Fejekosten søger medarbejder får arbejdsopgaver inden for Facility Service på Vest Sj. & København

Arbejdet omfatter blandt andet renovering efter brand, vandskader og skimmel, asbest, skader m.m. rengøring samt mindre bygge opg. 

Skaderne kommer ind året rundt og på alle tidspunkter af døgnet. Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig. 

Personprofil:

  • Du er engageret.
  • Du har flair for rengøring og er en person, der sætter grundighed og kvalitet øverst.
  • Du er en person, der kan håndtere hektiske situationer.
  • Du arbejder målrettet og struktureret.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du er kundemindet og opleves sådan.
  • Du har god menneskelig forståelse for den situation, du befinder dig i.
  • Du har en fleksibel indstilling, også når der er brug for dig uden for normal arbejdstid.
  • Du har kørekort til B / BE.

Ansøgning sendes til em@fejekosten.dk. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vi tilbyder:

  • En god og dansk virksomhed i vækst
  • Spændende opgaver
  • Gode kolleger
  • Løn efter aftale


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041340Phoenix-002a777612019-06-13T00:00:00Fejekosten søger medarbejder får arbejdsopgaver inden for Facility Service på Vest Sj. & København

Arbejdet omfatter blandt andet renovering efter brand, vandskader og skimmel, asbest, skader m.m. rengøring samt mindre bygge opg. 

Skaderne kommer ind året rundt og på alle tidspunkter af døgnet. Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig. 

Personprofil:

  • Du er engageret.
  • Du har flair for rengøring og er en person, der sætter grundighed og kvalitet øverst.
  • Du er en person, der kan håndtere hektiske situationer.
  • Du arbejder målrettet og struktureret.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du er kundemindet og opleves sådan.
  • Du har god menneskelig forståelse for den situation, du befinder dig i.
  • Du har en fleksibel indstilling, også når der er brug for dig uden for normal arbejdstid.
  • Du har kørekort til B / BE.

Ansøgning sendes til em@fejekosten.dk. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vi tilbyder:

  • En god og dansk virksomhed i vækst
  • Spændende opgaver
  • Gode kolleger
  • Løn efter aftale
Arbejdet omfatter blandt andet renovering efter brand, vandskader og skimmel, asbest, skader m.m. rengøring samt mindre bygge opg. Skaderne kommer ind året rundt og på alle tidspunkter af døgnet. Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig. Personprofil: Du er engageret. Du har flair for rengøring og er en person, der sætter grundighed og kvalitet øverst. Du er en person, der kan håndtere hektiske situationer. Du arbejder målrettet og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt. Du er kundemindet og opleves sådan. Du har god menneskelig forståelse for den situation, du befinder dig i. Du har en fleksibel indstilling, også når der er brug for dig uden for normal arbejdstid. Du har kørekort til B BE. Ansøgning sendes til em@fejekosten.dk. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vi tilbyder: En god og dansk virksomhed i vækst Spændende opgaver Gode kolleger Løn efter aftale11jobnet002a7776100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-06T00:00:000000http://www.fejekosten.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3545387FEJEKOSTEN VICEVÆRTSERVICE ApS11Trekronergade 126G2500ValbyDKDanmark0em@fejekosten.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776576JobNet5003209500320910011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=002a7776https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=002a7776https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=002a7776&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=002a7776&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Media/3.jpgHos FEJEKOSTEN VICEVÆRTSERVICE ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale734112Sætter14Media362071458em@fejekosten.dkem@fejekosten.dkDKDanmarkDKDanmark330060890Serviceformidler til Copenhagen Visitor ServiceBasic Copenhagen Visitor Service søger en barselsvikar, som har lyst til at give Københavns glade gæster gode oplevelser. Vil du være en del af et team, som leverer service på højeste niveau? Trives du med skiftende arbejdsopgaver- og tider, samtidig med at du er en fleksibel holdspiller? Så er du måske vores nye kollega, som får fornøjelsen af at guide byens gæster til de absolut bedste oplevelser i København. Copenhagen Visitor Service er en moderne turistinformation med fokus på digitalisering og oplevelsesorienteret formidling. Med en konstant sammentænkning af innovation og gæsteservice sætter vi barren højt og sikrer en bydækkende og målrettet service af høj kvalitet. Som serviceformidler bliver du en del af en enhed, som ikke alene er til stede i Copenhagen Visitor Service i hjertet af København, men også på krydstogtskajen, udvalgte kongresser og til særlige arrangementer i byrummet. Vi ønsker os en kollega, som har solid erfaring inden for turismesektoren, særligt front- og gæsteservice har et digitalt mindset og er en skarp kommunikator er yderst fleksibel i forhold til ændringer i arbejdsopgaver, arbejdstider og arbejdssteder taler fejlfrit dansk, engelsk og tysk og samtidig har et godt kendskab til enten fransk, italiensk eller spansk kan holde hovedet koldt i travle situationer og har et godt humør er klar på at give den en skalle i al slags vejr, da en del af arbejdet vil foregå udendørs er velkendt i København og villig til at dele din viden med både gæster og kolleger er glad, åben og udadvendt Til gengæld tilbyder vi blandt andet godt kollegaskab i et velfungerende team, hvor humøret er højt og fagligheden i top spændende og afvekslende arbejdsopgaver i et internationalt miljø en arbejdsplads med overskud og smittende glæde løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst Bemærk venligst, at der er tale om et barselsvikariat i perioden september 2019 juli 2020. Du må forvente skiftende arbejdstider, da Copenhagen Visitor Service har åbent alle ugens dage. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte souschef Mette Bech Petersen på 3366 1522 eller turistkoordinator Signe Nors på 3366 1520 på hverdage fra kl. 10-15. Vi glæder os til at hilse på dig. Søg via nedenstående link senest onsdag den 31. juli 2019 Samtaler forventes afholdt i uge 32 og 33.

Copenhagen Visitor Service søger en barselsvikar, som har lyst til at give Københavns glade gæster gode oplevelser.

Vil du være en del af et team, som leverer service på højeste niveau? Trives du med skiftende arbejdsopgaver- og tider, samtidig med at du er en fleksibel holdspiller? Så er du måske vores nye kollega, som får fornøjelsen af at guide byens gæster til de absolut bedste oplevelser i København.

Copenhagen Visitor Service er en moderne turistinformation med fokus på digitalisering og oplevelsesorienteret formidling. Med en konstant sammentænkning af innovation og gæsteservice sætter vi barren højt og sikrer en bydækkende og målrettet service af høj kvalitet.

Som serviceformidler bliver du en del af en enhed, som ikke alene er til stede i Copenhagen Visitor Service i hjertet af København, men også på krydstogtskajen, udvalgte kongresser og til særlige arrangementer i byrummet.

Vi ønsker os en kollega, som

  • har solid erfaring inden for turismesektoren, særligt front- og gæsteservice
  • har et digitalt mindset og er en skarp kommunikator
  • er yderst fleksibel i forhold til ændringer i arbejdsopgaver, arbejdstider og arbejdssteder
  • taler fejlfrit dansk, engelsk og tysk og samtidig har et godt kendskab til enten fransk, italiensk eller spansk
  • kan holde hovedet koldt i travle situationer og har et godt humør
  • er klar på at give den en skalle i al slags vejr, da en del af arbejdet vil foregå udendørs
  • er velkendt i København og villig til at dele din viden med både gæster og kolleger
  • er glad, åben og udadvendt

Til gengæld tilbyder vi blandt andet

  • godt kollegaskab i et velfungerende team, hvor humøret er højt og fagligheden i top
  • spændende og afvekslende arbejdsopgaver i et internationalt miljø
  • en arbejdsplads med overskud og smittende glæde
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst

Bemærk venligst, at der er tale om et barselsvikariat i perioden september 2019 – juli 2020. Du må forvente skiftende arbejdstider, da Copenhagen Visitor Service har åbent alle ugens dage.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte souschef Mette Bech Petersen på 3366 1522 eller turistkoordinator Signe Nors på 3366 1520 på hverdage fra kl. 10-15.

Vi glæder os til at hilse på dig.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 31. juli 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 32 og 33.

 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCopenhagen Visitor ServiceKøbenhavn V2019-07-17T07:00:10.8132019-07-31T00:00:00
330051549Alarmoperatører til 1-1-2 Alarm- og Vagtcentralen KøbenhavnRobot Vil du være med til at tegne fremtiden for Alarm- og Vagtcentralen, og sikre, at Hovedstadens Beredskab kan levere den højeste kvalitet i vores kerne ydelser, så er jobbet som alarmoperatør måske det helt rigtige for dig. Hovedstadens Beredskabs Operative ledelse søger et antal nye alarmoperatører. Alarmoperatørens opgave er at kommunikere professionelt på 1-1-2 Alarm- og Vagtcentralen med borgere, samarbejdspartnere og kollegaer, samt koordinere indsatserne for de beredskaber, Alarm- og Vagtcentralen betjener. Er du en af vores nye kollegaer, er det vigtigt, at du trives i et dynamisk miljø med højt arbejdstempo. Du kan træffe hurtige beslutninger og bevare overblikket og roen også i pressede situationer. Dine egenskaberGode kommunikations- og samarbejdsevnerMenneskelig og social forståelseFleksibel, serviceminded og stabil Ro og overblik i pressede situationerGode formuleringsevner i tale og på skrift Taler og forstår engelsk og gerne andre sprogSelvstændig og ansvarsbevidstInteresse for personlig udvikling samt efter- og videreuddannelse Vi forventer, atdu har beredskabsfaglig kendskab, gerne med erfaring fra operative indsatserdu har praktisk vagtcentralerfaring, som fx operatør fra kommandocentral, operationscenter eller lignende. du har flair og interesse for IT og erfaring med brug af forskellige programmer systemer, som Office pakken, GIS, IHM, IBSUddannelse Ved ansættelse skal du gennemgå Hovedstadens Beredskab uddannelse til Alarmoperatør. Uddannelsen varer 4-6 måneder og foregår som praktisk og teoretisk uddannelse på Alarm- og Vagtcentralen. Efter tilfredsstillende gennemførelse af Alarmoperatøruddannelsen kvalificerer den samlede uddannelse til arbejdet på Alarm- og Vagtcentralen. Du får fuld løn under hele uddannelsesforløbet. Vi tilbyder Et spændende job hvor vi sætter faglighed, fællesskab og ordnede forhold i højsæde. Vi er en dynamisk arbejdsplads med engagerede kolleger, der handler professionelt og leverer en høj kvalitet til borgerne i hovedstadsområdet. Løn og ansættelsesvilkår Løn fastsættes i henhold til regler om Ny Løn og gældende overenskomst. Der ydes tillæg for forskudt arbejdstid og weekendarbejde. Stillingen er omfattet af nogle særlige vilkår, herunder at du skal kunne sikkerhedsgodkendes på minimum HEM-niveau. Straffeattest vil blive indhentet i forbindelse med den endelige ansættelse. Der er en gensidig prøvetid på 3 måneder. Ansættelse 1. oktober 2019. Vil du vide mere Du er velkommen til at kontakte Jan Kirk-Iversen, områdeleder for Alarm- og Vagtcentralen, på telefon 26 86 48 88 imellem kl 9:00 og 15:30. Ansøgning Stillingen søges online via nedenstående link. Du bedes vedlægge ansøgning, CV og relevante uddannelsespapirer. Ansøgningsfrist 5. august 2019. Vi forventer at afholde n til to samtaler i uge 34 og uge 35. Du vil ved samtalen blive testet i grundlæggende IT kundskaber. Om Hovedstadens Beredskab Hovedstadens Beredskab er Danmarks største beredskab med næsten 1.000 medarbejdere og et samlet budget på ca. 550 mio. kr. Beredskabets opgave er at forebygge, begrænse og afhjælpe skader på personer, ejendom og miljøet ved ulykker og katastrofer. Vi dækker 8 kommuner og ca. 1 mio. borgere, og vores ambition er at være på forkant med udviklingen af fremtidens beredskab og være en stærk medspiller i forhold til kommunernes visioner om at skabe tryghed og robusthed til gavn for borgerne. Hovedstadens Beredskab ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.Vil du være med til at tegne fremtiden for Alarm- og Vagtcentralen, og sikre, at Hovedstadens Beredskab kan levere den højeste kvalitet i vores kerne ydelser, så er jobbet som alarmoperatør måske det helt rigtige for dig.

Hovedstadens Beredskabs Operative ledelse søger et antal nye alarmoperatører. Alarmoperatørens opgave er at kommunikere professionelt på 1-1-2 Alarm- og Vagtcentralen med borgere, samarbejdspartnere og kollegaer, samt koordinere indsatserne for de beredskaber, Alarm- og Vagtcentralen betjener.

Er du en af vores nye kollegaer, er det vigtigt, at du trives i et dynamisk miljø med højt arbejdstempo. Du kan træffe hurtige beslutninger og bevare overblikket og roen – også i pressede situationer.

Dine egenskaber
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Menneskelig og social forståelse
  • Fleksibel, serviceminded og stabil
  • Ro og overblik i pressede situationer
  • Gode formuleringsevner i tale og på skrift
  • Taler og forstår engelsk og gerne andre sprog
  • Selvstændig og ansvarsbevidst
  • Interesse for personlig udvikling samt efter- og videreuddannelse
  Vi forventer, at
  • du har beredskabsfaglig kendskab, gerne med erfaring fra operative indsatser
  • du har praktisk vagtcentralerfaring, som fx operatør fra kommandocentral, operationscenter eller lignende. 
  • du har flair og interesse for IT og erfaring med brug af forskellige programmer/systemer, som Office pakken, GIS, IHM, IBS
Uddannelse
Ved ansættelse skal du gennemgå Hovedstadens Beredskab uddannelse til Alarmoperatør. Uddannelsen varer 4-6 måneder og foregår som praktisk og teoretisk uddannelse på Alarm- og Vagtcentralen. Efter tilfredsstillende gennemførelse af Alarmoperatøruddannelsen kvalificerer den samlede uddannelse til arbejdet på Alarm- og Vagtcentralen. Du får fuld løn under hele uddannelsesforløbet.

Vi tilbyder
Et spændende job hvor vi sætter faglighed, fællesskab og ordnede forhold i højsæde. Vi er en dynamisk arbejdsplads med engagerede kolleger, der handler professionelt og leverer en høj kvalitet til borgerne i hovedstadsområdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn fastsættes i henhold  til regler om Ny Løn og gældende overenskomst. Der ydes tillæg for forskudt arbejdstid og weekendarbejde.
 
Stillingen er omfattet af nogle særlige vilkår, herunder at du skal kunne sikkerhedsgodkendes på minimum HEM-niveau. Straffeattest vil blive indhentet i forbindelse med den endelige ansættelse. Der er en gensidig prøvetid på 3 måneder.
 
Ansættelse 1. oktober 2019.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte Jan Kirk-Iversen, områdeleder for Alarm- og Vagtcentralen, på telefon 26 86 48 88 imellem kl 9:00 og 15:30.
 
Ansøgning
Stillingen søges online via nedenstående link. Du bedes vedlægge ansøgning, CV og relevante uddannelsespapirer.
 
Ansøgningsfrist 5. august 2019.
 
Vi forventer at afholde én til to samtaler i uge 34 og uge 35. Du vil ved samtalen blive testet i grundlæggende IT kundskaber.   
 

Om Hovedstadens Beredskab
Hovedstadens Beredskab er Danmarks største beredskab med næsten 1.000 medarbejdere og et samlet budget på ca. 550 mio. kr. Beredskabets opgave er at forebygge, begrænse og afhjælpe skader på personer, ejendom og miljøet ved ulykker og katastrofer.

Vi dækker 8 kommuner og ca. 1 mio. borgere, og vores ambition er at være på forkant med udviklingen af fremtidens beredskab og være en stærk medspiller i forhold til kommunernes visioner om at skabe tryghed og robusthed til gavn for borgerne.

Hovedstadens Beredskab ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
Hovedstadens BeredskabKøbenhavn V2019-07-01T00:00:002019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceformidler til Copenhagen Visitor Service

Copenhagen Visitor Service

København V
Copenhagen Visitor Service søger en barselsvikar, som har lyst til at give Københavns glade gæster gode oplevelser. Vil du være en del af et team, som leverer service på højeste niveau? Trives du med skiftende arbejdsopgaver- og tider, samtidig med ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Alarmoperatører til 1-1-2 Alarm- og Vagtcentralen København

Hovedstadens Beredskab

København V
Vil du være med til at tegne fremtiden for Alarm- og Vagtcentralen, og sikre, at Hovedstadens Beredskab kan levere den højeste kvalitet i vores kerne ydelser, så er jobbet som alarmoperatør måske det helt rigtige for dig. Hovedstadens Beredskabs Ope...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019