Gem job

Finance Analyst søges til Sodexo i Lyngby

Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere og få muligheden for at udvikle både dine personlige og faglige kompetencer hos en af verdens største virksomheder, der hjælper andre store og anerkendte virksomheder indenfor facilitetsadministration? Hvis du har en naturlig sans for struktur og detaljer, og trives med at have en alsidig hverdag med mange forskelligartede arbejdsopgaver så er det muligvis dig vi søger! Send din ansøgning i dag og bliv en del af Sodexo som deres nye Finance Analyst.

Om stillingen

På vegne af Sodexo søger Academic Work en Finance Analyst. Du vil få arbejdsplads i et skønt team hos en af Sodexo's samarbejdspartnere og derfor være helt tæt på både kollegaer og kunden, som er en af verdens største IT-virksomheder, i Lyngby.

I rollen som Finance Analyst vil du blive ansvarlig for den finansielle planlægning, analyse og fremskrivning for interne og eksterne samarbejdspartnere. Du vil være med til at forudsige fremtidige indtægter og udgifter for at etablere omkostningsstrukturer og budgettering. Du kommer til at være tæt på al økonomien, hvor du vil skabe transperans omkring regnskaber for både interne og eksterne interessenter. Endvidere vil du få en alsidig funktion, hvor du vil supportere på finansielle processer både lokalt og internationalt.

Endvidere vil du skulle håndtere den financielle rapportering og sikre at den er korrekt dokumenteret samt at alle oplysninger stemmer overens i interne og eksterne systemer. Du vil indgå i et team, der samarbejder på tværs af landegrænser og arbejde tæt sammen med andre afdelinger i udarbejdelsen og analysen af rettidige og nøjagtige økonomiske oplysninger. Her er det vigtigt, at du har stærke evner til at prioritere, styre egen arbejdsopgaver, være fleksibel og overholde deadlines.

Sodexo kan tilbyde en arbejdsplads som værner omkring det menneskelige, hvor der er plads til den inviduelle - Sodexo er forpligtet til at handle til fordel for lige muligheder, uanset etnicitet, alder, køn, tro, religion eller seksuel orientering. At forbedre livskvaliteten betyder, at man behandler hver enkelt med respekt, værdighed og omtanke.

Vi kan tilbyde dig:

  • Godt arbejdsmiljø med hjælpsomme og imødekommende kollegaer - Der er en uformel kultur med fokus på det menneskelige
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø
  • Alsidig hverdag med højt tempo
  • Grundig oplæring i systemer og arbejdsprocesser

Arbejdsopgaver

  • Analyse af nuværende og tidligere finansielle data og resultater
  • Udarbejdelse af rapporter og fremskrivninger baseret på denne analyse
  • Evaluering af løbende udgifter
  • Identificering af tendenser i økonomisk præstation og give anbefalinger til forbedringer
  • Koordinering med andre medlemmer i økonomiteamet for at gennemgå økonomiske oplysninger og prognoser
  • Håndtere formidling af økonomiske modeller og prognoser

Vi søger dig, som

  • Har solid erfaring med Excel
  • Kendskab til økonomisystemer, vil være en fordel (eksempelvis Navision el. SAP)
  • Erfaring med regnskab og budgetkontrol
  • Har sans for detajlen og kan skabe struktur over forskelligartede arbejdsopgaver, hvor du trives med at håndtere mange opgaver på samme tid
  • Har en stor motivation og vilje til at lære de forskellige økonomisystemer hos Sodexo

Som person er du:

  • Resultatorienteret og initiativrig
  • Selvstændig
  • Struktureret og deltajleorienteret - med et godt overblik og gode prioriteringsevner

Vigtig information:

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Fuldtidsstilling
  • Lokation: Lyngby
  • Fast løn + pension
  • Kontaktoplysninger: Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra Sodexo, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af louise.jorgensen@academicwork.dk - Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er nået frem til screenings- eller interviewfasen

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Finance Analyst – Nordic, GN Hearing

GN Hearing A/S

Ballerup
Join GN’s Nordic Finance team and turn up the volume on your career Would you like to be part of an ambitious team as our new Finance Analyst in the Nordic organization? We are looking for a passionate and dedicated person to join our Finance team. W...
23. juni 2022

Finance Analyst søges til Sodexo i Lyngby

Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere og få muligheden for at udvikle både dine personlige og faglige kompetencer hos en af verdens største virksomheder, der hjælper andre store og anerkendte virksomheder indenfor facilitetsadministration? Hvis du har en naturlig sans for struktur og detaljer, og trives med at have en alsidig hverdag med mange forskelligartede arbejdsopgaver så er det muligvis dig vi søger! Send din ansøgning i dag og bliv en del af Sodexo som deres nye Finance Analyst.

Om stillingen

På vegne af Sodexo søger Academic Work en Finance Analyst. Du vil få arbejdsplads i et skønt team hos en af Sodexo's samarbejdspartnere og derfor være helt tæt på både kollegaer og kunden, som er en af verdens største IT-virksomheder, i Lyngby.

I rollen som Finance Analyst vil du blive ansvarlig for den finansielle planlægning, analyse og fremskrivning for interne og eksterne samarbejdspartnere. Du vil være med til at forudsige fremtidige indtægter og udgifter for at etablere omkostningsstrukturer og budgettering. Du kommer til at være tæt på al økonomien, hvor du vil skabe transperans omkring regnskaber for både interne og eksterne interessenter. Endvidere vil du få en alsidig funktion, hvor du vil supportere på finansielle processer både lokalt og internationalt.

Endvidere vil du skulle håndtere den financielle rapportering og sikre at den er korrekt dokumenteret samt at alle oplysninger stemmer overens i interne og eksterne systemer. Du vil indgå i et team, der samarbejder på tværs af landegrænser og arbejde tæt sammen med andre afdelinger i udarbejdelsen og analysen af rettidige og nøjagtige økonomiske oplysninger. Her er det vigtigt, at du har stærke evner til at prioritere, styre egen arbejdsopgaver, være fleksibel og overholde deadlines.

Sodexo kan tilbyde en arbejdsplads som værner omkring det menneskelige, hvor der er plads til den inviduelle - Sodexo er forpligtet til at handle til fordel for lige muligheder, uanset etnicitet, alder, køn, tro, religion eller seksuel orientering. At forbedre livskvaliteten betyder, at man behandler hver enkelt med respekt, værdighed og omtanke.

Vi kan tilbyde dig:

  • Godt arbejdsmiljø med hjælpsomme og imødekommende kollegaer - Der er en uformel kultur med fokus på det menneskelige
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø
  • Alsidig hverdag med højt tempo
  • Grundig oplæring i systemer og arbejdsprocesser

Arbejdsopgaver

  • Analyse af nuværende og tidligere finansielle data og resultater
  • Udarbejdelse af rapporter og fremskrivninger baseret på denne analyse
  • Evaluering af løbende udgifter
  • Identificering af tendenser i økonomisk præstation og give anbefalinger til forbedringer
  • Koordinering med andre medlemmer i økonomiteamet for at gennemgå økonomiske oplysninger og prognoser
  • Håndtere formidling af økonomiske modeller og prognoser

Vi søger dig, som

  • Har solid erfaring med Excel
  • Kendskab til økonomisystemer, vil være en fordel (eksempelvis Navision el. SAP)
  • Erfaring med regnskab og budgetkontrol
  • Har sans for detajlen og kan skabe struktur over forskelligartede arbejdsopgaver, hvor du trives med at håndtere mange opgaver på samme tid
  • Har en stor motivation og vilje til at lære de forskellige økonomisystemer hos Sodexo

Som person er du:

  • Resultatorienteret og initiativrig
  • Selvstændig
  • Struktureret og deltajleorienteret - med et godt overblik og gode prioriteringsevner

Vigtig information:

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Fuldtidsstilling
  • Lokation: Lyngby
  • Fast løn + pension
  • Kontaktoplysninger: Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra Sodexo, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af louise.jorgensen@academicwork.dk - Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er nået frem til screenings- eller interviewfasen

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Finance Analyst – Nordic, GN Hearing

GN Hearing A/S

Ballerup
Join GN’s Nordic Finance team and turn up the volume on your career Would you like to be part of an ambitious team as our new Finance Analyst in the Nordic organization? We are looking for a passionate and dedicated person to join our Finance team. W...
23. juni 2022