Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde som fag/team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET’s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag/team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.

Om jobbet
PET´s IT center søger en fag/team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.

Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne; IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle/rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.
Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.
Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige.
Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.
Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.

Vi forventer
Vi forventer at du har en har en relevant Bachelor/Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur.
• Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance
• Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk
• Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister / platforme
• Erfaring i problem management
• Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.
• Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles
• Kendskab med change management processer og værktøjer
• Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel
• Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordel

Som person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET’s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.
Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.
Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.

Vi tilbyder
Du får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET’s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.
Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig/team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod
danskere og danske interesser i udlandet.
Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051309Phoenix-940e3e0312019-06-30T00:00:00Fag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde som fag/team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET’s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag/team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.

Om jobbet
PET´s IT center søger en fag/team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.

Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne; IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle/rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.
Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.
Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige.
Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.
Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.

Vi forventer
Vi forventer at du har en har en relevant Bachelor/Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur.
• Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance
• Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk
• Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister / platforme
• Erfaring i problem management
• Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.
• Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles
• Kendskab med change management processer og værktøjer
• Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel
• Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordel

Som person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET’s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.
Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.
Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.

Vi tilbyder
Du får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET’s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.
Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig/team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod
danskere og danske interesser i udlandet.
Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

2019-08-23T00:52:48.660 Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Vil du arbejde som fag team koordinator og understøttet operative IT løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Vil du være medlem af et dynamisk team, hvor dit arbejde vil få afgørende betydning for PET s forretningskritiske IT løsninger? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som fag team koordinator i IT Platform og Software sektionen måske noget for dig.Om jobbetPET s IT center søger en fag team koordinator til sektionen Platform og Software. Teamet har ansvaret for de grundlæggende IT Platforme, der understøtter den daglige arbejdsgang i PET og som er en forudsætning for diverse administrative, operative, koordinerende og efterretningsmæssige værktøjer. I dette team ligger ansvaret for at sikre stabil drift, god ydeevne og udvikle og implementere højteknologiske software løsninger af forskellig karakter for alle dele af PET.Jobbet består i, med fagligt afsæt, at sikre den daglige koordinering i teamet, med brugere og leverandøre i og uden for PET. Du har overblikket over opgaverne, optimere driftbarheden af IT systemer og styrer, helt eller delvist, enkelte udviklingsprojekter. Du vil have ansvaret for at drive problem management i sektionen og herigennem at sikre at relevante specialister tilknyttes problemløsning samt opfølgning på løsningsdokumentation og læring. Det er derfor afgørende, at du har de rette kompetencer og personlige drive, særligt inden for områderne IT platforme, IT sikkerhed, servere, operativ systemer, rolle rettighed og generel system og teknologiforståelse, således at du kan sparre med specialisterne i teamet og skabe fælles retning og forståelse. Du skal således have indblik i disse områder, men du anvender teamets specialister med fagkompetencer til at udfører det praktiske arbejde.Du har et overblik over sektionens incident-pipeline, deltager i optimering af incidentsprocessen og hjælper sektionslederen med rapporter og statistik.Du forestår indkøb og administration af løbende serviceaftaler og licenser, samt sikrer opfølgning på det tilhørende budget for teamet i samarbejde med sektionslederen. Det betyder, at du har lyst til at arbejde med økonomistyring på teamniveau og indkøb i det offentlige. Du sikrer det faglige niveau og kompetenceudvikling for medarbejderne i teamet, hvilket betyder, at du indgår i samarbejde med en lang række samarbejdspartnere både internt og eksternt i organisationen, hvilket kræver et godt helhedssyn.Du refererer til sektionslederen i IT Platform og Software, som har det personalemæssige ansvar for medarbejderne i teamet. Du har i det daglige et tæt samarbejde med sektionslederen og de øvrige fag og teamkoordinatorer i centeret.Vi forventerVi forventer at du har en har en relevant Bachelor Master uddannelse eller erfaring, som modsvarer dette og at du samtidig har bred erfaring med platform og forretningskritisk IT-infrastruktur. Flere års erfaring med drift af store IT systemer, herunder sikring af HA og performance Bred erfaring og forståelse af understøttende forretningskritisk IT-infrastruktur, såsom virtuel infrastruktur, SAN, backup og netværk Erfaring i at koordinere komplekse opgaver, på tværs af flere specialister platforme Erfaring i problem management Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale. Kendskab og forståelse af software og infrastruktur release cykles Kendskab med change management processer og værktøjer Kendskab og forståelse af ITIL og Agile teknikker vil være en fordel Kendskab til og certificering i ISO27000 serien vil være en fordelSom person er du god til at arbejde med mennesker og har gode sociale færdigheder. Du arbejder analytisk og struktureret og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Der vil til tider være mange åbne opgaver med løbende ændringer i prioriteringen, grundet PET s hverdag. Du har en høj skriftlighed og bidrager med proaktivt at forbedre processer, som understøtter operationel IT drift. Du har et godt kendskab til praktisk IT sikkerhed, er god til at gennemskue komplekse løsninger og deres indbyrdes afhængigheder og formår at abstrahere fra en bevist vag IT landskabsbeskrivelse i et jobopslag. Du har mod på, og interesse i at lære nyt og udvikle dig både fagligt og personligt.Du behøver ikke have ledererfaring, men du skal have lysten og modet til at stå i spidsen for et mellemstort dynamisk team, som består af mange forskellige fagligheder.Det er afgørende, at du generelt har stærke IT-kompetencer og kan sparre med et bredt team af specialister på mange områder og deltage i den faglige udvikling af alle medarbejderne i teamet.Vi tilbyderDu får et spændende arbejde i en helt unik sektion, med ansvar for understøttelse af PET s forretningskritiske IT landskab. Dertil er der en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor, og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en operativ virkelighed, hvor tingene til tider går stærkt. Du vil komme til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde.Det er et udfordrende job, men vi hjælper og støtter så din position bliver en succes. Du vil blive uddannet i systemer, støttet med faglig viden, sidemandsoplæring og undervisning af kolleger, ledere, IT udvikling og arkitekter. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.Du skal også være indstillet på, at understøttelsen af Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste som faglig team koordinator, kan medføre skæve arbejdstider i specielle situationer.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket du som ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019. KontaktØnsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 40225448 mellem kl. 11 og 12 på hverdage. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde første runde samtaler den 3. og 4. september 2019. Ansøgningsfrist: 22. august 2019 Politiets EfterretningstjenestePolitiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller moddanskere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnet940e3e03100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=PET058030EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554655Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784436JobNet5008919500891910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=940e3e03&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgFag/teamkoordinator for IT Platform i Politiets Efterretningstjeneste12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362154519noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330128059IT sikkerhedskonsulenter- og arkitekter til Politiets EfterretningstjenesteRobot Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Vil du arbejde med IT-sikkerhed og understøttelse af operative og administrative it-løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du erfaring med it-sikkerhedsarbejde og brænder du for at arbejde med et område, der er højaktuelt og i rivende udvikling og er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som IT-sikkerhedskonsulent eller IT-sikkerhedsarkitekt måske noget for dig.Om jobbetDit ansvarsområde vil primært være: Bidrage til risikovurderinger og deraf følgende sikkerhedstiltag inden for et bredt IT-område Medvirke til implementering af best-practice inden for IT-sikkerhed på tværs af udvikling og drift Håndtere IT-sikkerhedshændelser i samarbejde med kolleger Levere sikkerhedsvurderinger på IT-løsninger i samarbejde med resten af IT Udarbejdelse af vejledninger og præsentationer til både kolleger i IT og huset i øvrigt Rådgivning og information om IT-sikkerhed til relevante interessenter på både teknisk og overordnet planOm digDu har en relevant uddannelse, erfaring med og faglig viden indenfor IT og IT-sikkerhed gerne fra den offentlige sektor. Vi rekrutterer flere medarbejdere og sammensætter teamet med fokus på at skabe synergi mellem kompetencer og kvalifikationer. Det betyder, at hvis du har det rette drive og engagement, leder vi efter dig uanset, om du har et par års erfaring med motivation for en stejl indlæringskurve eller allerede er eksperten med mange års relevant erfaring og uddannelse.Du skal have kendskab til og stor interesse for det aktuelle trusselsbillede og lovgivningen på IT-sikkerhedsområdet. Derudover skal du have overblik og kunne bevare roen i situationer, hvor der er mange opgaver, som banker på . Du lader dig ikke slå ud af ændrede deadlines eller prioriteter.Du er analytisk stærk og velformuleret i skrift og tale. Det er naturligt for dig at bygge bro i mellem de forskellige fagområder på den ene side og IT-sikkerhed på den anden side.Som person er du åben og imødekommende med fokus på at opnå resultater i tæt samarbejde med kolleger. Ansættelsesforhold Stillingerne ønskes besat pr. 1.3.2020.Har du en akademisk uddannelse bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Central Organisation. Har du en anden uddannelsesbaggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 23617883 på hverdage i tidsrummet kl. 8-9. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt www.jobipolitiet.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde samtaler løbende. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde med IT-sikkerhed og understøttelse af operative og administrative it-løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste?

Har du erfaring med it-sikkerhedsarbejde og brænder du for at arbejde med et område, der er højaktuelt og i rivende udvikling og er du tilmed drevet af at gøre en forskel i samfundet, så er stillingen som IT-sikkerhedskonsulent eller IT-sikkerhedsarkitekt måske noget for dig.

Om jobbet
Dit ansvarsområde vil primært være:
• Bidrage til risikovurderinger og deraf følgende sikkerhedstiltag inden for et bredt IT-område
• Medvirke til implementering af best-practice inden for IT-sikkerhed på tværs af udvikling og drift
• Håndtere IT-sikkerhedshændelser i samarbejde med kolleger
• Levere sikkerhedsvurderinger på IT-løsninger i samarbejde med resten af IT
• Udarbejdelse af vejledninger og præsentationer til både kolleger i IT og huset i øvrigt
• Rådgivning og information om IT-sikkerhed til relevante interessenter på både teknisk og overordnet plan

Om dig
Du har en relevant uddannelse, erfaring med og faglig viden indenfor IT og IT-sikkerhed – gerne fra den offentlige sektor. Vi rekrutterer flere medarbejdere og sammensætter teamet med fokus på at skabe synergi mellem kompetencer og kvalifikationer. Det betyder, at hvis du har det rette drive og engagement, leder vi efter dig uanset, om du har et par års erfaring med motivation for en stejl indlæringskurve eller allerede er eksperten med mange års relevant erfaring og uddannelse.

Du skal have kendskab til og stor interesse for det aktuelle trusselsbillede og lovgivningen på IT-sikkerhedsområdet. Derudover skal du have overblik og kunne bevare roen i situationer, hvor der er mange opgaver, som ’banker på’. Du lader dig ikke slå ud af ændrede deadlines eller prioriteter.

Du er analytisk stærk og velformuleret i skrift og tale. Det er naturligt for dig at bygge bro i mellem de forskellige fagområder på den ene side og IT-sikkerhed på den anden side.

Som person er du åben og imødekommende med fokus på at opnå resultater i tæt samarbejde med kolleger.

Ansættelsesforhold

Stillingerne ønskes besat pr. 1.3.2020.

Har du en akademisk uddannelse bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Central Organisation.

Har du en anden uddannelsesbaggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 23617883 på hverdage i tidsrummet kl. 8-9. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-12-12T00:00:002019-12-17T00:00:00
330127008Program ManagerRobot Job number 680305 Date posted Aug 9, 2019 Travel 25-50 Profession Engineering Role type Individual Contributor Employment type Full-Time Snr D365 F O Retail Solution Architect Microsoft Dynamics 365 is a suite of easy-to-learn and easy-to-use business solutions tailored to any market, designed for any business size, and dedicated to growing business through delighted customers. Microsoft Dynamics offers a full range of software focused on delivering business insights that matter to customers. From customer relationship management (CRM) and talent management (Talent) software to enterprise resource planning (ERP), Including but not limited to: supply chain management retail business intelligence and reporting, Microsoft Dynamics has a business solution that s just right for Sales, Marketing, Social and Services industries. Responsibilities As a D365 F O Retail Solution Architect in the Microsoft Dynamics division you will work with enterprise customers, ISVs and Partners to conceive, design and implement Dynamics 365 for Finance Operations. You will partner with senior business and technology leaders at Microsoft and with our customers to help them pick the best technical architecture to solve their business needs. You will have conversations with many different stakeholders at various levels in their organization: with a business leader about how technology can enable reaching their goals or pursue new opportunities, with a CIO about technology costs and benefits, with an architect about building applications out of services, application security models, role based access control, or messaging patterns, with an IT Professional about application monitoring and continuous deployment, and with a developer about design and potentially the code. The individual in this position requires the ability to work well with Microsoft R D, the Field, and Partners and to understand the varying perspectives and processes across these groups. This role requires an individual with very strong hands-on experience with Dynamics 365 F O Retail technologies and have great skills in communication, negotiation, and project management to enable the success of critical projects. In this role, you will also need to work closely with Program Managers in their feature areas to ensure that customer requirements are thoroughly understood and reflected in future product releases. Another responsibility associated with this position is helping to design the product to overcome and eliminate challenges facing enterprise organizations and to provide our customers and Partners with deeper guidance on how best to leverage the Dynamics 365 platform in both Cloud and on-premise environments. As a Solution Architect, you will: Provide thought-leadership and architectural guidance reviews on strategic Dynamics 365 F O Retail implementations Represent Dynamics 365 R D in complex deals by providing functional and technical consultation Assist the core Dynamics 365 R D team to develop the right scenarios and features to address Retail Enterprise needs across all channels Support Solution ISVs and Partners Manage Enterprise customer escalations through engagement with senior leaders of customer and partner organization Identify futuristic opportunities, develop Proof of Concepts (POC) and solutions to analyze ambiguous technical and customer situations and to determine appropriate solutions as necessary Qualifications THE IDEAL CANDIDATE (YOU): Demonstrated work experience in ERP with strong Retail applicability at customer implementations is required 5 years of demonstrated ability to identify business application implementation issues, determine root cause by collecting data from various sources, and determine solutions that account for business needs as well as drive implementations to success is required A B.S. in Computer Science Engineering or related degree, or 5 years of equivalent industry experience is required Preferred Qualifications: Understanding of functional and technical architecture of Dynamics 365 F O Retail or other cloud ERP services and functional consulting or product management in an implementation of ERP for 5 years Demonstrated domain knowledge in Retail Prior experience in leading or managing a team would be a plus Expected travel 50 . Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form. Benefits perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work- Benefits and Perks Industry leading healthcare Savings and investments Giving programs Educational resources Maternity and paternity leave Opportunities to network and connect Discounts on products and services Generous time away
  • Job number 680305
  •  
  • Date posted Aug 9, 2019
  •  
  • Travel 25-50 %
  •  
  • Profession Engineering
  •  
  • Role type Individual Contributor
  •  
  • Employment type Full-Time

