Faglig leder til vores økonomi team

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

FOA Vestsjælland søger pr. 1/12 2021 eller tidligere, en erfaren og selvstændigt arbejdende faglig leder af vores økonomiteam. Der er ikke tilknyttet personaleledelse i stillingen, men du vil være den faglige leder for økonomiteamet, som består af dig og 2 økonomimedarbejdere.

Du vil referere direkte til afdelingsformanden og i din dagligdag indgå i tæt samarbejde hermed.
Udover de daglige opgaver i bogholderiet skal du deltage både på fagforeningen ledelsesmøder, i bestyrelsesmøder, samt afdelingens repræsentantskabsmøder og generalforsamlinger, hvor der drøftes og godkendes budgetter, regnskaber samt budgetopfølgning.
 
Det forventes derfor, at du evner at gøre regnskaber og budgetter levende og forståelige for ledelsen og fagforeningens medlemmer.

Vi forventer, at du er god til at samarbejde og kommunikere både med kollegaer og ikke mindst medlemmerne. Du er fleksibel, analytisk og struktureret indenfor dit arbejdsfelt, og du gør en ære i at prioritere og overholde deadlines.

Den ideelle ansøger har en veludbygget relevant uddannelse, og en del års erhvervserfaring fra lignende stilling med faglig ledelse. Eksempelvis som bogholder med en overbygning, revisor, controller, eller lignende.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Lønbogholderi – herunder forståelse af overenskomst, samt håndtering af ferielov mv.
  • Beregninger til ledelsen ifm. interne overenskomst- og lønforhandlinger.
  • Optimering af tids- og registreringssystem
  • AKUT administration (Økonomi ifm. uddannelse, møder, konferencer for tillidsvalgte)
  • Debitor– og kreditorbogholderi
  • Likviditetsstyring og kassefunktion
  • Håndtering af medlemskontingenter
  • Udarbejde fagforeningens budgetter
  • Udarbejde fagforeningens regnskaber
  • Kvartalsmæssige budgetopfølgninger
  • Ad hoc beregninger, opfølgninger og analyser til ledelsen
  • Indkøbsansvarlig
  • Kontakt til revision, bank og forbundshus.
  • Være opdateret på gældende lovgivning
  • Kontinuerlig optimering af økonomifunktionen
  • Effektivisering af arbejdsrutiner og IT-udvikling
  • Og ikke mindst at få teamet til at arbejde godt sammen.

Kendskab til D365Finance, Ibistic, KMD Perspektiv, TimeGuru, vil være en fordel men ikke et krav.
Det forventes, at du er en habil bruger af MS Office, herunder især Excel.

Da kommunikation og møder ofte foregår på distance, forventes kendskab til Teams og Zoom.

Vi tilbyder:
  • Spændende og alsidige arbejdsopgaver, i et tæt samspil med afdelingens ledelse
  • Gode kollegaer i et uformelt miljø, og gode fysiske rammer
  • Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid forudsættes at være 36½ time med flydende arbejdstid, inkl. daglig spisepause. Der vil eventuelt kunne forhandles en deltidsstilling.
  • En stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Overenskomst jf. Klub 3i1 med lønindplacering jf. kommunale løntrin 45 – 47 afhængig af erfaring, pension 14%, yderligere ”frit valg” 3,61 %, særlig feriegodtgørelse 3 %,
  • FOA uge (som optjenes som en 7. ferieuge)
 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomiansvarlig Hanne Hennings på telefon 4697 1969 / mail hh045@foa.dk, eller til afdelingsformand Sigurd Gormsen på mail sg028@foa.dk eller tlf. 2165 2073.

Vi er en fagforening, og vi forventer, at du har et afklaret forhold hertil, og at du kan begå dig loyalt i en politisk ledet organisation. Vi forventer medlemskab af en relevant overenskomstbærende fagforening.

Du får primær ansættelse på et af vores 5 kontorer i FOA Vestsjælland, men du skal forvente også at skulle møde på de andre kontorer når lejligheden kræver det.

Ansøgning stiles til afdelingsformand Sigurd Gormsen på mail sg028@foa.dk eller via knappen "Send ansøgning", senest den 20/10 kl. 8.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25/10 2021.
 
FOA Vestsjælland har knap 9.200 medlemmer og 450 tillidsvalgte, som i hverdagen leverer solid velfærd til borgerne. Vi dækker arbejdspladser i kommunerne Slagelse, Kalundborg, Odsherred, Holbæk, Ringsted og Sorø. Vi er 45 valgte og ansatte i faglig afdeling og i a-kassen, som er fordelt på 5 kontorer i området.
Se mere på www.foa.dk/vestsjaelland, og kontakt os på tlf. 4697 3860 / mail: vestsjaelland@foa.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Faglig leder til vores økonomi team

FOA Vestsjælland søger pr. 1/12 2021 eller tidligere, en erfaren og selvstændigt arbejdende faglig leder af vores økonomiteam. Der er ikke tilknyttet personaleledelse i stillingen, men du vil være den faglige leder for økonomiteamet, som består af dig og 2 økonomimedarbejdere.

Du vil referere direkte til afdelingsformanden og i din dagligdag indgå i tæt samarbejde hermed.
Udover de daglige opgaver i bogholderiet skal du deltage både på fagforeningen ledelsesmøder, i bestyrelsesmøder, samt afdelingens repræsentantskabsmøder og generalforsamlinger, hvor der drøftes og godkendes budgetter, regnskaber samt budgetopfølgning.
 
Det forventes derfor, at du evner at gøre regnskaber og budgetter levende og forståelige for ledelsen og fagforeningens medlemmer.

Vi forventer, at du er god til at samarbejde og kommunikere både med kollegaer og ikke mindst medlemmerne. Du er fleksibel, analytisk og struktureret indenfor dit arbejdsfelt, og du gør en ære i at prioritere og overholde deadlines.

Den ideelle ansøger har en veludbygget relevant uddannelse, og en del års erhvervserfaring fra lignende stilling med faglig ledelse. Eksempelvis som bogholder med en overbygning, revisor, controller, eller lignende.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Lønbogholderi – herunder forståelse af overenskomst, samt håndtering af ferielov mv.
  • Beregninger til ledelsen ifm. interne overenskomst- og lønforhandlinger.
  • Optimering af tids- og registreringssystem
  • AKUT administration (Økonomi ifm. uddannelse, møder, konferencer for tillidsvalgte)
  • Debitor– og kreditorbogholderi
  • Likviditetsstyring og kassefunktion
  • Håndtering af medlemskontingenter
  • Udarbejde fagforeningens budgetter
  • Udarbejde fagforeningens regnskaber
  • Kvartalsmæssige budgetopfølgninger
  • Ad hoc beregninger, opfølgninger og analyser til ledelsen
  • Indkøbsansvarlig
  • Kontakt til revision, bank og forbundshus.
  • Være opdateret på gældende lovgivning
  • Kontinuerlig optimering af økonomifunktionen
  • Effektivisering af arbejdsrutiner og IT-udvikling
  • Og ikke mindst at få teamet til at arbejde godt sammen.

Kendskab til D365Finance, Ibistic, KMD Perspektiv, TimeGuru, vil være en fordel men ikke et krav.
Det forventes, at du er en habil bruger af MS Office, herunder især Excel.

Da kommunikation og møder ofte foregår på distance, forventes kendskab til Teams og Zoom.

Vi tilbyder:
  • Spændende og alsidige arbejdsopgaver, i et tæt samspil med afdelingens ledelse
  • Gode kollegaer i et uformelt miljø, og gode fysiske rammer
  • Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid forudsættes at være 36½ time med flydende arbejdstid, inkl. daglig spisepause. Der vil eventuelt kunne forhandles en deltidsstilling.
  • En stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Overenskomst jf. Klub 3i1 med lønindplacering jf. kommunale løntrin 45 – 47 afhængig af erfaring, pension 14%, yderligere ”frit valg” 3,61 %, særlig feriegodtgørelse 3 %,
  • FOA uge (som optjenes som en 7. ferieuge)
 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomiansvarlig Hanne Hennings på telefon 4697 1969 / mail hh045@foa.dk, eller til afdelingsformand Sigurd Gormsen på mail sg028@foa.dk eller tlf. 2165 2073.

Vi er en fagforening, og vi forventer, at du har et afklaret forhold hertil, og at du kan begå dig loyalt i en politisk ledet organisation. Vi forventer medlemskab af en relevant overenskomstbærende fagforening.

Du får primær ansættelse på et af vores 5 kontorer i FOA Vestsjælland, men du skal forvente også at skulle møde på de andre kontorer når lejligheden kræver det.

Ansøgning stiles til afdelingsformand Sigurd Gormsen på mail sg028@foa.dk eller via knappen "Send ansøgning", senest den 20/10 kl. 8.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25/10 2021.
 
FOA Vestsjælland har knap 9.200 medlemmer og 450 tillidsvalgte, som i hverdagen leverer solid velfærd til borgerne. Vi dækker arbejdspladser i kommunerne Slagelse, Kalundborg, Odsherred, Holbæk, Ringsted og Sorø. Vi er 45 valgte og ansatte i faglig afdeling og i a-kassen, som er fordelt på 5 kontorer i området.
Se mere på www.foa.dk/vestsjaelland, og kontakt os på tlf. 4697 3860 / mail: vestsjaelland@foa.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.