Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde som fag/team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET’s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag/team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.

Om jobbet
PET´s IT center søger en fag/team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.

Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne; IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle/rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.
Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.
Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige.
Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.
Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.

Vi forventer
Vi forventer at du har en har en relevant Bachelor/Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur.
• Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance
• Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk
• Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister / platforme
• Erfaring i problem management
• Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.
• Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles
• Kendskab med change management processer og værktøjer
• Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel
• Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordel

Som person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET’s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.
Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.
Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.

Vi tilbyder
Du får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET’s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.
Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig/team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod
danskere og danske interesser i udlandet.
Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051309Phoenix-940e3e0312019-06-30T00:00:00Fag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde som fag/team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET’s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag/team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.

Om jobbet
PET´s IT center søger en fag/team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.

Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne; IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle/rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.
Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.
Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige.
Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.
Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.

Vi forventer
Vi forventer at du har en har en relevant Bachelor/Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur.
• Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance
• Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk
• Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister / platforme
• Erfaring i problem management
• Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.
• Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles
• Kendskab med change management processer og værktøjer
• Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel
• Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordel

Som person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET’s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.
Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.
Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.

Vi tilbyder
Du får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET’s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.
Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig/team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod
danskere og danske interesser i udlandet.
Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

2019-08-23T00:52:48.660 Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Vil du arbejde som fag team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.Om jobbetPET s IT center søger en fag team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige. Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.Vi forventerVi forventer at du har en har en relevant Bachelor Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur. Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister platforme Erfaring i problem management Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale. Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles Kendskab med change management processer og værktøjer Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordelSom person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.Vi tilbyderDu får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019. KontaktØnsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019. Ansøgningsfrist: 22. august 2019 Politiets EfterretningstjenestePolitiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller moddanskere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnet940e3e03100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=PET058030EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554655Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784436JobNet5008919500891910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgFag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362154519noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330124209IT-sikkerhedsspecialister til Operativt Teknisk Center i PETRobot Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du lyst til at være med til bl.a. at opbygge og implementere ISO27001 i en organisation som er anderledes end de fleste, og hvor den operative opgaveløsning altid kommer først? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel for samfundet, så har vi jobbet til dig!PET s Operative Tekniske Center søger IT-sikkerhedsspecialister der bl.a. kan være med til at implementere ISO27001 i centret, med det formål at sikre et stabilt, sikkert og veldokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet. Det er et udfordrende, men spændende og alsidigt job, hvor du vil få en meget bred berøringsflade ikke kun med IT og infrastruktur, men også med centrets operative virke, som er centerets kerneopgave. JobbetVi er i gang med en implementering af bl.a. ledelsesstandarden ISO27001 og har øget fokus på processtyring og søger derfor en IT-sikkerhedsspecialist , der i samspil med kolleger og partnere kan 1) Opbygge og implementere ISO27001 i centret med det formål at sikre et stabilt, sikkert og dokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.2) Kortlægge og dokumentere de operative processer og metoder, med det formål at styrke beslutnings- og ledelsesgrundlaget for at drive centeret3) Styrke OTC IT-sikkerhedsmæssige processer og tekniske løsningerOperativt Teknisk Center er ansvarlig for store dele af PET tekniske indhentning med følgende kerneopgaver: 1) Operativ bistand til etablering af teknisk overvågning til PET og dansk politi.2) Teknisk operativ bistand til sikkerhedsoperationer i PET.3) PET s og Politiets tekniske kompetencecenter med fokus på operativ teknisk udvikling og innovation.Centret består af mange forskellige faggrupper og medarbejdere med en civil, militær eller politifaglig baggrund.Om digDu har en relevant videregående uddannelse, men du kan også være autodidakt kombineret med forskellige kurser og en bred erfaring inden for området. Du er uanset baggrund en erfaren IT-sikkerhedsspecialist med minimum tre års erhvervserfaring. Du har hands-on ISO27001 erfaring og er god til at skrive og dokumentere dit arbejde og processer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT infrastruktur og IT sikkerhed. Det er også en fordel hvis du har erfaring fra lignende organisationer. Personlige kompetencerSom person er du løsningsorienteret, struktureret og systematisk. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner som du bringer i spil således du løser opgaven bedst muligt. Du trives med at arbejde i et miljø, som understøtter en operativ dagligdag, hvor forandringer og evnen til at tilpasse sig nye situationer er afgørende. Vi lægger vægt på, at du har gode sociale kompetencer med lyst og evne til at samarbejde, med mange forskellige faggrupper på tværs i organisationen, da du vil få en meget bred berøringsflade både i Operativt Teknisk Center men også i resten af PET. Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.Vi tilbyderVi er en dynamisk arbejdsplads meget tæt på den operative virkelighed, hvor få dage ligner hinanden og tingene til tider går stærkt. Du kommer til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde. Vi har et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020.Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Din arbejdstid er fleksibel, men der kan opstå behov for at løse opgaver på specifikke tidspunkter, også uden for normal arbejdstid. Det sker dog sjældent. Afhængig af kompetencer og overenskomst kan der blive tale om indgåelse i vagtordning. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det forventes, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad af diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte OTC på tlf. 41220445. I hverdage mellem 08-15. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 2020. Du skal forvente at gennemgå praktiske og mundtlige test samt en mundtlig engelsktest. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste?
Har du lyst til at være med til bl.a. at opbygge og implementere ISO27001 i en organisation som er anderledes end de fleste, og hvor den operative opgaveløsning altid kommer først?
Er du tilmed drevet af at gøre en forskel for samfundet, så har vi jobbet til dig!

