Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finance Controller til Hjallerup Maskinforretning A/S

Jobprofil:
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en virksomhed med et højt aktivitetsniveau, dog præget af en sæson, der løber fra marts til oktober.
Med reference til økonomichefen, vil du som controller få væsentlig indflydelse i virksomhedens økonomirapportering. Den overordnede opgave består – i samarbejde med økonomichefen - i at sikre alle funktioner i økonomiafdelingen samt relevant rapportering.

Det er vigtigt, at du kan deltage i de daglige opgaver i økonomifunktionen samt også være en aktiv deltager i den proces, der er i gang med optimeringer og omlægninger af processer for at gøre virksomheden rentabel.

Selve økonomifunktionen består udover økonomichefen af yderligere 3-4 medarbejdere.
Det kræves, at du er proaktiv og har øje for optimering af arbejdsprocesserne, samt at du sikrer et tæt samarbejde med de øvrige funktioner i virksomheden.
Virksomheden er inde i en turn-around-proces, og der er derfor stadig udfordringer indenfor tilrettelæggelse og effektivisering af de interne rutiner og kontrolfunktioner.

I jobbet er dine centrale ansvarsområder bl.a.:
• Væsentlig bidragyder i udarbejdelse af års-/månedsregnskaber og budgetter (herunder ansvarlig for de månedsvise periodiseringer og hensættelser)
• Budgetopfølgning for udvalgte områder
• Div. ”hardcore” regnskabsmæssige controlling-opgaver, fx. opfølgning på korrekt afløftet/indberettet moms
• Daglig og ugentlig rapportering (udarbejdelse af div. statistikmateriale) – herunder opflg. på salgskalkulationer samt gennemførte handler
• Udarbejdelse af driftsanalyser samt ad-hoc analyser
• Anlægskartotek og afskrivninger
• Administration af leasingkontrakter
• Administration af forsikringer
• Opfølgning/afstemning varelagre – udvalgte områder
• Vedligeholdelse af og opfølgning på stamdata – herunder fx. brugerrettigheder
• Aktiv bidragyder i div. procesoptimering – fx. processen omkring månedsafslutning
• Aktiv bidragyder i projektgruppen for udskiftning af ERP-system
• Deltage i videreudviklingen af den samlede økonomifunktion

Vi tilbyder:
Der er tale om en spændende stilling med en central placering i organisationen.

For den rette medarbejder vil der være gode udviklingsmuligheder, ligesom du kan se frem til følgende:
• Ansættelse i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed
• En flad organisation med store muligheder for indflydelse
• Store frihedsgrader med mulighed for at sætte præg på funktionens udvikling
• Deltagelse i en spændende forandringsproces som en del af ”turn-around-processen”
• Ansættelse på attraktive vilkår

Personprofil:
Vi forventer, at du har en bred erfaring indenfor regnskabs- og økonomiområdet - eksempelvis erhvervet indenfor revisions-, produktions- eller servicebranchen.

Af faglige kompetencer forestiller vi os følgende:
• Uddannelse på min. bachelorniveau
• Erfaring med profitcenter-økonomistyring (matrix)
• Erfaring med eksekvering af Month-End og Year-End-Close processerne
• Erfaring med procesoptimering – herunder opbygning af interne kontroller mv.
• Stor erfaring med rapporteringer – herunder, at du stiller krav om kvalitet
• Superbruger i Excel er et krav
• Erfaring med Navision (og gerne XAL) er en fordel

Som person forventer vi, at du:
• arbejder analytisk, systematisk og struktureret med en praktisk tilgang til regnskabsaflæggelse og evner at skabe overblik og indblik
• evner at kommunikere på alle niveauer
• har et stort drive og commitment og i øvrigt er selvkørende og tager ansvar for egne opgaver og følger op
• er resultatorienteret med fokus på mål og vedholdenhed
• ser muligheder fremfor begrænsninger
• kan håndtere varierende arbejdsbyrde
• trives med forandringer og har lyst til at arbejde med kontinuerlige forbedringer
• har et godt humør og gode samarbejdsevner på tværs af organisationen

For yderligere information kontakt:
Økonomichef Kirsten Berthelsen på tlf.: +45 2893 3137 eller e-mail: kib@hjmf.dk

Ansøgningsfrist:
Vi afholder løbende samtaler og forventer, at stillingen besættes hurtigst muligt.

Send din ansøgning til:
HR-chef Alice Bøcker – amb@hjmf.dk

Om virksomheden:
Hjallerup Maskinforretning A/S servicerer og forhandler landbrugsmaskiner, med hovedvægt på AGCO produkter, Fendt, Valtra og Massey Ferguson.
Vi har et bredt produktsortiment på vores reservedelslagre og i vores butikker, som henvender sig til landmænd, entreprenører, industri og det private marked.
Hjallerup Maskinforretning har eksisteret i 90 år og har 110 ansatte med afdelinger i Hjallerup, Hjørring, Støvring, Aars og Randers. Læs mere på: www.hjmf.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757938Phoenix-56a7d19b12018-02-08T20:04:07.280Finance Controller til Hjallerup Maskinforretning A/SJobprofil:
Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en virksomhed med et højt aktivitetsniveau, dog præget af en sæson, der løber fra marts til oktober.
Med reference til økonomichefen, vil du som controller få væsentlig indflydelse i virksomhedens økonomirapportering. Den overordnede opgave består – i samarbejde med økonomichefen - i at sikre alle funktioner i økonomiafdelingen samt relevant rapportering.

Det er vigtigt, at du kan deltage i de daglige opgaver i økonomifunktionen samt også være en aktiv deltager i den proces, der er i gang med optimeringer og omlægninger af processer for at gøre virksomheden rentabel.

Selve økonomifunktionen består udover økonomichefen af yderligere 3-4 medarbejdere.
Det kræves, at du er proaktiv og har øje for optimering af arbejdsprocesserne, samt at du sikrer et tæt samarbejde med de øvrige funktioner i virksomheden.
Virksomheden er inde i en turn-around-proces, og der er derfor stadig udfordringer indenfor tilrettelæggelse og effektivisering af de interne rutiner og kontrolfunktioner.

I jobbet er dine centrale ansvarsområder bl.a.:
• Væsentlig bidragyder i udarbejdelse af års-/månedsregnskaber og budgetter (herunder ansvarlig for de månedsvise periodiseringer og hensættelser)
• Budgetopfølgning for udvalgte områder
• Div. ”hardcore” regnskabsmæssige controlling-opgaver, fx. opfølgning på korrekt afløftet/indberettet moms
• Daglig og ugentlig rapportering (udarbejdelse af div. statistikmateriale) – herunder opflg. på salgskalkulationer samt gennemførte handler
• Udarbejdelse af driftsanalyser samt ad-hoc analyser
• Anlægskartotek og afskrivninger
• Administration af leasingkontrakter
• Administration af forsikringer
• Opfølgning/afstemning varelagre – udvalgte områder
• Vedligeholdelse af og opfølgning på stamdata – herunder fx. brugerrettigheder
• Aktiv bidragyder i div. procesoptimering – fx. processen omkring månedsafslutning
• Aktiv bidragyder i projektgruppen for udskiftning af ERP-system
• Deltage i videreudviklingen af den samlede økonomifunktion

Vi tilbyder:
Der er tale om en spændende stilling med en central placering i organisationen.

For den rette medarbejder vil der være gode udviklingsmuligheder, ligesom du kan se frem til følgende:
• Ansættelse i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed
• En flad organisation med store muligheder for indflydelse
• Store frihedsgrader med mulighed for at sætte præg på funktionens udvikling
• Deltagelse i en spændende forandringsproces som en del af ”turn-around-processen”
• Ansættelse på attraktive vilkår

Personprofil:
Vi forventer, at du har en bred erfaring indenfor regnskabs- og økonomiområdet - eksempelvis erhvervet indenfor revisions-, produktions- eller servicebranchen.

Af faglige kompetencer forestiller vi os følgende:
• Uddannelse på min. bachelorniveau
• Erfaring med profitcenter-økonomistyring (matrix)
• Erfaring med eksekvering af Month-End og Year-End-Close processerne
• Erfaring med procesoptimering – herunder opbygning af interne kontroller mv.
• Stor erfaring med rapporteringer – herunder, at du stiller krav om kvalitet
• Superbruger i Excel er et krav
• Erfaring med Navision (og gerne XAL) er en fordel

Som person forventer vi, at du:
• arbejder analytisk, systematisk og struktureret med en praktisk tilgang til regnskabsaflæggelse og evner at skabe overblik og indblik
• evner at kommunikere på alle niveauer
• har et stort drive og commitment og i øvrigt er selvkørende og tager ansvar for egne opgaver og følger op
• er resultatorienteret med fokus på mål og vedholdenhed
• ser muligheder fremfor begrænsninger
• kan håndtere varierende arbejdsbyrde
• trives med forandringer og har lyst til at arbejde med kontinuerlige forbedringer
• har et godt humør og gode samarbejdsevner på tværs af organisationen

For yderligere information kontakt:
Økonomichef Kirsten Berthelsen på tlf.: +45 2893 3137 eller e-mail: kib@hjmf.dk

Ansøgningsfrist:
Vi afholder løbende samtaler og forventer, at stillingen besættes hurtigst muligt.

