Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Financial controller

Søges til nyoprettet stilling i spændende producerende virksomhed i rivende udvikling

Virksomhedsbeskrivelse:
Kaleido Technology ApS består i dag af et lille team administrative medarbejdere, et stort team af dedikerede udviklingsingeniører og et endnu større team bestående af højt specialiserede teknikere til produktion af de højpræcise støbeværktøjer, som er virksomhedens kerneområde. 

Virksomheden er kinesisk ejet, og er det kinesiske moderselskabs frontløber og excellence-center i udvikling af nye optiske fremstillingsteknologier og produkter. 
Hovedopgaverne omfatter udvikling og fremstilling af ultrapræcise støbeforme til glasstøbning samt udvikling af udstyr og processer til små kameralinser til mobiltelefoner. Virksomheden er beliggende nord for København i Farum, og har i dag ca. 100 ansatte. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af denne dynamiske producerende virksomhed, der inden for det sidst års tid har mangedoblet medarbejderstaben, så de i år har rundet de ca. 100 ansatte. Du bliver en del af økonomiafdelingen, hvor der i dag sidder endnu en medarbejder, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. 

Du er derfor med til at videreudbygge økonomifunktionen, og får derfor god mulighed for at være med til at byde ind med din viden både inden for økonomi & regnskab, hvor især rapporteringen til de kinesiske ejere fylder en del. Det sidste naturligvis i tæt samarbejde med kollegaerne i Kina. 

Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad selv være med til at påvirke dit arbejde, og få mulighed for at være med til at skabe og videreudvikle stillingen og stå for løbende tilretninger og optimering af processer i og omkring funktionens arbejdsområder i trit med, at virksomheden vokser. 

Du refererer i det daglige til den kinesiske økonomiansvarlige, men har løbende en tæt dialog med den ansvarlige for det danske selskab. Da du og din kollega er de eneste ansatte i bogholderiet, deles I om de gængse bogholderimæssige opgaver samt rapportering, budgettering, udarbejdelse af månedsrapportering og årsregnskab - og meget mere. Der vil også være en løbende dialog med advokat, revisor, forsikringsselskaber, offentlige myndigheder m.v.

Du forventes at være med til at udvikle og indføre driftsøkonomiske analyser og rapporter på virksomhedens forretningsområder, som både kommer til at fungere som styringsredskab og beslutningsgrundlag for ledelsen og ejerkredsen.

Udvikling og optimering af regnskabsfunktionen samt en engageret indsats i rollen som tovholder på nogle af de mange initiativer, som igangsættes løbende, udgør ligeledes en vigtig del af dit job. Du vil få en stilling, hvor du får stor mulighed for at være med til at sætte dit præg på stillingen og dens indhold. 

Egenskaber:
Du er en meget struktureret person, der både er analytisk og strategisk tænkende. Du har god forretningssans, men er samtidig også i stand til at bevare begge ben på jorden. 

Du er selvstændigt arbejdende, fleksibel og samtidig en god team-player med en holistisk tankegang. 

Du er idérig, går gerne forrest og er ikke bange for selv at tage fat. 

Du tilbydes:
En meget udfordrende og spændende stilling i en dynamisk udviklingsvirksomhed, der er i rivende udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale, og du er en rutineret bruger af IT. Er du fortrolig med SAP, og er du dygtig til Excel, vil det være en fordel.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling i en producerende virksomhed, hvor du har haft ansvaret for økonomi og regnskab, og hvor du har arbejdet med analyser og rapporteringsopgaver internationalt.

Uddannelser:
Vi forventer at uddannelsesmæssig baggrund på bachelor niveau.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329986810Phoenix-c98f5df312019-05-13T00:00:00Financial controller

Søges til nyoprettet stilling i spændende producerende virksomhed i rivende udvikling

Virksomhedsbeskrivelse:
Kaleido Technology ApS består i dag af et lille team administrative medarbejdere, et stort team af dedikerede udviklingsingeniører og et endnu større team bestående af højt specialiserede teknikere til produktion af de højpræcise støbeværktøjer, som er virksomhedens kerneområde. 