PET´s Operative Tekniske Center søger IT-sikkerhedsspecialister der bl.a. kan være med til at implementere ISO27001 i centret, med det formål at sikre et stabilt, sikkert og veldokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.

Det er et udfordrende, men spændende og alsidigt job, hvor du vil få en meget bred berøringsflade ikke kun med IT og infrastruktur, men også med centrets operative virke, som er centerets kerneopgave.

Jobbet
Vi er i gang med en implementering af bl.a. ledelsesstandarden ISO27001 og har øget fokus på processtyring og søger derfor en ”IT-sikkerhedsspecialist”, der i samspil med kolleger og partnere kan;
1) Opbygge og implementere ISO27001 i centret med det formål at sikre et stabilt, sikkert og dokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.
2) Kortlægge og dokumentere de operative processer og metoder, med det formål at styrke beslutnings- og ledelsesgrundlaget for at drive centeret
3) Styrke OTC IT-sikkerhedsmæssige processer og tekniske løsninger

Operativt Teknisk Center er ansvarlig for store dele af PET tekniske indhentning med følgende kerneopgaver:
1) Operativ bistand til etablering af teknisk overvågning til PET og dansk politi.
2) Teknisk operativ bistand til sikkerhedsoperationer i PET.
3) PET’s og Politiets tekniske kompetencecenter med fokus på operativ teknisk udvikling og innovation.

Centret består af mange forskellige faggrupper og medarbejdere med en civil, militær eller politifaglig baggrund.

Om dig
Du har en relevant videregående uddannelse, men du kan også være autodidakt kombineret med forskellige kurser og en bred erfaring inden for området. Du er uanset baggrund en erfaren IT-sikkerhedsspecialist med minimum tre års erhvervserfaring. Du har hands-on ISO27001 erfaring og er god til at skrive og dokumentere dit arbejde og processer.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT infrastruktur og IT sikkerhed. Det er også en fordel hvis du har erfaring fra lignende organisationer.

Personlige kompetencer
Som person er du løsningsorienteret, struktureret og systematisk. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner som du bringer i spil således du løser opgaven bedst muligt. Du trives med at arbejde i et miljø, som understøtter en operativ dagligdag, hvor forandringer og evnen til at tilpasse sig nye situationer er afgørende.

Vi lægger vægt på, at du har gode sociale kompetencer med lyst og evne til at samarbejde, med mange forskellige faggrupper på tværs i organisationen, da du vil få en meget bred berøringsflade både i Operativt Teknisk Center men også i resten af PET.
Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.

Vi tilbyder
Vi er en dynamisk arbejdsplads meget tæt på den operative virkelighed, hvor få dage ligner hinanden og tingene til tider går stærkt. Du kommer til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde. Vi har et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor og stor indflydelse på egen arbejdsdag.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Din arbejdstid er fleksibel, men der kan opstå behov for at løse opgaver på specifikke tidspunkter, også uden for normal arbejdstid. Det sker dog sjældent. Afhængig af kompetencer og overenskomst kan der blive tale om indgåelse i vagtordning.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det forventes, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad af diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte OTC på tlf. 41220445. I hverdage mellem 08-15. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 2/2020. Du skal forvente at gennemgå praktiske og mundtlige test samt en mundtlig engelsktest.

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-11-13T00:00:002019-12-16T00:00:00
330111735Er teknikken bag telekommunikation din hjemmebane? - GenopslagRobot Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Brænder du for at gøre en forskel inden for it-efterforskning i politiet? Vil du bruge din solide viden om teknikken bag telekommunikation til at understøtte politiets efterforskende arbejde samt sikre drift og vedligeholdelse af politiets efterforskningssystemer? Så har vi muligvis jobbet til dig.Nationalt Kriminalteknisk Center (NKC) hører under Politiområdet i Rigspolitiet, hvor vi har ansat medarbejdere med såvel politi- som it-faglige baggrunde. Vi er et dynamisk team, som komplementerer hinandens faglige spidskompetencer inden for et bredt it-felt. Du er organisatorisk tilknyttet Teledatasektionen, som består af 20 medarbejdere, men er i dagligdagen i dialog med mange kolleger på tværs af dansk politi fra drift til brugersupport og udvikling.Din nye hverdag med fokus på høj service og sikker driftDu bliver en del af teamet, som modtager kommunikationsdata fra teleudbyderne, og sørger for at gøre det tilgængeligt og læsbart for efterforskerne i politikredsene. Netværkene er døgnbetjente, og det er teamets overordnede ansvar at holde netværket i luften og undgå nedetid. Det involverer, at du fungerer som bindeled til teleudbyderen ved driftsforstyrrelser, at du står for konfiguration og fejlsøgning, og at du foretager ændringer og tilpasninger på fejlmeldinger. Desuden hjælper du efterforskerne i forhold til best practice, og når de har brug for 1., 2. og 3. level systemsupport. Du bliver oplært i de specialudviklede efterforskningssystemer med henblik på at kunne drifte og vedligeholde disse.I dit arbejde har du løbende dialog med efterforskerne i politikredsene og teknisk personale hos teleudbyderne. Samtidig indebærer arbejdet en høj grad af fordybelse i konkrete system- eller netværksudfordringer.Dine nærmeste kolleger brænder for deres arbejde, og det er vigtigt for os, at du viser det samme engagement og motivation. Sammen med dine kolleger udgør du en ekspert gruppe med et stærkt sammenhold. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes til højeste niveau og skal være indforstået med og kunne håndtere forventningen om, at du udviser særdeles stor diskretion i forhold til dit arbejde og dine opgaver.Vores nye kollegaDet vigtigste for os er, at du har din tekniske værktøjskasse i orden og relevant praktisk erfaring. Din uddannelsesmæssige baggrund er derfor ikke afgørende, men vi forestiller os, at du eksempelvis er elektronikfagtekniker eller har en relevant it- eller ingeniøruddannelse. Du har formentlig arbejdet med de bagvedliggende net hos en teleudbyder, en leverandør af udstyr til teleindustrien eller andet, som har givet dig en bred, faglig viden inden for området. Du interesserer dig for den teknologiske udvikling, hvad der rører sig inden for mobiltelefoni og datakommunikation, og hvordan det har betydning for fremtidens telekommunikation.Du har solid viden om netværkssystemer og netværksopbygning og om telekommunikationens vifte af muligheder. Du har erfaring med, Windows server, Linux, Android og iOS. Desuden har du kendskab til NAS, SAN, VMWare, Nagios, Active Directory og SQL. Du er løsningsorienteret, stabil og i stand til at lave fejlsøgninger, afdække problemet og løse det ligesom du formår at igangsætte alternativer, når du støder på systemfejl, der ikke umiddelbart er en forklaring på. Din tilgang til dit arbejde er proaktiv, hvor du har fokus på at levere til tiden og naturligt tager initiativ til nye opgaver. Du skaber gode samarbejdsrelationer med både dine kollegaer og eksterne leverandører, og du formår at formidle komplekse tekniske problemstillinger klart og forståeligt, også til personer uden dybdegående teknisk indsigt.Det er en forudsætning, at du taler og skriver fejlfrit på dansk, ligesom vi forventer, at du er velbevandret i teknisk engelsk, da vejledninger og leverandørkontakt foregår på engelsk. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.Du vil efter oplæring indgå i en hjemmevagtordning, som for nuværende er en hverdagsvagt kl. 16-08 (ca. fem hverdage pr. kvartal), samt en weekendvagt fredag kl.14.00 til mandag kl. 8.00 (ca. fem weekender pr. år).Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Eske Jakobsen på telefon 22697781. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk og politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dkNår du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler i uge 49. Om RigspolitietI politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet

Brænder du for at gøre en forskel inden for it-efterforskning i politiet? Vil du bruge din solide viden om teknikken bag telekommunikation til at understøtte politiets efterforskende arbejde samt sikre drift og vedligeholdelse af politiets efterforskningssystemer? Så har vi muligvis jobbet til dig.

Nationalt Kriminalteknisk Center (NKC) hører under Politiområdet i Rigspolitiet, hvor vi har ansat medarbejdere med såvel politi- som it-faglige baggrunde. Vi er et dynamisk team, som komplementerer hinandens faglige spidskompetencer inden for et bredt it-felt. Du er organisatorisk tilknyttet Teledatasektionen, som består af 20 medarbejdere, men er i dagligdagen i dialog med mange kolleger på tværs af dansk politi fra drift til brugersupport og udvikling.

Din nye hverdag med fokus på høj service og sikker drift
Du bliver en del af teamet, som modtager kommunikationsdata fra teleudbyderne, og sørger for at gøre det tilgængeligt og læsbart for efterforskerne i politikredsene. Netværkene er døgnbetjente, og det er teamets overordnede ansvar at holde netværket i luften og undgå nedetid. Det involverer, at du fungerer som bindeled til teleudbyderen ved driftsforstyrrelser, at du står for konfiguration og fejlsøgning, og at du foretager ændringer og tilpasninger på fejlmeldinger.

Desuden hjælper du efterforskerne i forhold til best practice, og når de har brug for 1., 2. og 3. level systemsupport. Du bliver oplært i de specialudviklede efterforskningssystemer med henblik på at kunne drifte og vedligeholde disse.

I dit arbejde har du løbende dialog med efterforskerne i politikredsene og teknisk personale hos teleudbyderne. Samtidig indebærer arbejdet en høj grad af fordybelse i konkrete system- eller netværksudfordringer.

Dine nærmeste kolleger brænder for deres arbejde, og det er vigtigt for os, at du viser det samme engagement og motivation. Sammen med dine kolleger udgør du en ekspert gruppe med et stærkt sammenhold. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes til højeste niveau og skal være indforstået med og kunne håndtere forventningen om, at du udviser særdeles stor diskretion i forhold til dit arbejde og dine opgaver.

Vores nye kollega
Det vigtigste for os er, at du har din tekniske værktøjskasse i orden og relevant praktisk erfaring. Din uddannelsesmæssige baggrund er derfor ikke afgørende, men vi forestiller os, at du eksempelvis er elektronikfagtekniker eller har en relevant it- eller ingeniøruddannelse. Du har formentlig arbejdet med de bagvedliggende net hos en teleudbyder, en leverandør af udstyr til teleindustrien eller andet, som har givet dig en bred, faglig viden inden for området. Du interesserer dig for den teknologiske udvikling, hvad der rører sig inden for mobiltelefoni og datakommunikation, og hvordan det har betydning for fremtidens telekommunikation.

Du har solid viden om netværkssystemer og netværksopbygning og om telekommunikationens vifte af muligheder. Du har erfaring med, Windows server, Linux, Android og iOS. Desuden har du kendskab til NAS, SAN, VMWare, Nagios, Active Directory og SQL.

Du er løsningsorienteret, stabil og i stand til at lave fejlsøgninger, afdække problemet og løse det – ligesom du formår at igangsætte alternativer, når du støder på systemfejl, der ikke umiddelbart er en forklaring på. Din tilgang til dit arbejde er proaktiv, hvor du har fokus på at levere til tiden og naturligt tager initiativ til nye opgaver. Du skaber gode samarbejdsrelationer med både dine kollegaer og eksterne leverandører, og du formår at formidle komplekse tekniske problemstillinger klart og forståeligt, også til personer uden dybdegående teknisk indsigt.

