Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivsel

Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven

  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016008Phoenix-5a4691ce12019-05-03T00:00:00Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivselSom vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven
  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgavenFamiliesektionenPædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)SundhedsplejenMulti, et socialpædagogisk tilbud til unge og familierFamiliecenter SabroegaardenVi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.ForebyggelseDu skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til sager i systemet.Strategisk ledelseVi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 754c587b255e4bf59d7710df37bf0436& 46pdf).VilkårAnsættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.AnsøgningsfristOnsdag den 5. juni.Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.AnsøgningSøg stillingen digitalt på skive.dkSøg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dk11jobnet5a4691ce100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2319&ERId=347160EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3519227Skive Kommune11Torvegade 107800Skive99155500DKDanmark0
jlan@skivekommune.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753387JobNet4980727498072710003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691ce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4691ce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361672036Janjlan@skivekommune.dkDKDanmarkDKDanmark330026687Driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationerRobot Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet. Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas affaldscenter, genbrugsstationer og modtagestation for farligt affald. Det bliver din opgave at sikre den daglige udførelse og kontraktoverholdelse mv., da store dele af affaldscentrets og genbrugsstationernes drift foregår i et kontraktligt samarbejde med private aktører, som varetager udførelsen af diverse opgaver for Revas. Du får personaleansvar for 24 dygtige og engagerede medarbejdere, og du bliver en del af en arbejdsplads, der har fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, tillid og trivsel er et omdrejningspunkt for samarbejdet. Som driftsleder får du fleksibilitet til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats, og du får gode muligheder for udvikling og sparring. Din opgave bliver desuden at være med til:udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til ledelse, direktør og det politiske niveauudarbejdelse af udbud herunder implementering af de efterfølgende opgaverimplementering af kommende driftsmæssige initiativer som følge af den overordnede affaldsplan (Revas kommende strategi- og handleplan, som aktuelt er under udarbejdelse)udarbejdelse af budget samt budget- og dataopfølgning inden for eget ansvarsområdeudvikling og fastholdelse af eksisterende miljøledelsessystem (DS ISO 14001:2015) samt arbejdsmiljøledelsessystem (DS ISO 45001:2018)styring af vedligeholdelsesopgaver og etablering af nye anlægsprojekter i samarbejde med ledelse, rådgivere og entreprenører.Om dig Vi forventer, at du:kan lede og udvikle medarbejderne i driften og har vilje og lyst til at optimere og udvikle driften,kan arbejde resultatorienteret og efter synlige mål konstruktivt, i en åben og udviklende dialog på tværs af organisationen,har økonomisk indsigt og kan arbejde med kontraktoverholdelse, budgetter, udbud og tilbud og efterkalkulation af samme,har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på brugerniveau, er kvalitetsbevidst med god ordenssans,kan skabe overblik og lede projekter.Vi forventer desuden, at du har erfaring i arbejdsledelse og forandringsledelse samt en praktisk tilgang til drift og projektering styring af anlægsopgaver. Det er godt, hvis du desuden har en vis teknisk, it-mæssig og administrativ erfaring. En relevant uddannelse på bachelorniveau kan være passende, men er ikke afgørende. Din erfaring og tilgang vægter højere. Det er en fordel, hvis du har kendskab til affalds- og genanvendelsessektoren herunder indehaver af A-bevis. Dette er dog ingen betingelse. Du vil blive tilbudt at gennemføre relevante kurser og uddannelser indenfor området. Om Revas Revas er Viborg Kommunes kommunale affaldsenhed, som håndterer affald fra kommunens ca. 98.000 indbyggere og virksomheder. Revas administrerer indsamling af dagrenovation, olie- og kemikalieaffald samt genanvendelige materialer. Endvidere forestås den daglige drift af affaldscenter, hvor private aktører kan aflevere affald til viderebehandling, gasanlæg, samt diverse anlæg som knuseanlæg, komposteringsanlæg, jordhotel, modtagestation for olie- og kemikalieaffald samt 6 genbrugsstationer. Revas har for tiden 45 medarbejdere. Herudover er der et stort kontraktligt samarbejde med private aktører, som udfører opgaver for Revas. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt. Lønnes fastsættes efter gældende overenskomst, herunder aftale om lokal løndannelse. Samtaler Første samtale afholdes den 13. juni 2019, og anden samtale afholdes den 20. juni 2019. For ansøgere, der går videre til anden samtale, bliver der udarbejdet personprofil, hvor der i den forbindelse vil være et interview med en konsulent fra Viborg Kommunes HR-afdeling den 17. juni 2019. Få mere at vide Få mere baggrund og fakta om stillingen i job- og kompetenceprofilen og læs mere om Revas på vores hjemmeside www.revas.dk.Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet.
 
Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas’ affaldscenter, genbrugsstationer og modtagestation for farligt affald. Det bliver din opgave at sikre den daglige udførelse og kontraktoverholdelse mv., da store dele af affaldscentrets og genbrugsstationernes drift foregår i et kontraktligt samarbejde med private aktører, som varetager udførelsen af diverse opgaver for Revas.

Du får personaleansvar for 24 dygtige og engagerede medarbejdere, og du bliver en del af en arbejdsplads, der har fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, tillid og trivsel er et omdrejningspunkt for samarbejdet.
 
Som driftsleder får du fleksibilitet til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats, og du får gode muligheder for udvikling og sparring.
 
Din opgave bliver desuden at være med til:
  • udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til ledelse, direktør og det politiske niveau
  • udarbejdelse af udbud; herunder implementering af de efterfølgende opgaver
  • implementering af kommende driftsmæssige initiativer som følge af den overordnede affaldsplan (Revas’ kommende strategi- og handleplan, som aktuelt er under udarbejdelse)
  • udarbejdelse af budget samt budget- og dataopfølgning inden for eget ansvarsområde
  • udvikling og fastholdelse af eksisterende miljøledelsessystem (DS/ISO 14001:2015) samt arbejdsmiljøledelsessystem (DS/ISO 45001:2018)
  • styring af vedligeholdelsesopgaver og etablering af nye anlægsprojekter i samarbejde med ledelse, rådgivere og entreprenører.
Om dig
Vi forventer, at du:
  • kan lede og udvikle medarbejderne i driften og har vilje og lyst til at optimere og udvikle driften,
  • kan arbejde resultatorienteret og efter synlige mål konstruktivt, i en åben og udviklende dialog på tværs af organisationen,
  • har økonomisk indsigt og kan arbejde med kontraktoverholdelse, budgetter, udbud og tilbud og efterkalkulation af samme,
  • har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på brugerniveau, er kvalitetsbevidst med god ordenssans,
  • kan skabe overblik og lede projekter.
Vi forventer desuden, at du har erfaring i arbejdsledelse og forandringsledelse samt en praktisk tilgang til drift og projektering/styring af anlægsopgaver.
 
Det er godt, hvis du desuden har en vis teknisk, it-mæssig og administrativ erfaring. En relevant uddannelse på bachelorniveau kan være passende, men er ikke afgørende. Din erfaring og tilgang vægter højere.
 
Det er en fordel, hvis du har kendskab til affalds- og genanvendelsessektoren – herunder indehaver af A-bevis. Dette er dog ingen betingelse. Du vil blive tilbudt at gennemføre relevante kurser og uddannelser indenfor området.
 
Om Revas
Revas er Viborg Kommunes kommunale affaldsenhed, som håndterer affald fra kommunens ca. 98.000 indbyggere og virksomheder. Revas administrerer indsamling af dagrenovation, olie- og kemikalieaffald samt genanvendelige materialer. Endvidere forestås den daglige drift af affaldscenter, hvor private aktører kan aflevere affald til viderebehandling, gasanlæg, samt diverse anlæg som knuseanlæg, komposteringsanlæg, jordhotel, modtagestation for olie- og kemikalieaffald samt 6 genbrugsstationer.
 
Revas har for tiden 45 medarbejdere. Herudover er der et stort kontraktligt samarbejde med private aktører, som udfører opgaver for Revas.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt.
Lønnes fastsættes efter gældende overenskomst, herunder aftale om lokal løndannelse.
 
Samtaler
Første samtale afholdes den 13. juni 2019, og anden samtale afholdes den 20. juni 2019. For ansøgere, der går videre til anden samtale, bliver der udarbejdet personprofil, hvor der i den forbindelse vil være et interview med en konsulent fra Viborg Kommunes HR-afdeling den 17. juni 2019.

Få mere at vide
Få mere baggrund og fakta om stillingen i job- og kompetenceprofilen – og læs mere om Revas på vores hjemmeside www.revas.dk.
 

Teknik & MiljøViborg2019-05-17T00:00:002019-06-02T00:00:00
330011770Stabschef til Staben for Sundhed og ÆldreRobot 22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du haren akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabeligerfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyringevne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdereøje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spilet stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningenstærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationenkendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https: signatur.frontlab.com Herning Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 352b3f9839e84032b240ec3ab836449d& 46pdf)Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Yderligere informationDu er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.Tidsplan for ansættelsenAnsøgningsfrist: 27. maj 2019Første samtale afholdes 17. juni 2019Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har
  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 

Herning KommuneHerning2019-05-08T00:00:002019-05-27T00:00:00
330031139Uddannelseschef til business uddannelserRobot Brænder du for uddannelse og ledelse? Vil du stå i spidsen for at uddanne til fremtidens behov inden for vores business uddannelser og EUD10? Så er du måske Tradiums nye uddannelseschef. Stillingen som uddannelseschef er en unik mulighed for at sætte dit præg på fremtidens erhvervsuddannelser og voksenuddannelse samt stå i spidsen for en række uddannelser i rivende udvikling. Uddannelse i særklasse Forandringerne på erhvervsskoleområdet stiller særlige krav til skolens agilitet, økonomi og evne til hele tiden at udvikle tidssvarende og relevante uddannelser af høj faglig kvalitet og attraktive uddannelsesmiljøer. Som uddannelseschef forventes du at kunne sætte en udviklingsdagsorden, der bygger videre på det allerede igangsatte med udgangspunkt i pejlemærker og pædagogiske hjul. Sammen med dedikerede uddannelsesledere og chefgruppe skal du fortsætte den positive udvikling af Tradiums uddannelser og sikre, at organisationen hele tiden er på forkant med omverdenens udvikling, tendenser og efterspørgsel. Der ligger ligeledes en vigtig opgave i at sikre gode rammer, så ledere og medarbejdere fortsat kan levere sikker og effektiv drift. Ledelse og sammenhængskraft er nøgleord Du refererer direkte til områdedirektøren for EUD EUX AMU og bliver en del af Tradiums chefgruppe. Du har dermed en væsentlig rolle som bindeled i organisationen og forventes at bidrage til udviklingen af hele skolen og til et stærkt og tillidsfuldt samspil på tværs af skolens områder. Du skal kunne navigere på tværs af forskellige uddannelser og de særlige vilkår og kulturer, der præger dem, og samtidig sikre fælles fodslag og udnytte potentielle synergier på tværs. Du forventes at kunne sætte en tydelig retning og ramme for uddannelseslederne og får ansvaret for at videreudvikle samspillet i uddannelsesledergruppen, samt for uddannelsesledernes personlige ledelsesudvikling med udgangspunkt i den enkeltes styrker og kompetencer. Det har du med Du har kendskab til uddannelsessektoren og gerne erfaring fra eller med erhvervsskoleområdet, har ledelseserfaring, pædagogisk indsigt og erfaring med økonomistyring. Du har stor analysekraft, er tydeligt retningssættende og har stærke samarbejdsevner. Som person er du solidt forankret, empatisk og møder andre med tillid og respekt. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte områdedirektør Bent Oppelstrup, tlf.:2141 6853. Vi vil se frem til at modtage en motiveret ansøgning, CV og relevante dokumenter, som du kan sende via linket til højre senest den 7. juni 2019 kl. 12.00. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset personlig baggrund. Om Tradium Erhvervsskolen Tradium er et kraftcenter af forskellige uddannelser ungdoms-, voksen- og efteruddannelser: EUD, EUD10, EUX, HHX og HTX samt AMU og uddannelse for statsautoriseret fodterapeut og meget mere. Vi uddanner til fremtidens behov med afsæt i en stærk faglighed, skoleudvikling og attraktive uddannelsesmiljøer. Tradium har en vision om at være en international orienteret og stærk partner for erhvervslivet samt en udviklende og attraktiv arbejdsplads med professionelle medarbejdere. Skolen beskæftiger ca. 460 medarbejdere og underviser 2.900 årselever på syv adresser i Randers, Hobro og Pederstrup. Se mere om os på Facebook, www.tradium.dk, og vore pejlemærker herBrænder du for uddannelse og ledelse? Vil du stå i spidsen for at uddanne til fremtidens behov inden for vores business uddannelser og EUD10? Så er du måske Tradiums nye uddannelseschef.

Stillingen som uddannelseschef er en unik mulighed for at sætte dit præg på fremtidens erhvervsuddannelser og voksenuddannelse samt stå i spidsen for en række uddannelser i rivende udvikling.




Uddannelse i særklasse

Forandringerne på erhvervsskoleområdet stiller særlige krav til skolens agilitet, økonomi og evne til hele tiden at udvikle tidssvarende og relevante uddannelser af høj faglig kvalitet og attraktive uddannelsesmiljøer. Som uddannelseschef forventes du at kunne sætte en udviklingsdagsorden, der bygger videre på det allerede igangsatte med udgangspunkt i pejlemærker og pædagogiske hjul. Sammen med dedikerede uddannelsesledere og chefgruppe skal du fortsætte den positive udvikling af Tradiums uddannelser og sikre, at organisationen hele tiden er på forkant med omverdenens udvikling, tendenser og efterspørgsel. Der ligger ligeledes en vigtig opgave i at sikre gode rammer, så ledere og medarbejdere fortsat kan levere sikker og effektiv drift.



Ledelse og sammenhængskraft er nøgleord

Du refererer direkte til områdedirektøren for EUD/EUX/AMU og bliver en del af Tradiums chefgruppe. Du har dermed en væsentlig rolle som bindeled i organisationen og forventes at bidrage til udviklingen af hele skolen og til et stærkt og tillidsfuldt samspil på tværs af skolens områder. Du skal kunne navigere på tværs af forskellige uddannelser og de særlige vilkår og kulturer, der præger dem, og samtidig sikre fælles fodslag og udnytte potentielle synergier på tværs.

Du forventes at kunne sætte en tydelig retning og ramme for uddannelseslederne og får ansvaret for at videreudvikle samspillet i uddannelsesledergruppen, samt for uddannelsesledernes personlige ledelsesudvikling med udgangspunkt i den enkeltes styrker og kompetencer.



Det har du med

Du har kendskab til uddannelsessektoren og gerne erfaring fra eller med erhvervsskoleområdet, har ledelseserfaring, pædagogisk indsigt og erfaring med økonomistyring. Du har stor analysekraft, er tydeligt retningssættende og har stærke samarbejdsevner. Som person er du solidt forankret, empatisk og møder andre med tillid og respekt.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte områdedirektør Bent Oppelstrup, tlf.:2141 6853.

Vi vil se frem til at modtage en motiveret ansøgning, CV og relevante dokumenter, som du kan sende via linket til højre senest den 7. juni 2019 kl. 12.00.

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset personlig baggrund.



Om Tradium

Erhvervsskolen Tradium er et kraftcenter af forskellige uddannelser ungdoms-, voksen- og efteruddannelser: EUD, EUD10, EUX, HHX og HTX samt AMU og uddannelse for statsautoriseret fodterapeut og meget mere.

Vi uddanner til fremtidens behov med afsæt i en stærk faglighed, skoleudvikling og attraktive uddannelsesmiljøer. Tradium har en vision om at være en international orienteret og stærk partner for erhvervslivet samt en udviklende og attraktiv arbejdsplads med professionelle medarbejdere.

Skolen beskæftiger ca. 460 medarbejdere og underviser 2.900 årselever på syv adresser i Randers, Hobro og Pederstrup.

Se mere om os på Facebook, www.tradium.dk, og vore pejlemærker her

Tradium, Vester Alle 26Randers C2019-05-24T00:00:002019-06-07T00:00:00
330022424Boligudlejningschef til FEASRobot Til en nyoprettet stilling søger Forskningsfondens Ejendomsselskab A S (FEAS) en boligudlejningschef, der med reference til den administrerende direktør skal medvirke i udvikling, drift og udlejning af FEAS boligmasse samt tilsvarende bistå i forbindelse med Parkkollegierne A S. FEAS har pt. ca. 135 boligenheder, fortrinsvis gæsteværelser og gæsteboliger, og søsterselskabet Parkkollegierne har ca. 500 kollegieværelser. Antallet af boliger forventes at vokse til omkring 1.000 enheder inden for de næste 5-10 år. Lejerne har alle tilknytning til Aarhus Universitet, for FEAS nuværende boligers vedkommende f.eks. gæsteforskere og udenlandske Ph.d.-studerende, hvorfor der her er en hyppig udskiftning af lejere, og for Parkkollegiernes vedkommende alene studerende ved Aarhus Universitet. Du vil komme til at videreudvikle og udbygge boligmassen og drive området sammen med de daglige ledere af henholdsvis Parkkollegierne og FEAS bolig, herunder udvikle de administrative processer og løbende foretage undersøgelser og vurderinger mht. til boligmassen. Stillingen: Nøgleområder for stillingen: Udvikling af boligadministrationenSupport af medarbejderneUdlejning af boliger Lejekontrakter, herunder huslejeniveauer RapporteringGenerel juridisk support omkring udlejning. Profilen: Vores nye boligudlejningschef:Har 5-10 års erfaring med administration og udlejning af privatejede boligejendommeHar en uddannelse med et væsentligt indhold af jura inden for boligudlejningHar en god kommerciel forståelseArbejder selvstændigtEr kendetegnet ved ordentlighed, troværdighed, kreativitet samt gode ledelses-, kommunikations- og samarbejdsevner.Gageniveau: Vi tilbyder en gagepakke, der matcher kvalifikationerne. Tiltrædelse forventes gerne pr. 1. september, men vi venter også gerne på den rette kandidat. Eventuelle spørgsmål kan rettes til managing partner Allan Pagh, KM2JOB på telefon 51 41 89 79 eller adm. direktør i FEAS, Jørgen Lang på telefon 8715 3361. Supplerende oplysninger om forretningen FEAS kan læses her. Ansøgningsfrist er søndag den 2. juni 2019, kl. 24.00. FEAS og Parkollegierne er datterselskaber af Aarhus Universitets Forskningsfond. Aarhus Universitets Forskningsfond er en privat, erhvervsdrivende fond, hvis formål er at støtte den videnskabelige forskning ved Aarhus Universitet. FEAS virksomhed er primært rettet imod erhvervelse og drift af ejendomme til brug for Aarhus Universitet og dermed tilknyttede aktiviteter, herunder ejendomme, der har strategisk betydning i universitetets fysiske udbygningsplanlægning og understøttelse af universitetets unikke placering som byuniversitet. FEAS har en ejendomsportefølje på ca. 225.000 kvm. erhvervslejemål og ca. 135 boligenheder, og Parkollegierne omfatter de 9 kollegier i Universitetsparken med i alt ca. 500 kollegieværelser.Til en nyoprettet stilling søger Forskningsfondens Ejendomsselskab A/S (FEAS) en boligudlejningschef, der med reference til den administrerende direktør skal medvirke i udvikling, drift og udlejning af FEAS´ boligmasse samt tilsvarende bistå i forbindelse med Parkkollegierne A/S. 

FEAS har pt. ca. 135 boligenheder, fortrinsvis gæsteværelser og gæsteboliger, og søsterselskabet Parkkollegierne har ca. 500 kollegieværelser. Antallet af boliger forventes at vokse til omkring 1.000 enheder inden for de næste 5-10 år. Lejerne har alle tilknytning til Aarhus Universitet, for FEAS’ nuværende boligers vedkommende f.eks. gæsteforskere og udenlandske Ph.d.-studerende, hvorfor der her er en hyppig udskiftning af lejere, og for Parkkollegiernes vedkommende alene studerende ved Aarhus Universitet.

Du vil komme til at videreudvikle og udbygge boligmassen og drive området sammen med de daglige ledere af henholdsvis Parkkollegierne og FEAS bolig, herunder udvikle de administrative processer og løbende foretage undersøgelser og vurderinger mht. til boligmassen.

Stillingen:
Nøgleområder for stillingen: 
  • Udvikling af boligadministrationen
  • Support af medarbejderne
  • Udlejning af boliger 
  • Lejekontrakter, herunder huslejeniveauer 
  • Rapportering
  • Generel juridisk support omkring udlejning. 
Profilen:
Vores nye boligudlejningschef:
  • Har 5-10 års erfaring med administration og udlejning af privatejede boligejendomme
  • Har en uddannelse med et væsentligt indhold af jura inden for boligudlejning
  • Har en god kommerciel forståelse
  • Arbejder selvstændigt
  • Er kendetegnet ved ordentlighed, troværdighed, kreativitet samt gode ledelses-, kommunikations- og samarbejdsevner.
Gageniveau:
Vi tilbyder en gagepakke, der matcher kvalifikationerne.
Tiltrædelse forventes gerne pr. 1. september, men vi venter også gerne på den rette kandidat.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til managing partner Allan Pagh, KM2JOB på telefon 51 41 89 79 eller adm. direktør i FEAS, Jørgen Lang på telefon 8715 3361.

Supplerende oplysninger om forretningen FEAS kan læses her.

Ansøgningsfrist er søndag den 2. juni 2019, kl. 24.00.


FEAS og Parkollegierne er datterselskaber af Aarhus Universitets Forskningsfond. Aarhus Universitets Forskningsfond er en privat, erhvervsdrivende fond, hvis formål er at støtte den videnskabelige forskning ved Aarhus Universitet. 

FEAS’ virksomhed er primært rettet imod erhvervelse og drift af ejendomme til brug for Aarhus Universitet og dermed tilknyttede aktiviteter, herunder ejendomme, der har strategisk betydning i universitetets fysiske udbygningsplanlægning og understøttelse af universitetets unikke placering som byuniversitet.

FEAS har en ejendomsportefølje på ca. 225.000 kvm. erhvervslejemål og ca. 135 boligenheder, og Parkollegierne omfatter de 9 kollegier i Universitetsparken med i alt ca. 500 kollegieværelser.

 

Forskningsfondens Ejendomsselskab A/SAarhus N2019-05-11T00:00:002019-06-02T00:00:00
330015515Afdelingsleder - Habiliteringscenter KRAKARobot Da en af vores dygtige og engagerede afdelingsledere efter 34 års tro tjeneste har valgt at gå på pension søger vi en afdelingsleder på 37 timer pr. 1. september 2019.KRAKA er et center bestående af 3 døgntilbud, 2 bofællesskaber, et beskæftigelses- og aktivitetstilbud samt bostøtte opgaver. Vores primære målgruppe er voksne med udviklingshæmning.Vi søger en person som:Har en pædagogisk faglig baggrund, gerne med ledelses- og praksiserfaringHar erfaring og interesse for arbejdet med voksne udviklingshæmmedeVil arbejde med dialogbaseret ledelse, der bygger på tillid og respekt til sine medarbejdereKan indgå i et tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam i KRAKAKan skabe samarbejdsrelationer på tværs af faggrupper og på tværs af de øvrige afdelinger i KRAKAKan arbejde selvstændigt og engageret med vekslende opgaverKan fungere som inspirator og faglig sparringspartner for personaletKan være med til at sikre en generel faglig udvikling i KRAKA.Vi forventer, at du:Er udviklingsorienteret og kan være inspirerende i udvikling af det pædagogiske tilbudBesidder menneskelig og faglig videnEvner at tage et ledelsesansvar pædagogisk og personalemæssigtKan indgå i det pædagogiske arbejdeHar lyst til at være leder.I stillingen får du ansvar for:Den daglige personaleledelse af 3 afdelinger på Boenheden Nattergalevej med i alt ca. 24 medarbejdereArbejdstidsplanlægning og lønindberetningAnsættelse af vikarerOverholdelse af de budgetmæssige rammer.Vi tilbyder:En organisation præget af udvikling, innovation og medarbejderinddragelseEt velfungerende lederteam bestående af 3 afdelingsledere, souschef og centerlederEt spændende, alsidigt og udfordrende jobEn flok dygtige og engagerede medarbejdereEn organisation der sætter pris på et godt arbejdsmiljø.Ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelsesvilkår for stillingen er i henhold til gældende overenskomst.Ansøgningsfrist:Den 27. maj 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtale:Ansættelsessamtale forventes afholdt den 13. og 14. juni 2019.Information:Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Centerleder Jørgen Stengaard Andersen på tlf. 9915 7120 2514 4997 eller souschef Jonna Thorgaard på tlf. 9915 7429 2711 6515Habiliteringscenter KRAKA tilbyder døgntilbud, hjemmestøtte samt beskæftigelses- og aktivitetstilbud, og vi er en samlet personalegruppe på ca. 150 medarbejdere.For yderligere information om Habiliteringscenter KRAKA henvises til http: www.kraka-skive.dkSøg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkDa en af vores dygtige og engagerede afdelingsledere efter 34 års tro tjeneste har valgt at gå på pension søger vi en afdelingsleder på 37 timer pr. 1. september 2019.

KRAKA er et center bestående af 3 døgntilbud, 2 bofællesskaber, et beskæftigelses- og aktivitetstilbud samt bostøtte opgaver. Vores primære målgruppe er voksne med udviklingshæmning.

Vi søger en person som:
  • Har en pædagogisk/faglig baggrund, gerne med ledelses- og praksiserfaring
  • Har erfaring og interesse for arbejdet med voksne udviklingshæmmede
  • Vil arbejde med dialogbaseret ledelse, der bygger på tillid og respekt til sine medarbejdere
  • Kan indgå i et tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam i KRAKA
  • Kan skabe samarbejdsrelationer på tværs af faggrupper og på tværs af de øvrige afdelinger i KRAKA
  • Kan arbejde selvstændigt og engageret med vekslende opgaver
  • Kan fungere som inspirator og faglig sparringspartner for personalet
  • Kan være med til at sikre en generel faglig udvikling i KRAKA.

Vi forventer, at du:
  • Er udviklingsorienteret og kan være inspirerende i udvikling af det pædagogiske tilbud
  • Besidder menneskelig og faglig viden
  • Evner at tage et ledelsesansvar pædagogisk og personalemæssigt
  • Kan indgå i det pædagogiske arbejde
  • Har lyst til at være leder.

I stillingen får du ansvar for:
  • Den daglige personaleledelse af 3 afdelinger på Boenheden Nattergalevej med i alt ca. 24 medarbejdere
  • Arbejdstidsplanlægning og lønindberetning
  • Ansættelse af vikarer
  • Overholdelse af de budgetmæssige rammer.

Vi tilbyder:
  • En organisation præget af udvikling, innovation og medarbejderinddragelse
  • Et velfungerende lederteam bestående af 3 afdelingsledere, souschef og centerleder
  • Et spændende, alsidigt og udfordrende job
  • En flok dygtige og engagerede medarbejdere
  • En organisation der sætter pris på et godt arbejdsmiljø.

Ansættelsesvilkår:
  • Løn- og ansættelsesvilkår for stillingen er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:
  • Den 27. maj 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtale:
Ansættelsessamtale forventes afholdt den 13. og 14. juni 2019.

Information:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Centerleder Jørgen Stengaard Andersen på tlf. 9915 7120 / 2514 4997 eller souschef Jonna Thorgaard på tlf. 9915 7429 / 2711 6515

Habiliteringscenter KRAKA tilbyder døgntilbud, hjemmestøtte samt beskæftigelses- og aktivitetstilbud, og vi er en samlet personalegruppe på ca. 150 medarbejdere.

For yderligere information om Habiliteringscenter KRAKA henvises til http://www.kraka-skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-02T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer

Teknik & Miljø

Viborg
Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet. Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas affaldscen...
Indrykket:17. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre

Herning Kommune

Herning
22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef e...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Uddannelseschef til business uddannelser

Tradium, Vester Alle 26

Randers C
Brænder du for uddannelse og ledelse? Vil du stå i spidsen for at uddanne til fremtidens behov inden for vores business uddannelser og EUD10? Så er du måske Tradiums nye uddannelseschef. Stillingen som uddannelseschef er en unik mulighed for at sætt...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Boligudlejningschef til FEAS

Forskningsfondens Ejendomsselskab A/S

Aarhus N
Til en nyoprettet stilling søger Forskningsfondens Ejendomsselskab A S (FEAS) en boligudlejningschef, der med reference til den administrerende direktør skal medvirke i udvikling, drift og udlejning af FEAS boligmasse samt tilsvarende bistå i forbin...
Indrykket:11. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Afdelingsleder - Habiliteringscenter KRAKA

Skive Kommune

Skive
Da en af vores dygtige og engagerede afdelingsledere efter 34 års tro tjeneste har valgt at gå på pension søger vi en afdelingsleder på 37 timer pr. 1. september 2019.KRAKA er et center bestående af 3 døgntilbud, 2 bofællesskaber, et beskæftigelses-...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019