Virksomheden er kinesisk ejet, og er det kinesiske moderselskabs frontløber og excellence-center i udvikling af nye optiske fremstillingsteknologier og produkter. 
Hovedopgaverne omfatter udvikling og fremstilling af ultrapræcise støbeforme til glasstøbning samt udvikling af udstyr og processer til små kameralinser til mobiltelefoner. Virksomheden er beliggende nord for København i Farum, og har i dag ca. 100 ansatte. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af denne dynamiske producerende virksomhed, der inden for det sidst års tid har mangedoblet medarbejderstaben, så de i år har rundet de ca. 100 ansatte. Du bliver en del af økonomiafdelingen, hvor der i dag sidder endnu en medarbejder, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. 

Du er derfor med til at videreudbygge økonomifunktionen, og får derfor god mulighed for at være med til at byde ind med din viden både inden for økonomi & regnskab, hvor især rapporteringen til de kinesiske ejere fylder en del. Det sidste naturligvis i tæt samarbejde med kollegaerne i Kina. 

Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad selv være med til at påvirke dit arbejde, og få mulighed for at være med til at skabe og videreudvikle stillingen og stå for løbende tilretninger og optimering af processer i og omkring funktionens arbejdsområder i trit med, at virksomheden vokser. 

Du refererer i det daglige til den kinesiske økonomiansvarlige, men har løbende en tæt dialog med den ansvarlige for det danske selskab. Da du og din kollega er de eneste ansatte i bogholderiet, deles I om de gængse bogholderimæssige opgaver samt rapportering, budgettering, udarbejdelse af månedsrapportering og årsregnskab - og meget mere. Der vil også være en løbende dialog med advokat, revisor, forsikringsselskaber, offentlige myndigheder m.v.

Du forventes at være med til at udvikle og indføre driftsøkonomiske analyser og rapporter på virksomhedens forretningsområder, som både kommer til at fungere som styringsredskab og beslutningsgrundlag for ledelsen og ejerkredsen.

Udvikling og optimering af regnskabsfunktionen samt en engageret indsats i rollen som tovholder på nogle af de mange initiativer, som igangsættes løbende, udgør ligeledes en vigtig del af dit job. Du vil få en stilling, hvor du får stor mulighed for at være med til at sætte dit præg på stillingen og dens indhold. 

Egenskaber:
Du er en meget struktureret person, der både er analytisk og strategisk tænkende. Du har god forretningssans, men er samtidig også i stand til at bevare begge ben på jorden. 

Du er selvstændigt arbejdende, fleksibel og samtidig en god team-player med en holistisk tankegang. 

Du er idérig, går gerne forrest og er ikke bange for selv at tage fat. 

Du tilbydes:
En meget udfordrende og spændende stilling i en dynamisk udviklingsvirksomhed, der er i rivende udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale, og du er en rutineret bruger af IT. Er du fortrolig med SAP, og er du dygtig til Excel, vil det være en fordel.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling i en producerende virksomhed, hvor du har haft ansvaret for økonomi og regnskab, og hvor du har arbejdet med analyser og rapporteringsopgaver internationalt.

Uddannelser:
Vi forventer at uddannelsesmæssig baggrund på bachelor niveau.

