Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Faglig koordinator til hjælpemiddelteamet/myndighed hjælpemidler

Vil du være med til at udvikle myndighedsfunktionen på hjælpemiddelområdet?  
 
Vi har ambitioner om høj faglighed og nytænkning. Du skal være aktiv i den faglige udvikling og implementering af nye tiltag i balance med den daglige drift.  
 
Vi lægger vægt på, at optimere vores arbejdsprocesser i hjælpemiddelteamet for effektivt at kunne levere god sagsbehandling i et helheds- og rehabiliterende perspektiv til borgerne i Vejen Kommune. Ligesom vi lægger stor vægt på mødet og kommunikationen med borgere og pårørende. 
 
Vi skal i den kommende tid arbejde med implementering af nyt elektronisk journalsystem samt implementeringen af de nye bestemmelser efter revisionen af serviceloven som trådte i kraft den 1. januar 2018.  
 
Der er i hjælpemiddelteamet 7 engagerede terapeuter. Du vil som faglig koordinator få direkte reference til social- og ældrechefen og få et tæt samarbejde med chefkonsulenter og teamkoordinatorer i afdelingen. 
 
Den fysiske arbejdsplacering er på Områdekontoret i Rødding 
 
Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: 
Faglig udvikling og faglig ledelse af hjælpemiddelteamet og behandlingen af ansøgninger om personlige hjælpemidler, bidrage til helhedsorienteret sagsbehandling og bistå hjælpemiddelteamet i opgaveløsningen som består af: 
 
  • samtaler med borgere, samarbejdspartnere og pårørende 
  • udredning af borgere, ofte i samarbejde med andre  
  • koordinerende deltagelse i tværgående indsatser  
  • udviklingsopgaver i samarbejdet med region og andre afdelinger i kommunen 
 
Vi ønsker en person, der: 
  • er uddannet ergoterapeut 
  • har indgående kendskab til hjælpemiddelbestemmelserne i serviceloven 
  • har kendskab til gældende praksis på hjælpemiddelområdet 
  • kan arbejde rehabiliterende med fokus på borgerinddragelse 
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt og fastholde overblikket i en travl hverdag 
  • har en empatisk og anerkendende tilgang til mennesker 
  • har faglig tyngde, gode kommunikative evner, godt humør og personlig pondus 
 
Vi kan tilbyde: 
  • et spændende job med stor grad af ansvar og kompetence 
  • en arbejdsplads i udvikling, som du kan være med til at præge 
  • selvtilrettelæggelse af din arbejdstid 
  • dygtige og engagerede kolleger 
 
Løn og ansættelse: 
I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. 
Tiltrædelse: 1. april 2018 
 
Nærmere oplysninger: 
Ved henvendelse til Chefkonsulent Kathrine Fjelstrup tlf. 79 96 64 01 eller Social- og ældrechef Kirsten Dyrholm, tlf. 76 96 64 75. 
 
Du kan søge stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside.
Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word fil inden den vedhæftes. 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. 
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. 
 
Ansøgningsfrist: onsdag den 21. februar 2018 
Samtaler forventes afholdt mandag den 26. februar 2018      


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her