Gem job

Finance Assistant

Vil du være en del af et fagligt stærkt Finance team, hvor engagement, godt humør og hjælpsomhed går hånd i hånd med en travl hverdag? Kan du lide at arbejde selvstændigt og struktureret med administrative opgaver indenfor økonomi? Så er det måske lige præcis dig, vi leder efter!

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?

Som en del af vores Finance team, kommer du til at arbejde med flere forskellige områder inden for økonomi. Dine arbejdsopgaver kommer primært til at omfatte:  

  • Økonomiopgaver 
  • Daglig vedligeholdelse i tidsregistreringssystemet 
  • Daglig økonomistyring, herunder bogføring, afstemninger, mv.  
  • Kreditor- og debitorstyring  
  • Fakturering  
  • Deltagelse i afslutning af månedsregnskab 
  • Ad-hoc opgaver på tværs af økonomi og finans – kan fx være rapporter og oversigter samt anden assistance til huset.

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?

Som en del af Finance afdelingen får du nogle dygtige kollegaer, der brænder for det, de laver. Wunderman Thompson har en uformel og flad struktur med fokus på løbende uddannelse og sparring, så der er rig mulighed for at udvikle dig. Hvis du har mod på det, kan du på sigt overtage dine egne ansvarsområder og projekter. Vi sørger naturligvis for, at du får al den hjælp og støtte, du har brug for.

Hvad er din baggrund?

Som person kendetegnes du ved at have et godt humør, er imødekommende og serviceminded. Du er pligtopfyldende og struktureret samt god til at skabe et overblik i din hverdag, så dine opgaver prioriteres og deadlines overholdes. Derudover trives du med en kombination af ad hoc og rutinemæssige opgaver, og du er ikke bange for at tage ansvaret og løbe med bolden. At håndtere fortrolige oplysninger er en selvfølge for dig. Derudover har du:

  • Minimum 2-3 års erhvervserfaring – gerne fra en lignende administrativ stilling indenfor økonomi
  • En relevant uddannelse indenfor økonomi 
  • Erfaring med Workbook er en fordel, men ikke et krav 
  • Nemt ved at arbejde i forskellige IT systemer 
  • Rutineret i MS Office med fokus på Excel 
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk i skrift og tale. 

Digital frontløber inden for kunderelationer

Wunderman Thompson er et digitalt bureau med fokus på at udvikle avancerede marketingløsninger - og med speciale i at skabe unikke og effektive oplevelser, der styrker og beriger relationen mellem brand og forbruger.

Med en hjerne som et konsulenthus og et hjerte som et bureau, arbejder Wunderman Thompson med nogle af verdens største brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen samt medicinal- og finanssektoren.

Et globalt netværk

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Head of Financial Reporting & Business Intelligenc...

Nets

Ballerup
Job Description MS Business Finance The MS Business Finance function consists of approx. 30 FTEs across different functions. This organization was brought together in Q3 2019 across the Nordics and the DACH region (Germany, Austria and Switzerland) w...
3. juni 2022

Nordic Finance Student

Hill's Pet Nutrition

København K
Hub: Nordic Hub Reporting to: Nordic Finance Manager Why Work For Hill’s Pet Nutrition? At Hill´s we have a purpose. Every day around the world, we transform the lives of millions of pet families through pioneering innovation, amazing nutrition, and ...
21. juni 2022

Use your analytical skills and flair for problem s...

iAgora Europa

Hellerup
Descripción del puesto: Ligne de serviceTax IndustrieNot Applicable SpécialisationTransfer Pricing Niveau de managementAssociate Description du poste & résumé Do you see yourself working in a position where you solve complex problems that require com...
16. juni 2022

Finance Assistant

Vil du være en del af et fagligt stærkt Finance team, hvor engagement, godt humør og hjælpsomhed går hånd i hånd med en travl hverdag? Kan du lide at arbejde selvstændigt og struktureret med administrative opgaver indenfor økonomi? Så er det måske lige præcis dig, vi leder efter!

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?

Som en del af vores Finance team, kommer du til at arbejde med flere forskellige områder inden for økonomi. Dine arbejdsopgaver kommer primært til at omfatte:  

  • Økonomiopgaver 
  • Daglig vedligeholdelse i tidsregistreringssystemet 
  • Daglig økonomistyring, herunder bogføring, afstemninger, mv.  
  • Kreditor- og debitorstyring  
  • Fakturering  
  • Deltagelse i afslutning af månedsregnskab 
  • Ad-hoc opgaver på tværs af økonomi og finans – kan fx være rapporter og oversigter samt anden assistance til huset.

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?

Som en del af Finance afdelingen får du nogle dygtige kollegaer, der brænder for det, de laver. Wunderman Thompson har en uformel og flad struktur med fokus på løbende uddannelse og sparring, så der er rig mulighed for at udvikle dig. Hvis du har mod på det, kan du på sigt overtage dine egne ansvarsområder og projekter. Vi sørger naturligvis for, at du får al den hjælp og støtte, du har brug for.

Hvad er din baggrund?

Som person kendetegnes du ved at have et godt humør, er imødekommende og serviceminded. Du er pligtopfyldende og struktureret samt god til at skabe et overblik i din hverdag, så dine opgaver prioriteres og deadlines overholdes. Derudover trives du med en kombination af ad hoc og rutinemæssige opgaver, og du er ikke bange for at tage ansvaret og løbe med bolden. At håndtere fortrolige oplysninger er en selvfølge for dig. Derudover har du:

  • Minimum 2-3 års erhvervserfaring – gerne fra en lignende administrativ stilling indenfor økonomi
  • En relevant uddannelse indenfor økonomi 
  • Erfaring med Workbook er en fordel, men ikke et krav 
  • Nemt ved at arbejde i forskellige IT systemer 
  • Rutineret i MS Office med fokus på Excel 
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk i skrift og tale. 

Digital frontløber inden for kunderelationer

Wunderman Thompson er et digitalt bureau med fokus på at udvikle avancerede marketingløsninger - og med speciale i at skabe unikke og effektive oplevelser, der styrker og beriger relationen mellem brand og forbruger.

Med en hjerne som et konsulenthus og et hjerte som et bureau, arbejder Wunderman Thompson med nogle af verdens største brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen samt medicinal- og finanssektoren.

Et globalt netværk

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Head of Financial Reporting & Business Intelligenc...

Nets

Ballerup
Job Description MS Business Finance The MS Business Finance function consists of approx. 30 FTEs across different functions. This organization was brought together in Q3 2019 across the Nordics and the DACH region (Germany, Austria and Switzerland) w...
3. juni 2022

Nordic Finance Student

Hill's Pet Nutrition

København K
Hub: Nordic Hub Reporting to: Nordic Finance Manager Why Work For Hill’s Pet Nutrition? At Hill´s we have a purpose. Every day around the world, we transform the lives of millions of pet families through pioneering innovation, amazing nutrition, and ...
21. juni 2022

Use your analytical skills and flair for problem s...

iAgora Europa

Hellerup
Descripción del puesto: Ligne de serviceTax IndustrieNot Applicable SpécialisationTransfer Pricing Niveau de managementAssociate Description du poste & résumé Do you see yourself working in a position where you solve complex problems that require com...
16. juni 2022