Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivsel

Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven

  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016008Phoenix-5a4691ce12019-06-04T00:00:00Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivselSom vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven
  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

2019-06-06T00:51:42.367 Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgavenFamiliesektionenPædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)SundhedsplejenMulti, et socialpædagogisk tilbud til unge og familierFamiliecenter SabroegaardenVi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.ForebyggelseDu skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til sager i systemet.Strategisk ledelseVi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 754c587b255e4bf59d7710df37bf0436& 46pdf).VilkårAnsættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.AnsøgningsfristOnsdag den 5. juni.Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.AnsøgningSøg stillingen digitalt på skive.dkSøg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dk11jobnet5a4691ce100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2319&ERId=347160EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandSkiveEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3519227Skive Kommune11Torvegade 107800Skive99155500DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753387JobNet4980727498072710003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691ce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691ce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgFamiliechef med fokus på økonomi, faglighed og trivsel12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361672036jlan@skivekommune.dkDKDanmarkDKDanmark330090198Afdelingschef søges til vores værksted i HerningRobot Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Regionschef Niels Vang Nielsen ( 45) 25989212 Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen her

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning.

 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Regionschef Niels Vang Nielsen (+45) 25989212

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen her

Skorstensgaard Herning A/SHerning2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330089704Centerchef til Center for Arbejdsmarked og BorgerserviceRobot Har du de rette kompetencer og brænder du for at blive centerchef på et ambitiøst og højt prioriteret område i en ambitiøs kommune med et mål om nærhed til borgere og lokalsamfund og høj kvalitet i opgaveløsningen? Så kan vi tilbyde en chefstilling med unikke muligheder for at præge centrets fremtidige drift og udvikling.Hvem er du?Du besidder et stort fagligt og organisatorisk overblik. Din ledelsesstil er synlig og tilgængelig og giver dine medarbejdere og organisation den optimale platform til at lykkedes med kerneopgaven inden for både den virksomheds- og borgerrettede indsats.Du har hjertet med i det, du laver. Borgerne skal modtages professionelt og værdigt. Vi er en organisation, der skal levere varen - og udvikle os - i en respektfuld dialog, så vi får det bedste ud af hinanden undervejs. Medarbejdere og ledere, der trives, leverer højere kvalitet og bedre service for borgerne.Som chef for Center for Arbejdsmarked og Borgerservice kommer du til at agere i et af kommunens mest omskiftelige arbejdsfelter. Det kræver blik for at agere og levere i skiftende organisatoriske og politiske dagsordener. Vi skal implementere lovgivningen og prioritere økonomi og indsatser skarpt. Vi skal netværke i og uden for kommunen, så vi sikrer, at vi fanger muligheder og udfordringer i opløbet.Lidt om stillingenSom del af koncernledelsen i Struer Kommune bliver du en nøgleperson i kommunens virke. Du får et ansvar for den overordnede opgave med realisere ambitionerne om en højkvalitetskommune. En opgave, vi blandt andet løser ved at koble os tættere til borgerne, sikre nærhed til demokratiet og de folkevalgte samt være dristige i samspillet med hinanden.Struer Kommune er Lydens By. Lyd er vores identitet og indgår derfor også naturligt i vores måde at arbejde med velfærd på. Vi vil kendes på at være lydhøre og i øjenhøjde med borgere og samarbejdspartnere, fordi vi tror på, det vil sætte os i stand til at agere hurtigt, håndholdt og effektivt på de muligheder, der byder sig.Center for Arbejdsmarked og Borgerservice har den seneste tid været igennem en ledelsesmæssig omskiftelig periode og drives for øjeblikket af en konstitueret centerchef og en række nøglemedarbejdere, som fungerer som faglige koordinatorer. Den ledige chefstilling er dermed en unik mulighed for den rette person. Som ny centerchef får du i høj grad indflydelse på den organisation, ledelse og struktur, der skal præge området fremadrettet.En faglig og økonomisk analyse af området er sat i gang, som skal være med til at belyse udfordringer og potentialer i centret. Som ny centerchef får du til ansvar at drive og implementere resultaterne og bruge dem som springbræt til at få centret til at spille med på kommunens udviklingsdagsorden.Det nye VelfærdshusDen 1. april 2020 flytter Center for Arbejdsmarked og Borgerservice sammen med de fire andre, store velfærdscentre i kommunen under samme tag i et nyt Velfærdshus, hvor hovedopgaven er mere sammenhængende borgerforløb og stærkere videndeling og samarbejde på tværs.Forventningerne er store til, at borgere og andre samarbejdspartnere vil kunne mærke de fremtidige kvalitetsudviklingsinitiativer i Velfærdshuset, som du og dine chefkolleger iværksætter. Det fælles hus skal gøre os bedre til at koordinere indsatser og planer på tværs af centrene, og til at inddrage hinanden på tværs af centrene samt ikke mindst borgerne i deres egne handleplaner.Den opgave skal du være med til at løfte med din ledelseserfaring, lydhørhed og ledelsesnysgerrighed.Vil du vide mereDu kan se en videopræsentation af stillingen og de vigtigste opgaver her.https: vimeo.com 359264980Har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte direktør Lotte Junker på 21 19 13 68.Du kan læse mere om Struer Kommune på kommunens hjemmeside og om stillingen og processen i notat om job- og kravprofil.Har du de rette kompetencer og brænder du for at blive centerchef på et ambitiøst og højt prioriteret område i en ambitiøs kommune med et mål om nærhed til borgere og lokalsamfund og høj kvalitet i opgaveløsningen? Så kan vi tilbyde en chefstilling med unikke muligheder for at præge centrets fremtidige drift og udvikling.

Hvem er du?
Du besidder et stort fagligt og organisatorisk overblik. Din ledelsesstil er synlig og tilgængelig og giver dine medarbejdere og organisation den optimale platform til at lykkedes med kerneopgaven inden for både den virksomheds- og borgerrettede indsats.

Du har hjertet med i det, du laver. Borgerne skal modtages professionelt og værdigt. Vi er en organisation, der skal levere varen - og udvikle os - i en respektfuld dialog, så vi får det bedste ud af hinanden undervejs. Medarbejdere og ledere, der trives, leverer højere kvalitet og bedre service for borgerne.

Som chef for Center for Arbejdsmarked og Borgerservice kommer du til at agere i et af kommunens mest omskiftelige arbejdsfelter. Det kræver blik for at agere og levere i skiftende organisatoriske og politiske dagsordener. Vi skal implementere lovgivningen og prioritere økonomi og indsatser skarpt. Vi skal netværke i og uden for kommunen, så vi sikrer, at vi fanger muligheder og udfordringer i opløbet.

Lidt om stillingen
Som del af koncernledelsen i Struer Kommune bliver du en nøgleperson i kommunens virke. Du får et ansvar for den overordnede opgave med realisere ambitionerne om en højkvalitetskommune. En opgave, vi blandt andet løser ved at koble os tættere til borgerne, sikre nærhed til demokratiet og de folkevalgte samt være dristige i samspillet med hinanden.

Struer Kommune er Lydens By. Lyd er vores identitet og indgår derfor også naturligt i vores måde at arbejde med velfærd på. Vi vil kendes på at være lydhøre og i øjenhøjde med borgere og samarbejdspartnere, fordi vi tror på, det vil sætte os i stand til at agere hurtigt, håndholdt og effektivt på de muligheder, der byder sig.

Center for Arbejdsmarked og Borgerservice har den seneste tid været igennem en ledelsesmæssig omskiftelig periode og drives for øjeblikket af en konstitueret centerchef og en række nøglemedarbejdere, som fungerer som faglige koordinatorer. Den ledige chefstilling er dermed en unik mulighed for den rette person. Som ny centerchef får du i høj grad indflydelse på den organisation, ledelse og struktur, der skal præge området fremadrettet.
En faglig og økonomisk analyse af området er sat i gang, som skal være med til at belyse udfordringer og potentialer i centret. Som ny centerchef får du til ansvar at drive og implementere resultaterne og bruge dem som springbræt til at få centret til at spille med på kommunens udviklingsdagsorden.

Det nye Velfærdshus
Den 1. april 2020 flytter Center for Arbejdsmarked og Borgerservice sammen med de fire andre, store velfærdscentre i kommunen under samme tag i et nyt Velfærdshus, hvor hovedopgaven er mere sammenhængende borgerforløb og stærkere videndeling og samarbejde på tværs.

Forventningerne er store til, at borgere og andre samarbejdspartnere vil kunne mærke de fremtidige kvalitetsudviklingsinitiativer i Velfærdshuset, som du og dine chefkolleger iværksætter. Det fælles hus skal gøre os bedre til at koordinere indsatser og planer på tværs af centrene, og til at inddrage hinanden på tværs af centrene samt ikke mindst borgerne i deres egne handleplaner.

Den opgave skal du være med til at løfte med din ledelseserfaring, lydhørhed og ledelsesnysgerrighed.

Vil du vide mere
Du kan se en videopræsentation af stillingen og de vigtigste opgaver her.

https://vimeo.com/359264980

Har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte direktør Lotte Junker på 21 19 13 68.

Du kan læse mere om Struer Kommune på kommunens hjemmeside og om stillingen og processen i notat om job- og kravprofil.

 

Struer KommuneStruer2019-09-13T00:00:002019-09-30T00:00:00
330078066CPO - Chief Project ManagerRobot For kunde søges: Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er her en unik mulighed. Du bliver overordnet ansvarlig for virksomhedens projekter, hvor du med din erfaring er garant for at få dine projektledere til at excellere i deres element, således afdelingen leverer projekter i rette tid og den høje kvalitet, der er kendetegnende for virksomheden. Det fordrer, at du går foran som en dygtig leder, der ved, at kommunikation, overblik og et stærkt tværorganisatorisk samarbejde er nogle af nøglerne til succes. Dine vigtigste opgaver bliver Ledelse af ca. 15 projektledere, herunder det fulde personaleansvar Validering og godkendelse af det fulde projektgrundlag - teknisk, juridisk og finansielt Videreudvikling, implementering og forankring af strategi i egen afdeling Synlighed overfor kunderne ved større projekter Særlig fokus på projekter med tværoganisatorisk eller teknisk høj kompleksitet Løbende opfølgning på projekter og sparring med projektlederne Løbende udvikling, optimering og effektivisering Du indgår i ledergruppen og får reference til virksomhedens COO. Din rolle giver dig en bred vifte af interessenter og samarbejdspartnere, hvorfor det er vigtigt, at du er kommunikativt stærk og en dygtig forhandler med stor gennemslagskraft. Din udadvendthed gør, at det er naturligt for dig med synlig rolle overfor såvel kunder som kolleger. Derudover bidrager du med stort overblik og finder effektivt løsninger på udfordringer. Du har solid erfaring fra lignende job i en ordreproducerende, international virksomhed. Det er afgørende med en kommerciel baggrund og en god teknisk forståelse. Ydermere vægtes et indgående kendskab til erhvervsjura og internationale kontrakter. Du skal beherske engelsk på forhandlingsnivau i skrift og tale, samt tysk på højt niveau. Virksomheden tilbyder en attraktiv stilling i en økonomisk solid virksomhed i vækst. Stillingen indebærer rejseaktivitet i niveauet 20-40 rejedage årligt. Løn forhandles efter kvalifikationer. Vores kunde er en dominerende spiller indenfor deres felt. Virksomhedskulturen er drevet af faglighed, kvalitet og lysten til at levere de bedste løsninger. Arbejdsplads vil være i Region Midtjylland. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Der indkaldes til samtaler løbende.

For kunde søges:

Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er her en unik mulighed.

Du bliver overordnet ansvarlig for virksomhedens projekter, hvor du med din erfaring er garant for at få dine projektledere til at excellere i deres element, således afdelingen leverer projekter i rette tid og den høje kvalitet, der er kendetegnende for virksomheden. Det fordrer, at du går foran som en dygtig leder, der ved, at kommunikation, overblik og et stærkt tværorganisatorisk samarbejde er nogle af nøglerne til succes.

Dine vigtigste opgaver bliver

  • Ledelse af ca. 15 projektledere, herunder det fulde personaleansvar
  • Validering og godkendelse af det fulde projektgrundlag - teknisk, juridisk og finansielt
  • Videreudvikling, implementering og forankring af strategi i egen afdeling
  • Synlighed overfor kunderne ved større projekter
  • Særlig fokus på projekter med tværoganisatorisk eller teknisk høj kompleksitet
  • Løbende opfølgning på projekter og sparring med projektlederne
  • Løbende udvikling, optimering og effektivisering

Du indgår i ledergruppen og får reference til virksomhedens COO. Din rolle giver dig en bred vifte af interessenter og samarbejdspartnere, hvorfor det er vigtigt, at du er kommunikativt stærk og en dygtig forhandler med stor gennemslagskraft. Din udadvendthed gør, at det er naturligt for dig med synlig rolle overfor såvel kunder som kolleger. Derudover bidrager du med stort overblik og finder effektivt løsninger på udfordringer.

