Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Faglig koordinator til Botilbuddet Arendalsvej

Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.
Stillingen er på 37 timer.
 
Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og / eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.
Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.
Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagsliv
Kan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret
 
Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.
Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning.  
Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.
Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted.
 
Om Jobbet: 
Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere.
 
Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet.
 
Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet.
  • Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren.
  • Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder.
  • Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter.
Vi lægger vægt på at du:  
  • har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
  • har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området.
  • har erfaring med udviklings – og forandringsprocesser. 
  • er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. 
  • har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. 
  • har flair for IT og velfærdsteknologi.
  • kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. 
Vi tilbyder:  
  • en spændende og udfordrende hverdag.  
  • et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform.  
  • tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam.  
  • medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau.  
Tiltrædelse pr. 1. august 2019 – eller snarest herefter.
 
Link til specialiseringsstrategi:
https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35.  
 
Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330040350Phoenix-ddb081ab12019-06-09T23:00:32.057Faglig koordinator til Botilbuddet ArendalsvejVi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.
Stillingen er på 37 timer.
 
Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og / eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.
Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.
Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagsliv
Kan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret
 
Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.
Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning.  
Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.
Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted.
 
Om Jobbet: 
Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere.
 
Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet.
 
Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
  • Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet.
  • Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren.
  • Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder.
  • Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter.
Vi lægger vægt på at du:  
  • har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
  • har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området.
  • har erfaring med udviklings – og forandringsprocesser. 
  • er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. 
  • har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. 
  • har flair for IT og velfærdsteknologi.
  • kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. 
Vi tilbyder:  
  • en spændende og udfordrende hverdag.  
  • et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform.  
  • tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam.  
  • medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau.  
Tiltrædelse pr. 1. august 2019 – eller snarest herefter.
 
Link til specialiseringsstrategi:
https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35.  
 
Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

2019-06-22T09:51:17.343 Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.Stillingen er på 37 timer. Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagslivKan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning. Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted. Om Jobbet: Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere. Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet. Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af: Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet. Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren. Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder. Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter. Vi lægger vægt på at du: har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området. har erfaring med udviklings og forandringsprocesser. er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. har flair for IT og velfærdsteknologi. kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. Vi tilbyder: en spændende og udfordrende hverdag. et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform. tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam. medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau. Tiltrædelse pr. 1. august 2019 eller snarest herefter. Link til specialiseringsstrategi:https: silkeborgkommune.dk Kommunen Politikker-planer-og-strategier Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35. Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenixddb081ab101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f53f365a-fa7b-4095-b2af-450b6dc133c10EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3544493Tulipanvej / Botilbuddet Arendalsvej11Arendalsvej 2808600SilkeborgDKDanmarkORS/ddb081ab_logo.jpegORS/Small/ddb081ab_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent775679EmplyMinimum pakken - 35 dage9d7e3a92-6aa1-4a4c-83b6-b9da237048ac_246300009-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddb081abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddb081abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddb081ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddb081ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du en fagligt stærk Koordinator?12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362061547Betinarothmann.Andersen@silkeborg.dkDanmarkDanmark330045279Teamleder til maskinhal (træindustri)Robot Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal. Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt. Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug. Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion. Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar. Dine kvalifikationer: Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug. Du har et godt overblik og bevarer roen også når der er travlt. Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen. Du er stabil, vedholdende og møder til tiden Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner. Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien Det er et krav, at du taler og forstår dansk. Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal.

Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt.

Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug.

Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion.

Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar.

 

Dine kvalifikationer:

Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug.

Du har et godt overblik og bevarer roen – også når der er travlt.

Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen.

Du er stabil, vedholdende og møder til tiden

Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner.

Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien

Det er et krav, at du taler og forstår dansk.

 

Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

 

Front-z A/SHerning2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
330060977KundekoordinatorRobot Jobbet: Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder Superbruger på Axapta Fakturering Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter Som kundekoordinator på Aarhus Havn indgår du i vores Kundecenter, som består af yderligere 5 kompetente kolleger, heraf 2 kolleger, som du i hverdagen vil skulle samarbejde tæt med. Du referer til kundecenterets afdelingsleder. Afdelingen er organisatorisk forankret i vores Kundeområde, der endvidere tæller 2 Account Managere og 1 kundechef. Din profil: Der kan være mange indgange til stillingen som Kundekoordinator på Aarhus Havn. Du kan have en baggrund i speditør-branchen eller lignende, men det er ikke et krav. Ligeledes er en maritim baggrund ikke en forudsætning. Derimod lægger vi vægt på at du som person er kunde- og løsningsorienteret, at du trives i et til tider hektisk miljø og har en høj tolerancetærskel. Endvidere trives du i samarbejde med mange forskellige aktører, både kunder og kolleger gennem deltagelse i forskellige projektarbejder. Du har en profil med stærke IT-kompetencer, herunder erfaring med Axapta, eller også har du både flair for og lyst til at kompetenceudvikle dig indenfor dette system. Du er flydende i engelsk, både skrift og tale. Du tilbydes: Som kundekoordinator på Aarhus Havn bliver du en del af en udviklings- og vækstorienteret organisation, der tilbyder både faglig og personlig udvikling. Vi er en arbejdsplads med frie rammer, et uhøjtideligt arbejdsmiljø og et godt kollegialt fællesskab, med personaleforening, idrætsforening og kunstforening samt nogle fantastiske omgivelser i det moderne havnecenter med både kantine og motionsrum. Løn, pensions- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst og lokalaftale. Ansøgningsfrist: Send din ansøgning med relevante dokumenter via online rekrutteringsportal. Ansøgningsfrist den 9. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 34 35. Ansættelse 1. oktober eller snarest muligt. Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Partner Michael Reffstrup på telefon 45 2277 1490 eller Head of Selection Sine Krabbe på 45 2528 3662.

