Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet

På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan – og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt.

Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice.

I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 – snart 13 – institutters og 5 centres administrative ledelser.

Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring – og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner – og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende.

Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https://sund.ku.dk/res/pdf/fakultetsdirekt_r.pdf/, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https://jobportal.ku.dk/.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231.

Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044283Phoenix-2d9921dd12019-06-19T00:00:00Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns UniversitetPå Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan – og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt.

Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice.

I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 – snart 13 – institutters og 5 centres administrative ledelser.

Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring – og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner – og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende.

Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https://sund.ku.dk/res/pdf/fakultetsdirekt_r.pdf/, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https://jobportal.ku.dk/.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231.

Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.



På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt. Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice. I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 snart 13 institutters og 5 centres administrative ledelser. Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende. Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https: sund.ku.dk res pdf fakultetsdirekt_r.pdf , hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https: jobportal.ku.dk . Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231. Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.11jobnet2d9921dd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149733&DepartmentId=18957&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3548205KU - SUND - PANUM KBH N11Blegdamsvej 3B2200København NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset779154JobNet5005390500539010017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d9921ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d9921ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d9921dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d9921dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du den nye Direktør i KU - SUND - PANUM KBH N?12008011Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362103995dmbohn@sund.ku.dkDKDanmarkDKDanmark330062384International Media Support (IMS) is looking for a Deputy Director of ProgrammesRobot International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has since then worked with hundreds of local and international partners to support independent journalism, freedom of expression and the safety of journalists. The organisation is currently revising its overall strategy with a view to making it responsive to the changes the world is experiencing in terms of socio-political and conflict-related challenges, powerful movements for social equality as well as technology-driven developments that confront the world s independent media and human rights groups. Parallel to its strategy revision, IMS is engaged in the ongoing improvement of its programmes to ensure that they meet the high demands set by its global network of partners, its funders, and IMS itself. The organisation is looking for a Deputy Director of Programmes who can help lead these efforts by driving the ongoing development and institutionalisation of key tools and methodologies focused on furthering independent journalism and quality improvement of programmes, while the Executive Director continues their focus on overall strategic development of the organisation as a whole. A primary task will be to ensure that the organisation remains at the forefront of relevant developments as they relate to media and technology, human rights, international and regional developments, conflicts, social and environmental change. IMS current management consists of an Executive Director, a Deputy Director of Operations and four Heads of Department, each of whom oversee a geographic region of programmes, as well as the Head of the organisation s Finance and Resources department. The organisation also has a number of cross-cutting support and development units. It is governed by a Board which includes international media, human rights and civil society experts as well as representatives appointed by its Danish founders. IMS head office is in Copenhagen and the organisation has presence in the Middle East and North Africa, Asia and Africa. The organisation is funded by the Scandinavian governments, the European Union, private foundations, and others. Job summary The overall objective of the role as Deputy Director is to work with the Executive Director as part of the organisation s management group to lead efforts to implement and institutionalise the organisation s strategy including work to refine its key methodologies and to deepen the quality of its programmes and results. The Deputy Director is a new position. The Deputy Director will report to IMS Executive Director and the IMS Board. Main responsibilities The scope of work entails, but is not necessarily limited to: Taking a leading role in the ongoing development and institutionalisation of IMS core and specific approaches to independent journalism, safety for journalists and freedom of expression work in its programmes. Overseeing efforts to enhance the convergence between programme development, learning, results and communication. Overseeing work to enhance programmatic quality and results, including by strengthening learning and providing advice to programmes to ensure that objectives are being achieved and high quality is maintained at all levels. Ensuring the ongoing streamlining of and improvement to the organisation s substantive expertise and their application in programmes together with Heads of Departments. Oversee together with IMS management the gender mainstreaming of IMS programmes, policies and strategies. Providing departments and individual programmes with appropriate advice related to strategic aspects of programmes and donor relations. Overseeing efforts to enhance visibility of the organisation through strengthened public profiling, improved results communication, and donor reporting. Assisting the Executive Director in the management of relationships with key donors. Candidate profile A post-graduate degree in a relevant field. 7-10 years of progressively responsible experience in international development, media and freedom of expression, human rights or adjacent field. Solid understanding of the media development and or freedom of expression fields, including knowledge of key stakeholders globally. Broad experience with programme management in an international development context. Experience in fundraising and proposal development for government funders including, ideally, Denmark, Sweden and Norway. Ability to lead through example and to inspire colleagues experience in managing staff and delegating responsibility. Excellent writing and communication skills, including a demonstrated ability to effectively communicate both verbally and in writing in English. Ability to work constructively with colleagues at all levels in the organisation as well as external partners. Everyone with the required qualifications and skills is encouraged to apply, regardless of sex, sexual orientation or gender identity. Duration and location Duty station: IMS headquarters, Copenhagen, Denmark. Starting date: October 2019 or as soon as possible. How to apply Please submit an Application letter and CV with relevant qualifications no later than 11th of August 2019. Interviews with selected candidates will take place end of August 2019. For further information about IMS please visit www.mediasupport.org

International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has since then worked with hundreds of local and international partners to support independent journalism, freedom of expression and the safety of journalists. 

The organisation is currently revising its overall strategy with a view to making it responsive to the changes the world is experiencing in terms of socio-political and conflict-related challenges, powerful movements for social equality as well as technology-driven developments that confront the world’s independent media and human rights groups. Parallel to its strategy revision, IMS is engaged in the ongoing improvement of its programmes to ensure that they meet the high demands set by its global network of partners, its funders, and IMS itself. 

The organisation is looking for a Deputy Director of Programmes who can help lead these efforts by driving the ongoing development and institutionalisation of key tools and methodologies focused on furthering independent journalism and quality improvement of programmes, while the Executive Director continues their focus on overall strategic development of the organisation as a whole. A primary task will be to ensure that the organisation remains at the forefront of relevant developments as they relate to media and technology, human rights, international and regional developments, conflicts, social and environmental change. 

IMS’ current management consists of an Executive Director, a Deputy Director of Operations and four Heads of Department, each of whom oversee a geographic region of programmes, as well as the Head of the organisation’s Finance and Resources department. The organisation also has a number of cross-cutting support and development units. It is governed by a Board which includes international media, human rights and civil society experts as well as representatives appointed by its Danish founders. IMS’ head office is in Copenhagen and the organisation has presence in the Middle East and North Africa, Asia and Africa. The organisation is funded by the Scandinavian governments, the European Union, private foundations, and others.

Job summary  

The overall objective of the role as Deputy Director is to work with the Executive Director as part of the organisation’s management group to lead efforts to implement and institutionalise the organisation’s strategy including work to refine its key methodologies and to deepen the quality of its programmes and results. The Deputy Director is a new position. The Deputy Director will report to IMS’ Executive Director and the IMS Board.

Main responsibilities 

The scope of work entails, but is not necessarily limited to:

  • Taking a leading role in the ongoing development and institutionalisation of IMS’ core and specific approaches to independent journalism, safety for journalists and freedom of expression work in its programmes.
  • Overseeing efforts to enhance the convergence between programme development, learning, results and communication.
  • Overseeing work to enhance programmatic quality and results, including by strengthening learning and providing advice to programmes to ensure that objectives are being achieved and high quality is maintained at all levels.
  • Ensuring the ongoing streamlining of and improvement to the organisation’s substantive expertise and their application in programmes together with Heads of Departments.
  • Oversee together with IMS’ management the gender mainstreaming of IMS’ programmes, policies and strategies.
  • Providing departments and individual programmes with appropriate advice related to strategic aspects of programmes and donor relations.
  • Overseeing efforts to enhance visibility of the organisation through strengthened public profiling, improved results communication, and donor reporting.
  • Assisting the Executive Director in the management of relationships with key donors. 

Candidate profile

  • A post-graduate degree in a relevant field.
  • 7-10 years of progressively responsible experience in international development, media and freedom of expression, human rights or adjacent field.
  • Solid understanding of the media development and/or freedom of expression fields, including knowledge of key stakeholders globally.
  • Broad experience with programme management in an international development context.
  • Experience in fundraising and proposal development for government funders including, ideally, Denmark, Sweden and Norway.
  • Ability to lead through example and to inspire colleagues; experience in managing staff and delegating responsibility.
  • Excellent writing and communication skills, including a demonstrated ability to effectively communicate both verbally and in writing in English.
  • Ability to work constructively with colleagues at all levels in the organisation as well as external partners.

Everyone with the required qualifications and skills is encouraged to apply, regardless of sex, sexual orientation or gender identity.  

Duration and location   

Duty station:  IMS headquarters, Copenhagen, Denmark. Starting date: October 2019 or as soon as possible.  

How to apply 

Please submit an Application letter and CV with relevant qualifications no later than 11th of August 2019. Interviews with selected candidates will take place end of August 2019.

