Faglig stærk byggesagsbehandler søges til Kerteminde Kommune

Er du udviklingsorienteret, fagligt dygtig og vil du udfordres ?
Kerteminde Kommune har meget at byde på og er i stærk fremdrift i forhold til erhvervslivet. Som vigtigt omdrejningspunkt kan nævnes Lindo Port of Odense, beliggende i Munkebo. Lindø er Danmarks største havn med en fortsat kraftig vækst. I takt med at virksomhederne rykker ind på Lindø, kræves der et tæt samarbejde med Kerteminde Kommune om de mange tilladelser, der skal understøtte, at virksomhederne kan komme rigtig godt i gang. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen i Kerteminde Kommune er i fuld gang med en organisation, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord og hvor samarbejde og et højt fagligt niveau er højt prioriteret. 
 
Opgaverne 
Vi søger en byggesagsbehandler, der har lysten og evnerne til at arbejde med hele opgaveporteføljen i vores byggesagsteam. 
Byggesagsteamet løser alle opgaver vedr. byggesagsbehandling. Opgaverne kan omhandle alt fra byggesager vedr. enfamiliehuse til store erhvervsbyggerier. Du bliver ansvarlig for dine byggesager fra start til slut, men vil altid kunne sparre med dine kollegaer om sagerne. Ud over byggesagsbehandlingsopgaverne, løser teamet også opgaver som administration ud fra gældende lokalplaner, herunder kan nævnes, at der p.t. arbejdes på at udarbejde en ny stor lokalplan for Kerteminde 
Midtby. Af yderligere opgaver kan nævnes BBR, skimmelsvampsager og meget mere. Det er en forudsætning, at du som byggesagsbehandler har lyst til at samarbejde om og løse alle de opgaver, som er forankret i byggesagsteamet. Afhængig af dine erfaringer og uddannelse er der mulighed for, at der på sigt forankres en faglig 
koordinatorrolle i stillingen.  
I stillingen skal det som udgangspunkt forventes, at du også kommer til at beskæftige dig med rettelse af BBR-oplysninger, oprettelse af adresser i DAR samt lejlighedsvis oprettelse af byggesager ved siden af byggesagsbehandling. Dette sker i samarbejde med en af dine kollegaer. 
 
Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: 
* En relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, civilingeniør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer. 
* Erfaring med byggesagsbehandling i en kommunal kontekst, herunder kendskab til bygningsreglementet og planloven.  
* At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere.  
* At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. 
* At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. 
 
Vi tilbyder 
Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima – med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. 
 
Stillingen 
Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. 
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. 
Ansøgningsfristen er mandag, den 3. juni 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler medio/slut juni. 
Ansættelsesdatoen er 1. august 2019.  
 
Vil du vide mere ? 
Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager/ Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014054Phoenix-54a759d912019-04-30T16:01:54.067Faglig stærk byggesagsbehandler søges til Kerteminde Kommune
Er du udviklingsorienteret, fagligt dygtig og vil du udfordres ?
Kerteminde Kommune har meget at byde på og er i stærk fremdrift i forhold til erhvervslivet. Som vigtigt omdrejningspunkt kan nævnes Lindo Port of Odense, beliggende i Munkebo. Lindø er Danmarks største havn med en fortsat kraftig vækst. I takt med at virksomhederne rykker ind på Lindø, kræves der et tæt samarbejde med Kerteminde Kommune om de mange tilladelser, der skal understøtte, at virksomhederne kan komme rigtig godt i gang. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen i Kerteminde Kommune er i fuld gang med en organisation, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord og hvor samarbejde og et højt fagligt niveau er højt prioriteret. 
 
Opgaverne 
Vi søger en byggesagsbehandler, der har lysten og evnerne til at arbejde med hele opgaveporteføljen i vores byggesagsteam. 
Byggesagsteamet løser alle opgaver vedr. byggesagsbehandling. Opgaverne kan omhandle alt fra byggesager vedr. enfamiliehuse til store erhvervsbyggerier. Du bliver ansvarlig for dine byggesager fra start til slut, men vil altid kunne sparre med dine kollegaer om sagerne. Ud over byggesagsbehandlingsopgaverne, løser teamet også opgaver som administration ud fra gældende lokalplaner, herunder kan nævnes, at der p.t. arbejdes på at udarbejde en ny stor lokalplan for Kerteminde 
Midtby. Af yderligere opgaver kan nævnes BBR, skimmelsvampsager og meget mere. Det er en forudsætning, at du som byggesagsbehandler har lyst til at samarbejde om og løse alle de opgaver, som er forankret i byggesagsteamet. Afhængig af dine erfaringer og uddannelse er der mulighed for, at der på sigt forankres en faglig 
koordinatorrolle i stillingen.  
I stillingen skal det som udgangspunkt forventes, at du også kommer til at beskæftige dig med rettelse af BBR-oplysninger, oprettelse af adresser i DAR samt lejlighedsvis oprettelse af byggesager ved siden af byggesagsbehandling. Dette sker i samarbejde med en af dine kollegaer. 
 
Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: 
* En relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, civilingeniør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer. 
* Erfaring med byggesagsbehandling i en kommunal kontekst, herunder kendskab til bygningsreglementet og planloven.  
* At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere.  
* At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. 
* At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. 
 
Vi tilbyder 
Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima – med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. 
 
Stillingen 
Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. 
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. 
Ansøgningsfristen er mandag, den 3. juni 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler medio/slut juni. 
Ansættelsesdatoen er 1. august 2019.  
 
Vil du vide mere ? 
Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager/ Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen. 
Er du udviklingsorienteret, fagligt dygtig og vil du udfordres ? Kerteminde Kommune har meget at byde på og er i stærk fremdrift i forhold til erhvervslivet. Som vigtigt omdrejningspunkt kan nævnes Lindo Port of Odense, beliggende i Munkebo. Lindø er Danmarks største havn med en fortsat kraftig vækst. I takt med at virksomhederne rykker ind på Lindø, kræves der et tæt samarbejde med Kerteminde Kommune om de mange tilladelser, der skal understøtte, at virksomhederne kan komme rigtig godt i gang. Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen i Kerteminde Kommune er i fuld gang med en organisation, hvor samarbejde med alle interessenter i kommunen og tværfaglighed er nøgleord og hvor samarbejde og et højt fagligt niveau er højt prioriteret. Opgaverne Vi søger en byggesagsbehandler, der har lysten og evnerne til at arbejde med hele opgaveporteføljen i vores byggesagsteam. Byggesagsteamet løser alle opgaver vedr. byggesagsbehandling. Opgaverne kan omhandle alt fra byggesager vedr. enfamiliehuse til store erhvervsbyggerier. Du bliver ansvarlig for dine byggesager fra start til slut, men vil altid kunne sparre med dine kollegaer om sagerne. Ud over byggesagsbehandlingsopgaverne, løser teamet også opgaver som administration ud fra gældende lokalplaner, herunder kan nævnes, at der p.t. arbejdes på at udarbejde en ny stor lokalplan for Kerteminde Midtby. Af yderligere opgaver kan nævnes BBR, skimmelsvampsager og meget mere. Det er en forudsætning, at du som byggesagsbehandler har lyst til at samarbejde om og løse alle de opgaver, som er forankret i byggesagsteamet. Afhængig af dine erfaringer og uddannelse er der mulighed for, at der på sigt forankres en faglig koordinatorrolle i stillingen. I stillingen skal det som udgangspunkt forventes, at du også kommer til at beskæftige dig med rettelse af BBR-oplysninger, oprettelse af adresser i DAR samt lejlighedsvis oprettelse af byggesager ved siden af byggesagsbehandling. Dette sker i samarbejde med en af dine kollegaer. Vores faglige og uddannelsesmæssige forventninger: * En relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, civilingeniør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer. * Erfaring med byggesagsbehandling i en kommunal kontekst, herunder kendskab til bygningsreglementet og planloven. * At du kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i en imødekommende og professionel tone, både i forhold til almindelige boligejere og professionelle rådgivere. * At du har lyst til kontakt og dialog med ansøgere, og være god til at lytte og vejlede dem i forhold til de ønsker som de har. * At du selvstændigt kan sætte dig ind i en sag, undersøge lovmæssige forhold og sikre, at sagen løses struktureret og målrettet. Vi tilbyder Et udfordrende og afvekslende job på en travl og uformel arbejdsplads i et godt socialt klima med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på at fastholde og fortsat udvikle et godt teamsamarbejde, hvor der løftes i flok, og hvor alle tager ansvar for at få løst teamets opgaver, med respekt for hinandens kompetencer. Stillingen Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er placeret på Munkebo Rådhus. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Ansøgningsfristen er mandag, den 3. juni 2019 kl. 12.00. Det forventes at der afholdes samtaler medio slut juni. Ansættelsesdatoen er 1. august 2019. Vil du vide mere ? Du er meget velkommen til at ringe til Peter Timm, Key Account Manager Byggesagsbehandler på tlf. 3055 0188 og få en uforpligtende drøftelse om stillingen.10Phoenix54a759d9101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1374&ProjectId=145117&DepartmentId=19971&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynKerteminde3516668Erhvervsafdelingen11Hans Schacksvej 45300KertemindeDKDanmarkORS/54a759d9_logo.pngORS/Small/54a759d9_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent751483KertemindeMinimum14511700030-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54a759d9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=54a759d9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54a759d9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54a759d9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du den nye Byggesagsbehandler i Erhvervsafdelingen?12008001Dansk3Læse/ tale214210Byggesagsbehandler5Kontor og administration361628227muj@kerteminde.dkDanmarkDanmarkda-DK