Jobbet:

Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:

  • Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling
  • Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder
  • Superbruger på Axapta
  • Fakturering
  • Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter

Som kundekoordinator på Aarhus Havn indgår du i vores Kundecenter, som består af yderligere 5 kompetente kolleger, heraf 2 kolleger, som du i hverdagen vil skulle samarbejde tæt med.

Du referer til kundecenterets afdelingsleder.

Afdelingen er organisatorisk forankret i vores Kundeområde, der endvidere tæller 2 Account Managere og 1 kundechef. 

 

Din profil:

Der kan være mange indgange til stillingen som Kundekoordinator på Aarhus Havn. Du kan have en baggrund i speditør-branchen eller lignende, men det er ikke et krav. Ligeledes er en maritim baggrund ikke en forudsætning.

Derimod lægger vi vægt på at du som person er kunde- og løsningsorienteret, at du trives i et til tider hektisk miljø og har en høj tolerancetærskel. Endvidere trives du i samarbejde med mange forskellige aktører, både kunder og kolleger gennem deltagelse i forskellige projektarbejder.

Du har en profil med stærke IT-kompetencer, herunder erfaring med Axapta, eller også har du både flair for og lyst til at kompetenceudvikle dig indenfor dette system.

Du er flydende i engelsk, både skrift og tale.

 

Du tilbydes:

Som kundekoordinator på Aarhus Havn bliver du en del af en udviklings- og vækstorienteret organisation, der tilbyder både faglig og personlig udvikling.

Vi er en arbejdsplads med frie rammer, et uhøjtideligt arbejdsmiljø og et godt kollegialt fællesskab, med personaleforening, idrætsforening og kunstforening samt nogle fantastiske omgivelser i det moderne havnecenter med både kantine og motionsrum.

Løn, pensions- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst og lokalaftale.

 

Ansøgningsfrist:

Send din ansøgning med relevante dokumenter via online rekrutteringsportal.

Ansøgningsfrist den 9. august 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 34/35.

Ansættelse 1. oktober eller snarest muligt.

 

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Partner Michael Reffstrup på telefon +45 2277 1490 eller Head of Selection Sine Krabbe på +45 2528 3662.

AARHUS HAVNAarhus C2019-07-17T00:00:002019-08-08T00:00:00
330053030Medarbejder til Saustrup, Center for HandicapRobot Saustrup søger en medarbejder til en kombineret koordinator og vagtplanlæggerfunktion, hvor du er bindeled mellem leder og medarbejder.Stillingen er på 32 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. september 2019.Saustrup er et socialpædagogisk bo- og dagtilbud for beboere med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.Saustrup ligger 12 km øst for Holstebro i landlige omgivelser, hvor der rådes over cirka 12 tønder land bestående af eng, skov, drivhus, dyrehold og en stor have.Kerneopgaven i Center for Handicap er Vi samskaber det kvalificerede hverdagsliv for og med borgeren . Dette er baseret på en Recovery tilgang.Medarbejdergruppen er tværfagligt sammensat.Vi forventer, at duformår at arbejde struktureret og holde et detaljeret overblikløbende kan tilegne dig viden omkring kompleksiteten i flere overenskomstområder og arbejdstidsreglerer reflekterende, og har lyst til at kigge indad på egne kompetencer og udfordringermed et godt humør kan bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljøhandler og agerer med medbestemmelse og selvbestemmelse i et respektfuldt miljøvægter samarbejdet med samarbejdspartnere og pårørendeer personligt og fagligt robust, og kan se dig selv i en opgave, som kræver konstant udvikling af faglighed og kompetencerser handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af dit arbejdekan bevare roen og overblikket samt handle i tilspidsede situationerhar gode IT-kundskaber.Vi tilbyderen dynamisk og nytænkende arbejdsplads, hvor forandring er en naturlig del af arbejdetengagerede og kompetente kollegaeren høj grad af ansvar og medindflydelseet hus med mange gode traditionerpersonlig og faglig udviklinget godt personale- og pårørendesamarbejde.LønDu bliver aflønnet efter reglerne for NY-lønYderligere informationerHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinator Simon Jafet Larsen på 21 18 02 98 eller Simon.Jafet.Hald.Larsen@holstebro.dk, eller funktionsleder Frank Nielsen på 29 33 56 58 eller frank.nielsen@holstebro.dk (Kan først kontaktes efter den 21. juli 2019)FristSøg stillingen elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside senest 4. august 2019.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 9. august 2019.Saustrup søger en medarbejder til en kombineret koordinator og vagtplanlæggerfunktion, hvor du er bindeled mellem leder og medarbejder.
Stillingen er på 32 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. september 2019.