Det er en forudsætning, at du taler og skriver fejlfrit på dansk, ligesom vi forventer, at du er velbevandret i teknisk engelsk, da vejledninger og leverandørkontakt foregår på engelsk.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.

Du vil efter oplæring indgå i en hjemmevagtordning, som for nuværende er en hverdagsvagt kl. 16-08 (ca. fem hverdage pr. kvartal), samt en weekendvagt fredag kl.14.00 til mandag kl. 8.00 (ca. fem weekender pr. år).

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Eske Jakobsen på telefon 22697781. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk og politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 49.

 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Politiområdet, EjbyGlostrup2019-10-31T00:00:002019-11-19T00:00:00
330098948Software Implementation ConsultantRobot About Role: We are looking for a motivated and competent software implementation Consultant to configure and implement our ERP Software-as-a-Service solution for our clients. You will work closely with our clients in Europe and the Exerp product team to design and configure customer solutions to address their business needs and solution requirements. Your role will have an important impact on the value realized and the success of the relation with the client. Duties and Responsibilities: The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required. Your primary focus will be to help our clients and their 3rd party providers to integrate their website, mobile app or internal IT systems with our platform. As an advanced ERP system, The Exerp Platform offers many API and integration layers for our clients to develop their own solutions: SOAP API REST-full API Push notifications (SOAP, Azure Service Bus, HTTP callbacks) Integrations with payment gateway suppliers, collection agencies and accounting systems Data exports-based synchronization Provide consultancy to our client s IT teams or 3rd party web app integrators Educate and guide our customers or partners in the different usages of the various APIs Understand the business needs and work with their development teams to define the best implementation, including optimization such as caching strategies Document best practice and recommended design patterns flows for integrators Contributing to the APIs Development roadmap Identify and specify API change requests for our Development team Test and document new API methods Analyse and evaluate new potential system integrations Provide technical expertise to our project team. This includes: Customisation of our online member portal to the client s requirements (Html, JQuery) Customization of templates (pdf, Xslt, html) In addition to the above capabilities you will be able to do conduct the following: Build an advanced knowledge of the configuration options and capabilities of our Enterprise fitness chain management product Drive the Gap analysis and the configuration activities during new implementation projects Perform requirements analysis with the different departments of our clients (Finance, Sales, Operations, IT..) with the support of Exerp product team and address all gaps via configuration rather than customization Produce the functional requirement to facilitate the product team activity Be pro-active to propose solution to the client Help and train the client to configure the solution Build strong and lasting relationships with the clients based on trust Support our client business as usual activity Provide training to our clients as needed Collaborate with other departments in the company to achieve customer satisfaction and resolve customer issues Work with the product team and account managers Support Exerp Sales team as technical consultant during pre-sales presentations. Competencies, Traits and Experience: To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily. Bachelor MSc in Computer Science, Engineering or Business Administration or superior relevant work experience 2 years of strong professional consulting experience in the Functional Area Excellent English communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodical approach in problem solving Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel Ability to travel up to 60 days annually Soft Skills: The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member: Ability to work both independently and in a collaborative team environment Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues General solid interest in IT solutions and has an excitement about new technologies Enjoys focusing on finding solutions rather than listing problems Enjoys engage and educate people both internally and externally Ability to communicate complex concepts in a clear and synthetic way Ability to put yourself in the position of a client and adapt your instructions accordingly Other Skills and Abilities: The following skills would be an advantage but are not required to start in the position: Knowledge or experience of the Health and Fitness industry Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting Experience with ERP implementation projects or system Experience writing SQL queries Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information Knowledge of HTML, SOAP web services Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting About Exerp: Great place to work certified - 4 years in a row We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous with time, intelligence and knowledge. We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners. We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions and to apply the lessons learned along the way. We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do and how we do it. Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail. Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients needs. The environment whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose. At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style. Application deadline: 30. November 2019

About Role:
We are looking for a motivated and competent software implementation Consultant to configure and implement our ERP Software-as-a-Service solution for our clients. You will work closely with our clients in Europe and the Exerp product team to design and configure customer solutions to address their business needs and solution requirements. Your role will have an important impact on the value realized and the success of the relation with the client.

Duties and Responsibilities:
The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required.
Your primary focus will be to help our clients and their 3rd party providers to integrate their website, mobile app or internal IT systems with our platform.
As an advanced ERP system, The Exerp Platform offers many API and integration layers for our clients to develop their own solutions:

  • SOAP API
  • REST-full API
  • Push notifications (SOAP, Azure Service Bus, HTTP callbacks)
  • Integrations with payment gateway suppliers, collection agencies and accounting systems
  • Data exports-based synchronization
  • Provide consultancy to our client’s IT teams or 3rd party web/app integrators
  • Educate and guide our customers or partners in the different usages of the various APIs
  • Understand the business needs and work with their development teams to define the best implementation, including optimization such as caching strategies
  • Document best practice and recommended design patterns/flows for integrators
  • Contributing to the APIs Development roadmap
  • Identify and specify API change requests for our Development team
  • Test and document new API methods
  • Analyse and evaluate new potential system integrations
  • Provide technical expertise to our project team. This includes:
  • Customisation of our online member portal to the client’s requirements (Html, JQuery)
  • Customization of templates (pdf, Xslt, html)

In addition to the above capabilities you will be able to do conduct the following:

  • Build an advanced knowledge of the configuration options and capabilities of our Enterprise fitness chain management product
  • Drive the Gap analysis and the configuration activities during new implementation projects
    • Perform requirements analysis with the different departments of our clients (Finance, Sales, Operations, IT..) with the support of Exerp product team and address all gaps via “configuration” rather than “customization”
    • Produce the functional requirement to facilitate the product team activity
    • Be pro-active to propose solution to the client
    • Help and train the client to configure the solution
    • Build strong and lasting relationships with the clients based on trust
  • Support our client business as usual activity
    • Provide training to our clients as needed
    • Collaborate with other departments in the company to achieve customer satisfaction and resolve customer issues
    • Work with the product team and account managers
  • Support Exerp Sales team as technical consultant during pre-sales presentations.

Competencies, Traits and Experience:
To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily.

 

  • Bachelor/MSc in Computer Science, Engineering or Business Administration or superior relevant work experience
  • 2+ years of strong /professional consulting experience in the Functional Area
  • Excellent English communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally
  • Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodical approach in problem solving
  • Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment
  • Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel
  • Ability to travel up to 60 days annually

Soft Skills:
The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member:

  • Ability to work both independently and in a collaborative team environment
  • Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues
  • General solid interest in IT solutions and has an excitement about new technologies
  • Enjoys focusing on finding solutions rather than listing problems
  • Enjoys engage and educate people both internally and externally
  • Ability to communicate complex concepts in a clear and synthetic way
  • Ability to put yourself in the position of a client and adapt your instructions accordingly

Other Skills and Abilities:
The following skills would be an advantage but are not required to start in the position:

  • Knowledge or experience of the Health and Fitness industry
  • Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting
  • Experience with ERP implementation projects or system
  • Experience writing SQL queries
  • Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information
  • Knowledge of HTML, SOAP web services
  • Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial
    reporting

About Exerp:

Great place to work certified - 4 years in a row

We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous – with time, intelligence and knowledge.

We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners.

We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities; by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions – and to apply the lessons learned along the way.

We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do – and how we do it.

Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience – from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail.

Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients’ needs. The environment – whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world – is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose.

At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it’s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style.

 

Application deadline:
30. November 2019

EXERP ApSKøbenhavn S2019-10-23T00:00:002019-11-29T00:00:00
330118588Dynamics 365 ConsultantRobot Synes du også, at mulighederne med intelligente forretningsapplikationer er det bedste og mest geniale, der er sket for virksomheder de seneste 100 år? og vil du være med til at implementere dem? Har du samtidig erfaring med teknologierne indenfor Dynamics 365, såsom Microsoft Dynamics CRM eller andre af de førende CRM platforme, såsom Salesforce og SuperOffice er det netop dig vi leder efter! Vi søger lige nu flere super skarpe og passionerede konsulenter til ProActives Dynamics 365-team, som spænder på tværs af ProActives 4 lokationer København, Odense, Aarhus og Aalborg. Virksomheden Hos ProActive bliver du en del af en virksomhed, hvor der ikke er langt fra receptionisten til CEO en. De værner om en kultur, hvor der er højt til loftet, plads til forskelligheder og hvor en uformel omgangstone er i højsædet. De er en virksomhed med fokus på faglig og personlig udvikling, så sparring og interessefællesskaber er en naturlig del af deres hverdag dette indgår både i udvikling af best practice og i udvikling af løsninger til deres kunder. Du vil derfor hurtigt opdage, at deres værdier ikke bare er noget de prædiker, men noget som de rent faktisk efterlever! ProActive er 200 medarbejdere fordelt i København (HQ), Odense, Århus og Aalborg. Om teamet Du bliver en del af et high performance team, som består af forskellige roller, fra projektledere til arkitekter. Fælles for alle er, at de brænder for Dynamics 365 og de muligheder, som teknologien giver deres kunder for at inkorporere produktivitetsfremmende værktøjer på tværs af Microsofts produktportefølje via n adgang. De brænder for strømlining af processer på tværs af forretningsenheder lige fra HR og marketing, til salg og økonomi. Kort sagt de brænder for at hjælpe deres kunder med at øge deres salg og højne kvaliteten af deres forretning. Om dit kommende job Du kommer til at indgå i teamet som Forretningskonsulent, og du vil primært beskæftige dig med følgende opgaver: Agere bindeled mellem forretning og teknologi hvor du bruger din skarpe forretnings- og teknologiforståelse til at rådgive vores kunder om udnyttelse af mulighederne for at opfylde virksomhedens behov - både de behov, de ved, de har, men også dem, de endnu ikke selv har set Du får ansvaret for at facilitere workshops, udarbejde løsningsforslag og konfigurere og tilpasse kundernes løsninger Du får ansvar for adoption du skal sikre, at kunderne og brugerne af løsningerne evner at anvende disse effektivt gennem f.eks. træning, e-learning, workshops med meget mere Du er en aktiv del af salgsprocessen, og bidrager til udarbejdelse af tilbud Vigtigst for rollen er, at du drømmer om at arbejde sammen med landets stærkeste Microsoft-konsulenter, at du sætter en ære i at udfordre kunderne og dine kollegaer på de teknologiske muligheder, og at du elsker at skabe innovative og effektiviserende IT-løsninger! Om dine kompetencer Faglige kompetencer Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. cand.merc., cand.merc.dat., cand.it eller lignende, men der kan være flere indgange til stillingerne. Derudover forventer vi følgende kvalifikationer: Du har erfaring med en eller flere teknologier i Dynamics 365 f.eks. Dynamics CRM. Alternativt har du erfaring med andre CRM-platforme f.eks. Salesforce eller SuperOffice Du har mindst 2-3 års erfaring som konsulent med fokus på behovsafklaring, procesanalyse, løsningsdesign, implementering og udrulning Du har en god forretningsforståelse, og kendskab til de sammenhænge, hvor Dynamics 365 CRM anvendes og til teknologiens muligheder og begrænsninger Du kan opsætte og konfigurere en løsning, og stå inde for dine løsningsoplæg overfor vores tekniske ansvarlige Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsvillig, imødekommende, initiativrig og du er ikke bange for at gå forrest i opgaveløsningen. Du har gode kommunikations- og præsentationsevner, og du har lyst til at konceptudvikle og ser tværfaglige muligheder i organisationen. Du har fokus på at levere kvalitet, og at opfylde kundens forventninger indenfor aftalt tid og budget. Du stiller høje krav til dig selv, og er ikke bange for at forvente det samme af dine omgivelser. Samtidig er du åben over for at modtage ny viden i et lærende miljø, hvor knowledge sharing og sparring på opgaver er i højsædet. Shanna Overvad Schou Searcher Headhunter Mail: sos@nogw.dk Tlf.: 45 4127 3354 Ulrik Krogh Nielsen Headhunter Partner Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: 45 2270 2294

Synes du også, at mulighederne med intelligente forretningsapplikationer er det bedste og mest geniale, der er sket for virksomheder de seneste 100 år? … og vil du være med til at implementere dem?

Har du samtidig erfaring med teknologierne indenfor Dynamics 365, såsom Microsoft Dynamics CRM eller andre af de førende CRM platforme, såsom Salesforce og SuperOffice er det netop dig vi leder efter!

Vi søger lige nu flere super skarpe og passionerede konsulenter til ProActives Dynamics 365-team, som spænder på tværs af ProActives 4 lokationer; København, Odense, Aarhus og Aalborg.

Virksomheden

Hos ProActive bliver du en del af en virksomhed, hvor der ikke er langt fra receptionisten til CEO’en. De værner om en kultur, hvor der er højt til loftet, plads til forskelligheder og hvor en uformel omgangstone er i højsædet. De er en virksomhed med fokus på faglig og personlig udvikling, så sparring og interessefællesskaber er en naturlig del af deres hverdag – dette indgår både i udvikling af best practice og i udvikling af løsninger til deres kunder. Du vil derfor hurtigt opdage, at deres værdier ikke bare er noget de prædiker, men noget som de rent faktisk efterlever!

ProActive er 200 medarbejdere fordelt i København (HQ), Odense, Århus og Aalborg.

Om teamet

Du bliver en del af et high performance team, som består af forskellige roller, fra projektledere til arkitekter. Fælles for alle er, at de brænder for Dynamics 365 og de muligheder, som teknologien giver deres kunder for at inkorporere produktivitetsfremmende værktøjer på tværs af Microsofts produktportefølje via én adgang. De brænder for strømlining af processer på tværs af forretningsenheder – lige fra HR og marketing, til salg og økonomi. Kort sagt; de brænder for at hjælpe deres kunder med at øge deres salg og højne kvaliteten af deres forretning.

Om dit kommende job

Du kommer til at indgå i teamet som Forretningskonsulent, og du vil primært beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Agere bindeled mellem forretning og teknologi – hvor du bruger din skarpe forretnings- og teknologiforståelse til at rådgive vores kunder om udnyttelse af mulighederne for at opfylde virksomhedens behov - både de behov, de ved, de har, men også dem, de endnu ikke selv har set
  • Du får ansvaret for at facilitere workshops, udarbejde løsningsforslag og konfigurere og tilpasse kundernes løsninger
  • Du får ansvar for adoption – du skal sikre, at kunderne og brugerne af løsningerne evner at anvende disse effektivt gennem f.eks. træning, e-learning, workshops med meget mere
  • Du er en aktiv del af salgsprocessen, og bidrager til udarbejdelse af tilbud

Vigtigst for rollen er, at du drømmer om at arbejde sammen med landets stærkeste Microsoft-konsulenter, at du sætter en ære i at udfordre kunderne og dine kollegaer på de teknologiske muligheder, og at du elsker at skabe innovative og effektiviserende IT-løsninger!

Om dine kompetencer

Faglige kompetencer

Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. cand.merc., cand.merc.dat., cand.it eller lignende, men der kan være flere indgange til stillingerne. Derudover forventer vi følgende kvalifikationer:

  • Du har erfaring med en eller flere teknologier i Dynamics 365 f.eks. Dynamics CRM. Alternativt har du erfaring med andre CRM-platforme f.eks. Salesforce eller SuperOffice
  • Du har mindst 2-3 års erfaring som konsulent med fokus på behovsafklaring, procesanalyse, løsningsdesign, implementering og udrulning
  • Du har en god forretningsforståelse, og kendskab til de sammenhænge, hvor Dynamics 365 CRM anvendes og til teknologiens muligheder og begrænsninger
  • Du kan opsætte og konfigurere en løsning, og stå inde for dine løsningsoplæg overfor vores tekniske ansvarlige

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsvillig, imødekommende, initiativrig og du er ikke bange for at gå forrest i opgaveløsningen. Du har gode kommunikations- og præsentationsevner, og du har lyst til at konceptudvikle og ser tværfaglige muligheder i organisationen. Du har fokus på at levere kvalitet, og at opfylde kundens forventninger indenfor aftalt tid og budget. Du stiller høje krav til dig selv, og er ikke bange for at forvente det samme af dine omgivelser. Samtidig er du åben over for at modtage ny viden i et lærende miljø, hvor knowledge sharing og sparring på opgaver er i højsædet.

Shanna Overvad Schou Searcher & Headhunter Mail: sos@nogw.dk Tlf.: +45 4127 3354

Ulrik Krogh Nielsen Headhunter & Partner Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: +45 2270 2294

ProActiveFrederiksberg C2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330118416IT udbudsprojektleder (IT Category Manager) med mulighed for at præge dagsordenen (genopslag)Robot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Som IT udbudsprojektleder i Sektion for IT Sourcing har du en styrende og koordinerende rolle i forhold til vores overblik og styring af udbud på din it-kategori. Din dagligdag er kendetegnet ved stor selvstændighed med mulighed for at præge dagsordenen i et professionelt IT Sourcingteam.Om jobbetVi er en professionel Category og Contract Managementfunktion for hele Rigspolitiets it-organisation Koncern IT. Du indgår i et team, som har ansvaret for at imødekomme organisationens interne og eksterne krav til professionel styring af it-indkøb og efterfølgende forvaltning af kontrakternes livscyklus.Det betyder, at du får ansvaret for at generere besparelser og merværdi for Koncern IT ved initiering og gennemførsel af indkøbsaktiviteter inden for en eller flere specificerede it-kategorier eller underkategorier. Du skal med din kategoritekniske forståelse indsamle viden fra vores it-specialister og omsætte den til knivskarpe beskrivelser og krav i udbudsmateriale. Det bliver således din opgave at omsætte it-specialisternes tekniske krav og ønsker til brugbart udbudsmateriale, således at leverandøren kan forstå Rigspolitiets behov.Udover at sørge for at afklare og få udarbejdet de tekniske dele af udbudsmaterialet, står du også for tilbudsevalueringer. Alt dette foregår i tæt samarbejde med IT Contract Managers, udbudsjurister, systemejere og forretningen, som består af Rigspolitiets områder, PET og politikredsene.Opgaverne løses desuden i tæt samarbejde med Rigspolitiets Koncernindkøb, som netop har oprettet en sektion for IT Indkøb Udbud, der har det udbudsretlige ansvar for Rigspolitiets it-udbudsprocesser.Du producerer og vedligeholder en kategorispecifik IT Sourcingstrategi i samarbejde med relevante stakeholders, og du deltager i løbende forbedring af processer og skabeloner mv. Dine udbudsaktiviteter bliver gennemført til aftalt tid, kvalitet, økonomi, og du sørger for at koordinere andre sektioners og afdelingers leverancer. Du er garant for, at der udarbejdes knivskarpe udbud af høj kvalitet, der sikrer Rigspolitiets behov og en afbalanceret kontrakt med leverandøren.Vi er en sektion, hvor fokus blandt andet er på en endnu mere professionel håndtering af IT Sourcing. Du vil være med til at opbygge, etablere processer, udarbejdelse og udvikling af udbuds- og kontraktmateriale, der kan benyttes og bidrage til en professionalisering af området yderligere. Du præger din egen hverdag og arbejdsgange og sørger for at bidrage med din erfaring til sektionen, så vi hele tiden udvikler os. Du er en del af Sektion for IT Sourcing, som består af ca. 15 medarbejdere. Vi er organiseret under centret Staben. Centeret består af fire sektioner (Arkitektur og Processer, Policy, Analyse og Styring, Sikkerhed og IT Sourcing), der alle er tværgående funktioner og dermed har en bred berøringsflade i Koncern IT. Vores kultur er præget af faglig sparring, samarbejde og udvikling i en travl og ofte uforudsigelig hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig som en del af teamet og ønsker at bidrage, hvor der er behov. Du trives med at arbejde i en organisation, der har stor politisk bevågenhed, og du er god til at sætte dig ind i og forstå de komplekse sammenhænge, som er en præmis for vores arbejde. Om digVi forestiller os, at du har en videregående uddannelse på kandidatniveau. Du har forventeligt 2-3 års erhvervserfaring med IT Category Management, og du kan drive udbud herunder samle et velfungerende team samt skrive og gennemføre udbud.En væsentlig del af arbejdsopgaverne kræver høj grad af selvstændighed fx i forbindelse med udarbejdelse af IT Sourcingstrategi og gennemførsel heraf. Det er derfor vigtigt, at du selvstændigt kan udarbejde nødvendigt skriftligt materiale, der gør det muligt at træffe beslutninger på et veloplyst grundlag. Du kommunikerer klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt. Du forstår at navigere i en kompleks og politisk styret organisation og trives med, at tingene ofte forandrer sig. Du er analytisk stærk, er god til at skabe overblik, følger op på fremdriften i projekterne og kan se nye muligheder og løsninger, når det kræves.Det er vigtigt for os, at du er en god holdspiller, samt at det falder dig naturligt at skabe positive relationer og begå dig på tværs i organisationen på alle niveauer og i alle faglige fællesskaber fra det tekniske til det ledelsesmæssige. Desuden har du fokus på målet i dit arbejde og kan lide at kæmpe for at få tingene gennemført. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT, Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Har du spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for IT Sourcing Henrik Korch, tlf. 2492 8829. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi forventer at afholde 1. samtale: Mandag den 9. december 2019, Vi forventer at afholde 2. samtale: Fredag den 13. december 2019Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om RigspolitietI politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Som IT udbudsprojektleder i Sektion for IT Sourcing har du en styrende og koordinerende rolle i forhold til vores overblik og styring af udbud på din it-kategori. Din dagligdag er kendetegnet ved stor selvstændighed med mulighed for at præge dagsordenen i et professionelt IT Sourcingteam.

Om jobbet
Vi er en professionel Category og Contract Managementfunktion for hele Rigspolitiets it-organisation Koncern IT.

Du indgår i et team, som har ansvaret for at imødekomme organisationens interne og eksterne krav til professionel styring af it-indkøb og efterfølgende forvaltning af kontrakternes livscyklus.

Det betyder, at du får ansvaret for at generere besparelser og merværdi for Koncern IT ved initiering og gennemførsel af indkøbsaktiviteter inden for en eller flere specificerede it-kategorier eller underkategorier.

Du skal med din kategoritekniske forståelse indsamle viden fra vores it-specialister og omsætte den til knivskarpe beskrivelser og krav i udbudsmateriale. Det bliver således din opgave at omsætte it-specialisternes tekniske krav og ønsker til brugbart udbudsmateriale, således at leverandøren kan forstå Rigspolitiets behov.

Udover at sørge for at afklare og få udarbejdet de tekniske dele af udbudsmaterialet, står du også for tilbudsevalueringer. Alt dette foregår i tæt samarbejde med IT Contract Managers, udbudsjurister, systemejere og forretningen, som består af Rigspolitiets områder, PET og politikredsene.

Opgaverne løses desuden i tæt samarbejde med Rigspolitiets Koncernindkøb, som netop har oprettet en sektion for IT Indkøb & Udbud, der har det udbudsretlige ansvar for Rigspolitiets it-udbudsprocesser.

Du producerer og vedligeholder en kategorispecifik IT Sourcingstrategi i samarbejde med relevante stakeholders, og du deltager i løbende forbedring af processer og skabeloner mv.

Dine udbudsaktiviteter bliver gennemført til aftalt tid, kvalitet, økonomi, og du sørger for at koordinere andre sektioners og afdelingers leverancer. Du er garant for, at der udarbejdes knivskarpe udbud af høj kvalitet, der sikrer Rigspolitiets behov og en afbalanceret kontrakt med leverandøren.

Vi er en sektion, hvor fokus blandt andet er på en endnu mere professionel håndtering af IT Sourcing. Du vil være med til at opbygge, etablere processer, udarbejdelse og udvikling af udbuds- og kontraktmateriale, der kan benyttes og bidrage til en professionalisering af området yderligere. Du præger din egen hverdag og arbejdsgange og sørger for at bidrage med din erfaring til sektionen, så vi hele tiden udvikler os.

Du er en del af Sektion for IT Sourcing, som består af ca. 15 medarbejdere. Vi er organiseret under centret Staben. Centeret består af fire sektioner (Arkitektur og Processer, Policy, Analyse og Styring, Sikkerhed og IT Sourcing), der alle er tværgående funktioner og dermed har en bred berøringsflade i Koncern IT.

Vores kultur er præget af faglig sparring, samarbejde og udvikling i en travl og ofte uforudsigelig hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig som en del af teamet og ønsker at bidrage, hvor der er behov. Du trives med at arbejde i en organisation, der har stor politisk bevågenhed, og du er god til at sætte dig ind i og forstå de komplekse sammenhænge, som er en præmis for vores arbejde.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse på kandidatniveau. Du har forventeligt 2-3 års erhvervserfaring med IT Category Management, og du kan drive udbud herunder samle et velfungerende team samt skrive og gennemføre udbud.

En væsentlig del af arbejdsopgaverne kræver høj grad af selvstændighed fx i forbindelse med udarbejdelse af IT Sourcingstrategi og gennemførsel heraf. Det er derfor vigtigt, at du selvstændigt kan udarbejde nødvendigt skriftligt materiale, der gør det muligt at træffe beslutninger på et veloplyst grundlag. Du kommunikerer klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt.

Du forstår at navigere i en kompleks og politisk styret organisation og trives med, at tingene ofte forandrer sig. Du er analytisk stærk, er god til at skabe overblik, følger op på fremdriften i projekterne og kan se nye muligheder og løsninger, når det kræves.

Det er vigtigt for os, at du er en god holdspiller, samt at det falder dig naturligt at skabe positive relationer og begå dig på tværs i organisationen på alle niveauer og i alle faglige fællesskaber – fra det tekniske til det ledelsesmæssige. Desuden har du fokus på målet i dit arbejde og kan lide at kæmpe for at få tingene gennemført.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT, Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Har du spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for IT Sourcing Henrik Korch, tlf. 2492 8829. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi forventer at afholde 1. samtale: Mandag den 9. december 2019,

Vi forventer at afholde 2. samtale: Fredag den 13. december 2019

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.


Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Koncern ITHvidovre2019-11-05T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-sikkerhedsspecialister til Operativt Teknisk Center i PET

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du lyst til at være med til ...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Er teknikken bag telekommunikation din hjemmebane? - Genopslag

Politiområdet, Ejby

Glostrup
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Brænder du for at gøre en forskel inden for it-efterforskning i politiet? Vil du bruge din solide viden om teknikken bag telekommunikation til at understøtte politiets efterforskende arbejde samt sikre drift og ...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Software Implementation Consultant

EXERP ApS

København S
About Role: We are looking for a motivated and competent software implementation Consultant to configure and implement our ERP Software-as-a-Service solution for our clients. You will work closely with our clients in Europe and the Exerp product tea...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Dynamics 365 Consultant

ProActive

Frederiksberg C
Synes du også, at mulighederne med intelligente forretningsapplikationer er det bedste og mest geniale, der er sket for virksomheder de seneste 100 år? og vil du være med til at implementere dem? Har du samtidig erfaring med teknologierne indenfor D...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

IT udbudsprojektleder (IT Category Manager) med mulighed for at præge dagsordenen (genopslag)

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Som IT udbudsprojektleder i Sektion for IT Sourcing har du en styrende og koordinerende rolle i forhold til vores overblik og styring af udbud på din it-kategori. Din dagligdag er kendetegnet ved stor selvstændighe...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019