 timer ugentligt for at sikre en tæt kobling til den daglige opgavevaretagelse.

Hvem er du?
Fagligt forventer vi, at du:

  • har stor og dokumenteret erfaring inden for kørekort- og pasområdet, fx fra en kommune
  • har en relevant uddannelsesbaggrund
  • har erfaring som fagkoordinator eller anden erfaring, som gør dig i stand til at træde ind i rollen
  • har flair for digital service og et godt kendskab til de digitale borgerserviceløsninger
  • stærke formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt, så du kan oversætte kompleks viden til simpel og anvendelig handling 

På det personlige plan søger vi en fagkoordinator, som:

  • er proaktiv og initiativrig
  • har udprægede gode samarbejdsevner og kan arbejde både selvstændigt og i team
  • arbejder professionelt og er åben og imødekommende
  • tager ansvar
  • er fleksibel og har et højt energiniveau 

Vi tilbyder
Du bliver en del af en aktiv og udviklede arbejdsplads med engagerede og dygtige kolleger. Med udgangspunkt i vores kerneopgave udvikler vi hele tiden vores opgaveløsning og faglighed. Vi tror på, at et stærkt og tværgående arbejdsfællesskab er det bedste udgangspunkt for den gode serviceoplevelse.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig, og du skal være fleksibel i forhold til placering af arbejdstid. Dit primære tjenestested er Borgerservice Indre By, Nyropsgade i København V.  
 
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst og der er tilknyttet et funktionstillæg til stillingen. Vi tilbyder løbende kompetenceudvikling. Ansættelse den 1. april 2020.
 
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Janne Dinesen på 3046 6737.

Søg via nedenstående link senest mandag den 10. februar 2020.
Vi forventer at holde 1. samtale den 19. februar og 2. samtale den 24. februar.

Københavns Borgerservice
Københavns Borgerservice er en selvstændig enhed under Økonomiforvaltningen. Vi er 500 ansatte fordelt på en række fagområder – lige fra den borgernære kontakt på telefonen, i de tre borgerservicecentre, på vores hjemmeside og til sagsbehandling på områder som f.eks. opkrævning, folkeregister, folkepension og boligstøtte. Københavns Borgerservice er en arbejdsplads, der prioriterer sundhed højt. Vi tager ansvar for medarbejdernes trivsel og arbejder løbende på at udvikle gode sundhedsfremmende medarbejdertilbud. Københavns Kommune på Internettet: www.kk.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330161589Phoenix-e8668aa312020-01-21T14:09:03.203Fagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Københavns Borgerservice

Har du stor faglig indsigt i kørekort- og pasområdet? Har du erfaring som fagkoordinator eller lyst og evner til at træde ind i rollen? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, der arbejder målrettet for at udvikle og forbedre servicen til borgerne?

Københavns Borgerservice betjener årligt 1,2 mio. borgere. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner og give overblik og svar.

Vi søger en fagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Borgerservice Front. Borgerservice Front består af syv fysiske borgerserviceindgange og kommunens telefoniske hovednummer. Vi betjener borgerne ved personligt fremmøde, telefonisk og via digital selv- og medbetjening. På pas- og kørekortområdet har vi årligt 165.000 henvendelser.

Dine opgaver
Sammen med dine kollegaer yder du målrettet og professionel service til borgerne, og du er med til at indfri vores mål om høj borgertilfredshed og god trivsel.

Som fagkoordinator har du overblik, helhedssyn og er vores faglige fyrtårn på kørekort- og pasområdet. Du skaber processer, der bringer kollegaernes viden og erfaring i spil, for på den måde at skabe resultater i form af produktive og innovative tiltag. Med andre ord får du en central rolle i forhold til at sikre et højt fagligt niveau på kørekort- og pasområdet. Det indebærer, at du:

  • følger den faglige udvikling på kørekort- og pasområdet, afklarer tvivlsspørgsmål og sikrer, at vi altid er opdateret i forhold til gældende lovgivning
  • omsætter ny viden og ændringer til praksis og formidler til kolleger på teammøder eller ved kompetenceudviklingsforløb 
  • vedligeholder arbejdsgangsbeskrivelser til understøttelse af organisatoriske og driftsmæssige procedurer og processer
  • tænker på tværs af kanaler, både i sparring med kolleger og i dialog med samarbejdspartnere, så der er en effektiv sammenhæng mellem digital selvbetjening, web, telefoni og det fysiske borgermøde
  • er tovholder på udviklings- og implementeringsopgaver på områderne
  • går foran i serviceformidlerrollen og værtsrollen og fremmer det gode samarbejde på tværs i Borgerservice Front.

Som fagkoordinator får du en bred berøringsflade til alle kolleger i Borgerservice Front, og du får et tæt samarbejde med øvrige fagkoordinatorer, ledergruppen og eksterne samarbejdspartnere. Du indgår i driften 5-10 timer ugentligt for at sikre en tæt kobling til den daglige opgavevaretagelse.

Hvem er du?
Fagligt forventer vi, at du:

  • har stor og dokumenteret erfaring inden for kørekort- og pasområdet, fx fra en kommune
  • har en relevant uddannelsesbaggrund
  • har erfaring som fagkoordinator eller anden erfaring, som gør dig i stand til at træde ind i rollen
  • har flair for digital service og et godt kendskab til de digitale borgerserviceløsninger
  • stærke formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt, så du kan oversætte kompleks viden til simpel og anvendelig handling 

På det personlige plan søger vi en fagkoordinator, som:

  • er proaktiv og initiativrig
  • har udprægede gode samarbejdsevner og kan arbejde både selvstændigt og i team
  • arbejder professionelt og er åben og imødekommende
  • tager ansvar
  • er fleksibel og har et højt energiniveau 

Vi tilbyder
Du bliver en del af en aktiv og udviklede arbejdsplads med engagerede og dygtige kolleger. Med udgangspunkt i vores kerneopgave udvikler vi hele tiden vores opgaveløsning og faglighed. Vi tror på, at et stærkt og tværgående arbejdsfællesskab er det bedste udgangspunkt for den gode serviceoplevelse.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig, og du skal være fleksibel i forhold til placering af arbejdstid. Dit primære tjenestested er Borgerservice Indre By, Nyropsgade i København V.  
 
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst og der er tilknyttet et funktionstillæg til stillingen. Vi tilbyder løbende kompetenceudvikling. Ansættelse den 1. april 2020.
 
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Janne Dinesen på 3046 6737.

Søg via nedenstående link senest mandag den 10. februar 2020.
Vi forventer at holde 1. samtale den 19. februar og 2. samtale den 24. februar.

Københavns Borgerservice
Københavns Borgerservice er en selvstændig enhed under Økonomiforvaltningen. Vi er 500 ansatte fordelt på en række fagområder – lige fra den borgernære kontakt på telefonen, i de tre borgerservicecentre, på vores hjemmeside og til sagsbehandling på områder som f.eks. opkrævning, folkeregister, folkepension og boligstøtte. Københavns Borgerservice er en arbejdsplads, der prioriterer sundhed højt. Vi tager ansvar for medarbejdernes trivsel og arbejder løbende på at udvikle gode sundhedsfremmende medarbejdertilbud. Københavns Kommune på Internettet: www.kk.dk.

