Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagligt stærk leder af Teknisk Service & Vagt til Ejendomsservice

Ejendomsservice i Randers Kommune søger en erfaren leder til stillingen som sektionsleder for Teknisk Service & Vagt.

Om Ejendomsservice
Ejendomsservice blev etableret for 5 år siden og forvalter kommunens bygninger. Vi arbejder ud fra et mål om, at sikre de bedst mulige rammer for løsningen af kommunens kerneopgaver og samtidig beskytte værdien af de kommunale bygninger via en professionel ejendomsforvaltning.
Det kan kun lykkes med en top-tunet og effektiv ejendomsforvaltning og ca. 300 ansatte fordelt i tre sektioner, der hver dag arbejder dedikeret for, at realisere målene. Her er samarbejde og vidensdeling på tværs af områderne essentielt for, at realisere organisationens fulde potentiale.

Sektionslederen for Teknisk Service & Vagt er en del af ledergruppen for Ejendomsservice, som sammen med sektionslederen for Bygningsadministrationen, sektionslederen for Rengøring & Intern Service, samt drifts- og ejendomschefen skal sikre høj service, sikker drift, samt udvikling og retning for hele enheden.

I starten af 2020 tilpassede vi organisationen fra 13 distrikter til de fire geografiske områder, som nu dækker kommunen. For Teknisk Service & Vagt betyder det, at der er tilknyttet 1 distriktsserviceleder til hver af de geografiske områder. Endvidere er der en teamleder ansat til vagt- og sikringsområdet. Disse fem ledere er i direkte reference til sektionslederen for Teknisk Service & Vagt.

Hvad leder vi efter
Vi ønsker os en sektionsleder til Teknisk Service & Vagt, der sammen med de fire distriktsserviceledere, teamlederen og i samarbejde med kollegaerne fra andre sektioner i Ejendomsservice, kan sikre en effektiv og stærk drift for hele enheden. Du skal derfor være stærk i daglig drift, samt have en bred faglig indsigt i teknisk service og vagtydelser, ligesom erfaring med ledelse af større medarbejdergrupper, økonomistyring, ledelsesinformation, planlægning og opfølgning i en større offentlig, eller privat organisation er nødvendig.

Vi ønsker en leder, som vil arbejde med, at styrke identiteten/forståelsen af, at vi er et samlet Teknisk Service & Vagt.

Vi forventer også, at du er en dygtig leder, der formår at strukturere opgaverne og lede dine medarbejdere i en hektisk hverdag, hvor du inddrager og viser dem tillid i en god balance. Distriktsservicelederne i Ejendomsservice arbejder ofte under et stort arbejdspres og det er derfor særdeles vigtigt, at du gennem godt lederskab formår, at sikre den optimale opgaveløsning.

Du kommer til at have ’hands on’ på mange driftsopgaver, derfor er det vigtigt, at du kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Du får også en meget stor kontaktflade til samarbejdspartnere på skoler, institutioner og centre og det er af afgørende betydning, at du formår, at etablere gode relationer og sikre god service på området.

Foruden ledelsesopgaverne kommer du konkret til at arbejde med

  • Ledelsestilsyn og opfølgning på økonomi.
  • Understøttelse af den øvrige ledergruppe.
  • Budgetopfølgning.
  • Udvikling af administrative rutiner og systemer.
  • Udarbejdelse af sager til chef og politisk behandling.
  • Det er ikke et must, at din erfaring stammer fra kommunale organisationer, men det er naturligvis vigtigt, at du kan overføre din viden til en kommunal kontekst. Vi arbejder i KMD Opus, Navision, SBSYS og SD, så det er en fordel, hvis du har kendskab til et, eller flere af disse systemer.

Hvad kommer du med og hvad kan du forvente
Vi har ikke lagt os fast på, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du skal have, men vi forestiller os, at du har en lederuddannelse, eller som minimum er i gang med en lederuddannelse.

Du interesserer dig for ledelse og har minimum et par års erfaring med ledelse af andre ledere.

Vi tilbyder samtidig et spændende og udfordrende lederjob med engagerede kollegaer og medarbejdere i et uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for, at forme og udvikle opgaveløsningen i den daglige drift.

Endelig bliver du en del af en dynamisk ledergruppe, hvor gensidig sparring, åbne og konstruktive drøftelser og fælles kvalificering af løsninger, er en naturlig arbejdsform, der bidrager til udviklingen af Ejendomsservice.

Vi har kontor på Laksetorvet i Randers, men har en bred kontaktflade i kommunen.

Yderligere spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen, eller ønsker du flere oplysninger, er du meget velkommen til, at ringe eller skrive til Drifts- og Ejendomschef, Martin Toft på 22 49 06 00, eller martin.toft@randers.dk. Du kan også læse mere om Randers Kommune og Ejendomsservice på www.randers.dk.

Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 25. januar 2021 og forventer, at du kan starte den 1. marts 2021.

Lønnen fastsættes efter forhandling med baggrund i gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation.

Alle uanset køn, etnisk baggrund med videre opfordres til at søge.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling i fastansættelse

Tiltrædelse
01-03-2021

Ansøgningsfrist
15-01-2021 23:59

Virksomhedens oplysninger
Teknisk service

Kontaktperson
Drifts- og Ejendomschef, Martin Toft
Telefon 22 49 06 00
Mail: martin.toft@randers.dk.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.