Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Familierådgiver der brænder for unge søges til nyt Ungecenter

Brænder du for at arbejde tværfagligt med unge og deres familier, og er du uddannet socialrådgiver /socialformidler så har vi en ledig stilling på 37 timer til besættelse 1. august 2019.

I Greve Kommune ønsker vi at gøre en særlig indsats for vores unge borgere (15-29 år) der har brug for en helhedsorienteret indsats så de unge hjælpes på vej mod uddannelse og/ eller job!

Vi har derfor organiseret beskæftigelsesrådgivere, familierådgivere, rådgiver fra det specialiserede socialområde, støttekontaktpersoner og UUV medarbejderne i et nyt Ungecenter under en fælles ledelse.

I Ungecenteret er der 25 tværfaglige medarbejdere og 1 leder hvor alle arbejder med de samme mål og bidrager med de forskellige fagligheder, som tilsammen medvirker til, at de unge motiveres og fastholdes i at komme videre.

Ungecentret starter op 1. juni 2019 og de sidste medarbejdere flytter ind 1.august 2019, det kunne også være dig?



Du har:

  • Erfaring indenfor det forebyggende arbejde med børn og familier – med særlig interesse for de unge. Du må meget gerne have kendskab til DUBU.
  • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt.
  • Du kan med din personlighed udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre høj kvalitet og gerne nye veje i tilgangen til, at nå målet sammen med den unge.
  • Du har gode samarbejdsevner, er positiv og fleksibel og så har du et stort engagement som bidrager til den fælles opgaveløsning.
  • Har kørekort – det er en fordel, men ikke et krav.


Vi tilbyder:

Du får her en helt unik mulighed for aktivt at kunne bidrage med dine erfaringer og kompetencer ved opbygningen af vores nye Ungecenter.

En ny arbejdsplads, som består af et stærkt hold af forskellige fagligheder der sammen finder helhedsorienterede løsninger i samarbejde med de unge og deres familier. En faglig støtte, som medvirker til, at din faglige viden opdateres og udvikles.

En tværfaglig støtte og organisation som du selv er med til at udvikle fra første dag.

En åbenhed og mod til, at afprøve nye og virksomme metoder, der kan medvirke til at udvikle de unge i den rigtige retning.

Et arbejde med stor indflydelse og ansvar.



Løn og ansættelse:

Stillingen er på 37 timer og med tiltrædelse 1. august 2019. Vi respekterer naturligvis din planlagte

ferie. Lønnen forhandles efter overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Du vil blive ansat med udgangspunkt i gældende overenskomst og efter forhandling.



Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte:

Socialchef Mariann Mikkelsen, tlf. 21844014 eller Faglig koordinator i Ungecentret Kin Vadskjær, telefon 25342756.



Ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest 16. juni 2019

Vi afholder samtaler i uge 26


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029235Phoenix-5c80a23a12019-05-22T00:00:00Familierådgiver der brænder for unge søges til nyt UngecenterBrænder du for at arbejde tværfagligt med unge og deres familier, og er du uddannet socialrådgiver /socialformidler så har vi en ledig stilling på 37 timer til besættelse 1. august 2019.

I Greve Kommune ønsker vi at gøre en særlig indsats for vores unge borgere (15-29 år) der har brug for en helhedsorienteret indsats så de unge hjælpes på vej mod uddannelse og/ eller job!

Vi har derfor organiseret beskæftigelsesrådgivere, familierådgivere, rådgiver fra det specialiserede socialområde, støttekontaktpersoner og UUV medarbejderne i et nyt Ungecenter under en fælles ledelse.

I Ungecenteret er der 25 tværfaglige medarbejdere og 1 leder hvor alle arbejder med de samme mål og bidrager med de forskellige fagligheder, som tilsammen medvirker til, at de unge motiveres og fastholdes i at komme videre.

Ungecentret starter op 1. juni 2019 og de sidste medarbejdere flytter ind 1.august 2019, det kunne også være dig?



Du har:

  • Erfaring indenfor det forebyggende arbejde med børn og familier – med særlig interesse for de unge. Du må meget gerne have kendskab til DUBU.
  • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt.
  • Du kan med din personlighed udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre høj kvalitet og gerne nye veje i tilgangen til, at nå målet sammen med den unge.
  • Du har gode samarbejdsevner, er positiv og fleksibel og så har du et stort engagement som bidrager til den fælles opgaveløsning.
  • Har kørekort – det er en fordel, men ikke et krav.


Vi tilbyder:

Du får her en helt unik mulighed for aktivt at kunne bidrage med dine erfaringer og kompetencer ved opbygningen af vores nye Ungecenter.

En ny arbejdsplads, som består af et stærkt hold af forskellige fagligheder der sammen finder helhedsorienterede løsninger i samarbejde med de unge og deres familier. En faglig støtte, som medvirker til, at din faglige viden opdateres og udvikles.

En tværfaglig støtte og organisation som du selv er med til at udvikle fra første dag.

En åbenhed og mod til, at afprøve nye og virksomme metoder, der kan medvirke til at udvikle de unge i den rigtige retning.

Et arbejde med stor indflydelse og ansvar.



Løn og ansættelse:

Stillingen er på 37 timer og med tiltrædelse 1. august 2019. Vi respekterer naturligvis din planlagte

ferie. Lønnen forhandles efter overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Du vil blive ansat med udgangspunkt i gældende overenskomst og efter forhandling.



Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte:

Socialchef Mariann Mikkelsen, tlf. 21844014 eller Faglig koordinator i Ungecentret Kin Vadskjær, telefon 25342756.



Ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest 16. juni 2019

Vi afholder samtaler i uge 26

2019-06-17T04:50:50.603 Brænder du for at arbejde tværfagligt med unge og deres familier, og er du uddannet socialrådgiver socialformidler så har vi en ledig stilling på 37 timer til besættelse 1. august 2019. I Greve Kommune ønsker vi at gøre en særlig indsats for vores unge borgere (15-29 år) der har brug for en helhedsorienteret indsats så de unge hjælpes på vej mod uddannelse og eller job! Vi har derfor organiseret beskæftigelsesrådgivere, familierådgivere, rådgiver fra det specialiserede socialområde, støttekontaktpersoner og UUV medarbejderne i et nyt Ungecenter under en fælles ledelse. I Ungecenteret er der 25 tværfaglige medarbejdere og 1 leder hvor alle arbejder med de samme mål og bidrager med de forskellige fagligheder, som tilsammen medvirker til, at de unge motiveres og fastholdes i at komme videre. Ungecentret starter op 1. juni 2019 og de sidste medarbejdere flytter ind 1.august 2019, det kunne også være dig? Du har: Erfaring indenfor det forebyggende arbejde med børn og familier med særlig interesse for de unge. Du må meget gerne have kendskab til DUBU. Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt. Du kan med din personlighed udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre høj kvalitet og gerne nye veje i tilgangen til, at nå målet sammen med den unge. Du har gode samarbejdsevner, er positiv og fleksibel og så har du et stort engagement som bidrager til den fælles opgaveløsning. Har kørekort det er en fordel, men ikke et krav. Vi tilbyder: Du får her en helt unik mulighed for aktivt at kunne bidrage med dine erfaringer og kompetencer ved opbygningen af vores nye Ungecenter. En ny arbejdsplads, som består af et stærkt hold af forskellige fagligheder der sammen finder helhedsorienterede løsninger i samarbejde med de unge og deres familier. En faglig støtte, som medvirker til, at din faglige viden opdateres og udvikles. En tværfaglig støtte og organisation som du selv er med til at udvikle fra første dag. En åbenhed og mod til, at afprøve nye og virksomme metoder, der kan medvirke til at udvikle de unge i den rigtige retning. Et arbejde med stor indflydelse og ansvar. Løn og ansættelse: Stillingen er på 37 timer og med tiltrædelse 1. august 2019. Vi respekterer naturligvis din planlagte ferie. Lønnen forhandles efter overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Du vil blive ansat med udgangspunkt i gældende overenskomst og efter forhandling. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte: Socialchef Mariann Mikkelsen, tlf. 21844014 eller Faglig koordinator i Ungecentret Kin Vadskjær, telefon 25342756. Ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest 16. juni 2019 Vi afholder samtaler i uge 2611jobnet5c80a23a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144990&DepartmentId=19099&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3531838Center for Job og Socialservice11Rådhusholmen 10, 1 tv2670Greve21844014DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765482JobNet4993394499339410022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c80a23ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c80a23ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c80a23a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c80a23a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed361846268noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330056787Kontaktperson til ungeområdet i Herlev KommuneRobot Herlev Kommunes kontaktpersongruppe X-gruppen - søger en engageret kontaktperson, som har erfaring med udsatte unge i alderen 15-22 år. Du skal brænde for sagen og kunne rumme en bred vifte af problemstillinger. Det kan være kriminalitet, misbrug, psykisk sårbarhed, ensomhed, uddannelsesafklaring, manglende forældreopbakning og meget andet. Du må meget gerne have erfaring med at arbejde med unge med diagnoser særligt indenfor autismespektret. X-gruppen er en enhed bestående af 5 medarbejdere. Enheden bliver den 1. september 2019 en del af et nyt familiehus, hvor der udover kontaktpersoner hører familiekonsulenter og døgninstitutionen Dildhaven. Som kontaktperson arbejder du tæt sammen med ungesagsbehandlere, UU-vejledere, jobrådgivere, mentorer, virksomhedskonsulenter og SSP i en tværgående indsats omkring de unge. Et vigtigt omdrejningspunkt i arbejdet med de unge er at hjælpe de unge i uddannelse samt at arbejde målrettet med at fastholde dem heri. Du vil arbejde med unge, der enten er hjemmeboende eller anbragt i en hybel. Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang med tydelige forventninger til de unge. Vi arbejder med de unge gennem relationen og derigennem at støtte dem til at skabe positiv forandring i deres liv. Vi arbejder med inddragelse af de unges familier, så der arbejdes helhedsorienteret omkring den unges livsvilkår og udviklingsmuligheder. Vi støtter den unge i vejen til en selvstændig tilværelse med de forventninger og krav, der stilles. Der arbejdes fokuseret på, at den unge selv bliver i stand til at vælge fastholde uddannelse, at stå for sin økonomi, indkøb, lave mad, holde orden og struktur, indgå aftaler mv. Om dig: Du har formentlig en god portion erfaring med at arbejde med unge, og du formår at tilpasse din tilgang til de unge, så du gennem relationen skaber forandringer for den unge. Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:En pædagogisk eller socialfaglig uddannelse og har erfaring med at arbejde med ungeDu kan arbejde med udsatte unge, og at du kan skabe relation til demDu kan motivere den unge til at komme videre i livetDu kan samarbejde med forældrene og samarbejdspartnereDu kan arbejde selvstændigt og tør at tage beslutningerDu kan også udføre praktiske opgaver og støtte de unge i detDu er god til at formulere dig både mundtlig og skriftligtDu er indstillet på at bruge egen bil i forbindelse med arbejdsopgaverne Om os: I Herlev har vi sat os for at arbejde for at øge den sociale mobilitet blandt udsatte børn og unge. Du vil få mulighed for at sætte dit præg på et familiehus under udvikling og etablering, og du vil få mulighed for at udvikle samarbejdsformer og indsatser i tæt samarbejde med den nye leder af familiehuset, som tiltræder den 1. august 2019, to teamledere og kolleger. Du vil få supervision, ledelsesmæssig og kollegial sparring, og du vil opleve et tæt tværfagligt samarbejde, hvor vi gensidigt forpligter hinanden for at gøre det bedste vi kan for de unge og familierne. For at indfri vores ambitioner for kommunens sårbare børn og unge ændrer vi den 1. september 2019 organiseringen i kommunen. I vores nye organisering vil familiehuset, og dermed kontaktpersonerne, blive en af 4 afdelinger i Center for Børn, Unge og Familier. Centeret består således af følgende afdelinger og enheder:Børn, unge- og familierådgivningen (0-18 (23) år)SundhedsplejenTandplejenFamiliehuset, herunder:KontaktpersonerDøgninstitutionen DildhavenFamiliekonsulenter Hos os vil du opleve:En levende arbejdsplads med masser af jern i ilden, præget af høj faglighed og masser af humorEn hverdag der aldrig er kedelig, hvor behovet for ny viden og tiltag løbende opstårGode engagerede kolleger kollegialt fællesskab også uden for arbejdstidEn bred og spændende målgruppe af unge og familierStore kompetence-, udviklings- og handlemuligheder og mulighed for indflydelse Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og der arbejdes typisk på hverdage i dag- og aftentimerne. Vi forventer, at der er fleksibilitet og at arbejdet tilrettelægges ud fra de unges behov. Vi indhenter i forbindelse med ansættelsen straffe- og børneattester. Ansøgningsfrist er den 14. august 2019. Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation af uddannelse og oplysninger om tidligere beskæftigelse. Der vil blive afholdt samtaler den 21. august 2019. Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til kontaktperson Margit Nielsen i ugerne 28-30 på tlf. 3066 7508 eller til faglig leder Lotte Pavic på tlf. 4452 6070 efter uge 30.Herlev Kommunes kontaktpersongruppe – X-gruppen - søger en engageret kontaktperson, som har erfaring med udsatte unge i alderen 15-22 år. Du skal brænde for sagen og kunne rumme en bred vifte af problemstillinger. Det kan være kriminalitet, misbrug, psykisk sårbarhed, ensomhed, uddannelsesafklaring, manglende forældreopbakning og meget andet. Du må meget gerne have erfaring med at arbejde med unge med diagnoser – særligt indenfor autismespektret.
 
X-gruppen er en enhed bestående af 5 medarbejdere. Enheden bliver den 1. september 2019 en del af et nyt familiehus, hvor der udover kontaktpersoner hører familiekonsulenter og døgninstitutionen Dildhaven. Som kontaktperson arbejder du tæt sammen med ungesagsbehandlere, UU-vejledere, jobrådgivere, mentorer, virksomhedskonsulenter og SSP i en tværgående indsats omkring de unge. Et vigtigt omdrejningspunkt i arbejdet med de unge er at hjælpe de unge i uddannelse samt at arbejde målrettet med at fastholde dem heri. Du vil arbejde med unge, der enten er hjemmeboende eller anbragt i en hybel.
 
Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang med tydelige forventninger til de unge. Vi arbejder med de unge gennem relationen og derigennem at støtte dem til at skabe positiv forandring i deres liv. Vi arbejder med inddragelse af de unges familier, så der arbejdes helhedsorienteret omkring den unges livsvilkår og udviklingsmuligheder. Vi støtter den unge i vejen til en selvstændig tilværelse med de forventninger og krav, der stilles. Der arbejdes fokuseret på, at den unge selv bliver i stand til at vælge/fastholde uddannelse, at stå for sin økonomi, indkøb, lave mad, holde orden og struktur, indgå aftaler mv.
 
Om dig:
Du har formentlig en god portion erfaring med at arbejde med unge, og du formår at tilpasse din tilgang til de unge, så du gennem relationen skaber forandringer for den unge. Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
  • En pædagogisk eller socialfaglig uddannelse og har erfaring med at arbejde med unge
  • Du kan arbejde med udsatte unge, og at du kan skabe relation til dem
  • Du kan motivere den unge til at komme videre i livet
  • Du kan samarbejde med forældrene og samarbejdspartnere
  • Du kan arbejde selvstændigt og tør at tage beslutninger
  • Du kan også udføre praktiske opgaver og støtte de unge i det
  • Du er god til at formulere dig både mundtlig og skriftligt
  • Du er indstillet på at bruge egen bil i forbindelse med arbejdsopgaverne
 
Om os:
I Herlev har vi sat os for at arbejde for at øge den sociale mobilitet blandt udsatte børn og unge. Du vil få mulighed for at sætte dit præg på et familiehus under udvikling og etablering, og du vil få mulighed for at udvikle samarbejdsformer og indsatser i tæt samarbejde med den nye leder af familiehuset, som tiltræder den 1. august 2019, to teamledere og kolleger. Du vil få supervision, ledelsesmæssig og kollegial sparring, og du vil opleve et tæt tværfagligt samarbejde, hvor vi gensidigt forpligter hinanden for at gøre det bedste vi kan for de unge og familierne.
For at indfri vores ambitioner for kommunens sårbare børn og unge ændrer vi den 1. september 2019 organiseringen i kommunen. I vores nye organisering vil familiehuset, og dermed kontaktpersonerne, blive en af 4 afdelinger i Center for Børn, Unge og Familier.

Centeret består således af følgende afdelinger og enheder:
  • Børn, unge- og familierådgivningen (0-18 (23) år)
  • Sundhedsplejen
  • Tandplejen
  • Familiehuset, herunder:
    • Kontaktpersoner
    • Døgninstitutionen Dildhaven
    • Familiekonsulenter
 
Hos os vil du opleve:
  • En levende arbejdsplads med masser af jern i ilden, præget af høj faglighed og masser af humor
  • En hverdag der aldrig er kedelig, hvor behovet for ny viden og tiltag løbende opstår
  • Gode engagerede kolleger – kollegialt fællesskab også uden for arbejdstid
  • En bred og spændende målgruppe af unge og familier
  • Store kompetence-, udviklings- og handlemuligheder – og mulighed for indflydelse
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og der arbejdes typisk på hverdage i dag- og aftentimerne. Vi forventer, at der er fleksibilitet og at arbejdet tilrettelægges ud fra de unges behov. Vi indhenter i forbindelse med ansættelsen straffe- og børneattester.
 
Ansøgningsfrist er den 14. august 2019. Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation af uddannelse og oplysninger om tidligere beskæftigelse. Der vil blive afholdt samtaler den 21. august 2019.
 
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til kontaktperson Margit Nielsen i ugerne 28-30 på tlf. 3066 7508 eller til faglig leder Lotte Pavic på tlf. 4452 6070 efter uge 30.
 

Center for Børn, Familie og HandicapHerlev2019-07-09T00:00:002019-08-14T00:00:00
330055235Socialrådgiver til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center BallerupRobot Ved Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri søger vi 2 socialrådgivere med start 1. oktober 2019 til 2-årige projektansættelser. Vi søger en socialrådgiver, som ønsker at arbejde med traumatiserede flygtninge, er interesseret i at arbejde i et tværfagligt team samt med mennesker fra mange forskellige kulturer og ønsker at bidrage til forskning og videreudvikling af behandlingstilbud for vores målgruppe. Du vil være ansat i en periode, hvor der gennemføres et forskningsprojekt, som har et særligt fokus på tværsektorielt samarbejde og hvor vores socialrådgivere derfor er centrale aktører. Vi søger en ansøger med følgende kvalifikationer: Uddannet socialrådgiver med indgående kendskab til den sociale lovgivning, gerne uddannelse fra den interkulturelle internationale linje Gerne psykiatrisk erfaring og kendskab til målgruppen Interesse for og gerne erfaring med at arbejde på tværs af kulturelle og sproglige forskelle Erfaring med forvaltningsarbejdet i en kommune, gerne indenfor beskæftigelsesområdet Udadvendt og imødekommende Fleksibel og god til at samarbejde Struktureret, ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt Socialrådgivergruppen vil under projektperioden bestå af 4 socialrådgivere. Stillingen er 2-årig med eventuel mulighed for forlængelse og er på 30 timer uge. Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri Ved Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri prioriterer vi høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt. Vi arbejder proaktivt på at sikre et godt og sundt arbejdsmiljø, som kan give den nødvendige støtte i krævende psykosocialt arbejde. Vi tilbyder derfor tværfaglig supervision. Vi arbejder med to målgrupper hhv. flygtninge med traumerelaterede lidelser som PTSD og depression samt andre psykiatriske patienter med anden etnisk baggrund end dansk hvor kulturelle faktorer spiller en væsentlig rolle i sygdomsbilledet. Vores mål er at forbedre psykiatrisk udredning, diagnostik og behandling af vores målgrupper. Vi arbejder med opsamling af viden og erfaringer, formidling, vejledning og supervision. Behandlingen er evidensbaseret og manualiseret. Vi arbejder struktureret med behandlingspakker, og behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning. Din nye hverdag Du kommer til at bidrage til vores spændende arbejde, indgå i et meget dynamisk og engageret team af behandlere, forskere, sekretærer, tolke og studerende og få en indsigt i psykiatriske lidelser hos patienter fra andre kulturer. Du vil som socialrådgiver på kompetencecentret: kortlægge patienternes sociale status - såvel ressourceområder som problemområder indgå i tværsektorielt samarbejde med kommuner, herunder f.eks. deltagelse i netværksmøder med de relevante kommuner Vejlede samarbejdspartnere i relevant social lovgivning rådgive om optageområdets sociale tilbud til målgruppen deltage i relevante møde- og undervisningsaktiviteter internt og eksternt Du kommer ind på en arbejdsplads med et top-godt arbejdsmiljø, fleksible arbejdsrammer og åbendørs politik. Du vil have rig mulighed for sparring med de øvrige socialrådgivere såvel som med læger, psykologer og sygeplejersker. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår følger overenskomst for socialrådgivere. Ansøgningsprocedure Ønsker du nærmere information må du endelig kontakte enten overlæge Morten Ekstrøm eller socialrådgiver Ida Ghiai på tlf. 38 64 61 80 eller ledende socialrådgiver Eva Tangdal på tlf. 38 64 60 81. Ansøgningsfrist er den 9. august 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 19. august. Yderligere information om kompetencecentret kan findes på vores hjemmeside: ctp-net.dk. Region Hovedstaden er Danmarks største region med 1,7 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 36.000 medarbejdere - heraf knap 5.000 i psykiatrien. En af Region Hovedstadens hovedopgaver er at tilbyde psykiatrisk behandling af høj faglig kvalitet i en psykiatri, der har patienten i centrum. Regionen ledes af regionrådets 41 folkevalgte politikere og har hovedsæde på regionsgården i Hillerød. Region Hovedstaden ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig selv i stillingen til at søge. Læs mere på www.regionh.dk .Ved Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri søger vi 2 socialrådgivere med start 1. oktober 2019 til 2-årige projektansættelser.

Vi søger en socialrådgiver, som ønsker at arbejde med traumatiserede flygtninge, er interesseret i at arbejde i et tværfagligt team samt med mennesker fra mange forskellige kulturer og ønsker at bidrage til forskning og videreudvikling af behandlingstilbud for vores målgruppe. Du vil være ansat i en periode, hvor der gennemføres et forskningsprojekt, som har et særligt fokus på tværsektorielt samarbejde og hvor vores socialrådgivere derfor er centrale aktører.

Vi søger en ansøger med følgende kvalifikationer:

  • Uddannet socialrådgiver med indgående kendskab til den sociale lovgivning, gerne uddannelse fra den interkulturelle/internationale linje
  • Gerne psykiatrisk erfaring og kendskab til målgruppen
  • Interesse for og gerne erfaring med at arbejde på tværs af kulturelle og sproglige forskelle
  • Erfaring med forvaltningsarbejdet i en kommune, gerne indenfor beskæftigelsesområdet
  • Udadvendt og imødekommende
  • Fleksibel og god til at samarbejde
  • Struktureret, ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
Socialrådgivergruppen vil under projektperioden bestå af 4 socialrådgivere.

Stillingen er 2-årig med eventuel mulighed for forlængelse og er på 30 timer/uge.

Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri
Ved Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri prioriterer vi høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt. Vi arbejder proaktivt på at sikre et godt og sundt arbejdsmiljø, som kan give den nødvendige støtte i krævende psykosocialt arbejde. Vi tilbyder derfor tværfaglig supervision.

Vi arbejder med to målgrupper hhv. flygtninge med traumerelaterede lidelser som PTSD og depression samt andre psykiatriske patienter med anden etnisk baggrund end dansk hvor kulturelle faktorer spiller en væsentlig rolle i sygdomsbilledet. Vores mål er at forbedre psykiatrisk udredning, diagnostik og behandling af vores målgrupper. Vi arbejder med opsamling af viden og erfaringer, formidling, vejledning og supervision. Behandlingen er evidensbaseret og manualiseret. Vi arbejder struktureret med behandlingspakker, og behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning.
Din nye hverdag
Du kommer til at bidrage til vores spændende arbejde, indgå i et meget dynamisk og engageret team af behandlere, forskere, sekretærer, tolke og studerende og få en indsigt i psykiatriske lidelser hos patienter fra andre kulturer. Du vil som socialrådgiver på kompetencecentret:

  • kortlægge patienternes sociale status - såvel ressourceområder som problemområder
  • indgå i tværsektorielt samarbejde med kommuner, herunder f.eks. deltagelse i netværksmøder med de relevante kommuner
  • Vejlede samarbejdspartnere i relevant social lovgivning
  • rådgive om optageområdets sociale tilbud til målgruppen
  • deltage i relevante møde- og undervisningsaktiviteter internt og eksternt
Du kommer ind på en arbejdsplads med et top-godt arbejdsmiljø, fleksible arbejdsrammer og åbendørs politik. Du vil have rig mulighed for sparring med de øvrige socialrådgivere såvel som med læger, psykologer og sygeplejersker.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår følger overenskomst for socialrådgivere.

Ansøgningsprocedure
Ønsker du nærmere information må du endelig kontakte enten overlæge Morten Ekstrøm eller socialrådgiver Ida Ghiai på tlf. 38 64 61 80 eller ledende socialrådgiver Eva Tangdal på tlf. 38 64 60 81.

Ansøgningsfrist er den 9. august 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 19. august.


Yderligere information om kompetencecentret kan findes på vores hjemmeside: ctp-net.dk.
Region Hovedstaden er Danmarks største region med 1,7 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 36.000 medarbejdere - heraf knap 5.000 i psykiatrien. En af Region Hovedstadens hovedopgaver er at tilbyde psykiatrisk behandling af høj faglig kvalitet i en psykiatri, der har patienten i centrum. Regionen ledes af regionrådets 41 folkevalgte politikere og har hovedsæde på regionsgården i Hillerød. Region Hovedstaden ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig selv i stillingen til at søge. Læs mere på

www.regionh.dk .






Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-07-05T00:00:002019-08-09T00:00:00
330051767Sagsbehandler til servicemindet og nytænkende team på det specialiserede voksenområdeRobot Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager. Om os Du bliver en del af Team Myndighed i Social- og Handicapcentret, som er en myndighedsafdeling på det specialiserede socialområde. Det betyder, vi vurderer, udmåler og bevilger støtte og hjælp til borgere med handicap eller særlige sociale problemer. Vi er 2 ledere og 22 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Fælles for os alle er, at vi brænder for at levere god og retfærdig sagsbehandling til borgere, hvor borgeren føler sig inddraget, hørt og forstået. Vi vil gerne være i front ift. at udvikle området, derfor afprøver vi gerne nye tiltag, arbejdsgange og samarbejdsmetoder med borgere - og gør ikke nødvendigvis tingene, som alle andre gør det. Vi har mange udviklingsprojekter, som du vil blive en del af, og der er rig mulighed for at få afprøvet og bragt lige netop dine kompetencer i spil. Du får nogle professionelle, engagerede og ambitiøse kolleger, som samarbejder, kommunikerer og sparrer med hinanden. Vi har en anerkendende og positiv tilgang til både borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Vi forventer, at du:Er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller på anden vis har tilegnet dig relevante kvalifikationerHar erfaring med eller interesse for det specialiserede voksenområdeKan arbejde selvstændigt, planlægge arbejde selv og reflektere over egen praksisHar gode samarbejdsevner og kommunikerer på en ligefrem, anerkendende og tydelig måde både mundtligt og skriftligtEr servicemindet og kan tale i øjenhøjde med både borgere, kolleger og samarbejdspartnereHar gode it-kompetencer Du kan skabe ro og orden i kaos, og med det mener vi, at vi oftest har en travl hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig og planlægningen kan skride, men hvor vi alle deltager i at finde de gode løsninger sammen. Opgaveløsningen er kompleks og kerneopgaven medfører, at du skal kende sagsgangen og lovgivningen, men også have forståelse for og kunne finde vejen i praksis. Der kan være dilemmaer i arbejdet, som du skal kunne navigere i og træffe beslutninger om. Vi har løbende supervision og intern undervisning i de lovområder, som vi beskæftiger os med. Du vil bl.a. deltage i en intern uddannelse om, hvordan vi sammen med borgeren og samarbejdspartnere arbejder systematisk med at sætte mål om progression for borgeren. Yderligere oplysninger Jobbet er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen. Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019 Der vil være første samtalerunde den 22. august og anden samtalerunde den 26. august 2019. Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes elektronisk. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamchef Henrik Otto på 23395618. Om Social- og handicapcentret Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne, ungdomsuddannelser til unge med særlige behov samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på www.htk.dk.Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver – og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager.

Om os
Du bliver en del af Team Myndighed i Social- og Handicapcentret, som er en myndighedsafdeling på det specialiserede socialområde. Det betyder, vi vurderer, udmåler og bevilger støtte og hjælp til borgere med handicap eller særlige sociale problemer. Vi er 2 ledere og 22 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesbaggrunde. Fælles for os alle er, at vi brænder for at levere god og retfærdig sagsbehandling til borgere, hvor borgeren føler sig inddraget, hørt og forstået.

Vi vil gerne være i front ift. at udvikle området, derfor afprøver vi gerne nye tiltag, arbejdsgange og samarbejdsmetoder med borgere - og gør ikke nødvendigvis tingene, som alle andre gør det. Vi har mange udviklingsprojekter, som du vil blive en del af, og der er rig mulighed for at få afprøvet og bragt lige netop dine kompetencer i spil.

Du får nogle professionelle, engagerede og ambitiøse kolleger, som samarbejder, kommunikerer og sparrer med hinanden. Vi har en anerkendende og positiv tilgang til både borgere, kolleger og samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller på anden vis har tilegnet dig relevante kvalifikationer
  • Har erfaring med eller interesse for det specialiserede voksenområde
  • Kan arbejde selvstændigt, planlægge arbejde selv og reflektere over egen praksis
  • Har gode samarbejdsevner og kommunikerer på en ligefrem, anerkendende og tydelig måde både mundtligt og skriftligt
  • Er servicemindet og kan tale i øjenhøjde med både borgere, kolleger og samarbejdspartnere
  • Har gode it-kompetencer

Du kan skabe ro og orden i kaos, og med det mener vi, at vi oftest har en travl hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig og planlægningen kan skride, men hvor vi alle deltager i at finde de gode løsninger sammen. Opgaveløsningen er kompleks og kerneopgaven medfører, at du skal kende sagsgangen og lovgivningen, men også have forståelse for og kunne finde vejen i praksis. Der kan være dilemmaer i arbejdet, som du skal kunne navigere i og træffe beslutninger om.

Vi har løbende supervision og intern undervisning i de lovområder, som vi beskæftiger os med. Du vil bl.a. deltage i en intern uddannelse om, hvordan vi sammen med borgeren og samarbejdspartnere arbejder systematisk med at sætte mål om progression for borgeren.

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfristen er søndag den 11. august 2019
Der vil være første samtalerunde den 22. august og anden samtalerunde den 26. august 2019.

Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes elektronisk.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamchef Henrik Otto på 23395618.

Om Social- og handicapcentret
Du vil blive ansat i Høje-Taastrup Kommunes Social- og Handicapcenter, som løser de samlede opgaver indenfor handicap og psykiatriområdet herunder udredning og visitation af borgere samt drift af egne bo-, støtte og aktivitetstilbud. Centret har endvidere ansvaret for misbrugsindsatsen, hjemløseindsatsen, specialundervisning for voksne, ungdomsuddannelser til unge med særlige behov samt tilkendelse af førtidspension. Læs mere om Høje-Taastrup Kommune på www.htk.dk.

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-07-01T00:00:002019-08-11T00:00:00
330051449Barselsvikariat - socialrådgiver til dagtilbud og skoleRobot Har du et stærkt socialarbejder-gen? Er du god til at bygge bro mellem mennesker? Vil du være med til at til at give børn og unge i Glostrup Kommune de bedst mulige vilkår for at trives og udvikle sig? Så har du muligheden for at udleve det i et barselsvikariat som forebyggende socialrådgiver. OPGAVEBESKRIVELSE Med en forebyggende funktion som socialrådgiver skal du være med til at sikre, at vi sætter tidligt ind i problemudviklingen med kvalificerede indsatser, der understøtter barnets, den unges og familiens udvikling og tilknytning til hverdagslivet. Du kommer til at arbejde i feltet mellem det almene pædagogiske og det specialiserede myndighedsområde, og du skal kunne fungere som brobygger herimellem. Det stiller høje krav til dig - både som socialfaglig sparringspart til andre professioner og som familiens første kontakt til det sociale myndighedsområde. Du skal evne at indgå i forpligtende samarbejde både med andre fagpersoner i Center for Familie og Forebyggelse og i høj grad med skole og dagtilbud, så du derigennem sikrer en tidlig inddragelse af familien og dens netværk. Som forebyggende socialrådgiver skal du blandt andet arbejde med følgende: Styrke det tidligt forebyggende sociale arbejde ved at sætte tidligt ind i problemudviklingen Være med til at sikre at barnets den unges og familiens hverdagsliv bliver omdrejningspunkt for tilrettelæggelse af indsatsen Understøtte mere kvalificerede underretninger om børn unge med behov for særlig støtte Understøtte at forskellige indsatser koordineres, så barnet den unge og familien oplever sammenhæng i forløbet med deres hverdagsliv Være brobygger og netværksskabende - både for familier, skole og Familieafsnit. I Glostrup Kommune vil vi arbejde med en systemisk, narrativ tilgang på hele 0-18 års-området. Det betyder, at du som forebyggende socialrådgiver skal arbejde med det system og de fortællinger, som barnet, den unge og familien er en del af. Vi arbejder med en ressourceorienteret og inddragende tilgang. Når vi inddrager familien, tror vi på, at det bidrager til at tydeliggøre barnets den unges og familiens perspektiv, og medvirker til at skabe motivation og ejerskab over forløbet. For at understøtte tilgangen bruger vi forskellige konkrete faglige metoder såsom ICS, Signs of Safety og netværksinddragelse. Det gør vi blandt andet ved at arbejde med netværksmøder, familierådslagning, netværkskort med mere. ORGANISERING Du bliver ansat i Familieafsnittet, som er Glostrup Kommunes myndighedsfunktion på børneområdet. Du bliver tilknyttet Glostrup Skole og dagtilbud, og arbejder tæt sammen med ledelsen i både dagtilbud og på skolens forskellige matrikler. Du vil være forankret på rådhuset og gennemfører forebyggende, tidlige indsatser og rådgivning tæt på borgernes hverdagsliv både på Glostrup Skoles matrikler, i dagtilbuddene og hjemme hos borgerne. Du bliver også en fast deltager i Familieafsnittets personalemøder, fælles faglige udviklingsdage for socialrådgivere, faglig sparring og udvikling. Derudover deltager du som forebyggende socialrådgiver som en fast del af de forskellige tværfaglige fora lokalt på skolens og dagtilbuddenes matrikler, sammen med andre professioner fx psykologer, logopæder, sundhedsplejersker og pædagogiske vejledere. Som forebyggende socialrådgiver skal du arbejde fleksibelt for at imødekomme behov fra skole, dagtilbud og familier. Det betyder, at en del af din arbejdstid i perioder kan ligge udenfor rådhusets normale arbejdstid. Du vil indgå i et team med vores anden forebyggende socialrådgiver. Sammen skal I dække Glostrup Skole (5 matrikler) og kommunens 10 dagtilbud. EGENSKABER Du er uddannet socialrådgiver formidler med praksiserfaring og dermed kendskab til børne- og familieområdet, gerne fra en stilling som myndighedsrådgiver Du kender gerne til Signs of Safety og DUBU Du har kendskab til at arbejde netværksbaseret Du er optaget af at medvirke til tværfaglige løsninger, der rykker og kan lide at formidle samarbejde på kryds og tværs af organisation og fagligheder Du er en holdspiller og god til at komme hurtigt ind på andre mennesker Du er kreativ, nytænkende og løsningsorienteret Du har et godt humør og et positivt menneskesyn Du har den robusthed og vedholdenhed, vi ved, det kræver Du brænder for, at ALLE børn skal være en del af hverdagslivet. YDERLIGERE INFORMATION Yderligere information kan fås ved henvendelse til funktionsleder Bent Hansen på telefon 3084 1447. DET PRAKTISKE Ansøgningsfristen er den 25. juli. Vi forventer at gennemføre samtale den 29. juli 2019. Stillingen på 37 timer om ugen, og er til besættelse fra 1. september 2019 og er et tidsbegrænset barselsvikariat. Glostrup Kommune indhenter udvidet straffeattest og børneattest. Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst. Sammen med din ansøgning skal du sende dokumentation for endt uddannelse og andre relevante bilag.

Har du et stærkt socialarbejder-gen? Er du god til at bygge bro mellem mennesker? Vil du være med til at til at give børn og unge i Glostrup Kommune de bedst mulige vilkår for at trives og udvikle sig? Så har du muligheden for at udleve det i et barselsvikariat som forebyggende socialrådgiver.

OPGAVEBESKRIVELSE

Med en forebyggende funktion som socialrådgiver skal du være med til at sikre, at vi sætter tidligt ind i problemudviklingen med kvalificerede indsatser, der understøtter barnets, den unges og familiens udvikling og tilknytning til hverdagslivet. Du kommer til at arbejde i feltet mellem det almene pædagogiske og det specialiserede myndighedsområde, og du skal kunne fungere som brobygger herimellem. Det stiller høje krav til dig - både som socialfaglig sparringspart til andre professioner og som familiens første kontakt til det sociale myndighedsområde. Du skal evne at indgå i forpligtende samarbejde både med andre fagpersoner i Center for Familie og Forebyggelse og i høj grad med skole og dagtilbud, så du derigennem sikrer en tidlig inddragelse af familien og dens netværk.

Som forebyggende socialrådgiver skal du blandt andet arbejde med følgende:

Styrke det tidligt forebyggende sociale arbejde ved at sætte tidligt ind i problemudviklingen

Være med til at sikre at barnets/den unges og familiens hverdagsliv bliver omdrejningspunkt for tilrettelæggelse af indsatsen

Understøtte mere kvalificerede underretninger om børn/unge med behov for særlig støtte

Understøtte at forskellige indsatser koordineres, så barnet/den unge og familien oplever sammenhæng i forløbet med deres hverdagsliv

Være brobygger og netværksskabende - både for familier, skole og Familieafsnit.

I Glostrup Kommune vil vi arbejde med en systemisk, narrativ tilgang på hele 0-18 års-området. Det betyder, at du som forebyggende socialrådgiver skal arbejde med det system og de fortællinger, som barnet, den unge og familien er en del af. Vi arbejder med en ressourceorienteret og inddragende tilgang. Når vi inddrager familien, tror vi på, at det bidrager til at tydeliggøre barnets/den unges og familiens perspektiv, og medvirker til at skabe motivation og ejerskab over forløbet. For at understøtte tilgangen bruger vi forskellige konkrete faglige metoder såsom ICS, Signs of Safety og netværksinddragelse. Det gør vi blandt andet ved at arbejde med netværksmøder, familierådslagning, netværkskort med mere.

ORGANISERING

Du bliver ansat i Familieafsnittet, som er Glostrup Kommunes myndighedsfunktion på børneområdet. Du bliver tilknyttet Glostrup Skole og dagtilbud, og arbejder tæt sammen med ledelsen i både dagtilbud og på skolens forskellige matrikler. Du vil være forankret på rådhuset og gennemfører forebyggende, tidlige indsatser og rådgivning tæt på borgernes hverdagsliv – både på Glostrup Skoles matrikler, i dagtilbuddene og hjemme hos borgerne. Du bliver også en fast deltager i Familieafsnittets personalemøder, fælles faglige udviklingsdage for socialrådgivere, faglig sparring og udvikling. Derudover deltager du som forebyggende socialrådgiver som en fast del af de forskellige tværfaglige fora lokalt på skolens og dagtilbuddenes matrikler, sammen med andre professioner fx psykologer, logopæder, sundhedsplejersker og pædagogiske vejledere.

Som forebyggende socialrådgiver skal du arbejde fleksibelt for at imødekomme behov fra skole, dagtilbud og familier. Det betyder, at en del af din arbejdstid i perioder kan ligge udenfor rådhusets normale arbejdstid.

Du vil indgå i et team med vores anden forebyggende socialrådgiver. Sammen skal I dække Glostrup Skole (5 matrikler) og kommunens 10 dagtilbud.

EGENSKABER

Du er uddannet socialrådgiver/formidler med praksiserfaring og dermed kendskab til børne- og familieområdet, gerne fra en stilling som myndighedsrådgiver

Du kender gerne til ”Signs of Safety” og DUBU

Du har kendskab til at arbejde netværksbaseret

Du er optaget af at medvirke til tværfaglige løsninger, der rykker og kan lide at formidle samarbejde på kryds og tværs af organisation og fagligheder

Du er en holdspiller og god til at komme hurtigt ind på andre mennesker

Du er kreativ, nytænkende og løsningsorienteret

Du har et godt humør og et positivt menneskesyn

Du har den robusthed og vedholdenhed, vi ved, det kræver

Du brænder for, at ALLE børn skal være en del af hverdagslivet.

YDERLIGERE INFORMATION

Yderligere information kan fås ved henvendelse til funktionsleder Bent Hansen på telefon 3084 1447.

DET PRAKTISKE

Ansøgningsfristen er den 25. juli. Vi forventer at gennemføre samtale den 29. juli 2019.

Stillingen på 37 timer om ugen, og er til besættelse fra 1. september 2019 og er et tidsbegrænset barselsvikariat.

Glostrup Kommune indhenter udvidet straffeattest og børneattest.

Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst.

Sammen med din ansøgning skal du sende dokumentation for endt uddannelse og andre relevante bilag.

Glostrup KommuneGlostrup2019-07-16T00:00:002019-07-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontaktperson til ungeområdet i Herlev Kommune

Center for Børn, Familie og Handicap

Herlev
Herlev Kommunes kontaktpersongruppe X-gruppen - søger en engageret kontaktperson, som har erfaring med udsatte unge i alderen 15-22 år. Du skal brænde for sagen og kunne rumme en bred vifte af problemstillinger. Det kan være kriminalitet, misbrug, p...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Socialrådgiver til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center Ballerup

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Ved Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri søger vi 2 socialrådgivere med start 1. oktober 2019 til 2-årige projektansættelser. Vi søger en socialrådgiver, som ønsker at arbejde med traumatiserede flygtninge, er interesseret i at arbejde i et ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Sagsbehandler til servicemindet og nytænkende team på det specialiserede voksenområde

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere. Du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver og så er du interesseret i og har flair for sagsbehandling af borgersager. Om os Du bliver en del af ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Barselsvikariat - socialrådgiver til dagtilbud og skole

Glostrup Kommune

Glostrup
Har du et stærkt socialarbejder-gen? Er du god til at bygge bro mellem mennesker? Vil du være med til at til at give børn og unge i Glostrup Kommune de bedst mulige vilkår for at trives og udvikle sig? Så har du muligheden for at udleve det i et bar...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:25. juli 2019