Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Financial controller


Royal Greenland søger en forretningsorienteret Financial controller

Jobbet

Du kan se frem til en spændende stilling i en af verdens største og bedst drevne virksomheder inden for fangst, videreforædling og salg af fisk og skaldyr.

Du vil indgå i et team på 6 dygtige medarbejdere, som værdsætter et uhøjtideligt arbejdsklima, hvor der, sammen med den fokuserede indsats, er plads til grin og godt humør.

Som Financial controller for vores salgsselskaber, vil du blive ansvarlig for revision af systemer, forretningsgange og interne kontroller hos vores danske og udenlandske salgsdatterselskaber. Du bliver ansvarlig for dokumentation på opgaver af slagsrelateret karakter til årsregnskab, og du vil være faglig sparringspartner for controllere i koncernens salgsdatterselskaber. Du vil få reference til Director, Strategic Business Development & Performance Management.

Dine kommende arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:


  • Ugerapporting på alle vores salgskanaler

  • Regnskabsgennemgang med koncernmarketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International

  • Assistance med cost center-budgetter for koncernsalgsdirektør, marketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International

  • Revisionsbesøg hos salgsdatterselskaber

  • Opfølgning på statistiske hensættelser for salgsomkostninger kontra faktiske udbetalinger

  • Bonusberegning for salgsorganisationen

  • Indberetninger til Danmarks Statistik

  • Support vedr. dataindsamling til BI
  • Ad hoc opgaver - herunder projekter på tværs af organisationen

  • Jobbet vil således have en bred kontaktflade nationalt som internationalt. Du skal således forvente ca. 10-20 rejsedage pr. år.

    Din profil

    Det er naturligt for dig at tænke kvalitet ind i alle dine opgaver, og du arbejder omhyggeligt og struktureret for at levere et professionelt resultat hver gang. Du formår at bevare overblikket og holde styr på detaljen selv i travle perioder.

    Du motiveres af at arbejde selvstændigt inden for dit ansvarsområde. Samtidig opsøger du proaktivt, på tværs af organisationen, den information og de interessenter, der er nødvendig for at løse dine opgaver.

    Fagligt er stærk inden for finansiel controlling, og du evner at kombinere din finansielle indsigt med klar og tydelig kommunikation. Du er således serviceminded over for dine samarbejdspartnere og ved, at kommunikation er et vigtigt parameter til at sikre den bedste opgaveløsning. Du kan således udarbejde relevant og brugervenlig ledelsesinformation, på dansk og engelsk, samtidig med at have fokus på detaljen i driftsopfølgningen.

    Vi forestiller os, at du er uddannet Cand.merc., Cand.merc.aud. eller HD i regnskab, og at du har mindst et par års erfaring fra lignende stilling. Du har stærke IT-kompetencer, og du behersker Excel på et højt niveau. Du har kendskab til SAP, og det fordelagtigt hvis du har kendskab til COPA, FI og Business Warehouse. Desuden behersker du engelsk på et højt niveau i skrift og tale.

    Hvad kan Royal Greenland så tilbyde dig?

    Vi kan tilbyde en stilling med en bred kontaktflade i organisationen, både i Danmark og i udlandet.
    Du får faglige og personlige udviklingsmuligheder i et spændende og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, i en stor international koncern. Hertil en løn der matcher dine kompetencer. Derudover får du mange dygtige og engagerede kollegaer.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning

    Har du lysten og kompetencerne, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit CV.

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

    Nicolai Rode Jørgensen
    Director, Strategic Business Development & Performance Management

    Telefon: +45 9930 8365
    Royal Greenland er en af de førende koncerner inden for fisk og skaldyr i Europa. Som en global udbyder har Royal Greenland erfaring i innovativ produktudvikling og effektiv distribution af kvalitetsprodukter. Royal Greenland er en virksomhed med dybe rødder i den grønlandske kultur. Vi har ca. 1.800 ansatte indenfor fiskeri, produktion og salg af højkvalitetsseafoodprodukter til verdensmarkedet. Koncernen råder i dag over egen trawlerflåde samt topmoderne fabrikker i Grønland, Danmark, Tyskland og Canada.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329752313Phoenix-ab875ed312018-01-31T21:35:46.763Financial controller
    Royal Greenland søger en forretningsorienteret Financial controller

    Jobbet

    Du kan se frem til en spændende stilling i en af verdens største og bedst drevne virksomheder inden for fangst, videreforædling og salg af fisk og skaldyr.