For further information about IMS please visit www.mediasupport.org 

International Media Support (IMS)København K2019-07-22T00:00:002019-09-11T00:00:00
330053982Dekan til SCIENCE - Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns UniversitetRobot Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og anvende natur- og biovidenskabelig viden på højeste internationale niveau, til gavn for samfund og erhvervsliv. SCIENCE spiller en central rolle i løsningen af store udfordringer i en verden med markante forandringer og øget pres på klima- og naturressourcer. Dekanen har i samarbejde med fakultetets øvrige ledelse ansvaret for den strategiske udvikling af undervisnings- og forskningsaktiviteterne, herunder at skabe sammenhæng mellem forskning, undervisning og videndeling. Dekanen er sammen med fakultetsdirektøren ansvarlig for fakultetets økonomi og varetager den overordnede ledelse af medarbejderne på SCIENCE efter retningslinjer fastsat af rektor. Dekanen indgår i universitetets tværgående ledelse sammen med direktionen og de fem øvrige dekaner. Det har høj prioritet at udvikle det tværfakultære samarbejde inden for undervisning, uddannelse og forskning. Dekanen skal være en anerkendt forsker, have relevant ledelseserfaring, indgående viden om universitetspolitik og undervisningskompetence på universitetsniveau samt kendskab til universitetets samarbejde med erhvervslivet, ministerier, fonde m.m. Dekanen skal være empatisk og kunne forstå og motivere kolleger, medarbejdere og studerende samt indgå i forpligtende relationer med de mange interessenter. Dekanen skal i øvrigt have de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der er beskrevet i stillings- og personprofilen. Forventet tiltrædelse 1. januar 2020. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til rektor Henrik C. Wegener på tlf. 20 20 19 63 eller hos adm. direktør Lars Muusmann, MUUSMANN A S, på tlf. 40 76 72 27. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgningsfrist er onsdag den 28. august 2019. Ansøgning der omfatter CV og visionsoplæg stiles til rektor Henrik C. Wegener og søges ved klik på Søg stillingen nederst i opslaget. Se universitetets og fakultetets hjemmeside på www.ku.dk.Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og anvende natur- og biovidenskabelig viden på højeste internationale niveau, til gavn for samfund og erhvervsliv. SCIENCE spiller en central rolle i løsningen af store udfordringer i en verden med markante forandringer og øget pres på klima- og naturressourcer.

Dekanen har i samarbejde med fakultetets øvrige ledelse ansvaret for den strategiske udvikling af undervisnings- og forskningsaktiviteterne, herunder at skabe sammenhæng mellem forskning, undervisning og videndeling. Dekanen er sammen med fakultetsdirektøren ansvarlig for fakultetets økonomi og varetager den overordnede ledelse af medarbejderne på SCIENCE efter retningslinjer fastsat af rektor.

Dekanen indgår i universitetets tværgående ledelse sammen med direktionen og de fem øvrige dekaner. Det har høj prioritet at udvikle det tværfakultære samarbejde inden for undervisning, uddannelse og forskning.

Dekanen skal være en anerkendt forsker, have relevant ledelseserfaring, indgående viden om universitetspolitik og undervisningskompetence på universitetsniveau samt kendskab til universitetets samarbejde med erhvervslivet, ministerier, fonde m.m. Dekanen skal være empatisk og kunne forstå og motivere kolleger, medarbejdere og studerende samt indgå i forpligtende relationer med de mange interessenter.

Dekanen skal i øvrigt have de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der er beskrevet i stillings- og personprofilen.

Forventet tiltrædelse 1. januar 2020.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til rektor Henrik C. Wegener på tlf. 20 20 19 63 eller hos adm. direktør Lars Muusmann, MUUSMANN A/S, på tlf. 40 76 72 27.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist er onsdag den 28. august 2019. Ansøgning der omfatter CV og visionsoplæg stiles til rektor Henrik C. Wegener og søges ved klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget.

Se universitetets og fakultetets hjemmeside på www.ku.dk.

KU SCIENCE FAK. SEK.Frederiksberg C2019-07-04T00:00:002019-08-28T00:00:00
330045884Direktør til Spar Nord RoskildeRobot Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne. Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes. Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed. Jobbet Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder Synlig profilering af den lokale bank Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd Resultatskabelse forbedring af indtjeningsniveauet Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat- og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende. Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven. Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde. Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionenDu får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger. Arbejdssted: Roskilde Ansøgningsfrist: 30. juli 2019 Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: 45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer; ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne.

Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes.

Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed.

Jobbet

  • Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet
  • Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder
  • Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet
  • Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder
  • Synlig profilering af den lokale bank
  • Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd
  • Resultatskabelse – forbedring af indtjeningsniveauet

Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat-  og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende.

Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven.

Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde.

Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionen
Du får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger.

Arbejdssted: Roskilde

Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: +45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Unique Consult Danmark A/SRoskilde2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330037959KommunaldirektørRobot Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København. Om jobbet Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer. Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning. Din profil Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn. Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen. Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet. Derfor skal du vælge os Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår. Om os Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København.

Om jobbet

Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer.

Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning.

Din profil

Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn.

Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen.

Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet.

Derfor skal du vælge os

Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår.

Om os

Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf

Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal KommuneHolte2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

International Media Support (IMS) is looking for a Deputy Director of Programmes

International Media Support (IMS)

København K
International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has sinc...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019

Dekan til SCIENCE - Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet

KU SCIENCE FAK. SEK.

Frederiksberg C
Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og a...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Direktør til Spar Nord Roskilde

Unique Consult Danmark A/S

Roskilde
Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpoliti...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Kommunaldirektør

Rudersdal Kommune

Holte
Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019