Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fashion Ekspert salgsassistent

Er du ekspert indenfor fashion og kundeservice?

Trives du i et engageret, resultatorienteret og kreativt miljø

i en international kæde i rivende udvikling?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Aalborg storcenter

måske noget for dig. Stillingen er på 37 timer

DIN DAGLIGDAG

Rollen som salgsassistent i Zizzi er bred og alsidig. Din hverdag vil

foregå i tæt sparring med din butikschef, hvor du bidrager til at

udnytte butikkens potentiale igennem et højt niveau på salg og

service. Via butikkens visuelle udtryk og sociale medier, vil du være

med til at brande Zizzi og din lokale butik.

DIN PROFIL

Fashion ekspert er ikke kun ord for dig, men noget du lever, både

hvad angår dit eget look og den service du giver.

Du er positiv, initiativrig og har en udpræget god forretningsforståelse,

hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger.

God, kompetent og sikker kundeservice er essentielt for dig, og du

elsker at overgå kundens forventninger.

Du er en god kollega der trives ved et stærkt sammenhold og

teamwork.

DINE KVALIFIKATIONER

• Fashion interesse og flair for styling

• Erfaring fra detailbranchen – gerne tekstil

• Salg og service mentalitet – kunden først

• God forståelse for tal og sociale medier

DINE MULIGHEDER

Som salgsassistent hos Zizzi bliver du en del af Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi ekspanderer kraftigt, og

du får hos os, muligheden for at blive en del af et motiveret, engageret og inspirerende team i konstant udvikling, og med

mulighed for en international karriere indenfor Zizzi.

DIT VALG

Hvis du er fashion ekspert, og ovenstående er dig, bør du sende din ansøgning til irso@ball-group.com

Vi holder løbende samtaler og ansætter når den rigtig kandidat viser sig. Ansøgningsfrist 20/6-2018

jeg glæder mig til at høre fra dig :-)

Ved evt. spørgsmål kontakt Retail Manager Irene Sonne 30733359


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811719Phoenix-fdb669ed12018-05-14T00:00:00Fashion Ekspert salgsassistent

Er du ekspert indenfor fashion og kundeservice?

Trives du i et engageret, resultatorienteret og kreativt miljø

i en international kæde i rivende udvikling?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Aalborg storcenter

måske noget for dig. Stillingen er på 37 timer

DIN DAGLIGDAG

Rollen som salgsassistent i Zizzi er bred og alsidig. Din hverdag vil

foregå i tæt sparring med din butikschef, hvor du bidrager til at

udnytte butikkens potentiale igennem et højt niveau på salg og

service. Via butikkens visuelle udtryk og sociale medier, vil du være

med til at brande Zizzi og din lokale butik.

DIN PROFIL

Fashion ekspert er ikke kun ord for dig, men noget du lever, både

hvad angår dit eget look og den service du giver.

Du er positiv, initiativrig og har en udpræget god forretningsforståelse,

hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger.

God, kompetent og sikker kundeservice er essentielt for dig, og du

elsker at overgå kundens forventninger.

Du er en god kollega der trives ved et stærkt sammenhold og

teamwork.

DINE KVALIFIKATIONER

• Fashion interesse og flair for styling

• Erfaring fra detailbranchen – gerne tekstil

• Salg og service mentalitet – kunden først

• God forståelse for tal og sociale medier

DINE MULIGHEDER

Som salgsassistent hos Zizzi bliver du en del af Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi ekspanderer kraftigt, og

du får hos os, muligheden for at blive en del af et motiveret, engageret og inspirerende team i konstant udvikling, og med

mulighed for en international karriere indenfor Zizzi.

DIT VALG

Hvis du er fashion ekspert, og ovenstående er dig, bør du sende din ansøgning til irso@ball-group.com

Vi holder løbende samtaler og ansætter når den rigtig kandidat viser sig. Ansøgningsfrist 20/6-2018

jeg glæder mig til at høre fra dig :-)

Ved evt. spørgsmål kontakt Retail Manager Irene Sonne 30733359

2018-07-10T00:50:54.017 Er du ekspert indenfor fashion og kundeservice? Trives du i et engageret, resultatorienteret og kreativt miljø i en international kæde i rivende udvikling? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Aalborg storcenter måske noget for dig. Stillingen er på 37 timer DIN DAGLIGDAG Rollen som salgsassistent i Zizzi er bred og alsidig. Din hverdag vil foregå i tæt sparring med din butikschef, hvor du bidrager til at udnytte butikkens potentiale igennem et højt niveau på salg og service. Via butikkens visuelle udtryk og sociale medier, vil du være med til at brande Zizzi og din lokale butik. DIN PROFIL Fashion ekspert er ikke kun ord for dig, men noget du lever, både hvad angår dit eget look og den service du giver. Du er positiv, initiativrig og har en udpræget god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. God, kompetent og sikker kundeservice er essentielt for dig, og du elsker at overgå kundens forventninger. Du er en god kollega der trives ved et stærkt sammenhold og teamwork. DINE KVALIFIKATIONER Fashion interesse og flair for styling Erfaring fra detailbranchen gerne tekstil Salg og service mentalitet kunden først God forståelse for tal og sociale medier DINE MULIGHEDER Som salgsassistent hos Zizzi bliver du en del af Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi ekspanderer kraftigt, og du får hos os, muligheden for at blive en del af et motiveret, engageret og inspirerende team i konstant udvikling, og med mulighed for en international karriere indenfor Zizzi. DIT VALG Hvis du er fashion ekspert, og ovenstående er dig, bør du sende din ansøgning til irso@ball-group.com Vi holder løbende samtaler og ansætter når den rigtig kandidat viser sig. Ansøgningsfrist 20 6-2018 jeg glæder mig til at høre fra dig :-) Ved evt. spørgsmål kontakt Retail Manager Irene Sonne 3073335911Jobnetfdb669ed100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-09T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3246698Zizzi Aalborg Storcenter11Hobrovej 4529200Aalborg SVDKDanmark0
irso@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent570667JobNet48232901000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdb669edhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdb669edhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdb669ed&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdb669ed&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgBrænder du for at blive Butiksassistent?12008221Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg354984315Irene Sonneirso@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark329943388BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i NørresundbyRobot I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen. Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Nørresundby senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

ESCOT A/SNørresundby2019-01-16T00:00:002019-02-15T00:00:00
329943379BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg CRobot I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling. Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med personlig salg. Har erfaring med opsøgende salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne. Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Aalborg C senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk kontorhotel-aalborg BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling.

Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med personlig salg.
  • Har erfaring med opsøgende salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne.

Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Aalborg C” senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk/kontorhotel-aalborg

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

ESCOT A/SAalborg2019-01-16T00:00:002019-02-15T00:00:00
329937047Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET AalborgRobot SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET Hos SPORT 24 OUTLET Aalborg har du mulighed for at blive en del af et helt fantastisk sportsunivers og hjælpe SPORT 24 med at opfylde visionen om at være Danmarks førende sportskæde og familiens foretrukne valg inden for sportstøj og sportsmode. I SPORT 24 OUTLET kan hele familien nemlig finde både sportstøj, udstyr og modetøj til lave priser året rundt. Du får en afvekslende hverdag med masser af fart over feltet og frihed under ansvar. Du bliver en del af et stærkt team, der alle brænder for at give kunderne den bedst mulige oplevelse i SPORT 24 OUTLET Aalborg. Dine opgaver: Betjening af kunder og sørge for den gode kundeoplevelse. Vareopfyldning i butikken. Vareeksponering i butikken. Øvrigt butiksarbejde Din profil: Du er åben, engageret og hjælpsom. Du har overblik og kan lide at arbejde selvstændigt, mens du samtidig er i stand til at arbejde i et lille team. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og er en person, som er til at regne med. Straffeattest bedes fremvises ved eventuel ansættelse Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, så er du måske lige den, vi søger. SPORT 24 blev etableret i 2012 og beskæftiger mere end 1000 medarbejdere på landsplan. Sports 24s værdier er: Leg Vi opfordrer til at udforske legen i sporten. Vi er ikke bange for at gå nye veje og udfordre hinanden til at tænke nyt og anderledes. Fællesskab Vi respekterer alle og spiller på samme hold. Vi udnytter hinandens styrker og motiverer hinanden til hele tiden at blive bedre. Nærvær Vi lytter og indgår i en ærlig dialog med andre både kunder og kollegaer

SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET

Hos SPORT 24 OUTLET Aalborg har du mulighed for at blive en del af et helt fantastisk sportsunivers og hjælpe SPORT 24 med at opfylde visionen om at være Danmarks førende sportskæde og familiens foretrukne valg inden for sportstøj og sportsmode. I SPORT 24 OUTLET kan hele familien nemlig finde både sportstøj, udstyr og modetøj til lave priser året rundt.

Du får en afvekslende hverdag med masser af fart over feltet og frihed under ansvar. Du bliver en del af et stærkt team, der alle brænder for at give kunderne den bedst mulige oplevelse i SPORT 24 OUTLET Aalborg.

Dine opgaver:

  • Betjening af kunder og sørge for den gode kundeoplevelse.
  • Vareopfyldning i butikken.
  • Vareeksponering i butikken.
  • Øvrigt butiksarbejde

Din profil:

  • Du er åben, engageret og hjælpsom.
  • Du har overblik og kan lide at arbejde selvstændigt, mens du samtidig er i stand til at arbejde i et lille team.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og er en person, som er til at regne med.
  • Straffeattest bedes fremvises ved eventuel ansættelse

Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, så er du måske lige den, vi søger.

SPORT 24 blev etableret i 2012 og beskæftiger mere end 1000 medarbejdere på landsplan.

Sports 24s værdier er:

  • Leg – Vi opfordrer til at udforske legen i sporten. Vi er ikke bange for at gå nye veje og udfordre hinanden til at tænke nyt og anderledes.
  • Fællesskab – Vi respekterer alle og spiller på samme hold. Vi udnytter hinandens styrker og motiverer hinanden til hele tiden at blive bedre.
  • Nærvær – Vi lytter og indgår i en ærlig dialog med andre – både kunder og kollegaer
SPORT 24 OUTLET AalborgAalborg SV2019-01-04T00:00:002019-01-27T00:00:00
329933577Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET ThistedRobot SPORT 24 A S kan med glæde oplyse, at vi til marts åbner en SPORT 24 OUTLET i Thisted. Vi søger derfor to kompetente salgsassistenter, så er du smilende, udadvendt og fuld af gå på mod kan du måske være vores kommende medarbejder. SPORT 24 OUTLET Thisted er 950 m2 fyldt med sportsbeklædning og udstyr. Den er en del af SPORT 24 A S som består af 39 SPORT 24 OUTLET butikker, 43 SPORT 24 butikker, SPORT 24 TEAM BUSINESS samt vores webshop SPORT24.DK Varerne kommer direkte fra alle de kendte sportsleverandører som Adidas, Nike, Hummel, Puma, mfl. samt rester fra vores SPORT 24 butikker. Jobbet består primært af vareopfyldning, vareeksponering, kundebetjening samt andet forefaldende butiksarbejde. Hvad forventer vi af dig? - At du er engageret - At du er åben og hjælpsom - At du har overblik og kan arbejde selvstændig - At du arbejder godt i et lille team - At du har erfaring fra lignende stilling Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, er du lige den vi mangler. Ansættelsesstart vil være ultimo februar eller efter aftale. Alle ansøgninger behandles løbende, så skynd dig at få søgt den ledige stilling hvis du vil i betragtning til jobbet. Vi gør opmærksom på, at ved eventuel ansættelse skal straffeattest fremvises.

SPORT 24 A/S kan med glæde oplyse, at vi til marts åbner en SPORT 24 OUTLET i Thisted. Vi søger derfor to kompetente salgsassistenter, så er du smilende, udadvendt og fuld af gå på mod kan du måske være vores kommende medarbejder.

SPORT 24 OUTLET Thisted er 950 m2 fyldt med sportsbeklædning og udstyr.

Den er en del af SPORT 24 A/S som består af 39 SPORT 24 OUTLET butikker, 43 SPORT 24 butikker, SPORT 24 TEAM & BUSINESS samt vores webshop SPORT24.DK

Varerne kommer direkte fra alle de kendte sportsleverandører som Adidas, Nike, Hummel, Puma, mfl. samt rester fra vores SPORT 24 butikker.

Jobbet består primært af vareopfyldning, vareeksponering, kundebetjening samt andet forefaldende butiksarbejde.

Hvad forventer vi af dig?

- At du er engageret

- At du er åben og hjælpsom

- At du har overblik og kan arbejde selvstændig

- At du arbejder godt i et lille team

- At du har erfaring fra lignende stilling

Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, er du lige den vi mangler.

Ansættelsesstart vil være ultimo februar eller efter aftale.

Alle ansøgninger behandles løbende, så skynd dig at få søgt den ledige stilling hvis du vil i betragtning til jobbet.

Vi gør opmærksom på, at ved eventuel ansættelse skal straffeattest fremvises.

Sport24 A/SThisted2018-12-21T00:00:002019-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

ESCOT A/S

Nørresundby
I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lede...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C

ESCOT A/S

Aalborg
I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET Aalborg

SPORT 24 OUTLET Aalborg

Aalborg SV
SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET Hos SPORT 24 O...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET Thisted

Sport24 A/S

Thisted
SPORT 24 A S kan med glæde oplyse, at vi til marts åbner en SPORT 24 OUTLET i Thisted. Vi søger derfor to kompetente salgsassistenter, så er du smilende, udadvendt og fuld af gå på mod kan du måske være vores kommende medarbejder. SPORT 24 OUTLET Th...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:27. januar 2019