Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagligt stærk souschef til Nyboder Skole

Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af?   
Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig!  
 
Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere.  
Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring.  
 
I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning.  
Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling.  
 
Vi søger en souschef, som  
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse  
  • er systematisk og struktureret
  • kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev    
Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne.    
 
Du får  
  • et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution  
  • et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området  
  • et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have   
Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her:  
 
Yderligere information 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476.   
Se endvidere skolens hjemmeside https://nyboderskole.skoleporten.dk/sp.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
Tiltrædelse 1. april 2019.   
 
Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019   
Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar.  
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941690Phoenix-d3d3a70612019-01-14T10:00:52.373Fagligt stærk souschef til Nyboder Skole
Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af?   
Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig!  
 
Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere.  
Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring.  
 
I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning.  
Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling.  
 
Vi søger en souschef, som  
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse  
  • er systematisk og struktureret
  • kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev    
Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne.    
 
Du får  
  • et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution  
  • et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området  
  • et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have   
Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her:  
 
Yderligere information 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476.   
Se endvidere skolens hjemmeside https://nyboderskole.skoleporten.dk/sp.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
Tiltrædelse 1. april 2019.   
 
Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019   
Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar.  
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.   
 
2019-02-17T00:50:18.063 Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af? Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig! Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere. Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring. I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning. Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling. Vi søger en souschef, som har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse er systematisk og struktureret kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne. Du får et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her: https: cdn-recruiter.hr-manager.net Export Attachments ViewFileManagerDocument.aspx?id 4706b09b-23d5-435f-bd2d-8ca4bc62900a&cid 1518 Yderligere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476. Se endvidere skolens hjemmeside https: nyboderskole.skoleporten.dk sp. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. april 2019. Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag. Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019 Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar. Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.10Phoenixd3d3a706101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=155896&DepartmentId=19157&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3434800Nyboder Skole11Øster Voldgade 151350København KDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693346KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1558960001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du en dygtig leder? Som Souschef bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse360112804mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329944221Souschef til Glad Mad/catering i SOPURobot Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU. Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og medarbejdere og der leveres i øvrigt en del catering ud af huset. Glad Mad er en socialøkonomisk virksomhed, der leverer sund, lækker, hjemmelavet mad på markedsvilkår. Det gør vi med en stab af medarbejdere, som består af både professionelle kokke og assistenter med og uden handicap. I Glad Mad interesserer vi os for årstidernes udvalg og det sunde måltid. Maden er lavet fra bunden og med brug af overvejende økologiske råvarer. Vi holder af de klassiske retter, men laver også gerne retter, hvor råvarerne er sat sammen på nye måder. Glad Mad er også et uddannelsessted for unge med særlige behov. Som kok vil du indgå i den daglige produktion i køkkenet og skal være med til at skabe gode madoplevelser med fokus på kvalitet og en god atmosfære for de spisende. Du vil også skulle deltage i undervisning af elever assistenter. Vi forventer, at Du er uddannet kok og har sans for kvalitet du ved hvad der rør sig i madverdenen lige nu. Vores kunder er moderne og vi leverer primært til TV, film- og reklamebranchen Du har betydelig erfaring fra restaurations kantinebranchen og styr på ernæring og hygiejne Du har lyst til at indgå i en virksomhed, som er drevet af en stærk id om, at mennesker med kognitive handicap kan levere vedkommende og originale bidrag til samfundet Empati, robusthed og engagement hjørnesten i din person Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne, men der må påregnes arbejde i aftentimer og weekender ved fx arrangementer og leverancer uden for normal åbningstid. Weekendarbejde kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem 3F og Glad Mad A S. Tiltrædelse så hurtigt som muligt. Send din ansøgning og eksamensbevis samt evt. udtalelser i t samlet dokument til jobopslag@gladfonden.dk - med det samme. Vi gennemfører løbende samtaler. For yderligere information se www.gladmad.dk Om Glad Fonden -?Glad Fonden startede som TV-Glad - verdens første TV-station for og med udviklingshæmmede. I dag er vi en socialøkonomisk virksomhed med aktiviteter indenfor medier, design, teater, zoo, køkken- og caf drift samt uddannelse. Vi mere end 300 medarbejdere og 100 elever fordelt på 5 afdelinger i landet.Hovedafdelingen ligger i København.

Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU.

Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og medarbejdere og der leveres i øvrigt en del catering ud af huset.

Glad Mad er en socialøkonomisk virksomhed, der leverer sund, lækker, hjemmelavet mad på markedsvilkår. Det gør vi med en stab af medarbejdere, som består af både professionelle kokke og assistenter med og uden handicap. 

I Glad Mad interesserer vi os for årstidernes udvalg og det sunde måltid. Maden er lavet fra bunden og med brug af overvejende økologiske råvarer. Vi holder af de klassiske retter, men laver også gerne retter, hvor råvarerne er sat sammen på nye måder. Glad Mad er også et uddannelsessted for unge med særlige behov. 

Som kok vil du indgå i den daglige produktion i køkkenet og skal være med til at skabe gode madoplevelser med fokus på kvalitet og en god atmosfære for de spisende. Du vil også skulle deltage i undervisning af elever/assistenter. 

Vi forventer, at

  • Du er uddannet kok og har sans for kvalitet – du ved hvad der rør sig i madverdenen lige nu. Vores kunder er moderne og vi leverer primært til TV, film- og reklamebranchen
  • Du har betydelig erfaring fra restaurations/kantinebranchen og styr på ernæring og hygiejne
  • Du har lyst til at indgå i en virksomhed, som er drevet af en stærk idé om, at mennesker med kognitive handicap kan levere vedkommende og originale bidrag til samfundet
  • Empati, robusthed og engagement hjørnesten i din person


Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne, men der må påregnes arbejde i aftentimer og weekender ved fx arrangementer og leverancer uden for normal åbningstid. Weekendarbejde kan forekomme. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem 3F og Glad Mad A/S. Tiltrædelse så hurtigt som muligt. 

Send din ansøgning og eksamensbevis samt evt. udtalelser i ét samlet dokument til jobopslag@gladfonden.dk - med det samme. 

Vi gennemfører løbende samtaler. For yderligere information se www.gladmad.dk

Om Glad Fonden -?Glad Fonden startede som TV-Glad - verdens første TV-station for og med udviklingshæmmede. I dag er vi en socialøkonomisk virksomhed med aktiviteter indenfor medier, design, teater, zoo, køkken- og cafédrift samt uddannelse. Vi mere end 300 medarbejdere og 100 elever fordelt på 5 afdelinger i landet.Hovedafdelingen ligger i København.

Glad Fonden KøbenhavnKøbenhavn V2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
329955766Eurest søger SouschefRobot Skal du i samarbejde med køkkenchefen stå i spidsen for en af vores store kantiner i København med over 500 brugere samt en del gæstebespisning Din daglige arbejdsplads Du bliver del af et team på 10 kollegaer, som dagligt driver personalerestauranten hos en af vores kunder i København. Sammen arbejder vi på at skabe en gastronomisk oplevelse, for vores mere end 500 dagligt spisende gæster. Dine arbejds- og ansvarsområder Du vil i samarbejde med køkkenchefen få ansvar for driften af personalerestauranten og hele værdikæden af vores unikke serviceleverance. Du skal stå i spisen for at motivere medarbejderne gennem god synlig ledelse, udvikle menuen og igangsætte lokale initiativer, som sikrer, at vi når de aftalte mål. Derudover forventes det, at du proaktivt bidrager til udviklingen af kontrakten og dermed sikrer målsætningerne indenfor omsætningsvækst, udvikling, kundetilfredshed og -fastholdelse. I den forbindelse er det afgørende, at det gode samarbejde med kunden fortsættes og videreudvikles. Vores forventninger til dig Vi søger en uddannet kok, minimum 2 års erfaring fra kantinebranchen. Ledelse falder dig naturligt, og du har været ansvarlig for mere end 8 medarbejdere i køkkenet. Du trives i en administrativ stilling, har god økonomisk forståelse og brænder for at yde service og levere kvalitet i verdensklasse. Du kan genkende dig selv i vores værdier: rlighed, åbenhed og respekt Passion for kvalitet Succes ved teamwork Ansvar Vi kan attitude Vi tilbyder Hos Eurest vil du få en udfordrende og mangfoldig arbejdsplads med gode kollegaer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du tilbydes gode arbejdsforhold og arbejdstid i dagtimerne mandag til fredag. Løn efter aftale. Tiltrædelse snarrest muligt Din ansøgning Du bedes sende din ansøgning, vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter via stillingsannoncen på vores hjemmeside. Ansøgninger behandles løbende. Vil du vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte Brian Nielsen tlf:26100036. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfrist pr. 1-3-2019. Om Eurest Eurest leverer moderne løsninger inden for catering, lige fra kaffebarer til finere restaurantservice for direktionen og selvfølgelig alt derimellem. Vi bidrager med kulinarisk kreativitet og gæstfrihed, både til hverdag i personalerestauranten, til kundefrokoster og til store arrangementer. Læs mere på www.eurestfood.dk.