2020-02-11T00:51:23.137 Har du stor faglig indsigt i kørekort- og pasområdet? Har du erfaring som fagkoordinator eller lyst og evner til at træde ind i rollen? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, der arbejder målrettet for at udvikle og forbedre servicen til borgerne? Københavns Borgerservice betjener årligt 1,2 mio. borgere. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner og give overblik og svar. Vi søger en fagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Borgerservice Front. Borgerservice Front består af syv fysiske borgerserviceindgange og kommunens telefoniske hovednummer. Vi betjener borgerne ved personligt fremmøde, telefonisk og via digital selv- og medbetjening. På pas- og kørekortområdet har vi årligt 165.000 henvendelser. Dine opgaver Sammen med dine kollegaer yder du målrettet og professionel service til borgerne, og du er med til at indfri vores mål om høj borgertilfredshed og god trivsel. Som fagkoordinator har du overblik, helhedssyn og er vores faglige fyrtårn på kørekort- og pasområdet. Du skaber processer, der bringer kollegaernes viden og erfaring i spil, for på den måde at skabe resultater i form af produktive og innovative tiltag. Med andre ord får du en central rolle i forhold til at sikre et højt fagligt niveau på kørekort- og pasområdet. Det indebærer, at du: følger den faglige udvikling på kørekort- og pasområdet, afklarer tvivlsspørgsmål og sikrer, at vi altid er opdateret i forhold til gældende lovgivning omsætter ny viden og ændringer til praksis og formidler til kolleger på teammøder eller ved kompetenceudviklingsforløb vedligeholder arbejdsgangsbeskrivelser til understøttelse af organisatoriske og driftsmæssige procedurer og processer tænker på tværs af kanaler, både i sparring med kolleger og i dialog med samarbejdspartnere, så der er en effektiv sammenhæng mellem digital selvbetjening, web, telefoni og det fysiske borgermøde er tovholder på udviklings- og implementeringsopgaver på områderne går foran i serviceformidlerrollen og værtsrollen og fremmer det gode samarbejde på tværs i Borgerservice Front. Som fagkoordinator får du en bred berøringsflade til alle kolleger i Borgerservice Front, og du får et tæt samarbejde med øvrige fagkoordinatorer, ledergruppen og eksterne samarbejdspartnere. Du indgår i driften 5-10 timer ugentligt for at sikre en tæt kobling til den daglige opgavevaretagelse. Hvem er du? Fagligt forventer vi, at du: har stor og dokumenteret erfaring inden for kørekort- og pasområdet, fx fra en kommune har en relevant uddannelsesbaggrund har erfaring som fagkoordinator eller anden erfaring, som gør dig i stand til at træde ind i rollen har flair for digital service og et godt kendskab til de digitale borgerserviceløsninger stærke formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt, så du kan oversætte kompleks viden til simpel og anvendelig handling På det personlige plan søger vi en fagkoordinator, som: er proaktiv og initiativrig har udprægede gode samarbejdsevner og kan arbejde både selvstændigt og i team arbejder professionelt og er åben og imødekommende tager ansvar er fleksibel og har et højt energiniveau Vi tilbyder Du bliver en del af en aktiv og udviklede arbejdsplads med engagerede og dygtige kolleger. Med udgangspunkt i vores kerneopgave udvikler vi hele tiden vores opgaveløsning og faglighed. Vi tror på, at et stærkt og tværgående arbejdsfællesskab er det bedste udgangspunkt for den gode serviceoplevelse. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig, og du skal være fleksibel i forhold til placering af arbejdstid. Dit primære tjenestested er Borgerservice Indre By, Nyropsgade i København V. Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst og der er tilknyttet et funktionstillæg til stillingen. Vi tilbyder løbende kompetenceudvikling. Ansættelse den 1. april 2020. Har du spørgsmål? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Janne Dinesen på 3046 6737. Søg via nedenstående link senest mandag den 10. februar 2020. Vi forventer at holde 1. samtale den 19. februar og 2. samtale den 24. februar. Københavns Borgerservice Københavns Borgerservice er en selvstændig enhed under Økonomiforvaltningen. Vi er 500 ansatte fordelt på en række fagområder lige fra den borgernære kontakt på telefonen, i de tre borgerservicecentre, på vores hjemmeside og til sagsbehandling på områder som f.eks. opkrævning, folkeregister, folkepension og boligstøtte. Københavns Borgerservice er en arbejdsplads, der prioriterer sundhed højt. Vi tager ansvar for medarbejdernes trivsel og arbejder løbende på at udvikle gode sundhedsfremmende medarbejdertilbud. Københavns Kommune på Internettet: www.kk.dk.10Phoenixe8668aa3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163488&DepartmentId=22402&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3695604Borgerservice Indre By11Nyropsgade 71602København VDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001888789KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16348800021-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8668aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8668aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8668aa3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8668aa3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFagkoordinator til kørekort- og pasområdet i Københavns Borgerservice1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration363968134mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK