Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fagligt stærk souschef til Nyboder Skole

Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af?   
Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig!  
 
Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere.  
Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring.  
 
I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning.  
Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling.  
 
Vi søger en souschef, som  
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse  
  • er systematisk og struktureret
  • kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev    
Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne.    
 
Du får  
  • et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution  
  • et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området  
  • et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have   
Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her:  
 
Yderligere information 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476.   
Se endvidere skolens hjemmeside https://nyboderskole.skoleporten.dk/sp.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
Tiltrædelse 1. april 2019.   
 
Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019   
Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar.  
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941690Phoenix-d3d3a70612019-01-14T10:00:52.373Fagligt stærk souschef til Nyboder Skole
Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af?   
Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig!  
 
Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere.  
Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring.  
 
I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning.  
Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling.  
 
Vi søger en souschef, som  
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse  
  • er systematisk og struktureret
  • kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev    
Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne.    
 
Du får  
  • et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution  
  • et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området  
  • et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have   
Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her:  
 
Yderligere information 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476.   
Se endvidere skolens hjemmeside https://nyboderskole.skoleporten.dk/sp.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
Tiltrædelse 1. april 2019.   
 
Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019   
Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar.  
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.   
 
2019-02-17T00:50:18.063 Er du den, vi søger? Og er vi dem, du vil være en del af? Så er du måske vores nye energiske og ambitiøse souschef, og så hører vi gerne fra dig! Nyboder Skole danner ramme om 450 nysgerrige og interesserede elever samt 40 engagerede pædagogiske medarbejdere. Det er afgørende for os, at alle børn bliver så dygtige, som de kan, ved at de udfordres, inddrages og lærer betydningen af deres egen indsats i forhold til deres læring. I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores skoler foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde systematisk med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning. Vi forventer derfor, at du som souschef i samarbejde med den øvrige ledelse er den primære drivkraft for skolens udvikling. Vi søger en souschef, som har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse er systematisk og struktureret kan lede Ressourcecenterets og Pædagogisk Læringscenters indsatser til gavn for det inkluderende læringsmiljø og den enkelte elev Vi drømmer om en dygtig, didaktisk og positiv lederkollega, der har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Sammen skaber vi et professionelt ledelsesteam, der ser på ledelse som en fælles opgave i et ledelsesteam, der sammen er stærkt, pragmatisk og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og eleverne. Du får et tæt samarbejde med skolens fritidsinstitution et læringsnetværk med områdets andre skoleledelser og bredt samarbejde med andre ledere fra hele 0-18 års området et smukt arbejdsmiljø i det charmerende, historiske København omgivet af Nyboderhusene, Østre Anlæg, Kastellet og Kongens Have Forskellige former for ledelsesudvikling med udgangspunkt i skoleledelsesprofilen kan ses her: https: cdn-recruiter.hr-manager.net Export Attachments ViewFileManagerDocument.aspx?id 4706b09b-23d5-435f-bd2d-8ca4bc62900a&cid 1518 Yderligere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tiltrædende skoleleder Jens Arnt på 3071 9814 og skolekonsulent Ulla-Britt Sabroe på 2752 1476. Se endvidere skolens hjemmeside https: nyboderskole.skoleporten.dk sp. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. april 2019. Sammen med din ansøgning, som stiles til skoleleder Jens Arnt, beder vi dig uploade relevante bilag. Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 16. februar 2019 Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt den 21. og 26. februar. Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse, samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.10Phoenixd3d3a706101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=155896&DepartmentId=19157&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3434800Nyboder Skole11Øster Voldgade 151350København KDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693346KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1558960001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3d3a706&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgFagligt stærk souschef til Nyboder Skole12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse360112804mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark330101376Souschef med inklusionsfunktionRobot Souschef med inklusionsfunktion til Børnehuset Mælkebøtten i Hvidovre Kommune. Børnehuset Mælkebøtten er en lille attraktiv 0-6 års institution, beliggende tæt ved Frihedens station, med to vuggestuegrupper og to børnehavegrupper, på gennemsnitlig 70 børn. Vi er 14 medarbejdere i blandet alder, heraf ni pædagoger inkl. leder og souschef, fire pædagogmedhj. samt to køkkenmedarbejder. Vi søger en souschef med inklusionsfunktion, der skal fungere som sparringspartner og stedfortræder for lederen, samt stå i spidsen for det fortsatte arbejde med inklusion og arbejdet med Den styrkede pædagogiske læreplan. Souschefen tilknyttes ikke en bestemt stue, men skal have synlige børnetimer med fokus på inklusionsopgaven, på alle fire stuer. Derudover vil en af arbejdsopgaverne også være at dække i hele huset i pressede situationer. Der vil være ca. 8 timer til ledelse. Den øvrige tid bruges på inklusionsarbejdet samt stue børnetimer, fordelingen kan dog varierei perioder. Vi forventer at du som souschef: Har en pædagogisk grunduddannelse, suppleret med en diplomuddannelse i ledelse pædagogik inklusion. Er en synlig del af ledelsesteamet, og kan medvirke til at formidle og omsætte Hvidovre Kommunes visioner, mål, strategier og indsatser i Mælkebøtten. Kan varetage koblingen mellem ledelse og pædagogik - både i teori og praksis. Kan varetage driftsopgaver og pædagogiske udviklingsopgaver, på lige fod med lederen. Har tydelige og gode kommunikationsevner, både på skrift og i tale. Kan tage ansvar og har overblik, samt formår at inddrage personale og øvrige samarbejdspartnere. Kan understøtte et fortsat godt personalesamarbejde. Har gode faglige kompetencer og erfaringer med forældreinddragelse og forældresamarbejde. Kan håndtere udfordringer og konflikter konstruktivt og anerkendende. Kan og vil arbejde med Den styrkede pædagogiske læreplan, som bla. indebære oversættelse, støtte og vejledning i forhold til medarbejderne og forældrene. Inklusionsfunktionen indebærer: At du kan sætte din inklusionserfaring og eller efteruddannelse i social inklusion i spil. At du går forrest og kontinuerligt sætter inklusion på dagsordenen i Mælkebøtten. At du bidrager med nye vinkler og refleksion i personalegruppen. At du bidrager til det forebyggende arbejde omkring børn i udsatte positioner, med særligt fokus på den pædagogiske kontekst. At du ved behov er tovholder for udarbejdelse af handleplaner for aktuelle børnegrupper, og individuelle læreplaner for det enkelte barn, i tæt samarbejde med forældre, personale og evt. tværfaglige samarbejdspartnere. At du i praksis medvirker til at igangsætte inkluderende pædagogiske tiltag i børnegrupperne, med fokus på børnemiljø og børneperspektivet. Vi kan tilbyde: En velfungerende institution med kompetente og engagerede medarbejdere, der er åben for faglig udvikling og nye ideer. En institution med gode fysiske rammer både ude og inde. Et hus, hvor fleksibilitet og ansvar for den daglige opgave, er en vigtig del af kulturen. Et aktivt hus der arbejder målrettet og struktureret med organisering af det pædagogiske arbejde bla. gennem Den styrkede pædagogiske læreplan. Vi arbejder hele tiden med at højne den faglige kvalitet. Vi har inden for de sidste to år uddannet os i forældresamarbejde og trivselsvurderingen TOPI, som vi bruger systematisk, ved at trivselsvurdere alle børn to gange om året. Lige nu uddanner vi faglige fyrtårne i forhold til arbejdet med Den styrkede pædagogiske læreplan. Eget ledelsesnetværk med kompetente ledelseskollegaer, hvor ledelsesopgaver kan løses i fællesskab og hvor der gives gensidig ledelsesmæssig sparring. Vi tilbyder gode muligheder for faglig udvikling og deltagelse i såvel interne som eksterne kurser og uddannelser. Vil du vide mere: Det forventes at du forud for din ansøgning orienterer dig på Mælkebøttens hjemmeside http: www.malkebotten.hvidovre.dk samt i Hvidovre Kommunes politikker og strategier, som kan læses på kommunens hjemmeside Hvidovre.dk Yderligere oplysninger om stillingen og eller institutionen kan fås ved henvendelse til: Mælkebøttens leder, Signe Beckmann: qsb@hvidovre.dk eller på tlf. 36783201 Løn og ansættelsesforhold: Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer og ønskes besat d. 1. januar 2020. Der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse på Børne- og ungeområdet. Ansøgningsfrist Søndag d. 3. november 2019 Ansættelsessamtaler: Vi afholder første samtalerunde 11. og 12. november i dagtimerne. Anden samtalerunde afholdes d. 19. november i dagtimerne.Souschef med inklusionsfunktion til Børnehuset Mælkebøtten i Hvidovre Kommune.



Børnehuset Mælkebøtten er en lille attraktiv 0-6 års institution, beliggende tæt ved

Frihedens station, med to vuggestuegrupper og to børnehavegrupper, på gennemsnitlig 70 børn. Vi er 14 medarbejdere i blandet alder, heraf ni pædagoger inkl. leder og souschef, fire pædagogmedhj. samt to køkkenmedarbejder.

Vi søger en souschef med inklusionsfunktion, der skal fungere som sparringspartner og stedfortræder for lederen, samt stå i spidsen for det fortsatte arbejde med inklusion og arbejdet med Den styrkede pædagogiske læreplan. Souschefen tilknyttes ikke en bestemt stue, men skal have synlige børnetimer med fokus på inklusionsopgaven, på alle fire stuer. Derudover vil en af arbejdsopgaverne også være at dække i hele huset i pressede situationer. Der vil være ca. 8 timer til ledelse. Den øvrige tid bruges på inklusionsarbejdet samt stue/børnetimer, fordelingen kan dog varierei perioder.