Du har solid erfaring fra lignende job i en ordreproducerende, international virksomhed. Det er afgørende med en kommerciel baggrund og en god teknisk forståelse. Ydermere vægtes et indgående kendskab til erhvervsjura og internationale kontrakter. Du skal beherske engelsk på forhandlingsnivau i skrift og tale, samt tysk på højt niveau.

Virksomheden tilbyder en attraktiv stilling i en økonomisk solid virksomhed i vækst. Stillingen indebærer rejseaktivitet i niveauet 20-40 rejedage årligt. Løn forhandles efter kvalifikationer.

Vores kunde er en dominerende spiller indenfor deres felt. Virksomhedskulturen er drevet af faglighed, kvalitet og lysten til at levere de bedste løsninger. Arbejdsplads vil være i Region Midtjylland.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Der indkaldes til samtaler løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-08-23T00:00:002019-10-18T00:00:00
330068202Afdelingsleder - ØlgodRobot Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst. Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A S i Ølgod. Dine opgaver spænder bredt lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi. Dine vigtigste opgaver: Daglig ledelse af afdelingen Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter Udarbejdelse og beregning af tilbud Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt. En tæt sparring med de øvrige afdelingsledere vil også være en vigtig del af din hverdag. Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et velfungerende samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår. Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer. BR-EL A S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk Send din ansøgning til pro co via knappen søg stillingen .Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A/S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst.

Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A/S i Ølgod. Dine opgaver spænder bredt – lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud – over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring – til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi.

Dine vigtigste opgaver:

  • Daglig ledelse af afdelingen
  • Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter
  • Udarbejdelse og beregning af tilbud
  • Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling
  • Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed

Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt. En tæt sparring med de øvrige afdelingsledere vil også være en vigtig del af din hverdag.

Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et velfungerende samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår.

Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer.

BR-EL A/S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A/S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk

Send din ansøgning til pro&co via knappen ”søg stillingen”.

PRO&CO A/SØlgod2019-08-05T00:00:002019-09-30T00:00:00
330090847Team Leader, Construction Site ResourcesRobot Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase? Skills experience: Our new colleague… …will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds. You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation Some of the main tasks as a Team Leader: Coordination and resource planning in a fast-changing environment People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation Performance Dialogue You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects Drive knowledge sharing activities in the group Participate in and drive various projects together with internal Tools Warehouse department Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses Skills experience: Our new colleague… …has shown great experience within leadership it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. To succeed in this role, you need to: Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment Lead and support a dedicated team Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing We expect you to have are: Experience form supply chain management or warehousing A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders English language skills, verbal and written A persistent and independent work style A team player with a positive and flexible mind-set Experience with working across cultures Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Construction Site Resources, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to develop and lead an excellent team Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on 45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Warehouse Supervisors Team

Get the opportunity to create and motivate a high-performance team

Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase?

Skills & experience: Our new colleague… 

…will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds.      

  • You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies 
  • You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications
  • You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation    

Some of the main tasks as a Team Leader: 

  • Coordination and resource planning in a fast-changing environment 
  • People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors
  • Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation & Performance Dialogue
  • You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects
  • Drive knowledge sharing activities in the group 
  • Participate in and drive various projects together with internal Tools/Warehouse department
  • Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses

Skills & experience: Our new colleague…  

…has shown great experience within leadership; it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. 

To succeed in this role, you need to:

  • Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment
  • Lead and support a dedicated team   
  • Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences
  • Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing 

We expect you to have/are: 

  • Experience form supply chain management or warehousing
  • A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders 
  • English language skills, verbal and written     
  • A persistent and independent work style 
  • A team player with a positive and flexible mind-set 
  • Experience with working across cultures   

Join us if you…

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Construction Site Resources, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The opportunity to develop and lead an excellent team

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on +45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingschef søges til vores værksted i Herning

Skorstensgaard Herning A/S

Herning
Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne au...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Centerchef til Center for Arbejdsmarked og Borgerservice

Struer Kommune

Struer
Har du de rette kompetencer og brænder du for at blive centerchef på et ambitiøst og højt prioriteret område i en ambitiøs kommune med et mål om nærhed til borgere og lokalsamfund og høj kvalitet i opgaveløsningen? Så kan vi tilbyde en chefstilling ...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

CPO - Chief Project Manager

PRO&CO A/S

Ikast
For kunde søges: Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er ...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Afdelingsleder - Ølgod

PRO&CO A/S

Ølgod
Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst. Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A S i Ølgod....
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Team Leader, Construction Site Resources

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019