Skal du i samarbejde med køkkenchefen stå i spidsen for en af vores store kantiner i København med over 500 brugere samt en del gæstebespisning

Din daglige arbejdsplads
Du bliver del af et team på 10 kollegaer, som dagligt driver personalerestauranten hos en af vores kunder i København. Sammen arbejder vi på at skabe en gastronomisk oplevelse, for vores mere end 500 dagligt spisende gæster.

Dine arbejds- og ansvarsområder

Du vil i samarbejde med køkkenchefen få ansvar for driften af personalerestauranten og hele værdikæden af vores unikke serviceleverance. Du skal stå i spisen for at motivere medarbejderne gennem god synlig ledelse, udvikle menuen og igangsætte lokale initiativer, som sikrer, at vi når de aftalte mål.

Derudover forventes det, at du proaktivt bidrager til udviklingen af kontrakten og dermed sikrer målsætningerne indenfor omsætningsvækst, udvikling, kundetilfredshed og -fastholdelse. I den forbindelse er det afgørende, at det gode samarbejde med kunden fortsættes og videreudvikles.

Vores forventninger til dig
Vi søger en uddannet kok, minimum 2 års erfaring fra kantinebranchen. Ledelse falder dig naturligt, og du har været ansvarlig for mere end 8 medarbejdere i køkkenet. Du trives i en administrativ stilling, har god økonomisk forståelse og brænder for at yde service og levere kvalitet i verdensklasse.

Du kan genkende dig selv i vores værdier:

  • Ærlighed, åbenhed og respekt
  • Passion for kvalitet
  • Succes ved teamwork
  • Ansvar
  • ”Vi kan” attitude

Vi tilbyder
Hos Eurest vil du få en udfordrende og mangfoldig arbejdsplads med gode kollegaer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du tilbydes gode arbejdsforhold og arbejdstid i dagtimerne mandag til fredag. Løn efter aftale.

Tiltrædelse snarrest muligt

Din ansøgning
Du bedes sende din ansøgning, vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter via stillingsannoncen på vores hjemmeside. Ansøgninger behandles løbende.

Vil du vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte Brian Nielsen tlf:26100036. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsfrist pr. 1-3-2019.

Om Eurest
Eurest leverer moderne løsninger inden for catering, lige fra kaffebarer til finere restaurantservice for direktionen – og selvfølgelig alt derimellem. Vi bidrager med kulinarisk kreativitet og gæstfrihed, både til hverdag i personalerestauranten, til kundefrokoster og til store arrangementer. Læs mere på www.eurestfood.dk.

EUREST A/SKøbenhavn S2019-02-06T00:00:002019-02-28T00:00:00
329949722Postdoc in AstrophysicsRobot The Niels Bohr Institute, Faculty of Science at University of Copenhagen is offering a postdoc position in astrophysics commencing 01.09.2019. The position is available for a 3-year period. Description of the scientific environment The candidate will join the group of Lars Kristensen in the Section of Astrophysics and Planetary Sciences at the Niels Bohr Institute. The group focuses on understanding the chemistry and physics of star-forming regions, specifically by observing such regions at millimeter and sub-millimeter wavelengths with telescopes such as the Atacama Large Millimeter sub-millimeter Array (ALMA), and the SubMillimeter Array (SMA). These observations are coupled with radiative-transfer models to further understand and constrain the chemistry taking place in these regions. Project description As part of the large program Protostellar Interferometric Line Survey of the Cygnus X star-forming region (PILS-Cygnus), the successsful candidate will work on obtaining inventories of Sulphur-bearing species toward ten protostars in the Cygnus X region. The candidate will quantify the role the external environment plays in setting the chemistry and couple this with laboratory experiments. Experience with radiative-transfer modeling and or analysis of far-infrared sub-mm data will be an advantage. Further information on the Department is linked at http: www.science.ku.dk english about-the-faculty organisation . Inquiries about the position can be made to Lars E. Kristensen (lars.kristensen@nbi.ku.dk). The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background. Terms of employment The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff. Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement ( pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Please include - Cover letter - Curriculum vita - Diplomas (Master and PhD degree or equivalent) - Research plan description of current and future research plans - Complete publication list - Please arrange for three letters of recommendation to be sent directly to Lars E. Kristensen (lars.kristensen@nbi.ku.dk). The deadline for applications is 28 February 2019, 23:59 GMT 1 After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process .The Niels Bohr Institute, Faculty of Science at University of Copenhagen is offering a postdoc position in astrophysics commencing 01.09.2019. The position is available for a 3-year period.

Description of the scientific environment
The candidate will join the group of Lars Kristensen in the Section of Astrophysics and Planetary Sciences at the Niels Bohr Institute. The group focuses on understanding the chemistry and physics of star-forming regions, specifically by observing such regions at millimeter and sub-millimeter wavelengths with telescopes such as the Atacama Large Millimeter/sub-millimeter Array (ALMA), and the SubMillimeter Array (SMA). These observations are coupled with radiative-transfer models to further understand and constrain the chemistry taking place in these regions.

Project description
As part of the large program ”Protostellar Interferometric Line Survey of the Cygnus X star-forming region” (PILS-Cygnus), the successsful candidate will work on obtaining inventories of Sulphur-bearing species toward ten protostars in the Cygnus X region. The candidate will quantify the role the external environment plays in setting the chemistry and couple this with laboratory experiments. Experience with radiative-transfer modeling and/or analysis of far-infrared/sub-mm data will be an advantage.
Further information on the Department is linked at http://www.science.ku.dk/english/about-the-faculty/organisation/. Inquiries about the position can be made to Lars E. Kristensen (lars.kristensen@nbi.ku.dk).

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Terms of employment
The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff.

Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement (+ pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible.
The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Please include
- Cover letter
- Curriculum vita
- Diplomas (Master and PhD degree or equivalent)
- Research plan – description of current and future research plans
- Complete publication list
- Please arrange for three letters of recommendation to be sent directly to Lars E. Kristensen (lars.kristensen@nbi.ku.dk).

The deadline for applications is 28 February 2019, 23:59 GMT + 1

After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee.
You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-01-28T00:00:002019-02-28T00:00:00
329946417Front Office SupervisorRobot Profilhotels MERCUR HOTEL søger Front Office Supervisor ProfilHotels Mercur Hotel er et 3-stjernet hotel placeret i centrum af København lige ved Vesterport Station. Hotellet er en del af Ligula Hospitality Group, der ejer, driver og udvikler koncepter og varemærker indenfor for hotel- og restaurationsbranchen. Læs mere her: http: www.ligula.se da Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, hvor du i højeste grad kan være med til at præge hverdagen. Dine primære arbejdsopgaver er den daglige drift i receptionen, øverste ansvar for vagten og vagtplanering, motivering og træning af personale, salgsoptimering samt andre ad-hoc opgaver. Med et stort engagement er du ansvarlig for, at gæsterne og medarbejderne trives og har det godt. Samtidig skal du være med til at sikre, at opholdet bliver en dejlig og god oplevelse for vores mange forskellige gæster. Vi tilbyder: et spændende job i et internationalt miljø gode kollegaer mulighed for personlig og faglig udvikling frihed under ansvar en dynamisk arbejdsplads hvor ikke én dag ligner den anden tiltrædelse medio marts 2019 Vores forventninger til dig: at du kommer med en solid baggrund og kendskab til branchen at du er stabil, selvstændig og ansvarsbevidst at du hele tiden stræber efter at sætte nye mål for dig selv og teamet at du har engagement og det falder dig naturligt at gå forrest at du taler dansk, engelsk og har forståelse for de andre skandinaviske sprog at du er fleksibel, omstillingsparat og har en stærk arbejdsmoral at du har ledererfaring Der er tale om en fuldtidsstilling med skiftende arbejdstider. Løn efter gældende Horesta overenskomst og faglige kvalifikationer. Tiltrædelse: medio marts, samtaler afholdes løbende. OBS: Husk billede i ansøgningen. Udfyld formularen herunder eller send motiveret ansøgning og CV til application@ligula.dk Har du spørgsmål vedrørende stillingen, så kontakt endelig Hotel Manager Maria Hjorth maria.hjorth@profilhotels.dk HUSK referencenummer i emnefeltet: 0103 Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof.

Profilhotels MERCUR HOTEL søger Front Office Supervisor

 

ProfilHotels Mercur Hotel er et 3-stjernet hotel placeret i centrum af København lige ved Vesterport Station. Hotellet er en del af Ligula Hospitality Group, der ejer, driver og udvikler koncepter og varemærker indenfor for hotel- og restaurationsbranchen. Læs mere her: http://www.ligula.se/da/

Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, hvor du i højeste grad kan være med til at præge hverdagen.

Dine primære arbejdsopgaver er den daglige drift i receptionen, øverste ansvar for vagten og vagtplanering, motivering og træning af personale, salgsoptimering samt andre ad-hoc opgaver.

Med et stort engagement er du ansvarlig for, at gæsterne og medarbejderne trives og har det godt. Samtidig skal du være med til at sikre, at opholdet bliver en dejlig og god oplevelse for vores mange forskellige gæster.

