Fagkoordinator til team for dataunderstøttelse

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Personaleafdelingen søger vi en faglig dygtig og ambitiøs fagkoordinator til et nyetableret team for dataunderstøttelse.

Har du erfaring med at arbejde med analyser og databehandling, og har du lyst til at fordybe dig inden for et omfattende dataunivers? Kan du også kombinere dine analytiske kompetencer med lysten til at motivere og engagere dine nye teamkolleger? Så er det måske netop dig, vi søger.

Lidt om dig:
Du brænder for at være nøgleperson og den fagligt ansvarlige i et samarbejde om at fremdrage relevante data og videreformidle disse, herunder redegøre for udviklingstrends og status, så brugerne får netop dét, der bedst dækker deres informationsbehov.

Du drives af at omsætte din viden i arbejdet med at videreudvikle anvendelig, styringsrelevant og let tilgængelig ledelsesinformation, primært inden for løn- og personaleområdet.

Du får som fagkoordinator det faglige ansvar for teamet og for at understøtte arbejdet med at levere relevant og målrettet data til brug for enten dele af eller hele organisationen.
Som fagkoordinator får du et særligt ansvar, og du får stor indflydelse på, hvordan arbejdet tilrettelægges og udføres i teamet. Du kommer til at opleve et spændende og varieret arbejdsfelt.

Lidt om dit team og Personaleafdelingen:
Teamet for dataunderstøttelse skal give nye kræfter til analysearbejdet med personaledata. Teamet kommer sammen med dig til at bestå af 4 medarbejdere, hvoraf en allerede er ansat. Du kommer til at være med til at rekruttere dine to nye kolleger.

Du bliver en del af et stærkt fagligt fællesskab i Personalekontoret, hvor vi er 14 medarbejdere fordelt på tre teams. De tre teams er sideordnet og refererer til kontorlederen af Personalekontoret. Især dit team vil også have en vigtig samarbejdsflade til Lønkontoret, hvor 14 kolleger har opgaven omkring behandling af løndata – en vigtig opgave i forhold til de tal, som dit team skal bearbejde.

Du bliver en del af en Personaleafdeling – og en kommune – der er særdeles veldrevet, og hvor der er en rigtig god ånd. 

Dine hovedopgaver
Du kommer til at have en tæt daglig dialog med afdelingens ledelse, hvor du hjælper med at udforme det gode beslutningsgrundlag, analyser og projektansøgninger.

Hovedopgaverne i teamet omfatter desuden:

  • HR-regnskab og øvrige analyser
  • Ledermålinger med inddragelse af lederudviklingsteamet
  • Trivselsmålinger med inddragelse af Med- og arbejdsmiljø
  • Dagsordenproduktion til HMU og direktion
  • Udvikling af Min portal 2 i samarbejde med Økonomi
  • Understøtte i arbejdet med at forbedre Medarbejderportalen
  • Optimering af arbejdsgange og styrke videndeling omkring best practise i anvendelse af lønsystem

Vi forventer, at du fagligt har

  • minimum 3-4 års erfaring
  • erfaring med databearbejdning i Excel eller andre analyseværktøjer
  • erfaring med ledelsesinformation
  • et talent for at udtænke løsninger til opsætning af ledelsesinformation / rapporter
  • evne til at fordybe dig i de værktøjer, vi bruger
  • er metodestærk og har teoretisk og praktisk erfaring med større analyseopgaver dvs. du er analysestærk
  • har en stærk kommunikations- og formidlingsevne, både på skrift og i tale
  • har en lang videregående uddannelse, f.eks. cand.merc. i HR/Organisation/IT inden for politik og administration eller lignende
  • trives både med opgaver med korte deadlines og med opgaver, der kræver styring og overblik i længerevarende processer

Vi forventer, at du som person

  • er ambitiøs på hele dit teams vegne
  • kan engagere og motivere dine kolleger både i teamet og i andre samarbejdsflader
  • kan arbejde med korte frister med god ro og samtidigt levere en opgave af kvalitet
  • gennem dine relationskompetencer kan skabe tillid, udvikle og engagere dine omgivelser i forfølgelse af konkrete mål
  • formår at tage ansvaret for en strategisk helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen i en hektisk hverdag med mange bolde i luften

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor fokus i høj grad er at opnå resultater i forhold til kerneopgaven
  • en plads i en organisation med høje ambitioner, højt humør og højt til loftet
  • engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • et job inden for et område præget af højt tempo og mange udviklingstiltag
  • fagligt udfordrende arbejdsopgaver, hvor du både får sat dine personlige og faglige kompetencer i spil
  • mulighed for høj grad af indflydelse på eget arbejdsområde
  • gode kontorfaciliteter

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse hurtigst muligt.
Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.

Overvejer du at flytte til Aabenraa?
Smuk natur, attraktive boligtilbud, et væld af fritidsmuligheder og en tryg opvækst til børnene. Det gode liv har hjemme i Aabenraa. Vil du vide mere om, hvad vi kan tilbyde dig? Så kontakt Bosætningsteamet i Aabenraa Kommune på tlf. 73768020 eller tilflytter@aabenraa.dk, eller læs mere på www.aabenraa.dk/tilflytter.

Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt kontorleder Bente Bjørn Jensen på telefon 7376 7750 eller mail bbj@aabenraa.dk

Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2022.

Vi holder ansættelsessamtaler onsdag i uge 43.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Fagkoordinator til team for dataunderstøttelse

I Personaleafdelingen søger vi en faglig dygtig og ambitiøs fagkoordinator til et nyetableret team for dataunderstøttelse.

Har du erfaring med at arbejde med analyser og databehandling, og har du lyst til at fordybe dig inden for et omfattende dataunivers? Kan du også kombinere dine analytiske kompetencer med lysten til at motivere og engagere dine nye teamkolleger? Så er det måske netop dig, vi søger.

Lidt om dig:
Du brænder for at være nøgleperson og den fagligt ansvarlige i et samarbejde om at fremdrage relevante data og videreformidle disse, herunder redegøre for udviklingstrends og status, så brugerne får netop dét, der bedst dækker deres informationsbehov.

Du drives af at omsætte din viden i arbejdet med at videreudvikle anvendelig, styringsrelevant og let tilgængelig ledelsesinformation, primært inden for løn- og personaleområdet.

Du får som fagkoordinator det faglige ansvar for teamet og for at understøtte arbejdet med at levere relevant og målrettet data til brug for enten dele af eller hele organisationen.
Som fagkoordinator får du et særligt ansvar, og du får stor indflydelse på, hvordan arbejdet tilrettelægges og udføres i teamet. Du kommer til at opleve et spændende og varieret arbejdsfelt.

Lidt om dit team og Personaleafdelingen:
Teamet for dataunderstøttelse skal give nye kræfter til analysearbejdet med personaledata. Teamet kommer sammen med dig til at bestå af 4 medarbejdere, hvoraf en allerede er ansat. Du kommer til at være med til at rekruttere dine to nye kolleger.

Du bliver en del af et stærkt fagligt fællesskab i Personalekontoret, hvor vi er 14 medarbejdere fordelt på tre teams. De tre teams er sideordnet og refererer til kontorlederen af Personalekontoret. Især dit team vil også have en vigtig samarbejdsflade til Lønkontoret, hvor 14 kolleger har opgaven omkring behandling af løndata – en vigtig opgave i forhold til de tal, som dit team skal bearbejde.

Du bliver en del af en Personaleafdeling – og en kommune – der er særdeles veldrevet, og hvor der er en rigtig god ånd. 

Dine hovedopgaver
Du kommer til at have en tæt daglig dialog med afdelingens ledelse, hvor du hjælper med at udforme det gode beslutningsgrundlag, analyser og projektansøgninger.

Hovedopgaverne i teamet omfatter desuden:

  • HR-regnskab og øvrige analyser
  • Ledermålinger med inddragelse af lederudviklingsteamet
  • Trivselsmålinger med inddragelse af Med- og arbejdsmiljø
  • Dagsordenproduktion til HMU og direktion
  • Udvikling af Min portal 2 i samarbejde med Økonomi
  • Understøtte i arbejdet med at forbedre Medarbejderportalen
  • Optimering af arbejdsgange og styrke videndeling omkring best practise i anvendelse af lønsystem

Vi forventer, at du fagligt har

  • minimum 3-4 års erfaring
  • erfaring med databearbejdning i Excel eller andre analyseværktøjer
  • erfaring med ledelsesinformation
  • et talent for at udtænke løsninger til opsætning af ledelsesinformation / rapporter
  • evne til at fordybe dig i de værktøjer, vi bruger
  • er metodestærk og har teoretisk og praktisk erfaring med større analyseopgaver dvs. du er analysestærk
  • har en stærk kommunikations- og formidlingsevne, både på skrift og i tale
  • har en lang videregående uddannelse, f.eks. cand.merc. i HR/Organisation/IT inden for politik og administration eller lignende
  • trives både med opgaver med korte deadlines og med opgaver, der kræver styring og overblik i længerevarende processer

Vi forventer, at du som person

  • er ambitiøs på hele dit teams vegne
  • kan engagere og motivere dine kolleger både i teamet og i andre samarbejdsflader
  • kan arbejde med korte frister med god ro og samtidigt levere en opgave af kvalitet
  • gennem dine relationskompetencer kan skabe tillid, udvikle og engagere dine omgivelser i forfølgelse af konkrete mål
  • formår at tage ansvaret for en strategisk helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen i en hektisk hverdag med mange bolde i luften

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor fokus i høj grad er at opnå resultater i forhold til kerneopgaven
  • en plads i en organisation med høje ambitioner, højt humør og højt til loftet
  • engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • et job inden for et område præget af højt tempo og mange udviklingstiltag
  • fagligt udfordrende arbejdsopgaver, hvor du både får sat dine personlige og faglige kompetencer i spil
  • mulighed for høj grad af indflydelse på eget arbejdsområde
  • gode kontorfaciliteter

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse hurtigst muligt.
Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.

Overvejer du at flytte til Aabenraa?
Smuk natur, attraktive boligtilbud, et væld af fritidsmuligheder og en tryg opvækst til børnene. Det gode liv har hjemme i Aabenraa. Vil du vide mere om, hvad vi kan tilbyde dig? Så kontakt Bosætningsteamet i Aabenraa Kommune på tlf. 73768020 eller tilflytter@aabenraa.dk, eller læs mere på www.aabenraa.dk/tilflytter.

Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt kontorleder Bente Bjørn Jensen på telefon 7376 7750 eller mail bbj@aabenraa.dk

Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2022.

Vi holder ansættelsessamtaler onsdag i uge 43.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.