Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fast stilling som administrativ sagsbehandler til Myndighedsenheden

Vi søger en administrativ sagsbehandler, gerne med erfaring indenfor sagsbehandling vedr. Servicelovens § 112, kropsbårne hjælpemidler, samt med viden indenfor det kommunale økonomiområde, idet der ligger en stor del økonomiopgaver i stillingen.
Du vil blive del af et administrativt team, og vil ligeledes være del af Myndighedsenhedens borgerbetjening i form af såvel telefonhenvendelser, som borgeres personlige henvendelser. Stillingen er på 32-37 timer pr. uge.
 
Hvem er du?
Du er kommunalt uddannet, - gerne indenfor de ovenstående fagområder - særligt er det væsentligt, at du har viden og erfaring indenfor de nedenfor nævnte økonomiopgaver. Vi søger en administrativ sagsbehandler, som finder det fagligt og personligt udfordrende at arbejde med tal, borgerbetjening og tæt samarbejde med kolleger blandt samarbejdspartnere, såvel internt i kommunen som eksternt på f.eks. botilbud og andre. 
Du arbejder systematisk og fokuseret, også i et miljø hvor der er travlt, og du er god til at holde hovedet koldt. Du er omhyggelig i dit arbejde, og du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner.
Du er frisk på nye opgaver hen ad vejen ved behov for dette.
Det er nødvendigt, at du har kørekort til bil.
 
 
Hvad kommer du til at lave?

   • Sagsbehandling indenfor Servicelovens § 112, kropsbårne hjælpemidler.
   • Betaling af fakturaer på voksen-handicap området og ungeområdet – herunder STU.
   • Vedligeholdelse af bevillinger i OPUS.
   • Månedlig opkrævning af egenbetalinger.
   • Månedlig håndtering af afledte udgifter BPA-ordninger.
   • Månedlig takstopkrævning interne institutioner.
   • Mellemkommunale opkrævninger på udgifter på borgere i plejeboliger, herunder udgifter til hjælpemidler.
   • Opkrævning af madservice på mellemkommunale borgere.
   • Opkrævning af stof- og alkoholmisbrugsbehandling mellemkommunale borgere.
   • Borgerbetjening
   • Ad hoc opgaver

 
 
Vi tilbyder:

   • En travl og resultatorienteret arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen.
   • En høj grad af egen kompetence i forhold til bevilling.
   • En høj grad af selvstændighed i et job med mange faglige udfordringer.
   • Engagerede og hjælpsomme kolleger med høj faglighed.
   • Flextid.


Lidt om Myndighedsenheden
Myndighedsenheden er en central enhed i Social- og Sundhedscentret i Ringsted Kommune med mange snitflader til andre centre i kommunen. Særligt er der tæt samarbejde med Arbejdsmarkedscentret. Myndighedsenheden er en bred fagligt velfunderet enhed med mange faglige kompetencer, og et vidt spændende sagsbehandlingsområde indenfor specielt servicelovens og sundhedslovens områder. Samarbejdet med arbejdsmarkedsområdet gør sig særligt gældende i forhold til et veletableret tæt samarbejde i forhold til jobrehabilitering og pensionssagsbehandling på arbejdsmarkedsområdet.

Myndighedsenheden er organiseret med leder, souschef og tre faglige koordinatorer. Enheden består af 47 medarbejdere som er fordelt på 4 teams:

   • Team Sociale opgaver
   • Team Administration og hjælpemidler
   • Team Visitation
   • Det Tværfaglige Rehabiliteringsteam



De 4 teams dækker sagsbehandling indenfor serviceloven på voksenområdet, sagsbehandling på hjælpemiddelområdet, visitation til ældre indenfor serviceloven og visitation til sygepleje, samt en administration. Hertil kommer et tværfagligt rehabiliteringsteam, som arbejder med udskrivelser fra sygehusene og rehabilitering på ældreområdet, teamet er blandet af udførende og visitatorer.
 
Er du stadig interesseret?
Vi tilbyder en afdeling med høj grad af faglig selvstændighed, engagement og interesse i at yde det bedste for borgeren.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Maria Brændstrup på tlf. 4187 5390. 
 
Ansættelsesdato er pr. 1. juni 2018 eller før, hvis det er muligt.
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 23. april 2018.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her