Snr D365 F&O Retail Solution Architect

Microsoft Dynamics 365 is a suite of easy-to-learn and easy-to-use business solutions tailored to any market, designed for any business size, and dedicated to growing business through delighted customers. Microsoft Dynamics offers a full range of software focused on delivering business insights that matter to customers. From customer relationship management (CRM) and talent management (Talent) software to enterprise resource planning (ERP), Including but not limited to: supply chain management; retail; business intelligence and reporting, Microsoft Dynamics has a business solution that’s just right for Sales, Marketing, Social and Services industries.

 

Responsibilities

As a D365 F&O Retail Solution Architect in the Microsoft Dynamics division you will work with enterprise customers, ISVs and Partners to conceive, design and implement Dynamics 365 for Finance & Operations. You will partner with senior business and technology leaders at Microsoft and with our customers to help them pick the best technical architecture to solve their business needs.

You will have conversations with many different stakeholders at various levels in their organization: with a business leader about how technology can enable reaching their goals or pursue new opportunities, with a CIO about technology costs and benefits, with an architect about building applications out of services, application security models, role based access control, or messaging patterns, with an IT Professional about application monitoring and continuous deployment, and with a developer about design and potentially the code. The individual in this position requires the ability to work well with Microsoft R&D, the Field, and Partners and to understand the varying perspectives and processes across these groups. This role requires an individual with very strong hands-on experience with Dynamics 365 F&O Retail technologies and have great skills in communication, negotiation, and project management to enable the success of critical projects.

In this role, you will also need to work closely with Program Managers in their feature areas to ensure that customer requirements are thoroughly understood and reflected in future product releases. Another responsibility associated with this position is helping to design the product to overcome and eliminate challenges facing enterprise organizations and to provide our customers and Partners with deeper guidance on how best to leverage the Dynamics 365 platform in both Cloud and on-premise environments.

As a Solution Architect, you will:

  • Provide thought-leadership and architectural guidance/reviews on strategic Dynamics 365 F&O Retail implementations
  • Represent Dynamics 365 R&D in complex deals by providing functional and technical consultation
  • Assist the core Dynamics 365 R&D team to develop the right scenarios and features to address Retail Enterprise needs across all channels
  • Support Solution ISVs and Partners
  • Manage Enterprise customer escalations through engagement with senior leaders of customer and partner organization
  • Identify futuristic opportunities, develop Proof of Concepts (POC) and solutions to analyze ambiguous technical and customer situations and to determine appropriate solutions as necessary

Qualifications

 THE IDEAL CANDIDATE (YOU):

  • Demonstrated work experience in ERP with strong Retail applicability at customer implementations is required
  • 5 years of demonstrated ability to identify business application implementation issues, determine root cause by collecting data from various sources, and determine solutions that account for business needs as well as drive implementations to success is required 
  • A B.S. in Computer Science/Engineering or related degree, or 5 years of equivalent industry experience is required

Preferred Qualifications:

  • Understanding of functional and technical architecture of Dynamics 365 F&O Retail or other cloud ERP services and functional consulting or product management in an implementation of ERP for 5 years
  • Demonstrated domain knowledge in Retail
  • Prior experience in leading or managing a team would be a plus

Expected travel 50%.

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.  We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and/or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

Benefits/perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work-

Benefits and Perks

  • Industry leading healthcare
  • Savings and investments
  • Giving programs
  • Educational resources
  • Maternity and paternity leave
  • Opportunities to network and connect
  • Discounts on products and services
  • Generous time away
MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330124209IT-sikkerhedsspecialister til Operativt Teknisk Center i PETRobot Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du lyst til at være med til bl.a. at opbygge og implementere ISO27001 i en organisation som er anderledes end de fleste, og hvor den operative opgaveløsning altid kommer først? Er du tilmed drevet af at gøre en forskel for samfundet, så har vi jobbet til dig!PET s Operative Tekniske Center søger IT-sikkerhedsspecialister der bl.a. kan være med til at implementere ISO27001 i centret, med det formål at sikre et stabilt, sikkert og veldokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet. Det er et udfordrende, men spændende og alsidigt job, hvor du vil få en meget bred berøringsflade ikke kun med IT og infrastruktur, men også med centrets operative virke, som er centerets kerneopgave. JobbetVi er i gang med en implementering af bl.a. ledelsesstandarden ISO27001 og har øget fokus på processtyring og søger derfor en IT-sikkerhedsspecialist , der i samspil med kolleger og partnere kan 1) Opbygge og implementere ISO27001 i centret med det formål at sikre et stabilt, sikkert og dokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.2) Kortlægge og dokumentere de operative processer og metoder, med det formål at styrke beslutnings- og ledelsesgrundlaget for at drive centeret3) Styrke OTC IT-sikkerhedsmæssige processer og tekniske løsningerOperativt Teknisk Center er ansvarlig for store dele af PET tekniske indhentning med følgende kerneopgaver: 1) Operativ bistand til etablering af teknisk overvågning til PET og dansk politi.2) Teknisk operativ bistand til sikkerhedsoperationer i PET.3) PET s og Politiets tekniske kompetencecenter med fokus på operativ teknisk udvikling og innovation.Centret består af mange forskellige faggrupper og medarbejdere med en civil, militær eller politifaglig baggrund.Om digDu har en relevant videregående uddannelse, men du kan også være autodidakt kombineret med forskellige kurser og en bred erfaring inden for området. Du er uanset baggrund en erfaren IT-sikkerhedsspecialist med minimum tre års erhvervserfaring. Du har hands-on ISO27001 erfaring og er god til at skrive og dokumentere dit arbejde og processer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT infrastruktur og IT sikkerhed. Det er også en fordel hvis du har erfaring fra lignende organisationer. Personlige kompetencerSom person er du løsningsorienteret, struktureret og systematisk. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner som du bringer i spil således du løser opgaven bedst muligt. Du trives med at arbejde i et miljø, som understøtter en operativ dagligdag, hvor forandringer og evnen til at tilpasse sig nye situationer er afgørende. Vi lægger vægt på, at du har gode sociale kompetencer med lyst og evne til at samarbejde, med mange forskellige faggrupper på tværs i organisationen, da du vil få en meget bred berøringsflade både i Operativt Teknisk Center men også i resten af PET. Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.Vi tilbyderVi er en dynamisk arbejdsplads meget tæt på den operative virkelighed, hvor få dage ligner hinanden og tingene til tider går stærkt. Du kommer til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde. Vi har et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor og stor indflydelse på egen arbejdsdag. Ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020.Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Din arbejdstid er fleksibel, men der kan opstå behov for at løse opgaver på specifikke tidspunkter, også uden for normal arbejdstid. Det sker dog sjældent. Afhængig af kompetencer og overenskomst kan der blive tale om indgåelse i vagtordning. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det forventes, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad af diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte OTC på tlf. 41220445. I hverdage mellem 08-15. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 2020. Du skal forvente at gennemgå praktiske og mundtlige test samt en mundtlig engelsktest. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste?
Har du lyst til at være med til bl.a. at opbygge og implementere ISO27001 i en organisation som er anderledes end de fleste, og hvor den operative opgaveløsning altid kommer først?
Er du tilmed drevet af at gøre en forskel for samfundet, så har vi jobbet til dig!