2019-05-20T18:52:15.260 Søges til nyoprettet stilling i spændende producerende virksomhed i rivende udvikling Virksomhedsbeskrivelse:Kaleido Technology ApS består i dag af et lille team administrative medarbejdere, et stort team af dedikerede udviklingsingeniører og et endnu større team bestående af højt specialiserede teknikere til produktion af de højpræcise støbeværktøjer, som er virksomhedens kerneområde. Virksomheden er kinesisk ejet, og er det kinesiske moderselskabs frontløber og excellence-center i udvikling af nye optiske fremstillingsteknologier og produkter. Hovedopgaverne omfatter udvikling og fremstilling af ultrapræcise støbeforme til glasstøbning samt udvikling af udstyr og processer til små kameralinser til mobiltelefoner. Virksomheden er beliggende nord for København i Farum, og har i dag ca. 100 ansatte. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du bliver en del af denne dynamiske producerende virksomhed, der inden for det sidst års tid har mangedoblet medarbejderstaben, så de i år har rundet de ca. 100 ansatte. Du bliver en del af økonomiafdelingen, hvor der i dag sidder endnu en medarbejder, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Du er derfor med til at videreudbygge økonomifunktionen, og får derfor god mulighed for at være med til at byde ind med din viden både inden for økonomi regnskab, hvor især rapporteringen til de kinesiske ejere fylder en del. Det sidste naturligvis i tæt samarbejde med kollegaerne i Kina. Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad selv være med til at påvirke dit arbejde, og få mulighed for at være med til at skabe og videreudvikle stillingen og stå for løbende tilretninger og optimering af processer i og omkring funktionens arbejdsområder i trit med, at virksomheden vokser. Du refererer i det daglige til den kinesiske økonomiansvarlige, men har løbende en tæt dialog med den ansvarlige for det danske selskab. Da du og din kollega er de eneste ansatte i bogholderiet, deles I om de gængse bogholderimæssige opgaver samt rapportering, budgettering, udarbejdelse af månedsrapportering og årsregnskab - og meget mere. Der vil også være en løbende dialog med advokat, revisor, forsikringsselskaber, offentlige myndigheder m.v.Du forventes at være med til at udvikle og indføre driftsøkonomiske analyser og rapporter på virksomhedens forretningsområder, som både kommer til at fungere som styringsredskab og beslutningsgrundlag for ledelsen og ejerkredsen.Udvikling og optimering af regnskabsfunktionen samt en engageret indsats i rollen som tovholder på nogle af de mange initiativer, som igangsættes løbende, udgør ligeledes en vigtig del af dit job. Du vil få en stilling, hvor du får stor mulighed for at være med til at sætte dit præg på stillingen og dens indhold. Egenskaber:Du er en meget struktureret person, der både er analytisk og strategisk tænkende. Du har god forretningssans, men er samtidig også i stand til at bevare begge ben på jorden. Du er selvstændigt arbejdende, fleksibel og samtidig en god team-player med en holistisk tankegang. Du er id rig, går gerne forrest og er ikke bange for selv at tage fat. Du tilbydes:En meget udfordrende og spændende stilling i en dynamisk udviklingsvirksomhed, der er i rivende udvikling. Sprogkundskaber IT:Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale, og du er en rutineret bruger af IT. Er du fortrolig med SAP, og er du dygtig til Excel, vil det være en fordel. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling i en producerende virksomhed, hvor du har haft ansvaret for økonomi og regnskab, og hvor du har arbejdet med analyser og rapporteringsopgaver internationalt. Uddannelser:Vi forventer at uddannelsesmæssig baggrund på bachelor niveau.11jobnetc98f5df3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1895/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3497135PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813520FarumDKDanmark0kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent736008JobNet4967015496701510029-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c98f5df3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c98f5df3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c98f5df3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c98f5df3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361215969Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark329986883REGNSKABSANSVARLIG/BOGHOLDERRobot Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret Virksomhedsbeskrivelse:Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der kan hjælpe dig i det daglige arbejde. Der er i dag ca. 40 medarbejdere ansat i virksomheden, der er kendt for det gode arbejdsmiljø. Stillingsbeskrivelse:Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de bogholderimæssige opgaver for selskabet, det være sig bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v. Med reference til den administrerende direktør i Danmark, sidder du med det overordnede ansvar for afdelingens arbejde, men vil altid have god mulighed for at sparre både med direktøren og med den nordiske økonomichef, som er samlingspunktet for et nordisk samarbejde, hvor man mødes et par gange om året og deltager i nogle projekter.Du kommer til at sidde med ansvaret for det hele, og er derfor også ansvarlig for, at regnskaberne ligger klar til revisor ved årsskiftet. Egenskaber:Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på n gang. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. Det forventes, at du er god til Excel, og har kendskab til et eller flere økonomiprogrammer herunder gerne Navision og Axapta. Løn:Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for alt det regnskabsmæssige i et eller flere selskaber. Uddannelser:Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab. Er du uddannet revisor, kunne det være en stor fordel.

Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der kan hjælpe dig i det daglige arbejde. Der er i dag ca. 40 medarbejdere ansat i virksomheden, der er kendt for det gode arbejdsmiljø.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de bogholderimæssige opgaver for selskabet, det være sig bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v. 

Med reference til den administrerende direktør i Danmark, sidder du med det overordnede ansvar for afdelingens arbejde, men vil altid have god mulighed for at sparre både med direktøren og med den nordiske økonomichef, som er samlingspunktet for et nordisk samarbejde, hvor man mødes et par gange om året og deltager i nogle projekter.

