Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finance Assistant


DINE OPGAVER

Som Finance Assistant bliver du én af de bærende kræfter i vores Finance-team i Aarhus, der varetager alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Du bliver vores Finance Managers højre hånd, og får en alsidig hverdag, der byder på drifts- og udviklingsopgaver.

Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med:

  • Månedsregnskab og gennemgang af dette
  • Dagligt bogholderi: finans-, debitor- og kreditorbogholderi og afstemninger heraf
  • Betalinger
  • Indberetninger til myndigheder, herunder moms, barselsrefusion og Danmarks Statistik mv.
  • Diverse Controller-opgaver.

  • Hvis du har lysten og evnerne til det, vil der også være mulighed for at få ansvar for løn til vores ansatte, både funktionærer og timelønnede, samt alt øvrig lønadministration, herunder feriepenge, feriefridage og bonus

    Både som organisation og som team er vi under udvikling, og måden vi løser opgaverne på i dag, er ikke nødvendigvis måden vi løser opgaverne på i fremtiden. Du skal derfor være klar på at være en del af denne udvikling og omstilling, og kunne se mulighederne i at effektivisere vores økonomiprocesser.

    VI TILBYDER
  • Medindflydelse på egne opgaver
  • Ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling
  • Glade kolleger og en uformel organisation
  • Social ånd og en masse aktiviteter
  • Appetitvækkende frokostordning
  • Fitness-medlemsskab
  • Løn efter kvalifikationer.



  • DIN PROFIL

    Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab og økonomi, og du har gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling – gerne fra en projektorienteret virksomhed.

    Derudover er det en forudsætning, at du har erfaring med flere af følgende:
  • Excel på superbruger niveau
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Continia Document Capture
  • Lønadministration
  • Bluegarden.

  • Du trives godt i et dynamisk og hektisk miljø med et højt tempo, hvor fleksibilitet og en positiv indstilling har en stor betydning. Du formår at have mange opgaver på dit bord samtidig og stadig sikre, at alle opgaver afsluttes inden deadline. Derudover er du struktureret og proaktiv, og har en analytisk tilgang til dit arbejde.



    OM IMPACT

    Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 135 medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere, såsom Imerco, HAY, LEGO, Tøjeksperten, Kaufmann, Silvan, Widex, Lemvigh-Müller og Nemlig.com.

    ANSØG NU

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Annesofie Just, HR Consultant, på tlf. 31589920.

    Send din ansøgning hurtigst muligt via linket.

    Vi afholder løbende samtaler og ansætter, så snart den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at høre fra dig!







    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329764975Phoenix-29fb422f12018-02-21T15:14:23.440Finance Assistant
    DINE OPGAVER

    Som Finance Assistant bliver du én af de bærende kræfter i vores Finance-team i Aarhus, der varetager alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Du bliver vores Finance Managers højre hånd, og får en alsidig hverdag, der byder på drifts- og udviklingsopgaver.

    Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med:
  • Månedsregnskab og gennemgang af dette
  • Dagligt bogholderi: finans-, debitor- og kreditorbogholderi og afstemninger heraf
  • Betalinger
  • Indberetninger til myndigheder, herunder moms, barselsrefusion og Danmarks Statistik mv.
  • Diverse Controller-opgaver.

  • Hvis du har lysten og evnerne til det, vil der også være mulighed for at få ansvar for løn til vores ansatte, både funktionærer og timelønnede, samt alt øvrig lønadministration, herunder feriepenge, feriefridage og bonus

    Både som organisation og som team er vi under udvikling, og måden vi løser opgaverne på i dag, er ikke nødvendigvis måden vi løser opgaverne på i fremtiden. Du skal derfor være klar på at være en del af denne udvikling og omstilling, og kunne se mulighederne i at effektivisere vores økonomiprocesser.

    VI TILBYDER
  • Medindflydelse på egne opgaver
  • Ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling
  • Glade kolleger og en uformel organisation
  • Social ånd og en masse aktiviteter
  • Appetitvækkende frokostordning
  • Fitness-medlemsskab
  • Løn efter kvalifikationer.



  • DIN PROFIL

    Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab og økonomi, og du har gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling – gerne fra en projektorienteret virksomhed.

    Derudover er det en forudsætning, at du har erfaring med flere af følgende:
  • Excel på superbruger niveau
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Continia Document Capture
  • Lønadministration
  • Bluegarden.

  • Du trives godt i et dynamisk og hektisk miljø med et højt tempo, hvor fleksibilitet og en positiv indstilling har en stor betydning. Du formår at have mange opgaver på dit bord samtidig og stadig sikre, at alle opgaver afsluttes inden deadline. Derudover er du struktureret og proaktiv, og har en analytisk tilgang til dit arbejde.



    OM IMPACT

    Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 135 medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere, såsom Imerco, HAY, LEGO, Tøjeksperten, Kaufmann, Silvan, Widex, Lemvigh-Müller og Nemlig.com.

    ANSØG NU

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Annesofie Just, HR Consultant, på tlf. 31589920.

    Send din ansøgning hurtigst muligt via linket.

    Vi afholder løbende samtaler og ansætter, så snart den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at høre fra dig!






    2018-04-18T15:13:09.673 DINE OPGAVER Som Finance Assistant bliver du n af de bærende kræfter i vores Finance-team i Aarhus, der varetager alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Du bliver vores Finance Managers højre hånd, og får en alsidig hverdag, der byder på drifts- og udviklingsopgaver. Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med: Månedsregnskab og gennemgang af dette Dagligt bogholderi: finans-, debitor- og kreditorbogholderi og afstemninger heraf Betalinger Indberetninger til myndigheder, herunder moms, barselsrefusion og Danmarks Statistik mv. Diverse Controller-opgaver. Hvis du har lysten og evnerne til det, vil der også være mulighed for at få ansvar for løn til vores ansatte, både funktionærer og timelønnede, samt alt øvrig lønadministration, herunder feriepenge, feriefridage og bonus Både som organisation og som team er vi under udvikling, og måden vi løser opgaverne på i dag, er ikke nødvendigvis måden vi løser opgaverne på i fremtiden. Du skal derfor være klar på at være en del af denne udvikling og omstilling, og kunne se mulighederne i at effektivisere vores økonomiprocesser. VI TILBYDER Medindflydelse på egne opgaver Ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling Glade kolleger og en uformel organisation Social ånd og en masse aktiviteter Appetitvækkende frokostordning Fitness-medlemsskab Løn efter kvalifikationer. DIN PROFIL Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab og økonomi, og du har gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling gerne fra en projektorienteret virksomhed. Derudover er det en forudsætning, at du har erfaring med flere af følgende: Excel på superbruger niveau Microsoft Dynamics NAV Continia Document Capture Lønadministration Bluegarden. Du trives godt i et dynamisk og hektisk miljø med et højt tempo, hvor fleksibilitet og en positiv indstilling har en stor betydning. Du formår at have mange opgaver på dit bord samtidig og stadig sikre, at alle opgaver afsluttes inden deadline. Derudover er du struktureret og proaktiv, og har en analytisk tilgang til dit arbejde. OM IMPACT Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 135 medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere, såsom Imerco, HAY, LEGO, Tøjeksperten, Kaufmann, Silvan, Widex, Lemvigh-M ller og Nemlig.com. ANSØG NU Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Annesofie Just, HR Consultant, på tlf. 31589920. Send din ansøgning hurtigst muligt via linket. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, så snart den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet29fb422f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000010http://www.impact.dk/apply-online/?hr=show-job/260940EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3117282IMPACT11Søren Frichs Vej 44D8230ÅbyhøjDKDanmark0
    noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent529071JobNet47795731000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29fb422fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29fb422fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29fb422f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29fb422f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Finans_og_bank/5.jpgEr Finans og bank noget for dig? Søg jobbet som Finansmedarbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale933837Finansmedarbejder22Finans og bank353183582Annesofie Justnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK