Faglig serviceleder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Vi søger en ny kollega til vores servicelederteam, der med øje for den enkelte medarbejder kan sikre faglighed og trivsel blandt vores serviceteknikere. Du bliver den faglige leder for ca. 20 serviceteknikere, hvor du er ansvarlig for den daglige drift. Brænder du for ledelse og ved du, hvordan du når dine mål – så glæder vi os til at høre fra dig.


Din hverdag bliver dynamisk, præget af foranderlighed og indeholder masser kontakt både internt og eksternt. Du bruger tid både iført arbejdstøj ude hos serviceteknikerne og kunderne, hvor du bidrager med sparring i forhold til opgaveløsning og udvikling ligesom du vil have kontordage, hvor fokus er på opfølgning og planlægning. Du bliver en del af servicelederteamet og I tager sammen ansvar for den samlede drift og støtter hinanden i det daglige. Hverdagen vil bl.a. byde på:

  • Personaleledelse af ca. 20 udekørende serviceteknikere.
  • Driftsplanlægning og koordinering af serviceteknikerens arbejde i samarbejde med servicelederteamet herunder porteføljegennemgang.
  • Sparring med serviceteknikere omkring større bekæmpelsesopgaver.
  • Brug af data og IT-værktøjer til opfølgning og optimering. 
  • Samarbejde og sparring med salgsorganisationen og kvalitetsafdelingen.
  • Økonomisk opfølgning i forhold til bemanding og kontrakter i eget område.
  • Afholdelse af lokalmøder i egne teams i samarbejde med den administrative serviceleder.


Dit arbejdsområde vil være Midt-, Øst- og Vestjylland og vi forventer du bor centralt i området, da du vil tilbringe en stor del af din tid hos serviceteknikerne i dette område.


Stærk lederprofil, der kan skabe sammenhæng mellem strategi og drift


Som faglig serviceleder bliver du en vigtig medspiller for dinemedarbejdere og kollegaer, hvilket stiller krav til dine samarbejdsevner og din forretningsforståelse. Du trives i en selvstændig hverdag, hvor du samtidig er del af et team og kender styrken af sparring og samarbejde på tværs. Som serviceleder indtager du en mellemlederrolle, hvor du skal kunne lede både nedad og opad i organisationen og du trives i denne rolle.


Vi leder efter dig, der har solid ledererfaring, hvoraf en del af din erfaring er med distanceledelse. Du kender til hverdagen i en servicevirksomhed, hvor tempoet er højt og kundeservicen i top. Derudover kan du genkende dig selv i nedenstående:

  • Du er opsøgende og imødekommende og dine medarbejderes ser dig, som en tydelig og troværdig leder.
  • Du trives i en hverdag, hvor 2 dage ikke er ens og hvor du selv sætter dit præg på opgaveløsningen.
  • Du arbejder målrettet, struktureret og mister ikke overblikket, selvom opgaverne er mange.
  • Du er selvstarter og kan motivere dig selv og dine kolleger.
  • Det er naturligt for dig at anvende IT til planlægning, kvalitetsstyring og statistiske opgaver.


Interesseret?

Du søger stillingen ved at sende dit cv samt ansøgning via linket nederst i annoncen. Vi behandler ansøgninger løbende og ansætter, når vi har fundet den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til stillingen inden du sender din ansøgning kan du kontakte servicechef Peder Egestrand på telefon 23385305.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".


Vi ser frem til at høre fra dig. 




Der er viden til forskel


Mortalin er en førende dansk virksomhed inden for skadedyrsforebyggelse og fødevaresikkerhed. Mortalins referencer udgør en bred vifte af offentlige og private kunder inden for følsom industri, detailhandel, hotel og restaurationsbranchen samt boligforeninger, offentlige institutioner og kommuner. Mortalin er kendt for høj faglighed. Vi er ca. 180 kollegaer, som glæder os til at byde dig velkommen.


Læs mere på om os og vores ydelser på www.mortalin.dk 


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Faglig serviceleder


Vi søger en ny kollega til vores servicelederteam, der med øje for den enkelte medarbejder kan sikre faglighed og trivsel blandt vores serviceteknikere. Du bliver den faglige leder for ca. 20 serviceteknikere, hvor du er ansvarlig for den daglige drift. Brænder du for ledelse og ved du, hvordan du når dine mål – så glæder vi os til at høre fra dig.


Din hverdag bliver dynamisk, præget af foranderlighed og indeholder masser kontakt både internt og eksternt. Du bruger tid både iført arbejdstøj ude hos serviceteknikerne og kunderne, hvor du bidrager med sparring i forhold til opgaveløsning og udvikling ligesom du vil have kontordage, hvor fokus er på opfølgning og planlægning. Du bliver en del af servicelederteamet og I tager sammen ansvar for den samlede drift og støtter hinanden i det daglige. Hverdagen vil bl.a. byde på:

  • Personaleledelse af ca. 20 udekørende serviceteknikere.
  • Driftsplanlægning og koordinering af serviceteknikerens arbejde i samarbejde med servicelederteamet herunder porteføljegennemgang.
  • Sparring med serviceteknikere omkring større bekæmpelsesopgaver.
  • Brug af data og IT-værktøjer til opfølgning og optimering. 
  • Samarbejde og sparring med salgsorganisationen og kvalitetsafdelingen.
  • Økonomisk opfølgning i forhold til bemanding og kontrakter i eget område.
  • Afholdelse af lokalmøder i egne teams i samarbejde med den administrative serviceleder.


Dit arbejdsområde vil være Midt-, Øst- og Vestjylland og vi forventer du bor centralt i området, da du vil tilbringe en stor del af din tid hos serviceteknikerne i dette område.


Stærk lederprofil, der kan skabe sammenhæng mellem strategi og drift


Som faglig serviceleder bliver du en vigtig medspiller for dinemedarbejdere og kollegaer, hvilket stiller krav til dine samarbejdsevner og din forretningsforståelse. Du trives i en selvstændig hverdag, hvor du samtidig er del af et team og kender styrken af sparring og samarbejde på tværs. Som serviceleder indtager du en mellemlederrolle, hvor du skal kunne lede både nedad og opad i organisationen og du trives i denne rolle.


Vi leder efter dig, der har solid ledererfaring, hvoraf en del af din erfaring er med distanceledelse. Du kender til hverdagen i en servicevirksomhed, hvor tempoet er højt og kundeservicen i top. Derudover kan du genkende dig selv i nedenstående:

  • Du er opsøgende og imødekommende og dine medarbejderes ser dig, som en tydelig og troværdig leder.
  • Du trives i en hverdag, hvor 2 dage ikke er ens og hvor du selv sætter dit præg på opgaveløsningen.
  • Du arbejder målrettet, struktureret og mister ikke overblikket, selvom opgaverne er mange.
  • Du er selvstarter og kan motivere dig selv og dine kolleger.
  • Det er naturligt for dig at anvende IT til planlægning, kvalitetsstyring og statistiske opgaver.


Interesseret?

Du søger stillingen ved at sende dit cv samt ansøgning via linket nederst i annoncen. Vi behandler ansøgninger løbende og ansætter, når vi har fundet den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til stillingen inden du sender din ansøgning kan du kontakte servicechef Peder Egestrand på telefon 23385305.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".


Vi ser frem til at høre fra dig. 




Der er viden til forskel


Mortalin er en førende dansk virksomhed inden for skadedyrsforebyggelse og fødevaresikkerhed. Mortalins referencer udgør en bred vifte af offentlige og private kunder inden for følsom industri, detailhandel, hotel og restaurationsbranchen samt boligforeninger, offentlige institutioner og kommuner. Mortalin er kendt for høj faglighed. Vi er ca. 180 kollegaer, som glæder os til at byde dig velkommen.


Læs mere på om os og vores ydelser på www.mortalin.dk 


Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.