Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Faglige indkøbskonsulenter til afdelingen Regnskab og Kontrakt

Ny indkøbsenhed i Københavns Kommunes Socialforvaltning søger to socialfaglige medarbejdere med gode forhandlingskompetencer og stort overblik

Danmarks største socialforvaltning (SOF) sætter nu alle sejl til for at få optimeret faglige indkøb for ca. to milliarder kr. om året!

Du drives af at tænke nye tanker på det socialfaglige område og af at være med til at bygge en essentiel funktion op helt fra bunden.

Vi har brug for hjælp fra kolleger med stor socialfaglig indsigt og med ønsket om altid at bruge de økonomiske ressourcer klogest og mest effektivt – til glæde for kommunens borgere i udsatte positioner.

Du har lyst til at sætte din faglighed i spil på en helt ny måde, i samspil med mange andres fagligheder, i snitfladen mellem interne og eksterne tilbud og leverandører.

Måske er du en af vores nye faglige indkøbskonsu­lenter? Og ved du ikke meget om offentlige indkøb? Fortvivl ej, det skal vi nok få dig lært …

Du vil komme til at arbejde i et team, hvor vi allerede har indkøbs- og juridiske kompetencer, men vi skal i fællesskab finde en arbejdsform i vores nye enhed.

Det betyder, at du i meget høj grad kan forme din egen rolle i det nyetablerede team. Det betyder også, at vi på nuværende tidspunkt ikke helt ved, hvordan vi på sigt løser alle opgaver.

Det er dog sikkert, at det bliver en spændende, udfordrende og sjov opgave ... og at vi får nok at tage os til!

Stillingen
Som faglig indkøbskonsulent kobler du din socialfaglige indsigt med krav og ønsker fra myndighedsafdelingerne og perspektiverne fra de interne og eksterne leverandører.

Du forhandler kontrakter og aftaler med leverandører på det socialfaglige felt.

Du får ansvaret for kontraktadministrationen (Contract Management) af flere leverandørområder, herunder samarbejdsmøder og genforhandlinger.

Du vil bistå lokale afdelinger i forhandlingen med leverandører og stille dig fagligt undrende og afsøgende med fokus på hele tiden at forbedre de ydelser, kommunen køber og selv leverer!

Du vil få en stor rolle i at implementere en professionaliseret socialfaglig indkøbsfaglighed i kommunens borgercentre.

Området er stort og bredt, men botilbud/døgnpladser vil have et primært fokus fra begyndelsen.

Du vil være i løbende dialog som sparringspartner med borgercentre, afdelinger, ledere og frontpersonale om det faglige indhold i forebyggende foranstaltninger, døgn- og dagtilbudspladser og meget andet. Både når samarbejdet glider, og når det udfordres.

Din primære arbejdsplads være i SOFs lokaler i Bernstorffsgade tæt ved hovedbanegården. Du vil også have en del aktivitet ude på borgercentre og i lokale afdelinger, hvor du vil deltage i møderækker, på visitationer og i projekter. En del opgaver kan tilrettes dit interessefelt og kompetenceområde.

Du vil periodevis være yderst udadvendt og afsøgende i hele SOFs organisation. Din nysgerrighed, faglighed og struktur skal få dig på sporet af, hvor det er bedst og mest hensigtsmæssigt at sætte ind, udfordre, effektivisere og forhandle. Du vover at bryde med 'det plejer vi at gøre, både hos interne og eksterne tilbud og aktører.

Vi forventer, at du

  • har en relevant, flerårig socialfaglig baggrund. Evt. fra en koordinator-/konsulentfunktion i offentlig/privat sammenhæng
  • gerne har erfaring med køb af pladser eller visitation af unge/borgere til fx institution/botilbud
  • gerne har kendskab til leverandørlandskabet på det socialfaglige felt, både kommunalt, regionalt og privat
  • har en systematisk tilgang til dit arbejde og ikke er bange for hverken regneark, it-systemer i almindelighed eller 'data-snak'
  • har udpræget stærke relationelle kompetencer og et udviklet gen for godt købmandskab
  • har erfaring med at lede mindre projekter – nogle gange også med kortere deadlines
  • er selvstændig ift. planlægning og prioritering af dine arbejdsopgaver og besidder en stor arbejdskapacitet og -iver
  • kommunikerer godt, imødekommende og motiverende, både skriftligt og mundtligt
  • opererer naturligt i et felt med megen fokus, og du forstår en politisk ledet organisation, men stiller dig dog stadig undrende
  • kan stå roligt, når du udfordres af uenighed, stille krav, når det kræves, og bruge dine gode relationelle evner til at forfine og løbende justere i samarbejdet

I snitfladerne mellem økonomi, indkøb og socialfaglige støtteforanstaltninger kan du udvikle dig i denne stilling, og vi glæder os til at byde dig velkommen på rejsen.

www.kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og med ansættelse den 1. marts 2020.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte indkøbschef Kasper Riedl på 6115 5221.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 2. januar 2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr.

Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere - uanset livsvilkår - får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330136879Phoenix-09095c2312019-12-06T17:01:12.340Faglige indkøbskonsulenter til afdelingen Regnskab og Kontrakt

Ny indkøbsenhed i Københavns Kommunes Socialforvaltning søger to socialfaglige medarbejdere med gode forhandlingskompetencer og stort overblik

Danmarks største socialforvaltning (SOF) sætter nu alle sejl til for at få optimeret faglige indkøb for ca. to milliarder kr. om året!

Du drives af at tænke nye tanker på det socialfaglige område og af at være med til at bygge en essentiel funktion op helt fra bunden.

Vi har brug for hjælp fra kolleger med stor socialfaglig indsigt og med ønsket om altid at bruge de økonomiske ressourcer klogest og mest effektivt – til glæde for kommunens borgere i udsatte positioner.

Du har lyst til at sætte din faglighed i spil på en helt ny måde, i samspil med mange andres fagligheder, i snitfladen mellem interne og eksterne tilbud og leverandører.

Måske er du en af vores nye faglige indkøbskonsu­lenter? Og ved du ikke meget om offentlige indkøb? Fortvivl ej, det skal vi nok få dig lært …

Du vil komme til at arbejde i et team, hvor vi allerede har indkøbs- og juridiske kompetencer, men vi skal i fællesskab finde en arbejdsform i vores nye enhed.

Det betyder, at du i meget høj grad kan forme din egen rolle i det nyetablerede team. Det betyder også, at vi på nuværende tidspunkt ikke helt ved, hvordan vi på sigt løser alle opgaver.

Det er dog sikkert, at det bliver en spændende, udfordrende og sjov opgave ... og at vi får nok at tage os til!

Stillingen
Som faglig indkøbskonsulent kobler du din socialfaglige indsigt med krav og ønsker fra myndighedsafdelingerne og perspektiverne fra de interne og eksterne leverandører.

Du forhandler kontrakter og aftaler med leverandører på det socialfaglige felt.

Du får ansvaret for kontraktadministrationen (Contract Management) af flere leverandørområder, herunder samarbejdsmøder og genforhandlinger.

Du vil bistå lokale afdelinger i forhandlingen med leverandører og stille dig fagligt undrende og afsøgende med fokus på hele tiden at forbedre de ydelser, kommunen køber og selv leverer!

Du vil få en stor rolle i at implementere en professionaliseret socialfaglig indkøbsfaglighed i kommunens borgercentre.

Området er stort og bredt, men botilbud/døgnpladser vil have et primært fokus fra begyndelsen.

Du vil være i løbende dialog som sparringspartner med borgercentre, afdelinger, ledere og frontpersonale om det faglige indhold i forebyggende foranstaltninger, døgn- og dagtilbudspladser og meget andet. Både når samarbejdet glider, og når det udfordres.

Din primære arbejdsplads være i SOFs lokaler i Bernstorffsgade tæt ved hovedbanegården. Du vil også have en del aktivitet ude på borgercentre og i lokale afdelinger, hvor du vil deltage i møderækker, på visitationer og i projekter. En del opgaver kan tilrettes dit interessefelt og kompetenceområde.

Du vil periodevis være yderst udadvendt og afsøgende i hele SOFs organisation. Din nysgerrighed, faglighed og struktur skal få dig på sporet af, hvor det er bedst og mest hensigtsmæssigt at sætte ind, udfordre, effektivisere og forhandle. Du vover at bryde med 'det plejer vi at gøre, både hos interne og eksterne tilbud og aktører.

Vi forventer, at du

  • har en relevant, flerårig socialfaglig baggrund. Evt. fra en koordinator-/konsulentfunktion i offentlig/privat sammenhæng
  • gerne har erfaring med køb af pladser eller visitation af unge/borgere til fx institution/botilbud
  • gerne har kendskab til leverandørlandskabet på det socialfaglige felt, både kommunalt, regionalt og privat
  • har en systematisk tilgang til dit arbejde og ikke er bange for hverken regneark, it-systemer i almindelighed eller 'data-snak'
  • har udpræget stærke relationelle kompetencer og et udviklet gen for godt købmandskab
  • har erfaring med at lede mindre projekter – nogle gange også med kortere deadlines
  • er selvstændig ift. planlægning og prioritering af dine arbejdsopgaver og besidder en stor arbejdskapacitet og -iver
  • kommunikerer godt, imødekommende og motiverende, både skriftligt og mundtligt
  • opererer naturligt i et felt med megen fokus, og du forstår en politisk ledet organisation, men stiller dig dog stadig undrende
  • kan stå roligt, når du udfordres af uenighed, stille krav, når det kræves, og bruge dine gode relationelle evner til at forfine og løbende justere i samarbejdet

I snitfladerne mellem økonomi, indkøb og socialfaglige støtteforanstaltninger kan du udvikle dig i denne stilling, og vi glæder os til at byde dig velkommen på rejsen.

www.kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og med ansættelse den 1. marts 2020.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte indkøbschef Kasper Riedl på 6115 5221.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 2. januar 2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr.

Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere - uanset livsvilkår - får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.

2020-01-03T00:51:38.373 Ny indkøbsenhed i Københavns Kommunes Socialforvaltning søger to socialfaglige medarbejdere med gode forhandlingskompetencer og stort overblik Danmarks største socialforvaltning (SOF) sætter nu alle sejl til for at få optimeret faglige indkøb for ca. to milliarder kr. om året! Du drives af at tænke nye tanker på det socialfaglige område og af at være med til at bygge en essentiel funktion op helt fra bunden. Vi har brug for hjælp fra kolleger med stor socialfaglig indsigt og med ønsket om altid at bruge de økonomiske ressourcer klogest og mest effektivt til glæde for kommunens borgere i udsatte positioner. Du har lyst til at sætte din faglighed i spil på en helt ny måde, i samspil med mange andres fagligheder, i snitfladen mellem interne og eksterne tilbud og leverandører. Måske er du en af vores nye faglige indkøbskonsu­lenter? Og ved du ikke meget om offentlige indkøb? Fortvivl ej, det skal vi nok få dig lært … Du vil komme til at arbejde i et team, hvor vi allerede har indkøbs- og juridiske kompetencer, men vi skal i fællesskab finde en arbejdsform i vores nye enhed. Det betyder, at du i meget høj grad kan forme din egen rolle i det nyetablerede team. Det betyder også, at vi på nuværende tidspunkt ikke helt ved, hvordan vi på sigt løser alle opgaver. Det er dog sikkert, at det bliver en spændende, udfordrende og sjov opgave ... og at vi får nok at tage os til! Stillingen Som faglig indkøbskonsulent kobler du din socialfaglige indsigt med krav og ønsker fra myndighedsafdelingerne og perspektiverne fra de interne og eksterne leverandører. Du forhandler kontrakter og aftaler med leverandører på det socialfaglige felt. Du får ansvaret for kontraktadministrationen (Contract Management) af flere leverandørområder, herunder samarbejdsmøder og genforhandlinger. Du vil bistå lokale afdelinger i forhandlingen med leverandører og stille dig fagligt undrende og afsøgende med fokus på hele tiden at forbedre de ydelser, kommunen køber og selv leverer! Du vil få en stor rolle i at implementere en professionaliseret socialfaglig indkøbsfaglighed i kommunens borgercentre. Området er stort og bredt, men botilbud døgnpladser vil have et primært fokus fra begyndelsen. Du vil være i løbende dialog som sparringspartner med borgercentre, afdelinger, ledere og frontpersonale om det faglige indhold i forebyggende foranstaltninger, døgn- og dagtilbudspladser og meget andet. Både når samarbejdet glider, og når det udfordres. Din primære arbejdsplads være i SOFs lokaler i Bernstorffsgade tæt ved hovedbanegården. Du vil også have en del aktivitet ude på borgercentre og i lokale afdelinger, hvor du vil deltage i møderækker, på visitationer og i projekter. En del opgaver kan tilrettes dit interessefelt og kompetenceområde. Du vil periodevis være yderst udadvendt og afsøgende i hele SOFs organisation. Din nysgerrighed, faglighed og struktur skal få dig på sporet af, hvor det er bedst og mest hensigtsmæssigt at sætte ind, udfordre, effektivisere og forhandle. Du vover at bryde med det plejer vi at gøre, både hos interne og eksterne tilbud og aktører. Vi forventer, at du har en relevant, flerårig socialfaglig baggrund. Evt. fra en koordinator- konsulentfunktion i offentlig privat sammenhæng gerne har erfaring med køb af pladser eller visitation af unge borgere til fx institution botilbud gerne har kendskab til leverandørlandskabet på det socialfaglige felt, både kommunalt, regionalt og privat har en systematisk tilgang til dit arbejde og ikke er bange for hverken regneark, it-systemer i almindelighed eller data-snak har udpræget stærke relationelle kompetencer og et udviklet gen for godt købmandskab har erfaring med at lede mindre projekter nogle gange også med kortere deadlines er selvstændig ift. planlægning og prioritering af dine arbejdsopgaver og besidder en stor arbejdskapacitet og -iver kommunikerer godt, imødekommende og motiverende, både skriftligt og mundtligt opererer naturligt i et felt med megen fokus, og du forstår en politisk ledet organisation, men stiller dig dog stadig undrende kan stå roligt, når du udfordres af uenighed, stille krav, når det kræves, og bruge dine gode relationelle evner til at forfine og løbende justere i samarbejdet I snitfladerne mellem økonomi, indkøb og socialfaglige støtteforanstaltninger kan du udvikle dig i denne stilling, og vi glæder os til at byde dig velkommen på rejsen. På www.kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt og med ansættelse den 1. marts 2020. Yderligere oplysninger Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte indkøbschef Kasper Riedl på 6115 5221. Søg via nedenstående link senest torsdag den 2. januar 2020 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3. Om Socialforvaltningen Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere - uanset livsvilkår - får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.10Phoenix09095c23101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=162581&DepartmentId=20296&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3670134Regnskab og Kontrakt11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent867189KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16258100006-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09095c23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=09095c23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09095c23&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09095c23&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgFaglige indkøbskonsulenter til afdelingen Regnskab og Kontrakt12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration363692660mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK