Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ferieafløser lager

Trives du i en tempofyldt hverdag og vil du være med til at levere de bedste kundeoplevelser?

Simonsen & Weel søger ferieafløser til vores lager i Vallensbæk Strand. Som lagermedarbejder bliver du en del af et team på 4 personer, som har ansvar for indmelding, plukning og pakning af hospitals-, læge- og sygeplejeartikler. Arbejdet foregår stående, tunge løft kan forekomme. 

Der er tale om en ansættelse fra uge 24 til og med uge 36 med mulighed for forlængelse

Arbejdstiden er mandag - torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30.
 
Om Simonsen & Weel
Simonsen & Weel A/S er Danmarks ældste leverandør af udstyr til den danske sundhedssektor, med en historie helt tilbage til 1817. Vi forhandler produkter fra flere af verdens førende producenter inden for områder som operationsudstyr, klinisk ernæring, hospitals- og klinikinventar, medicinsk teknik, kompressionsstrømper og meget mere.

Din profil
Du holder af fysisk arbejde og går altid effektivt og engageret til dine arbejdsopgaver. For os er det altafgørende, at du er en stabil medarbejder, der sætter en ære i at møde til tiden og være en god kollega. Du formår at arbejde selvstændigt og er god til at gå proaktivt til dine arbejdsopgaver. Det er også vigtigt, at du er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og præcis.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har lagererfaring
  • Kan tale, skrive og forstå dansk
  • Straffeattest skal fremvises
  • Det er fordel hvis du har truckkort. Skriv det gerne i din ansøgning, hvis du har dette.
Ansøgning
Hvis du mener, at du kan opfylde ovenstående, og har lyst til at sætte dit præg på vores lagerafdeling, så send din ansøgning mrk. ”Ferieafløser lager” til e-mail: job@sw.dk. Eller på vor adresse: Vejlegårdsvej 59, 2665 Vallensbæk Strand.

Læs mere om Simonsen & Weel på www.sw.dk

Du er velkommen til at kontakte Lagerchef Tom Jul Nielsen for eventuelle spørgsmål på telefon: 21 71 00 93

Ansøgningsfristen er 26. Maj 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016003Phoenix-45e1270812019-05-03T10:01:50.397Ferieafløser lagerTrives du i en tempofyldt hverdag og vil du være med til at levere de bedste kundeoplevelser?

Simonsen & Weel søger ferieafløser til vores lager i Vallensbæk Strand. Som lagermedarbejder bliver du en del af et team på 4 personer, som har ansvar for indmelding, plukning og pakning af hospitals-, læge- og sygeplejeartikler. Arbejdet foregår stående, tunge løft kan forekomme. 

Der er tale om en ansættelse fra uge 24 til og med uge 36 med mulighed for forlængelse

Arbejdstiden er mandag - torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30.
 
Om Simonsen & Weel
Simonsen & Weel A/S er Danmarks ældste leverandør af udstyr til den danske sundhedssektor, med en historie helt tilbage til 1817. Vi forhandler produkter fra flere af verdens førende producenter inden for områder som operationsudstyr, klinisk ernæring, hospitals- og klinikinventar, medicinsk teknik, kompressionsstrømper og meget mere.

Din profil
Du holder af fysisk arbejde og går altid effektivt og engageret til dine arbejdsopgaver. For os er det altafgørende, at du er en stabil medarbejder, der sætter en ære i at møde til tiden og være en god kollega. Du formår at arbejde selvstændigt og er god til at gå proaktivt til dine arbejdsopgaver. Det er også vigtigt, at du er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og præcis.

Derudover ser vi gerne, at du:
  • Har lagererfaring
  • Kan tale, skrive og forstå dansk
  • Straffeattest skal fremvises
  • Det er fordel hvis du har truckkort. Skriv det gerne i din ansøgning, hvis du har dette.
Ansøgning
Hvis du mener, at du kan opfylde ovenstående, og har lyst til at sætte dit præg på vores lagerafdeling, så send din ansøgning mrk. ”Ferieafløser lager” til e-mail: job@sw.dk. Eller på vor adresse: Vejlegårdsvej 59, 2665 Vallensbæk Strand.

Læs mere om Simonsen & Weel på www.sw.dk

Du er velkommen til at kontakte Lagerchef Tom Jul Nielsen for eventuelle spørgsmål på telefon: 21 71 00 93

Ansøgningsfristen er 26. Maj 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!
2019-06-07T00:51:35.887 Trives du i en tempofyldt hverdag og vil du være med til at levere de bedste kundeoplevelser?Simonsen Weel søger ferieafløser til vores lager i Vallensbæk Strand. Som lagermedarbejder bliver du en del af et team på 4 personer, som har ansvar for indmelding, plukning og pakning af hospitals-, læge- og sygeplejeartikler. Arbejdet foregår stående, tunge løft kan forekomme. Der er tale om en ansættelse fra uge 24 til og med uge 36 med mulighed for forlængelseArbejdstiden er mandag - torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30. Om Simonsen WeelSimonsen Weel A S er Danmarks ældste leverandør af udstyr til den danske sundhedssektor, med en historie helt tilbage til 1817. Vi forhandler produkter fra flere af verdens førende producenter inden for områder som operationsudstyr, klinisk ernæring, hospitals- og klinikinventar, medicinsk teknik, kompressionsstrømper og meget mere.Din profilDu holder af fysisk arbejde og går altid effektivt og engageret til dine arbejdsopgaver. For os er det altafgørende, at du er en stabil medarbejder, der sætter en ære i at møde til tiden og være en god kollega. Du formår at arbejde selvstændigt og er god til at gå proaktivt til dine arbejdsopgaver. Det er også vigtigt, at du er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og præcis.Derudover ser vi gerne, at du:Har lagererfaringKan tale, skrive og forstå danskStraffeattest skal fremvisesDet er fordel hvis du har truckkort. Skriv det gerne i din ansøgning, hvis du har dette. AnsøgningHvis du mener, at du kan opfylde ovenstående, og har lyst til at sætte dit præg på vores lagerafdeling, så send din ansøgning mrk. Ferieafløser lager til e-mail: job@sw.dk. Eller på vor adresse: Vejlegårdsvej 59, 2665 Vallensbæk Strand.Læs mere om Simonsen Weel på www.sw.dkDu er velkommen til at kontakte Lagerchef Tom Jul Nielsen for eventuelle spørgsmål på telefon: 21 71 00 93Ansøgningsfristen er 26. Maj 2019.Vi glæder os til at høre fra dig!10Phoenix45e12708101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnVallensbæk3519222Simonsen & Weel11Vejlegårdsvej 592665Vallensbæk StrandDKDanmarkORS/45e12708_logo.pngORS/Small/45e12708_logo.png0job@sw.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset753402PhoenixMedium00102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45e12708https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45e12708https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45e12708&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45e12708&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/2.jpgFerieafløser lager12007991Dansk3Læse/ tale933015Lagermedarbejder28Industri361672031job@sw.dkjob@sw.dkDanmarkDanmark330162720Firma i Ikast søger 1-2 medarbejdere til lagerRobot Har du lyst til at arbejde som lagermedarbejder med pakning af ordrer fra webshop hos virksomhed i Ikast, så er det måske lige dig, vi har brug for. Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link: https: klapjob.dk Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser. Arbejdsopgaverne kan f.eks. være: Pakning af ordrer fra vores webshop På sigt kan der komme flere arbejdsopgaver til. Du skal være: Motiveret for at arbejde på et lager Selv være i stand til at komme på arbejde Interesseret i at gå til opgaven med engagement og lyst til at lære os at kende Være god til at lytte Være god til at holde orden Møde til tiden Du skal have overblik over opgaverne, men vi hjælper selvfølgelig til Stillingen som lagermedarbejder er på 10-15 timer om ugen, gerne tilrettelagt om formiddagen. Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest. Stillingen som lagermedarbejder er slået op i samarbejde med KLAPjob, og vil derfor blive besat i samarbejde med virksomheden og KLAPjobs jobkonsulent.

Har du lyst til at arbejde som lagermedarbejder med pakning af ordrer fra webshop hos virksomhed i Ikast, så er det måske lige dig, vi har brug for.

Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link: https://klapjob.dk/

Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser. 

Arbejdsopgaverne kan f.eks. være:

  • Pakning af ordrer fra vores webshop

På sigt kan der komme flere arbejdsopgaver til.

Du skal være:

  • Motiveret for at arbejde på et lager
  • Selv være i stand til at komme på arbejde
  • Interesseret i at gå til opgaven med engagement og lyst til at lære os at kende
  • Være god til at lytte
  • Være god til at holde orden
  • Møde til tiden
  • Du skal have overblik over opgaverne, men vi hjælper selvfølgelig til

Stillingen som lagermedarbejder er på 10-15 timer om ugen, gerne tilrettelagt om formiddagen.

Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest.

Stillingen som lagermedarbejder er slået op i samarbejde med KLAPjob, og vil derfor blive besat i samarbejde med virksomheden og KLAPjobs jobkonsulent.

KLAPjobTaastrup2020-01-22T00:00:002020-03-18T00:00:00
330159374Erfaren Lagermedarbejder/Chauffør søges til lager i albertslundRobot Vi er en mindre familiedrevet engrosvirksomhed med speciale inden for asiatiske fødevarer. Til vores lager i Albertslund, søger vi en stabil og erfaren lagermedarbejder chauffør til en deltidsstilling med ca. 30 timer uge. Da forretningen vokser og er under konstant udvikling har vi behov for en kollega som er nysgerrig, fleksibel og omstillingsparat samt tager initiativ til at lære nye tilgange og arbejdsmetoder. Det er derfor også en fordel hvis du har god teknisk forståelse eller har nemt ved at lære nye systemer at kende for at kunne operere lagersystemet og evt. nye systemer optimalt. Lageret har åbent fra 9-15:30. Dine daglige opgaver kommer til at bestå af: - Lagerstyring - Plukning af varer - Pakning Etikettering - Levering kørsel - Varemodtagelse - Let rengøring og vedligeholdelse af lager - Ad hoc lageropgaver Vi forventer, at du er har: - Mødesikker - Ansvarlig - Struktureret og har overblik - Omhyggelig - Ordenssans - Kan arbejde både selvstændigt og være en teamplayer - Positivt indstillet - Truckcertifikat og B-kørekort - Kan tale dansk engelsk Vi kan tilbyde en alsidig hverdag med varierende opgaver, og du kommer til at indgå i et lille hyggeligt team bestående af 2 andre kollegaer (kontormedarbejdere). Jobbet kan være fysisk krævende, og derfor er det vigtigt, at du er i god form. Kendskab til asisatiske fødevarer er en fordel men ikke obligatorisk - dog forventer vi, at du er indstillet på at lære mange varer at kende, som kan være mærket på et fremmedsprog. Hvis dette lyder som noget for dig, ser vi frem til at høre fra dig. Ved ansøgning pr. mail bedes du i emnefeltet notere Lager- og logistik stilling

Vi er en mindre familiedrevet engrosvirksomhed med speciale inden for asiatiske fødevarer. Til vores lager i Albertslund, søger vi en stabil og erfaren lagermedarbejder/chauffør til en deltidsstilling med ca. 30 timer/uge.

Da forretningen vokser og er under konstant udvikling har vi behov for en kollega som er nysgerrig, fleksibel og omstillingsparat samt tager initiativ til at lære nye tilgange og arbejdsmetoder.

Det er derfor også en fordel hvis du har god teknisk forståelse eller har nemt ved at lære nye systemer at kende for at kunne operere lagersystemet og evt. nye systemer optimalt.

Lageret har åbent fra 9-15:30.

Dine daglige opgaver kommer til at bestå af:

- Lagerstyring

- Plukning af varer

- Pakning/Etikettering

- Levering/kørsel

- Varemodtagelse

- Let rengøring og vedligeholdelse af lager

- Ad hoc lageropgaver

 

Vi forventer, at du er/har:

- Mødesikker

- Ansvarlig

- Struktureret og har overblik

- Omhyggelig

- Ordenssans

- Kan arbejde både selvstændigt og være en teamplayer

- Positivt indstillet

- Truckcertifikat og B-kørekort

- Kan tale dansk/engelsk

Vi kan tilbyde en alsidig hverdag med varierende opgaver, og du kommer til at indgå i et lille hyggeligt team bestående af 2 andre kollegaer (kontormedarbejdere). Jobbet kan være fysisk krævende, og derfor er det vigtigt, at du er i god form. Kendskab til asisatiske fødevarer er en fordel men ikke obligatorisk - dog forventer vi, at du er indstillet på at lære mange varer at kende, som kan være mærket på et fremmedsprog.

Hvis dette lyder som noget for dig, ser vi frem til at høre fra dig.

Ved ansøgning pr. mail bedes du i emnefeltet notere "Lager- og logistik stilling"

DKK EngrosAlbertslund2020-01-17T00:00:002020-02-07T00:00:00
330159173Selvstændig lagermedarbejder med ordenssansRobot For vores kunde i Ebeltoft søges erfaren lagermedarbejder. Som lagermedarbejder kan du varetage håndteringen af lageret, heriblandt varepluk, pakning, afsendelse samt modtagelse af ordre. Du kan holde styr på arbejds- og papirgange, derudover sætter du en ære i at lageret fremstår pænt og præsentabelt. Vi forventer at du har: Praktisk erfaring fra lager Indehaver af et godt brugt truckcertifikat Arbejder struktureret og effektivt Har ordenssans samt er omhyggelig Basis kendskab til PC (fragtbestilling samt Navision) God fysik Mødestabil og positiv overfor skiftende arbejdsopgaver Har kørekort B Kan fremvise straffeattest. Du ansættes i et Try Hire forløb, med henblik på fastansættelse herefter for rette kandidat. Fuldtidsstilling, med mødetid mandag til fredag mellem kl. 8-16. Forventet opstart uge 6 7 2020. Vi indkalder løbende til samtale så send din ansøgning samt CV, allerede idag, via linket. Grundet persondataforordningen, behandles og besvares ansøgninger sendt direkte på mail ikke. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk

For vores kunde i Ebeltoft søges erfaren lagermedarbejder.

Som lagermedarbejder kan du varetage håndteringen af lageret, heriblandt varepluk, pakning, afsendelse samt modtagelse af ordre. Du kan holde styr på arbejds- og papirgange, derudover sætter du en ære i at lageret fremstår pænt og præsentabelt.

Vi forventer at du har:

  • Praktisk erfaring fra lager
  • Indehaver af et godt brugt truckcertifikat
  • Arbejder struktureret og effektivt
  • Har ordenssans samt er omhyggelig
  • Basis kendskab til PC (fragtbestilling samt Navision)
  • God fysik
  • Mødestabil og positiv overfor skiftende arbejdsopgaver
  • Har kørekort B
  • Kan fremvise straffeattest.

Du ansættes i et Try & Hire forløb, med henblik på fastansættelse herefter for rette kandidat.

Fuldtidsstilling, med mødetid mandag til fredag mellem kl. 8-16.

Forventet opstart uge 6 / 7 2020.

Vi indkalder løbende til samtale så send din ansøgning samt CV, allerede idag, via linket.

Grundet persondataforordningen, behandles og besvares ansøgninger sendt direkte på mail ikke.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk

HumanizerTaastrup2020-01-16T00:00:002020-03-12T00:00:00
330158468Lagermedarbejder til pluk & pak hos HUMA.dk i Ishøj (deltid)Robot HUMA.dk er en netbaseret virksomhed med salg af rengøringsmidler, forbrugs- og kontorartikler. Vi afsender dag-til-dag-pakker med GLS på alle hverdage. Jobbet som lagermedarbejder vil omfatte ansvar for: Modtagelse af indkomne varer, samt registrering i IT-system Pluk og pak af kundeordrer Diverse løbende lageropgaver, fx. lageroptælling, oprydning mv. Såfremt du måtte have kompetancer til at foretage varebestilling hos vores leverandører, er dette en klar fordel (om end at dette ikke er et krav). Vi forestiller os at du besider følgende faglige- og personlige kompetancer: Du er mødestabil Du arbejder struktureret og effektivt Du har ordenssans og er omhyggelig Du taler og forstår dansk Du har IT-kundskaber på brugerniveau, og er ikke bange for at blive sat ind i nye systemer og processer Erfaring med lagerarbejde kan være en fordel, men er ikke et krav. Truckcertifikat er ikke nødvendigt. Vi kan tilbyde: Et job med god plads til selvstændighed, så længe at du løser dine arbejdsopgaver En lille organisation, med gensidig respekt og hvor ingen er for fine til at give et nap med når der er behov for dette Stillingens endelige timetal afhænger, af dine muligheder for at varetage lettere administrative opgaver som fx. varebestilling og dialog med leverandører ang. plukfejl og manglende leveringer. Forventligt er der tale om 12-17 timer uge. Du kan læse mere om os på https: huma.dk om-huma

HUMA.dk er en netbaseret virksomhed med salg af rengøringsmidler, forbrugs- og kontorartikler. Vi afsender dag-til-dag-pakker med GLS på alle hverdage.

Jobbet som lagermedarbejder vil omfatte ansvar for:

  • Modtagelse af indkomne varer, samt registrering i IT-system
  • Pluk og pak af kundeordrer
  • Diverse løbende lageropgaver, fx. lageroptælling, oprydning mv.

Såfremt du måtte have kompetancer til at foretage varebestilling hos vores leverandører, er dette en klar fordel (om end at dette ikke er et krav).

Vi forestiller os at du besider følgende faglige- og personlige kompetancer:

  • Du er mødestabil
  • Du arbejder struktureret og effektivt
  • Du har ordenssans og er omhyggelig
  • Du taler og forstår dansk
  • Du har IT-kundskaber på brugerniveau, og er ikke bange for at blive sat ind i nye systemer og processer

Erfaring med lagerarbejde kan være en fordel, men er ikke et krav. Truckcertifikat er ikke nødvendigt.

Vi kan tilbyde:

  • Et job med god plads til selvstændighed, så længe at du løser dine arbejdsopgaver
  • En lille organisation, med gensidig respekt og hvor ingen er for fine til at give et "nap" med når der er behov for dette

 

Stillingens endelige timetal afhænger, af dine muligheder for at varetage lettere administrative opgaver som fx. varebestilling og dialog med leverandører ang. plukfejl og manglende leveringer. Forventligt er der tale om 12-17 timer/uge.

Du kan læse mere om os på https://huma.dk/om-huma

HUMA.dk ApSIshøj2020-01-16T00:00:002020-03-10T00:00:00
330155954Lagermedarbejdere til Taastrup (SØG I DAG)Robot Elsker du at gå lange ture og kunne du tænke dig at tjene penge på det? Så se her. Jobbet Som kommende lagermedarbejder får du et dynamisk og aktivt job på et moderne lager hos en af Danmarks førende distributører af IT og forbrugerteknologi. Du vil blive en del af et ungt, socialt og dynamisk team igennem Moment, som bærer præg af højt humør og godt arbejdsmiljø. Dine kommende arbejdsopgaver vil primært være af fysisk karakter, og består bl.a. af: Plukning og pakning af varer Forefaldende lagerarbejde Det er vigtigt at du kan arbejde hver mandag og tirsdag i tidsrummet kl. 15:00-23:00, da der er ekstra travlt hos virksomheden disse dage. Derudover vil der være mulighed for vagter i andre tidsrum, og det er derfor en fordel, at du er fleksibel. Dine vagter bliver planlagt ved hjælp af et online vagtplanssystem, som du får adgang til via din profil på Moments hjemmeside. Du er derfor selv med til at bestemme, hvilke dage du arbejder de øvrige dage. Du skal kunne se dig selv arbejde minimum 2-3 gange ugentligt og vil få en blanding af faste vagter og tilkaldevagter. Dvs. i perioder kan der være få faste vagter og flere tilkaldevagter. Arbejdspladsen er beliggende lidt uden for Taastrup, så du må derfor gerne gøre dig overvejelser om dine transportmuligheder. Din profil Vi søger dig, der har en forkærlighed for lange gåture og møder dine kollegaer med højt humør. Det er vigtigt, at du trives med et dynamisk job med arbejdsopgaver, der er af fysisk karakter. Derudover skal du kunne: Være grundig i dit arbejde Være mødestabil og levere høj kvalitet Trives med manuelt arbejde Arbejdstider og løn Vagterne ligger mandag-fredag med mødetid i tidsrummet kl. 11:00 - 23:00. Ofte vil de faste vagter være af 4 timers varighed, dog varierer det meget afhængigt af virksomhedens behov. Du skal kunne arbejde minimum 2-3 hverdage pr. uge, hvoraf mandag og tirsdag fra 15-23 er et krav. Derudover vil det være en fordel, hvis du kan arbejde fredag kl. 14-22. Jobbet har opstart i uge 3 eller 4, og vi holder samtaler løbende. Der vil i forbindelse med opstart være en oplæring på to hverdage i træk kl. 8.00 - 16.00, ofte tirsdag og onsdag. Du skal derfor have mulighed for at møde i det tidsrum. Grundlønnen er 120,78 kr. i timen, og der er et tillæg på 26,45 kr. i timen fra kl. 18:00-23.00. Vi glæder os til at høre fra dig!

Elsker du at gå lange ture og kunne du tænke dig at tjene penge på det? Så se her.

 

Jobbet

Som kommende lagermedarbejder får du et dynamisk og aktivt job på et moderne lager hos en af Danmarks førende distributører af IT og forbrugerteknologi. Du vil blive en del af et ungt, socialt og dynamisk team igennem Moment, som bærer præg af højt humør og godt arbejdsmiljø.

Dine kommende arbejdsopgaver vil primært være af fysisk karakter, og består bl.a. af:

  • Plukning og pakning af varer
  • Forefaldende lagerarbejde

Det er vigtigt at du kan arbejde hver mandag og tirsdag i tidsrummet kl. 15:00-23:00, da der er ekstra travlt hos virksomheden disse dage. Derudover vil der være mulighed for vagter i andre tidsrum, og det er derfor en fordel, at du er fleksibel.

Dine vagter bliver planlagt ved hjælp af et online vagtplanssystem, som du får adgang til via din profil på Moments hjemmeside. Du er derfor selv med til at bestemme, hvilke dage du arbejder de øvrige dage. Du skal kunne se dig selv arbejde minimum 2-3 gange ugentligt og vil få en blanding af faste vagter og tilkaldevagter. Dvs. i perioder kan der være få faste vagter og flere tilkaldevagter.

Arbejdspladsen er beliggende lidt uden for Taastrup, så du må derfor gerne gøre dig overvejelser om dine transportmuligheder.

Din profil

Vi søger dig, der har en forkærlighed for lange gåture og møder dine kollegaer med højt humør. Det er vigtigt, at du trives med et dynamisk job med arbejdsopgaver, der er af fysisk karakter. Derudover skal du kunne:

  • Være grundig i dit arbejde
  • Være mødestabil og levere høj kvalitet
  • Trives med manuelt arbejde

Arbejdstider og løn

Vagterne ligger mandag-fredag med mødetid i tidsrummet kl. 11:00 - 23:00. Ofte vil de faste vagter være af 4 timers varighed, dog varierer det meget afhængigt af virksomhedens behov. Du skal kunne arbejde minimum 2-3 hverdage pr. uge, hvoraf mandag og tirsdag fra 15-23 er et krav. Derudover vil det være en fordel, hvis du kan arbejde fredag kl. 14-22.

Jobbet har opstart i uge 3 eller 4, og vi holder samtaler løbende. Der vil i forbindelse med opstart være en oplæring på to hverdage i træk kl. 8.00 - 16.00, ofte tirsdag og onsdag. Du skal derfor have mulighed for at møde i det tidsrum.

Grundlønnen er 120,78 kr. i timen, og der er et tillæg på 26,45 kr. i timen fra kl. 18:00-23.00.

Vi glæder os til at høre fra dig!

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-13T00:00:002020-03-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Firma i Ikast søger 1-2 medarbejdere til lager

KLAPjob

Taastrup
Har du lyst til at arbejde som lagermedarbejder med pakning af ordrer fra webshop hos virksomhed i Ikast, så er det måske lige dig, vi har brug for. Finder du jobbet interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os via dette link: http...
Indrykket:22. januar 2020

Erfaren Lagermedarbejder/Chauffør søges til lager i albertslund

DKK Engros

Albertslund
Vi er en mindre familiedrevet engrosvirksomhed med speciale inden for asiatiske fødevarer. Til vores lager i Albertslund, søger vi en stabil og erfaren lagermedarbejder chauffør til en deltidsstilling med ca. 30 timer uge. Da forretningen vokser og ...
Indrykket:17. januar 2020

Selvstændig lagermedarbejder med ordenssans

Humanizer

Taastrup
For vores kunde i Ebeltoft søges erfaren lagermedarbejder. Som lagermedarbejder kan du varetage håndteringen af lageret, heriblandt varepluk, pakning, afsendelse samt modtagelse af ordre. Du kan holde styr på arbejds- og papirgange, derudover sætter...
Indrykket:16. januar 2020

Lagermedarbejder til pluk & pak hos HUMA.dk i Ishøj (deltid)

HUMA.dk ApS

Ishøj
HUMA.dk er en netbaseret virksomhed med salg af rengøringsmidler, forbrugs- og kontorartikler. Vi afsender dag-til-dag-pakker med GLS på alle hverdage. Jobbet som lagermedarbejder vil omfatte ansvar for: Modtagelse af indkomne varer, samt registreri...
Indrykket:16. januar 2020

Lagermedarbejdere til Taastrup (SØG I DAG)

MOMENT A/S

København V
Elsker du at gå lange ture og kunne du tænke dig at tjene penge på det? Så se her. Jobbet Som kommende lagermedarbejder får du et dynamisk og aktivt job på et moderne lager hos en af Danmarks førende distributører af IT og forbrugerteknologi. Du vil...
Indrykket:13. januar 2020