Faglig koordinator til Visitationen i Center for Rusmiddelbehandling København

Visitationsgruppen i Center for Rusmiddelbehandling København søger en dygtig og erfaren faglig koordinator, der har lyst til at arbejde med visitation til dag- og døgnbehandling efter Servicelovens §101 og Sundhedsloven §141.   
 
Som faglig koordinator bliver du en del af en gruppe, der består af fem medarbejdere inklusive dig, der visiterer til dag- og døgnbehandling samt en administrativ medarbejder.  
 
Visitationsmøderne foregår på seks forskellige geografiske enheder i København, da opgaverne i videst mulige omfang skal løftes der, hvor borgerne modtager deres behandling. Vi arbejder parvis således, at vi er to visitatorer på enhederne ad gangen.  
 
Som faglig koordinator løfter du både opgaven som koordinator og deltager på visitationsmøderne på de seks enheder efter behov.
 
Vores primære opgaver består i   
  • at afholde visitationsmøder sammen med borgerne og deres kontaktpersoner ude på enhederne  
  • vejledning og sparring til kontaktpersoner  
  • at træffe og skrive myndighedsafgørelser  
  • opholdsbetaling, herunder beregning og afgørelsesbreve  
  • klagesagsbehandling, både i forhold til dag- og døgnbehandling samt opholdsbetaling  
  • administration af misbrugspuljen  
  • køb og salg af behandling i forhold til ekstern behandling  
Som faglig koordinator vil dine primære opgaver bestå i at  
  • være formand for Visitationsudvalget  
  • yde faglig sparring med kolleger  
  • sikre faglig understøttelse og udvikling  
  • være tovholder for misbrugspuljen  
  • være tovholder for køb og salg indenfor både stof og alkohol  
  • være tovholder for opgaven med opholdsbetaling  
  • deltage i visitationsmøderne på enhederne efter behov  
Vi forventer, at du  
  • har en mellemlang uddannelse såsom socialrådgiver eller anden relevant uddannelse, du kan bringe i spil  
  • har erfaring med myndighedsarbejdet  
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og bevare overblikket i en uforudsigelig hverdag  
  • har gode samarbejdsevner og kan arbejde i et tværfagligt miljø  
  • arbejder helhedsorienteret og har stort kendskab til den sociale lovgivning  
  • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation  
  • har flair for tal  
  • har viden om rusmidler og psykosociale problemstillinger  
  • kan transportere dig mellem enhederne 
Vi tilbyder 
  • et spændende område, du kan være med til at udvikle  
  • gode og engagerede kolleger med forskelligartede uddannelser og baggrunde i bagagen  
  • supervision  
  • flekstid  
  • uformel omgangstone  
  • kantineordning  
Hvem er vi?  
P.t. er Visitationen forankret i Enhed for Myndighed og Beskæftigelse på Ørnevej i København NV, hvor vi er samlet to-tre dage om ugen.  
Den 1.juli 2018 flytter vi til Oehlenschlægersgade i København V, hvor Visitationen vil bliver forankret som en del af CRKs Stab – Den Koordinerende Enhed.
 
Center for Rusmiddelbehandling i Københavns Kommune (CRK) er en organisation under Borgercenter Voksne i Socialforvaltningen. Centeret er Danmarks største rusmiddelcenter.   
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn.
 
Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt. Stillingen er til besættelse den 1. juni 2018 eller snarest herefter. 
 
Yderligere oplysninger 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til visitator Tine Zober på 5173 3846, visitator Pia Skriver på 5173 4356, nuværende områdechef Annette Larsen på 2710 4107 eller kommende områdechef Janne Bech Jensen på 2049 1964.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 13. maj 2018
Vi forventer at holde samtaler torsdag den 24. maj 2018 i Oehlenschlægersgade.  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her