Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finance Assistant


DINE OPGAVER

Som Finance Assistant bliver du én af de bærende kræfter i vores Finance-team i Aarhus, der varetager alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Du bliver vores Finance Managers højre hånd, og får en alsidig hverdag, der byder på drifts- og udviklingsopgaver.

Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med:

  • Månedsregnskab og gennemgang af dette
  • Dagligt bogholderi: finans-, debitor- og kreditorbogholderi og afstemninger heraf
  • Betalinger
  • Indberetninger til myndigheder, herunder moms, barselsrefusion og Danmarks Statistik mv.
  • Diverse Controller-opgaver.

  • Hvis du har lysten og evnerne til det, vil der også være mulighed for at få ansvar for løn til vores ansatte, både funktionærer og timelønnede, samt alt øvrig lønadministration, herunder feriepenge, feriefridage og bonus

    Både som organisation og som team er vi under udvikling, og måden vi løser opgaverne på i dag, er ikke nødvendigvis måden vi løser opgaverne på i fremtiden. Du skal derfor være klar på at være en del af denne udvikling og omstilling, og kunne se mulighederne i at effektivisere vores økonomiprocesser.

    VI TILBYDER
  • Medindflydelse på egne opgaver
  • Ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling
  • Glade kolleger og en uformel organisation
  • Social ånd og en masse aktiviteter
  • Appetitvækkende frokostordning
  • Fitness-medlemsskab
  • Løn efter kvalifikationer.



  • DIN PROFIL

    Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab og økonomi, og du har gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling – gerne fra en projektorienteret virksomhed.

    Derudover er det en forudsætning, at du har erfaring med flere af følgende:
  • Excel på superbruger niveau
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Continia Document Capture
  • Lønadministration
  • Bluegarden.

  • Du trives godt i et dynamisk og hektisk miljø med et højt tempo, hvor fleksibilitet og en positiv indstilling har en stor betydning. Du formår at have mange opgaver på dit bord samtidig og stadig sikre, at alle opgaver afsluttes inden deadline. Derudover er du struktureret og proaktiv, og har en analytisk tilgang til dit arbejde.



    OM IMPACT

    Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 135 medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere, såsom Imerco, HAY, LEGO, Tøjeksperten, Kaufmann, Silvan, Widex, Lemvigh-Müller og Nemlig.com.

    ANSØG NU

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Annesofie Just, HR Consultant, på tlf. 31589920.

    Send din ansøgning hurtigst muligt via linket.

    Vi afholder løbende samtaler og ansætter, så snart den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at høre fra dig!







    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her