Fagligt funderede og engagerede sygeplejersker til Hjemmesygeplejen i det multikulturelle område Bispebjerg/Nørrebro

Er du uddannet sygeplejerske, og kan du iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkeltes behov?

Vi tilbyder en fast stilling og et barselsvikariat på 32-37 timer ugentligt fortrinsvis i dagvagt og med weekendvagt hver fjerde uge.

Om jobbet
Hverdagen i Hjemmesygeplejen Bispebjerg/Nørrebro (BiN) er præget af stor selvstændighed. Variationen af sygeplejeopgaver er stor, ofte med komplekse geriatriske problemstillinger, der kræver, at alle sygeplejekompetencer sættes i spil.

En vigtig forudsætning for at varetage stillingen er derfor, at du besidder et solidt fagligt fundament og engagement, hvor du, efter en grundig introduktion til hjemmesygeplejen, formår at iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkelte borgers behov og kulturelle baggrund.

Arbejdsopgaverne er fordelt mellem grundlæggende sygeplejeopgaver som fx insulin- og medicindosering, injektioner, besøg efter udskrivelse. Derudover får du specialiserede sygeplejeopgaver som hjemmedialyse, parenteral ernæring, komplicerede sår, pludselige fald og akut dårlige borgere samt sygepleje til borgere i terminale forløb, hvor opgaven er lindring og en værdig sidste tid, hvor dit nærvær og din faglighed kan være med til at gøre en stor forskel.

Hvis du har interessen, er der mulighed for at blive vidensperson indenfor demens, sår, inkontinens, palliation og ernæring.

Vi arbejder fokuseret med borgerinddragelse, ligesom et samskabende samarbejde med pårørende vægtes højt.

Da vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende, er det også muligt at blive klinisk vejleder.

Vi tilbyder
Du får 39 engagerede, fagligt velfunderede kollegaer, som er organiseret i mindre teams. Vi vægter faglighed og udviklingen af det kollegiale fællesskab højt og et arbejdsmiljø med plads til rummelighed og fleksibilitet inden for de givne rammer.

Det er vigtigt for os at understøtte et godt læringsmiljø og sikre, at du modtager en grundig introduktion til hjemmesygeplejen med udgangspunkt i dine kompetencer. Du vil få tildelt en mentor, der følger dig tæt i din første tid i hjemmesygeplejen.

Vi søger dig, der

  • har lyst til og interesse for at arbejde i det nære sundhedsvæsen
  • besidder fagligt engagement og går nysgerrigt til både udvikling og udfordring
  • er motiveret for at gøre en forskel for både borgere og pårørende
  • er reflekterende i forhold til egen og andres praksis

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.

Mødetiden er primært kl. 7.30-15.30. En akutvagt møder ind kl. 7.00-15.00, og en senvagt møder ind kl. 8.00-16.00.

Da du skal cykle rundt, er det vigtigt, at du trives med det. Akutvagten har bil stillet til rådighed, så kørekort er en fordel, men ikke en forudsætning.

Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte gruppeleder Rikke Bjerregaard på 2032 5912 eller gruppeleder Charlotte Brejnebøl på 2452 4451. 

Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. februar 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167080Phoenix-f72ab00812020-01-29T15:08:52Fagligt funderede og engagerede sygeplejersker til Hjemmesygeplejen i det multikulturelle område Bispebjerg/Nørrebro

Er du uddannet sygeplejerske, og kan du iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkeltes behov?

Vi tilbyder en fast stilling og et barselsvikariat på 32-37 timer ugentligt fortrinsvis i dagvagt og med weekendvagt hver fjerde uge.

Om jobbet
Hverdagen i Hjemmesygeplejen Bispebjerg/Nørrebro (BiN) er præget af stor selvstændighed. Variationen af sygeplejeopgaver er stor, ofte med komplekse geriatriske problemstillinger, der kræver, at alle sygeplejekompetencer sættes i spil.

En vigtig forudsætning for at varetage stillingen er derfor, at du besidder et solidt fagligt fundament og engagement, hvor du, efter en grundig introduktion til hjemmesygeplejen, formår at iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkelte borgers behov og kulturelle baggrund.

Arbejdsopgaverne er fordelt mellem grundlæggende sygeplejeopgaver som fx insulin- og medicindosering, injektioner, besøg efter udskrivelse. Derudover får du specialiserede sygeplejeopgaver som hjemmedialyse, parenteral ernæring, komplicerede sår, pludselige fald og akut dårlige borgere samt sygepleje til borgere i terminale forløb, hvor opgaven er lindring og en værdig sidste tid, hvor dit nærvær og din faglighed kan være med til at gøre en stor forskel.

Hvis du har interessen, er der mulighed for at blive vidensperson indenfor demens, sår, inkontinens, palliation og ernæring.

Vi arbejder fokuseret med borgerinddragelse, ligesom et samskabende samarbejde med pårørende vægtes højt.

Da vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende, er det også muligt at blive klinisk vejleder.

Vi tilbyder
Du får 39 engagerede, fagligt velfunderede kollegaer, som er organiseret i mindre teams. Vi vægter faglighed og udviklingen af det kollegiale fællesskab højt og et arbejdsmiljø med plads til rummelighed og fleksibilitet inden for de givne rammer.

Det er vigtigt for os at understøtte et godt læringsmiljø og sikre, at du modtager en grundig introduktion til hjemmesygeplejen med udgangspunkt i dine kompetencer. Du vil få tildelt en mentor, der følger dig tæt i din første tid i hjemmesygeplejen.

Vi søger dig, der

  • har lyst til og interesse for at arbejde i det nære sundhedsvæsen
  • besidder fagligt engagement og går nysgerrigt til både udvikling og udfordring
  • er motiveret for at gøre en forskel for både borgere og pårørende
  • er reflekterende i forhold til egen og andres praksis

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.

Mødetiden er primært kl. 7.30-15.30. En akutvagt møder ind kl. 7.00-15.00, og en senvagt møder ind kl. 8.00-16.00.

Da du skal cykle rundt, er det vigtigt, at du trives med det. Akutvagten har bil stillet til rådighed, så kørekort er en fordel, men ikke en forudsætning.

Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte gruppeleder Rikke Bjerregaard på 2032 5912 eller gruppeleder Charlotte Brejnebøl på 2452 4451. 

Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. februar 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du uddannet sygeplejerske, og kan du iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkeltes behov? Vi tilbyder en fast stilling og et barselsvikariat på 32-37 timer ugentligt fortrinsvis i dagvagt og med weekendvagt hver fjerde uge. Om jobbet Hverdagen i Hjemmesygeplejen Bispebjerg Nørrebro (BiN) er præget af stor selvstændighed. Variationen af sygeplejeopgaver er stor, ofte med komplekse geriatriske problemstillinger, der kræver, at alle sygeplejekompetencer sættes i spil. En vigtig forudsætning for at varetage stillingen er derfor, at du besidder et solidt fagligt fundament og engagement, hvor du, efter en grundig introduktion til hjemmesygeplejen, formår at iværksætte sygeplejefaglige indsatser ud fra den enkelte borgers behov og kulturelle baggrund. Arbejdsopgaverne er fordelt mellem grundlæggende sygeplejeopgaver som fx insulin- og medicindosering, injektioner, besøg efter udskrivelse. Derudover får du specialiserede sygeplejeopgaver som hjemmedialyse, parenteral ernæring, komplicerede sår, pludselige fald og akut dårlige borgere samt sygepleje til borgere i terminale forløb, hvor opgaven er lindring og en værdig sidste tid, hvor dit nærvær og din faglighed kan være med til at gøre en stor forskel. Hvis du har interessen, er der mulighed for at blive vidensperson indenfor demens, sår, inkontinens, palliation og ernæring. Vi arbejder fokuseret med borgerinddragelse, ligesom et samskabende samarbejde med pårørende vægtes højt. Da vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende, er det også muligt at blive klinisk vejleder. Vi tilbyder Du får 39 engagerede, fagligt velfunderede kollegaer, som er organiseret i mindre teams. Vi vægter faglighed og udviklingen af det kollegiale fællesskab højt og et arbejdsmiljø med plads til rummelighed og fleksibilitet inden for de givne rammer. Det er vigtigt for os at understøtte et godt læringsmiljø og sikre, at du modtager en grundig introduktion til hjemmesygeplejen med udgangspunkt i dine kompetencer. Du vil få tildelt en mentor, der følger dig tæt i din første tid i hjemmesygeplejen. Vi søger dig, der har lyst til og interesse for at arbejde i det nære sundhedsvæsen besidder fagligt engagement og går nysgerrigt til både udvikling og udfordring er motiveret for at gøre en forskel for både borgere og pårørende er reflekterende i forhold til egen og andres praksis Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer. Mødetiden er primært kl. 7.30-15.30. En akutvagt møder ind kl. 7.00-15.00, og en senvagt møder ind kl. 8.00-16.00. Da du skal cykle rundt, er det vigtigt, at du trives med det. Akutvagten har bil stillet til rådighed, så kørekort er en fordel, men ikke en forudsætning. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte gruppeleder Rikke Bjerregaard på 2032 5912 eller gruppeleder Charlotte Brejnebøl på 2452 4451. Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. februar 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk10Phoenixf72ab008100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163680&DepartmentId=19996&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3700869Hjemmepleje og Hjemmesygepleje Bispebjerg/Nørrebro11Fensmarkgade 652200København NDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001893949KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16368000029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f72ab008https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f72ab008https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f72ab008&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f72ab008&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/323108-10-1.jpgFagligt funderede og engagerede sygeplejersker til Hjemmesygeplejen i det multikulturelle område Bispebjerg/Nørrebro12008011Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske77Pleje og omsorg364047208mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330166962Sygeplejerske til Specialenheden Forchhammersvej (barselsvikariat)Basic Vi søger en sygeplejerske til Specialenheden Forchhammersvej, som er en del af Center for Rusmiddelbehandling København (CRK) i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Specialenheden organiserer substitutionsbehandling for stofafhængige med udgangspunkt i et tværfagligt samarbejde mellem socialfaglige og sundhedsfaglige grupper. Du bliver en del af ambulatoriet på Specialenheden Forchhammersvejs sundhedsteam med otte ansatte, der består af læger, sygeplejersker og bioanalytikere. Der er 17 ansatte fordelt på Specialenheden Forchhammersvej, som ligger på Frederiksberg. Specialenheden Forchhammersvej faciliterer udover almindelig substitutionsbehandling, intravenøs metadonbehandling som det eneste tilbud i København. Vi har fokus på at tilbyde borgerne et helhedsorienteret og specialiseret pædagogisk og sundhedsfagligt behandlingstilbud, der kommer til udtryk i det daglige samarbejde mellem ambulatoriet og vores cafétilbud. Om stillingen Du skal bl.a. varetage medicinudlevering, støttende og motiverende samtaler og i samarbejde med læge sikre, at borgerne tilbydes en sundhedsfaglig indsats af høj kvalitet. Du vil indgå i et sundhedsfagligt team, der består af to læger og seks sundhedsfaglige medarbejdere, samt i et tværfagligt samarbejde med husets øvrige faggrupper, hvor alle borgere er tilknyttet et team af sundheds- og socialfaglige medarbejdere. Somatiske tilstande varetages primært hos egen læge, men opgaver af somatisk karakter kan forekomme herunder bl.a. sårpleje. Specialenheden Forchhammersvej tilbyder desuden udgående behandling (TUR) for borgere på tværs af hele substitutionsområdet i CRK, både i kortere og længerevarende forløb med fokus på udsatte borgere med komorbide problematikker. Tilbuddet blev sat i drift den 1. februar 2019 og du skal tage del i udviklingen af både dette tilbud og den generelle faglige udvikling. Vi er udviklingsorienterede og ambitiøse og håber, du ønsker at være med. Vi lægger vægt på, at du har kendskab til misbrugsbehandling, herunder somatiske følgetilstande kan varetage medicinudlevering, blodprøvetagning, EKG, sundhedssamtaler og samtaler af forebyggende, motiverende og støttende karakter kan arbejde tværfagligt er dynamisk, fleksibel og mødestabil har flair for it og gåpåmod ved implementering af nye systemer vægter din faglighed højt bruger dine kolleger til sparring i dagligdagen er respektfuld og imødekommende i dit møde med andre, både borgere, kolleger og samarbejdspartnere er venlig, konkret og direkte i din fremtoning og kommunikation kan lide at arbejde selvstændigt Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen weekend-, vagt- og helligdagsfri introduktion til det daglige arbejde og Specialenheden Forchhammersvejs øvrige opgaver supervision ca. en gang månedligt et job med faglige og personlige udfordringer og med udstrakt kompetence og ansvar en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, som du skal være med til at præge et spændende arbejde med mange alsidige opgaver og tværfagligt samarbejde ledere og kolleger, som er interesserede i dig og hvad du kan og vil en velfungerende personalegruppe med fokus både på det sociale og det faglige Ansættelsesvilkår Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Barselsvikariatet er med tiltrædelse den 1. maj 2020. Mere information Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Raymond Reinhardt Krabholm på 2056 2787. Søg via nedenstående link senest søndag den 23. februar 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 9.

Vi søger en sygeplejerske til Specialenheden Forchhammersvej, som er en del af Center for Rusmiddelbehandling København (CRK) i Socialforvaltningen i Københavns Kommune.   
 
Specialenheden organiserer substitutionsbehandling for stofafhængige med udgangspunkt i et tværfagligt samarbejde mellem socialfaglige og sundhedsfaglige grupper.  
 
Du bliver en del af ambulatoriet på Specialenheden Forchhammersvejs sundhedsteam med otte ansatte, der består af læger, sygeplejersker og bioanalytikere. Der er 17 ansatte fordelt på Specialenheden Forchhammersvej, som ligger på Frederiksberg.     

Specialenheden Forchhammersvej faciliterer udover almindelig substitutionsbehandling, intravenøs metadonbehandling som det eneste tilbud i København. Vi har fokus på at tilbyde borgerne et helhedsorienteret og specialiseret pædagogisk og sundhedsfagligt behandlingstilbud, der kommer til udtryk i det daglige samarbejde mellem ambulatoriet og vores cafétilbud.

Om stillingen
Du skal bl.a. varetage medicinudlevering, støttende og motiverende samtaler og i samarbejde med læge sikre, at borgerne tilbydes en sundhedsfaglig indsats af høj kvalitet. Du vil indgå i et sundhedsfagligt team, der består af to læger og seks sundhedsfaglige medarbejdere, samt i et tværfagligt samarbejde med husets øvrige faggrupper, hvor alle borgere er tilknyttet et team af sundheds- og socialfaglige medarbejdere.
Somatiske tilstande varetages primært hos egen læge, men opgaver af somatisk karakter kan forekomme – herunder bl.a. sårpleje.  

Specialenheden Forchhammersvej tilbyder desuden udgående behandling (TUR) for borgere på tværs af hele substitutionsområdet i CRK, både i kortere og længerevarende forløb med fokus på udsatte borgere med komorbide problematikker. Tilbuddet blev sat i drift den 1. februar 2019 og du skal tage del i udviklingen af både dette tilbud og den generelle faglige udvikling. Vi er udviklingsorienterede og ambitiøse og håber, du ønsker at være med.

Vi lægger vægt på, at du  

  • har kendskab til misbrugsbehandling, herunder somatiske følgetilstande  
  • kan varetage medicinudlevering, blodprøvetagning, EKG, sundhedssamtaler og samtaler af forebyggende, motiverende og støttende karakter  
  • kan arbejde tværfagligt  
  • er dynamisk, fleksibel og mødestabil
  • har flair for it og gåpåmod ved implementering af nye systemer  
  • vægter din faglighed højt  
  • bruger dine kolleger til sparring i dagligdagen  
  • er respektfuld og imødekommende i dit møde med andre, både borgere, kolleger og samarbejdspartnere  
  • er venlig, konkret og direkte i din fremtoning og kommunikation  
  • kan lide at arbejde selvstændigt 

Vi tilbyder dig

  • en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen  
  • weekend-, vagt- og helligdagsfri  
  • introduktion til det daglige arbejde og Specialenheden Forchhammersvejs øvrige opgaver  
  • supervision ca. en gang månedligt  
  • et job med faglige og personlige udfordringer og med udstrakt kompetence og ansvar  
  • en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, som du skal være med til at præge  
  • et spændende arbejde med mange alsidige opgaver og tværfagligt samarbejde  
  • ledere og kolleger, som er interesserede i dig og hvad du kan og vil  
  • en velfungerende personalegruppe med fokus både på det sociale og det faglige 

Ansættelsesvilkår
Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Barselsvikariatet er med tiltrædelse den 1. maj 2020.

Mere information
Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Raymond Reinhardt Krabholm på 2056 2787. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 23. februar 2020.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 9.

ORS/Small/kk_logo_small.pngSpecialenheden ForchhammersvejFrederiksberg C2020-01-29T12:32:09.5002020-02-23T00:00:00
330170991Sygeplejerske til Afdeling 1 på LanggadehusBasic Her får du mulighed for at yde omsorg, bruge din faglighed og være tæt på borgerne. Det er et spændende job og nej, primærsektor er ikke kedelig, men fuld af udfordringer. Langgadehus Plejehjem er hjem for 72 borgere i alderen 56-100 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vores værdier i hverdagen er, at vi er imødekommende er der for hinanden tager ansvar er nytænkende et hus i bevægelse Vi søger dig, som har relevant erfaring gerne fra primærområdet eller medicinsk geriatrisk afdeling. Du kan også være nyuddannet, da vi i så fald tilrettelægger et særligt introduktionsprogram er en habil IT-bruger, har erfaring med at dokumentere og behersker dansk i såvel tale som på skrift har erfaring med medicinhåndtering og kan arbejde rehabiliterende kan reflektere over egen praksis og tilegne dig viden vil være kontaktperson for nogle borgere og yde helhedspleje, men også være faglig sparringspartner for dine kollegaer er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende og kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet Vi tilbyder en ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet udfordrende sygeplejefaglige opgaver, da vi yder sygepleje til borgere med komplekse, akutte tilstande: borgere med fx sonde, behov for polyfarmaci, der lider af demens eller psykiske sygdomme engagerede og veluddannede kollegaer mulighed for at tilegne dig erfaringer og arbejde selvstændigt også med mindre projekter et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang træning i arbejdstiden og en røgfri arbejdsdag kurser og efteruddannelse fx på diplomniveau Om Langgadehus Langgadehus Plejeboliger stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny, levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser. Det er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk. Få mere viden om fordele ved ansættelse i Sundhedsforvaltningen i København på www.vores-hverdag.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1. april eller efter aftale. Timetal aftales individuelt. Vi tilbyder op til 37 timer. Du skal arbejde hver 3. weekend. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Mere information Kom gerne og besøg os for at se, om vi er en arbejdsplads for dig. Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at lave en aftale om et besøg på Langgadehus. Dette er stillingen, du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest onsdag den 19. februar 2020 Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV, uddannelsesbevis og autorisations-id. Vi afholder samtaler den 21. februar 2020.

Her får du mulighed for at yde omsorg, bruge din faglighed og være tæt på borgerne. Det er et spændende job – og nej, primærsektor er ikke kedelig, men fuld af udfordringer.

Langgadehus Plejehjem er hjem for 72 borgere i alderen 56-100 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov.

 Vores værdier i hverdagen er, at vi

  • er imødekommende                        
  • er der for hinanden
  • tager ansvar
  • er nytænkende – et hus i bevægelse

Vi søger dig, som

  • har relevant erfaring gerne fra primærområdet eller medicinsk/geriatrisk afdeling. Du kan også være nyuddannet, da vi i så fald tilrettelægger et særligt introduktionsprogram
  • er en habil IT-bruger, har erfaring med at dokumentere og behersker dansk i såvel tale som på skrift
  • har erfaring med medicinhåndtering og kan arbejde rehabiliterende
  • kan reflektere over egen praksis og tilegne dig viden
  • vil være kontaktperson for nogle borgere og yde helhedspleje, men også være faglig sparringspartner for dine kollegaer
  • er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende og kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet

Vi tilbyder

  • en ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet
  • udfordrende sygeplejefaglige opgaver, da vi yder sygepleje til borgere med komplekse, akutte tilstande: borgere med fx sonde, behov for polyfarmaci, der lider af demens eller psykiske sygdomme
  • engagerede og veluddannede kollegaer
  • mulighed for at tilegne dig erfaringer og arbejde selvstændigt – også med mindre projekter
  • et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang
  • træning i arbejdstiden og en røgfri arbejdsdag
  • kurser og efteruddannelse fx på diplomniveau

Om Langgadehus
Langgadehus Plejeboliger stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny, levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser. Det  er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk.

Få mere viden om fordele ved ansættelse i Sundhedsforvaltningen i København på www.vores-hverdag.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse den 1. april eller efter aftale. Timetal aftales individuelt. Vi tilbyder op til 37 timer. Du skal arbejde hver 3. weekend.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.

Mere information
Kom gerne og besøg os for at se, om vi er en arbejdsplads for dig.

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at lave en aftale om et besøg på Langgadehus.

Dette er stillingen, du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 19. februar 2020
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV, uddannelsesbevis og autorisations-id.
Vi afholder samtaler den 21. februar 2020. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngLanggadehusValby2020-02-04T14:11:39.4872020-02-19T00:00:00
330172326Ansvarshavende sygeplejerske til nattevagt og 8 timers vikarer til E-HusetBasic Er du frisk på at skabe rolige nætter i vores hus? Så er det måske dig vi søger. E-Huset er et længerevarende botilbud efter Servicelovens §108 beliggende på Nørrebro. Fælles for de 48 beboere i huset er, at de er prægede af et langt liv med alkohol. Beboerne har komplekse og mangeartede behov for hjælp, pleje og støtte, både af personlig og praktisk karakter. E-huset er ikke en behandlingsinstitution, og de fleste beboere drikker derfor fortsat. Om stillingerne Der er tale om en ansvarshavende nattevagtsstilling i ordningen 7-7 med start torsdage i lige uger. Der er tale om en deltidsstilling på 28 timer ugentligt. Mødetiden er 23-7. Natarbejdet er som regel roligt, da de fleste af vores beboere sover. Du er altid sammen med en fagligt stærk kollega om natten. Kollegaen er enten pædagog eller social- og sundhedsassistent. For vikarerne er der tale om 8 timers ansættelser. Fx til hver anden weekend eller til en fast ugentlig arbejdsdag. Her kræves sundhedsfaglig autorisation. Vi forventer, at du har dansk autorisation som sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og har erfaring er ansvarlig og god til at samarbejde har kompetencer indenfor konflikthåndtering og -nedtrapning kan arbejde sikkert i FMK kender dine egne grænser og er i stand til at respektere husets rammer og betingelser, herunder et alkoholforbrug, der kun sjældent svarer overens med Sundhedsstyrelsens anbefalinger Det er en fordel, hvis du har erfaring fra arbejde med målgruppen, kender til CSC og Low Arousal Vi tilbyder en arbejdsplads med fagligt engagerede kolleger tid til faglig fordybelse og mulighed for videreudvikling af din faglighed et personligt tilrettet introduktionsprogram med en mentorordning mulighed for supervision hver sjette uge Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter den gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles efter principperne for Ny Løn. Stillingerne forventes besat snarest muligt. Mere information For yderligere information er du velkommen til at kontakte tilbudsleder Eva Lausted på 2637 4768. Her kan du også rekvirere vores funktionsbeskrivelser og værdigrundlag. E-Huset er en del af Center for Udsatte Voksne og Familier i Borgercenter Voksne. Der findes yderligere information om E-Huset her. Søg via nedenstående link senest torsdag den 27. februar 2020 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 28. februar 2020.

Er du frisk på at skabe rolige nætter i vores hus? Så er det måske dig vi søger.

E-Huset er et længerevarende botilbud efter Servicelovens §108 beliggende på Nørrebro. Fælles for de 48 beboere i huset er, at de er prægede af et langt liv med alkohol. Beboerne har komplekse og mangeartede behov for hjælp, pleje og støtte, både af personlig og praktisk karakter. E-huset er ikke en behandlingsinstitution, og de fleste beboere drikker derfor fortsat.

Om stillingerne

Der er tale om en ansvarshavende nattevagtsstilling i ordningen 7-7 med start torsdage i lige uger. Der er tale om en deltidsstilling på 28 timer ugentligt. Mødetiden er 23-7.

Natarbejdet er som regel roligt, da de fleste af vores beboere sover. Du er altid sammen med en fagligt stærk kollega om natten. Kollegaen er enten pædagog eller social- og sundhedsassistent.

For vikarerne er der tale om 8 timers ansættelser. Fx til hver anden weekend eller til en fast ugentlig arbejdsdag. Her kræves sundhedsfaglig autorisation.

Vi forventer, at du

  • har dansk autorisation som sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og har erfaring
  • er ansvarlig og god til at samarbejde  
  • har kompetencer indenfor konflikthåndtering og -nedtrapning  
  • kan arbejde sikkert i FMK  
  • kender dine egne grænser og er i stand til at respektere husets rammer og betingelser, herunder et alkoholforbrug, der kun sjældent svarer overens med Sundhedsstyrelsens anbefalinger

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra arbejde med målgruppen, kender til CSC og Low Arousal

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads med fagligt engagerede kolleger  
  • tid til faglig fordybelse og mulighed for videreudvikling af din faglighed  
  • et personligt tilrettet introduktionsprogram med en mentorordning  
  • mulighed for supervision hver sjette uge 

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker efter den gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles efter principperne for Ny Løn.

Stillingerne forventes besat snarest muligt.

Mere information

For yderligere information er du velkommen til at kontakte tilbudsleder Eva Lausted på 2637 4768. Her kan du også rekvirere vores funktionsbeskrivelser og værdigrundlag. 

E-Huset er en del af Center for Udsatte Voksne og Familier i Borgercenter Voksne. Der findes yderligere information om E-Huset her.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 27. februar 2020

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 28. februar 2020.

ORS/Small/kk_logo_small.pngE-husetKøbenhavn N2020-02-05T17:50:48.3702020-02-27T00:00:00
330172945Koordinerende sygeplejersker til Center for Demens - LindehuseneBasic Vi søger to koordinerende sygeplejersker, der har mod på en stilling med særligt ansvar, weekendfrihed og vagtfrihed. Vi kan tilbyde dig et dybt meningsfuldt arbejde med mulighed for stor selvstændighed, faglig udvikling og for at sætte dit eget præg på arbejdet i vores nye demenscenter. Vores afdelinger har en fagligt sammensat medarbejderstab med mange dedikerede medarbejdere. De siger, at det er de mange skønne beboere og sammenholdet mellem kollegaerne, der gør at de elsker deres arbejde! Du vil i det daglige blive tilknyttet en af vores to plejeafdelinger, hvor du udover at varetage sygeplejefaglige opgaver, indgår i planlægningen og koordineringen omkring opgaveløsningen med afdelingslederen og medarbejderne i afdelingen. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med de andre sygeplejersker på de andre afdelinger, da I hjælper hinanden med opgaveløsningen og indgår i et fagligt fællesskab sammen med vores kvalitetssygeplejerske og uddannelsesansvarlige sygeplejerske. Vi arbejder med spændende og målrettet kvalitetsudvikling ud fra forbedringsmodellen og med særlig fokus på borgersikkerhed, medicinhåndtering og den rehabiliterende sygepleje. Det er et systematisk og tværgående udviklingsarbejde, som der arbejdes med i hele vores Sundheds- og Omsorgsforvaltning. I 2020 skal vi bl.a. implementere e-tavler og TOBS. Derudover har vi et velkørende samarbejde med en lægepraksis, som går stuegang hos os hver uge. Vi søger sygeplejersker, der har lyst til at være med i den spændende udviklingsproces, det er, at starte et nyt demenscenter, og samtidig kan understøtte og koordinere de sygeplejefaglige indsatser til vores beboere, så de opnår størst mulig livskvalitet. Hvad forventer vi af dig i Lindehusene? Som sygeplejerske er du en del af den daglige sygeplejefaglige opgaveløsning tæt på beboerne, men du vil også få en særlig koordinerende rolle med fagligt ledelsesansvar i dagligdagen. Du skal bl.a. være med til at kvalitetssikre alle opgaver indenfor behandling, pleje og omsorg i samarbejdet med de andre faggrupper. For at udfylde rollen forventer vi, at du er uddannet sygeplejerske og har en høj faglighed, gerne med bred erfaring fra primær- eller sekundærsektoren. Du skal have lyst til at være tæt på vores skønne beboere dette er ikke et en skrivebordsjob . Du skal være der, hvor sygeplejen er kompleks og kræver særlig sundhedsfaglig vurdering og handling. Derudover ønsker vi os at vores nye kollega kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og ansvar har flair for samarbejde på tværs, og kvalitetssikring af sundhedsfaglig dokumentation har mod på at agere i dilemmaer mellem sygepleje af høj faglig kvalitet og beboernes egne ønsker og selvbestemmelsesret Hvem er vi? Center For Demens Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vores to plejeafdelinger ligger i to huse tæt på hinanden. I det ene hus bor 27 beboere, der alle primært er under 65 år og i det andet hus bor 32 beboere på skærmede demenspladser. Vores fælles kerneopgave er at arbejde målrettet for at understøtte et selvstændigt, meningsfuldt og trygt liv for demensramte borgere og deres pårørende gennem fokus på fællesskab, personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang i hele sygdomsforløbet. Vi vægter respekt, nærvær og involvering af det enkelte menneskes ressourcer højere end noget andet og tilstræber at udvikle ny viden gennem kreativitet, vedholdenhed og samarbejde på tværs! Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter glædende overenskomst. Stillingerne er i dagvagt uden weekendarbejde og er mellem 32-37 timer ugentligt. Der er mulighed for at forskyde arbejdstiden i forhold til samarbejdet med de øvrige vagtlag. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Du kan læse mere om os på vores hjemmesider: https: boligertilaeldre.kk.dk plejehjem lindehusene https: demens.kk.dk Du er også velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingerne på 4470 5700. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. februar 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Vi søger to koordinerende sygeplejersker, der har mod på en stilling med særligt ansvar, weekendfrihed og vagtfrihed.  

Vi kan tilbyde dig et dybt meningsfuldt arbejde med mulighed for stor selvstændighed, faglig udvikling og for at sætte dit eget præg på arbejdet i vores nye demenscenter. 

Vores afdelinger har en fagligt sammensat medarbejderstab med mange dedikerede medarbejdere. De siger, at det er de mange skønne beboere og sammenholdet mellem kollegaerne, der gør at de elsker deres arbejde!  

Du vil i det daglige blive tilknyttet en af vores to plejeafdelinger, hvor du udover at varetage sygeplejefaglige opgaver, indgår i planlægningen og koordineringen omkring opgaveløsningen med afdelingslederen og medarbejderne i afdelingen. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med de andre sygeplejersker på de andre afdelinger, da I hjælper hinanden med opgaveløsningen og indgår i et fagligt fællesskab sammen med vores kvalitetssygeplejerske og uddannelsesansvarlige sygeplejerske. 

Vi arbejder med spændende og målrettet kvalitetsudvikling ud fra forbedringsmodellen og med særlig fokus på borgersikkerhed, medicinhåndtering og den rehabiliterende sygepleje. Det er et systematisk og tværgående udviklingsarbejde, som der arbejdes med i hele vores Sundheds- og Omsorgsforvaltning. I 2020 skal vi bl.a. implementere e-tavler og TOBS. Derudover har vi et velkørende samarbejde med en lægepraksis, som går stuegang hos os hver uge.  

Vi søger sygeplejersker, der har lyst til at være med i den spændende udviklingsproces, det er, at starte et nyt demenscenter, og samtidig kan understøtte og koordinere de sygeplejefaglige indsatser til vores beboere, så de opnår størst mulig livskvalitet. 

Hvad forventer vi af dig i Lindehusene? 

Som sygeplejerske er du en del af den daglige sygeplejefaglige opgaveløsning tæt på beboerne, men du vil også få en særlig koordinerende rolle med fagligt ledelsesansvar i dagligdagen. Du skal bl.a. være med til at kvalitetssikre alle opgaver indenfor behandling, pleje og omsorg i samarbejdet med de andre faggrupper.  

For at udfylde rollen forventer vi, at du er uddannet sygeplejerske og har en høj faglighed, gerne med bred erfaring fra primær- eller sekundærsektoren. Du skal have lyst til at være tæt på vores skønne beboere – dette er ikke et en 'skrivebordsjob'. Du skal være der, hvor sygeplejen er kompleks og kræver særlig sundhedsfaglig vurdering og handling.  

Derudover ønsker vi os at vores nye kollega

  • kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og ansvar 
  • har flair for samarbejde på tværs, og kvalitetssikring af sundhedsfaglig dokumentation 
  • har mod på at agere i dilemmaer mellem sygepleje af høj faglig kvalitet og beboernes egne ønsker og selvbestemmelsesret 

Hvem er vi? 

Center For Demens – Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vores to plejeafdelinger ligger i to huse tæt på hinanden. I det ene hus bor 27 beboere, der alle primært er under 65 år og i det andet hus bor 32 beboere på skærmede demenspladser.  

Vores fælles kerneopgave er at arbejde målrettet for at understøtte et selvstændigt, meningsfuldt og trygt liv for demensramte borgere og deres pårørende gennem fokus på fællesskab, personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang i hele sygdomsforløbet. Vi vægter respekt, nærvær og involvering af det enkelte menneskes ressourcer højere end noget andet og tilstræber at udvikle ny viden gennem kreativitet, vedholdenhed og samarbejde på tværs! 

Ansættelsesvilkår 

Løn- og ansættelsesvilkår efter glædende overenskomst.

Stillingerne er i dagvagt uden weekendarbejde og er mellem 32-37 timer ugentligt.

Der er mulighed for at forskyde arbejdstiden i forhold til samarbejdet med de øvrige vagtlag. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information 

Du kan læse mere om os på vores hjemmesider:

https://boligertilaeldre.kk.dk/plejehjem/lindehusene 

https://demens.kk.dk/

Du er også velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingerne på 4470 5700. 

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. februar 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/kk_logo_small.pngCenter for Demens - LindehuseneKøbenhavn N2020-02-06T15:13:12.6272020-02-20T00:00:00
330177276To sygeplejersker til faglig stærk sygeplejegruppe i Hjemmesygeplejen Vanløse/Brønshøj/HusumBasic Vi vil gerne være Danmarks bedste hjemmesygepleje og bidrage til et godt og trygt ældreliv vil du være med? I vores hjemmesygepleje er vi til for vores borgere. Vi mener det, når vi siger, at du har et ansvar for at skabe kvalitet hos borgerne. Vi mener det, når vi siger at skabe kvalitet hos borgerne handler om den måde du forvalter ansvaret på. Vi mener det, når vi siger det, at et ansvar ikke kun ligger i at sige fra, men også i at sige til og søge indflydelsen. Du er professionel og faglig og i stand til at bruge dine sociale kompetencer i mødet med borgerne og dine kolleger. Du forstår værdien i at have en arbejdsplads, som fungerer godt og har en høj fællesskabsfølelse. Du ser forandringer som forbedringer, og bidrager selv til at arbejdsmiljøet fungerer og kontinuerligt styrkes. Du er ikke bange for at udvikle dig selv og dine kolleger. Vi stræber hele tiden efter at blive Danmarks bedste hjemmesygepleje, hvor vi prioriterer høj faglig kvalitet. Vi har derfor brug for dig, som kan se dig selv afspejlet her: bidrager til de faglige kompetencer, der er i gruppen bidrager til fortsat kvalitetssikring af bl.a. dokumentation besidder en reflekterende tilgang og kan prioritere mangfoldigheden af dine sygeplejeopgaver medvirker til at tage ejerskab for, at vores borgere oplever frihed, tryghed og medinddragelse Vi ser det som en fordel, hvis du har kompetencer inden for inkontinens- og demensområdet, eller at du har en særlig interesse for at opnå specialviden her inden for. Vi vil gerne tilbyde dig kolleger der arbejder for at skabe rammerne for at sikre at borgerne oplever et højt, kontinuerligt fagligt sygeplejeniveau kolleger med stor interesse for de ældre borger og deres livsstilssygdomme. kolleger, der er mødestabile med lavt sygefravær kolleger, der søger det tværfaglige samarbejde kolleger, der arbejder med at kvalificere den koordinerende sygeplejerolle kolleger, der arbejder med forandringer og forandringsprocesser sygeplejefaglige specialistfunktioner MUS-samtaler temadage Vi er en moderne organisation med traditionelle værdier, derfor forventer vi, at du har en høj arbejdsmoral og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Vores ambition er at blive ved med at være en af Danmarks bedste hjemmeplejer, og derfor arbejder vi hele tiden på at blive bedre. Vores borgere og vores kerneopgave ændrer sig og vi ændrer os og vore værktøjer, for at kunne levere den bedste service. Derfor er vi en organisation i stadig forandring. Det er udfordrende og spændende vi er ikke blege for at gå nye veje. Ud over dine faglige kvalifikationer ved vi, at du har mange andre kompetencer. Dem vil vi meget gerne bruge, ja vi forventer, at du bringer dem i spil for at opnå vores fælles mål. Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst, samt principper for lokal løndannelse Ny Løn. Stillingerne er på 37 timer ugentlig og vi ønsker at du kan tiltræde den 1. april 2020 eller snarest mulig. Vagterne er otte-timers vagter med weekendvagt hver fjerde uge. Vagterne er primært i dagvagt, men aftenvagter kan forekomme. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved ansættelse. Mere information Yderligere oplysninger om stillingerne kan du få ved at kontakte gruppeleder Helle Vibeke Nielsen på 2942 2012. Du er også meget velkommen til at komme ud og besøge os efter aftale. Send en motiveret ansøgning, som beskriver, hvorfor du gerne vil arbejde hos os. Skriv også gerne lidt om, hvad du indeholder som menneske og som fagperson. Søg via nedenstående link senest mandag den 16. marts 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vi vil gerne være Danmarks bedste hjemmesygepleje og bidrage til et godt og trygt ældreliv – vil du være med?

I vores hjemmesygepleje er vi til for vores borgere. Vi mener det, når vi siger, at du har et ansvar for at skabe kvalitet hos borgerne. Vi mener det, når vi siger at skabe kvalitet hos borgerne handler om den måde du forvalter ansvaret på. Vi mener det, når vi siger det, at et ansvar ikke kun ligger i at sige fra, men også i at sige til og søge indflydelsen.

Du er professionel og faglig og i stand til at bruge dine sociale kompetencer i mødet med borgerne og dine kolleger. Du forstår værdien i at have en arbejdsplads, som fungerer godt og har en høj fællesskabsfølelse. Du ser forandringer som forbedringer, og bidrager selv til at arbejdsmiljøet fungerer og kontinuerligt styrkes. Du er ikke bange for at udvikle dig selv og dine kolleger. Vi stræber hele tiden efter at blive Danmarks bedste hjemmesygepleje, hvor vi prioriterer høj faglig kvalitet. Vi har derfor brug for dig, som kan se dig selv afspejlet her:

  • bidrager til de faglige kompetencer, der er i gruppen
  • bidrager til fortsat kvalitetssikring af bl.a. dokumentation
  • besidder en reflekterende tilgang og kan prioritere mangfoldigheden af dine sygeplejeopgaver
  • medvirker til at tage ejerskab for, at vores borgere oplever frihed, tryghed og medinddragelse  

Vi ser det som en fordel, hvis du har kompetencer inden for inkontinens- og demensområdet, eller at du har en særlig interesse for at opnå specialviden her inden for.

Vi vil gerne tilbyde dig

  • kolleger der arbejder for at skabe rammerne for at sikre at borgerne oplever et højt, kontinuerligt fagligt sygeplejeniveau
  • kolleger med stor interesse for de ældre borger og deres livsstilssygdomme.
  • kolleger, der er mødestabile med lavt sygefravær
  • kolleger, der søger det tværfaglige samarbejde
  • kolleger, der arbejder med at kvalificere den koordinerende sygeplejerolle
  • kolleger, der arbejder med forandringer og forandringsprocesser
  • sygeplejefaglige specialistfunktioner
  • MUS-samtaler
  • temadage

Vi er en moderne organisation med traditionelle værdier, derfor forventer vi, at du har en høj arbejdsmoral og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Vores ambition er at blive ved med at være en af Danmarks bedste hjemmeplejer, og derfor arbejder vi hele tiden på at blive bedre. Vores borgere og vores kerneopgave ændrer sig – og vi ændrer os og vore værktøjer, for at kunne levere den bedste service. Derfor er vi en organisation i stadig forandring. Det er udfordrende og spændende – vi er ikke blege for at gå nye veje. Ud over dine faglige kvalifikationer ved vi, at du har mange andre kompetencer. Dem vil vi meget gerne bruge, ja vi forventer, at du bringer dem i spil for at opnå vores fælles mål.

Løn- og ansættelsesvilkår
Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst, samt principper for lokal løndannelse/Ny Løn. Stillingerne er på 37 timer ugentlig og vi ønsker at du kan tiltræde den 1. april 2020 eller snarest mulig. Vagterne er otte-timers vagter med weekendvagt hver fjerde uge. Vagterne er primært i dagvagt, men aftenvagter kan forekomme.
Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved ansættelse.

Mere information
Yderligere oplysninger om stillingerne kan du få ved at kontakte gruppeleder Helle Vibeke Nielsen på 2942 2012. Du er også meget velkommen til at komme ud og besøge os efter aftale.

Send en motiveret ansøgning, som beskriver, hvorfor du gerne vil arbejde hos os. Skriv også gerne lidt om, hvad du indeholder som menneske og som fagperson.

Søg via nedenstående link senest mandag den 16. marts 2020  

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngHjemmeplejen/Sygeplejen Vanløse/Brønshøj/HusumVanløse2020-02-13T11:13:06.9102020-03-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sygeplejerske til Specialenheden Forchhammersvej (barselsvikariat)

Specialenheden Forchhammersvej

Frederiksberg C
Vi søger en sygeplejerske til Specialenheden Forchhammersvej, som er en del af Center for Rusmiddelbehandling København (CRK) i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Specialenheden organiserer substitutionsbehandling for stofafhængige med udgang...
Indrykket:29. januar 2020

Sygeplejerske til Afdeling 1 på Langgadehus

Langgadehus

Valby
Her får du mulighed for at yde omsorg, bruge din faglighed og være tæt på borgerne. Det er et spændende job og nej, primærsektor er ikke kedelig, men fuld af udfordringer. Langgadehus Plejehjem er hjem for 72 borgere i alderen 56-100 år. Vi lægger s...
Indrykket:4. februar 2020

Ansvarshavende sygeplejerske til nattevagt og 8 timers vikarer til E-Huset

E-huset

København N
Er du frisk på at skabe rolige nætter i vores hus? Så er det måske dig vi søger. E-Huset er et længerevarende botilbud efter Servicelovens §108 beliggende på Nørrebro. Fælles for de 48 beboere i huset er, at de er prægede af et langt liv med alkohol...
Indrykket:5. februar 2020

Koordinerende sygeplejersker til Center for Demens - Lindehusene

Center for Demens - Lindehusene

København N
Vi søger to koordinerende sygeplejersker, der har mod på en stilling med særligt ansvar, weekendfrihed og vagtfrihed. Vi kan tilbyde dig et dybt meningsfuldt arbejde med mulighed for stor selvstændighed, faglig udvikling og for at sætte dit eget præ...
Indrykket:6. februar 2020

To sygeplejersker til faglig stærk sygeplejegruppe i Hjemmesygeplejen Vanløse/Brønshøj/Husum

Hjemmeplejen/Sygeplejen Vanløse/Brønshøj/Husum

Vanløse
Vi vil gerne være Danmarks bedste hjemmesygepleje og bidrage til et godt og trygt ældreliv vil du være med? I vores hjemmesygepleje er vi til for vores borgere. Vi mener det, når vi siger, at du har et ansvar for at skabe kvalitet hos borgerne. Vi m...
Indrykket:13. februar 2020