    Du vil indgå i et team på 6 dygtige medarbejdere, som værdsætter et uhøjtideligt arbejdsklima, hvor der, sammen med den fokuserede indsats, er plads til grin og godt humør.

    Som Financial controller for vores salgsselskaber, vil du blive ansvarlig for revision af systemer, forretningsgange og interne kontroller hos vores danske og udenlandske salgsdatterselskaber. Du bliver ansvarlig for dokumentation på opgaver af slagsrelateret karakter til årsregnskab, og du vil være faglig sparringspartner for controllere i koncernens salgsdatterselskaber. Du vil få reference til Director, Strategic Business Development & Performance Management.

    Dine kommende arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Ugerapporting på alle vores salgskanaler

  • Regnskabsgennemgang med koncernmarketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International

  • Assistance med cost center-budgetter for koncernsalgsdirektør, marketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International

  • Revisionsbesøg hos salgsdatterselskaber

  • Opfølgning på statistiske hensættelser for salgsomkostninger kontra faktiske udbetalinger

  • Bonusberegning for salgsorganisationen

  • Indberetninger til Danmarks Statistik

  • Support vedr. dataindsamling til BI
  • Ad hoc opgaver - herunder projekter på tværs af organisationen

  • Jobbet vil således have en bred kontaktflade nationalt som internationalt. Du skal således forvente ca. 10-20 rejsedage pr. år.

    Din profil

    Det er naturligt for dig at tænke kvalitet ind i alle dine opgaver, og du arbejder omhyggeligt og struktureret for at levere et professionelt resultat hver gang. Du formår at bevare overblikket og holde styr på detaljen selv i travle perioder.

    Du motiveres af at arbejde selvstændigt inden for dit ansvarsområde. Samtidig opsøger du proaktivt, på tværs af organisationen, den information og de interessenter, der er nødvendig for at løse dine opgaver.

    Fagligt er stærk inden for finansiel controlling, og du evner at kombinere din finansielle indsigt med klar og tydelig kommunikation. Du er således serviceminded over for dine samarbejdspartnere og ved, at kommunikation er et vigtigt parameter til at sikre den bedste opgaveløsning. Du kan således udarbejde relevant og brugervenlig ledelsesinformation, på dansk og engelsk, samtidig med at have fokus på detaljen i driftsopfølgningen.

    Vi forestiller os, at du er uddannet Cand.merc., Cand.merc.aud. eller HD i regnskab, og at du har mindst et par års erfaring fra lignende stilling. Du har stærke IT-kompetencer, og du behersker Excel på et højt niveau. Du har kendskab til SAP, og det fordelagtigt hvis du har kendskab til COPA, FI og Business Warehouse. Desuden behersker du engelsk på et højt niveau i skrift og tale.

    Hvad kan Royal Greenland så tilbyde dig?

    Vi kan tilbyde en stilling med en bred kontaktflade i organisationen, både i Danmark og i udlandet.
    Du får faglige og personlige udviklingsmuligheder i et spændende og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, i en stor international koncern. Hertil en løn der matcher dine kompetencer. Derudover får du mange dygtige og engagerede kollegaer.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning

    Har du lysten og kompetencerne, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit CV.

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

    Nicolai Rode Jørgensen
    Director, Strategic Business Development & Performance Management

    Telefon: +45 9930 8365
    Royal Greenland er en af de førende koncerner inden for fisk og skaldyr i Europa. Som en global udbyder har Royal Greenland erfaring i innovativ produktudvikling og effektiv distribution af kvalitetsprodukter. Royal Greenland er en virksomhed med dybe rødder i den grønlandske kultur. Vi har ca. 1.800 ansatte indenfor fiskeri, produktion og salg af højkvalitetsseafoodprodukter til verdensmarkedet. Koncernen råder i dag over egen trawlerflåde samt topmoderne fabrikker i Grønland, Danmark, Tyskland og Canada.
    2018-02-19T01:03:53.030 Royal Greenland søger en forretningsorienteret Financial controller Jobbet Du kan se frem til en spændende stilling i en af verdens største og bedst drevne virksomheder inden for fangst, videreforædling og salg af fisk og skaldyr. Du vil indgå i et team på 6 dygtige medarbejdere, som værdsætter et uhøjtideligt arbejdsklima, hvor der, sammen med den fokuserede indsats, er plads til grin og godt humør. Som Financial controller for vores salgsselskaber, vil du blive ansvarlig for revision af systemer, forretningsgange og interne kontroller hos vores danske og udenlandske salgsdatterselskaber. Du bliver ansvarlig for dokumentation på opgaver af slagsrelateret karakter til årsregnskab, og du vil være faglig sparringspartner for controllere i koncernens salgsdatterselskaber. Du vil få reference til Director, Strategic Business Development Performance Management. Dine kommende arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Ugerapporting på alle vores salgskanaler Regnskabsgennemgang med koncernmarketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International Assistance med cost center-budgetter for koncernsalgsdirektør, marketing og salgsorganisationer i Danmark, Norge, Sverige og International Revisionsbesøg hos salgsdatterselskaber Opfølgning på statistiske hensættelser for salgsomkostninger kontra faktiske udbetalinger Bonusberegning for salgsorganisationen Indberetninger til Danmarks Statistik Support vedr. dataindsamling til BI Ad hoc opgaver - herunder projekter på tværs af organisationen Jobbet vil således have en bred kontaktflade nationalt som internationalt. Du skal således forvente ca. 10-20 rejsedage pr. år. Din profil Det er naturligt for dig at tænke kvalitet ind i alle dine opgaver, og du arbejder omhyggeligt og struktureret for at levere et professionelt resultat hver gang. Du formår at bevare overblikket og holde styr på detaljen selv i travle perioder. Du motiveres af at arbejde selvstændigt inden for dit ansvarsområde. Samtidig opsøger du proaktivt, på tværs af organisationen, den information og de interessenter, der er nødvendig for at løse dine opgaver. Fagligt er stærk inden for finansiel controlling, og du evner at kombinere din finansielle indsigt med klar og tydelig kommunikation. Du er således serviceminded over for dine samarbejdspartnere og ved, at kommunikation er et vigtigt parameter til at sikre den bedste opgaveløsning. Du kan således udarbejde relevant og brugervenlig ledelsesinformation, på dansk og engelsk, samtidig med at have fokus på detaljen i driftsopfølgningen. Vi forestiller os, at du er uddannet Cand.merc., Cand.merc.aud. eller HD i regnskab, og at du har mindst et par års erfaring fra lignende stilling. Du har stærke IT-kompetencer, og du behersker Excel på et højt niveau. Du har kendskab til SAP, og det fordelagtigt hvis du har kendskab til COPA, FI og Business Warehouse. Desuden behersker du engelsk på et højt niveau i skrift og tale. Hvad kan Royal Greenland så tilbyde dig? Vi kan tilbyde en stilling med en bred kontaktflade i organisationen, både i Danmark og i udlandet. Du får faglige og personlige udviklingsmuligheder i et spændende og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, i en stor international koncern. Hertil en løn der matcher dine kompetencer. Derudover får du mange dygtige og engagerede kollegaer. Vi glæder os til at modtage din ansøgning Har du lysten og kompetencerne, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit CV. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Nicolai Rode Jørgensen Director, Strategic Business Development Performance Management Telefon: 45 9930 8365 Royal Greenland er en af de førende koncerner inden for fisk og skaldyr i Europa. Som en global udbyder har Royal Greenland erfaring i innovativ produktudvikling og effektiv distribution af kvalitetsprodukter. Royal Greenland er en virksomhed med dybe rødder i den grønlandske kultur. Vi har ca. 1.800 ansatte indenfor fiskeri, produktion og salg af højkvalitetsseafoodprodukter til verdensmarkedet. Koncernen råder i dag over egen trawlerflåde samt topmoderne fabrikker i Grønland, Danmark, Tyskland og Canada.11Jobnetab875ed3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010http://www.royalgreenland.com/da/jobs/ledige-stillinger/?hr=show-job/258480EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3095614Royal Greenland AS11Hellebarden 79230Svenstrup JDKDanmark0
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent517372JobNet47576441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab875ed3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab875ed3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab875ed3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab875ed3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi352658156importimport_ab875ed3DKDanmarkDKDanmarkda-DK