Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Faglig stærk regnskabsmedarbejder søges til Alu Rehab

Leder du efter en ny og spændende jobmulighed, der fører dig videre i din karriere i et internationalt og udviklingsorienteret miljø? Så har vi jobbet her.
På vegne af vores kunde, Alu Rehab, som er en dynamisk og ambitiøs virksomhed, der har mere end 27 års erfaring indenfor komfortkørestole, søger en faglig stærk regnskabsmedarbejder. I samarbejde med brugere, terapeuter, læger, designere og ingeniører tilbyder Alu Rehab specialudviklet komfortkørestole og tilbehør som sælges på det europæiske marked. Virksomheden er beliggende i Ry, hvor man herfra varetager filialernes bogføring. Vi søger en senior regnskabsmedarbejder, der er løsningsorienteret, ansvarsbevidst og som har mod på at blive en del af en virksomhed i udvikling, på et kontor med et åbent og engageret arbejdsmiljø.

Om stillingen
Som regnskabschefens højre hånd vil du komme til at fungere som en tæt sparringspartner for regnskabschefen. Du vil blive en del af et team bestående af 2 regnskabsassistenter. Dine ansvarsområder inkluderer nedenstående:

   • Kontering og bogføring indenfor finans, debitor og kreditorer
   • Afstemning af banker, Finans, debitor og kreditor
   • Fakturering, indbetaling og rykker
   • Kreditorfaktura, rejseafregninger og kreditor betaling
   • Løn og lønadministration for medarbejder i DK, DE, FR og SE
   • Kontakt med lønbureauer i DK, DE, FR og SE, lønindberetning og afstemning af modtaget materiale
   • Assistere regnskabschefen ved månedlig rapportering
   • Assisterer med rapporter til salgsteamet
   • Ad hoc opgaver
   • Udarbejdelse af materiale til aflæggelse af årsregnskabet i samarbejde med regnskabschefen

 
Den rette kandidat
Vi forestiller os, at du har en teoretisk baggrund som f.eks. merkonom, HD 1 eller anden relevant regnskabsmæssig uddannelse. Du har nogle års erfaring med hele bogholderiet/regnskabet fra lignende stillinger med mange forskellige ansvarsområder. Dertil har du et grundigt kendskab til databehandling og en stærk talforståelse.
Som person er du initiativrig, nysgerrig på nye opgaver og i stand til at sætte dig ind i dem hurtigt. Du er jordnær, proaktiv, ansvarsbevidst, deadlineorienteret, fleksibel, loyal og ærlig. Dertil evner du at arbejde selvstændigt og besidder et personligt drive. Ligeledes forventes det, at du har gode kommunikationsevner, og at du behersker engelsk og tysk på et professionelt niveau – både i skrift og tale (største marked er Tyskland hvor 10 tyske sælgere er ansat). Du er stærk i Excel og kendskab til Navision er en fordel.
Du følger arbejdsopgaver til dørs og trives i en dynamisk, succesfuld og international organisation.

 
Du tilbydes
Et udfordrende, ambitiøst og godt arbejdsmiljø samt et job, hvor du har mulighed for at påvirke din egen udvikling. I denne stilling vil din hverdag bestå af mange forskellige arbejdsopgaver og spændende udfordringer.
Ansøgningsproces
Har du den rette profil og vilje, bedes du venligst sende din ansøgning og CV via nedenstående link. Du opfordres til at søge hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig. Ønsker du yderligere oplysninger, så kontakt rekrutteringskonsulent Jeanette Elin Nielsen på telefon +45 30 70 06 32 eller på mail jeanette.nielsen@accountor.dk
 
Alle ansøgninger behandles fortroligt.
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her