Du kommer til at sidde med ansvaret for det hele, og er derfor også ansvarlig for, at regnskaberne ligger klar til revisor ved årsskiftet. 

Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. 

Det forventes, at du er god til Excel, og har kendskab til et eller flere økonomiprogrammer herunder gerne Navision og Axapta.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for alt det regnskabsmæssige i et eller flere selskaber.

Uddannelser:
Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab. Er du uddannet revisor, kunne det være en stor fordel.

PROFILPARTNERS ApSKøge2019-03-29T00:00:002019-05-24T00:00:00
330020732REGNSKABSANSVARLIGRobot Der fungerer som højre hånd for økonomichefen Virksomhedsbeskrivelse:Knud Larsen Byggecenter A s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. Der fokuseres på faglighed og på kundens behov. Med til gruppen hører 3 helt eller delvist ejede selskaber, som importere og sælger træbaserede plader og gulve samt handler globalt med træbaserede produkter. Desuden et ejendomsselskab som har såvel interne som eksterne lejere. Strukturen indeholder 3 holdingselskaber. Totalt omsætter gruppen for en mia. og har godt 100 ansatte. Stillingsbeskrivelse:Der er her tale om en karrierestilling, hvor du kommer til at sidde med et bredt spekter af de opgaver, som forefindes i en økonomi- og regnskabsafdeling, der har ansvaret for 5 driftsselskaber og 3 holdingselskaber. Du har god mulighed for selv at sætte dit præg på hvilke områder, som du vil få ansvaret for. Det er nemlig således, at des flere opgaver du kan overtage fra økonomichefen, des flere vil du få. Du bliver en del af et motiveret team på i alt 4 medarbejdere, og skal forvente at komme til at arbejde med følgende opgaver - Afstemninger- Analyse og opfølgning på varelagere - Månedsregnskaber incl. periodiseringer, specifikationer og kommentarer- Bogføring - Kreditor og debitorstyring - Udarbejdelse af løn - Momsafstemninger - Diverse statistikker- Løbende opdatering af det nye ERP system - Diverse ad-hoc opgaver Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og kan udtrække og bearbejde store datamængder og kunne forstå og strukturere disse og se sammenhænge i virksomhedens systemer og databaser. Du er medvirkende til implementering af nye IT systemer, og til at se på optimeringsmuligheder både med hensyn til systemer og arbejdsgange. Opgaverne spænder med andre ord bredt, idet du både vil komme til at sidde med almindelige bogførings- og afstemningsopgaver, fakturering, arkivering m.v. samtidig med, at du vil få god mulighed for at sætte dit eget præg på virksomhedens arbejdsgange, rapporteringssystemer, statistikker m.v. i fremtiden. Har du lysten og evnerne kan du med andre ord få alle de regnskabsmæssige udfordringer, du kunne ønske dig i denne stilling. Egenskaber:Du er en robust og fleksibel person, der syntes, at det er spændende at finde mønstre og eller oplysninger, som ikke umiddelbart er tilgængelige. Du arbejder vedholdende, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar også for nye opgaver, du ikke har arbejdet med tidligere. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Sprogkundskaber IT:Du er god til dansk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og er derfor en rutineret bruger af Excel herunder brug af pivottabeller og diverse opslagsværktøjer funktioner. Du har endvidere et godt kendskab til ERP systemer, og har du været medvirkende til at implementere nyt ERP system, er det en meget stor fordel. Virksomheden arbejder med Navision og Cognos, hvorfor kendskab til disse, vil være en stor fordel. Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning m.v. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med et bredt spekter af bogholderimæssige opgaver, hvilket har givet dig en god forståelse for bogholderi herunder debet kredit, drift balance, afstemninger og for periodiseringer. Du kan også være revisor, der ønsker at komme over på den anden side af skrivebordet, og som bare savner at udnytte din viden inden for regneark m.v. Uddannelser:Det er naturligvis en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og regnskab.

Der fungerer som højre hånd for økonomichefen

Virksomhedsbeskrivelse:
Knud Larsen Byggecenter A/s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. 
Der fokuseres på faglighed og på kundens behov. Med til gruppen hører 3 helt eller delvist ejede selskaber, som importere og sælger træbaserede plader og gulve samt handler globalt med træbaserede produkter. 

Desuden et ejendomsselskab som har såvel interne som eksterne lejere. Strukturen indeholder 3 holdingselskaber. Totalt omsætter gruppen for en ½ mia. og har godt 100 ansatte.

Stillingsbeskrivelse:
Der er her tale om en karrierestilling, hvor du kommer til at sidde med et bredt spekter af de opgaver, som forefindes i en økonomi- og regnskabsafdeling, der har ansvaret for 5 driftsselskaber og 3 holdingselskaber. Du har god mulighed for selv at sætte dit præg på hvilke områder, som du vil få ansvaret for. Det er nemlig således, at des flere opgaver du kan overtage fra økonomichefen, des flere vil du få. 

Du bliver en del af et motiveret team på i alt 4 medarbejdere, og skal forvente at komme til at arbejde med følgende opgaver; 

- Afstemninger
- Analyse og opfølgning på varelagere 
- Månedsregnskaber incl. periodiseringer, specifikationer og kommentarer
- Bogføring 
- Kreditor og debitorstyring 
- Udarbejdelse af løn 
- Momsafstemninger 
- Diverse statistikker
- Løbende opdatering af det nye ERP system 
- Diverse ad-hoc opgaver 

Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og kan udtrække og bearbejde store datamængder og kunne forstå og strukturere disse og se sammenhænge i virksomhedens systemer og databaser. Du er medvirkende til implementering af nye IT systemer, og til at se på optimeringsmuligheder både med hensyn til systemer og arbejdsgange. Opgaverne spænder med andre ord bredt, idet du både vil komme til at sidde med almindelige bogførings- og afstemningsopgaver, fakturering, arkivering m.v. samtidig med, at du vil få god mulighed for at sætte dit eget præg på virksomhedens arbejdsgange, rapporteringssystemer, statistikker m.v. i fremtiden. 

Har du lysten og evnerne kan du med andre ord få alle de regnskabsmæssige udfordringer, du kunne ønske dig i denne stilling.

Egenskaber:
Du er en robust og fleksibel person, der syntes, at det er spændende at finde mønstre og/eller oplysninger, som ikke umiddelbart er tilgængelige. Du arbejder vedholdende, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar også for nye opgaver, du ikke har arbejdet med tidligere.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver, som du i høj grad selv kan være med til at præge.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til dansk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og er derfor en rutineret bruger af Excel herunder brug af pivottabeller og diverse opslagsværktøjer/funktioner. Du har endvidere et godt kendskab til ERP systemer, og har du været medvirkende til at implementere nyt ERP system, er det en meget stor fordel. Virksomheden arbejder med Navision og Cognos, hvorfor kendskab til disse, vil være en stor fordel.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning m.v.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med et bredt spekter af bogholderimæssige opgaver, hvilket har givet dig en god forståelse for bogholderi herunder debet/kredit, drift/balance, afstemninger og for periodiseringer. 

Du kan også være revisor, der ønsker at komme over på den anden side af skrivebordet, og som bare savner at udnytte din viden inden for regneark m.v.

Uddannelser:
Det er naturligvis en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og regnskab.

PROFILPARTNERS ApSHvidovre2019-05-09T00:00:002019-07-04T00:00:00
330016537Bogholder? Tjaaa….. Sekretær? Jooo….. Økonom? Måske….Robot Titlen er ikke vigtig, for hvordan beskriver man et økonomisk talent med analytiske evner, der med smil på læben kan jonglere med mange bolde og derfor både kan fordybe sig i tal og tastearbejde, skabe relevant ledelsesinformation i forhold til driften, redigere vores husavis, tage referater, kopiere, køre i banken og i tæt samarbejde med kollega på kontoret servicere interessenterne efter behov? Kort sagt, skal du være parat til at få en central rolle på Hareskovbo og dermed tage medansvar for vores gode drift og værdier. Hareskovbos profil: Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset har af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling, med fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Foruden plejehjemmet har DSI Hareskovbo også en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Denne del kaldes for kollektivboligerne. Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, n i plejen og en i boligafdelingen. Derudover samarbejder vi også tæt med Gladsaxe Kommune, særligt omkring økonomi og IT. Vi bruger Silkeborg Data til lønbehandling, og der bogføres i Kommunens økonomisystem ØS indsigt . Vi sætter, samarbejde, trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, og det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette i hverdagen. Læs evt. mere på https: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du har solid erfaring med økonomi og bogholderi, og at du kan selvstændigt uddrage ledelsesinformation, der understøtter den gode økonomistyring. Du har altid en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde og de mennesker, du er i kontakt med både internt og eksternt. Du har drive og et smittende engagement, hvilket fx betyder, at du naturligt er opsøgende i forhold til at finde løsninger på de udfordringer du vi støder på. Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde Du er fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer, hvilket for os fx betyder, at du påtager dig de opgaver du vi kan se skal løses. Du kan skrive dansk på dansklærer niveau ?? så du kan rette for os, der er knapt så dygtige Du kan forvente: En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde. Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling. Et godt arbejdsmiljø, med engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har stor medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse. At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå tante-testen Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910 eller Gitte Skovsgaard Hansen, som du måske skal dele kontor og arbejde tæt sammen med fremover, på 44377918. Ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi afholder samtaler mandag den 27. maj i dagtiden.

Titlen er ikke vigtig, for hvordan beskriver man et økonomisk talent med analytiske evner, der med smil på læben kan jonglere med mange ”bolde” og derfor både kan fordybe sig i tal og tastearbejde, skabe relevant ledelsesinformation i forhold til driften, redigere vores husavis, tage referater, kopiere, køre i banken og i tæt samarbejde med kollega på kontoret servicere interessenterne efter behov?

Kort sagt, skal du være parat til at få en central rolle på Hareskovbo og dermed tage medansvar for vores gode drift og værdier.


Hareskovbos profil:

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset har af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling, med fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Foruden plejehjemmet har DSI Hareskovbo også en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Denne del kaldes for kollektivboligerne.


Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, én i plejen og en i boligafdelingen. Derudover samarbejder vi også tæt med Gladsaxe Kommune, særligt omkring økonomi og IT. Vi bruger Silkeborg Data til lønbehandling, og der bogføres i Kommunens økonomisystem ”ØS indsigt”.

Vi sætter, samarbejde, trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, og det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette i hverdagen. Læs evt. mere på https://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

Vi forventer at:

  • Du har solid erfaring med økonomi og bogholderi, og at du kan selvstændigt uddrage ledelsesinformation, der understøtter den gode økonomistyring.
  • Du har altid en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde og de mennesker, du er i kontakt med både internt og eksternt.
  • Du har drive og et smittende engagement, hvilket fx betyder, at du naturligt er opsøgende i forhold til at finde løsninger på de udfordringer du/vi støder på.
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde
  • Du er fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer, hvilket for os fx betyder, at du påtager dig de opgaver du/vi kan se skal løses.
  • Du kan skrive dansk på ”dansklærer” niveau ?? så du kan rette for os, der er knapt så dygtige

 Du kan forvente:

  • En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde.
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø, med engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har stor medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
  • At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå "tante-testen"


Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910 eller Gitte Skovsgaard Hansen, som du måske skal dele kontor og arbejde tæt sammen med fremover, på 44377918.

Ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

Vi afholder samtaler mandag den 27. maj i dagtiden.

 

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-05-06T00:00:002019-05-22T00:00:00
330013600DEBITORBOGHOLDERRobot Der syntes, at det er sjov, og som derfor trives med at sidde med ansvaret for debitorer Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger dygtige debitorbogholdere. Disse er beliggende flere forskellige steder på Sjælland. Stillingsbeskrivelse:Du indgår i teamet af engagerede og dynamiske kollegaer i debitorafdelingen, der er af forskellig størrelse afhængig af hvilken kunde, der er tale om.Du er en del af teamet, men får ansvaret for dine egne opgaver, som bl.a. kan være vedligeholdelse af stamkort og kontaktdata, opfølgning af ordrer og bogføring af fakturaforslag, rykke for ubetalte fakturaer, bogføring af betalinger og koordinering med resten af økonomifunktionen.Derudover bliver du også involveret i diverse andre opgaver med relation til debitorerne i forbindelse med månedsrapportering og regnskabsaflæggelse, hvilket vil ske i tæt samarbejde med din chef. Egenskaber:Du er en dynamisk og kommunikerende person, der samtidig både er omhyggelig, engageret og kvalitetsbevidst. Du er tilmed ærekær med dit arbejde. Du tilbydes:At blive en del af en dynamisk virksomhed, som er inde i en spændende udvikling. At få mulighed for at påvirke firmaets debitorarbejde og kreditpolitik. Sprogkundskaber IT:Du kan begå dig på engelsk og har du erfaring med Navision, er det en fordel, da det er det, som flere af vores kunder efterspørger. Kendskab til MS Office på højt niveau er nødvendig. Løn:Du får en god fast løn og pensionsordning, sundhedsforsikring m.v. Erhvervserfaring:Du har minimum nogle års erfaring med debitorarbejde, kreditvurdering og erfaring med rapportering. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Der syntes, at det er sjov, og som derfor trives med at sidde med ansvaret for debitorer

Virksomhedsbeskrivelse:
Flere af vores kunder efterspørger dygtige debitorbogholdere. Disse er beliggende flere forskellige steder på Sjælland.

Stillingsbeskrivelse:
Du indgår i teamet af engagerede og dynamiske kollegaer i debitorafdelingen, der er af forskellig størrelse afhængig af hvilken kunde, der er tale om.

Du er en del af teamet, men får ansvaret for dine egne opgaver, som bl.a. kan være vedligeholdelse af stamkort og kontaktdata, opfølgning af ordrer og bogføring af fakturaforslag, rykke for ubetalte fakturaer, bogføring af betalinger og koordinering med resten af økonomifunktionen.

Derudover bliver du også involveret i diverse andre opgaver med relation til debitorerne i forbindelse med månedsrapportering og regnskabsaflæggelse, hvilket vil ske i tæt samarbejde med din chef.

Egenskaber:
Du er en dynamisk og kommunikerende person, der samtidig både er omhyggelig, engageret og kvalitetsbevidst. Du er tilmed ærekær med dit arbejde.

Du tilbydes:
At blive en del af en dynamisk virksomhed, som er inde i en spændende udvikling. At få mulighed for at påvirke firmaets debitorarbejde og kreditpolitik.

Sprogkundskaber / IT:
Du kan begå dig på engelsk og har du erfaring med Navision, er det en fordel, da det er det, som flere af vores kunder efterspørger. Kendskab til MS Office på højt niveau er nødvendig.

Løn:
Du får en god fast løn og pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Erhvervserfaring:
Du har minimum nogle års erfaring med debitorarbejde, kreditvurdering og erfaring med rapportering.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330009032BogholderBasic Erfaren bogholder eller revisorassistent til alsidig stilling (fuldtid deltid) Har du lyst til at varetage en stilling, hvor du får mulighed for at benytte dine evner inden for hele bogføringsfaget? Vi er en mindre, men succesfuld virksomhed, så du får stor indflydelse på dine opgaver og mulighed for at påvirke beslutningerne fra nærmeste hold. Vi tilbyder dig en stilling med fleksible arbejdstider og en hverdag i hyggelige og rolige omgivelser i Helsinge, så du slipper for morgentrafikken ind mod København. Accounterpart ApS Vi har specialiseret os i at dække administrationsbehovet for små og mellemstore virksomheder for derigennem at skabe de nødvendige rammer for vækst. Vi tilbyder assistance til, eller endda helt at overtage, opgaver inden for den daglige administration, regnskab, bogføring, økonomistyring og lønadministration. Det er vi gode til, så derfor har vi meget at lave. Arbejdspladsen bærer præg af et hyggeligt og afslappet arbejdsmiljø. Du beskæftiger dig med alle aspekter af bogføringDa vi typisk varetager opgaver for mindre virksomheder, kommer du til at varetage opgaver inden for alle aspekter af bogføring. Det inkluderer: Lønadministration Momsregnskab Selvangivelser Debitor- og kreditorstyring Finansbogholderi Med vores mange kunder kommer du også til at håndtere mange opgaver sideløbende og kontakten med din egen kundeportefølje. Du medbringer bred bogholderierfaring For at være i stand til at løse de mange forskelligartede opgaver er det en nødvendighed, at du kommer fra en stilling, hvor du har varetaget bogføring for mange mindre kunder sideløbende. Som person er du en stabil, rar og omgængelig kollega med viden og erfaring nok til at løse det meste på egen hånd. Du har erfaring med klientregnskaber og årsafslutning, herunder selvangivelse, årsrapporter og lønadministration Du har erfaring med selskabsselvangivelser og momsregnskaber Du er superbruger i Excel og e-conomic eller C5 Du taler og skriver dansk flydende samt engelsk på et godt niveau Se mere på vores ansøgersite: https: accounterpart.brandero.com
Erfaren bogholder eller revisorassistent til alsidig stilling (fuldtid/deltid)

Har du lyst til at varetage en stilling, hvor du får mulighed for at benytte dine evner inden for hele bogføringsfaget? Vi er en mindre, men succesfuld virksomhed, så du får stor indflydelse på dine opgaver og mulighed for at påvirke beslutningerne fra nærmeste hold.
Vi tilbyder dig en stilling med fleksible arbejdstider og en hverdag i hyggelige og rolige omgivelser i Helsinge, så du slipper for morgentrafikken ind mod København.
Accounterpart ApS
Vi har specialiseret os i at dække administrationsbehovet for små og mellemstore virksomheder for derigennem at skabe de nødvendige rammer for vækst. Vi tilbyder assistance til, eller endda helt at overtage, opgaver inden for den daglige administration, regnskab, bogføring, økonomistyring og lønadministration. Det er vi gode til, så derfor har vi meget at lave. Arbejdspladsen bærer præg af et hyggeligt og afslappet arbejdsmiljø.

Du beskæftiger dig med alle aspekter af bogføringDa vi typisk varetager opgaver for mindre virksomheder, kommer du til at varetage opgaver inden for alle aspekter af bogføring. Det inkluderer:
  • Lønadministration
  • Momsregnskab
  • Selvangivelser
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Med vores mange kunder kommer du også til at håndtere mange opgaver sideløbende og kontakten med din egen kundeportefølje.
Du medbringer bred bogholderierfaring
For at være i stand til at løse de mange forskelligartede opgaver er det en nødvendighed, at du kommer fra en stilling, hvor du har varetaget bogføring for mange mindre kunder sideløbende. Som person er du en stabil, rar og omgængelig kollega med viden og erfaring nok til at løse det meste på egen hånd.
  • Du har erfaring med klientregnskaber og årsafslutning, herunder selvangivelse, årsrapporter og lønadministration
  • Du har erfaring med selskabsselvangivelser og momsregnskaber
  • Du er superbruger i Excel og e-conomic eller C5
  • Du taler og skriver dansk flydende samt engelsk på et godt niveau

Se mere på vores ansøgersite: https://accounterpart.brandero.com

ORS/Small/77300eea_logo.pngACCOUNTERPART ApSHelsinge2019-04-17T12:01:32.8672019-05-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

REGNSKABSANSVARLIG/BOGHOLDER

PROFILPARTNERS ApS

Køge
Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret Virksomhedsbeskrivelse:Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der ka...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

REGNSKABSANSVARLIG

PROFILPARTNERS ApS

Hvidovre
Der fungerer som højre hånd for økonomichefen Virksomhedsbeskrivelse:Knud Larsen Byggecenter A s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. Der fokuseres på faglighe...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

Bogholder? Tjaaa….. Sekretær? Jooo….. Økonom? Måske….

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Titlen er ikke vigtig, for hvordan beskriver man et økonomisk talent med analytiske evner, der med smil på læben kan jonglere med mange bolde og derfor både kan fordybe sig i tal og tastearbejde, skabe relevant ledelsesinformation i forhold til drif...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

DEBITORBOGHOLDER

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Der syntes, at det er sjov, og som derfor trives med at sidde med ansvaret for debitorer Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger dygtige debitorbogholdere. Disse er beliggende flere forskellige steder på Sjælland. Stillingsbeskrive...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Bogholder

ACCOUNTERPART ApS

Helsinge
Erfaren bogholder eller revisorassistent til alsidig stilling (fuldtid deltid) Har du lyst til at varetage en stilling, hvor du får mulighed for at benytte dine evner inden for hele bogføringsfaget? Vi er en mindre, men succesfuld virksomhed, så du ...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:21. maj 2019