Send din ansøgning til:
HR-chef Alice Bøcker – amb@hjmf.dk

Om virksomheden:
Hjallerup Maskinforretning A/S servicerer og forhandler landbrugsmaskiner, med hovedvægt på AGCO produkter, Fendt, Valtra og Massey Ferguson.
Vi har et bredt produktsortiment på vores reservedelslagre og i vores butikker, som henvender sig til landmænd, entreprenører, industri og det private marked.
Hjallerup Maskinforretning har eksisteret i 90 år og har 110 ansatte med afdelinger i Hjallerup, Hjørring, Støvring, Aars og Randers. Læs mere på: www.hjmf.dk
2018-03-16T00:51:14.803 Jobprofil: Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en virksomhed med et højt aktivitetsniveau, dog præget af en sæson, der løber fra marts til oktober. Med reference til økonomichefen, vil du som controller få væsentlig indflydelse i virksomhedens økonomirapportering. Den overordnede opgave består i samarbejde med økonomichefen - i at sikre alle funktioner i økonomiafdelingen samt relevant rapportering. Det er vigtigt, at du kan deltage i de daglige opgaver i økonomifunktionen samt også være en aktiv deltager i den proces, der er i gang med optimeringer og omlægninger af processer for at gøre virksomheden rentabel. Selve økonomifunktionen består udover økonomichefen af yderligere 3-4 medarbejdere. Det kræves, at du er proaktiv og har øje for optimering af arbejdsprocesserne, samt at du sikrer et tæt samarbejde med de øvrige funktioner i virksomheden. Virksomheden er inde i en turn-around-proces, og der er derfor stadig udfordringer indenfor tilrettelæggelse og effektivisering af de interne rutiner og kontrolfunktioner. I jobbet er dine centrale ansvarsområder bl.a.: • Væsentlig bidragyder i udarbejdelse af års- månedsregnskaber og budgetter (herunder ansvarlig for de månedsvise periodiseringer og hensættelser) • Budgetopfølgning for udvalgte områder • Div. hardcore regnskabsmæssige controlling-opgaver, fx. opfølgning på korrekt afløftet indberettet moms • Daglig og ugentlig rapportering (udarbejdelse af div. statistikmateriale) herunder opflg. på salgskalkulationer samt gennemførte handler • Udarbejdelse af driftsanalyser samt ad-hoc analyser • Anlægskartotek og afskrivninger • Administration af leasingkontrakter • Administration af forsikringer • Opfølgning afstemning varelagre udvalgte områder • Vedligeholdelse af og opfølgning på stamdata herunder fx. brugerrettigheder • Aktiv bidragyder i div. procesoptimering fx. processen omkring månedsafslutning • Aktiv bidragyder i projektgruppen for udskiftning af ERP-system • Deltage i videreudviklingen af den samlede økonomifunktion Vi tilbyder: Der er tale om en spændende stilling med en central placering i organisationen. For den rette medarbejder vil der være gode udviklingsmuligheder, ligesom du kan se frem til følgende: • Ansættelse i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed • En flad organisation med store muligheder for indflydelse • Store frihedsgrader med mulighed for at sætte præg på funktionens udvikling • Deltagelse i en spændende forandringsproces som en del af turn-around-processen • Ansættelse på attraktive vilkår Personprofil: Vi forventer, at du har en bred erfaring indenfor regnskabs- og økonomiområdet - eksempelvis erhvervet indenfor revisions-, produktions- eller servicebranchen. Af faglige kompetencer forestiller vi os følgende: • Uddannelse på min. bachelorniveau • Erfaring med profitcenter-økonomistyring (matrix) • Erfaring med eksekvering af Month-End og Year-End-Close processerne • Erfaring med procesoptimering herunder opbygning af interne kontroller mv. • Stor erfaring med rapporteringer herunder, at du stiller krav om kvalitet • Superbruger i Excel er et krav • Erfaring med Navision (og gerne XAL) er en fordel Som person forventer vi, at du: • arbejder analytisk, systematisk og struktureret med en praktisk tilgang til regnskabsaflæggelse og evner at skabe overblik og indblik • evner at kommunikere på alle niveauer • har et stort drive og commitment og i øvrigt er selvkørende og tager ansvar for egne opgaver og følger op • er resultatorienteret med fokus på mål og vedholdenhed • ser muligheder fremfor begrænsninger • kan håndtere varierende arbejdsbyrde • trives med forandringer og har lyst til at arbejde med kontinuerlige forbedringer • har et godt humør og gode samarbejdsevner på tværs af organisationen For yderligere information kontakt: Økonomichef Kirsten Berthelsen på tlf.: 45 2893 3137 eller e-mail: kib@hjmf.dk Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler og forventer, at stillingen besættes hurtigst muligt. Send din ansøgning til: HR-chef Alice Bøcker amb@hjmf.dk Om virksomheden: Hjallerup Maskinforretning A S servicerer og forhandler landbrugsmaskiner, med hovedvægt på AGCO produkter, Fendt, Valtra og Massey Ferguson. Vi har et bredt produktsortiment på vores reservedelslagre og i vores butikker, som henvender sig til landmænd, entreprenører, industri og det private marked. Hjallerup Maskinforretning har eksisteret i 90 år og har 110 ansatte med afdelinger i Hjallerup, Hjørring, Støvring, Aars og Randers. Læs mere på: www.hjmf.dk11Jobnet56a7d19b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-15T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslevEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3105636Hjallerup Maskinforretning11Navervej 19320Hjallerup98281411DKDanmark157.1758860010.15529800
amb@hjmf.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523292JobNet47675551000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56a7d19bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=56a7d19bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56a7d19b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56a7d19b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi352893468Kirsten Berthelsenamb@hjmf.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK