Faglig koordinator til pas- og kørekortsområdet i Borgerservice

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Brænder du for at give borgerservice i topklasse? Er du faglig skarp på pas- og kørekortområdet? Og kan du lede et fagligt område ved at spille dine kollegaer gode? Så er det dig, vi leder efter i Borgerservice i Horsens Kommune.
Vi søger en ny faglig koordinator til pas- og kørekortsområdet, som har fagligheden i orden og kan udvikle de to områder. Som faglig koordinator er du drivkraften i at klæde kollegaerne fagligt på samt vedligeholde og udvikle samarbejde internt og eksternt. I samarbejde med afdelingens øvrige koordinatorer udvikler du det faglige fundament for fremtidens Borgerservice, herunder den digitale Borgerservice. Du skal derfor være initiativrig og du ser muligheder før du ser begrænsninger.
Teamet består af en række dygtige og erfarne medarbejdere, der hver dag leverer borgerservice i topklasse inden for en bred række af områder: pas, kørekort, vielser, folkeregister. Sammen med en koordinatorkollega får du ansvar for at borgerne fortsat oplever en sikker og kompetent betjening.  
Vi sætter en stor ære i, at borgerne oplever et både effektiv og serviceminded møde med Borgerservice. Du skal i alle dine opgaver derfor naturligt sætte borgeren i centrum og tage udgangspunkt i, hvad der giver den bedste borgeroplevelse.
Opgaverne for vores fagkoordinator er mangeartede og består bl.a. af følgende:

  • Ansvarlig for at kvalitetsudvikle og udmønte den faglige linje i afdelingen i samarbejde med medarbejderne og vores samarbejdspartnere.
  • Forestå faglig sparring i afdelingen.
  • Rådgive både ledelse og medarbejdere fx ifm. ny lovgivning og sikre at arbejdsgange vurderes og evt. justeres.
  • Identificere mulige faglige synergier på tværs af afdelingen og på tværs af Horsens Kommune.
  • Koordinere ledelsestilsyn, og skabe læring på baggrund af resultater.
  • Opfølgning på servicemål.
  • Første kontaktpunkt og opfølgning på henvendelser fra samarbejdspartnere.
  • Tage del i den daglige, faglige opgaveløsning og borgerkontakt i afdelingen.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant baggrund med en god praksiserfaring, gerne fra pas- og kørekortsområdet.
  • Formår at sætte en tydelig faglig retning.
  • Udvikler vores opgaveløsning, med blik for borgerne.
  • Arbejder systematisk med blik for tværgående sammenhænge i vores opgaveløsning.
  • Har en inddragende tilgang og er lydhør.
  • Har digitale kompetencer og kan videreudvikle det digitale Borgerservice.
  • Formår at vedligeholde og udvikle relevante samarbejder, internt og eksternt.
  • Har en god struktur og evner at skabe overblik.
  • Er tillidsvækkende.

Du refererer til lederen af Borgerservice, og du vil løbende sparre med Borgerservices øvrige fagkoordinatorer.
Du er meget velkommen til at kontakte Leder af Borgerservice Lone Bjørn Madsen for at høre nærmere om opgaver og afdelingen (Tlf. 40 23 84 78)
Formalia
Stilling: Fast, 37 timer/uge
Løn: Efter kvalifikationer og efter forhandling med relevant organisation
Tiltrædelse: 1. juli 2022
Ansøgningsfrist: 16. maj 2022
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Faglig koordinator til pas- og kørekortsområdet i Borgerservice


Brænder du for at give borgerservice i topklasse? Er du faglig skarp på pas- og kørekortområdet? Og kan du lede et fagligt område ved at spille dine kollegaer gode? Så er det dig, vi leder efter i Borgerservice i Horsens Kommune.
Vi søger en ny faglig koordinator til pas- og kørekortsområdet, som har fagligheden i orden og kan udvikle de to områder. Som faglig koordinator er du drivkraften i at klæde kollegaerne fagligt på samt vedligeholde og udvikle samarbejde internt og eksternt. I samarbejde med afdelingens øvrige koordinatorer udvikler du det faglige fundament for fremtidens Borgerservice, herunder den digitale Borgerservice. Du skal derfor være initiativrig og du ser muligheder før du ser begrænsninger.
Teamet består af en række dygtige og erfarne medarbejdere, der hver dag leverer borgerservice i topklasse inden for en bred række af områder: pas, kørekort, vielser, folkeregister. Sammen med en koordinatorkollega får du ansvar for at borgerne fortsat oplever en sikker og kompetent betjening.  
Vi sætter en stor ære i, at borgerne oplever et både effektiv og serviceminded møde med Borgerservice. Du skal i alle dine opgaver derfor naturligt sætte borgeren i centrum og tage udgangspunkt i, hvad der giver den bedste borgeroplevelse.
Opgaverne for vores fagkoordinator er mangeartede og består bl.a. af følgende:

  • Ansvarlig for at kvalitetsudvikle og udmønte den faglige linje i afdelingen i samarbejde med medarbejderne og vores samarbejdspartnere.
  • Forestå faglig sparring i afdelingen.
  • Rådgive både ledelse og medarbejdere fx ifm. ny lovgivning og sikre at arbejdsgange vurderes og evt. justeres.
  • Identificere mulige faglige synergier på tværs af afdelingen og på tværs af Horsens Kommune.
  • Koordinere ledelsestilsyn, og skabe læring på baggrund af resultater.
  • Opfølgning på servicemål.
  • Første kontaktpunkt og opfølgning på henvendelser fra samarbejdspartnere.
  • Tage del i den daglige, faglige opgaveløsning og borgerkontakt i afdelingen.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant baggrund med en god praksiserfaring, gerne fra pas- og kørekortsområdet.
  • Formår at sætte en tydelig faglig retning.
  • Udvikler vores opgaveløsning, med blik for borgerne.
  • Arbejder systematisk med blik for tværgående sammenhænge i vores opgaveløsning.
  • Har en inddragende tilgang og er lydhør.
  • Har digitale kompetencer og kan videreudvikle det digitale Borgerservice.
  • Formår at vedligeholde og udvikle relevante samarbejder, internt og eksternt.
  • Har en god struktur og evner at skabe overblik.
  • Er tillidsvækkende.

Du refererer til lederen af Borgerservice, og du vil løbende sparre med Borgerservices øvrige fagkoordinatorer.
Du er meget velkommen til at kontakte Leder af Borgerservice Lone Bjørn Madsen for at høre nærmere om opgaver og afdelingen (Tlf. 40 23 84 78)
Formalia
Stilling: Fast, 37 timer/uge
Løn: Efter kvalifikationer og efter forhandling med relevant organisation
Tiltrædelse: 1. juli 2022
Ansøgningsfrist: 16. maj 2022
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.