Vi forventer at du som souschef:

Har en pædagogisk grunduddannelse, suppleret med en diplomuddannelse i ledelse/pædagogik/inklusion.

Er en synlig del af ledelsesteamet, og kan medvirke til at formidle og omsætte Hvidovre Kommunes visioner, mål, strategier og indsatser i Mælkebøtten.

Kan varetage koblingen mellem ledelse og pædagogik - både i teori og praksis.

Kan varetage driftsopgaver og pædagogiske udviklingsopgaver, på lige fod med lederen.

Har tydelige og gode kommunikationsevner, både på skrift og i tale.

Kan tage ansvar og har overblik, samt formår at inddrage personale og øvrige

samarbejdspartnere.

Kan understøtte et fortsat godt personalesamarbejde.

Har gode faglige kompetencer og erfaringer med forældreinddragelse og forældresamarbejde.

Kan håndtere udfordringer og konflikter konstruktivt og anerkendende.

Kan og vil arbejde med Den styrkede pædagogiske læreplan, som bla. indebære oversættelse, støtte og vejledning i forhold til medarbejderne og forældrene.



Inklusionsfunktionen indebærer:

At du kan sætte din inklusionserfaring og/eller efteruddannelse i social inklusion i spil.

At du går forrest og kontinuerligt sætter inklusion på dagsordenen i Mælkebøtten.

At du bidrager med nye vinkler og refleksion i personalegruppen.



At du bidrager til det forebyggende arbejde omkring børn i udsatte positioner, med

særligt fokus på den pædagogiske kontekst.

At du ved behov er tovholder for udarbejdelse af handleplaner for aktuelle børnegrupper,

og individuelle læreplaner for det enkelte barn, i tæt samarbejde med forældre,

personale og evt. tværfaglige samarbejdspartnere.

At du i praksis medvirker til at igangsætte inkluderende pædagogiske tiltag i børnegrupperne, med fokus på børnemiljø og børneperspektivet.



Vi kan tilbyde:

En velfungerende institution med kompetente og engagerede medarbejdere, der er

åben for faglig udvikling og nye ideer.

En institution med gode fysiske rammer både ude og inde.

Et hus, hvor fleksibilitet og ansvar for den daglige opgave, er en vigtig del af kulturen.

Et aktivt hus der arbejder målrettet og struktureret med organisering af det pædagogiske

arbejde bla. gennem Den styrkede pædagogiske læreplan.

Vi arbejder hele tiden med at højne den faglige kvalitet. Vi har inden for de sidste to år uddannet os i forældresamarbejde og trivselsvurderingen TOPI, som vi bruger systematisk, ved at trivselsvurdere alle børn to gange om året. Lige nu uddanner vi faglige fyrtårne i forhold til arbejdet med Den styrkede pædagogiske læreplan.



Eget ledelsesnetværk med kompetente ledelseskollegaer, hvor ledelsesopgaver kan

løses i fællesskab og hvor der gives gensidig ledelsesmæssig sparring.

Vi tilbyder gode muligheder for faglig udvikling og deltagelse i såvel interne som eksterne kurser og uddannelser.



Vil du vide mere:

Det forventes at du forud for din ansøgning orienterer dig på

Mælkebøttens hjemmeside http://www.malkebotten.hvidovre.dk samt i Hvidovre Kommunes

politikker og strategier, som kan læses på kommunens hjemmeside; Hvidovre.dk



Yderligere oplysninger om stillingen og/eller institutionen kan fås ved henvendelse til:

Mælkebøttens leder, Signe Beckmann: qsb@hvidovre.dk eller på tlf. 36783201



Løn og ansættelsesforhold: Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat d. 1. januar 2020. Der indhentes

straffe- og børneattest ved ansættelse på Børne- og ungeområdet.



Ansøgningsfrist

Søndag d. 3. november 2019



Ansættelsessamtaler:

Vi afholder første samtalerunde 11. og 12. november i dagtimerne.

Anden samtalerunde afholdes d. 19. november i dagtimerne.




Børnehuset MælkebøttenHvidovre2019-10-07T00:00:002019-11-03T00:00:00
330094252Souschef til personalerestaurantRobot Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til en større kantine i København Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen, som servicerer cirka 600 frokostgæster dagligt, til at spille. Og du skal kunne styre forretningen ansvarsbevidst og nytænkende i samarbejde med køkkenchefen og resten af teamet. Det er derfor en fordel at kunne varetage alle opgaver i kantinen. For at komme i betragtning til stillingen som souschef, ser vi helst, at du har flere års erfaring inden for restauration og kantine, gerne som souschef eller lignende. Souschefens primære opgaver vil fordele sig over de varme og kolde stationer i kantinen. Om os: I Kokkenes Køkken er vi i fuld gang med en helt ny æra. Vores vision er, at Kokkenes Køkken skal sætte nye og højere standarder for fremtidens fællesspisning, og den mission vi lever op til er, at vores kunder såvel som gæster skal opleve at det er passionerede fagfolk, der står bag Kokkenes Køkken. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på kulinarisk nytænkning, økologi, en sund kostpolitik og bekæmpelse af madspildVi bestræber os på at producere alt fra bunden, hvilket giver høj madkvalitet og tilfredse kantinebrugereGode muligheder for faglig og personlig udviklingEt stærkt team af dygtige kolleger der brænder for deres fagPensionsordning og sundhedsforsikringMulighed for at leje attraktive ferieboliger i Danmark og udlandetGode parkeringsmuligheder og offentligt transportLøn efter kvalifikationer Om dig: Du er faguddannet kok og har flere års relevant erfaringDu er teamplayer og kan tale med både kolleger og gæsterDu er en motiverende og inspirerende kollegaDu er kulinarisk nysgerrig og nytænkendeDu er udadvendt og kan lide samværet med kolleger og kunderDu er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindedDu har en veludviklet sans for økonomi og kvalitet Stillingen er fuld tid - 37 timer om ugen i hverdagene. Stillingen er ledig nu og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den helt rette profil. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte køkkenchef Teddy Rosé Lose på tlf.: 2684 6236. Du kan læse mere om Kokkenes Køkken på www.kokkeneskoekken.dk eller på Kokkenes Køkkenes virksomhedsprofiler på Facebook og LinkedIn.

Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til en større kantine i København

Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen, som servicerer cirka 600 frokostgæster dagligt, til at spille. Og du skal kunne styre forretningen ansvarsbevidst og nytænkende i samarbejde med køkkenchefen og resten af teamet. Det er derfor en fordel at kunne varetage alle opgaver i kantinen. For at komme i betragtning til stillingen som souschef, ser vi helst, at du har flere års erfaring inden for restauration og kantine, gerne som souschef eller lignende. Souschefens primære opgaver vil fordele sig over de varme og kolde stationer i kantinen.

Om os:

I Kokkenes Køkken er vi i fuld gang med en helt ny æra. Vores vision er, at Kokkenes Køkken skal sætte nye og højere standarder for fremtidens fællesspisning, og den mission vi lever op til er, at vores kunder såvel som gæster skal opleve at det er passionerede fagfolk, der står bag Kokkenes Køkken.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med fokus på kulinarisk nytænkning, økologi, en sund kostpolitik og bekæmpelse af madspild
  • Vi bestræber os på at producere alt fra bunden, hvilket giver høj madkvalitet og tilfredse kantinebrugere
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt team af dygtige kolleger der brænder for deres fag
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for at leje attraktive ferieboliger i Danmark og udlandet
  • Gode parkeringsmuligheder og offentligt transport
  • Løn efter kvalifikationer

Om dig:

  • Du er faguddannet kok og har flere års relevant erfaring
  • Du er teamplayer og kan tale med både kolleger og gæster
  • Du er en motiverende og inspirerende kollega
  • Du er kulinarisk nysgerrig og nytænkende
  • Du er udadvendt og kan lide samværet med kolleger og kunder
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • Du har en veludviklet sans for økonomi og kvalitet 

Stillingen er fuld tid - 37 timer om ugen i hverdagene. Stillingen er ledig nu og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den helt rette profil.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte køkkenchef Teddy Rosé Lose på tlf.: 2684 6236. Du kan læse mere om Kokkenes Køkken på www.kokkeneskoekken.dk eller på Kokkenes Køkkenes virksomhedsprofiler på Facebook og LinkedIn.

HovedstadenKgs. Lyngby2019-09-24T00:00:002019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef med inklusionsfunktion

Børnehuset Mælkebøtten

Hvidovre
Souschef med inklusionsfunktion til Børnehuset Mælkebøtten i Hvidovre Kommune. Børnehuset Mælkebøtten er en lille attraktiv 0-6 års institution, beliggende tæt ved Frihedens station, med to vuggestuegrupper og to børnehavegrupper, på gennemsnitlig 7...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Souschef til personalerestaurant

Hovedstaden

Kgs. Lyngby
Kokkenes Køkken søger en faguddannet kok til en stilling som souschef til en større kantine i København Som vores nye souschef får du ansvaret for at få hele kantinen, som servicerer cirka 600 frokostgæster dagligt, til at spille. Og du skal kunne s...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019