Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Familiesagsbehandler til Integration, Jobcenter Randers

Vil du være med til at fortsætte det gode arbejde?

Randers kommune arbejder helhedsorienteret på integrationsområdet - og vi har derfor blandt andet samlet familiesagsbehandlingen for integrationsfamilier i Jobcenter Randers, sammen med afdelingen der varetager den beskæftigelsesrettede integrationsindsats.

Vi har brug for en medarbejder til primært at varetage den familiemæssige opgave i forhold til Serviceloven i tæt samarbejde med de andre i afdelingen.

Integration på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU/EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger, samt nu også familiesagsbehandlingen af integrationsborgerne.

Dine opgaver i Integration vil primært være

  • At tage imod nye børn og familier og vurdere deres behov for støtte
  • At afholde børnesamtaler / familiesamtaler / underretningssamtaler
  • At udarbejde undersøgelser efter servicelovens § 50
  • At udarbejde handleplaner efter servicelovens § 140
  • At have tæt tværgående samarbejde internt som eksternt, hvor løsninger omkring barnet, den unge og deres familie understøttes
  • Tæt samarbejde med Randers kommunes Familiehus samt vores interne integrationsmentorer (ungeindsats)

Vi forventer af dig, at du
  • kan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejde
  • er klar på at være med til at udvikle området
  • har stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationer
  • har et stærkt fokus på empowermenttankegangen
  • gerne har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for serviceloven
  • gerne har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløb
  • kan byde ind med gode løsninger
  • formår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaver
  • er stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portaler
  • skal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i ”kaos”, samt håndtere mange bolde i luften på en professionel måde
  • har en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • kan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaver
  • er klar på, at de fleste arbejdsopgaver ligger indenfor almindelig arbejdstid – men at det også kan være nødvendigt, at du er fleksibel ift. mødetiden ved hasteopgaver.
  • har kørekort og bil til rådighed, da der er en del udekørende funktioner

Vi tilbyder
  • 36 engagerede kollegaer i Integration, og et sted med fokus på høj trivsel og humor i hverdagen
  • et godt arbejdsklima med faglig opbakning af kollegaer, faglig konsulent og ledelse
  • selvstændigt arbejdsområde
  • mulighed for indflydelse på den faglige udvikling
  • grundig oplæring

Vi arbejder med ICS (Integrated Childrens System) og med DUBU, og ansøgere med kendskab til dette vil blive foretrukket – dog har vi har mulighed for at tilbyde den grundlæggende undervisning.

Din personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle – samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer til besættelse 1. februar eller 1. marts 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du gøres opmærksom på, at der ved ansættelse vil blive indhentet straffeattest og børneattest.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller familiesagsbehandler Ali Osman på tlf. 21 19 18 79 eller familiesagsbehandler Annemette Werling Jensen på tlf. 29 12 36 86.

Ansættelsessamtaler er den 23. januar 2018.

Ansættelsesforhold
Her skriver I hvorvidt det er en fuldtid eller deltidsstilling og om det er en fastansættelse eller tidsbegrænset stilling.

Tiltrædelse
1. februar eller 1. marts 2018

Ansøgningsfrist
16.01.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Jobcenter Randers

Kontaktperson
Laila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 91


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329723524Phoenix-c074229112017-12-12T14:07:04.517Familiesagsbehandler til Integration, Jobcenter RandersVil du være med til at fortsætte det gode arbejde?

Randers kommune arbejder helhedsorienteret på integrationsområdet - og vi har derfor blandt andet samlet familiesagsbehandlingen for integrationsfamilier i Jobcenter Randers, sammen med afdelingen der varetager den beskæftigelsesrettede integrationsindsats.

Vi har brug for en medarbejder til primært at varetage den familiemæssige opgave i forhold til Serviceloven i tæt samarbejde med de andre i afdelingen.

Integration på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU/EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger, samt nu også familiesagsbehandlingen af integrationsborgerne.

Dine opgaver i Integration vil primært være
  • At tage imod nye børn og familier og vurdere deres behov for støtte
  • At afholde børnesamtaler / familiesamtaler / underretningssamtaler
  • At udarbejde undersøgelser efter servicelovens § 50
  • At udarbejde handleplaner efter servicelovens § 140
  • At have tæt tværgående samarbejde internt som eksternt, hvor løsninger omkring barnet, den unge og deres familie understøttes
  • Tæt samarbejde med Randers kommunes Familiehus samt vores interne integrationsmentorer (ungeindsats)

Vi forventer af dig, at du
  • kan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejde
  • er klar på at være med til at udvikle området
  • har stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationer
  • har et stærkt fokus på empowermenttankegangen
  • gerne har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for serviceloven
  • gerne har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløb
  • kan byde ind med gode løsninger
  • formår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaver
  • er stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portaler
  • skal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i ”kaos”, samt håndtere mange bolde i luften på en professionel måde
  • har en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • kan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaver
  • er klar på, at de fleste arbejdsopgaver ligger indenfor almindelig arbejdstid – men at det også kan være nødvendigt, at du er fleksibel ift. mødetiden ved hasteopgaver.
  • har kørekort og bil til rådighed, da der er en del udekørende funktioner

Vi tilbyder
  • 36 engagerede kollegaer i Integration, og et sted med fokus på høj trivsel og humor i hverdagen
  • et godt arbejdsklima med faglig opbakning af kollegaer, faglig konsulent og ledelse
  • selvstændigt arbejdsområde
  • mulighed for indflydelse på den faglige udvikling
  • grundig oplæring

Vi arbejder med ICS (Integrated Childrens System) og med DUBU, og ansøgere med kendskab til dette vil blive foretrukket – dog har vi har mulighed for at tilbyde den grundlæggende undervisning.

Din personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle – samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer til besættelse 1. februar eller 1. marts 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Du gøres opmærksom på, at der ved ansættelse vil blive indhentet straffeattest og børneattest.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller familiesagsbehandler Ali Osman på tlf. 21 19 18 79 eller familiesagsbehandler Annemette Werling Jensen på tlf. 29 12 36 86.

Ansættelsessamtaler er den 23. januar 2018.

Ansættelsesforhold
Her skriver I hvorvidt det er en fuldtid eller deltidsstilling og om det er en fastansættelse eller tidsbegrænset stilling.

Tiltrædelse
1. februar eller 1. marts 2018

Ansøgningsfrist
16.01.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Jobcenter Randers

Kontaktperson
Laila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 91
2018-01-17T02:00:24.660 Vil du være med til at fortsætte det gode arbejde? Randers kommune arbejder helhedsorienteret på integrationsområdet - og vi har derfor blandt andet samlet familiesagsbehandlingen for integrationsfamilier i Jobcenter Randers, sammen med afdelingen der varetager den beskæftigelsesrettede integrationsindsats. Vi har brug for en medarbejder til primært at varetage den familiemæssige opgave i forhold til Serviceloven i tæt samarbejde med de andre i afdelingen. Integration på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger, samt nu også familiesagsbehandlingen af integrationsborgerne. Dine opgaver i Integration vil primært være At tage imod nye børn og familier og vurdere deres behov for støtteAt afholde børnesamtaler familiesamtaler underretningssamtalerAt udarbejde undersøgelser efter servicelovens § 50At udarbejde handleplaner efter servicelovens § 140At have tæt tværgående samarbejde internt som eksternt, hvor løsninger omkring barnet, den unge og deres familie understøttesTæt samarbejde med Randers kommunes Familiehus samt vores interne integrationsmentorer (ungeindsats) Vi forventer af dig, at du kan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejdeer klar på at være med til at udvikle områdethar stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationerhar et stærkt fokus på empowermenttankegangengerne har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for servicelovengerne har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløbkan byde ind med gode løsningerformår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaverer stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portalerskal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i kaos , samt håndtere mange bolde i luften på en professionel mådehar en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og eller erfaringkan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaverer klar på, at de fleste arbejdsopgaver ligger indenfor almindelig arbejdstid men at det også kan være nødvendigt, at du er fleksibel ift. mødetiden ved hasteopgaver.har kørekort og bil til rådighed, da der er en del udekørende funktioner Vi tilbyder 36 engagerede kollegaer i Integration, og et sted med fokus på høj trivsel og humor i hverdagenet godt arbejdsklima med faglig opbakning af kollegaer, faglig konsulent og ledelseselvstændigt arbejdsområdemulighed for indflydelse på den faglige udviklinggrundig oplæring Vi arbejder med ICS (Integrated Childrens System) og med DUBU, og ansøgere med kendskab til dette vil blive foretrukket dog har vi har mulighed for at tilbyde den grundlæggende undervisning. Din personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv. Der er tale om en fast stilling på 37 timer til besættelse 1. februar eller 1. marts 2018. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst. Du gøres opmærksom på, at der ved ansættelse vil blive indhentet straffeattest og børneattest. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller familiesagsbehandler Ali Osman på tlf. 21 19 18 79 eller familiesagsbehandler Annemette Werling Jensen på tlf. 29 12 36 86. Ansættelsessamtaler er den 23. januar 2018. Ansættelsesforhold Her skriver I hvorvidt det er en fuldtid eller deltidsstilling og om det er en fastansættelse eller tidsbegrænset stilling. Tiltrædelse 1. februar eller 1. marts 2018 Ansøgningsfrist 16.01.18 23:59 Virksomhedens oplysninger Jobcenter Randers Kontaktperson Laila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 9111Jobnetc0742291100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-16T00:00:0000100EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3046654Randers Kommune11Regimentvej 108930Randers NØDKDanmarkORS/blank.png156.4822010010.03045700
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent499817JobNet47114561000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c0742291https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c0742291https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c0742291&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c0742291&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Randers Kommune er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen351682051importimport_c0742291DKDanmarkDKDanmarkda-DK