Saustrup er et socialpædagogisk bo- og dagtilbud for beboere med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.

Saustrup ligger 12 km øst for Holstebro i landlige omgivelser, hvor der rådes over cirka 12 tønder land bestående af eng, skov, drivhus, dyrehold og en stor have.

Kerneopgaven i Center for Handicap er ”Vi samskaber det kvalificerede hverdagsliv for og med borgeren”. Dette er baseret på en Recovery tilgang.
Medarbejdergruppen er tværfagligt sammensat.

Vi forventer, at du
  • formår at arbejde struktureret og holde et detaljeret overblik
  • løbende kan tilegne dig viden omkring kompleksiteten i flere overenskomstområder og arbejdstidsregler
  • er reflekterende, og har lyst til at kigge indad på egne kompetencer og udfordringer
  • med et godt humør kan bidrage til et åbent, ærligt og sundt arbejdsmiljø
  • handler og agerer med medbestemmelse og selvbestemmelse i et respektfuldt miljø
  • vægter samarbejdet med samarbejdspartnere og pårørende
  • er personligt og fagligt robust, og kan se dig selv i en opgave, som kræver konstant udvikling af faglighed og kompetencer
  • ser handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af dit arbejde
  • kan bevare roen og overblikket samt handle i tilspidsede situationer
  • har gode IT-kundskaber.

Vi tilbyder
  • en dynamisk og nytænkende arbejdsplads, hvor forandring er en naturlig del af arbejdet
  • engagerede og kompetente kollegaer
  • en høj grad af ansvar og medindflydelse
  • et hus med mange gode traditioner
  • personlig og faglig udvikling
  • et godt personale- og pårørendesamarbejde.

Løn
Du bliver aflønnet efter reglerne for NY-løn

Yderligere informationer
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinator Simon Jafet Larsen på 21 18 02 98 eller Simon.Jafet.Hald.Larsen@holstebro.dk, eller funktionsleder Frank Nielsen på 29 33 56 58 eller frank.nielsen@holstebro.dk (Kan først kontaktes efter den 21. juli 2019)

Frist
Søg stillingen elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside senest 4. august 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 9. august 2019.

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-07-02T00:00:002019-08-04T00:00:00
330051749Forskningsgruppekoordinator (AC-fuldmægtig) søges til lnstitut for Datalogi, Aarhus UniversitetRobot Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering? lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. lnstitut for Datalogi er en af hovedaktørerne i IT-byen Katrinebjerg og dermed en del af et af de mest dynamiske IT forsknings- og uddannelsesmiljøer i Danmark, og du vil gennem arbejdet få en stor berøringsflade både på og uden for instituttet. Aarhus Universitet har vedtaget en større digitaliseringssatsning, som betyder, at instituttet forventes at vokse massivt de kommende år. lnstituttet er en spændende international arbejdsplads med en uformel omgangstone. Som FGK er du fysisk placeret i de miljøer, du servicerer, og du indgår samtidig i et velfungerende team på i alt 10 sekretariatsmedarbejdere med reference til sekretariatslederen. Ud over arbejdet som FGK indeholder stillingen en række tværgående opgaver. Arbejdsopgaver Som FGK skal du løse en bred palette af administrative opgaver i tæt samarbejde med de videnskabelige medarbejdere i instituttets forskningsgrupper. Du vil bl.a. blive ansvarlig for:Administrativ understøttelse af to af instituttets forskergrupper, fx afrapportering på EU-ansøgningerKoordination og udførelse af diverse administrative opgaver i samarbejde med administrationscenter Science and Technology, herunder samarbejde med økonomi, HR, bygningsdrift m.fl.Administrativ support for instituttets ph.d.-udvalgRegistrering af forskernes videnskabelige artikler og konferencebidrag i systemet PURETværgående journaliseringsopgaverPlanlægning og afvikling af større og mindre nationale og internationale arrangementer i Aarhus (konferencer, workshops m.m.) Udover ovennævnte opgaver indgår der løbende ad hoc opgaver, og det væsentligt for os, at du er en holdspiller, som arbejder for, at hele instituttet understøttes med et højt serviceniveau. Kvalifikationer og personlige egenskaberDu har en lang videregående uddannelseDu begår dig flydende på engelskDu er udpræget service-minded og ved, at forskerne kommer først Du er god til projektledelseDu trives med et miks af drifts- og udviklingsopgaverDu er grundig, god til at følge op og en stærk afslutterDu er selvstændig, proaktiv og god til at prioritere din tid Det er en klar fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er glad for økonomi og har indblik i universitetssektoren. Endelig er erfaring med journalisering et plus. Arbejdssted og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Åbogade 34, 8200 Aarhus N, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. Spørgsmål Du kan læse mere om instituttet på www.cs.au.dk, ligesom yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til: Chefrådgiver og Sekretariatsleder Na Ree Sørensen nrs@cs.au.dk, 23357280. Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 33 og 2. samtale for udvalgte ansøgere i uge 34. Endeligt svar og tilbud om ansættelse forventes afsendt umiddelbart efter 2. samtale i uge 34. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 4. august 2019Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering?
lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t/uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

lnstitut for Datalogi er en af hovedaktørerne i IT-byen Katrinebjerg og dermed en del af et af de mest dynamiske IT forsknings- og uddannelsesmiljøer i Danmark, og du vil gennem arbejdet få en stor berøringsflade både på og uden for instituttet. Aarhus Universitet har vedtaget en større digitaliseringssatsning, som betyder, at instituttet forventes at vokse massivt de kommende år. lnstituttet er en spændende international arbejdsplads med en uformel omgangstone.

Som FGK er du fysisk placeret i de miljøer, du servicerer, og du indgår samtidig i et velfungerende team på i alt 10 sekretariatsmedarbejdere med reference til sekretariatslederen. Ud over arbejdet som FGK indeholder stillingen en række tværgående opgaver.

Arbejdsopgaver
Som FGK skal du løse en bred palette af administrative opgaver i tæt samarbejde med de videnskabelige medarbejdere i instituttets forskningsgrupper. Du vil bl.a. blive ansvarlig for:
  • Administrativ understøttelse af to af instituttets forskergrupper, fx afrapportering på EU-ansøgninger
  • Koordination og udførelse af diverse administrative opgaver i samarbejde med administrationscenter Science and Technology, herunder samarbejde med økonomi, HR, bygningsdrift m.fl.
  • Administrativ support for instituttets ph.d.-udvalg
  • Registrering af forskernes videnskabelige artikler og konferencebidrag i systemet PURE
  • Tværgående journaliseringsopgaver
  • Planlægning og afvikling af større og mindre nationale og internationale arrangementer i Aarhus (konferencer, workshops m.m.)

Udover ovennævnte opgaver indgår der løbende ad hoc opgaver, og det væsentligt for os, at du er en holdspiller, som arbejder for, at hele instituttet understøttes med et højt serviceniveau.

Kvalifikationer og personlige egenskaber
  • Du har en lang videregående uddannelse
  • Du begår dig flydende på engelsk
  • Du er udpræget service-minded og ved, ”at forskerne kommer først”
  • Du er god til projektledelse
  • Du trives med et miks af drifts- og udviklingsopgaver
  • Du er grundig, god til at følge op og en stærk afslutter
  • Du er selvstændig, proaktiv og god til at prioritere din tid

Det er en klar fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er glad for økonomi og har indblik i universitetssektoren. Endelig er erfaring med journalisering et plus.

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Åbogade 34, 8200 Aarhus N, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Spørgsmål
Du kan læse mere om instituttet på www.cs.au.dk, ligesom yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til: Chefrådgiver og Sekretariatsleder Na Ree Sørensen nrs@cs.au.dk, 23357280.

Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 33 og 2. samtale for udvalgte ansøgere i uge 34. Endeligt svar og tilbud om ansættelse forventes afsendt umiddelbart efter 2. samtale i uge 34.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
4. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-07-01T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til maskinhal (træindustri)

Front-z A/S

Herning
Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal. Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret fo...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Kundekoordinator

AARHUS HAVN

Aarhus C
Jobbet: Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder Superbruger på Axapta Fakturering Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter Som kundekoordinator...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Medarbejder til Saustrup, Center for Handicap

Holstebro Kommune

Holstebro
Saustrup søger en medarbejder til en kombineret koordinator og vagtplanlæggerfunktion, hvor du er bindeled mellem leder og medarbejder.Stillingen er på 32 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. september 2019.Saustrup er et socialpædagogisk bo- og dag...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Forskningsgruppekoordinator (AC-fuldmægtig) søges til lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus N
Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering? lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019