 

Vi tilbyder:

  • et spændende job i et internationalt miljø
  • gode kollegaer
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • frihed under ansvar
  • en dynamisk arbejdsplads hvor ikke én dag ligner den anden
  • tiltrædelse medio marts 2019

 

Vores forventninger til dig:

  • at du kommer med en solid baggrund og kendskab til branchen
  • at du er stabil, selvstændig og ansvarsbevidst
  • at du hele tiden stræber efter at sætte nye mål for dig selv og teamet
  • at du har engagement og det falder dig naturligt at ’gå forrest’
  • at du taler dansk, engelsk og har forståelse for de andre skandinaviske sprog
  • at du er fleksibel, omstillingsparat og har en stærk arbejdsmoral
  • at du har ledererfaring

 

Der er tale om en fuldtidsstilling med skiftende arbejdstider.

Løn efter gældende Horesta overenskomst og faglige kvalifikationer.

Tiltrædelse: medio marts, samtaler afholdes løbende.

OBS: Husk billede i ansøgningen.

Udfyld formularen herunder eller send motiveret ansøgning og CV til application@ligula.dk

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, så kontakt endelig Hotel Manager Maria Hjorth – maria.hjorth@profilhotels.dk

HUSK referencenummer i emnefeltet: 0103

 

Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 

MERCUR HOTEL ApSKøbenhavn V2019-01-22T00:00:002019-03-18T00:00:00
329943337Postdoc in Physical OceanographyRobot The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across the fjord s boundary layers. These data will be used to test commonly used turbulence closures of numerical ocean models. The successful candidate will have expertise in either acquisition and analysis of oceanographic data or numerical modelling of the coastal ocean. A keen interest in combining observations, models and theory is expected. The position is funded for 2 years. The postdoc s duties will include research within physical oceanography as well as teaching. The post may also include performance of other duties. Further information on the Department is linked at http: www.science.ku.dk english about-the-faculty organisation . Inquiries about the position can be made to Prof. Markus Jochum (mjochum@nbi.dk). The position is open from May 1st 2019 or as soon as possible thereafter. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background. Terms of employment The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff. Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement ( pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Please include Curriculum vita Diploma (PhD degree or equivalent) Research plan description of current and future research plans Complete publication list Separate reprint of one particularly relevant paper. The deadline for applications is March 1st, 2019, 23:59 GMT 1. After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process . Interviews will be held during April.The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across the fjord's boundary layers. These data will be used to test commonly used turbulence closures of numerical ocean models. The successful candidate will have expertise in either acquisition and analysis of oceanographic data or numerical modelling of the coastal ocean. A keen interest in combining observations, models and theory is expected. The position is funded for 2 years.

The postdoc’s duties will include research within physical oceanography as well as teaching. The post may also include performance of other duties.

Further information on the Department is linked at http://www.science.ku.dk/english/about-the-faculty/organisation/. Inquiries about the position can be made to Prof. Markus Jochum (mjochum@nbi.dk).

The position is open from May 1st 2019 or as soon as possible thereafter.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Terms of employment
The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff.

Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement (+ pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible.

The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Please include
  • Curriculum vita
  • Diploma (PhD degree or equivalent)
  • Research plan – description of current and future research plans
  • Complete publication list
  • Separate reprint of one particularly relevant paper.
The deadline for applications is March 1st, 2019, 23:59 GMT +1.

After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

Interviews will be held during April.
KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-01-16T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til Glad Mad/catering i SOPU

Glad Fonden København

København V
Vi søger en dygtig og passioneret kok til Glad Mad. Vi oplever vækst og søger en souschef til vores catering afdeling som holder til i vores kantine på uddannelsesstedet SOPU. Køkkenet står for moderne mad og den daglige bespisning af 250 elever og ...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019

Eurest søger Souschef

EUREST A/S

København S
Skal du i samarbejde med køkkenchefen stå i spidsen for en af vores store kantiner i København med over 500 brugere samt en del gæstebespisning Din daglige arbejdsplads Du bliver del af et team på 10 kollegaer, som dagligt driver personalerestaurant...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Postdoc in Astrophysics

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
The Niels Bohr Institute, Faculty of Science at University of Copenhagen is offering a postdoc position in astrophysics commencing 01.09.2019. The position is available for a 3-year period. Description of the scientific environment The candidate wil...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Front Office Supervisor

MERCUR HOTEL ApS

København V
Profilhotels MERCUR HOTEL søger Front Office Supervisor ProfilHotels Mercur Hotel er et 3-stjernet hotel placeret i centrum af København lige ved Vesterport Station. Hotellet er en del af Ligula Hospitality Group, der ejer, driver og udvikler koncep...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Postdoc in Physical Oceanography

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across t...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019