Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Farmakonom til varemodtagelse og lager

Farmakonom til Varemodtagelse og Lager 
 
Region Hovedstadens Apotek 
 
Tror du på, at høj kvalitet og kundetilfredshed kommer af gode og kvalitetsbevidste medarbejdere, et velfungerende kvalitetsstyringssystem, samt et velfungerende logistikkoncept under løbende forbedring, og brænder du for at arbejde med lægemiddelfaglige opgaver?  Så brug et par minutter på at læse videre. 
 
Din arbejdsplads i logistikafdelingen på Region Hovedstadens Apotek er beliggende i Herlev med gode parkeringsforhold og let adgang til offentlig transport. 
 
En af vores farmakonomer har fået job udenfor organisationen. Vi søger derfor en farmakonom til opgaver i forbindelse med varemodtagelse og lager. Hvis du har flair for it og kendskab til varestrømme og logistikoptimering, f.eks. hentet i medicinalgrossist-branchen - så er du måske den farmakonom, vi mangler i vores varemodtagelse i Distributionsafdelingen. Ansættelse er den 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter. 

Om dig: Vi vil gerne have en kollega, der er udadvendt og kan lide at udføre mange opgaver på samme tid. Samtidig skal du kunne tage ansvar og have fokus på såvel dit eget som på dine kollegaers gode arbejdsmiljø.
  Vi forventer at du:

  • Er uddannet farmakonom og brænder for dit fag 
  • Har lyst til og erfaring med at yde god kundeservice 
  • Kommunikerer klart og positivt både eksternt og internt i organisationen 
  • Har overblik og samtidigt sans for detaljen 
  • Tager initiativer og ser løsninger frem for problemer 
  • Er en holdspiller, der samtidigt kan og vil tage selvstændige beslutninger 
  • Har et smittende humør og hver dag ønsker at bidrage til at nå afdelingens fælles mål 
  • Har flair for it, gerne kendskab til Navision/NAV 2017 
  Om os: Region Hovedstadens Apotek leverer lægemidler og serviceydelser til hospitaler og psykiatri i Region Hovedstaden, ligesom vi leverer til en række eksterne kunder og det grønlandske sundhedsvæsen. Der er ansat 560 medarbejdere på Apoteket. 
Vores Logistikafdeling er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm, hvor vi hver dag leverer mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker, pakker og forsender medicin til vores kunder. I Logistikafdelingen er vi 70 medarbejdere, og vi er et fagligt dygtigt team bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, og sætter samtidigt pris på en uformel omgangstone og godt humør. 
Om jobbet: Som farmakonom i Distributionen vil dine primære arbejdsopgaver være i varemodtagelsen og på lageret. Efter en grundig oplæring i varemodtagelse og lager, vil du på sigt blive introduceret til andre opgaver i distributionen, f.eks. vores ordremodtagelse.

Hvad tilbyder vi:  
  • En arbejdsplads, hvor der også er plads til at være menneske 
  • En arbejdsplads, hvor der dokumenterbart er en god balance mellem arbejde og fritid 
  • 37 timers arbejdsuge med fleksordning og betalt frokostpause. Desuden er der nyindrettet motionsrum og mulighed for massage i arbejdstiden, samt en aktiv kunstforening. 
  • Løn der modsvarer dine erfaringer og som i øvrigt står mål med stillingens krav, samt en god pensionsordning 
På Apoteket arbejder vi målrettet med Egetansvar. Det betyder, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag.

 

Løn og ansættelsesforhold: Stillingen er en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelse er 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter.

 
Flere oplysninger: Ansøgningsprocedure: Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Christina Hansen,
44 57 77 81 eller Afdelingsleder Mette Bjeldbak-Olesen på tlf.
44 57 77 80  
Du kan læse mere om Apoteket på: http://www.apoteket-regionh.dk 
Ansøgningsfristen er den 22. februar kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 8/9  
 
Ansøgning og CV skal sendes online via linket herunder. Bemærk, at din ansøgning kan blive opbevaret og anvendt ved andre lignende stillinger på Apoteket. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757919Phoenix-d2ba94f912018-02-08T20:03:17.227Farmakonom til varemodtagelse og lagerFarmakonom til Varemodtagelse og Lager 
 
Region Hovedstadens Apotek 
 
Tror du på, at høj kvalitet og kundetilfredshed kommer af gode og kvalitetsbevidste medarbejdere, et velfungerende kvalitetsstyringssystem, samt et velfungerende logistikkoncept under løbende forbedring, og brænder du for at arbejde med lægemiddelfaglige opgaver?  Så brug et par minutter på at læse videre. 
 
Din arbejdsplads i logistikafdelingen på Region Hovedstadens Apotek er beliggende i Herlev med gode parkeringsforhold og let adgang til offentlig transport. 
 
En af vores farmakonomer har fået job udenfor organisationen. Vi søger derfor en farmakonom til opgaver i forbindelse med varemodtagelse og lager. Hvis du har flair for it og kendskab til varestrømme og logistikoptimering, f.eks. hentet i medicinalgrossist-branchen - så er du måske den farmakonom, vi mangler i vores varemodtagelse i Distributionsafdelingen. Ansættelse er den 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter. 

Om dig: Vi vil gerne have en kollega, der er udadvendt og kan lide at udføre mange opgaver på samme tid. Samtidig skal du kunne tage ansvar og have fokus på såvel dit eget som på dine kollegaers gode arbejdsmiljø.
  Vi forventer at du:
  • Er uddannet farmakonom og brænder for dit fag 
  • Har lyst til og erfaring med at yde god kundeservice 
  • Kommunikerer klart og positivt både eksternt og internt i organisationen 
  • Har overblik og samtidigt sans for detaljen 
  • Tager initiativer og ser løsninger frem for problemer 
  • Er en holdspiller, der samtidigt kan og vil tage selvstændige beslutninger 
  • Har et smittende humør og hver dag ønsker at bidrage til at nå afdelingens fælles mål 
  • Har flair for it, gerne kendskab til Navision/NAV 2017 
  Om os: Region Hovedstadens Apotek leverer lægemidler og serviceydelser til hospitaler og psykiatri i Region Hovedstaden, ligesom vi leverer til en række eksterne kunder og det grønlandske sundhedsvæsen. Der er ansat 560 medarbejdere på Apoteket. 
Vores Logistikafdeling er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm, hvor vi hver dag leverer mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker, pakker og forsender medicin til vores kunder. I Logistikafdelingen er vi 70 medarbejdere, og vi er et fagligt dygtigt team bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, og sætter samtidigt pris på en uformel omgangstone og godt humør. 
Om jobbet: Som farmakonom i Distributionen vil dine primære arbejdsopgaver være i varemodtagelsen og på lageret. Efter en grundig oplæring i varemodtagelse og lager, vil du på sigt blive introduceret til andre opgaver i distributionen, f.eks. vores ordremodtagelse.

Hvad tilbyder vi:  
  • En arbejdsplads, hvor der også er plads til at være menneske 
  • En arbejdsplads, hvor der dokumenterbart er en god balance mellem arbejde og fritid 
  • 37 timers arbejdsuge med fleksordning og betalt frokostpause. Desuden er der nyindrettet motionsrum og mulighed for massage i arbejdstiden, samt en aktiv kunstforening. 
  • Løn der modsvarer dine erfaringer og som i øvrigt står mål med stillingens krav, samt en god pensionsordning 
På Apoteket arbejder vi målrettet med Egetansvar. Det betyder, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag.

 

Løn og ansættelsesforhold: Stillingen er en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelse er 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter.

 
Flere oplysninger: Ansøgningsprocedure: Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Christina Hansen,
44 57 77 81 eller Afdelingsleder Mette Bjeldbak-Olesen på tlf.
44 57 77 80  
Du kan læse mere om Apoteket på: http://www.apoteket-regionh.dk 
Ansøgningsfristen er den 22. februar kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 8/9  
 
Ansøgning og CV skal sendes online via linket herunder. Bemærk, at din ansøgning kan blive opbevaret og anvendt ved andre lignende stillinger på Apoteket. 
2018-02-23T02:00:36.860 Farmakonom til Varemodtagelse og Lager Region Hovedstadens Apotek Tror du på, at høj kvalitet og kundetilfredshed kommer af gode og kvalitetsbevidste medarbejdere, et velfungerende kvalitetsstyringssystem, samt et velfungerende logistikkoncept under løbende forbedring, og brænder du for at arbejde med lægemiddelfaglige opgaver? Så brug et par minutter på at læse videre. Din arbejdsplads i logistikafdelingen på Region Hovedstadens Apotek er beliggende i Herlev med gode parkeringsforhold og let adgang til offentlig transport. En af vores farmakonomer har fået job udenfor organisationen. Vi søger derfor en farmakonom til opgaver i forbindelse med varemodtagelse og lager. Hvis du har flair for it og kendskab til varestrømme og logistikoptimering, f.eks. hentet i medicinalgrossist-branchen - så er du måske den farmakonom, vi mangler i vores varemodtagelse i Distributionsafdelingen. Ansættelse er den 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter. Om dig: Vi vil gerne have en kollega, der er udadvendt og kan lide at udføre mange opgaver på samme tid. Samtidig skal du kunne tage ansvar og have fokus på såvel dit eget som på dine kollegaers gode arbejdsmiljø. Vi forventer at du: Er uddannet farmakonom og brænder for dit fag Har lyst til og erfaring med at yde god kundeservice Kommunikerer klart og positivt både eksternt og internt i organisationen Har overblik og samtidigt sans for detaljen Tager initiativer og ser løsninger frem for problemer Er en holdspiller, der samtidigt kan og vil tage selvstændige beslutninger Har et smittende humør og hver dag ønsker at bidrage til at nå afdelingens fælles mål Har flair for it, gerne kendskab til Navision NAV 2017 Om os: Region Hovedstadens Apotek leverer lægemidler og serviceydelser til hospitaler og psykiatri i Region Hovedstaden, ligesom vi leverer til en række eksterne kunder og det grønlandske sundhedsvæsen. Der er ansat 560 medarbejdere på Apoteket. Vores Logistikafdeling er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm, hvor vi hver dag leverer mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker, pakker og forsender medicin til vores kunder. I Logistikafdelingen er vi 70 medarbejdere, og vi er et fagligt dygtigt team bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, og sætter samtidigt pris på en uformel omgangstone og godt humør. Om jobbet: Som farmakonom i Distributionen vil dine primære arbejdsopgaver være i varemodtagelsen og på lageret. Efter en grundig oplæring i varemodtagelse og lager, vil du på sigt blive introduceret til andre opgaver i distributionen, f.eks. vores ordremodtagelse. Hvad tilbyder vi: En arbejdsplads, hvor der også er plads til at være menneske En arbejdsplads, hvor der dokumenterbart er en god balance mellem arbejde og fritid 37 timers arbejdsuge med fleksordning og betalt frokostpause. Desuden er der nyindrettet motionsrum og mulighed for massage i arbejdstiden, samt en aktiv kunstforening. Løn der modsvarer dine erfaringer og som i øvrigt står mål med stillingens krav, samt en god pensionsordning På Apoteket arbejder vi målrettet med Egetansvar. Det betyder, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag. Løn og ansættelsesforhold: Stillingen er en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelse er 1. april 2018 eller hurtigst muligt derefter. Flere oplysninger: Ansøgningsprocedure: Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Christina Hansen, 44 57 77 81 eller Afdelingsleder Mette Bjeldbak-Olesen på tlf. 44 57 77 80 Du kan læse mere om Apoteket på: http: www.apoteket-regionh.dk Ansøgningsfristen er den 22. februar kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 9 Ansøgning og CV skal sendes online via linket herunder. Bemærk, at din ansøgning kan blive opbevaret og anvendt ved andre lignende stillinger på Apoteket.11Jobnetd2ba94f9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=210202&DepartmentId=12134&MediaId=4728&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3105618Logistik11Marielundvej 252730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523385JobNet47675701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2ba94f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2ba94f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2ba94f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2ba94f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/4.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Farmakonom hos Logistik.12008011Dansk3Læse/ tale933381Farmakonom10Sundhed28Industri352893449importimport_d2ba94f9DKDanmarkDKDanmarkda-DK