PET´s Operative Tekniske Center søger IT-sikkerhedsspecialister der bl.a. kan være med til at implementere ISO27001 i centret, med det formål at sikre et stabilt, sikkert og veldokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.

Det er et udfordrende, men spændende og alsidigt job, hvor du vil få en meget bred berøringsflade ikke kun med IT og infrastruktur, men også med centrets operative virke, som er centerets kerneopgave.

Jobbet
Vi er i gang med en implementering af bl.a. ledelsesstandarden ISO27001 og har øget fokus på processtyring og søger derfor en ”IT-sikkerhedsspecialist”, der i samspil med kolleger og partnere kan;
1) Opbygge og implementere ISO27001 i centret med det formål at sikre et stabilt, sikkert og dokumenteret grundlag for efterretnings- og sikkerhedsarbejdet.
2) Kortlægge og dokumentere de operative processer og metoder, med det formål at styrke beslutnings- og ledelsesgrundlaget for at drive centeret
3) Styrke OTC IT-sikkerhedsmæssige processer og tekniske løsninger

Operativt Teknisk Center er ansvarlig for store dele af PET tekniske indhentning med følgende kerneopgaver:
1) Operativ bistand til etablering af teknisk overvågning til PET og dansk politi.
2) Teknisk operativ bistand til sikkerhedsoperationer i PET.
3) PET’s og Politiets tekniske kompetencecenter med fokus på operativ teknisk udvikling og innovation.

Centret består af mange forskellige faggrupper og medarbejdere med en civil, militær eller politifaglig baggrund.

Om dig
Du har en relevant videregående uddannelse, men du kan også være autodidakt kombineret med forskellige kurser og en bred erfaring inden for området. Du er uanset baggrund en erfaren IT-sikkerhedsspecialist med minimum tre års erhvervserfaring. Du har hands-on ISO27001 erfaring og er god til at skrive og dokumentere dit arbejde og processer.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT infrastruktur og IT sikkerhed. Det er også en fordel hvis du har erfaring fra lignende organisationer.

Personlige kompetencer
Som person er du løsningsorienteret, struktureret og systematisk. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner som du bringer i spil således du løser opgaven bedst muligt. Du trives med at arbejde i et miljø, som understøtter en operativ dagligdag, hvor forandringer og evnen til at tilpasse sig nye situationer er afgørende.

Vi lægger vægt på, at du har gode sociale kompetencer med lyst og evne til at samarbejde, med mange forskellige faggrupper på tværs i organisationen, da du vil få en meget bred berøringsflade både i Operativt Teknisk Center men også i resten af PET.
Det er en forudsætning, at du ud over dansk også behersker engelsk i skrift og tale.

Vi tilbyder
Vi er en dynamisk arbejdsplads meget tæt på den operative virkelighed, hvor få dage ligner hinanden og tingene til tider går stærkt. Du kommer til at arbejde med dygtige og professionelle kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for deres arbejde. Vi har et godt arbejdsmiljø med en direkte og uformel omgangstone kombineret med en god portion humor og stor indflydelse på egen arbejdsdag.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Din arbejdstid er fleksibel, men der kan opstå behov for at løse opgaver på specifikke tidspunkter, også uden for normal arbejdstid. Det sker dog sjældent. Afhængig af kompetencer og overenskomst kan der blive tale om indgåelse i vagtordning.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det forventes, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad af diskretion. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte OTC på tlf. 41220445. I hverdage mellem 08-15. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 2/2020. Du skal forvente at gennemgå praktiske og mundtlige test samt en mundtlig engelsktest.

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod dan-skere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330139635It-sikkerhedskoordinator til Herlev KommuneRobot Herlev Kommune søger en skarp it-sikkerhedskoordinator Herlev Kommune ønsker at højne ekspertisen inden for databeskyttelse og it-sikkerhed, og vi søger derfor en dygtig it-sikkerhedskoordinator med stor viden om sikkerhedsløsninger og GDPR. Stillingen er organisatorisk placeret i Stab for It, Personale og Økonomi, i en nyoprettet central GDPR-enhed, der refererer til it-chefen. Dine primære arbejdsopgaver vil være:Implementering af nødvendige sikkerhedstiltag f.eks. inden for standarderne CIS 20 eller ISO 27001.Foretage risikovurderinger og -analyser og proaktivt foreslå nødvendige sikkerhedsløsninger til imødekommelse af kommunens behov.Styre implementering af nye sikkerhedsløsninger i samarbejde med forretningen, it-drift og leverandører.Følge op på it-revisionsbemærkninger og sikkerhedshændelser.Holde sikkerhedspolitikker og beredskabsplaner levende, bl.a. ved awareness.Deltage i It-sikkerhedsudvalget og i sikkerhedsarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD).Samarbejde med blandt andet tilsynsmedarbejder og jurist om GDPR-compliance.Være kontaktperson til kommunens DPO. Du skal have lyst til at arbejde med it-sikkerhedsopgaver i en central enhed, der har samarbejde på tværs i organisationen. Du vil få et stort ansvar i forhold til at styrke it-sikkerheden og sikre udbredelse af opmærksomheden på it-sikkerhed, også i kommunens mange decentrale enheder. Det forventes derfor, at du holder dig løbende opdateret om udviklingen inden for sikkerhedsløsninger. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil du få stor indflydelse på, hvordan stillingen formes. Herlev Kommune er en del af Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD), hvor kommunen sammen med de øvrige 10 medlemskommuner samarbejder om at sikre en effektiv implementering af digitaliseringstiltag. Om dig:Du har en baggrund der kvalificerer dig med viden inden for it-sikkerhed og databeskyttelse.Du har et par års relevant erhververfaring med it-sikkerhed og projektledelse, gerne inden for den offentlige sektor.Du har forståelse for sikkerhedsløsninger og kan sætte dem i forhold til det konkrete trussels- og risikobillede, og du har gerne kendskab til NSIS-standarden.Du formår at arbejde tværgående og helhedsorienteret i samarbejde med både centrale og decentrale enheder i kommunen. Du formår at arbejde selvstændigt og tilrettelægge og prioritere dine arbejdsopgaver.Du er dygtig til at kommunikere på skrift og i tale, løsningsorienteret og i stand til at formidle komplekse budskaber på en forståelig måde. Om it-afdelingen: It-afdelingen er en del af Stab for It, Personale og Økonomi, som udover den nyoprettede GDPR-enhed består af en afdelingsleder, en projektleder, en supportgruppe bestående af 4 medarbejdere og en driftsgruppe bestående af 4 medarbejdere. Derudover har vi løbende 2 it-elever i afdelingen, som beskæftiger sig med både support og drift. Vi har desuden et tæt samarbejde med vores digitaliseringsteam, som består af 2 digitaliseringskonsulenter. Udover dig vil GDPR-enheden bestå af en medarbejder der forestår tilsyns med databehandleraftaler, en jurist og en administrativ medarbejder. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk og du er velkommen til at kontakte it-chef Kim Bruun Ladegaard på telefon: 4452 7026. Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse og skal være modtaget senest 8. januar 2020, kl. 12.00. 1. ansættelsessamtale forventes afholdt i uge 3, 2020 og 2. ansættelsessamtale i uge 4, 2020. Inden ansættelse vil Herlev Kommune kræve indhentelse af straffeattest.Herlev Kommune søger en skarp it-sikkerhedskoordinator

Herlev Kommune ønsker at højne ekspertisen inden for databeskyttelse og it-sikkerhed, og vi søger derfor en dygtig it-sikkerhedskoordinator med stor viden om sikkerhedsløsninger og GDPR. Stillingen er organisatorisk placeret i Stab for It, Personale og Økonomi, i en nyoprettet central GDPR-enhed, der refererer til it-chefen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Implementering af nødvendige sikkerhedstiltag f.eks. inden for standarderne CIS 20 eller ISO 27001.
  • Foretage risikovurderinger og -analyser og proaktivt foreslå nødvendige sikkerhedsløsninger til imødekommelse af kommunens behov.
  • Styre implementering af nye sikkerhedsløsninger i samarbejde med forretningen, it-drift og leverandører.
  • Følge op på it-revisionsbemærkninger og sikkerhedshændelser.
  • Holde sikkerhedspolitikker og beredskabsplaner levende, bl.a. ved awareness.
  • Deltage i It-sikkerhedsudvalget og i sikkerhedsarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD).
  • Samarbejde med blandt andet tilsynsmedarbejder og jurist om GDPR-compliance.
  • Være kontaktperson til kommunens DPO.

Du skal have lyst til at arbejde med it-sikkerhedsopgaver i en central enhed, der har samarbejde på tværs i organisationen.  Du vil få et stort ansvar i forhold til at styrke it-sikkerheden og sikre udbredelse af opmærksomheden på it-sikkerhed, også i kommunens mange decentrale enheder. Det forventes derfor, at du holder dig løbende opdateret om udviklingen inden for sikkerhedsløsninger. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil du få stor indflydelse på, hvordan stillingen formes.

Herlev Kommune er en del af Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening (DSD), hvor kommunen sammen med de øvrige 10 medlemskommuner samarbejder om at sikre en effektiv implementering af digitaliseringstiltag.

Om dig:
  • Du har en baggrund der kvalificerer dig med viden inden for it-sikkerhed og databeskyttelse.
  • Du har et par års relevant erhververfaring med it-sikkerhed og projektledelse, gerne inden for den offentlige sektor.
  • Du har forståelse for sikkerhedsløsninger og kan sætte dem i forhold til det konkrete trussels- og risikobillede, og du har gerne kendskab til NSIS-standarden.
  • Du formår at arbejde tværgående og helhedsorienteret i samarbejde med både centrale og decentrale enheder i kommunen.  
  • Du formår at arbejde selvstændigt og tilrettelægge og prioritere dine arbejdsopgaver.
  • Du er dygtig til at kommunikere på skrift og i tale, løsningsorienteret og i stand til at formidle komplekse budskaber på en forståelig måde.


Om it-afdelingen:
It-afdelingen er en del af Stab for It, Personale og Økonomi, som udover den nyoprettede GDPR-enhed består af en afdelingsleder, en projektleder, en supportgruppe bestående af 4 medarbejdere og en driftsgruppe bestående af 4 medarbejdere. Derudover har vi løbende 2 it-elever i afdelingen, som beskæftiger sig med både support og drift. Vi har desuden et tæt samarbejde med vores digitaliseringsteam, som består af 2 digitaliseringskonsulenter. Udover dig vil GDPR-enheden bestå af en medarbejder der forestår tilsyns med databehandleraftaler, en jurist og en administrativ medarbejder.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk og du er velkommen til at kontakte it-chef Kim Bruun Ladegaard på telefon: 4452 7026.

Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse og skal være modtaget senest 8. januar 2020, kl. 12.00.

1. ansættelsessamtale forventes afholdt i uge 3, 2020 og 2. ansættelsessamtale i uge 4, 2020.

Inden ansættelse vil Herlev Kommune kræve indhentelse af straffeattest.



IT og DigitaliseringHerlev2019-12-12T00:00:002020-01-08T00:00:00
330135487Salg af engelsk bog på AmazonBasic Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11408 Jeg sælger i dag min danske bog på forskellige webshops som SAXO mm, og distribuerer gennem Dafolo. Men jeg har ikke fået sat min engelske bog op til salg og vil rigtig gerne have den gennem Amazon. Jeg har dog ingen erfaring med at gøre dette, og vil gerne have hjælp til at sætte det op. Jeg har ikke brug for hjælp til markedsføring mm, bare det praktiske ifht hvordan jeg får den sat ordentligt op på Amazon. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11408

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11408

 

 

Jeg sælger i dag min danske bog på forskellige webshops som SAXO mm, og distribuerer gennem Dafolo. Men jeg har ikke fået sat min engelske bog op til salg og vil rigtig gerne have den gennem Amazon. Jeg har dog ingen erfaring med at gøre dette, og vil gerne have hjælp til at sætte det op. Jeg har ikke brug for hjælp til markedsføring mm, bare det praktiske ifht hvordan jeg får den sat ordentligt op på Amazon.

 


 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11408

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-12-04T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT sikkerhedskonsulenter- og arkitekter til Politiets Efterretningstjeneste

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Vil du arbejde med IT-sikkerhed og understøttelse af operative og administrative it-løsninger i landets nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du erfaring med it-sikkerhedsarbejde og...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Program Manager

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Job number 680305 Date posted Aug 9, 2019 Travel 25-50 Profession Engineering Role type Individual Contributor Employment type Full-Time Snr D365 F O Retail Solution Architect Microsoft Dynamics 365 is a suite of easy-to-learn and easy-to-use busine...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

IT-sikkerhedsspecialister til Operativt Teknisk Center i PET

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Brænder du for IT-sikkerhed? Er du struktureret, systematisk, og har du lyst til at arbejde med praktisk IT-sikkerhed i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste? Har du lyst til at være med til ...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

It-sikkerhedskoordinator til Herlev Kommune

IT og Digitalisering

Herlev
Herlev Kommune søger en skarp it-sikkerhedskoordinator Herlev Kommune ønsker at højne ekspertisen inden for databeskyttelse og it-sikkerhed, og vi søger derfor en dygtig it-sikkerhedskoordinator med stor viden om sikkerhedsløsninger og GDPR. Stillin...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:8. januar 2020

Salg af engelsk bog på Amazon

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11408 Jeg sælger i dag min danske bog p...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:1. januar 2020